Az ABC egyik idei sikersorozata, a Cougar Town arról szól, hogy egy negyvenes ő a válása után úgy gondolja (joggal), hogy ez élet attól még nem állt meg, hogy ő a negyedik ikszbe lépett, és elkezd randizgatni, és mivel saját bevallása szerint a korabeli férfiak mind foglaltak vagy melegek, ezért a fiatalabb korosztály fel fordul, éljen a kockahas, a Viagra nélkül is tettrekész pénisz és a hajnalig tartó pásztoróra.
A sorozat közepesen vicces, a főszereplő Courntey Cox-ot csak a nagyon naiv nézők azonosítják az átlagos negyvenes nőkkel, akik egy gyerek és meló mellett nem járkálnak személyi edzőhöz és méregdrága szépségipari szakmunkásokhoz, hogy úgy nézzenek ki, mint a címszereplő, szóval van a sorozattal valami alapvető probléma, de a vicces mellékszereplők miatt én eddig még nem lőttem le.
Az ABC viszont úgy látszik, nem akarja ezt a "negyvenes nők vadásznak fiatal csávóra" vonalat tudomásul venni, legalábbis erre gyanakodik a New York Times egyik cikke, amiben kiderül, hogy a műsor tematikájához igazán passzoló CougarLife.com nevű társkereső oldal hirdetését nem voltak hajlandók levetíteni a sitcom reklámszüneteiben. Az ominózus reklámfilmben félpucér munkásemberek (fiatalok, izmosak) mustrálnak pár egyetemista csajt, de amikor megjelenik egy dögös negyvenes, akkor elvesztik az eszüket és kurjongatnak, meg hasonlók.
A prűdség csimborasszójaként is aposztrofálható húzás igen visszatetsző, hiszen a sorozat főhőse látványosan keresi fiatalabb férfiak társaságát, pont úgy mint az említett weboldalra regisztráló sorstársai, így kissé szemforgatónak tűnhet az a magyarázat, hogy a reklámfilm túl ízléstelen volt a csatorna szerint.
Flankerr 2009.10.19. 13:18:45
Vagy ez már a "paper-buddy" szereplő felől belengetett szál/irány lenne? Jók voltak a kalandok de azért marad a korban hozzám illő, és ezért nem engedik a reklámot?
Hát nem tudom..
algi 2009.10.19. 15:50:22