Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Friderikusz nagyon visszatérne

Tárgyal a Tv2-vel

2009. október 30. 12:30 szabóZ 60 komment

Egy ideje már keresi a Tv2 a Mokka új arcát, akivel együtt lehet majd kelni minden szürke reggel, és aki felidegesít minket, hogy a munkavégzéshez megfelelően magas értékre emelkedjen a vérnyomásunk. Úgy tudjuk, sőt azt súgták nekünk, hogy tényleg Friderikusz Sándor az egyik legesélyesebb jelölt a posztra, csak hát a nemzet egykori Fridije nem elégszik meg egy reggeli műsorral, ő tényleg vissza akar térni.

A tárgyalások tehát most már csak arról folynak, hogy az esti műsorsávban mégis hogyan és miben tűnjön fel újra Friderikusz Sándor. Mivel a Tv2-nek nincs politikai elemző műsora, a Naplót pedig ugyancsak a folyosói pletykák szerint Christiane Amanpour és Kojak szerelemgyereke, vagyis Vujity Tvrtko kapja, Friderikusz valószínűleg újból felveszi flitteres szmokingját és irgalmatlanul szórakoztatni kezd.

Ha viszont mégsem tudna megállapodni a showman és a tévécsatorna, akkor várhatóan a Mokkát D Bányász Gergő kaphatja, aki egyszer már dolgozott a Tv2-nél, csak utána a Bárdos András-féle tisztogatások elől menekülve átigazolt a Magyar Televízióhoz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2009.10.30. 12:36:31

Hamár Mokkka... Érdemes megnézni a ma reggeli adás vicces részleteit, például amikor a műsorvezető előszőr az MSZP-s ORTT tag arcába próbálja több nekifutásból elmagyarázni hogy "de ugye pártpolitikai döntés született?!" majd Karsai József ugyancsak MSZP-s képviselőjelölt teszi helyre, valami ilyesmivel "előbb fognak az ön sírján legelészni a szamarak" ...

Döbbenetes volt.

Friderikuszról vagy jót vagy semmit.

Tehát:

báró Csekonics 2009.10.30. 12:51:56

@andris|bandis: :-D
Az a gyönyörű az egészben (frászt, sírnivaló) hogy még ő lesz majd a vakok közt a félszemű. :-(

Johnny Bravo 2009.10.30. 13:13:02

szerintem lehet fridit szeretni, meg nem szeretni, de egy valamit eléggé tud, és az épp a tévézés, és a TV2-nek momentán épp erre van a legnagyobb szüksége. Én fridinek adnék egy mokkát, hogy képernyőn legyen, meg valami szakmai vezetői pozit. nem feltétlen programigazgatóit, de valamit, ahol le tudja fikázni a szart, mielőtt adásba menne, és elköltenének rá huszonharminc milliókat...

Johnny Bravo 2009.10.30. 13:14:35

persze így visszaolvasva elég fura lenne egy pl vezető producer, mint műsorvezető, de talán a szólás szabadságánál is így volt kb

nyg 2009.10.30. 13:15:00

Majd Fridi kihúzza a TV2-t a szarból. Vagy bele?

tilla77 2009.10.30. 13:30:06

tv2-nek szüksége volna egy igazi húzó emberre, húzó műsorra. Mokka nézhetetlen. Napló már unalmas. A többi gagyi. Új emberek kellenek.

szerella 2009.10.30. 13:37:47

Az a baj, hogy a TV2 mindenkit bedarál és leamortizál igen rövid idö alatt.

alfredo20 (törölt) 2009.10.30. 13:49:42

egészen véletlenül Friderikusznak nem a Friderikusz-show volt az utolsó sikeres műsora (az is gagyi volt, de legalább nézték, hiszen akkor még nem volt más). Az összes későbbi "szórakoztató" műsora megbukott.
de nekem tök mindegy, se Fridit, se TV2-t nem nézek

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.30. 13:50:18

@szerella:

mert egyszerűen nem értenek a televíziózáshoz ... egy két szereplős piacon örök másodiknak lenni ... kínos

sanya64 2009.10.30. 13:59:22

Ha mást nem is, azt azért tényleg elmondhatjuk Friderikuszról, hogy van benne bátorság, hogy egy ennyire lenullázódott és a teljes tanácstalanságban vergődő csatornánál kíván új életet kezdeni...

szaszalino 2009.10.30. 13:59:40

Én azt bírom ebben a fazonban, bárhol, bármikor elvállal valamit, mindig arról szól a hír utána, hogy de bizony neki van egy önálló show ötlete is.
Eddig miért nem csinálta máshol???

A TV2 meg mindent elcsesz ami körülötte van, embert is, műsort is, nem csoda, hogy logót is évente cserél, ezek még a saját maguk védjegyét sem értékelik.

LouiS 2009.10.30. 14:01:17

10 millió médiaszakértő országa...

belagezabela 2009.10.30. 14:01:43

fridi mellé csonkabandit műsorvezetőnek.
Vki itt írta hogy tvz-ni nagyon tud, persze míg ki nem rúgják, a korai mtv-s időszaknál meg kitudja hogy mennyi lóvéért volt ő nagy tv-s.

szosziagi 2009.10.30. 14:02:05

minden napra jut egy rosszhír.
reméltem, hogy ilyen embereket, mint Geszti,Fridi már nem hoznak vissza...és mégis mozog a Föld...

lifelike 2009.10.30. 14:37:16

fridi szakmailag jo de nehez eset
a tv2-nel meg az egesz management bena, fridivel megerdemlik egymast szerintem :)

a tv2-nek uzenem, hogy csereljek le a naplo focimet mert szanalom, az ukran tv szinvonala (se)

zoli29 2009.10.30. 14:37:32

Ezeket a TV2 és m1 közti mozgásokat már senki sem tudja követni. D. Bányász elment a TV2-be, onnan meg Benyó Rita át az m1-be...

GMÁTÉ 2009.10.30. 15:19:40

És Vujity ezekután is baseball sapkában fogja vezetni a Naplót?:D

fingerbangs 2009.10.30. 15:25:14

@GMÁTÉ: trutko egy panelproli, az is volt az is marad

civistroll 2009.10.30. 15:33:58

Az ATV-n is megfordult ez a tirpák.
Nem tudom jót tesz-e egy kereskedelmi csatornának, hogy egy baloldali érzelmű veteránt tesznek egy politikával is foglalkozó műsorba akkor, mikor a jobboldali hegemónia a küszöbön áll....
Hogy is volt anno az az ORTT-s döntés a műsorszórás jogokkal?

danubius, sláger se volt érinthetetlen...

eleve lehetetlen 2009.10.30. 15:43:01

@Johnny Bravo: Tévedsz! Friderikusz nem tud tévézni. Max. úgy, hogy szépen kapcsolgat a távirányitóval, de úgy én is tudok. Volt egy sikeres műsora (tényleg nézte az egész ország) a 90'-es évek közepe táján, de az egy ügyesen importált, hiánypótló műsorszám volt. Ha azt az Anettka csinálta volna akkor, akkor az Anettkát nézte volna az egész ország. Ha a Stadler Józsi, akkor a Stadler Józsit. Tökmindegy. Friderikusz azóta mindennel és mindenhol megbukott. TV2-nek pont jó lesz, teljesen passzol a "bármivel és mindennel megbukunk" koncepciójukba.

favicc 2009.10.30. 15:47:34

@tilla77:
Látszik, hogy Havas tanár úr eligazolt:)

raklap 2009.10.30. 16:02:05

hát azé atv-s műsora jó volt.. különösen a lukács bélás részek

csab2 2009.10.30. 16:07:54

Szerintem Fridi jó tv-s szakember. Szerettem a műsorait. Én örülnék, ha újra képernyőre kerülne.
Trutymót sajnos ki nem állhatom. Minden riportja szánalmas hatásvadász bulvár űbergagyi.

pandacsökiboborján 2009.10.30. 16:08:11

Ebben az országban a rádiók 10 éve ugyanazokat a számokat nyomják,mintha azóta nem csinált volna senki semmit. Még mindig ugyanazok a tagok nyomulnak a tv-ben és ha egy sorozatot vagy filmet nézel, biztos hogy szerepel benne Gesztesi.
Nem hiszem, hogy nem találnának egy műveltebb, tájékozottabb, talpraesett tagot, hogy lenyomjon egy színvonalas közéleti műsort.
Aki meg erre nem kíváncsi, nézze Joshi urat és kedves vendégeit.

Deneware. 2009.10.30. 16:12:50

@raklap: Hál' isten az archívumból le lehet tölteni... :o)

csab2 2009.10.30. 16:13:56

@pandacsökiboborján: Egyetértek. Szarjankókat hívnak át a rádiókból, akik már ott is bénák nemhogy a tv-ben.
Azt viszont továbbra is fenntartom, hogy Friderikusz minden este jelentkező ATV-s műsora jó volt. Volt benne kultúra, tudomány nemcsak szaros politika.
Egy bűne van Friderikusznak, amit soha nem bocsájtok meg: ő hozta képernyőre ezt a faszkalap olasz macsót, Giannit.

Hümüzhümümüz 2009.10.30. 16:15:36

@pandacsökiboborján:

Így van, így van... Nagy igazat szóltál. Egész magyar média egy naaagy állóvíz. Like the Balaton. :)

Sláger, Danubius zutty, mehetne utána az RTL és a TV2 is, de aztán nem beengedni másik német fost a helyére.
Angol csatornák vegyék meg a sávot.! BBC Prime butított a UPC kínálatában, de így is többet nézem, feliratozva, mint a két nagy magyar kereskedelmit. :S

belagezabela 2009.10.30. 16:18:37

Havas trárúr, bazz az még egy borzasztóan unalmas szánalmas riporter. Ez a naptv slepp most szétszórja magát mindenhová ahová csak befér.
Borzasztó

pandacsökiboborján 2009.10.30. 16:50:27

Az igények alakítják a kínálatot, vagy a kínálat a keresletet?
Olvassatok Blikket, nézetek Joshi urat, aztán lefekvéskor egy 20 éves 14 szer látott Bud Spenceres film, reggel pedig kezdjetek az rtl-lel.Soha ne utazzatok sehová, idegen nyelven ne tanuljatok, normális újságot még véletlenül se vegyetek a kezetekbe, 4 évenként menjetek el szavazni arra aki a legtöbbet ígéri ééés: átlagmagyarok lesztek. Jó edzést.

civistroll 2009.10.30. 16:52:45

@Hümüzhümümüz:

100%-ban egyetértek!!!
pl.:BBC CLICK stb.

Gestas 2009.10.30. 16:54:10

Én csak, Natgeot nézek de azt is csak netről letöltve, ja meg szépirodalmat szúrok vénásan:)

azekezetnelkulitelseolvasom 2009.10.30. 17:47:38

@Zoli28: Bárdos átment a TV2-höz, nemsokára egyszerre álltak fel az ottani hírműsorokból néhányan. Így pl. M.Kiss Csaba, de a Híradóba is jutott néhány ember. Bárdos a médiaiskolájából biztosította az utánpótlást. Ami hosszútávon csak úgy működik, ha a vezetőinek van referenciája, azaz képernyős ill. rádiós munkahelye. Ezért kell pl. Havas Henriknek bevállalni a Story tv-t, vagy Mélykuti Ilonának a hajnali Klubrádiót hetente egyszer(!)(pedig nagyon utál hajnalban kelni). Ugyanis ha nem láthatók-hallhatók rövid idő alatt elfogynak a tanulni vágyók. Ezért fog Bárdos is tíz körömmel visszakapaszkodni valamelyik tv-hez mindenki "örömére". Fridit meg az egója hajtja, pedig már nem kéne képernyőn lennie.

ditta 2009.10.30. 17:57:22

pandacsöki !
ott a pont !

2009.10.30. 18:02:10

@Gestas:
Honnan töltesz le NatGeo-s cuccokat? Érdekelne.

francia sakk 2009.10.30. 18:58:37

Profi?
Ha jól emlékszem, a fr. showjában olyan csúcspoénok voltak, hogy szórjunk több kiló lisztet a jelentkező fejére, hogy egy ország röhögjön rajta...
Profi?

Tell Vilmos 2009.10.30. 19:07:29

Buzerikusz már nem tud újat mondani, a TV2 mindenképpen bukni fog vele, de ezt 1 cseppet sem fogja senki bánni...

Thomas Dantes 2009.10.30. 21:28:28

Na most akik Friderikuszt szidják, szabad kérdeznem miért? Jó műsorvezető. Jó riporter. Jó műsorokat csinált, sikeresek voltak, és nem csak szórakoztató értéktelenebb műsorokat csinált. Akkor mi a baj?
Csak nem megint a francos politika? Akinek ez a baja, megsúgom, ő nem éppen egy pártkatona

Mindennel és mindenkivel megbukott. Aha. Na persze. Az a baj, hogy ez nem igaz. Bukás,mondjuk a TV2 új műsora, a Sztárral szemben.

Friderikusznak melyik műsora volt az, ami így megbukott? Nos?

Nem ért a TV-hez. Aha. Vitray Tamás neve mond valamit? Ő mondta, hogy jelenleg a legjobb szakember Friderikusz. Talán Vitray szava elég, nem?

Jöjjön vissza, és csináljon műsort. Nem mondhatom hogy szimpatikus lenne, vagy ilyesmi, mint ember, de nem is ez a lényeg.

Thomas Dantes 2009.10.30. 21:31:06

Khm, szóval a bukásokról:
# Az én mozim MTV (3,8 – 4,2 millió néző/adás) – lírai dokumentum- riportműsor-sorozat, portrék, 1991-1997
# Friderikusz-show MTV (4,7 – 6,4 millió néző/adás) – szórakoztató műsor, 1992-1997
# Talk Show MTV (4,2 – 4,9 millió néző/adás) – beszélgetős műsor közéleti témákról, 1994-1997
# Békítő show MTV (4,5 – 5,3 millió néző/adás) – családegyesítő műsor, 1994-1995
# Váratlan vendég MTV (4,6 – 5,0 millió néző/adás) – ismert emberekről szórakoztató portréműsor, 1994-1997
# Másképpen beszélgetek MTV (3,7 – 4,1 millió néző/adás) – közéleti, politikai interjúműsor neves személyiségekkel, 1996-1997
# Meglepő és mulatságos RTL Klub (2,8 – 3,1 millió néző/adás) – szórakoztató műsor, 1998-1999
# Friderikusz, szubjektív TV2 (0,7 – 1,3 millió néző/adás) – elemző, politikai háttérműsor, 1999
# Osztálytalálkozó TV2 (1,8 – 2,6 millió néző/adás) – híres emberekkel szórakoztató műsor, 1999-2000
# Gyerekszáj TV2 (2,4 – 3,1 millió néző/adás) – gyerekekkel naponta beszélgetés különböző témákról, 2000-2001
# Az én mozim folytatódik… TV2 (1,2 – 2,2 millió néző/adás) – lírai dokumentum-riportműsor-sorozat, portrék, 2000-2001
# Fantasztikus Európa TV2 (1,2 – 1,6 millió néző/adás) – Európai Uniós tagországokból Magyarországon élő fiatalokkal szórakoztató műsor, 2002

Na ja. Hogy megbukott.

sunázósün 2009.10.30. 22:03:31

@Thomas Dantes: "Vitray szava elég, nem?"
LOL

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.10.30. 22:11:34

@Thomas Dantes:

Az ATV-s történet mintha kimaradt volna.

Megbukott az ATV-n, mert ugye ő már rég nincs ott, de az ATV még mindig keményen folytatja a közéleti műsorait.

ABC 2009.10.31. 00:48:53

Dantes, te kis buzi, te.
Vitraynál nagyobb köcsög kevés van a tévében. Egy igazi magától elszállt kis seggdugó, tipikusan a régi rendszer megtestesítője. Valszeg azért nyalta mindenki a seggét, mert ő volt ott az istencsászár. Friderikusz meg nézhetetlen volt az ATV-n a sztenderd szarházi balos megmondóembereivel.

bretman 2009.10.31. 01:40:49

@Zoli28:

Lassan elvesztem a fonalat. Ki az a Benyó Rita?

Őt adták volna cserébe Bányász Gergőért? De Bányász Gergő mikor vezetett műsort a TV2-n? Ő nem az, aki az Estét vezette néhány hónapig, de hamar megbukott, mert karót nyelve olvasta fel papírról a kérdéseket?

Én soha nem láttam őt műsort vezetni a TV2-n, de az elmúlt hónapok híreit olvasva én meglepődnék, ha az MTV-ből bárki átmenne az RTL-be vagy a TV2-be. Azonnal elvesztené a fizetése egyharmadát. Amiből azt gyanítom, hogy nem valami leszámolástól rettegve mennek az emberek a kereskedelmi tévéből az MTV-be, hanem a sokkal több pénzért.

bretman 2009.10.31. 02:19:32

Megtaláltam az Index cikkét arról, hogy Luigits Tamás, D. Bányász Gergő és Olajos Gergő átmegy a TV2-től az MTV-hez. sZ írta, nem tudom, azonos-e a jelen cikket jegyző szabóZ-vel. A cikk címe: Milliókért vásárol munkatársakat az MTV.

Így kezdődik:

"Az Index információi szerint a Magyar Televízió hírigazgatósága több riportert, operatőrt és televíziós újságírót csábított át az utóbbi hetekben a kereskedelmi televízióktól a piaci viszonyoknál jóval magasabb béreket ígérve. Értesüléseink szerint több riporter eddigi fizetésének dupláját kapja majd a köztelevíziónál, és a szerződések nem ritkán egymillió forintnál is magasabb nettó havi bérekről szólnak."

Na most, a három évvel ezelőtti Index cikk kompatibilisebb az elmúlt hónapok sajtóhíreivel, mint a mostani poszt. És mivel azóta kitört a válság, azt szűröm le, hogy MTV-s ember nem lesz TV2-s műsorvezető.

bolsh (törölt) 2009.10.31. 08:33:36

Szerintem sómennek jó volt. Vagy idővel az emlékek váltak széppé, de azért ha lenne sója újra nézném.

Micsoda útjaim 2009.10.31. 10:25:27

@Thomas Dantes:

Azért az nem igazán releváns, hogy amikor egyből egy tévécsatornát lehetett választani, akkor a 8,5 millió tévénéző fele FS műsorait nézte. Akkor még pl. a Szomszédok is hasonló nézettségeket produkált, ma meg már a huszadát sem éri el:)

FS-sel egyébként nem az a nagy baj, hogy az utóbbi években mélyrepülésbe vitte a nézettségeit. Hanem az összeférhetetlen természete. Ha valamelyik csatornára beteszi a lábát, ott azonnal mindent el akar uralni, miközben perceken belül lehülyézi az összes kollégát és a főnökséget is. Egyszerűen elviselhetetlen, és ez az, amitől menekül mindenki, vezetőség, kollégák, beosztottak egyaránt.

Mellesleg most pont ez történt a TV2-nél is, megkínálták a Mokkával, de máris azonnal minden mást is akart, így egyelőre megrekedtek a tárgyalások.

Ha netán valahogy mégis megállapodik a TV2-vel, nem adok egy évet annak, hogy ismét csúfosan távozni kényszerül, és nem azért, mert ne tudna hozni a TV2 átlaga feletti nézettségeket, hanem, mert mindenkivel összerúgja a port, szétzilálja az egész személyzetet, lebarmozza a főnökséget, majd szanaszét nyilatkozza, hogy mindenki hülye, csak ő a ringlispil.

Vitray~Friderikusz: az utóbbi mindig azt mondta az előbbire, hogy V. felépítette a maga márványszobrát, mint televíziós idol, de milyen szörnyű látni azt, ahogy kavicsonként le is bontotta. No, hát FS aztán pontosan ugyanezt művelte. Senki nem a régi dicsőségeit vitatja, de az sajnos már újjáépíthetetlen, a hajdani szoborból már nincs semmi más, csak porladó romok.

Thomas Dantes 2009.10.31. 10:52:45

@malac69 demokrata felébredt!: Nem hiszem, hogy megbukott volna. Elég sokáig ment, meg aztán az ATV-t általában csak a baloldaliak nézték. Pedig nem is politikai műsora volt, sokszor másról volt benne szó. Azért ez messze nem bukás. Bukás, az amit a TV2 bemutat, újra és újra.

Thomas Dantes 2009.10.31. 10:54:14

@ABC: Nagyon művelt és kulturált vagy, az már látszik. Gratulálok hozzá. Majd ha te is ilyen sikereket érsz el a saját szakmádban mint Vitray vagy Friderikusz akkor gyere vissza , dumálni.

Thomas Dantes 2009.10.31. 11:02:27

@Micsoda útjaim: Nem azért vitte mélyrepülésbe a műsorát mert az rossz volt, hanem mert az ATV-n volt. Az ATV meg nem RTL vagy TV2, és leginkább csak az MSZP szimpatizánsok nézték.

Az összeférhetetlen természete meg nem izgat, bár amint mondtam nekem se szimpatikus, de azért álljon meg a menet, amikor valaki szidja. Mire fel? Olyan a természete amilyen, de nagyon ért a dolgához.

A TV2 vezetőségét meg hülyézze le nyugodtan...amilyen bukásokat csinálnak, tényleg azok...

Ez a régi dicsőség...hm. Szóval ,eleve Vitray és Friderikusz már nincsenek jóban...ennek ellenére mondta Vitray amit mondott.
A régi dicsőségüket is sokan vitatják, tessék olvasni itt a kommenteket...sokan vitatják, sőt, mivel én nem vitatom, csak egy ,,kis buzi" vagyok. Na mindegy, a stílus maga az ember, és nem is ebbe akartam bele menni.

Nos, az én szememben semmi ilyesmi nincsen, hogy megkopott, meg porladó rom...miért lenne így?

Ami a megkopást illeti, annak inkább oka a politika.

Engem ez a része meg hidegen hagy, hogy az alapján ítéljek meg embereket, hogy melyik oldal hívei. Ettől még mindig nagyon ért a szakmájához, és csináljon műsort a TV2-őn.

Legalább az profi munka lesz.
Leginkább egy közéleti-politikai elemzős műsornak örülnék, tőle. (persze sokan nem)

1angyalka 2009.10.31. 13:16:52

Ha már felvetődött az mtv és TV2 párhuzam... Valóban rengetegen piszok sok pénzért jöttek át a királyiba anno. Szulák pl. havi két milláért nem csinált eddig semmit (a show műsora óta) most kéthetente vezeti a botrányosan rossz 6órai teát. Mellette Belső Nórával, aki az rtl reggeli műsorának állandó szakértője is. Ja, és amikor beindult az új műsor, esténként a TV2-n főzött celeb ismerőseinek. Itt mindent lehet?!

MTV-ben egyébként 1700-an "dolgoznak", de pl. májustól szeptemberig semmi munka sincs. A hírműsorokon kívül ugyanis csak ismétlések vannak. Most indult egy-két belsős műsor, iszonyatos dizájnnal, minden más ismétlés. Engem komolyan érdekelne, hogy mit csinál az az 1700 ember! Esetleg felhívás szaboZ-nek, hogy legyen olyan szíves, és derítse ki!

Egy kis matek: ha mondjuk csak 800 ember semmit sem dolgozik 4 hónapon keresztül (májustól szeptemberig), és kapja az átlag 300.000ft-os fizetését, az mennyi adófizetői forint?! És mit kapunk ezért?! Eddig volt pl. olyan munkakör, hogy "átvevő szerkesztő". Ez azt jelentette, hogy a külsőben készült műsorok adatait (most szinte mindet megszüntette az alelnök, nemcsak a Napkeltét, amiért persze nem kár) a számítógépes rendszerbe vitte fel az "átvevő szerkesztő". Ezt a munkakört - amit egyébként egy érettségizett titkárnő is elláthatna heti 2 napban - több százan végezték. Most már sokuknak ennyi sincs. Egy, de max. két kézen meg lehet számolni, hány saját gyártású műsor készül. Nem is beszélve arról, hogy több mint 150 ember keres 1 milla fölött a királyi tévében...

Ezek persze nyílt titkok, de valahogy senkinek nem érdeke velük foglalkozni. Pedig kicsit fajsúlyosabb dolog, mint az, hogy Fridi mit és hol fog csinálni. Az meg teljesen szubjektív, hogy ki szereti és ki nem. Voltak sikeresebb és kevésbé sikeres időszakai. De azt hiszem ez a pálya... az élet már csak ilyen.

Ízlések és pofonok. Még Brad Pitt-et sem szeretheti mindenki :-)

Micsoda útjaim 2009.10.31. 14:55:33

@Thomas Dantes

Re: "Olyan a természete amilyen, de nagyon ért a dolgához."

Ez azért nem egészen így van. A tévézés abszolút csapatmunka. Először is, muszáj együttműködni a sugárzó csatornával, annak a vezetőségével. Semmi más munkahelyen sincs olyan, hogy egy beosztott/megbízott séróból a nyilvánosság előtt egyfolytában szidalmazhatja a főnöket, márpedig FS erre nagyon hajlamos. És itt most mindegy, hogy igaza van-e, ezt akkor sem viseli el tőle senki.

Valamint azt sem, hogy az összes kollégát leszólja, azonnal ki akarja sajátítani mások műsorait. Neki egy olyan tévé kellene, ahol 24 órán át őőő van a képernyőn, nem is tudom, miért nem gründol egy ilyent. Ja, de tudom, mert a saját pénzéből egy fillért nem fordítana rá, mások meg valahogy nem bíznak abban, hogy az embereket ez érdekelné.

Másodszor pedig, együtt kellene tudni működni a beosztottakkal, munkatársakkal. Egy nagy show személyzete kb. 150 ember. Nem lehet velük úgy viselkedni, mintha egytől egyig lábtörlők lennének, akiknek áhítattal kellene felbámulniuk rá egyfolytában. FS megköveteli, hogy mindenki tökéletesen adja fel az életét, és csakis az ő rendelkezésére álljon a nap 24 órájában, éveken át. Cserébe még csak jó szót sem kapnak tőle a munkatársai, és a pénz is minimális, mert szerinte legyen az kitüntetés, hogy őmellette dolgozhatnak.

Hát nem az, mára már mindenki elfordult tőle, a hajdani leghűségesebb emberei is. Miközben pl. a Fábry stábja hosszú évek óta állandó, FS mellett évek óta nincs már senki.

FS egyszerűen alkalmatlan az együttműködésre, és ez akkor is alkalmatlanná teszi őt a tévézésre, ha ettől eltekintve a világ legnagyobb profija. Mert nem lehet ettől eltekinteni.

filpo 2009.10.31. 15:34:26

nem hiszem el, hogy a jelenlegi magyar televíziós piacon egy olyan ember sincs, aki oda való lenne. A fikázás helyett mondjatok nekem olyat, akit szívesen néznétek a képernyőn.

Thomas Dantes 2009.10.31. 16:23:37

@Micsoda útjaim: Hm. És? Munkatársa vagy? Vele dogozol a TV-szakmában? Ha nem , akkor bocs de nem értem mit számít ez.

Dr.House-nak is borzalmas a természete, mégis hétről hétre lessük...bár a valóságban az ilyen emberek utáljuk. Friderikuszt is csak a TV-ben akarom látni, és nem a szobámban, szóval engem ez a része nem izgat.

Micsoda útjaim 2009.10.31. 17:52:45

@Thomas Dantes:

azt számít, hogy tévécsatorna és tévés munkatársak nélkül egy tévés személyiség úgyszólván nincs. Tudod, mint egy lovas huszár sem túl délceg ló nélkül:)

Mivel FS képtelen mindarra az együttműködésére, ami a szakmája gyakorlásához elengedhetetlen, így egyszerűen nem tud eljutni a képernyőig. Vagy, ha mégis eljut, akkor nagyon hamar lekerül onnan.

Ezért, hogy az óhajod teljesüljön, azaz láthasd őt a képernyőn, ahhoz neki olyan jellembeli átalakulásokon kellene átmennie, ami ezt lehetővé tenné, de mivel már nem egy mai darab, ezért az alapvető megváltozására sajnos kevés az esély.

Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.10.31. 19:06:40

jajj csak ezt ne. márcsak ő hiányzik a képernyőről. nem úgy volt hogy most pár évig pihenni fog?

Thomas Dantes 2009.10.31. 20:13:46

@Micsoda útjaim: Vagy, a TV társaságnak kell őt eltűrnie...képtelen az együtt működésre, ezt azért nem hiszem, hogy így van, teljesem. Igen, bizonyára beképzelt, és bizonyára nem épp egy szimpatikus, kedves alak.

De, az pl: kinek a hibája, ha a vezetőség hülye, ős ő meg is mondja nekik ,hogy hülyék...

Most nem azért, de nézzük már a többi műsorvezetőt. Sokan egy mondatot se tudnak elmondani...persze lehet, hogy ők meg nagyon jól alkalmazkodnak

a krumplics · http://krumplishow.blog.hu 2009.11.02. 15:59:20

Friderikusznak bármikor biztosítunk visszatérési lehetőséget a műsorunkban, szerintünk megállná a helyét---->Friderikuszt a krumplishow -ba!

lujo22 2009.11.03. 05:08:09

@civistroll: Sztem meg jó ötlet, mert "a jobboldali hegemónia a küszöbön áll....", akkor végre lesz vmi más is, nem csak OV hozsannázása..
süti beállítások módosítása