Még jó, majd valami szappanoperával, mi? Az ország legnagyobb spanyol nyelvű adója, a Televisa a Sony, a Binocle 3D és a RealD cégekkel közösen indította be 3D-s tévéadását, melynek bemutatkozására Mexico City, Guadalajara és Monterrey városaiban egyszerre került sor: az egyik helyi mozihálózat legmodernebb berendezésekkel felszerelt termeiben a Club America - Chivas futballmeccset vetítették le az érdeklődőknek.
Az élő közvetítésért 7 amerikai dollár körüli összeget kellett leszurkolni (89 pesót egészen pontosan), már ha az embernek nem volt elég a sima, 2D-s adás (35 millió nézőnek elég volt, az év egyik legfontosabb rangadóját ennyien látták a hagyományos tévéken). A Televisa távlati tervei között egyelőre koncertek és sportesemények 3D-s közvetítése szerepel, minden negyedévbe szeretnének egy ilyen eseményt szervezni, hogy a jövőben elterjedő 3D-s adásra felkészítsék a jónépet.
Távoli Fitymacsattogás 2009.10.28. 14:38:04
:)))