Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Úgy néz ki, lőttek a Hősöknek

Elszálltak a remények

2009. október 30. 10:52 sixx 85 komment

Egyelőre nem erősítették meg az Airlock Alpha információit, (és volt már olyan, hogy tévedtek) de mi ettől még megírjuk: úgy néz ki, az NBC-nél megelégelték a Hősök vesszőfutását, és ha nehéz szívvel is, de arra kérték a készítőket, hogy írják meg a sorozatzárót, mégpedig jövő májusra időzítve. Ez azt jelenti, hogy a jelenleg is tartó negyedik évad lesz az utolsó, és mivel a készítők az évadokon belül kvázi különálló fejezetekben gondolkodnak, elkezdhetik írni a záródarabot.

A Hősök 2006-ban, hatalmas felhajtás mellett debütált az USA-ban, és kisvártatva a világ majd' minden fontos tévés piacán (nálunk a Tv2 vetíti, a bemutató az amerikai vetítéshez képest elég gyorsan megvolt) megjelent és tarolt is. Az első részt 14 millió amerikai látta, a kilencediket pedig már 16 millió, és akkor úgy nézett ki, hogy a sorozat évekig sikeres lehet, de a második évadban valami elromlott. A hetedik epizódra már csak 9.8 millió néző volt kíváncsi (az addigi legalacsonyabb nézőszám), és hiába hozott 11 milliót az évadzáró, a sorozat korántsem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

A készítőket sokat támadták a következetlen történetszálak és a karakterek logikátlan cselekedeti miatt, no meg azért, mert ahelyett, hogy csökkentették volna a szereplők számát, azok évről évre egyre többen lettek, ráadásul Peter és Sylar űbertápolásával (mindketten halhatatlanok lettek, stb.) és Hiro Nakamura időutazó képességével olyan mély mocsárba írták magukat, amiből nem tudtak kilábalni.

A sorozat kudarcáért ettől függetlenül nem csupán a kreativitás hiánya tehető felelőssé, hanem a forgatókönyvírók 2007-es sztrájkja, aminek köszönhetően a második évad fejezeteiben az írók nem tudták megvalósítani azokat az elképzeléseket, amikkel nekiindultak az évadnak, és 11 rész után hosszú, decembertől szeptemberig tartó, azaz kilenchónapos kényszerpihenőre vonultak. A visszatérés 2008 szeptemberébe korántsem volt az igazi: a harmadik évad már csak 7 milliós átlagnézettséget hozott, és a történetek is egyre frusztrálóbbak lettek, úgy tűnt, mintha már maguk az írók sem hinnének többé a Hősökben.

Idén szeptemberben elindult a negyedik évad, ráadásul úgy, hogy az NBC tervei szerint a téli olimpia közvetítéséig le is zárul majd, azaz 16-18 részre számíthattak a nézők. A nézettség azonban tovább csökkent, a Hősök a maga ötmilliós átlagnézettségével a csatorna hétfő esti műsorának második legrosszabban teljesítő programja lett a Trauma című sorozat mögött, így valahol érthető, hogy a fejesek megunták a kínlódást: a tavalyi adatokhoz képest 23, a második évaddal összehasonlítva 45 százalékos a nézővesztés, ez pedig tarthatatlan állapot. Az egyetlen kérdés csak az, hogy a májusi finálét hogy értette a csatorna, vajon a tervezett 18 epizódot húzzák el addig, vagy kap Tim Kring még egy párat ahhoz hogy lezárhassa a történetet? 

Címkék: tv sorozat nbc hősök

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ogre1019 2009.10.30. 11:35:32

Hát igen, a csonka második éved betett neki. De én attól függetlenül is nagyon szeretem a sorozatot, és nem örülnék neki, ha tényleg vége lenne.

h1ghlander 2009.10.30. 11:42:22

en azt nem ertem, ha egyszer mindenki hajszolta, hogy logikatlan, idiotak a szereplok, bizonyos emberek halhatatlanok es idoben utaznak, ennek ellenere durva arccal benyogte mindig valaki,h mindenki meghal, vagy ezt mar nem lehet visszacsinalni (PEDIG DE!) es ezt mindenki tudta, akkor miert nem irtak at a keszitok a sorozatot?

nincs valami interju, ahol meglehet tudni az irok reakcioit ezekre a dolgokra?

f3 2009.10.30. 11:43:47

Végre. Én az első évad elcseszett zárója után már csak egy-egy epizódot láttam a további részekről, de mind borzalmas volt... nagyon érett ez a kasza Klermackóéknak...

dean23 2009.10.30. 11:48:11

Végre! Egy sorozattal kevesebbet kell megnéznem jövőre! :D
Már nagyon kuszálták a dolgokat, de mégsem látszott soha egy normális fő irányvonal! Mindenki 2-3x elpatkolt a főszereplők közül és újra feltámadtak, majd ez és ez elvette ennek és ennek az erejét stb. stb.... A nézők büntettek és elkapcsoltak! Há há...

KarbatettKezűZoltán 2009.10.30. 11:50:39

A Lost-al pont ugyanez a helyzet.
Saját magukat szívatták meg, annyira szövevényesre és logikátlanra kavarták a szálakat, hogy az erősen izzadság szagú új részekre már senki nem kíváncsi.

Nem véletlen, hogy a Hősökből is csak az első évad volt sikeres. A kezdésnél még benne volt a remény, hogy normális magyarázatot kapunk a nyitva hagyott kérdésekre.
Nem kaptunk.
Elkapcsoltunk.

don rafael 2009.10.30. 11:52:54

első évadot imádtam, 2. so-so, 3.at felénél kilőttem a picsába, annyira gáz volt, azóta nem is érdekel..
de talán igy kaphat valami méltó befejezést, ha már ugyis tudják, h vége.

gabbor 2009.10.30. 11:54:50

Én már csak az angol szinten tartásomért nézem(angol hang+angol felirat) ezt a sorozatot(is), arra amúgy tökéletes. A mostani évad unalmas, és gagyi.

egysegelem 2009.10.30. 11:58:16

En is neztem egy ideig, netrol leszedtem, es tenyleg minden kritika jogos, jol indult de nem volt benne tobb, pontosan azok a gaz dolgok amiket felsorolt a cikk, azt hittem csak nekem tunt fel, de akkor nem.

freddyD 2009.10.30. 11:58:17

Én a második évad harmadánál befejeztem. Egész egyszerűen meguntam.

Malachi 2009.10.30. 11:59:36

@KarbatettKezűZoltán: "az erősen izzadság szagú új részekre már senki nem kíváncsi."

biztos ez?

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.10.30. 11:59:39

@KarbatettKezűZoltán: Kb. ez a helyzet. A második évad talán sztrájk nélkül is ilyen hulladék lett volna...

Mashu80 2009.10.30. 12:00:11

Nekem tetszik a mostani évad. Jó volt Clair és a szobatárs csókja is :DDDD

egysegelem 2009.10.30. 12:00:57

Erdekes, ha belegondolok, az a par sorozat amit en lattam eddig (mindet a netrol szedtem le, TVben nincs erom megnezni), szinte mind szar lesz egy ido utan. Nehez ugy megirni valamit, hogy hatarozatlan idore kell, es folyamatosan menet kozben irni. Egyetlen olyan sorozat volt, amit pont ott es akkor hagytak abba, amikor kellett es pedig a Wire. Mindenkinek ajanlom 5 evad van benne, latszott rajta a koncepcio es a kifutas. A tobbi mind ellaposodik.

srac79 2009.10.30. 12:01:26

Ennél idiótább sorozatot életemben nem láttam. Übergagyi.

Netuddki. 2009.10.30. 12:07:21

Nem volt azért ez olyan rossz. Az biztos, hogy nem a múnikasós közönségnek szól. Dehát sok lúd...

Waldi! 2009.10.30. 12:08:09

A Lostal pont nem ez a helyzet. Talan ha egy logikatlansagot hallhatnank.
A Lost az egyik legosszetettebb sci-fi sorozat, es mar jo ideje nem a casual nezoknek irjak.

Blackrock (törölt) 2009.10.30. 12:12:27

Nagy Heroes fan lévén nem örülök, de be kell látnom, hogy 2-3 szezon tényleg gyengécske lett. Bár a 4 évad viszont részről-részre egyre jobb. Basszus, de kár érte. Már csak a Lost marad nekem.:(

Netuddki. 2009.10.30. 12:14:29

Nekem a LOfaSzT valahogy nem teccett. Na azt aztán jól elhúzták.

kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2009.10.30. 12:17:04

egyre több olyan sorozat van, amit egyszerűen nem bírnak abbahagyni...most már az lenne a faszaság, ha az egyik adó bejelentene egy olyan sorozatot, ami direkt csak 1 évados. ebből jöhetnének ki jó dolgok. flash forward-al lehetett volna kezdeni....

nácivadász tűsarkúban 2009.10.30. 12:22:55

szerintem az új éved egész jó, kezd visszajönni a kezdeti hangulat, az előző pocsék évad után. Kár h vége, bár elehet, hogy így lesz jobb.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2009.10.30. 12:25:34

pont most veszik el tőlem kedvenc sorozatomat, amikor a szökséből átjött robert knepper, sylar pedig királyabb, mint valaha. nem fogja fel a húgyagyű nbc, hogy azért csak 7 millió amerikai nézi őket, mert a többszázmillió rajongó másnap reggel LETÖLTI az aktuális epizódokat? sajnos amiatt indul hanyatlásnak a sorozat-mánia, mert a letöltések miatt nem elég a tv-nézettség ahhoz, hogy értékes reklámbevételekhez jussanak a médiacápák. ezt szerintem úgy lehet elkerülni, hogy ha moziba viszik a sorozatokat. egy évad 24 epizóddal 12 hét alatt mehetne le a mozikban, hetente váltogatnák a duplaepizódokat. a gyártók sokat kaszálnának, a köcsög amerikai tv-guruk meg bekaphatják. a jericho is azért szűnt meg, mert a balfaszok egy időben adták más népszerű műsorokkal, persze hogy mindenki letöltve nézte. nem a sztorival van a baj, hanem a tejesember agyával.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2009.10.30. 12:28:34

@Waldi!: mitől scifi? egy dzsungelszigeten nem látok túl sok sciencefiction elemet, de oké te tudod miben hiszel :)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.10.30. 12:30:38

Valaki majd kijavít, ha tévedek, de nem a Hősök volt az a sorozat, ahol a készítők az első szezon közben bejelentették, hogy több nem is lesz, lezárják szépen egészben a történetet, egy szezon alatt végigmegy a főcselekmény?

1a. verzió (mikor kicsit sikeresebb lett): Ha lesz is második szezon, új hősökkel, más körülmények között.

2. verzió: :lapítás:

Én az első szezont néztem, az utolsó rész után egyszerűen nem volt kedvem tovább, akkorát csalódtam abban.

Szcsi2 2009.10.30. 12:32:16

en is szeretem/szerettem mindig, az uj evadot is nezem, bar teny hogy az elso evad volt a legjobb.

thomis 2009.10.30. 12:36:08

@Don Bandi
Hát te se jutottál a Lost pilotjánál tovább...nem baj őgyse értenéd:)
Mellesleg a dvd-piacot mindenki elfelejti, ott óriásiakat tudnak akasztani a sorozatok is (lásd Family guy, amit azért hoztak vissza cancel után, mert jók voltak az eladások). De dvd-ket főleg a fanok vesznek, ha pedig valami szar (mert a Heroes egy ideje nagyon az), akkor az ott se várjon csodákat.
A cancel remélem jót tesz neki és az utolsó 5-6 részben villantanak valamit.

lifelike 2009.10.30. 12:40:12

elso evadot neztem, de az evadzaro olyan szinten volt szar es kozepszeru hogy nalam canceled lett az egesz
azota ra se neztem
gagyi

Dezsőjóska 2009.10.30. 12:48:56

Én ott leírtam, hogy syler nem halt bele az első évad végén. Az idióta amerikairajzfilmes ökörség, hogy ugyanazzal a főgonosszal harcolsz mindig...

dean23 2009.10.30. 12:53:38

Sztem a Lost 5. évada nagyon odavert, de 4. is hasonlóan jó volt! Kár, hogy véget ér a 6. évaddal.

G46 2009.10.30. 12:54:09

Üdv!
Az első sorozat szuper volt- kivéve az utolsó részt. Azután megnéztük a 2. sorozatot, ok, írósztrájk. A 3. -at a 4. rész után abbahgytuk, azóta sem került elő. Talán ha nem csak 1 főgonosz lett volna, ha nem kuszálják össze-vissza a szálakat, ha... Én is emlékszem arra, h. azt mondták, az első évad egy lezárt konkrét egész lesz, azután a 2. évad teljesen új szereplőket fog bemutatni.
A Wire meg az 1. legjobb sorozat, durva, és minden évad külön egység, ami mégsem, és az 5 évad ad összesen egy óriási egységet. Azt megcsinálni, h. első évados szereplők felbukkanjanak az 5. évadban pl. hát nem semmi.
Lost: most kezdtem újranézni az egészet. Nagyon csavaros, nagyon trükkös, és 3 éve lehet tudni, mikor lesz vége. Aki nem nézte volna: a sorozat már rég nem arról szól, h. megpróbálnak kijutni a szigetről. Bő fél év múlva kiderül, érdemes volt-e végig nézni.

Rejtett a Szám 2009.10.30. 12:57:52

Hurrá! Amikor elkezdtem nagy reményekkel nézni a második évadot azt hittem agyhugykövet kapok.

Crile Fisher (törölt) · http://crilefisher.blog.hu/ 2009.10.30. 13:04:03

Rohadtul ideje volt már.

Az első évad elcseszett vége óta egyre szarabb lett, egy kezemen meg tudom számolni, hány tényleg nézhető rész volt azóta.

Maurice74 · http://www.personaltraining.hu 2009.10.30. 13:06:16

Én nagyon szeretem, most is nézem..
Remélem legalább úgy fejezik be; hogy lesz valamilyen vége..

A'sel 2009.10.30. 13:21:35

Az egyik legjobb sorozat pedig.
Az a kenyszerpihi valoban hazavagta es nem tudott azota sem felallni. Meg azert lassuk be tenyleg volt egy ket eroltetett resz ami elhuzodott a masodik evadban es a harmadikban.

Az elsoben pont az volt a jo, hogy tipikusan a jo es a rossz harcarol egymassal. A vege kurv@ jo volt az elso evadnak azt siman lehetett volna tovabb vinni, de a gonoszok a masodik evad az elment nagyon egy punnny iranyba, es azota is ott van bar a 4. evad szerintem eleg jo eddig. Ebben lehet bizni, hogy visszahoz valamennyi nezot. Remelem :D
Mert ha nem akkor mar csak a supernatural es a Friday Night Lights marad amit nezek ja es a True Blood. Bar jo novemberben a V az azert jonak igerkezik :)

2002 2009.10.30. 13:22:39

ideje volt már...

El Argentino 2009.10.30. 13:42:20

Én végignéztem a 3. évadot is, tényleg voltak vele fenntartások, de elment. Nekem hiányozni fog egy kicsit.
Amúgy a legjobb sorozat, az a Rescue Me! :D 1x vitatkoztam ezzel, mára már beláttam én is.

kamasuka 2009.10.30. 13:48:43

Sokszor hülye döntéseket hoznak.

Az oké, levették a Prison Break-et - mondjuk sokáig már nem lehetett húzni -, de kb. vele egyidőben a Terminatort (amikor végre már kezdett jó lenni), kiiktatták a The Unit-ot (bezzeg az a szar Flashpoint az megy tovább ...), nem sokkal azután, hogy végre értelmessé kezdett válni és beindult, kiiktatták a Knight Ridert. Bravó!

A 24-et pl. tényleg abba lehetne hagyni, de az is megy tovább. A Heroes esetében meg mire végre most tényleg beindult egy tényleg jó szál - a Matt-Sylar csere zseniális volt -, jó szereplők kerültek elő, végre zseniális újak jönnek, erre elmeszelik.

Ha a Mad Men-t is leveszik műsorról, tényleg nem marad igazán jó sorozat számomra.

FreeVili 2009.10.30. 13:49:51

Szerintem nagyon jó kis sorozat. Sajnálnám, ha szétvernék azért, mert az amcsik nem kajálják...
Meg kellene oldani, hogy azok az emberek, akiket érdekel, meg tudják fizetni a folytatást valahogy magánúton. Kit érdekel, hogy az NBC szerint nem jó. Nekem jó, szeretném... (lehetne ezt más sorozatokkal is, végül is nem az NBC nézi őket)

ElPadre 2009.10.30. 13:50:42

hehe. én pont az eheti epizód után döntöttem úgy, hogy nálam akkor most cancelt kapott a heroes, ezt a faxságot nem nézem tovább (tényleg kár robert knepperért, de hát ez van). erre pár napra rá nem jön a hír, hogy az nbc is rájött végre, hogy ez így kínlódás? :D

szomorú egyébként, mert az első szezon nagyon jó volt. most viszont, ha meglátom matt parkmant, vagy tracy strausst, vagy hiro-t, kedvem lenne altf4-et ütni az mpc-re. és ez asszem a szar történetszálak és a trehány írói munka következménye, mert strauss-t kivéve a többi figurát nagyon is bírtam még régen...

Cubehor 2009.10.30. 13:59:57

@kamasuka: Az amerikai tévék nem az alapján döntenek a sorozatok sorsáról, hogy neked tetszenek-e, még mindig fontosabb szempont a nézettség.

Obi1 2009.10.30. 14:00:13

Don Bandi: Ez tévhit, alig nézik párszázezren letöltve a Heroest. Nem számottevő ahhoz a sok millióhoz képest.
"mitől scifi? egy dzsungelszigeten nem látok túl sok sciencefiction elemet, de oké te tudod miben hiszel :)"
Szerinted attól lesz valami sci-fi mert az űrben játszódik? Időutazás, füstszörny és társai nem elég? :)

"Saját magukat szívatták meg, annyira szövevényesre és logikátlanra kavarták a szálakat, hogy az erősen izzadság szagú új részekre már senki nem kíváncsi."
Nem minden hogy a sorozat logikátlan, vagy a nézőnek nincs elég logikája a megértéséhez. A Lost-nál az utóbbi a helyzet.

atvi.hu · http://www.atvi.hu 2009.10.30. 14:03:29

Kár érte de tény, hogy nagyon eltolták a sorozatot. Számomra a harmadik évad kezdett igazán bosszantó lenni. Sylar-t agyontápolták, az egyetlen karaktert aki szembeszállhatott volna vele, Peter-t, teljesen legyengítették.
Azért az új évadot is végig fogom nézni, hátha kellemes csalódás ér.

alien78 2009.10.30. 14:08:37

A negyedik évadnak az elmúlt két részben kezdett valami értelme lenni, előtte egész hihetetlenül gyenge volt...mintha a készítők már annyira féltek volna, hogy minden sz*rul sül el, amit csinálnak, hogy a negyedik évad 6.-ik részéig inkább nem is csináltak semmit.

nlght84 2009.10.30. 14:11:54

Na a lostot hagyjuk, 2 haverom is nézi (én csak az első évadot láttam) és amikor megkértem őket h foglalják már össze, hogy mi történt eddig, egyik sem tudta normálisan, lol.

Heroes meg jól indult, de csak akkor tudta volna növelni sztem a nézettséget, ha marvel-es, x-menes stílusban pörög tovább. Ehelyett szappanoperát csináltak minden részből. Minden részben minden szereplő kap 5 perc lelkizést, néha taliznak és együtt lelkiznek, akció csak akkor van, ha vki lelök egy vázát az asztalról, szánalom az új évad.

nlght84 2009.10.30. 14:15:33

A forgatókönyvírók megint bebizonyították, hogy tehetségtelen munkával is fel lehet húzni 2 új villát Beverly Hillsben...

zolika78 2009.10.30. 14:17:18

Én szeretem. Kár, hogy vége lesz...

Obi1 2009.10.30. 14:20:32

"Na a lostot hagyjuk, 2 haverom is nézi (én csak az első évadot láttam) és amikor megkértem őket h foglalják már össze, hogy mi történt eddig, egyik sem tudta normálisan, lol."
Ez inkább előny, nem? Mármint attól nem lesz valami rossz hogy olyan bonyolult és összetett hogy nem lehet azt két mondatban összefoglalni. Ettől Lost a Lost, nem átlagos kispiskóta.

A Heroes-ban nekem az fáj nagyon, hogy mindenkit hatvanszor öltek már meg, és lám a negyedik évadnál is itt van még az összes állandószereplő. Meg hogy minden évadban kitalálnak valamit hogy legyengítsék a Peter-Sylar-Hiro hármast.

kamasuka 2009.10.30. 14:25:41

@Cubehor:
Na ja, itthon is Győzike volt a csúcs, meg a Való Világ, és egyiket se néztem ... :D

Bérgyilkos Bohóc 2009.10.30. 14:32:13

Komolyan nem értem azokat a kreténeket akik azt mondják, hogy végre meg örömtáncot lejtenek. Talán pisztolyt szorítottak a halántékukhoz, hogy olyan sorozatot nézzenek, amit nem szeretnek? Vagy ha már amúgy sem nézték, akkor mire ez a nagy örömködés?

subidubinemértem (törölt) 2009.10.30. 14:33:35

egyértelműen az írósztrájk vágta agyon.
a második évad olyan szedett-vedett szar lett, hogy nem tudtak kimászni belőle. :(

johnny drama 2009.10.30. 14:45:41

Harmadik évad középen lett vége nálam.
Kár érte.

Blackrock (törölt) 2009.10.30. 15:06:38

@Don Bandi: de tisztában van az NBC azzal, hogy több millióan letöltik. Viszont egy fia pénzt nem keres rajta, mert a letöltött epizódban egy darab reklám sincs.

csibra 2009.10.30. 15:25:07

Klerben az a jó, hogy mindig szűz :)

gertitorpe 2009.10.30. 15:32:06

Azért remélem érzitek az iróniát a dologban. A forgatókönyvírók sztrájkba léptek, mert keveselték a pénzt. Most meg néznek, hogy 2 év alatt sem tudtak kimászni a gödörből, amit saját maguknak ástak...
És még egy kérdésem is van. Mi értelme van annak, hogy a sorozatok sztoriját 3-4-5-x ember írja? Nem lenne jobb, egy profi író, aki érti is a szakmáját? Mert nekem így állandóan az az érzésem, hogy valaki kitalált valami jó dolgot, de a többi író, a rendező, a producerek, a csatorna menedzserei, az "ORTT", és még ki tudja hány szereplő mind megrágja, csiszolgatja, de végül az egészből csak langyos f*s marad. Meleg és barna, de attól még mindig szar!

DanZi 2009.10.30. 15:39:15

szánalmas ez az évad, és már az ez előtti se volt igazán jó. Talán a 2. volt valamelyest...

várom a végét...

favicc 2009.10.30. 15:44:17

@KarbatettKezűZoltán:
Nekem A szökéssel ugyanez a helyzet. Nem tudom mit találnak még ki, és minek kell ennyi részen át húzni azt ami már nem is a sorozat eredeti lényegéről szól...

warezspam (törölt) 2009.10.30. 15:58:20

Szerintem csak az a baj, hogy nem történik benne semmi. Én nagy sci-fi fan vagyok; főleg, ha szuperképességes emberkék vannak benne, szóval akkor is megnézném, ha semmi értelmes logikau szál nem lenne benne, de pl. a mostaniban a hanglátó-csaj... 4 részen keresztül mutogatják, ahogy zenél és látja a hangokat... kicsit már unalmas...

warezspam (törölt) 2009.10.30. 15:59:47

@favicc: ezzel pl. teljesen egyetértek. A Szökést abbahagytam ott, amikor megszöktek a börtönből. Valahogy nekem ez volt a film lényege. Ennyi ideig elhúzni egy SZÖKÉST, az már szánalmas.

everyonegetsshot 2009.10.30. 16:00:45

najó, de az, hogy a sztrájk vágta tönkre, egyértelműen hülyeség. már az első évad végén látszott, hogy az írók nem értik a dolgukat (roppant izgalmasan tudtak rengetegmindent belepakolni és sokat ígérni, hogy aztán az iszonyatos koncepció egy utcai ökölharcban (!!!) csúcsosodjon ki), majd a felépített szálakat tökéletesen telibeszarva egy hasonló második évadot kaptunk, egy-két még idegesítőbb mellékszállal (a feketeszemű latinókat pl áttekerve néztem), hogy aztán amikor már sokadszorra lettünk átvágva, végül teljes érdektelenségbe forduljon az egész (nekem a harmadik évad közepe felé).

barkas MDP 2009.10.30. 16:13:10

Ez a híróz tiszta x-men koppintás:D Én már a 3. évad közepén elkaszáltam volna. Egyébként tényleg a Drót/Wire a legfaszább sorozat, abban egy gyengébb rész sincsen, egyszerűen zseniális, most tarok a 4. évad közepénél, ajánlom mindenkinek.

xido 2009.10.30. 17:22:22

Én azért annyira nem értem ezt az író sztrájkot..előre lehetett tudni,miért sírnak,hogy csonka és hülye évad?..írták volna meg addig,ameddig lehet,aztán folytatták volna a sztrájk után..egyébként a 4.tényleg jó ezzel a lassú drámaibb vonallal,meg hogy nem minden részben mindenki szerepel és össze vissza rángatják a szálakat..de hát ezt már áshatjuk így is úgy is

xido 2009.10.30. 18:13:43

Egyébként eszembe jutott most egy tök jó történet-szál,aki nem naprakész a sorozattal,annak most SPOILER!!..szóval 1.évadban Hiro előre ment 5 évvel és ott egy korrupt Matt Parkman kapta el..Na most mekkora csavar lenne,ha a skizofrén Matt válna azzá a korrupt rendőrré végül,így,hogy Syler átvette a kontrollt a teste fölött:)..és a másik Sílert meg Samuel-ék tanítják majd ki és gyakorlatilag 2 Slyar lenne a jövőben és akár még ott meg is lenne magyarázva Nathan/Sylar létezése,hogy senki se tudta addig,hogy Nathan már nem él:)

Dark Wolf 2009.10.30. 19:16:30

@Don Bandi
"nem fogja fel a húgyagyű nbc, hogy azért csak 7 millió amerikai nézi őket, mert a többszázmillió rajongó másnap reggel LETÖLTI az aktuális epizódokat? sajnos amiatt indul hanyatlásnak a sorozat-mánia, mert a letöltések miatt nem elég a tv-nézettség ahhoz, hogy értékes reklámbevételekhez jussanak a médiacápák."

Remélem tudod, hogy ez mekkora nagy baromság. Gyakori tévhit, hogy manapság már mindenki letöltve néz mindent, a torrent egyáltalán nem tényező a nézettségcsökkenésben. Pláne az USA-ban, ahol minek letölteni, amikor simán meg lehet nézni az epizódokat a csatornák weboldalán is. Több százmillió letöltés, az USA-ban?! Ébredj fel... A Heroes már nem érdekli az amcsikat, ez van.

Mellesleg elég durvák a kommentek néhol, a sok szakértő...

sixx · http://comment.blog.hu 2009.10.30. 19:21:18

@Dark Wolf: jaja, kettő körül még eszembe volt, hogy pár jól elhelyezett linkkel véget vetek a szájkaraténak, de így sokkal mulatságosabb.

Dark Wolf 2009.10.30. 19:35:41

@sixx: én inkább sírok, mert vannak akik szentül hisznek a hülyeségeikben :)

mizrolist 2009.10.30. 19:37:27

@favicc: azt a sorozatot már lelőtték.

Spawn85 2009.10.30. 20:20:44

Én azt mondom várható volt már, de azért sajnálom. Abban egyetértek, hogy az első évad volt a legjobb, a harmadikat pedig eléggé eltolták. A mostani évad eddig nem rossz, de egyszer minden véget ér.

Ha már szóba került a Lost: Annak is az utolsó évadja kezdődik tavasszal. Sajnos.

@favicc: A Szökésnek már idén tavasszal vége lett, úgyhogy azt már nem nyújtják sehova.

@barkas:): Most akkor már nem lehet olyan filmet meg TV-sorozatot készíteni, ami különleges képességű emberekről szól, mert minden X-MEN koppintás?
Ezek szerint akkor a 4400 is X-MEN koppintás például?

Megdobbent 2009.10.30. 21:28:18

Nekem bejott, barki barmit mond :> Igaz, reszeken at geciuncsi, de aztan a porgos reszek karpotolnak :) Amugyis imadok a cancelizalt sorozatok fanja lenni, nem okoznak csalodast, es nem kotnek le evtizedeken at feleslegesen :)))

sparkie · http://adultainment.blog.hu/ 2009.10.30. 22:01:05

@gertitorpe:

a sopranosnal (itthon maffiozok...) ha jol emlexem minden epizodok mas iro irt, megis kibaszott jora sikerultek a tortenetszalak.

nem beszelve a kepregenyekrol ahol plane jonnek mennek az irok es mukodik.

sparkie · http://adultainment.blog.hu/ 2009.10.30. 22:06:20

@warezspam:

1. a szokesnek vege lett a 4. evaddal,ami mellesleg sztem az 1. utan a legjobb lett.

2. attol meg h SZOKES a cime, nem biztos h errol kell szolnia, miert ne huzhatnak tovabb?

3. akkor a LOST is szar m mar (spoiler) egyesek odavissza megjartak az utat a sziget es a valosag kozott?!

Reg5 2009.10.31. 00:41:50

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Jól tetted. Amennyi hülyeséget csináltak az évad első felében, csoda, hogy még van minimális nézettsége. Bár védelmére legyen mondva, hogy a 4. fejezet egész korrekt lett.

Vida Ági · http://twitter.com/vidaagi 2009.10.31. 10:07:29

Az első évad baromi jó volt.
A 2. tényleg kicsit csonka és túl sokat keverték a jövőt és a múltat a cselekményben.
A 3. évad iszonyú pörgős volt, tetszett.
A 4. fantasztikusan jó lett megint, kicsit Lost-szerű feszültségekkel, ailg győzöm kivárni az újabb részt minden héten :)

peca1000 2009.10.31. 10:22:44

Jó sorozatok: Róma, Tudorok, Battlestar Galactica, Csengetett Mylord? Waczak szálló, Hallo hallo!

chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2009.10.31. 11:05:52

Olvasom a véleményeket és sok igazság van benne.

Mikor jöttek a nagy ABC sorozatok (LOST,SZÜLETETT FELESÉGEK) ...engem a SZÜLETETT FELESÉGEK az első résszel magával ragadott srác létemre(titok,dögös nők,humor)+MARCIA CROSS (csak miatta néztem a MELROSE PLACE-t). Jött a 2. szezon nem tetszett,azaz csak az utolsó két rész:Megjelent KYLE MACHLACHLAN (kedvencem a TWIN PEAKS).A 3. szezont is imádtam,a többit hagyjuk. MARCIA CROSS háziasszonyból egy törtető k*rvát,KYLE MACHLACHLANból pedig egy szerencsétlent csináltak ..pedig szép pár voltak!!! BEFEJEZTEM! -LOST- Nem néztem az első szezont nem tudtam elképzelni hogy mi lehet abban izgalmas hogy szenvednek a szigeten....Jött az AXN-en a 2.szezon első 5 perce-belenéztem! WOW! bepótoltam az első évadot és azóta is imádom és szerintem semmit nem veszített színvonalából,SŐT!. -HŐSÖK- az első szezont imádtam,a 2 nem volt meggyőző,a 3-ból pár részt láttam és a 4.ből is láttam. HAGYJUK!

A kedvenceim,és érdekes hogy vagy megszűnt vagy itt nem adják nálunk (még jó hogy van NET!)

1. KÉS/alatt (még jó hogy a VIASAT adja)
2.HALOTTNAK A CSÓK (kár hogy vége)
3.MAFFIÓZÓK (végignéztem a 6 évadot)
4.THE OFFICE (ment a tvben az 5.szezonig,remélem lesz tovább is)
5.A NEVEM:EARL (kár hogy vége)
6.DEXTER (nagyon jó)
7.TRUE BLOOD (nagyon jó)
8.LOST (naggyon várom a 6. szezont)
9.UGLY BETTY (kib*szott RTLKLUB,még jó hogy ott a NET)
10.KOCKAFEJEK (csak 3 évad)
+DRÓT,ANGOLkák,TUDOROK....szóval van pár!

ITT NÁLUNK csak a C.S.I és az N.C.I.S -ra van igény! HÁT IGEN! SZÉP! (hú,ez egy kicsit hosszúra nyúlt,bocsi-csak leírtam az én véleményem)

favicc 2009.10.31. 13:16:33

@mizrolist: @Spawn85:
Nem időbeli nyújtásra gondoltam, hanem részbelire. (Értsd: sok részen keresztül csinálják azt amit már rég nem kéne).

Hogy végre sikerült lezárni annak meg örülök, az utolsó 4-5 részt már nem bírtam megnézni, mi lett a vége? Tudom itthon még megy de akkor is...

Fürdőruha · http://furdoruha.blog.hu 2009.10.31. 21:12:11

A kedvenc sorozatom a Heroes. Sajnálom hogy vége, még a rossz részek is különlegesebbek voltak, mint a többi sorozat. Persze ha különleges, akkor átlagember számára nem fogyasztható.
De nem lesz gond, mert a scifi rajongók, mindig egy szegmens lesz a látogatottságban, szóval mindig csinálnak nekünk valami sci-fi sorozatot.
FlashForward első részt nézzétek meg, nem csalódtok majd.

Spawn85 2009.10.31. 23:12:40

@favicc: "...sok részen keresztül csinálják azt amit már rég nem kéne".

Ez alatt pontosan mit értesz? Nem kellett volna 2. Évad?

@Fürdőruha: A FlashForward-nak eddig minden részét láttam. Szerintem egyre jobb lesz. :)

Valakinyolc 2009.11.01. 15:12:42

Peter apjának halálakor abba kellett volna hagyni. Én megtettem.

favicc 2009.11.01. 15:39:17

@Spawn85:
A 4. évad túlzott elhúzására értem

sapkabojt 2009.11.01. 19:46:12

@dean23 és a többieknek: Nekem például a kedvenc sorozatom, tökéletesen kikapcsol, számomra rendesen megcsinálták a jelenteket! Egy-két szálat elfuseráltak a történetben, (pl. elfelejtették Clairmackó gyógyító vérét) azok alatt mindig várom a többit, de így is érdekes az egész koncepció. Ráadásul, gondolom, mindenki másra izgul, nekem pont a cirkuszos részek idegesítőek valamiért.

Akinek viszont az egész sorozat kaka, akiknek csak az első évad tetszett, azok vajon miért írják be minden egyes Hősök poszt alá sorban egymás után, hogy régen nem nézik, szűnjön meg, attól lesznek boldogok? Senki sem kényszerít senkit, hogy nézze, akit érdekel örül az egyre jobb negyedik évadnak, akit nem, az töltse valami hasznosabbal az idejét!
Minél több filmet forgatnak, annál több a választási lehetőség... Nem az van, hogy az erre elköltött pénzből lehetne valami egyszerű felépítéű pár szereplős kamaradráma is, amit mindenki bírna követni. Minek kell örülni, ha valami becsődöl, amit nem néztél? Miért "kell" nézned? Akkor mégis lehetett benne valami...Tényleg érdekel, mit gondoltok erről?
süti beállítások módosítása