Gondoltuk fabrikálunk egy rövid hírt abból, hogy a Sláger Rádió műsorvezetője, Bochkor Gábor ma reggel betelefonált a Danubius Reggeli Piritós című élő műsorába. De mit mondott? - bizonytalanodtunk el netes forrásainkat olvasva. A Figyelőnet ugyanis így idézi fel a párbeszédet:
A slágeres műsorvezető Sebestyén Balázs „Hogy vagytok?" kérdésére annyit mondott: ilyen pillanatban nehéz jókedvűnek lenni. Majd viccesen hozzátette: „Minden mindegy alapon már Crystal-számokat játszunk."
A Kisalföld.hu-n viszont - amire mellesleg az fn.hu hivatkozik - ez áll:
Bocsi „Hogy vagytok?" kérdésére Balázs annyit mondott, hogy ilyen pillanatban nehéz jókedvűnek lenni. Majd viccesen hozzátette: „Minden mindegy alapon már Crystal-számokat játszunk."
Sajnos mi nem hallottuk az adást, ezért kérnénk, hogy aki a Reggeli piritósra ébredt tisztázza a dolgot, mert így csak egy biztos: valamelyik rádió Crystal-számokat játszik bánatában.
UPDATE: Köszönjük mindenkinek a segítséget. Akinek nincs kedve vagy türelme végighallgatni a történelmi adásrészletet, annak eláruljuk, hogy - jóval bővebb körítésben ugyan, de - a Kisalföld verziója hangzik el benne, csak épp részben Vadon János szájából.
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.29. 18:28:21
vrossi 2009.10.29. 18:30:22
Karma Police 2009.10.29. 18:31:30
Fidel! 2009.10.29. 18:32:31
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.10.29. 18:33:33
médiahekk! Ugyanazt mondták, így most mindenki őket "sajnálja".
soma200 2009.10.29. 18:40:22
Csutkaa · http://flickr.com/photos/csutka/ 2009.10.29. 18:42:02
Külföldi 2009.10.29. 18:43:07
www.bumerang.hu/index2.php?almenu=1#9
9:43 melletti hangfájl
fia 2009.10.29. 18:48:18
live in 2009.10.29. 18:50:48
AAlwaan 2009.10.29. 18:52:24
Itt van a válasz a kérdéseitekre
cbizeouzgcu (törölt) 2009.10.29. 18:55:31
h492019 2009.10.29. 18:56:53
öregmogyi 2009.10.29. 18:57:16
Főleg, hogy a két "celeb" nem nagyon kedveli egymást. Most is ment a csipkelődés ezerrel.
Balázsék nem nagyon voltak VilágVége hangulatban, ami érthető, hisz a Danubiusban csak pár hónapja melóznak.
Bochkoréknak mást kellett volna felhívni. Valami öreg rókát, aki már a 90-es években is ott volt. Akinek tényleg éveket (évtizedeket) szakítanak ki az életéből. Példul saját magát, hisz ő is ott kezdte. :-)
most esik le, hogy gyakorlatilag a fél életét megszüntetik nov18-án. Durva.
cbizeouzgcu (törölt) 2009.10.29. 18:57:49
Super aGyuri 2009.10.29. 18:57:54
"Mivel politikai döntés született súlyos kárt szenvedett a magyar demokrácia és a sajtószabadság. A döntés súlyosan árt az ország nemzetközi megítélésének, egy olyan helyzetben amikor Magyarországnak a rendszerváltás óta a legnagyobb szüksége lenne a külvilág rokonszenvére, a politikai befolyástól és a korrupciótól mentes befektetői környezetre."
bütyök 2009.10.29. 19:00:43
Tm 2009.10.29. 19:04:51
soma200 2009.10.29. 19:05:01
Makhajda Péter 2009.10.29. 19:08:15
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.29. 19:14:00
vényesssy 2009.10.29. 19:19:36
a lényeg: mindenki meghal egyszer... és ez így van jól.
gpetersz 2009.10.29. 19:20:49
statez 2009.10.29. 19:26:54
pistola 2009.10.29. 19:26:59
az utóbbbi évek legpezsdítőbb kulturális híre! :)
stabi 2009.10.29. 19:31:18
De egy kicsit túl spilázták a Bocsiék.hiszen naponta sajnos több száz ember éli meg ,hogy megszünik a munkahelye.A mai műsor csak róluk szólt.
Most egy kicsit talán átérzik,hogy milyen az amikor elveszti valaki a munkáját.Mondjuk nekik így sem lesz tej és kenyér gondjuk!
sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2009.10.29. 19:33:46
Jó volt a műsor, nekem tetszett. Sajnálom, hogy a Danubius vezetősége még taktikázik, lehet ott is páran kihasznéálják politikai haveri kört és megállapodtak, hogy nem balhéznak, cserébe nem lesznek munkanélküliek danubius vezetők sem. Vagy nem'tom.
Én amellett, hogy nem vagyok egyik rádiónak sem a rendszeres hallgatója, bejönne egy mini rádióforradalom, egy kirohanós, kkiábrándulós, gúnyos, magyar politikaellenes műsor. Bőven ráférne a hallgatóságra, hogy ne csak egyik párt mocskolódásán függjön, hanem lássa, hogy nincs különbség. Erre pont jó lenne. És ne féljetek, elő lehetne kapargatni a politikusokról meg a pártokról a dolgokat, szépen összeszedve, hogy senkiben ne legyen kétség; ugyanazok az országot tönkretevő mocskok. Nincs különbség. Szóval én örülnék egy ilyen háromhetes dömpingnek.
Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.10.29. 19:38:03
paprika007 2009.10.29. 19:39:00
Amióta A Bocshkor-Boros páros valamikor ők már talán nem is emlékeznek rá elkezdték gyalázni azt a mi magyar és nemzeti azóta nem is hallgattam őket. Meg különben is efgyre alpáribbak lettek ami a humort ugye nem helyettesíti.
Most itt a vége.
Mind a kettőnek.
Na bumm. Bumeráng.
dimitrij 2009.10.29. 19:39:15
Iggy Industrial 2009.10.29. 19:40:46
2009.10.29. 19:41:50
Aztán jött a médiatörvény, meg hogy két országos rádió lesz, meg pályázat és lett a Juventusból nem országos rádió.
Shit happens.
Ami nem értek, hogy a pályázat miért az árbevétel százalékára szólt, miért nem úgy, mint a mobiloké, hogy fizetsz ELŐRE egy nagy összeget és tiéd a sáv.
Bikfenc 2009.10.29. 19:44:23
favicc 2009.10.29. 19:44:30
favicc 2009.10.29. 19:45:18
Most látom, más is észrevette...
kutyavonat 2009.10.29. 19:56:21
virág elvtárs 2009.10.29. 20:00:01
dimitrij 2009.10.29. 20:04:53
dimitrij 2009.10.29. 20:06:18
Spiro 2009.10.29. 20:06:19
Úgy látszik ütött az óra a megmérettetésre. Gondolom a két új rádió is keres műsorvezetőket, adják be az önéletrajzukat. Hátha bejön.
Dr. Fire 2009.10.29. 20:07:49
dimitrij 2009.10.29. 20:13:33
legnagyobb? mire gondolsz? leghallgatottabb? legnagyobb bevételt produkákó? legtöbbet fizető a költségvetésbe? fogalmazzunk már egyértelműen lécci.
FuckORTT 2009.10.29. 20:24:36
Steven Great 2009.10.29. 20:32:16
dimitrij 2009.10.29. 20:35:28
Kopi3.14 2009.10.29. 20:41:55
Patreides · patreides.blog.hu 2009.10.29. 20:42:01
orbison 2009.10.29. 20:55:16
Iggy Industrial: Khm... Szerinted mennyi munka van a napi 4 órás folyamatos pörgés mögött???
Virág elvtárs: Mondj jobba(ka)t, ha tudsz, de legalább olyan kvalitást, és annyi ember kreativitását megmozgatót, mint a Sláger és a Danubius rádió. Nehéz munka lesz, de hajrá!
Ja, és persze csatlakozom szomorúan Patreides-hez.
És éljen Ivád polgármestere, aki nyíltan nevén nevezett a településén többé "nemkívánatos" politikust.
Bye, további szép napot!
takarító fiú 2009.10.29. 20:56:00
de aki nemszereti, nemkötelező hallgatni, és nem kell fikázni. biztosan ők jobb produktumot nyújtanának, és azt is tudják, hogy az új szolgáltatók jobbak lesznek.
végül is engem sem érdekelne, ha elhunyna eme hozzászólók egy közeli hozzátartozója, mondjuk az anyukájuk.
de nem is örülnék, inkabb sajnálnám, és részvétem fejezném ki.
akyyy 2009.10.29. 21:07:21
orbison 2009.10.29. 21:08:54
dimitrij 2009.10.29. 21:21:10
sanya64 2009.10.29. 21:21:51
gyémánttengely (törölt) 2009.10.29. 21:27:44
Legalább lehet visszaszámlálós bulit tartani!
faszomtuggya 2009.10.29. 21:27:52
Béci a Nagy 2009.10.29. 21:49:06
Az egyik beszélni nem tud, a másik még poénokat sem tud nyomni és közben a Koronánkat szégyeníti meg. Eddig is kár volt mikrofon közelébe engedni őket!
Harvey mar van 2009.10.29. 21:53:09
a köcsög hasonlatoddal együtt te szégyen senki
Vincze Béla 2009.10.29. 21:54:44
KARANTÉN 2009.10.29. 22:04:59
Viktus 2009.10.29. 22:07:07
virág elvtársnak ez jó lendvai ildi nem köszönt rá már minden reggel mióta nincsen a pártkelte legalább rádión ott lesz :D
Az élet váladéka 2009.10.29. 22:08:43
Mások lefikázása és kigúnyolása ,komoly produktum egyeseknek .
Értéket még nem vettem észre ,ezért kis idő után nem is bírtam hallgatni az öntelt ,mindenki felett álló ,reggeli ébresztőket .
Az hogy ez a két adó megszűnik azt sajnálom ,annak meg örülök hogy mennek a szemétbe az igénytelen dolgok .
Ez a fajta adó megszüntetés viszont kifejezetten bánt ,inkább felháborít ,
maga a módszer.
Anti kulturális két tv csatornát is meg kéne hason módon szüntetni!,Kis házon kis antenna ,csak kevés csatorna ,abból van a hír ,nincs kábel ,nincs net ,hír az van ott,amit a földet behálózó sugárzás célszerűen közöl ,választás nem marad ,igény kívánalom az lesz amit megfogalmaznak ,hiszen választási lehetőség nincs ,egy ige szerint fog járni a nép agya ,szánalmas dolgok képviselik a beszédtémát ,és másnap ismét ,hogy képbe legyek .
Mert akkora érdekesség volt reggel a rádióban ,este meg a tv -ben .
Elkeserítő !!!
Itt tartunk ....
Béci a Nagy 2009.10.29. 22:14:58
pcland-hu · http://www.pcland.hu 2009.10.29. 22:18:15
Benoke 2009.10.29. 22:18:28
Mennyi eséllyel és mikor veszi át MAGYAR város a kanadai Vancuver helyét a világ legélhetőbb városai nemzetközi listán???
... vagy úgy egyáltalán: Mo. mikor lesz nyugati mércével mérve is élhető ország?
Mikor vettetek utoljára házat/lakást Kanadában?
... akkor tudnátok, hogy EGYETLEN ügyintézőnél, EGYSZER FÉL ÓRÁBAN minden papírt kitöltet veled, ami a telekkönyvi, földhivatali bejegyzéshez, villany, gáz, víz bevezetéséhez, stb. kell. (... és utána ügyet el/intéz, nem bonyolít!) EZEKET MI ITTHON MÁS-MÁS HELYEN intézzük el félnapos sorban állás után.
DE: úgy tűnik lehet MÁSMILYEN törvényeket is alkotni! Mi nem tartunk el Parlamentet, Országgyűlést? Ha igen, akkor miért nem teszik a dolgukat???!!!!
Illetve: Miért csak a hatalmi pozíciók KIHASZNÁLÁSÁT tekintik FELADATUKNAK???!!!
Lehet zenei rádiókat szeretni, vagy nem szeretni (pl. a Bocskor féle műsor valóban ráerősített az utóbbi 5 évben egy fikázó, kötözködő, nagyképűen megnyilvánuló irányvonalra), de ez EGY szubjektív vélemény...
Tény, hogy ott voltam hallgatóként mindkét rádió indulásakor, emlékszem a Danubius első két évére, mikor NÉMET NYELVEN működött, időszakos rádióként. ... és arra is emlékszem, hogy ÖRÜLTEM neki! Végre nem csak az Ö3-t hallgathattam.
Egy demokráciában (ha az valóban az), egy kijelölt tagokból álló (nem választott), néhány főből álló testület hogyan vindikálhatja magának a jogot (hogyan teheti ezt számára törvény ilyen gátlástalanul lehetővé), hogy milliók szórakozását elvegye, vagy egyáltalán befolyásolja?
Szerintetek mit szólna mondjuk az osztrák sógorék közvéleménye, ha az Ö3 egyik napról a másikra nem a szokott frekvencián sugározna (esetleg egyáltalán nem sugározna)?
... vagy, ha az Antenne Steiermark, Radio Burgenland, stb. elnémulna?
Nekem nincs szükségem egy dumáló, politizálós, műsorra / rádióadóra, kettőre meg még kevésbé!!!
:-)
(persze ez is csak EGY vélemény, DE lehet, hogy REÁLIS!)
Zsírfeka 2009.10.29. 22:20:35
én azt látom különbségnek mondjuk egy GE gyárral párhuzamba állítva, hogy a GE dolgozók már majdnem egy éve ebben éltek, és tudták hogy szarul megy a gyárnak, míg mindkét rádió esetében igen jól menő vállalkozást láthatunk, és nem azért szűnnek meg a munkahelyek, mert nem megy nekik...az mondjuk a Mária rádió:)
egyébként pedig a sláger indulása óta van bumeráng, és aki a kezdettől fogva ott van, jobban magáénak érzi a céget, én ezért kicsit kételkedem abban hogy majd megint áttekernek
ha nincs más lehetőség, biztosan, de szerintem nekik sem ez az első gondolatuk
ezek után akarnak-e rádiózni minden áron?:)
ejmiako 2009.10.29. 22:22:43
3 hónapja ők maguk fikázták (mellékesen) a csatorna zenei könyvtárát. Borosékkal nem bsztak ki max a stábbal akik belőlük él meg, sleppet mindig lehet találni.
Béci a Nagy 2009.10.29. 22:26:11
stevy 2009.10.29. 22:36:39
Ez ellen már tenni kell!
Béci a Nagy 2009.10.29. 22:48:28
Most egyetlen egyszer olyan döntés született, ami megfelel a pályázati kiírásnak!
Ez ellen kell tenni? Ez a demokrácia?
Viktus 2009.10.29. 22:51:36
Ki fog tenni? öszödi beszéd után sem tett semmit a jónép aztán csodálkoznak, hogy mélyen ellep a szar ...
stevy 2009.10.29. 22:55:17
Thulsa Doom (törölt) 2009.10.29. 23:06:05
Béci a Nagy 2009.10.29. 23:07:01
Teljesen igazad van abban, hogy a közbeszerzéseknél sok a vérlázító dolog.
De talán egy kicsit erős bochkorék részéről politikai indíttatású döntésről beszélni, mikor pl. bochkor is politikai segítséggel szálldosott a mig-29-esekkel. Akkor nem számított a politika, most igen?
Tóth Ágas 2009.10.29. 23:33:34
Különben is a küzdelem, ha jól tudom, radikális dolog, az meg nem haladó.
Keressék inkább az együttműködés lehetőségeit. :))
Az élet váladéka 2009.10.29. 23:34:56
Szín vonal ?,,
Szín vonal ??,
Teljesítmény?,
Le estem a székről ,ez tényleg magasztos ,
gratulálok .
Most lesz lomtalanítás ,kár hogy a szellemi hulladékot nem viszik el ,kidobom és ott fog megszáradni a kapum előtt !!
Még a lomisoknak se kell !
tripes 2009.10.29. 23:50:55
Ha van rá igény, majd megjelennek másik adón.
Ellenben nekem egyik adó megszűnése sem okoz lelki törést.
Az, hogy zeneileg mi ment évek óta pl. a Danubiuson, az a szégyen!
Ott ment csak az igazi mutyi, hogy mi is a rádióbarát nóta...
Én speciel nem szeretem ha pofáznak a rádióban, de ez valószínűleg sokaknak hiányozni fog.
csőr dzsinn ész 2009.10.29. 23:55:07
Borostól rosszul voltam és undorodtam. Király.
Így hívta magát.
A sláger bumeráng műsrt inkább bunkónak lehetne hívni. Vaskos primitív "vicceivel" elérték a mocsok olyan szintjét, amint nehezen elhet túltenni.
A Danubiusban a két hülye fakutya meg kerek 2 perc alatt felidegesített.
Most mi a francot sajnáljak rajtuk?
Ráadásul mind a Danubius mind a Sláger ugyanezt csinálta anno, és rengetegszer elodázták a licencedíjat. Szóval pápá!
chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2009.10.30. 00:02:23
Várjunk bizakodva,lehet hogy kapunk két szórakoztató rádiót. U.I.:az RTL szerint a változatosság rossz (meglehet nézni a műsorát),de én az ellenkezőjét vallom.
Rá Dios 2009.10.30. 00:03:11
Ennél már csak az valószínűbb, hogy őket magukat is hallani fogjuk, más sapkában.
Jöttek valahonnan, mennek valahová...
Morro 2009.10.30. 00:52:37
Majtényi megpróbálta elérni [6], hogy kizárják a szerinte irreális üzleti tervet bemutató pályázókat, Sólyom Lászlóval és Bajnai Gordonnal is egyeztetett a kérdésben, de az ORTT pártdelegáltjai végül Majtényi ellenében döntöttek: a kizárásra tett javaslatokat nem fogadták el, és a jobboldal által támogatott Advenióra és a baloldal által preferált Fm1-konzorciumra szavaztak."
Vagyis 2 olyan cég nyert akik nem titkoltan a bevételüket másik cégben könyvelik el nem abban amelynek a bevételének a bizonyos hányadát felajánlották a pályázatban. Ha ezt nem tudjátok felfogni commentelők amiért a tényleges felháborodás van akkor no comment.
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2009.10.30. 01:08:51
DE!
Szidjátok itt a rádiósokat hót feleslegesen. A sok gyökér játssza az agyát, hogy milyen szar műsor a Bumeráng, oszt' az az igazság, hogy kurvára nem volt képes senki, semmilyen összetételben meg se közelíteni a hallgatottságát.
És nem azért, mert nem volt rá jelentkező, vagy lehetőség! A Danubius 10(!) évig próbálkozott, mire talált egy olyan triót, akikkel végre normális reggeli műsorral tud előállni. Előtte szánalmas próbálkozások tömkelege volt, Jakupcsektől a faszom tudja kiig.
Az ilyen "menjenek dolgozni" beszólásoktól is hülyét kapok...
Öcsém! Nem mindenki péknek, meg sofőrnek született.
Álljál oda és csinálj elfogadható műsort 10 évig, majd utána ugassál.
Hihetetlen hülyékkel vagyunk körbevéve.
xwindowhu 2009.10.30. 02:11:40
(Én csak egy városi rádió munkájába láttam bele egy kicsit) És az esetek többségében csak sikerült nekik jót csinálni, mert amikor a dugóban a közeledben levő 2-3 autós egyszerre röhög fel egy poénon, akkor már megérte. Az, hogy nektek meg megfelel az, hogy reggel a buszon munkába menet dúpment hallgattok bő farmerban, és a megállóban nagyot köptök egy slukk cigi után, tudjátok mit? egészségetekre! Csináljatok jobbat! Már a beszédtechnika órán kihullanátok a francba, a stúdió ajtajáig sem jutnátok el.
szipi3 2009.10.30. 02:19:37
roby399 2009.10.30. 02:47:21
roby399 2009.10.30. 02:52:30
YODA A KVSC-s 2009.10.30. 05:30:04
Sutty 2009.10.30. 06:13:05
Sutty 2009.10.30. 06:15:23
Sutty 2009.10.30. 06:16:34
sunázósün 2009.10.30. 06:33:44
BKV reszelő 2009.10.30. 06:38:47
wazzu 2009.10.30. 06:39:13
krj 2009.10.30. 06:40:34
zsolt csaba (törölt) 2009.10.30. 06:41:45
marenko 2009.10.30. 07:05:47
durva, de nem ő az egyetlen. (akinek manapság megszűnik az állása, akár fél eltöltött év után) most egy mediaember is érzi, milyen szar elveszteni egyik pillanatról a másikra az állást.
De nem féltem, hallani, hogy Bochkor már puncsol Balázsnál, aki az RTL kegyeltje ...
smidgen 2009.10.30. 07:07:49
Dr.Traktor 2009.10.30. 07:18:23
És ha igen pont a slágert meg a danubiust???
És ha igen akkor odavannak Bocskorért meg Sebestyén Benettke apukájáért?
És sajnálják őket?
És az 50 CD-s gyüjteményüket amit évek óta nyomatnak? (Lehet, hogy csak egy juke-box mondjuk.)
Jézusmárja...
gabcigirl 2009.10.30. 07:54:34
Nem Boros & Bocskor meg Balázska munkahelyvesztése a lényeg, amin most itt lehet kárörvendezni, hanem az, hogy a nagypolitika magasról...az emberek véleményére. És ha valami nagyon gáz, akkor ez az...
dimitrij 2009.10.30. 08:01:38
Firuse 2009.10.30. 08:04:42
Egyszercsak olvassák be az sms-t: Sziasztok, Bocsi vagyok, szerintem a miénk a második hely.
Nem így hangzott el pontosan az üzenet, de ez volt a lényege.
A telefonról lemaradtam, de ezek után elképzelhetőnek tartom, hogy Bocsiék telefonáltak.
dimitrij 2009.10.30. 08:05:41
dimitrij 2009.10.30. 08:10:13
ojohn 2009.10.30. 08:13:43
Az elmúlt 7-8, de akár 20 évben egyszer nem emelték fel a szavukat, hogy mi megy ebben az országban. Most bezzeg amikor saját magukon érzik, és elbvették róluk a politikai védelmet, akkor a világfájdalma tör ki belőlük.
Jó reggelt ez itt Magyarország 2009 vége, majd 20 év posztkommunista uralkodás eredménye.
dimitrij 2009.10.30. 08:15:19
travelnyuszi 2009.10.30. 08:16:16
arcturus 2009.10.30. 08:16:37
sunázósün 2009.10.30. 08:23:43
7241gabi 2009.10.30. 08:27:55
A tulajdonostól bérelsz egy lakást határozott időre x évre, mikor lejár a szerződés kiköltözöl, nem?
dimitrij 2009.10.30. 08:32:08
dimitrij 2009.10.30. 08:37:39
sunázósün 2009.10.30. 08:38:30
nem nemsiker_s 2009.10.30. 08:39:38
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 08:44:42
Más: Vidéken nem nagyon van más rádió, illetve, ha utazol az országban, ahogy mondjuk nagyon sokan teszik, 2, azaz kettő darab országos kereskedelmi rádió van. Ez szégyen. Nem két frekvenciát kellene adni, hanem 5-10-t. Akkor lehetne országos, a Juventus, Sláger, stb, stb. MR2 elmegy, bár a közpénz nagy része szerintem a süllyesztőben landol, mint más állami cégnél. Aki beszélgetőst akar annak ott a régi Kossuth. Bartók Rádió?...Hát nem sok embert ismerek aki klasszikust rádión hallgat.
Aki meg politikáról szeretne hallani valamit, annak javaslom, öntsünk forró ólmot a fülébe, ha már úgyis mazochista.
gonosztojás (törölt) 2009.10.30. 08:45:57
Kasza Tibcsit hallgatni a mély depresszió és az öngyilkossági hajlam előretörésének szimptómái közé tartozik..
Hát még nézni is..
dimitrij 2009.10.30. 08:46:38
sunázósün 2009.10.30. 08:47:01
A befizetést meg fentebb már említették, állandóan attól volt hangos a sajtó, hogy mennyit és miért nem akar befizetni a sláger - milliárdokban.
Kb. olyan mikor egy bedőlt áruhiteles, lakásra akarna kölcsönt felvenni önerő nélkül ugyanannál a banknál.
dorset 2009.10.30. 08:47:57
sunázósün 2009.10.30. 08:52:36
De hidd el eddig is ott volt a politika.
És ez tényleg nincs jól.
Azt viszont nem hiszem, hogy agymosásra használnák majd ezeket a frekvenciákat, meg volt annak eddig is a terepe. (Kossuth)
Ha igen, akkor nagy balfaszok, és csak a legvadabb pártkatonák fogják hallgatni.
Az meg nem nagy haszon.
futureboy (törölt) 2009.10.30. 08:53:33
dimitrij 2009.10.30. 08:57:32
nem jó példa.
a lakáshitel jelzálogügylet, amire az ingatlan a fedezet, ha nem fizet az ügyfél, akkor az eladott lakás árából térülhet a bank.
futureboy (törölt) 2009.10.30. 08:58:17
munkahelyen képesek bekapcsolni az agyatlan embertársaim. olyat is tapasztalok néha, hogy tömegközlekedési eszközön Bumerángot hallgatnak emberek, nem fülhallgatóval.
sunázósün 2009.10.30. 09:02:50
A példa amúgy arról szólt, hogy egy rosszul fizető ügyfél, miért hangoskodik amiatt, hogy nem vele boltolnak.
Pláne arra hivatkozva, hogy a másik is a jövőben majd keveset és rosszul fizet.
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:03:27
Örüljünk egy embernek aki átlátja az egész hazai médiát:)) És a küldött sms-eket is a fejében tartja, hívószámmal együtt. Ezek szerint téged alkalmaznak a Megasztár szavazásnál is?
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:05:44
Gondolom munkahelyen pedig megbeszélés trágya, hogy mit is hallgassunk. Esetleg munkahelyen is fülhallgató. Viszont ha 10 emberből 9 a Bumerángot szeretné, akkor nem biztos hogy a 9 emberben van a hiba.
De most tényleg. Te mit szeretnél hallgatni munkába menet?
futureboy (törölt) 2009.10.30. 09:12:27
Cactus71 2009.10.30. 09:13:48
Bocskor betelefonált a Rádio1-be is....
dimitrij 2009.10.30. 09:16:37
ez csak akkor van így, ha a hitel összege közelíti az ingatlan valós értékét. ha egy jelzálogfedezettel biztosított szabadfelhasználású hitel, vagy egy lakásfelújítási hitel, akkor a HB érték fele lehet kb. a hitelügylet összege.
és akkor mégegyszer: az, hogy a sláger, vagy a danubius szarul fizetett, az nem magyarázza azt, hogy szabálytalan pályázatot, vagy irreális pályázatot hirdessenek győztesnek. és azt sem magyarázza, hogy a politikai mindenre próbál rátelepedni.
Cactus71 2009.10.30. 09:16:45
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:18:01
Cactus71 2009.10.30. 09:19:07
Nem a politika döntése volt, hogy az előző frekvencia használatát ennek a két rádiónak pályázat nélkül hosszabbították meg? Ja, hogy akkor jó volt a politika. Most, hogy ezt nem tették meg mégegyszer, akkor már szarok. (Mellesleg szarok, de nem csak emiatt.) Kicsit kettős mércével mérsz nem?
futureboy (törölt) 2009.10.30. 09:23:09
látod, ebben igazad van, tényleg egy gyökér vagyok én is. csak megláttam ezt a témát, eszembe jutott, hogy milyen idegesítőek ezek a szar rádiók (tényleg idegesítőek számomra), és gondoltam, jól beszólok azoknak, akik ezt önként képesek hallgatni. de ez is gyökérség, abszolút. semmi, de semmi értelme. be is fejeztem, el is tűntem..
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:25:48
futureboy (törölt) 2009.10.30. 09:26:51
sunázósün 2009.10.30. 09:31:26
Az előbb leírtam miről szólt a példa.
Valóban, nem írtam először, hogy lakásvásárlási- és nem felújítási a hitel, és nincs más fedezet sem.
Ez evidens volt számomra, meg annak is, aki nem akart belekötni.
Tőled elnézést a nagyvonalú, pongyola megfogalmazásért.
És tekintsünk el attól a - jelen pillanatban teljesen irreális - eshetőségtől is, hogy elkezdenek vágtázni az ingatlanárak a közeljövőben.
A szabálytalan pályázat meg mendemonda, majd a bíróság dönt.
A Sláger, ha jól tudom perel.
futureboy (törölt) 2009.10.30. 09:33:28
önorm42 2009.10.30. 09:36:30
engem az undorít ahogy ezek az önmagukat ajnározó és sajnáltató figurák, kihasználják azt a lehetőséget amit nagyon nem szabadna!!!
az pedig, hogy hány ember hallgatja és meddig, és mennyi ideig senki nem tudja, de ők maguk azt rágják a füleitekbe, hogy őket és csak őket.....
egyébként, tényleg példátlan, hogy milyen hisztériát lehet generálni ügyes és gátlástalan trükkökkel még egy rádiós médiumban is!
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:38:09
De halljuk a tieid is:)
viragimado 2009.10.30. 09:43:33
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:43:39
Nekem a kedvenc műsorom nem a Bumeráng volt. A Pont FM-en ment régen a Demokrácia Rt. Szerintem tuti volt. Megmondták mindenkinek a magukét. Szélsőközépnek nevezték magukat, nem véletlenül.
Hallgatta valaki?
futureboy (törölt) 2009.10.30. 09:43:54
gyerekkoromban sokat hallgattam rádiót, a kereskedelmi rádiókat is (még nem volt kiforrott zenei ízlésem), és egyszer, '94-ben, amikor elutaztam Olaszországba, emlékszem, akkori adat, hogy ott 7000 db (!) rádió volt.. nem mindegyik országos valószínűleg, de úgy sem rossz..
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:44:41
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:48:22
Senkifia 2009.10.30. 09:52:05
futureboy (törölt) 2009.10.30. 09:53:24
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:55:02
dimitrij 2009.10.30. 09:55:39
nem mendemonda az, de ez szerintem számodra is nyilvánvaló, ha bírósági döntést vársz. :PPP
viragimado 2009.10.30. 09:55:41
Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu] 2009.10.30. 09:56:42
Senkifia 2009.10.30. 09:57:48
És az is undorító,hogy korlátozott mennyiségű hullámhosszokat sógorkomapolitikai alpokon osszák le,mintha az csak az mszpfideszszdsz stb tulajdona lenne.Na de megmondta tisztán Horn Gabika egy józan pillanatában,hogy"...higgyék el nekem, sokkal fontosabb az,hogy mi lesz az SZDSZ-szel,mint az,hogy mi lesz az országgal"...nesze neked liberális demokrácia,és népközpontúság....és a többi pártból is nagyon sokan gondolkodnak így a saját pártjukról.Mi meg sz.punk mint a torkosborz,és már rég teljesen mindegy,kire szavazunk....
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 09:59:28
@Alkibiadész: nem tud, mint ahogy te sem tudsz hallgatni. Szerintem rég nem attól fél, hogy nem veszi át másik adó.
Senkifia 2009.10.30. 09:59:41
dimitrij 2009.10.30. 10:00:19
távirati stílusban a lényeg:
- szar a médiatörvény,
- nevetséges az ORTT jelenlegi felépítése, működése,
- aggályos a politikai rátelepedése (eddigi és az utáni is) a médiumokra, illetve minden másra.
- aggályos, hogy nem piaci, hanem politikai dömtések születnek bármiben (nem csak ortt szinten, de bárhol az élet területén).
ezek az aggályok adottak, nem a mostani döntés mondatja velem, az csak releváns érv a létező probléma kapcsán.
egyébként nem mérek semmit kettős mércével, nem hasonlítottam össze a korábbi és mostani döntéseket, nem írogass ostobaságokat, pláne olyan kérdésben ne, amiről szót sem ejtettem. köszi.
stabi 2009.10.30. 10:00:20
Pedig vannak józan kommentek is amelyek mellettük szolnak,de azért kérik azt is hogy mostmé
ár abba lehetne felyezni ezt az önsajnálatot.
viragimado 2009.10.30. 10:00:32
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 10:05:51
Delinquent 2009.10.30. 10:09:50
viragimado 2009.10.30. 10:11:21
toxikus 2009.10.30. 10:11:25
topi331 2009.10.30. 10:17:00
Hajrá SztárFM !!!!
sunázósün 2009.10.30. 10:17:05
Ki mondta egyszer?
Rajtad kívül senki nem kötött bele, mert világos volt.
A pénzügyi-válság miből indult ki szerinted?
Megsúgom, hogy az USA-ban bedőlt hiteleket nem fedezték a velük szembe állított ingatlanok eladási árai.
Ugye nálunk sem hallottál olyanról, hogy felvett valaki lakáshitelt, majd mikor az bedőlt kiköltöztették, az ingatlant elárverezték és még mindig maradt X millió sara a bank felé?
A pályázati anyagokat meg gondolom betéve tudod, úgyhogy felesleges a bíróságra várni, te eldöntötted, hogy akik nyertek, azok nem is indulhattak volna.
Irigyellek.
frontember76 · http://kemenyebbkeverek.blog.hu/ 2009.10.30. 10:29:43
Gusztustalan féreg görény ortt...
Freŝa 2009.10.30. 10:54:28
Azt is megértem, hogy a két vesztes rádiónál dolgozók most minden áron azt akarják elhitetni, hogy az ország zokog értük. Legfeljebb az a néhány megrögzött rajongó, aki csakis ezeket a rádiókat hallgatta eddig (furcsa lehet, hiszen a budapesti frekvenciakinálatban is több rádió van, nem beszélve a vidéki helyi rádiók adásáról).
No, summa summárum nekik most ez a dolguk, biztosan el is vannak keseredve, jó pénzt kerestek eddig, biztos jó volt a hangulat is a stúdiókban, de hát az élet megy tovább, ők sem fekszenek most a sinekre (sokkal nagyobb gondban vannak a GE doglozói...).
Politikai döntés született, egy politikai testületben. Ez a politikai testület istápolta eddig a Slágert meg a Danubiust, egy csomó engedményt téve nekik. Mutyik is voltak, meg minden más is. Most nem ők nyertek, hanem mások. Lesz két új csatorna és passz. Három-négy hónap múlva már senki sem emlékszik erre a bohózatra. Kicsit analóg a dolog az Írisz TV egykori kereskedelmi tévés pályázatával. Akkor még a Legfelsőbb Bíróság is nekik adott igazat, de már nem tudták leverni a TV2-őt, meg az RTL-t. Emlékszik még valaki erre a vircsaftra. Nem. Na, akkor miről beszélünk?
Blafit 2009.10.30. 10:57:31
Dr.Traktor 2009.10.30. 11:01:18
Én spec az olyanokra reagáltam, mint " Lali, Bocsi, veletek vagyunk!"
Hát ez most mi? Mi az hogy veletek vagyunk? Hol? Mikor? Miért? Totál nonszensz.
A politika döntésről meg annyit, hogy túl van ez fújva. Mi NEM politika ma magyarországon?
De egyébként is zavaró, hogy ilyen nyomorult minőségű rádiók 10 éveket tudnak túlélni.
Gondolom nekik nem volt politikia hátszelük az évek során. tegyük fel hogy nem.
Akkor viszont hogy lehetnek sikeresek?
Ki mondja? Ki mutatta ki? Miből?
Abból hogy sokan hallgatják?
HÁTMERT AZ AZ ORSZÁGOS KÖNNYENFOGHATÓ FREKVENCIA bazmeg! Magát magyarázza az egész folyamat!
Ha más rádió lesz a helyén majd azt fogják kurva sokan hallgatni. Mert az fogható a legtöbb helyen.
Ha csak Balaton szeletet lehet kapni a boltokba akkor azt fogsz venni b+.
Az igénytelen usernek meg tökmind1 mi megy csak szóljon vmi a gyárban, pilótafülkében, kondigép elött.
De nem kell parázni az új tök ugyanilyen lesz mint a mostani, csak nem bocsi meg bazsi lesz benne hanem 2 másik ripacs.
Addig is, ajánlom mindenkienk aki siratja a rádiókat, hogy szerezzék be a következő zeneszámokat:
Madonna - Frozen
Reublic - Szállj el kismadár
Edda - Kölyköd voltam
KC and the Sunshine Band - Baby give it up
Ákos - Indiántánc
Bobby Mcferrin - Dont worry be happy
Hooligans - Királylány
kezdetnek. tök olyan lesz mintha slágert hallgatnál!
Amúgy mit gondoltak a rádióknál, hogy kibérelték a vonalat amíg el nem jön az apokalipszis?
topi331 2009.10.30. 11:12:23
szinkrobi · http://iszdb.hu 2009.10.30. 11:12:42
Egy kurva linket berakni...
www.bumerang.hu/online_archiv.php?ekkor=20091029&id=archivhang2/89c41e46ca98a287fc7f0689da31c0ff.mp3&ezt=archivhang2/89c41e46ca98a287fc7f0689da31c0ff.mp3&kitje=010&cim=09:43 Reagálások - 9
Cliff 2009.10.30. 11:13:55
sztem ok is az ATV-én kötnek ki...
StirlitZ 2009.10.30. 11:14:15
slowmotion 2009.10.30. 11:14:35
topi331 2009.10.30. 11:16:28
beiglee 2009.10.30. 11:19:08
olvasok itt mindenfélét ezzel kapcsolatban.Van aki igazat ad van aki nem.Van aki utálja a Bochit stb.
Én azt mondom,hogy ez nem utálat vagy szeretet kérdése.
Szerintem ez a két rádió valahol igyekezett nem politizálni , egyszerűen csak szórakoztattak.A Balázsék nagyon feljöttek az utóbbi időben , élvezet őket is hallgatni reggelente de hát a Bochi az csak csak a Bochi .
Na mindegy:)Szóval hallottam,hogy sokan azt mondták,hogy a bal oldalnak köszönhető ez is!Csak megsúgom , hogy az a buzi Sólyom adta vissza a törvényt és ő kreálta ezt az egészet !azt kéne már kirúgni a picsába !az egy igazi büdös gyökér !
Kíváncsian várom mi lesz a sorsa ennek a két rádiónak.
Én mindenkit sajnálok ennél a két csatornánál mert szerintem igen profin csinálják azt,amit.
KIVÉVE A BUZI JÁKSÓT!!!:):):):):):):)
gaston 2009.10.30. 11:21:40
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 11:31:29
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 11:38:32
Vityer 2009.10.30. 11:42:37
blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.10.30. 11:50:00
Hasonlat azoknak akiket annyira érdekel a politika:
Pl, a kedves magyar légy is eldöntheti, hogy a Fidesz, MSZP vagy Jobbik szarkupaca fölött akar szálldosni vagy nem, de ha ellapátolják az egyik szarkupacot akkor lenne pár százezer felháborodott légy, mert ő a szilárd kupacot szerette, nem a hasmenésest.
A többit persze nem érdekli, de hát jó magyar mentalitás szerint ki nem szarja le, hogy mit szeretne a másik 3 millió. Empátia, valaki hallott róla? Ősmagyarok :)
vivax 2009.10.30. 11:53:10
darkwertoo 2009.10.30. 11:55:06
hallgatokaradioert.com/tiltakozok.php
zombi 2009.10.30. 12:04:55
szánalmasak és vérszegények vagytok
:(
mintszentkálla 2009.10.30. 12:13:20
Geolány 2009.10.30. 12:31:21
belagezabela 2009.10.30. 12:32:39
A két reggeli műsor meg egy szánalmas hányadék műsor, bunkó viccekkel primítív beszólásokkal.
És bármerre járok a városben ez szól, még az ügyfélszolgálatokon is.
Szánalmas de hát a blikk az rtl a tv2 megtette "áldásos hatását a népnevelésben".
Ja mindig van lejjebb.
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 12:43:28
Viszont vannak jó páran, akik egész nap pl autót vezetnek, hogy mondjuk meg tudd venni a laptopod valahol. Esetleg, még házhoz is viszik.
blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.10.30. 12:45:45
Köszi
belagezabela 2009.10.30. 12:48:19
Lalikiraly 2009.10.30. 12:48:19
belagezabela 2009.10.30. 12:49:47
es2300 2009.10.30. 12:51:26
blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.10.30. 12:53:13
Miért zárja ki, hogy ha reggel Bumerángot hallgatok este nem hallgathatok Cecilia Bartoli -t? Tök egyszerű mindent fekete-fehéren kezelni.
blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.10.30. 12:56:39
belagezabela 2009.10.30. 13:00:50
igig (törölt) 2009.10.30. 13:01:02
Maguktól elszállt, vérciki, tapló senkiháziak vicceskednek az őket hallgató bamba százezreknek.
Hála istennek, most valamennyien szarul érzik magukat egy kis időre.
Juhéjjjjjjjjjjjjjjj!
blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.10.30. 13:07:01
A rádiónál olyan h*lyeségek számítanak, hogy az adott ember reggel 8kor milyen fázisban van... van aki délelőtt aktiv, van aki este. Van akinek reggel 8kor bejön az ökörködés van aki utálja.
Kyracska 2009.10.30. 13:09:33
Legtöbb rádión van egy gomb, azt kell tekergetni, ha nem tetszik egy-egy adó kínálata.
Nem mellesleg az említett adók a dolgozó népeknek háttérzenét szolgáltattak, mert arra nincs idő, lehetőség, agykapacitás, hogy a munka végzése mellett beszélgetős műsort hallgassanak, a zenékkel meg jobban megy az idő. Nálunk az irodában minden nap más adó szól, mindenevők vagyunk.
És amúgy imádom az új Petőfit, de megemlíteném, hogy a nagyszüleink korosztályától vették el, csak hát rájuk nem jellemző, hogy bloggolnának a témáról a neten...
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 13:13:46
És én nem viszek neked laptopot abban biztos lehetsz. vagy előbb lefeszegetem az Esc billentyűt:)
W123qp 2009.10.30. 13:13:56
Sirály! :-)
Picsába, egyiket sem hallgattam. Mind a 2 fos volt, Dánóbiuszt 2003 hallgattam utóljára a munkahelyemen,de még szerintem most is el tudnám dúdolni az dalt, amit játszottak. Sláger dettó ua., a 2 majommal.
Emberek! MI történt valójában? Pályáztak, elbuktak. Állítólag az általunk választott politikusokon keresztül.
Nem hallgatták meg az emberek véleményét.
Nem is kérdezte senki. De a te politikusod nyilván a te véleményedet képviselte.
Ezt a hisztit...
Hallgassatok Petőfit, az a legnormálisabb.
belagezabela 2009.10.30. 13:17:32
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 13:19:22
belagezabela 2009.10.30. 13:20:11
www.bosch.hu/sajto/presstext.phtml?id=171
belagezabela 2009.10.30. 13:21:06
Szted lesz vagy nem lesz?
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 13:23:39
belagezabela 2009.10.30. 13:26:01
Egyébként meg ki a kasza tibi?
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 13:26:27
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 13:27:32
belagezabela 2009.10.30. 13:28:23
Az első kísérleti adást a Magyar Rádió és az Antenna Hungária 1995. december 1-jén, a magyar rádiózás megszületésének 70. évfordulója alkalmából Budapesten kezdte meg.
Info: www.ahrt.hu/Digitalis_atallas/Digitalis%20radiozas.aspx
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 13:30:30
belagezabela 2009.10.30. 13:30:37
vehe:)
belagezabela 2009.10.30. 13:31:41
S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2009.10.30. 13:39:27
nyiszala 2009.10.30. 13:51:57
Bochkor kérdezte Balázstól hogy vagytok, Balázs mondta a rizsát, majd Vadon Jani nyögte be, hogy Crystal számokat játszanak!
nyiszala 2009.10.30. 13:54:50
Szánalmas csicskák. Miért sajnáltatják magukat?
king6 · https://nincskecmec.blog.hu 2009.10.30. 14:17:33
sznob 2009.10.30. 14:17:57
sznob 2009.10.30. 14:18:52
dugo01 2009.10.30. 14:51:51
Akik most sírnak-rínak, akkor is ezt tették, amikor reggel, miközben a gyerekét vitte az iskolába, óvodába diszkréten beszéltek ezek az orális szekszről, melegekről - persze nem ezzel a szóval - ami miatt meg is büntették őket!?
Amit mellesleg elfelejtettek befizetni azóta is!!
Persze, el lehet tekerni a gombot és ilyenkor mást hallgatni, de amikor a buszon állva a buszvezetőtől jön ki a rádiódaás és úgy hallod?
Ez csak egy élethelyzet a sok közül...
Rajtuk kívül van még pár műsor és rádió, mely hasonló sorsra juthatna, s hogy ők kerültek ki? Pech!
Úgy gondolom, hogy épp ideje volt rajtuk keresztül felhívni a figyelmét a többi, tehetségtelen sejpítő, raccsoló és még magyarul rendesen meg sem tanuló "médiasztár"-nak, hogy egy pillanat alatt el lehet tűnni az éterből és a képernyőről.
A Balázsról - akinek ha nem lenne füle körbeérné a szája a fejét annyira vigyorog és vihog - már ne is beszéljünk...
Ő az, akinek egy Rejtő könyv poénjait biztosan magyarázni kellett...
Az én párnám száraz marad!
A legnyagobb baj ezzel a jelenséggel, hogy az emberek, EZÉRT küldenek sms-t, nem sajnálva a pénzüket. A paralimpikonok szégyenteljes ajándékai miatt ezt nem tette meg senki!
Na ennyit arról, hogy miért élnek meg nálunk a tehetségtelen, egymás szavába vágó vihogó Orkok.
kölcsön 2009.10.30. 14:57:02
Briandrew 2009.10.30. 15:00:05
Csath Geza 2009.10.30. 15:20:24
JonC 2009.10.30. 15:42:06
becksi07 2009.10.30. 15:48:59
Csatos 2009.10.30. 15:49:01
becksi07 2009.10.30. 15:55:08
Nagyképű, primitív...stb... ezek szerint ilyen jól ismered???? Vagy bulvárújság imádó vagy, és onnan vetted le, h Ő ilyen? Nem kell Őt hallgatni, és akkor nem fog ennyire felidegesíteni...
bug jr. 2009.10.30. 16:00:56
agaca (törölt) 2009.10.30. 16:26:38
amokh 2009.10.30. 16:46:44
nemezisazis 2009.10.30. 19:40:22
itt most nem bochkorról meg balázsról van szó. hanem arról, hogy finoman szólva is kovászos az ortt égisz alatt munkálkodó emberek döntése..
ez ilyen hogy is mondják, demokratikus? hát olyan magyarfajta demokratikus.. ők megcsinálják ami nekik éppen megfelel, mi meg félrenézünk. miért? mert elérték, hogy utáljuk egymást, és ez sem zavar senkit.
ha emberek képesek azért együttműködni, hogy halomra lőjék egy másik konkurens csoport ilyen-olyan létesítményeit, vagy drogot terjesszenek vagy tököm tudja miért, akkor mi miért is nem vagyunk erre képesek a saját jólétünkért? megvannak a megfelelő vezetők, akik változást akarnak. lehet rájuk mondani, hogy úgyse jobbak mint a fidesz/mszp - vagy aki tetszik -, de nem tudhatjátok.
én azt tudom, hogy a már kipróbált rablóbandák tőlem nem kapnak szavazatot..
és távol álljon tőlem, hogy franciaországra akarjak hasonlítani, de ott ilyesmi nem történhetne, az emberek nem hagynák.
nem egy rádió elvesztéséről van szó, hanem arról amit ez az elvétel képvisel..
hogy igában a fejünk és mint barmok megyünk körbe körbe és taposunk egyre lejjebb amíg a gazda dorbézol abból a haszonból amit nekünk köszönhet..
dimitrij 2009.10.31. 10:10:47
nem én mondom, hogy szabálytalan volt, hanem az ortt elnöke, meg egy hozzértő a Corvinus-ról. ne foglalkozz ilyen apróságokkal. egyébként csak egy kicsivel kell több ész, mint ami neked van, hogy az ember lássa, a 12 éve bejáratott csatkornák többet tejelnek, mint a vadiújak, akiknek nincs törzshallgatói körük. ráadásul a reklámidő értékesítésére alkalmazott módszerből fakadóan egyértelmű, hogy nagyágrendekkel kevesebbet fognak fizetni, mint pl a Danubius.
dimitrij 2009.10.31. 10:14:06
nekem pont ez a fő gondom, ha nem tűnt volna fel. mindenre rátelepszik a politika, és minden befolysolni akar a maga szájíze szerint... a többi engem nem érdekel, ez a lényeg. maga alá gyűri a politika a negyedik hatalmi ágat, csak azt láthatsz a tévében, hallhatsz a rádióban, olvashatsz a sajtóban, ami nekik tetszik. milyen demokrácia ez? he?
bug jr. 2009.10.31. 12:28:48
Eladó CD-k a legnagyobb slágerekkel
Zenei szerkesztőként dolgoztam egy most megszűnő országos kereskedelmi rádiónál. Úgy döntöttem, megválok az összes CD-től, amit a kereskedelmi rádió alakulásától annak megszűnéséig játszottam, s én már eleget hallgattam. Ez összesen 193 dal, a legnagyobb slágerek! Eladom továbbá azt a CD-t is, ami azt a tíz - a mi rádiónkban eddig sohasem játszott - dalt tartalmazza, amivel a következő hét évre bővítettem volna zenei kínálatunk, ha megtarthattuk volna a frekvenciánk.
Ár: 1.999 Ft
Feladó: Rádiós
Hely: Budapest I. ker
hehehehehehehe
Lore 2009.11.01. 19:44:44
Oltógép 2009.11.02. 11:30:28
A Radio Café jó példaként szolgálhatna, és ha jól tudom az egyik rádiócsatornát a Café tulajdonosai kapták meg.
Huhogó 2009.11.02. 11:36:31
plüsskooglee 2009.11.02. 12:36:54
Mostanra egy önimádó f*sz és két samesz műsora lett, amit a saját szórakoztatásukra készítettek.
A Slágert viszont már évekkel ezelőtt sem bírtam. Kb. 200 számot ismernek, amit elosztottak 4 CD-re és felváltva rakják be a lejátszóba, reggel, napközben, este és éjjel.
Dögunalmas zenei kínálat, rosszabbnál-rosszabb, idiótábbnál-idiótább műsorvezetők.
Azt mondom: hulljon a férgese.
A módszerrel nem értek egyet, de aki ennyire ellaposodik, nem akar változtatni, megújulni, hallgatóságot toborozni, az megérdemli, hogy a lábára lépjenek.
Ez a Danubiusra is érvényes. Évekig szerencsétlenkedtek a reggeli műsorsáv vezetőinek a kiválasztásával. Balázs jó ötlet volt, de a másik kettő (Vadon, Rákóczi) hát az borzalmas. Különösen Janika affektálós, nyálas stílusa elviselhetetlen.
Lássuk az újakat, mire képesek. Majd szidom őket, ha lesz okom rá.
D-Style 2009.11.02. 19:26:36
Annyi itt a szánalmas ember...Tisztelet a kivételnek. Vannak, akik nem hallgatják ezeket a rádiókat. Akkor minek tanúsítanak véleményt róla, és állítják váltig, hogy igazuk van?(Na meg, hogy minden más álláspontot képviselő ember h*lye)
Vannak, akik hallgatják és a beszédtémák miatt problémáznak, nekik szerintem csak azt a bizonyos adót foghatja a rádiójuk...
Én minden reggel a Bumerángra ébredek, és általában mikor kikelek az ágyból már mosolygok, mert én is könnyen bekapcsolódok egy-egy humoros témájukba. Nekem, hogy jól induljon a napom, ennyit megér.
Azt az x számú embert meg ne sajnáljátok, hogy sms-eket küldenek, hiszen az az Ő DOLGUK, és nektek ahhoz semmi közötök. Én tudom magamról, hogy soha nem fogok nekik sms-t küldeni, ellenben nagyon tisztelem, amit csinálnak, attól függetlenül, hogy azt hogy csinálják. És igenis le a kalappal a "bocsi-ék" előtt, hogy ennyi embert szórakoztatnak ennyi ideje.
Az önsajnáltatásukról meg annyit, hogy a hallgatók együttérzését képviselik, és teljesen jól teszik, hogy hangoztatják, mert akit nem érdekel, az úgyse fog figyelni rájuk.
Minerva12 2009.11.04. 18:30:57
Hithű ateista 2009.11.04. 22:57:40
de én megtehetem, hogy máshova váltok, mert VAN netem.
nem úgy, mint pl anyuéknak, akiknek a gyárban a fémtető miatt csak 1 azaz 1 adó jön be, ami elég erős jelű, az pedig a sláger.
hozzászoktak, az ő korosztályuknak telitalálat volt az a zene.
Erre most jönnek ezzel a sok beszélgetős műsorral ezek az újdonsült urak.
A melósok pont leszarják a dumát, mert azt egy csarnokban ugysem érteni.
Mielőtt még valaki anyázna, hogy csak néhány emberről van szó, elárulom: az ország nagyobb hányada hasonló helyen dolgozik, és nem irodában, laptoppal.
No comment.