- Négy év alatt ötödével csökkent a közszolgálati televíziók közönségaránya - tudható meg a Magyarországi médiapiaci körkép 2008 című tanulmányból. Az ORTT Alkalmazott Kommunikációtudományi Intézete által kiadott munka egyik adatsora szerint a 2004-es 19,1 százalékról mostanra 15 százalékra mérséklődött a Magyar Televízió és a Duna TV részesedése a képernyő előtt töltött időből.
- Menetrendszerű MTV-s hírünk, hogy kiírta a MTV elnöki posztjára az újabb, sorrendben a hetedik pályázatot a közmédiumot felügyelő közalapítvány kuratóriumi elnöksége szerdán - közölte Balogh László, a testület elnökhelyettese az MTI-vel.
- Szorosan ide kapcsolódó hír, hogy "nem kizárt, hogy az újabb tévéelnöki pályázat egyik elemét Medveczky Balázsra szabták" - írja a Népszabadság a csütörtöki számában. A lap információi szerint a Magyar Televízió jelenlegi alelnöke ugyanis nem egyetemi, hanem főiskolai diplomával rendelkezik. A pályázati feltételek között pedig az szerepel, hogy főiskolai oklevéllel is lehet pályázni az elnöki posztra.
- És még egy hír Medveczkyvel, meg a Nap-kelte balhéval kapcsolatban. Medveczky Balázsnak, az MTV ügyvezető alelnökének távoznia kell - írta a Magyar Narancs csütörtökön megjelenő számában a MTV Közalapítvány kuratóriumi elnökségének az SZDSZ által delegált egyik tagja. A Nap-kelte szerződésének felmondása után a tulajdonosi jogokat gyakorló kuratórium elnöksége "határozatban kötelezte az alelnököt az eredeti állapot helyreállítására, aki ennek végrehajtását megtagadta. Ezért kell távoznia" - írta Kozák Márton, hozzátéve, "az alkalmazott nem értelmez, nem mérlegel, hanem végrehajt".
- Elindult a Sanoma Újmédia-divízió új fejlesztése, a CafeTV - írja a Médiainfó. A Nők Lapja Cafe oldalán eddig is voltak videók, viszont mostantól napi 2-3 multimédiás anyag kerül fel az önálló honlapra. Az Újmédia-divízió blogján írtak szerint "nem pusztán önálló videókról van szó, hanem tulajdonképpen egy online tévéről, ahol a nézők témák szerint rendezett csatornákat találnak, rendszeresen bővülő tartalommal".
- Gigantikus szimpátiapartit tart és kampányt indít a Sláger Rádió - olvassuk a Kreatívon. Az időpontot az ORTT frekvenciapáláyzati eredmények kihirdetése időzítik. A "Veled vagyok!"–üzenettel megjelenő kampány demonstrálni kívánja azt az erőt, értéket, amelyet a Rádió képvisel mind az előadóművészek, mind a hallgatók oldaláról.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
káosz 2009.10.22. 12:16:57
kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.10.22. 12:37:41
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.22. 13:06:04