Még soha nem volt ilyen rossz főműsoridős nézettsége a Tv2-nek, mint szombat este. Még akkor sem, amikor megbukott a Big Brother 2. Sőt akkor sem, amikor megbukott az XXL, vagy a Sztárral szemben. Még akkor sem, amikor elhasalt a Buzera. És még akkor sem, amikor le kellett venni a műsorról az Igazság árát.
Szombaton főműsoridőben, azaz este hét és tizenegy óra között a kereskedelmi célcsoportban, az éppen tévét nézők mindössze 11,5 százaléka gondolta úgy, hogy akkor most a Tv2-re kapcsolt. Eközben az RTL Klub átlagos közönségaránya a 18-49 évesek körében 43,3 százalék volt. A legdurvább különbség a Csillag születik alatt volt a két csatorna nézettsége között, az RTL Klubon a tehetségkutató 51,4 százalékos közönségarányt ért el, míg az Első lovag című csak a tévénézők 10,4 százalékát érdekelte a Tv2-n. Pedig abban játszott még Sean Connery is.
A legmeglepőbb, hogy a grafikon szerint a Tv2 esti filmjének reklámszünetében egy rövid időre a Film+ megelőzte az országos adót. Pedig ott az Ördög jobb és bal kezét ismételték már sokadszorra.
A teljes lakosság körében sem volt aznap túl sikeres a Tv2: 13,6 százalékos közönségarányt ér el mindössze egész nap, miközben az RTL Klub eredménye 31,5 százalék volt. A legjobban az ötven évnél idősebbek körében teljesített a Tv2, de itt is csak 14,9 százalékos közönségarányt tudott elérni, miközben az RTL 32,3 százalékot produkált. Ráadásul az m1 ebben a célcsoportban 13,2 százalékos közönségarányát hozott, a teljes lakosságot nézve pedig 8,2 százalékot, vagyis a Tv2 háta mögött ott lihegett azért a közszolgálati televízió.
A Csillag születiket egyébként 2 millió 489 ezren nézték az AGB Nielsen adatai szerint, az Első lovagot pedig mindössze 475 ezren. Vagyis szombat este ez volt a képlet: Tv2*5=RTL Klub.
perrymason 2009.11.02. 14:50:42
Pikk Dáma ♠ 2009.11.02. 14:53:57
báró Csekonics 2009.11.02. 14:57:11
Ha TV2 hirtelen megszűnne (mit lehet tudni manapság, ugye), nekem speciel csak a Dr. House hiányozna egy kicsit - és az is csak azért mert Kulka 'Mágenheim' János a magyar hangja.
Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2009.11.02. 14:57:49
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.11.02. 15:03:23
Akkora nagy a különbség 18-49-ben, hogy bele se fért a grafikonba.
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.11.02. 15:04:47
kerikak 2009.11.02. 15:41:42
LouiS 2009.11.02. 15:48:29
Geo_morph 2009.11.02. 15:49:12
Eki 2009.11.02. 15:51:59
Retekklub semmivel sem színvonalasabb TelAviv2-nél.
nemtudomnemisérdekel 2009.11.02. 15:56:08
Today05 2009.11.02. 15:56:49
jó hogy feszegetitek a nézettségeket, de azért van itt még jópár csatorna, nem csak a 2 nagy szutyok, és így lehetne látni, hogy esetleg értelmesebb műsorok mennek máshol ami helyett az emberek ezeket nézik. Nem kéne teljes szöveges elemzés, de legalább feltuntetni hogy ki vannak még ott, jó lenne.
Johnny Bravo 2009.11.02. 15:59:52
zsoltix 2009.11.02. 16:00:15
Terrance 2009.11.02. 16:03:26
Ez az Nielsenes tv-re kötött nézettségmérés erősen torzíthat...
fortytwo 2009.11.02. 16:04:27
18-49 kozott aki szombat este tv-zesre van itelve annak meg van annyi esze hogy kivegyen egy DVD-t
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.11.02. 16:05:46
De lehet, hogy a kocsma is kevés, mert szombat este akármelyik műsornál hasznosabb egy istentelen mértékű lealjasodás - másnappal együtt.
Bár, ha jobban belegondolok, az akármikor jobb, mint a TV-t nézni.
Veér Farkas 2009.11.02. 16:06:39
Hát te ezt nagyon nem érted, látszik.
Épp az benne a tehetség, hogy miközben elöl a kezével tapsol, a gitárt meg olyankor hátulról a hasával pengeti a gitártesten át. Ezt az egész világon kurva kevesen tudják, még Santana meg Satriani sem képes rá, és akkor még az Sa betűcsoporttal kezdődő nevűeknek is csak egy törpe minoritását soroltam fel.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.11.02. 16:08:20
Majd amikor nem az előadók választhatnak számot hanem rákényszerítik őket, hogy énekeljenek már valami uncsi régi számot (na ezért vannak kiesésre ítélve a nem éneklős kreatív produkciók)
Vagy amikor nagyon bulvárkodnak.. az a sok mocsok...
"Can't Stop The Signal..." 2009.11.02. 16:09:53
Szerintem Poirot szimán leverte a hullócsillagos műsort, nem is beszélve arról a szerencsétlenségről a tv2-őn
Dude 2009.11.02. 16:10:11
zsoltix 2009.11.02. 16:12:20
"Can't Stop The Signal..." 2009.11.02. 16:12:59
ikarus 2009.11.02. 16:13:31
zsoltix 2009.11.02. 16:17:47
Ludas Manyi 2009.11.02. 16:18:14
lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2009.11.02. 16:19:15
LouiS 2009.11.02. 16:19:17
Dave_hu (törölt) 2009.11.02. 16:19:28
Terézágyú 2009.11.02. 16:20:49
"Azt sosem értettem, hogy két ilyen ócska kertévé közül az egyik miért veri meg rendre nagyon a másikat. Nem igazán látok különbséget. Az egyik minőségibb gagyit ad?"
Röviden: igen.
Valahogy az RTLKlub jobban csinálja. Folyamatosan.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.11.02. 16:21:13
szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.11.02. 16:21:49
belekotty 2009.11.02. 16:21:53
"Can't Stop The Signal..." 2009.11.02. 16:22:24
aFx 2009.11.02. 16:23:37
inkább a dvd/HD.
motoszka 2009.11.02. 16:23:40
krj 2009.11.02. 16:24:09
aFx 2009.11.02. 16:24:33
b smart 2009.11.02. 16:24:35
nem mindegy melyik nagyobb nezettsegu? egymast koppinto ket mainstream fos csatorna. es azon gondolkodtatok, hogy miert ilyen elokelo helyen all ez a hir? nem lehet, hogy manipulacio? azt bugjak a kicsi fuldebe, h Retekklubot nezz, ne TV2-t...
b smart!
zsírvezér 2009.11.02. 16:25:35
4lewis 2009.11.02. 16:26:10
csillagkutya seven 2009.11.02. 16:28:29
Terézágyú 2009.11.02. 16:30:30
"bárcsak mind2 végleg beadná a kulcsot! én nem nézem egyik fost sem! "
Igen, helyette a Háború és békét olvastad eredetiben... :))
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.11.02. 16:32:00
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.11.02. 16:32:05
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.11.02. 16:32:53
Dorothea009 2009.11.02. 16:33:09
Mellesleg 51%? EZ valami durva mellé mérés lehet vagy én nem is tudom, hogy ezt h mérik? Géppel egy szolgáltatónál? Vagy kérdőív? Mert engem soha senki nem kérdezett még meg h mit néztem:D
Mert akkor azt mondtam volna h AXN, Viasat3 vagy TV6 vagy mittom én de RTL? Max forma1 alatt amibe szégyen h reklámot tesznek...
De a legnyerőbb a DVD...
"Can't Stop The Signal..." 2009.11.02. 16:33:16
Pikk Dáma ♠ 2009.11.02. 16:34:36
mert az már minőségi, hogy én nem szándékosan néztem, hanem csak úgy bele-bele :D
joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.11.02. 16:35:11
Gestas 2009.11.02. 16:36:24
Tökéletes megállapítás.
Azzal kiegészítve, hogy a netezés sokkal erősebb lelki függést alakít ki, mint a televíziózás!
zsírvezér 2009.11.02. 16:36:36
Terézágyú 2009.11.02. 16:36:43
"Kulka János egyetlen kurva szavát nem érteni Dr. House szinkronjaként."
Nem nálad van a hiba? Én még nem tapasztaltam ilyet.
@Dorothea009:
"Egy apró megjegyzés, hogy talán azért nézik többen az RTL-t mert annak (nem kábelen vagy digin meg ilyeneken) sokkal jobb a képe és a hangja. Próbált már valaki pl a Balaton parton sima antennával TV2 nézni? Szellemkép, recsegés ropogás, az RTL meg patyolat tiszta képet és hangot ad. Ennyi."
Nem rossz gondolat, de ugyanez pl. a Kékest fogó antennáknál éppen fordítva van. Ott az RTLKlub a rosszabb.
Itt a tv2 volt az, amelyik simán átvette a királyi tv2 helyét - szerintem annak idején sokan észre sem vették, hogy ez másik tévé... :)))
Steven Great 2009.11.02. 16:38:08
Kicsit OFF, de nem értem, hogy miért erőltetik ezeket a celebes reality-ket, amikor már nálunk ezekre alig van igény. Ebben látom a Csillag születik sikerét is. Az emberek nem kíváncsiak már a bulvár celebekre, akik már a csapból is folynak, inkább néznek olyanokat, akik valamit le is tudnak tenni az asztalra.
zsoltix 2009.11.02. 16:38:18
Macko 2009.11.02. 16:39:29
Hogy van ez bértollnok urak ?
LouiS 2009.11.02. 16:41:24
Érdekes 2009.11.02. 16:41:41
Bambano 2009.11.02. 16:42:32
Úgysem bírják megverni, úgyis bazi nagy zakó van belőle, akkor legalább legyen olcsó az a zakó...
Terézágyú 2009.11.02. 16:45:29
"Nagyon nagyon feltűnően sok a TV2-t fikázó poszt itt, holott a Retek Klub műsorai egy grammal sem jobbak.
Hogy van ez bértollnok urak ? "
Sajnos nem kapunk ezért egy fillért sem :)
Egész egyszerűen tényleg jobb az RTLKlub mint a tv2 - a maga kategóriájában.
@zsoltix:
"Tv2-Magyarorszag vezeto televizioja. 10 eve ez volt a szlogenjuk, emlekszik meg ra valaki? :) "
persze. akkor volt, hogy a tv2-ős pálfi beköpte az egyéves gálájukon, hogy ők a tv2 sztárjai...
EvilHedgehog 2009.11.02. 16:47:40
Továbbá azt is meg lehet kérdőjelezni, hogy a kihelyezett méréses cuccnál tényleg mindenki betartja e a gombnyomogatós f*szságot.
maxwell murder 2009.11.02. 16:49:22
w126sd 2009.11.02. 16:49:46
Rendes ember NGC-t,meg Private Goldot néz úgy is
Terézágyú 2009.11.02. 16:52:18
" az rtl klub ugyanolyan szar mint a tv2, egy gramm különbség nincs köztük!"
Ez ugyanolyan hülyeség, vagy mondjam azt: "sommás vélemény", mint annak idején a kommunistáké, akik azt mondták, hogy Hitler meg Mussolini meg Horthy ugyanaz, fasiszta-fasiszta és kész...
Rosszindulatú Vászka 2009.11.02. 16:52:29
U.i.: Körkbi a parancsnok
Terézágyú 2009.11.02. 16:53:54
"Ha tehetném, a trévékettőt meg a reteklubbot ki is iktatnám a tévémből."
Hát megteheted :) Nem muszáj beállítani :)
maxwell murder 2009.11.02. 16:55:45
kencsuszí 2009.11.02. 16:56:03
oké, véletlenszerű volt a mintavétel (hiszen nem nézem meg félóránként az indexet), de gyanítom, hogy nem kevésbé pontos, mind a nézettségi mérések :)
Bádoer 2009.11.02. 16:56:05
Rosszindulatú Vászka 2009.11.02. 16:56:40
Terézágyú 2009.11.02. 16:58:31
"hát ez hülye:DDD. mit filózzak én ezen annyit? milyen véleményt mondjak? mind a kettőt utálom mint a szart, nem is nézek már évek óta ilyen adókat. ennyi. kurvára leszarom. sommás vélemény asszondja. majd itt oldalakon keresztül kifogom elemezni ennek a két szar csatornának a milyenségét..."
Hát ha nem akarsz se filózni, se véleményt mondani, akkor minek írtál be ide, ahol éppen ez a téma??????????????
Most akkor menjél el a bélyeggyűjtők blogjába is, és írd be, hogy "micsoda fasság, hogy felnőtt emberek kis papírfecniket rakosgatnak", utána meg veregesd meg büszkén a válladat...
Terézágyú 2009.11.02. 16:59:44
Az pech....
maxwell murder 2009.11.02. 17:00:46
johnny66 2009.11.02. 17:02:17
Igen, egyértelműen erről van szó, nem is teljesen hülyék..
Most hétvégén a krokodil dundee lesz harmincnyolcadszor, nyílván kb ingyen, hasonló eredményt hozva..
Terézágyú 2009.11.02. 17:02:39
"nem hiszem, hogy a TV2-n kb húsz műsor bukott meg, miközben az RTL-en csak egy - ha ez tényleg így lenne, a TV2 már bezárt volna. nem jó ez így..."
pedig a bukást szinte mindig maga a csatorna ismeri be, akár azzal, hogy azonnal elteszi máshova a műsort...
az RTLklubon ilyenek nem voltak az utóbbi egy-két évben... a saját műsorai mind bejöttek a nézőknek...
Rosszindulatú Vászka 2009.11.02. 17:02:40
Terézágyú 2009.11.02. 17:03:36
"elmodntam a véleményemet tömören, kész. nem fogok végigolvasni 60 kommentet! jah és tudod mit! BAZDMEG! "
hát ezen se filózhattál sokáig...
de akkor bazmegte :))))
Bádoer 2009.11.02. 17:04:49
Üdv
Mitya
Hümüzhümümüz 2009.11.02. 17:07:10
BBC Prime rulez!!!
Balazs5 2009.11.02. 17:08:44
Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2009.11.02. 17:09:05
Balazs5 2009.11.02. 17:09:16
Rosszindulatú Vászka 2009.11.02. 17:09:44
Terézágyú 2009.11.02. 17:10:03
"BBC Prime rulez!!! "
Nah, hát éppen ők adják a The Weakest Link (Leggyengébb láncszem) című műsort, amit a tv2 szintén elcseszett :)
Diego46 · https://soundcloud.com/djmattkonrad 2009.11.02. 17:10:42
Nite · http://animecomment.blog.hu 2009.11.02. 17:10:57
Terézágyú 2009.11.02. 17:12:29
"kispájás sosemvolt lantművész "
deeee Vászka, Benkő annak idején tényleg lantművész volt :)
Rosszindulatú Vászka 2009.11.02. 17:14:02
HavasiG 2009.11.02. 17:15:22
Az ismeretterjesztő csatornákon kívül a Viasat3 ér valamit, azon elég sokféle sorozatot adnak ahhoz, hogy mindenki megtalálja a neki valót.
Nekem egyébként az RTL Klub műsorai sokkal színesebbnek, plasztikusabbnak, művibbnek tűnnek. Engem ugyan ez zavar - számítógépes játékban sem szeretem az ilyet - de szvsz sokaknak ezért tetszik jobban.
Az Első Lovag pedig tényleg gagyi, excaliburos, kardozós-baszós témában vannak sokkal, de sokkal jobbak is.
Terézágyú 2009.11.02. 17:15:26
"sztem kevered valakivel :P "
Kiszeltündével? :)
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.11.02. 17:16:30
5-2,5 = 2.5 mill senki kocsmázott, bulizott stb
lol
Secnir 2009.11.02. 17:16:51
TV3 télen-nyáron
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.11.02. 17:16:53
A TV2-n már semmi nem segíthet, hosszú ideje csak vergődik. Nekik megváltás lenne ha elvennék tőlük a lehetőséget...
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.11.02. 17:17:06
kcsong 2009.11.02. 17:17:07
Balazs5 2009.11.02. 17:22:00
Ajánlom figyelmedbe:
hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%A9zetts%C3%A9gm%C3%A9r%C3%A9s#Hogyan_m.C3.A9rik_a_n.C3.A9zetts.C3.A9get.3F
Der Beste 2009.11.02. 17:24:27
gulasZuppe 2009.11.02. 17:24:51
Az meg mindegy mit adnak csak a reklamszakiknak fontos, hogy nagyobb legyen a csatorna bevétele, amibol minnel többet visszaosztanak annal nagyobb lesz az öjöm :D
ermagend 2009.11.02. 17:25:50
Rosszindulatú Vászka 2009.11.02. 17:26:13
Benkő Dániel
Julian Bream
Sárközy Gergely
és tessen összevetni, mijen találatokat lel erre a Világháló :)))
gulasZuppe 2009.11.02. 17:26:36
Ha meg nem akkor mindegy mivan :)
Der Beste 2009.11.02. 17:27:45
Sőt egyesek attól érzik magukat felsőbbrendűnek, hogy nem a Viasaton nézik meg a CSI-t, s a Dexter, hanem letöltik, s egyben nézik meg az évadot.
Ja, s nem ám szinkronizálva, vagy felirattal, hanem angolul, mert csak úgy élvezhető.
nikk rivers 2009.11.02. 17:29:08
Lehet, hogy az IPTV statisztikái nem mutatják, hány éves a tvnéző, de legalább őszintébbek az eredményeik. Amit mondhatna: mennyi háztartásban nézte a család az egyik csatornát, azt biztosan és azonnal tudná adni. Statisztika online, élőben - aztán jöhetne egy hét múlva a nielsen, addigra el is lett felejtve a műsor...
on
Der Beste 2009.11.02. 17:33:02
Bár ez alapján be is csukhatnák a boltot, csak egy darab ember kellene, aki az Első Lovag után beteszi a Szellemirtókat, s a Nicsak ki beszélt.
Flaggx 2009.11.02. 17:37:22
dorset 2009.11.02. 17:39:34
FeroxX 2009.11.02. 18:00:51
artdark 2009.11.02. 18:01:03
sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2009.11.02. 18:01:58
Ajtony 2009.11.02. 18:03:05
Az AGB Nielsen akkor bukott nagyot, amikor a fociVB döntőjét szerintük kevesebben nézték, mint a vasárnap délután futó - sokadszor ismételt - retekklub, vagy gagyi2 sorozatot. Innentől a hitelességük.........
2-4-dezoxy-propro-uranium 2009.11.02. 18:03:17
Der Beste 2009.11.02. 18:04:47
Der Beste 2009.11.02. 18:07:44
Van hozzá egy kütyü, távirányítónak hívják. Ezzel a kütyüvel én tudok csatornát váltani, s azt a műsort nézem, amelyiket akarom.
Másik Nick 2009.11.02. 18:09:58
combo 2009.11.02. 18:16:38
Gemajel 2009.11.02. 18:17:11
Nézhető műsor kellene már! De hát droidoknak ez is elég.
fbal 2009.11.02. 18:26:56
Grigorij 2009.11.02. 18:34:45
Hogy amikor a nyertes TV3-as kigolyózták és a vesztésre álltak, akkor a tulaj hogy vette meg a tv3-at annak külföldi birtokosától, majd szüntette meg egyszerűen!
Hogy kik, melyik politikusok kapták a zsebükbe a lét, hogy ezt a pofátlanságot, nyílt törvénysértést véghez vigyék!?
This_is_Sparta (törölt) 2009.11.02. 18:35:52
Első lovag, meg csillag születik...? Ugyan már kérem!
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.11.02. 18:50:12
:)
Jogos.
ajh 2009.11.02. 18:55:04
Sir Zet 2009.11.02. 18:56:50
mehanik 2009.11.02. 19:02:08
SanDan 2009.11.02. 19:08:31
Vontahenger (törölt) 2009.11.02. 19:09:03
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.11.02. 19:13:18
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/vallalatihirek/20050831frekvenciahaboru.html
Der Beste 2009.11.02. 19:16:24
OFF
MIután beírtad a hülye kérdésedet, mit éreztél?
Örömöt, elégedettséget, megnyugvást?
ON
Der Beste 2009.11.02. 19:17:10
EvilHedgehog 2009.11.02. 19:17:37
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 19:22:31
Kata00 2009.11.02. 19:23:59
Elég gáz a két kereskedelmi csatorna műsora én személy szerint inkább DVD-t nézek...
laslo71 2009.11.02. 19:24:22
AZOMBAN MINDEGYIKNEK KRITIKA, HOGY A NÉZŐSZÁMOT VONZÓ MŰSOROK BIZONY KÉSŐI ÓRÁN VANNAK
AZT MEG KEVESEN VÁRJÁK KI MIVEL AZ ÁTLAG EMBER REGGEL HATKOR KEL, ÉS NEM ENGEDHETI MEG A KÉSŐI TV NÉZÉST INKÁB ELKAPCSOL MÁSHOVA
JA AZ ÚJ MŰSOROKKL MEG TÖBB TÜRELEM KELLENE, NEMPEDIG MONDVACSINÁLT STATISZTIKÁK ALAPJÁN RÖGTÖN A SZEMÉTBE DOBNI
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 19:28:43
Ugye ezt nem hiszi el senki?
pistola 2009.11.02. 19:30:46
Blackrock (törölt) 2009.11.02. 19:31:37
Blackrock (törölt) 2009.11.02. 19:32:49
parttalan 2009.11.02. 19:35:59
Valamit nagyon nem tudnak vagy a konkurens tv tud nagyon valamit. És ezzel nem az rtl-t nem akarom még véletlenűl sem dicsőíteni.
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 19:44:40
Az igaz, hogy a barátok közt mindent visz, s szerintem ezért nézik csak többen a retket. Semmi másért.
Sir Zet 2009.11.02. 19:47:05
surayana2 2009.11.02. 19:49:19
TV2, RTL monnyon le
deflorator 2009.11.02. 19:49:50
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 19:51:15
Bullshit, ez nem statisztika. Találgatás.
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 19:54:19
Szóval ezer háztartásban mért nézettségi adatokból találgatnak 2 millió háztartásra...
EvilHedgehog 2009.11.02. 19:59:34
Szóval ezért mondták itt többen ,hogy nyugodtan lehetnek korrigálni az IPTV adataival ezt a mintát.
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 20:03:35
Nymus 2009.11.02. 20:12:45
Nymus 2009.11.02. 20:13:46
sertésmájkrém 2009.11.02. 20:17:52
:D beszarás jó az a film. :)
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.11.02. 20:21:07
Der Beste 2009.11.02. 20:22:21
sertésmájkrém 2009.11.02. 20:22:51
Azonnal be kell kötni neki a netet.
Mondjuk ugyanez a véleményem a f1-ről is.
EvilHedgehog 2009.11.02. 20:26:14
Elvileg a dobozkáknál még van olyan hogy kapcsolgatják a cuccost hogy épp nagyi, öcsi vagy fater nézi a tévét illetve hogy nézi e valaki a tv-t. Sztem ez a része megbízhatatlan.
sertésmájkrém 2009.11.02. 20:28:12
- jó minőségű, nagy felbontású
- nincs elvágva reklámokkal
- nincs megvágva a korhatárkarika miatt, vagy hogy beleférjen a csodás ortt szabályokba
- elég gyakran tré a szinkron az eredetihez képest sajnos, egy BSG pl tényleg kínszenvedés szar szinkronosan
- akkor nézem amikor akarom
- hónapokkal, évekkel korábban megnézetem, mint hogy leadnák tv-ben
ezekkel nehezen tud versenyezni a tv
sertésmájkrém 2009.11.02. 20:30:59
Pl azt csinálja, hogy a kedvenc sorozatához beültet 5 virtuális barátot aztán visszafordul a számítógép felé és játszik tovább. :)
CzB · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.11.02. 20:41:37
Novi bácsi 2009.11.02. 20:45:35
De komolyan. Nem értem ezt a sok szerencsétlen lázadozót. "Atomot rá" meg "besózni a helyét"... Ajjj. Mi a faszt zavar titeket ez a két gagyi szar? Miért csípi a szemetek, hogy létezik 2 ILYEN csatorna is? Baszki, annyi minden mást is csinálhattok, sőt, nézhettek is, ha akartok... Ha vennétek a fáradtságot...
Komolyan szánalmas... Ez nekem kábé olyan, mintha azon hőzöngenétek, hogy nyírjunk már ki minden buta és ronda nőt, mert Ti egy szépetés okosat akartok megbaszni... Keressetek magatoknak, Fogtok találni. Valakinek meg ők is jók lesznek. Mint ahogy azok is.
A buta parasztnak buta műsor kell és ezen senki és semmi nem fog változtatni. A kertévék meg pont ebből a fajta igénytelenségből élnek. Az a sok hülye akkor is ezt a 2 csatornát fogja nézni, ha közben a DIGITv-n száz másikat is választhatna.
Kenyeret és cirkuszt a népnek. Az kell nekik nem az éca. Tisztelet a kivételnek.
Koky_ 2009.11.02. 20:48:52
Koky_ 2009.11.02. 20:50:01
gregibroki 2009.11.02. 20:55:51
fda 2009.11.02. 20:58:17
A TV2-t "csak" párszázezer emer bámulta. Na az RTL aztán biztosan maga A SZÍNVONALAS SZÓRAKOZÁS, megérte 2 millió embernek, hogy azt bámulja.
Én egyszerűen megoldom, évek óta nincs TV adásom. Filmet nézni úgyis lehet, hogy 1. én választom ki, hogy mit szeretnék 2. nem kell negyedóránként negyedórán keresztül reklámvégét várni.
brlv24 2009.11.02. 21:05:07
Nem nezek tragyat:D
Mákvirág 2009.11.02. 21:08:12
Mellesleg ne legyen reklám a gyerekcsatornán, ahogy a jim-jam-on nincs is!
Butuska 2009.11.02. 21:18:39
M.Islander 2009.11.02. 21:22:23
M.Islander 2009.11.02. 21:23:48
Píter 2009.11.02. 21:25:20
2009.11.02. 21:28:48
Talán értéke lenne a hírnek, ha ezt nem lehetett volna 3 más hírportálon órákkal korábban olvasni.
A hír értéke meg úgy általában is annyi, mint annak, hogy most éppen mennyibe kerül 1€.
Szar a TV2, nem tudnak évek óta normális műsort készíteni. Kár ezért az Index főoldalát terhelni.
Tessék valami hasznos információt is írni és nem elkésve más oldalakon megjelenő publikálások előtt. Szajkózni mindenki tud.
Elsőnek lenni nehéz, de annak van értéke.
LouiS 2009.11.02. 21:30:51
2009.11.02. 21:31:38
Pedig engem is beleszámítanak a statisztika alapján a nézettségbe, ahogy sok más sorstársamat is, akik inkább nem élőben néznek műsort, hanem felvételről, reklámot áttekerve.
Nagy ügy hogy a számomra kedves filmet max 2 nappal később nézem meg. Semmiről nem maradok le, ami aktuális.
BKV - Önnek megyünk 2009.11.02. 21:36:17
olvasom a kuruc.infót ....nem szarabb az indexnél 2009.11.02. 21:42:40
Butuska 2009.11.02. 21:45:30
speki2 2009.11.02. 21:46:13
Pikk Dáma ♠ 2009.11.02. 21:47:20
érted a célzást, ugye?
fec2000 2009.11.02. 21:49:43
A reklámbevételei így is jól vannak, köszönik.
Illetve nincsenek jól, de ezt a dolgozók kirúgásával kezelik (egy ideig).
úgyhogy minden megy tovább a régiben.
Egyedül a sport osztályt újították be, mely lassacskán felpörög.
A befektetői kör egyébként (de lehet, itt spec tévedek) más országokban jobboldali adókat tart fent.
Az RTLen is vot bukás jócskán, elég csak a Hetihetesől kilépett Váncsa magánszámát ideidézni, mely tök unalmasra és ütődöttre jött ki, mint maga Váncsa. A fickót a balértelmiség kontraszelekciója tartja a felszínen, de a médiapiacon életképtelen. Egyébiránt a 7i7es is ilyenné vált. megy, mivel nem engedik versenyezni más hasonlóval. Már ré óta nem engednek be a 7 közé jobboldalit.
sertésmájkrém 2009.11.02. 21:51:37
Az én egyszerű elképzelésem szerint főleg az ilyen kizökkentő "apróságok" miatt kapcsolnak el az emberek reklámidőben. Ha ez megszokott lesz, akkor már a hangerőemelkedésre automatikusan kapcsl az ember. A másik, hogy hihetetlenül hosszúak a blokkok.
sertésmájkrém 2009.11.02. 21:53:55
Egyébként segítek, azért olvassa a sok ember, mert érzelmeket vált ki belőle a hír.
2009.11.02. 21:55:18
Statisztikai alapon megy, a mérési hibákkal együtt. Mivel gyakorlatilag reklámot én soha nem nézek, biztos vagyok benne, hogy a statisztikába nem tartozok bele.
Ilyen tekintetben és ez a blog írót minősíti feltételezi, hogy átkapcsolok a másik csatornára. De ezzel a blogíró is minősíti az embereket, hogy biztos átkapcsolnak 3 perccél egy olyan csatornára, ahol fogalmuk sincs, hogy mi megy.
Etetni nem kell engem a hülyeségekkel és az ötleteléssel. Egy biztos, a blogot író embernek lövése nincs az életről. Megélhetési újságíró.
Thulsa Doom (törölt) 2009.11.02. 22:05:12
Csinálhatnának mondjuk egy realitisót, ahol a szereplők egymás friss, meleg szarát ennék meg élőben, meg a fingjukat szagolgatnák. Tuti nézettség! A végén meg az jutna tovább aki nagyobbat szarik és büdösebbet fingik mint a többiek...
lifelike 2009.11.02. 22:07:00
tv2 annyira szanalmas, de hogy ennyire :D
ez kesz
a keplet odabasz :D
Der Beste 2009.11.02. 22:22:15
juliusbond 2009.11.02. 22:23:01
pl Viasat3
Mopsz 2009.11.02. 22:31:15
Amúgy mindenhol egyformán vannak jó és rossz műsorok. Most pl. az RTL-en igénytelen Benkő feleséget keres című műsor megy. Fúj, szerencsére egy részt nem néztem még meg belőle, csak a beharangozót láttam, inkább az NCIS-t néztem ma például.
Szép napot mindenkinek!
Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2009.11.02. 22:33:29
Most is lenne arra lehetőség, hogy bárki indítson HD-minőségű, digitális földfelszíni adásokat, de előfizetési díj nélkül, szabadon fogható formában nem éri meg, pláne nem a MinDig párezres nézőkörének.
M, az állat 2009.11.02. 22:38:21
Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2009.11.02. 22:39:36
Másrészt én mindig is szkeptikus voltam a büszke "nem nézek tévét" kijelentésekkel kapcsolatban. Bizonyos körökben, akik úgy érzik, hogy ezzel a kijelentéssel tudják nyomatékosítani azt, hogy ők értelmiségiek, szóval náluk manapság divat ezt állítani.
chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2009.11.02. 22:47:32
OSZT' JÓ NAPOT !
sharon 2009.11.02. 23:01:17
Amúgy a Született feleségeket bármikor nézném. Hajrá!
Csak éjszaka fél11-től negyed12-ig nem...
szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.11.02. 23:04:45
szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.11.02. 23:06:10
aztan egy kicsit bele is ashatnad magad.
szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.11.02. 23:06:57
sutyerák 2009.11.02. 23:09:46
-ez a véleményem
bakterzsolti 2009.11.02. 23:18:42
Vincenzo90 2009.11.03. 00:49:20
Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.11.03. 01:08:55
ha dilettáns vagy ember, akkor mi az Istennek írkálsz baromságokat?
Fogalmad nincs a T-Home IPTV platform képességeirõl.
Elárulok Neked néhány egy apró titkot:
Az AGBN 840 háztartás adataiból extrapolálja és számíthatja a nézettséget,
A T-Home IPTV-nek 70k+ elõfizetõje (háztartás) van (nem adom hozzá a T egyéb TVs platformjait - kábel és müholdas),
Az AGBN panelmérést csinál, ami MINDIG torzít - mondjuk az üveggyöngyre jobban harapó majmok cseppet felülreprezentáltak a mintában - amely torzítást MINDIG megpróbálják algoritmusokkal kiküszöbölni, és SOHA nem sikerül,
Az IPTV platform nézõit 90%-nál magasabb arányban lehet beprofilozni a használati szokásaik alapján (azaz simán tudhatja bárki, hogy ki ült a TV elõtt).
Mindegy is... tudod online tartalomfogyasztás mérésre is volt egy cég, amelyik azt hitte mindent tutin csinál. Jövõre már nem õ mér... így lesz ez az AGBN-el is, amint rájönnek a Náladnál hozzáértõbbek, hogy mi is az, ami megfelelõen nagy mintából, pontos statisztikákat tud adni.
Sok sikert a további szakértéshez - persze elõtte nem lenne hülyeség, ha utánanéznél a MediaRoom platformnak... és hogy miket tesz bele az MS.
fagzal 2009.11.03. 01:09:41
azértmertcsak 2009.11.03. 02:42:00
az örömhír, hogy ennél csak jobban lehet csinálni.. de ha nincs lehetőség nincs kanál se...
Óh, mit nem adnék érte, ha én rúghatnám ki Magyar Ritát meg a sleppjét.. ejj ejj csorog a nyálam, ahogy arra gondolok, milyen gyorsan tennék rendet szőnyegbombázással a hírosztályon, megspékelve egy egészségügyi beöntéssel a filmosztályra, huh ahh ahh ahhhhhhh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
és akkor lennénk kb. optimalizálva, a nullán, akkor lehetne kezdeni műsorokat készíteni...
100 nap
sertésmájkrém 2009.11.03. 03:12:01
sertésmájkrém 2009.11.03. 03:16:17
lujo22 2009.11.03. 04:46:18
Sztem is, és akkor végre az emberek egymásal beszélgetnének, közös programot csinálnának. Esetleg akkor nőne a nézettségük, ha a többi tvadót megszüntetnék, és az emberek ráfanyalodnak. :D
gpetersz 2009.11.03. 05:18:09
2. Az AG Nielsen-t is utána
Még egyéb?
sunázósün 2009.11.03. 06:29:09
Maurice74 · http://www.personaltraining.hu 2009.11.03. 06:57:43
www.demonbonnie.hu
gabesz: 2009.11.03. 07:30:04
Van pofájuk ilyen szar filmekkel kiszúrni az emberek szemét a kereskedelmik -mindegyik-.
implode 2009.11.03. 07:47:24
|Padre| 2009.11.03. 07:57:30
A 2 csatorna már évek óta nem képes minőséget produkálni nem lenne nagy veszteség ha megszűnne csak azoknak akik imádják a reklámokat és a reklámokat meg a reklámokat köztük néhány olyan műsorral, amikben a szereplők intelligencia hányadosának összege nem éri el a sugárzott műsor időtartamát percben számítva. Ez a képlet ma magyarországon!
Hulladék műsort adni és megélni a zombi mindent megnéző lakosságból nem nagy feladat.
Szerencsére van bőven ismeretterjesztő csatorna, ha nem lenne nem is lenne tévém :)
Nogee bácsi · http://neogallery.blog.hu 2009.11.03. 08:15:24
Ami ingyen van, az annyit is ér. Sajnálatos módon, aki színvonalas műsort akar, annak fizetni kell. Discovery, stb...
forgodssake 2009.11.03. 08:21:52
Samott 2009.11.03. 08:48:01
stevy 2009.11.03. 09:15:11
www.hirszerzo.hu/cikk.furcsa_forditott_lobbi_a_radiofrekvenciak_korul.128826.html
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 09:16:39
az első lovagot meg fél éve adták századjára
Br (törölt) 2009.11.03. 09:46:21
Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.11.03. 09:56:07
semmi gáz azzal, hogy a két nagy adónak megfelel. Éppen azért hoztam példának az online tartalomfogyasztás mérését, mert ott is volt egy egyeduralkodó szolgáltató, és csak ült a seggén. Aztán jött egy másik versenyzõ, jobb méréssel, nagyobb mintával és az addigi egyeduralkodó megy a levesbe.
Valójában arra reflektáltam, hogy SzabóZ Doktor Úr anélkül mond bármit is az IPTV képességeirõl, hogy a leghalványabb fogalma lenne róla...
Der Beste 2009.11.03. 10:00:19
Papagena 2009.11.03. 10:11:18
Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2009.11.03. 10:21:37
Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.11.03. 10:22:57
Mondjuk ez utóbbit én meg tudom magyarázni elég egyszerűen :P
Der Beste 2009.11.03. 10:23:35
Kommentelőkből is.
Anselmo 2009.11.03. 10:25:36
Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.11.03. 10:25:42
A'sel 2009.11.03. 10:46:48
National Geographic
Spektrum
Discovery
HBO
HBO 2
Sport 1
Sport 2
Euro Sport
Cartoon Network
A duna TV-n es az M1-M2-on neha vannak jo filmek es jo musorok.
A tobbi az gagyi primitiv embereknek valo
Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2009.11.03. 10:52:47
Pl. ha majmokat akarok látni, akkor jobb a NGC-re kapcsolni. A parlamenti közvetítésben is vannak majmok, csak az NGC-n érdekes dolgokat is mondanak hozzá.
Mutant · http://nagykovacsi.net 2009.11.03. 10:54:18
Tényleg nem lehetne valamilyen statisztikát csinálni vmelyik tv-műsoros site segítségével, hogy egyazon filmet 1 éven belül hányszor adják le? Meggyőződésem, hogy van olyan film TV2-őn, amit már egyszer adtak ebben az évben, mindkéttszer főműsoridőben.
papugaja 2009.11.03. 10:55:39
lecsó73 2009.11.03. 11:07:49
72-es 2009.11.03. 11:12:10
legkondishop.hu 2009.11.03. 11:27:29
huta9020 2009.11.03. 12:12:27
zaq 2009.11.03. 12:29:19
az a helyzet, hogy IPTV-re valóban sokkal megbízhatóbb adatok vannak, lévén a minta megegyezik a populációval; a gond, hogy a populáció ebben az esetben az IPTV-zők köre és nem a teljes lakosság. egyelőre különböző platformok működnek és crossplatform kell vizsgálni a nézettséget.
az más kérdés, hogy erre is van jobb módszer manapság is, például a portable peoplemeter (PPM), ami nem háztartásonként, hanem egyénenként mér. egyszerűsítve úgy működik, hogy a mintában szereplőknek van egy kulcstartó méretű készüléke, amit magánál hord, ez pedig a csatornák által kiadott jeleket figyeli (egy, a hallható tartományon kívüli frekit, ami az adott csatorna identifikálására szolgál). így, ha a kocsmában nézed a meccset, vagy átmész a csajodhoz és együtt nézitek a romkomot (akár a másik szobában), vagy kimész az erkélyre cigizni a reklám alatt, ahelyett, hogy elkapcsolnál, akkor az kerül regisztrálásra.
ha jól van megválasztva a minta, akkor ez igenis elég megbízható bír lenni. tudomásom szerinta szlovákoknál, a törököknél meg Ausztráliában már ezt használják. jelenleg azonban, mint többen is írták, a nagy kertévéknek előnyös az AGB-s módszertan torzulása, így ők nem érdekeltek a váltásban (lévén így még nagyobbnak tűnik az előnyük, jobban tudják értékesíteni a GRP-t).
a jövő mindettől függetlenül valószínűleg az lesz, hogy - ha minden digitalizálódik, akkor - nem csak te csekkolod a tv-t/internetet/rádiót, stb, de az is csekkol téged (1984 ftw), mind készülék szinten, mind egyéni szinten.
krisz113 · http://tmis.blog.hu/ 2009.11.03. 17:23:24
Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.11.06. 12:28:09
Szia zaq,
a hangnem kizárólag annak volt köszönhetõ, hogy SzabóZ sokadszor szól hozzá olyan témához szakártõként, amihez egyébként nem ért. Amennyiben evangelziálja a hülyeséget, akkor engedtessék meg nekem, hogy hülyének nézzem. Természetesen a moderáció lehetõsége az övé, de van egy igen régi mondás is: aki kurvának áll, az ne sírjon, ha b****ák.
Az éltalad leírtakra:
elsõsorban nem a nézettségmérésre koncentráltam a hozzászólásomban (ahhoz kevéssé értek), csupán a visszirányú platformok (most jelesül az MS IPTV) elõnyeit és potenciálját próbáltam érzékeltetni a klasszikus nézettségméréssel szemben. Ahogy Te is írtad: a jövõben nem fognak megkérni arra sem, hogy kulcstartót hordj, hanem egyszerüen profiloznak vislekedés alapján. Csak néhány ötlet: milyen hosszan nézel csatornákat/spotokat, mely csatornákon szörfözöl át, mely' gombokat használod a távirányítón...
Ezen adatokból mint mondtam, már most 90% feletti biztonsággal lehet megmondani, hogy a háztartás mely tagja ült a tv elõtt - pontosabban nem ezt, hanem hogy a felállított profilok közül melyik ült ott. És hidd el, a profilok jórészt lefedik a háztartás tagjait. Anélkül, hogy aktívan részt vállalnának a mérésben.
Senki ne értse félre: ez egy lehetõség, és nem a valóság. De abban biztos vagyok, hogy ilyen lesz a jövõ... túl sok pénz van benne, hogy kihagyják a résztvevõk.
Samott 2009.11.06. 12:45:40
Nusy73 · http://egyszeregy.blog.hu 2009.11.06. 19:15:09
Tudom ajánlani az AGBN-t, vagy bármely nagy statisztika céget. Ott aztán lehet turkálni az adatokban... :)
OnlineVideoBlogger · http://onlinevideomarketing.blog.hu/ 2009.11.08. 11:13:12