Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az RTL már a tehetségeket is másolja

Csillag születik

2009. október 20. 13:46 szabóZ 132 komment

Rendben, az RTL Klub lelopta Britain’s Got Talentet. Nem csak úgy felskiccelték emlékezetből, hanem lemásolták beállításról beállításra, jelentről jelenetre a szabályokkal, a látvánnyal és a zsűrivel együtt. Még jó, hogy a műsorvezetőket nem kell feliratozni.

Csakhogy más ellopni egy kameramozgást, mint mérnöki precizitással, szögmérővel és vonalzóval lemásolni a karaktereket. A Csillag születik ugyanis egy valóságshow, és persze tudjuk, hogy a jelentkezőket gondosan válogatják, de mi lesz a tehetségkutatással, meg a versennyel, ha tudjuk, hogy vannak játékosok, akik nem azért szerepelnek, mert fel akarnak tűnni. Hanem mert az ellopott szabálykönyv alapján szükség volt egy szürke irodistára, akiből árad a dal.

Ugye mindenki emlékszik még Paul Pottsra, az angol mobiltelefon-árusra, aki szomorú, szürke, feltöltő kártya és headsetpakolásban megfáradt szemeivel ránézett a zsűrire, lemondóan mosolygott egyet, majd úgy szakadt ki belőle a Nessun Dorma, hogy nem győztek keringeni a kamerák, és állva tapsoltak a nézők? A tévétörténelem egyik legfelemelőbb pillanata, mesterien megkomponált jelenet, hatásvadász szemét, mindegy hogy hívjuk, a lényeg hogy több millióan könnyeztek otthon, a tévék előtt a kopott kanapén ülve. Paul Potts feltűnését az okozott könnyveszteséget tekintve legfeljebb a Titanic katarzisa előzi meg a ranglistán.

A magyar Paul Pott pedig Vásáry André lenne. Megpróbálták szerencsétlenre maszkírozni, kopaszodik, és kissé megszeppent, kár hogy a hivatalos honlapján inkább a romantikus Edvin Marton-imidzset erőlteti kopaszodás nélkül.

Merthogy Vásáry Andrénak honlapja is van, sőt Bécsben elég szép karriert futott be miután tavaly Rómában megnyerte a nemzetközi római énekversenyt. A legszebb, hogy a dalt, amivel lenyűgözte a Csillag születik zsűrijét már a Duna Televíziónak is elénekelte már egyszer.

Persze Paul Pottsról is kiderül később, hogy ha nem is operasztár, de azért nem is csak egy egyszerű mobiltelefon-árus, aki két pinkód-csere között skálázgat. VásáryAndréval sem az a baj, hogy előre megírták az RTL Klubnál sikerének szívet melengető történetét, sőt még csak az sem zavarhat minket, hogy a netes karriert valószínűleg maga a csatorna pöccintette be az adás után pár órával Angliából feltöltött videóval, csak hát ez már mind megvolt egyszer. Láttuk. A kamera éppen ilyen lelkesen kocsizott, a zsűri ugyanígy ámuldozott, a közönség ugyanilyen spontánul ünnepelt állva. Ez így már nem koppintás, hanem remake. Sőt inkább kelet-európai replay.

A kérdés már csak az, hogy hol találnak egy jó hangú aggszüzet, aki eljátssza Susan Boyle szerepét.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hahary Samloy 2009.10.20. 14:10:55

És még mellette festeni is tud?
Nem kéne összekeverni Vásári André Vásárhelyivel! A többi stimmel.

Stinkfist 2009.10.20. 14:15:06

volt egy ilyen hangú tag az idei BGT-ben, nekem ő ugrott be, nem potts. basszus, nem emlékszem a nevére :S a középdöntőben esett ki...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.10.20. 14:15:22

Tényleg gáz, hogy ez így megy, ettől függetlenül eddig nem hallottam erről a pasiról, most meg igen, és nagyon tetszett, és akkor hajlamos vagyok úgy gondolni, hogy még az ilyen összelopkodott, önálló gondolat nélküli műsornak is lehet értelme.

tilla77 2009.10.20. 14:31:42

Azé Paul Potts és Vásáry André...ne hasonlitsuk már össze őket. Vásáry férfi szopránban énekel, a világon nem sokan. Képzett énekes. Paul Potts pedig nem, ő egy amatőr opera rajongó. Akárhogyis nézem nem ugyanaz a kategória. Biztos ezt a posztot egy Sztárral-szemben rajongó írta...hehe...ők is jobban tették volna, ha jobban másolnak.

dr. Wilbur Swain 2009.10.20. 14:33:20

engem a zsűri mesterkélt fejei basztak fel pár másodperc alatt - ilyen műsorok minek vannak?

1bambi 2009.10.20. 14:34:50

Vásáry Andrénak elképesztően gyönyörű hangja van. Aki hallotta őt énekelni, egy pillanatig sem gondolhatta komolyan, hogy eddig csak a fürdőszobában énekelt saját kedvtelésére. Nagyon szurkolok neki, hogy világkarriert fusson be.

Lostris8102 2009.10.20. 14:39:32

"A magyar Paul Pott pedig Vásáry André lenne. Megpróbálták szerencsétlenre maszkírozni, kopaszodik, és kissé megszeppent, kár hogy a hivatalos honlapján inkább a romantikus Edvin Marton-imidzset erőlteti kopaszodás nélkül."

Ez nem megszeppent! Hanem olyan meleg,mint a kályha!

registraal 2009.10.20. 14:40:54

ÉS AKKOR MI VAN?

Másolás, és?
Törjön ki a népfelkelés MOST !

mindenkinek van bbc vagy itv-je otthon? nincs, akkor?

Karnamantra 2009.10.20. 14:41:35

Szép, itt-ott hamis, de sztem egyedi.

báró Csekonics 2009.10.20. 14:44:08

Én a szegény breakes kiskölyök után fintorogva elkapcsoltam...
Nem bántam meg.

eszter.hu 2009.10.20. 14:47:34

de, lesz egy különbség: Potts a műsor után több millió lemezt adott el és meggazdagodott, Andréval ez az életbe nem fog megtörténni, akár milyen szép hangja is van.

AvgDvl 2009.10.20. 15:02:25

szánalom

röhögnék, ha benne maradna pár fordítási baki.

Eric_Cartman 2009.10.20. 15:04:00

sztem még nem döntötte el, hogy melyik csapatban játszik.

Frau Rindfleisch 2009.10.20. 15:09:18

Nem értelek SzabóZ, miért baj mindez, amit leírtál. Lehet, hogy Te láttad az angol tévét, de mi meg sokan nem láttuk, és nekünk ez új. Miért kell mindig mindent cikizni?
Nekem csak az a furcsa, hogy ha volt (volt?) egy előválogatás, hogy a csudába kerültek be némelyek mégis egészen a kameráig. Vagy az is a show része, hogy lássuk a különbséget?

hapcika 2009.10.20. 15:13:43

Mocskos Szegedi Molnár Géza is mennyit majmolta a 60-s években Susan Boyle-t. Vagy Honthy Hanna volt, nem tudom már, annyira hasonlítanak.

nadivereb 2009.10.20. 15:14:10

LOL. Az eddigi kommentek viccesebbek, mint eddig bármikor.
Eddig volt már:
- a cikk szar
- a posztoló hülye/lefizetett tv2-s
- @registraal: izéje, ami a maga fogalmatlan trollságában gyönyörű
- André meleg (aminek nem tudom, hogy mi köze van a post témájához, de biztosan van)

Alig várom a következőket:
- Klasszik "én már rég nem nézek tévét, mégis tévével foglalkozó blogokat látogatok"- gyökér
- Vérig sértett Vásáryandré-rajongó és/vagy családtag
- a kereskedelmi tévéket egy mondatban szidó, saját bevallása alapján csak '70-es évekbeli csehszlovák művészfilmeket, természetfilmeket és portréfilmeket néző ál-filozófiaprofesszor, aki mindig meglepően tájékozott a Fókusz, Aktív és Csillag születik legújabb tmáival kapcsolatban

Itt dögöljek meg, ha nem érkeznek meg még ma.

lóbogár 2009.10.20. 15:16:33

Ez nem koppintás wazz, hanem egy készen megvásárolt műsor, olyan mint több tucat másik ,pl. a vetélkedők.
Ezt bármelyik tv társaság megveszi, ugyan ilyen lesz. Megvan a kész forgatókönyv a, sablonok, mit hogyan kell csinálni, a vásárló csak a szereplőket helyezi el benne.

Milkykee 2009.10.20. 15:17:38

Való igaz, hogy az egész műsor le van másolva, a zsűrivel együtt, nagyon mesterkélt, fel is idegesítettt, de André akkor is nagy tehetség, és ezért éppen nem kéne fikázni. Szereplőket nem lehet másolni.

zsüber 2009.10.20. 15:17:56

Két éve nem nézek kereskedelmi adókat. Ezt a műsort sem láttam. Majd a YT-n megnézem és az Indexen elolvasom a hype-ot amit kavarnak.

Erről az Andréáról csak Farinelli a kasztrált jut eszembe....

namnam 2009.10.20. 15:19:59

Nem láttam a műsort (az előválogatókat már nem szeretem nézni, talán majd az elődöntőktől...), de már nem ez az első hely, ahol olvasom, hogy feltűnt benne Vásáry André. Én aztán sem opera, sem komolyzene ismerőnek/szeretőnek nem számítok, de erről a srácról már évekkel ezelőtt hallottam, sőt azt is, hogy külföldön igen elismert előadó. És még láttam is itt-ott tévében.
Amúgy meg 2 éve feltűnt a Társulat válogatóin is, sőt, tavaly is szerepelt a Társulat év végi összefoglaló filmjében az m1-en.
Alapból nekem semmi bajom azzal, ha szeretne itthon is nagyobb népszerűséget, de én is azt érzem, az rtl klub abszolút lenyúlta az ötletet és tök felesleges úgy feltüntetni, mint szerencsétlen, meg nem értett tehetséget. Mert az így nem igaz...

mistral23 2009.10.20. 15:23:25

De most ezt a műsort tényleg lopták?És akkor nem kéne megütni a bokájukat?Én azért maradok az eredetinél!Simon forever!:)
Nadivereb!Én nézek tv-t,a cikk nem szar, a posztoló nem hülye, nem érdekel André kivel bújik ágyba, stb... de amúgy igazad van!:)És a "dögöljek meg"-gel óvatosan bánni!:)

halaloszto 2009.10.20. 15:24:15

Most nem azert, de egy SzaboZ nem lenne szabad hogy megengedje maganak ezt az alnaivsagot. A musor nyilvan licenc musor, megvettek, ezert pont olyan mint a brit, mert azok is ugyanazt a licencet vettek meg.

(Ha netan nem licenc, hanem tenyleg masolas, akkor meg plane kellene irni a licenc temarol az elso bekezdesben)

vajk

csirkefejű zacskócsöcs 2009.10.20. 15:25:06

ők legalább másolni tudnak. A konkurenciánál még az sem megy!

csirkefejű zacskócsöcs 2009.10.20. 15:27:07

mondjuk én a SID zenekart nem értem. Ha jól tudom, ők valamilyen szinten már "befutott" zenekar a magyar silány pop-piacon, vagy nem?!

hapcika 2009.10.20. 15:36:31

Tehetségkutató rendezvények mindig voltak. Régen úgy hívtuk "Ki Mit Tud?". Akkor is voltak szereplők, akik tudása hasonlított a másikéra és a zsüri azért ül a helyén, hogy a sok azonos tudással rendelkező közül kiválassza a legjobbat. A licensz pedig megvásárolható és azért veszik meg, mert azt a változatott tartják eladhatónak. A licensznél egyébként meg van szabva, mennyire lehet változtatni rajta. Na, ezért hasonlítanak. Az RTL Klub vetélkedőinek döntő többsége licensz, olyan mint az eredeti.

Lostris8102 2009.10.20. 15:36:58

nadivereb: olvasd el,mire értettem azt,h meleg,direkte bekopiztam,igenis és a témához kapcsolódik.. :-D

zolika78 2009.10.20. 15:36:59

A gitáros srácot (aki Szonja szerint vicc volt) tovább kellett volna engedni... Tényleg jó lett volna humor kategóriában!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.20. 15:40:06

@Milkykee: "... le van másolva, a zsűrivel együtt"
A zsüri nem. Ott több a fehérember. :)

kurtabaing 2009.10.20. 15:40:19

Durva lenne, ha a debreceni szurkolók felpattannának és éljeneznének ma, ha gólt lőne véletlenül a csapatuk. Az angolok ezt már annyiszor ellőtték, szánalmas utánozás lenne.
És nehogy a jobb alsóba menjen, múlt héten C. Ronaldo is oda rúgta.

Takacsi 2009.10.20. 15:42:09

"hatásvadász szemét, "

lehet! de ők legalább tehetségesek, és kapnak egy lehetőséget.

1000x inkább ez és így mint mondjuk Liptai vagy a többi celeb szemét

IAMX · http://ampelmannchen.tumblr.com 2009.10.20. 15:47:21

OMG a sötétség eluralkodott teljesen. nem az a gáz, hogy nálunk is van egy faszi aki jól énekel! Hanem az a gáz, hogy van egy gyakorlatilag profi énekes, akit - külföldi mintára - úgy akarnak befuttatni, mint egy szerencsétlen szürke kis aktakukacot, aki kvázi mellesleg énekel és egy tehetségkutató által lesz felfedezve. és ez igenis gáz.

namnam 2009.10.20. 15:52:53

@IAMX: Na, pont ezt mondom én is.

M_Runcájsz 2009.10.20. 15:54:41

A Zsindex meg bibici utánzat, a SzaboZ meg a bibicis TailorJ utánzata. Nem is értem minek van ez a blog is, van eredeti...

Moob21 2009.10.20. 16:00:20

Miért lenne baj ha Anré befutna? A hangja káprázatos, én e műsor előtt még sosem hallottam róla - ha olyan profi énekes lenne, többen ismernénk... igenis kapjon nagyobb publicitást ha már egyszer ilyen hangja van... kit érdekel hogy koppintott-e a RTL vagy sem... miért fáj egyes magyar(?) embereknek hogy akár egy koppintott műsor lehetőséget ad a tehetségnek?

biker 2009.10.20. 16:06:13

Ez a srác adott nekünk interjút a Bercsényi Rádióban (bme építész rádió). Asszem meg is van a gépen az adás.
Mondjuk kb. 2 évvel ezelőtt. De már akkor befutott énekes volt. Szal nem értem mi ebben a tehetség kutatás...

stikasz_1 2009.10.20. 16:11:46

Ez az ő lemeze?
Vásáry André
A mesterdalnok
Kiadó: EMI
Műfaj: komolyzene
Megjelenés: 2006-04-19

Már csak hogy adjunk egy lökést az amatőrségnek. És ő az, aki tavaly A társulatba is jelentkezett? Hm.

Paul Potts nem igazi amatőrségét pedig szerintem úgy kell érteni, hogy már jóval a tévéműsor előtt amatőr operatársulatban énekelt, főszerepeket is, és egy Pavarotti-féle énekkurzuson is részt vett Olaszországban. Tehát azért túlzás azt mondani róla, hogy a mobiltelefon-bolt vécéjében dúdolászva jött rá, hogy neki fekszik ez az operaműfaj. Tehetséges; de nem feltétlenül kell legendát gyártani ott, ahol nincs. (Vagy ha a tévé gyártja is a legendát, nem kell benyalni.)

Veér Farkas 2009.10.20. 16:12:43

Mondjuk Vásáry André már évek óta szerepel.
Nem is tudom, hogy engedhetik be egy tehetségkutatóba. Vagy ez a műsor nem arról szólna, hogy amatőrök közt keresnek tehetséget?

andrú 2009.10.20. 16:13:43

ismételten egy tök felesleges,helykitöltő cikk. am nem is ugyanolyanok!

stikasz_1 2009.10.20. 16:16:09

Mellesleg aranyosak az emberek, akik ilyenkor marhára rájönnek, hogy "támogatni kell az alig ismert komolyzenészt". Basszus, ha valaki nem az RTL-ből tájékozódna operáról, jazzről vagy a modern rock élvonaláról, akkor talán hallhatna még pár tehetséges zenészről. A Csillag születik, mint útmutatás a minőségi művészet világához? Hadd ne fűzzek ehhez kommentárt.

petya.bacsi 2009.10.20. 16:16:21

A tv2-nek is ugyanezt kéne tennie, "átemelni" "néhány" elemet.

És máris nem bukna meg egy produkciója sem.

M_Runcájsz 2009.10.20. 16:20:14

@stikasz_1: de ha csak itt van pénz? mert hiába propagálod itt a cd-t, cd eladásból egy előadó sem él meg kis hazánkban. de a bercsényi rádió propagálásából sem, sem abból hogy felléppet itt ott párszor. Név kell, márka kell. Arra jönnek a szponzorok. Akinek nem tetszik, menjen észak koreába...

leone007 2009.10.20. 16:22:23

@tilla77: nono. szerintem inkább kontratenor lesz az.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.10.20. 16:23:01

Nekem azzal kapcsolatban vannak aggályaim, hogy ez a Vásáry-gyerek kő profi. Ez a műsor pedig - szerintem - inkább olyanoknak van kitalálva, akik két pinkód csere között skáláznak.
Itt most együtt indul az amerikai zenei iskolába járt Vásáry és a tök amatőr is. Ez azért így nem egészen korrekt.

HumorosSzurikáta · http://goodgagteam.blogspot.com/ 2009.10.20. 16:23:34

Ez egy tehetségeket - kutató műsor. Licence, vagy nem, az mindegy. Andrét fel kellett kutatni itthon, mert alig-alig ismertük. Tessék. Fel van kutatva. Ő lesz az egyik nagy felfedezett. És? Persze, hogy minden másodperc script, és storyboard meg mittomén mi szerint megy. De ha látunk majd (és azért már eddig volt ilyen) 1 - 2 jobb produkciót, akkor van egy nézhető - szerű műsor.

registraal 2009.10.20. 16:25:48

@nadivereb: Osztanád az ész, hogy mire gondolsz ?

GONOSZ 2009.10.20. 16:26:34

Az nem úgy van, hogy másolja.
Egyszerűen nem talál ki mást.
Gondolt egy merészet a stáb és arra a következtetésre jutottak, hogy idén minden eddiginél mesterkéltebbek lesznek.
Na és? Az ő bajuk.
Válság van, ennyi pénzért, még gondolkodni is??!

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

penna 2009.10.20. 16:26:50

Megvan a véleményem a kertévékről, a tehetségkutató műsoraikról, sőt, lehet, hogy a srác nem felel meg az amatőr most felfedezett kategóriának sem, de az előadása szívbemarkoló volt, megérintett. És pont.

Casus Belli 2009.10.20. 16:28:32

@stikasz_1: Éppen ez a pláne. Nem tudom hogy az angol változatban mennyire volt őszinte a zsűri megdöbbenése, nyilván olvashatták a jelentkezők adatlapját, de a trükk az volt hogy kis trottyos bejön, zsűri: mit csinálsz? Ő: mobiltelefonokat. Aztán leénekli a vakolatot a teremről. Trükk volt, de legalább jó. A gáz sztem az, ahogy a cikkben is áll, hogy a magyar verzióban még csak nem is jöttek elő valami hasonló, de egyedi, és neadjisten megbocsátható stiklivel, hanem egy az egyben koppintás az egész.

stikasz_1 2009.10.20. 16:29:39

@HumorosSzurikáta: Úgy látom, nem esett le. Ha valakinek önálló lemeze van az EMI kiadásában, ha már végigturnézott pár hazai tévéműsort, ha már nyert meg komoly énekversenyt, hadd ne kezeljem úgy, mint a semmiből előrántott Hamupipőkét. És ilyen háttérrel esetleg máshogy is tud produkálni közönség és zsűri előtt, mint egy adott esetben tényleg az égből pottyant tehetség. Mert ugyebár nem elég tehetségesnek lenni, meg is kellene azt mutatni. És sajnos egyáltalán nem lehetünk benne biztosak, hogy ő jelentkezett, nem pedig egy producernek már tavaly bekerült a noteszébe, hogy ezzel a sráccal még lehet valamit kezdeni, ha addig nem fut be máshol.

p543hp 2009.10.20. 16:31:51

Mi volt szoraztato ebben a produkcioban? Tuti ezer ilyen hangu operaenekes stb van, egyik produkcioja sem erdekel.
A zsuritol hanyok, Oroszlan Szonja OK h ripacs, de ilyen szar szinesz is?

konie 2009.10.20. 16:32:35

@hapcika: Ez így van, volt és lesz. Tetszik, vagy sem, licensz-műsorok mindig is lesznek.

Akinek nem tetszik a magyar verzió, ajánlom figyelmébe a német RTL-en ugyanabban az időben futó ugyanilyen műsorát.

Ejoy 2009.10.20. 16:33:17

Ez a faszi profi énekes, a szó minden értelmében.
Be sem engedném egy ilyen műsorba!!!

lOc (a pasztafáriánus) 2009.10.20. 16:34:12

@dr. Wilbur Swain: Hajaj. Szintúgy. Nem tudom miért kell ezt ennyire túljátszani. Én bebasztam volna a képernyőt amikor őket mutatták.

M_Runcájsz 2009.10.20. 16:39:13

Nos, attól hogy valaki amatőr és tükör előtt elnyomott pár taktust és ezért kerüljön képernyőre százezrek elé, inkább ne. olyan pedig hogy a tükör előtt nyomja, közben magától sok év gyakorlás, trükkök tanulása nélkül kiáll és elvarázsol, az pedig álom, ilyen nem létezik.
Minden jól előadott produkció előtt évek izzadós munkája van, max nem veszed észre. De akkor meg átkúrtak. Gondolom sokan erre az átkúrt élményre vágynak...

Vad.Korte (törölt) 2009.10.20. 16:39:30

A dolog lényege az, hogy hogy énekel a srác. Abban semmi csalás. És kurva jól énekelt!!
Nyilván a sikerszámmal jön, ami máskor is bejött -- én is ezt tenném. Más tehetségkutatóban is tűntek már fel félprofik, a Megasztár3 pl. tele volt gyakorlott bár- és kocsmaénekesekkel. Ez már összesküvéselmélet, hogy az RTL megkereste a srácot, majd "megcsinálta", mi meg jól megettük. Az esernyős bűvészember se most jött az előszobából, ahol eddig a tükör előtt gyakorolt. Szerepelt ő a Benne Leszek a Tévében c. műsorban, ott is remek volt. (sajna nem találok róla videót.) Az ráadásul RTL műsor volt.

Callidus 2009.10.20. 17:04:35

Javaslom mindenkinek az ITV playert es a BBC iPlayert, proxival nezheto, eredeti, nincs benne a fake Oroszlan Szonja, raadasul tudni fogod mit lathat a szomszedod 2 ev mulva a magyar tv ben, gagyiba.

Olyan ez mint a kinai nike cipo, majdnem olyan es jo ez nekunk mert csak ezt lehet kapni. :(

Dynojet 2009.10.20. 17:06:02

szánalmas gusztustlan adó ez mindkettő ( RTL, TV2), tőlem ma tönkremehetne mind, legalább nem butítanák tovább ezt a már így is eléggé lebutult népet.

Dehát ugye a telavivivivi nagytőke nem ismer se embert, se Istent, mindegy milyen áron, de tömni kell a zsebeiket. Minden CSAK és CSAKIS erről szól , a többi csak üres körítés a cél érdekében.

Callidus 2009.10.20. 17:07:47

Nincsennek illuzioim, az itteni xfactor is valszleg megrendezett.. De a hatasa, a punch osszemerhetetlen. Lehetne Magyarorszagon is normalis show, ha nem a copy paste lenne a creativitas... Miert nem maradt ki mit tud? Az igazi volt, oszinte, es Magyar. Hogy ez mi, mondja el a 2 video kozotti kulonbseg.

guy 2009.10.20. 17:10:48

Nem tudom, mi baj van azzal, ha egy kis pénzt akar keresni, vagy ismertebbé akarja tenni magát. Nyilván nem lesz nagy kereslet rá a tömegek körében, mert diszkóban erre nemigen lehet táncolni.

A csillag születik meg nem az amatőrökről szól, azokat az első körben kidobták.

namnam 2009.10.20. 17:15:01

Már elnézést, nekem nem az a bajom, ha egy profi, de hazánkban kevésbé(???) ismert énekes befut itthon is, hanem az, hogy úgy van tálalva, mint meg nem értett szegénylegény. Bár, ugye, amatőröket hívtak a műsorba, de ha a produkció beengedi, felőlem nyugodtan. És valóban nagyon tehetséges. Csak ne etessük már a tömegeket... jajj, de hülye vagyok, hisz kereskedelmi celebgyárról van szó, mit várok? :P

whoishe 2009.10.20. 17:16:39

általában kommentálni és nem kritizálni szoktam a bejegyzéseket, de ezúttal kivétel tennék, mert ez úgy baromság ahogy van... szerintem törjük el a cseh tehetség lábát aki másolni merte az U20-as VB-én a Panenka tizenegyesét... és persze szégyellje magát a cseh szövetség is, hogy direkt beválogattak... és a Simon ikrekről ne is beszéljünk... két tök egyforma tehetség... nahát... a blog írója is csak eredeti forrásból dolgozik és csak önálló gondolatokkal szórakoztat minket...

nadivereb 2009.10.20. 17:17:51

@Dynojet: Oppáré, előző kommentemből kihagytam a zsidózós-kapitalizmusellenes kommunistacsökevényt.

Levest befejezted? 2009.10.20. 17:18:43

Na monnyuk én nem láttam a britnz gat ö telent című remeket, meg gondolom Mari néni se Nyírgelsén, úgyhogy egy újszülöttnek minden vicc új. De amúgy sem tetszett ez az André gyerek. Nem azért, mert meleg, hanem mert magas a hangja. Pont. Ami még nála is hányásabb, az Oroszlán Szonja mű-áll-leejtegetései. Nagyon gyenge. A Hernádi legalább csak minden 2.-nál csodálkozik látványosan...

petiranda 2009.10.20. 17:20:43

Ez nem lopás , nem koppintás, hanem a globalizmus újabb bizonyítéka: a mítosz, hogy , ami Nyugaton bevált az nálunk is hozza a sikert.
Gyakorlatilag nem kell a perifériákon gondolkodni (ez gyakorlatilag a think tank-okon kívül minden halandó 99,99%).
Még az is manipulált, hogy a manipulálásról milyen véleményt formálhatunk. Brave new world!

nadivereb 2009.10.20. 17:25:13

@whoishe: na jó, muszáj beszállnom a vitába, bár eldöntöttem, hogy nem teszem. Az nem baj, ha egy műsor nem eredeti, hanem másolt/vásárolt. A baj azzal van, ha 1): az adott csatorna folyamatosan azt mantrázza, hogy "önálló fejlesztés, önálló fejlesztés", miközben csak a vak ÉS hülye nem látja, hogy nem az, illetve 2): ha a másolt formátum mellett még az eredetiben működő karaktereket is lemásolják, csak kicsit csúnyábban, kicsit bénábban és sokkal hiteltelenebbül. Ha már nem kellett szellemi energiákat fordítani a koncepció kitalálására, a díszlet megtervezésére vagy a műsorvezetők és a zsűri utasításokkal való ellátására, akkor legalább a castingot tetszettek volna tisztességesen megcsinálni. Mert ez alapján úgy tűnik, hogy ott volt egy lista, amiről szépen kihúzogatták a megtalált karaktereket. "Irodista operaénekes megvolt, Modern gumirock-együttes megvolt, rusnya hastáncosnő megvolt, akkor most kérjük a táncoló vasutas-szerepre jelentkezőket a színpadra!"

ErEr 2009.10.20. 17:28:51

Magyarországra minden elér, csak az a szánalmas hogy évekkel késöbb, legyen az divat, megfizethető technika, műsor stb. A baj az hogy az Internet korában ezt már nem lehet megjátszani így, mert ahogy írtad is, már láttuk. A kereskedelmi TV-k túl régóta nézik a magyar embert egy begyöpösödött hülyénének, "falusi bácsinak", az az időszak már elmúlt. Még pár év és kénytelenek lesznek kitalálni valamit saját kútfőből...

Komment Elek 2009.10.20. 17:30:19

Egyszer majd rájönnek a TV társaságok, hogy az Internet már éppúgy valóság mint az, hogy az információ terjed. Az pedig, hogy "kicsi a világ" tényleg közhely és nem csak egy közhelyes mondás. Hogy az Internetet használók nem csupán egy rakás pattanásos kamaszból áll hanem a társadalom jelentős része innen veszi az információt. Tehát vagy előállnak valami egyedi és kreatív produkcióval vagy előbb utóbb a tévénézők nagy része olyan 5o feletti vidéki C státuszú célcsoport lesz, akik számára a reklámblokkokat vásárolni gyakorlatilag pénzkidobás. Szerintem a TV már belépett a változó korba és elkezdett klimaxolni

Komment Elek 2009.10.20. 17:31:18

ErEr... szinte egyszerre mondtuk ki :)

ErEr 2009.10.20. 17:32:19

vajon a "nyertesek imitálása" is a megvásárolt műsor része, le van fektetve írásban? :-)

awender 2009.10.20. 17:35:02

Most konkrétan az a cikkíró nyűge, hogy Magyarországon is vannak tehetségek, akik többre viszik mint Ő?....

ErEr 2009.10.20. 17:36:40

vajh' a kereskedelmi TV-nél mekkora pénzt vesz fel valaki arra, hogy bedobta ezt az "ez bejött, láttam a neten, vegyük meg és játszuk le itthon is" ötletet... mint látjuk nem volt egy agytröszt csak jó helyen nyitotta ki a száját.
Miért nem lehetett a régi Ki mit tudunk-at normálisan ráncfelvarrni?

Komment Elek 2009.10.20. 17:43:17

Mégis tévedtem. Awender bebizonyította, hogy van az Internethasználók között is tájékozatlan és értetlen ember, akivel bármilyen avas szart meg lehet etetni, ha rácímkézik az "ÚJ" feliratot.

Komment Elek 2009.10.20. 17:51:15

Erer:

Én reklámban dolgozom, és ha hiszed ha nem gyakorlatilag ugyanez megy pepitába. Az ügynökségek az alapján fesznek fel minket, hogy legyünk kreatívak. Amikor dolgozunk ezt meg is követelik. De valójában a kreatív, egyedi ötletek jó 99% kukában köt ki mert nem értik, vagy ha igen akkor szeintük ez kockázatos, itthon nem értenék. És akkor jön az ügyfél az ötletével, vagy a módosításokkal ami persze szerinte nem másolat, nem gagyi. Az ügynökség meghajol, az ügyfél segbekúrja és fizet. A kreatív kussol és megcsinálja amire utasítják mert kell a fizu hónap végén, és berakja a portfolióba az eredeti ötletét.

mohopasi 2009.10.20. 17:52:42

Másolják a csávót? Basszus, a hatodik napon projekt már létezik? Vagy ez a gyeerek nem magyar? Vagy nem ő énekelt? Uggyanmár...

whoishe 2009.10.20. 17:55:44

@nadivereb: ezekben teljesen egyetértünk és eszem ágában sincs védeni a hazai kertévéket... csak arra akartam kilyukadni, hogy bagoly mondja verébnek...
igaz minden a kereslet-kínálat miatt van, ha ezt veszik ezt kell nyújtani... jártam olyan női magazin szerkesztőségben, ahol már 10 éve ki volt írva a falra: Csökkent a példányszámod? Nőtt a minőséged!
Szóval a széles tömegek ezt várják, akár mi is a mi véleményünk... én is azt nyújtom a munkámban amit várnak tőlem... tudod hányszor hallom, hogy láttuk ezt vagy azt és pont olyat szeretnénk, és ha belegebedsz sem tudsz mást ajánlani... az, hogy amit ajánlanék az jobb vagy rosszabb, az más téma...
és csak egy költői kérdés a végére... szerinted hányan láttak egyetlen eredeti műsort azok közül, akiknek ez a magyar verzió készül... max látta azt a jó hangú ronda nőt a híradóban vagy a bulvármagazinban az esti sorozat előtt...
szóval az igazi célközönség tuti nem háborog :)

Távoli Fitymacsattogás 2009.10.20. 17:59:09

Tisztelettel, de szerintem elég bizarr ez a kappanhangú ratyi.
Női hangot nőktől várunk, nem egy kopasz burnyáktól.
De nagy karriert csinálhatna valami buzibárban énekes traviként. Parókában persze.

ato boldon 2009.10.20. 18:03:41

Én is hányok a zsűritől. Oroszlán Szonja grimaszai nagyon idétlenek.

Komment Elek 2009.10.20. 18:07:34

whoishe:

"szóval az igazi célközönség tuti nem háborog :)"

Amikor a Petőfi rádiót folyamatosan basztatták a kereskedelmi adók azért mert szerintük nem szolgáltat rendesen közszolgálati adóhoz megfelelően csupán azért mert kiderült hogy lassan mindenki leszarja a kereskedelmi rádióadók szar zenéjét akkor szerintem érdemes azon is elgondolkodni, vajon mi lenne ha lenne egy olyan TV csatorna ami tényleg normális, kreatív és újszerű műsorokat kínál nem pedig valami erőltetett maszlagot. Félre ne érts, szerintem pl Paul Potts remek volt. Még akkor is ha az igazság némileg sminkelt változazát etette meg az emberekkel. De hát basszus, az egy másik kultúra, egy másik világ. Miért olyan lehetetlen, hogy nekünk is lehetnek saját és sikeres dobásaink? Miért olyan lehetetlen azt elhinni, hogy árpádsáv nélkül is lehet valami igazán hazai, valami magyar dolog?

ZT 2009.10.20. 18:18:02

Nem eredeti, mi? Sőt: remake!
Úbazz mekkora dráma is ez!

Posztírónak bizonyára a börgerkingben is az ugrik be először, amikor beleharap a kisüdítóbe, hogy "engem itt most éppen átkúrnak, hiszen ez egy amcsi koppintás, vazzeg", és még véletlenül sem az, hogy nini, ez egész ehető...

Takacsi 2009.10.20. 18:19:17

@IAMX:
Ez így tök jogos, igazad van.

Komment Elek 2009.10.20. 17:43:17 :
"bebizonyította, hogy van az Internethasználók között is tájékozatlan és értetlen ember"
LOL-LOL-LOL

Bumpi 2009.10.20. 18:19:34

kit zavar hogy meleg?
akit zavar miért nézi? kést szorítottak a torkához hogy nézze a meleg zavaró férfit énekelni vagy mi?

lol

Komment Elek 2009.10.20. 18:28:39

Tudod ZT, nem a Burger Kingel van a baj. A Burger King klassz dolog, meg a Meki is. Nem csomagolják neked be úgy a cheesburger-t, hogy közben azt írják rá hogy Hunburger. És nem adnak hozzá fröccsöt és a sültkrumlit se csurgatják le a kolbászzsírral. Mert amerikai de legalább vállalja és kész.

Itt teljesn másról van szó. Olvasd el még egyszer a cikket

bug jr. 2009.10.20. 18:36:12

nekem az a magas h már ismert ,lemezzel rendelkező egyének h indulhatnak el egy tehetségkutató versenyen.
sid, mcdc meg most ez a madár is,mind profik.más kérdés h messze ők voltak eddig a legjobbak,meg a Queent éneklő csóka,kiváncsi vagyok róla mikor derül ki h ő énekelte fel zorán 96utáni lemezeit.amúgy meg nem nézem,mert nem bírom Hernádit elviselni.sőt tv-m sincs már 4 éve.csak a discovery meg a spektrum.

silverwol 2009.10.20. 18:59:45

Nem csak ezt masoltak. Az elso adasban volt a jodlizo csaj. Az egyik zsuritag kozbeszol az amugy nem tul rossz eloadasnal, h nem lehetne-e mast enekelni. Angliaban neger kisfiuval volt ugyanez. Utalom mikor palira akarnak venni. Meg jobban utalom, hogy a nepesseg 90%-at sikerul is nekik.

Andre hangaj csodalatos, minden tiszteletet megerdemel, de en mar a nev alapjan is be tudtam azonositani, hogy o bizony nem ide valo. Sajnalom, hogy ra tudtak venni, hogy itt szerepeljen.

Amugy meg mit varunk, amikor a BK ki tudja hany eve toretlen siker, amikor az unintelligens emberek izlese hatarozza meg a ker.tv musorait. Oszinten? Neha akad egy-egy normalis (meg ritkabban jo) musor. Lehet ennek kellene meg orulni, mert ez se lesz orokke igy...

hirokin 2009.10.20. 19:03:35

Vásári André engem nem emlékeztet Paul Pottsra, viszont kísértetiesen úgy hangzik, mintha fűrészen hegedülne valaki. A Got Talenben is volt egy "üveghangú" srác, de ő amatőr létére élvezhetőbb volt.

Micsoda szerencse, hogy nincs tévém!

hirokin 2009.10.20. 19:10:16

Tudom már, kire emlékeztet a szájfűrészhegedűs a Britain's Got Talentből! Arra a bevándorlóra, aki a hangjával szaxofont utánzott! Be is került a középdöntőbe, Piers Morgan megalázóan sokat dícsérte, aztán kiesett hálistennek.

tamtatam 2009.10.20. 19:50:41

lehet, hogy itthon erős az szdsz hatás, és ezért kell egy kis homi is (bár a hangja erre a számra jó, másra???), de dettó ugyanaz a 2 dolog. és nem is a remake, vagy a replay ténye a ciki, mert előbb utóbb elfogynak a meglepetések, hanem a megcsinált töri a story köré... angliából postolt jutyúb, stb. arról nem is beszélve, hogy ügyesen elhallgatták a sógorland-i karriert...

lil67 2009.10.20. 20:12:19

Én azt hittem O. Szonja a Valami Amerikában csak játszotta a buta szőkét, de úgy tűnik neeeem, csak magát adta.

FeroxX 2009.10.20. 20:36:30

undorító ahogy a zsűri is eröltetetten eljtásza, hogy menniyre meglepődött meg stb, bár nem mondom a brit verzió is majd ugyan ennyire megrendezett, de legalább profibb az egész megvalósítása.. nem értem miért kell pankráció szerű kamut csinálni a "tehetségkutatókból".. gáz.

FeroxX 2009.10.20. 20:38:16

"Magyarországra minden elér, csak az a szánalmas hogy évekkel késöbb, legyen az divat, megfizethető technika, műsor stb. A baj az hogy az Internet korában ezt már nem lehet megjátszani így, mert ahogy írtad is, már láttuk. A kereskedelmi TV-k túl régóta nézik a magyar embert egy begyöpösödött hülyénének, "falusi bácsinak", az az időszak már elmúlt. Még pár év és kénytelenek lesznek kitalálni valamit saját kútfőből..."

kudos !

éljen az internet !

Gandalf Garaboncias 2009.10.20. 20:48:57

A Társulatba nem illett André hangja, biztos ezért tett próbát még egyszer egy másik műsorban.
Nem ő az egyetlen ex-Társulatos, aki ezt tette, Király Viktor is anno elindult István, a király szerepéért...

jucus88 2009.10.20. 21:13:13

Nekem ő ugrott be elsőre Vásáry Andréról:
www.youtube.com/watch?v=P-ZjOEk4-dI

namnam 2009.10.20. 21:15:49

@Pisti, az aragorn: Sőt, Fekete Dávid is dettó.
Nem is az a baj, hogy más tehetségkutatóban is indult, ráadásul a Társulatba profik is jelentkezthettek.
A baj az, hogy már profi, de itt amatőrként adják el.

dancegirl26 2009.10.20. 21:20:13

Az hogy az rtl másolja külföldön bevált műsorokat az tény. De attól még André nem lesz kevésbé tehetséges, és a tehetsge nem függ attól, hogy amerikában valami pucc helyen tanulta-e a technikát vagy otthon autodidakta módon... Adottság vagy van vagy nincs. Ennyi. Amúgy meg tök jófej a srác, ismerem. Azt meg ki nem sza...ja le, hogy meleg vagy nem. A művészek nagy része az, de attól a "munkája" nem ér kevesebbet.
Amúgy meg a bad boyz is vérprofi táncosokból áll (köztük a megatáncos Anda Lacival), és az egyik legjobb modern táncos koreográfus áll még mögöttük.
Sokkal nagyobb baj, hogy a műsor gyerekeket is "futtat".

Kandabula 2009.10.20. 21:31:10

Igazából mi a gond? Jó dolog tehetséges embereket nézni, hallgatni. Nem etikus, ha egyébként az előadott műfajban az illető már valamiféle karriert elért, mert a mércét felsrófolja, viszont elveheti a kedvét azoknak a középszerű versenyzőknek, akik talán a jövő életüket nem rontják el hiú ábrándok kergetése miatt. Szóval jó dolog az, hogy így-vagy-úgy profi teljesítmények keverednek bele a középszerbe.

dancegirl26 2009.10.20. 21:31:50

szöszi luvnya viszont minden egyes pislogásával kibasz... idegesítő

Kandabula 2009.10.20. 21:34:50

@Kandabula: Kurvára igazam van. A zsűri dolgát is megkönnyíti.

Kandabula 2009.10.20. 21:40:07

@Kandabula: @dancegirl26: Neked van fogalmad arról, hogy a "Szöszi" milyen tehetség? (A többi zsűritag is egyébként.) Lehet, hogy ezt túljátssza, de hát ez egy "só". Ha érted, mire gondolok.

dancegirl26 2009.10.20. 21:50:20

@Kandabula: igen, de engem úgy ahogy van irritál a csaj. ennyi. gondolom mindenki életében vannak ilyen színészek/énekesek/vagy szimpla munkatársak, stb.

Kandabula 2009.10.20. 21:50:48

Az meg végképp érdektelen, hogy az angliai hasonló műsort hogyan manipulálják. Ott is tehetséges embereket mutatnak be. Szeretnék én is (ott is, itt is) valami produkcióval szerepelni, de hát legfeljebb egy ablakon való lelkes kiintegetést tudnék előadni. Amennyiben ez elég, várom a zsűri felkérését. (De ez a zsűrielnök egy dög.)

Kandabula 2009.10.20. 22:34:21

@Hencida6710: Zavarba hozó cikk, valami olyasmi, amivel a szépségversenyeknél találkozhatunk. (Legyen szűz, ne készüljön róla pikáns kép, ha később kiderül, visszaadja a koronát...) Viszont a dolog úgy néz ki, hogy ha valaki valamiben igazából tehetséges, akkor a tudását már gyermekkorától kezdve bontogatja, próbálgatja, előadja, méregeti a sikert. Várja, hogy IGAZÁBÓL felfedezzék. A cikknek ott van igazsága, hogy ha valakinek a "felfedezés" már megadatott, annak nincs keresnivalója az amatőrök között. Azok adják vissza a koronát, de a szintet "állítsák be".

Jiva 2009.10.20. 22:50:43

Nekem ezért nincs TV-m. Úgy gondolom, a tudatmanipulálás bizonyos műsorokban és a reklámokban olyan szinten valósul meg, hogy az ember teljesen alámerül a szemétben:
"...Vásárolj, amíg még lehet! Jön a világvége! Kilátástalan helyzetben van az ország! Félj és szorongj, de közben add ide a pénzed és felejtsd el, hogy van szabad akaratod! Mindent és mindenkit a külsőségek alapján ítélj meg! Hullajts műkönnyeket és legyél felszínes!
És az isten szerelmére: NE GONDOLKOZZ!!!!!!

Jiva 2009.10.20. 22:59:43

@nadivereb: "Ó igen, én bevállalom a nem nézek tv-t, de tv-s blogot kommentálok" menüpontot! (a kommentemet lásd az oldal alján) Néhány napja egy barátnőmnél 5 percet láttam abból a részből, amikor óvodások ugráltak a színpadon és a Hernádi Judit (akit fantasztikus színésznőnek tartok) teljesen elérzékenyült és mindenki ölelgetett mindenkit. Ma pedig egy barátom átküldte ezt a linket, hogy szórakozzam rajta én is. A véleményem igenis az, hogy ezért nincs tv-m, de egyébként nagyon jól szórakoztam a hozzászólásodon :-)

inmem 2009.10.20. 23:55:41

Olvasom az önéletrajzát és látom, hogy nadrágszerepekre vágyik.. kérdezem a férjem (én egy műveletlen bunkó vagyok), hogy mi is az... mondja, hogy amikor alt nő énekel pl. kamaszkölyköt... Na de ez az André gyerek akkor most nő aki férfi helyett szeretne énekelni? Mondjuk a férjem a férfi szoprán szóra is felkapta a fejét (én ugye műveletlen barom vagyok így rácsodálkoztam, hogy ez akkor most valami herélt tenor vagy mi...)

Nekem egyébként a 5. elem énekes ufója ugrott be elsőre ... tudjátok, akinek a hasából később kioperálták a cuccost...

Az meg, hogy meleg inkább előny ebben a szakmában - mondhatni "a must" - emiatt tényleg nem kéne fikázni... amiatt már inkább, ahogy nagy ártatlanul kisiskolás álszerény hangsúllyal az őt megdícsérőnek valami olyat válaszolt vissza, hogy "tényleg tetszett?"... Na az hányinger volt.

Egyébként meg semmi keresnivalója egy profinak egy amatőr tehetségkutató műsorban.

kaqxar 2009.10.21. 00:07:04

@Jiva:
ha te úgy próbálod magadat megóvni a rossz műsoroktól, meg a manipulálástól, hogy kidobod a tvd...

azért egy szar cikk után (ami mellett ráadásul bannerek is vannak) ne dobd ki a gépedet.

Veér Farkas 2009.10.21. 00:30:33

Aki szerint ez rendben van így (tehetségkutatón indul egy profi), akkor gondolom, szerinte rendben lenne az is, ha a Londoni Filharmonikusok indulnának ugyanezen a tehetségkutatón amatőrként. Természetesen komolyzenei együttes kategóriában.

Link EIek · http://www.neklikkolj.blog.hu 2009.10.21. 00:42:17

bezmag, ahogy bevagjak a produkciok kozben a zsuri barmelyik fejet, fizikai fajadalom

P.A.N. 2009.10.21. 01:08:17

Khmmmmmmmmmmmmmmm

Helyes a bőgés, csak nem jó alanyt választottál a cikkhez. Itt az igazi www.youtube.com/watch?v=V1Q9Ckra6vY&feature=related

képtelen 2009.10.21. 01:13:42

Namármost ha nem licensz, akkor hogy a manóba' létezik egy másik műsor, a neve America's Got Talent, a zsűritagok pedig: Piers Morgan, Sharon Osbourne és David Hasselhoff? Az NBC-t is jelentsük föl netán?

nadivereb: Én is meghagyom a távolbalátó-nézést az időmilliomos kertévé-fanoknak, nekem pont elég, amit YouTube-on időnként elcsípek belőlük. De ettől még nem érzem magam gyökérnek, maximum kevésbé agymosottnak. Ne tudd meg, milyen jó érzés. :)

gitáros 2009.10.21. 01:28:57

@képtelen:
Az angol verzió a licenc, az amerikaiak azt vették meg. És szabóZ szerint azt nem vette meg a rötölö.

P.A.N. 2009.10.21. 01:37:44

@leone007: tenmaga honlapján hirdeti szopránnak magát. Ennek két oka lehet. Az egyik, hogy abból indul ki (helyesen) hogy a népek nem tudják, mi a kontratenor, a másik meg hogy esetleg magasabbra pozicionálja a hangfekvését, mint a kontratenorokét szokás. Ekkor viszont téved :) Az adott Morricone nóta is altra lett írva, még ha transzponálták is a mezzoszoprán felé... Az pedig kb. a kontratenor :)

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.10.21. 01:54:29

Angol nyelven rengeteg műsor elérhető, rengeteg jó és színvonalas műsor is. Ha valami sikeres, felmerül: Érdemes lenne ezt itthon is bemutatni. Azoknak is akik nem tudnak angolul.

Az eredetit szinkronizálni nem jó ötlet: Nem tudod bevonni a közönséget, és bizony nehezen azonosul a szereplőkkel a néző. Ami nem tesz jót a műsornak.

Meg kell csinálni újra. Magyar szereplőkkel, egy-egy ponton magyar történettel, mert így működik. Ha működik. Éppen annyit változtatva amit az eredeti licence nem enged meg, ha engedély nélkül koppintasz, hogy utalhass arra: A két műsor eltér...

Ha jó, akkor az angolul nem tudóknál ül a poén, nem maradnak ki semmiből, nézett...

Ha elbénázzák megbukik.

A két kimenetel közül mindenki eldöntheti melyik a ciki, és melyik felé halad most az RTL Klub, és melyik felé szokott haladni a TV2.

Aszi 2009.10.21. 02:23:26

Nomármost a Wikipédia szerint ez bizony Got Talent licensz: en.wikipedia.org/wiki/Got_Talent

Persze lehet, hogy SzabóZ jobban tudja, mint a Wikipédia. De talán mégse.

Ja, amúgy mikor mondták, hogy Vásáry André irodista? Ez nekem valahogy kimaradt. És mellesleg nem kopaszodóra maszkírozták, hanem kopaszodik, azonkívül nem volt megszeppenve.

Megdobbent 2009.10.21. 02:45:24

Najo, alapvetoen (ez engem is meglep) nezheto musor. Nem lattam az angolt, igy elvezem a profi vagast. Stohl mindig is ilyen volt, nem tud nem mesterkelt lenni. Egyszoval minden oke, de: A PINK PANTHER THEME-T JATSZO HARFAS LANYT CSAK VAGOKEPNEK HASZNALNI, CSUNYA DOLOG. Nem tudom kicsoda, de igy szemre/hallasra kifejezetten jol jatszott, es tenyleg nem varom el tole, hogy ugrabugraljon a harfaval a kezeben. Csinaltam rola screenshotot is, masik gepen van, kiteszem valahova, hogy dicserjem! :)

Tepó · http://tepo.blog.hu 2009.10.21. 07:51:06

Szerintem már megvan a nyertes, mert olyan produkciók nem jutnak tovább, amik a nemzetközi mezőnyben VILÁGBAJNOKI címet szereztek. Értem ezalatt a GOLD DANCE csoportot, akik évek óta uralják a nemzetközi versenyeket.

kontroltéma 2009.10.21. 08:27:33

Huhogni bazmeg huhogni, ezé jársz te a tévébe, he ? Takarodj a szobádba és kine gyere onnét egy hétig !

aaatomaaatom 2009.10.21. 09:45:49

Andrénál már ott egyértelmű volt, hogy nem egy felfedezetlen utcáról behívott tehetség, amikor úgy fogalmazott, hogy "a filmnek a főtémáját" fogja előadni. De szerinetem nem baj ez az egész, nem ettől a műsortól butul a nép, nagyon nem. Megjegyzem még mindig inkább eltér a magyar verzió az eredetitől, mint az amerikai vagy a brit egymástól, bánom is én, hogy melyik volt előbb. Ott nem csak a zsűri száma, de még a karaktereik is teljesen megegyeztek.

evergo 2009.10.21. 10:48:47

Tudjátok szerintem nem az a baj, hogy lekoppintják a Britain's Got Talent-et, hanem hogy kritikátlanul mindent lekoppintanak belőle. Lehet hogy a későbbiekben belerázódnak, de egyelőre rettenetesen izzadságszagú a produkció. A netről egy ideje követem a BGT, az X factor adásait és ott az profin van összerakva. Nem egy utánérzés. És amikor Cowell g*ci, akkor is hiteles. Van egy nagyon jó ritmusa az egésznek, ami itthon sajna nem sikerült. Pedig a Thália színház szép helyszín, azonban a zsűri hm nem igazán top. Szonja jól adja a sztereotíp szőkenős attitűdöt, azonban a "szavazzunk: igen/nem" azért kevés. Hernádi Judit mindig tud nevetést kicsikarni egy egy jól irányzott szemforgatással, ennyi elég is? Szirtes Tamás hozza leginkább a profi, emberi oldalt, ellensúlyozandó egy egy gúnyos "nem" sértő voltát, legalább elmagyarázza a versenyzőnek, miért nem vagy egyszerűen empatikusan és udvariasan közli, hogy bocsi sajna, de köszönjük, hogy eljöttél. A legnagyobb problémám Fáy Miklóssal van. Egy időben rendszeresen olvastam az ÉS-ben a zene- és tévékritikáit, nagyon jók voltak, ragyogó intellektus, remekül használja ki a magyar nyelv lehetőségeit, érvel. Vagy ott volt a Gang című rövid életű műsor a magyar tévében, ahol fel merte vállalni könnyedebb oldalát is, szórakoztatott az összegyűlt többi újságíróval. És akkor ez a Fáy Miklós aszongya: "nem, nem, nem nem nem" vagy ilyenek és megfáradt arccal visszadől a székébe. Hát bocs, de az így nagyon kevés. Ha már az angol adás kopijáról van szó, és ott az összehasonlításra Simon Cowell, akkor Fáy a szerepben igenis engedje el magát, legyen kegyetlen, sziporkázó, gyilkos és szellemes, de mindenekelőtt legyen hiteles. Egy másik remek arc jut eszembe a Megasztár zsűrijéből, Bakáts Tibor. Nem azt mondom, hogy legyen olyan, csak hozzon egy olyan szintet.

Callidus 2009.10.21. 20:42:22

@Komment Elek: Udito latni hogy van meg feny a keleteuropai ejszakaban. Ha ugyerzed kihunynal nezz szet a bolygodon, leteznek helyek ahol a masolando dolgok szuletnek, ne hagyd hogy a mesterseges emberalkotta hatarok koze szorulva veszitsd el az eselyet annak hogy valamit letrehozz.

Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2009.10.22. 03:20:27

Érdekes, hogy a Reflektorban (abban a bizonyos "kibeszélős" adásban) "brit Csillag Születik"-nek titulálták a "Britain's Got Talent"-et. Most akkor ezzel azt mondják, hogy a britek másolták le az ő műsorukat? Jó, nyilván nem, de ezzel elismerték, hogy van a kettőnek köze egymáshoz, csak jogilag még nem.

Megdobbent 2009.10.22. 03:20:39

imagefra.me/show.php?c=69cdc

O tehat a harfas leanyzo, aki PINK PANTHER theme-t jatszott, de csak egy vagokep lett belole :)

Innen is buzditom, hogy csak folytassa, a harfa MENŐ!

moli 2009.10.24. 20:26:11

mekkora egy hazugsag ez a testver-elvalasztas. statiszta csavoval masolni a bgt-et (sue son), meg a kameraba siras se megy.
süti beállítások módosítása