- A dolgozókon nem, csak a székházon spórolna az MTV. A köztévé megint újratárgyalná székházszerződését, eladná a sportközvetítések jogait, de embereket nem tudnak tömegesen elküldeni a végkielégítések miatt. Bővebben az Indexen.
- Határon túli újságírók aggódnak az MTV-ért. A Külhoni Magyar Újságíró Egyesületek Konvenciója szerint "a közszolgálati intézmény a politika játékszerévé válhat", ezért arra kérik Súlyom László köztársasági elnököt, Katona Béla házelnököt és Bajnai Gordon kormányfőt: tegyenek meg mindet annak érdekében, hogy a nézők számára a Magyar Televízió hírforrás, s ne a hírek szereplője legyen.
- A kertévék megijedtek a reklámok alatti elkapcsolásoktól. Az RTL Klub a rövidebb reklámblokkokban hisz, a Tv2 akciósan, egy reklámból álló szünetekkel pakolja tele a filmjeit, de a fiatalok ettől függetlenül szinte azonnal elkapcsolnak, ha jön a bifidus essensis és az intelligens szemcse. Az Index cikke itt olvasható.
- Megint többet tévézünk. Tavaly egy perccel többet tévézett az átlagember, mint egy évvel korábban, de tízzel kevesebbet, mint 2004-ben. A napi 260 perces átlag jelentős korosztályi különbségeket mutat: a 18-49 évesek 219, a 18-29 korosztály tagjai 175 percet töltöttek a képernyő előtt. Tovább az Index cikkére.
- Mindenkinek a Sláger frekvenciája kellene. Egyre magasabb körökben lobbiznak a frekvenciáért, miközben kiderült, mégis hogy tudnák egyes pályázók bevételük felét átutalni az államnak. Az Econetnek van a legtöbb esélye, mivel talált egy kiskaput a pályázaton: sales house-on keresztül értékesítené reklámidejét. Részletek az Indexen.
- Új MTI-fotóarchívumos könyv jelent meg. 1989-1994 közötti fotókból adott ki kötetet az MTI a Kor-képek sorozat hatodik részeként. Az Országgyűlési Biztos Hivatalában kiállítás is nyílt az album képanyagából. A november elejére a könyvesboltokba kerülő kiadvány 264 felvételt tartalmaz.
- Formálódik a közép-európai médiahatóságok együttműködése. Október 16-án Drezdában a magyar, a cseh, a szlovák és a román médiahatóság képviselői szándéknyilatkozatot írtak alá, amelynek alapján még ez év decemberében Prágában létrejöhet a közép-európai médiahatóságok szorosabb együttműködését célzó többoldalú megállapodás.
- Gesztesi Károly félmillió forintot kapott a Hal a tortánban való szerepléséért, jóval többet, mint a többiek – értesült a Blikk. A bulvárlap szerint ezért viselte el Varnus Xavér beszólásait, aki folyamatosan a Liptaival való szakítása miatt vegzálta.
- További pályázók kizárását kezdeményezi Majtényi. Nem elégedett az országos rádiófrekvenciákra kiírt két pályázat eddigi menetével Majtényi László. Az ORTT elnöke úgy vélte: minden erőfeszítése ellenére sem sikerült a politikát távol tartania a testület munkájától, ezért további pályázók kizárására tesz ugyanis javaslatot. A Világgazdaság interjúja.
- A Juventus is fogható digitálisan. A Juventus Rádió is elérhető immár az Antenna Hungária DAB+ digitális rádiós kísérleti platformján. Ezzel együtt tizenhárom - négy magyar közszholgálati, hat magyar kereskedelmi és három svájci - adót tud fogni Budapesten és környékén mintegy 3 millió fogyasztó – írja a mediainfo.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
báró Csekonics 2009.10.21. 11:52:40
Még jó hogy csak 12 perc reklám lehet egy órában - de kár hogy ezek nem számítanak bele. :-(
Pikk Dáma ♠ 2009.10.21. 11:55:37
egyébként ezzel az egy reklámos dologgal először gondolom sokakat megszívattak, mert arra senki nem számított, hogy ilyen rövid lesz...
ja, és új elnökünk van? Súlyom?:)
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.21. 12:30:29
nakiazaki 2009.10.21. 12:32:45
Dark Wolf 2009.10.21. 13:02:04
báró Csekonics 2009.10.21. 13:50:08
1. múltkorában - talán pont itt a CC-n? - olvastam, hogy nem,
2. néha megnézem az órát mikor kezdik a reklámblokkot meg amikor vége van, és 7-8 perc is ismán megvan egy ilyen blokk filmtől-filmig, egy órában pedig 2-3 ilyet leadnak...
(10 perceset is láttam már.)
Pikk Dáma ♠ 2009.10.21. 13:55:41
Ami sokkal jobban idegesít, amikor a film/sorozat stb alatt jobb meg bal felül meg alul van ott egy állandó reklám. Attól gutaütést kapok...
báró Csekonics 2009.10.21. 14:02:08
Konkrét példa, amit láttam: csaj ül a dutyiban a rács mögött, alul a felirat - Tomorrow: Prison Break
Vagy
Éppen vallatnak valakit, alul a felirat - Next show: 24
:-D
Dark Wolf 2009.10.21. 14:41:27
báró Csekonics 2009.10.21. 14:59:52
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.21. 15:04:12
És engem is nagyon idegesítenek a képernyőt kitakaró figyelmeztetések a különböző műsorokra. Lassan már csak egy pötty lesz a képernyő közepén, amin az éppen futó filmet nézhetjük, bakker:(
Pikk Dáma ♠ 2009.10.21. 15:38:00
egy gombra beállítja egy sorozat összes epizódját, ha eltolják, követi, ha átfedés van, akkor az ismétlést veszi - imádom:))
arról nem is beszélve, hogy megállíthatom az adást. ez is nagyon praktikus.
szóval én csak ajánlani tudom a magunkfajtáknak:)
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.21. 15:49:00
Pikk Dáma ♠ 2009.10.21. 15:53:25
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.21. 19:42:32
KékFény6 2009.10.22. 01:52:18
báró Csekonics 2009.10.22. 07:26:27
tegnap esti Dr. House, TV2
21:20-kor még a műsor előtti reklám ment, egészen 21:26-ig, vagyis 6 percet _biztosan_ (előbb is ment már, de nem figyeltem mikortól, akkor kapcsoltam oda).
21:47-től megint reklámblokk egészen 21:55-ig, ez _MÁR_ 14 perc és még nem is volt meg az egy óra.
House után 22:17-től pedig újabb reklámblokk kezdődött, ami 22:20-kor még tartott, vagyis egy órán belül akkor ez így 17 perc.
Persze a saját ajánlóikat is beleértve, mert nálam - és akkor ezek szerint ORTT-nél is? - a műsor az az, amit előre meghirdettek, nem a saját produkciók promója.
Bár, nem is tudom, mit vártam a kertévéktől...
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.22. 09:40:00