Új értelmezést kapott a Sztárral szemben "Ha megvered, megnyered" szlogenje, mivel úgy tűnik, hogy a TV2 elismerte a KO-val is felérő balegyenest, és az RTL Klubnak adta a szombat estét. Egy héttel a premier után ugyanis kimenekítik a Sztárral szembent a Csillag születik sávjából, és szombat estéről péntek estére (21:20) teszik át a zsákban futást.
A TV2-nél már megszokott, nézőellenes hadművelet azonban magával ránt néhány más műsort is – értesült az origo -, például a Született feleségek péntek estéről újra szerda estére kerül. A House után 22:25-től a Lila akác köz asszonyai láthatóak, a Harper-sziget pedig ebből a sávból a Médium helyére csúszik 23:25-re. A Patricia Arquette főszereplésével készült misztikus sorozat pedig kedd késő estére költözik a BL-meccsek vagy az esti film után.
A szombatért úgy tűnik, hogy már nem akar megvívni az RTL Klubbal a csatorna, mert ezen a héten a százszor adott A múmia című filmet vetítik a Csillag születikkel egyidőben.
fortytwo 2009.10.15. 14:55:55
BenKing 2009.10.15. 15:01:04
Áááááá, hülye b***zi TV2, hogy rohadnának meg! :@ Tököm kivan ezzel a sok kavarással. Ez a hülye Sztárral szemben úgyis megbukik, akkor miért kel kavarniuk?! :@
bátor Sir Robin 2009.10.15. 15:04:38
Edward Nygma 2009.10.15. 15:06:46
Nincs baj, majdcsak letöltöm valahonnan, a tv2 meg menjen a félórás reklámblokkjaival együtt a szájbakúrt édesanyjába.
Bejgli 2009.10.15. 15:25:01
txabee 2009.10.15. 15:30:04
Derlon_Webb 2009.10.15. 15:51:42
terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.10.15. 15:54:51
a harpert meg tényleg leszedem netről, aztán annyi.
Veér Farkas 2009.10.15. 16:00:29
A House volt talán az egyetlen, de egy ideje már azt sem.
táltos 2009.10.15. 16:04:53
Össze-vissza kapkodnak, nem is csoda, hogy nem nézi senki. Az rtl-en már évek óta szinte ugyanabban az idősávban ugyanazok a műsorok mennek és a többség csak megszokásból nézi és azt kapja amit vár. A Tv2 meg hiába erőlködik, bármit is adnak, lehet az a legszuperebb műsor, az emberek jusztis az rtl-t nézik.
Kendaq Pendragon 2009.10.15. 16:07:58
Ezzel én is így vagyok, akkor már inkább az axn-en pár ismétlés...
laslo71 2009.10.15. 16:08:11
amit néznének az emberek azt késő estére rakják, amit meg senki se néz azt főműsoridőben
ATV2- nél jól látszik, hogy a munkaerő felvételnél az döntött, hogy van-e diploma, az már nem érdekelt senkit, hogy a munkához ért-e az illető
Mert ha értene akko rnem ez lenne
csirkefejű zacskócsöcs 2009.10.15. 16:11:03
DonGatto 2009.10.15. 16:11:07
sélli_ 2009.10.15. 16:12:06
rnmr (törölt) 2009.10.15. 16:12:10
namnam 2009.10.15. 16:12:55
A Született feleségekkel el vagyok maradva, így most azt nem nézem, és ott lesz egy luk szerdán a House és a Harper között... grrrr
Egyáltalán nem értem, minek kapkodni összevissza. Pakolgatni mindent?? Egy adás után??? Mondjuk, aki azt gondolta, hogy a Sztárral szemben vetélytársa lesz a Csillag születiknek, az menjen inkább kapálni. Ezt még én is megmondtam előre, hogy így bukni fog (meg amúgy is), pedig nem mintha a Csillag születiket jónak tartanám (igaz, a mostanit nem láttam, csak a régieket)
A Tv2 meg nálam is lassan eléri, hogy eszembe se jusson odakapcsolni, pedig én nagyon sokáig jobban bírtam, mint az Rtl-t. De ott télleg dilettánsok ülnek??? Meg ez a mostani Hal a tortán széria is...mit akarnak ezzel??? Na, no comment...
johevi 2009.10.15. 16:18:29
madly 2009.10.15. 16:19:26
na ez egy jó film lenne.
a dáridó meg menjen a picsába, még csak az kéne.
táltos 2009.10.15. 16:22:27
sztárvendég 2009.10.15. 16:24:09
de én teljesen normális időrendben reggel 8-17 ig. kényelmes irodai munkám van. 15 perc alatt beérek a melóba. De a kibaszott kurva életbe én nem tudok hajnalokig fennmaradni az agyamat kikapcsolni JÓ sorozatokra. mi a gecinek 20 órára rakni jóbanroszbarátoköztilyeneket. Mindenki inszomniás ebben az országban. Követelem, hogy sorozatokat legkésőbb 20:30 -tól kezdjék és 1 sorozat 1 reklám max 5 perc az bőven elég fogmosásra meg hugyozásra.
Legyen má' rend vagy mennyünk autótgyujtogatni a Campona mellé is.
táltos 2009.10.15. 16:26:54
sztárvendég 2009.10.15. 16:27:43
sztárvendég 2009.10.15. 16:28:39
sélli_ 2009.10.15. 16:30:08
Az 1 reklam/sorozat/5 percet felejtsd el. A ker csatornak a reklambevetelekbol elnek.
2009.10.15. 16:33:47
sztárvendég 2009.10.15. 16:36:58
sztárvendég 2009.10.15. 16:42:09
gitáros 2009.10.15. 16:42:29
De azért annak is megvan a maga bája, ahogy itt sírdogáltok a szarabbnál szarabb sorozatok miatt ... :)
Tikaduck 2009.10.15. 16:45:49
sztárvendég 2009.10.15. 16:46:29
Mitya Ivanov 2009.10.15. 16:47:14
sélli_ 2009.10.15. 16:47:43
DeMarco 2009.10.15. 16:50:28
johevi 2009.10.15. 16:51:12
Hát a Herpesz-sziget is csak az ujdonságával hat, hetente röhögteti ki magát..
Samott 2009.10.15. 16:51:46
johevi 2009.10.15. 16:53:53
sztárvendég 2009.10.15. 16:54:30
tatuman 2009.10.15. 16:55:22
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.10.15. 16:55:23
most vagy az van, hogy a TV2-nél az döntéshozók közt nincs egyetlen ember, akinek van egy csöppnyi esze, vagy az van, hogy a TV2-nél az döntéshozók közt nincs egyetlen ember, akinek van egy csöppnyi esze
Esperes úr 2009.10.15. 16:55:50
Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2009.10.15. 16:59:08
Ausztria: ORF1: 20:15
osztrák PRO7: 20:15
Németország: RTL: 20:15
PRO7: 20:15
RTL2: 20:15
usw.
Csak a fasz magyar van a késöi buziságokra beidomítva. Barátok közt 20:40-töl 21:15-ig?
Faszkalap RTL Klub, nem tünik fel, hogy a "Gute Zeiten schlechte Zeiten" 19:40-kor kezdödik, és 20:15-ig tart? Utána kezdödnek a jó filmek!!! Ellentétben a buzi magyar adóival. Mindegyik szarházi.
Hümüzhümümüz 2009.10.15. 17:01:34
Róna utca!
mizrolist 2009.10.15. 17:01:54
@táltos: a Csillagkapu speciel a TV3-on mutatkozott be, méghozzá esti főműsoridőben :D Amikor kinyírták a csatornát, akkor került át a tv2-re.
@DeMarco: kedden kéthetente BL-t adnak, csütörtökön meg nincs értelme Fábrynak nekiereszteni semmit...
mizrolist 2009.10.15. 17:04:13
st.andras 2009.10.15. 17:04:37
fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2009.10.15. 17:06:43
fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2009.10.15. 17:09:34
, nem ertem mert kell rohadasig ismetelni es fel ev kulonbseggel jatszani vmit.a regi idok jutnak eszembe amikor bud terence filmek 3 ev kesessel jutottak el magyar mozikba
Zámolyi 2009.10.15. 17:10:15
Hümüzhümümüz 2009.10.15. 17:18:18
4-5 éve egyébként kifejezetten szerettem a TV2-t. Aztán elkezdték a celebezést és puff, nem nézem. De az RTL-t sem. Emlékszem volt olyan a Naplóban is, hogy 15.000 sms érkezett. Ma meg? Jó ha az ezret elérik.
Azt mondjátok meg nekem, hogy vak a TV2 kreatív csapata??? Mert hogy értelmiségi már nem nagyon kapcsol oda, az is biztos. :(
táltos 2009.10.15. 17:22:55
Hümüzhümümüz 2009.10.15. 17:23:09
Nagy isten vagy, ez tényleg így van!
És még az RTL Klub vezére nyilatkozta, hogy Ők a nyugati tematikát követik... :S
Nem nagyon tűnik úgy! :S
Krogshöj 2009.10.15. 17:25:13
Viktus 2009.10.15. 17:29:12
ktari (törölt) 2009.10.15. 17:35:55
Eric_Cartman 2009.10.15. 17:38:28
Eddig csak azok rühellték a zsákbanfutós műsort , akik látták, most már mindenki utálni fogja.
Az RTL a szart is profin csinálja, ezek meg ennyit tudnak.....
Ezeknek nincs valami főnöke, hogy kibassza őket, hogy nyekkenjenek ?
ktari (törölt) 2009.10.15. 17:41:45
petya.bacsi 2009.10.15. 17:42:39
Szenvedélyük a szórakoztatás.
Most mindenki rajtuk röhög.
Jankanéni 2009.10.15. 17:59:03
báró Csekonics 2009.10.15. 18:04:48
Sebaj, a Harpert felveszem a DVR-re, azon kívül meg felőlem monoszkópot is adhatnak.
(Bár az elsötétítések nézettségét tekintve lehet hogy azt is többen néznék, mint a műsoraikat? :-))
péti 2009.10.15. 18:11:04
Régebben, 2001 körül a reggeli hírműsoruk főcíme egyezett meg szinte egy az egyben a német RTL híradójának főcímével.
Macko 2009.10.15. 18:20:18
A német műsor kiosztások mellé még egy adalék.
Itt az USA-ban is elfogadott tény, hogy a sorozatok hozzák legtöbb pénzt és nézettséget az NFL után.
Ezért akárhova kapcsolsz (FOX, CBS, NBC ) az adott sorozat hétköznap FŐMŰSORIDŐBEN megy le.
A HOUSE hétfőn, a Lie to ME kedden és így tovább.
Nem olyan nagy varázslat ez, csak nem idiótáknak kéne meghatározni, hogy majd ők szembe mennek a világgal.
Barmok.
toi 2009.10.15. 18:40:28
Der Beste 2009.10.15. 18:40:57
Azért az hihetelen, hogy a tv2-nél mindenki dilettáns, s nincs egy józan ember sem, aki lebeszélné őket a kapkodásról, s a műsorok heti átpakolásáról.
ds9 2009.10.15. 18:41:53
combo 2009.10.15. 18:48:55
Igényes filmeket már lassan csak a közszolgálati TV-ken lehet találni (ott is ritkán), illetve talán a Képírókat (na az legalább a tv2-n volt, van még?). Meg hát ugye lenne a HBO...
Ha az m1 le bírja adni a "Rekviem egy álomért"-ot, a DunaTV a "Mások életét", az m2 a "Boys don't cry"-t, akkor ezek a filmek nem lehetnek sokkal drágábbak, mint a legújabb csihipuhi-gagyi Steven Seagallal.
Csak ennyi akartam mondani: Felháborító az a színvonal, amit a tv2/rtl-klub produkál.
mizrolist 2009.10.15. 18:54:33
GMT+ 2009.10.15. 19:09:40
villamos alóli kacaj 2009.10.15. 19:12:26
dzsedi 2009.10.15. 19:26:44
Ildika79 2009.10.15. 19:32:59
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.15. 19:36:43
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.15. 19:41:12
Csillagszemű Juhász 2009.10.15. 19:57:01
kivonat 2009.10.15. 20:03:15
beszélő 2009.10.15. 20:17:05
sertésmájkrém 2009.10.15. 20:22:58
a8zoli 2009.10.15. 20:24:13
ill jó sorozatokat. ha van egy jó sorozat akkor a legrosszabb ha ide oda tologatják a műsorsávban. ettől elpártol a néző amióta világ a világ. (leleményessebb meg letölti vhonnan :D )
ebbe a sclag den RAAB másolatba belenéztem de ugy 6p és elnéztem másfele :)
Csillagszemű Juhász 2009.10.15. 20:25:59
Rubik's Cube 2009.10.15. 20:30:14
Aztán a műsor =(
a8zoli 2009.10.15. 20:31:11
TV2
Gyengeségünk a szórakoztatás..... :D:D:D
sertésmájkrém 2009.10.15. 20:35:32
Nem kell ide semmi ami szórakoztató vagy változatos illetve minőségi.
a8zoli 2009.10.15. 20:36:22
így igaz stefan amióta pl a viván is elkezdte anno a vivaziont egy apró szintetizátorral 2 szék egy mindig szétszakadó papírajtó "antréé"-val és ált 1-2 max 3 riport alannya az is nagyobb nívójú volt mint ezek. az első TV-total adásra az utcáról hívták be a nézők kb felét.
azóta nem kell nézőket behívni a kb 3x-osára kibővített nézőterembe. és ez már jó pár éve működik. (mert van egy tehetséges manusz hozzá :D )
atishdee 2009.10.15. 20:37:32
Szóval gratulálok a tv2-nek, hogy azt a kevés nézőjét is sikerül elmarnia a csatornától, akik esetleg megnéznének egy-egy filmet vagy sorozatot, ha nem este 11-kor kezdődnének.
sertésmájkrém 2009.10.15. 20:38:24
sertésmájkrém 2009.10.15. 20:43:08
MOndjuk előszeretettel vágják és szinkronizálják is újra. :)
Pl azt a mai napig nem értem, hogy ha valakinek van választási lehetősége, akkor miért választja a vágott dt house-okat a tv2-n?
sobrijoska10 2009.10.15. 20:51:38
pultoska 2009.10.15. 20:55:05
comment.blog.hu/2007/10/05/harom_even_belul_legyozzuk_az_rtl_t
postakocsi 2009.10.15. 20:57:52
Most mé? :) Majd megtanulsz jó betyár levest, rablópecsenyét és rácsos linzert csinálni... :D
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2009.10.15. 21:21:42
Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.10.15. 21:27:11
Az ORTT tehet róla részben. 16-os karikával csak 21:00 után lehet adni bármit is. Az egy másik kérdés, hogy 21:00-kor el is lehetne kezdeni a sorozatokat, vagy rakni egy 12-est 20:00-ra, és 21:00-tól jöhetnének a komolyabbak.
Ennél csak az a rosszabb ha karika spórolás miatt megvágják a filmet. Lásd Szikla.
proletar 2009.10.15. 21:37:37
hmm... a dolgozók már nem bírnak fönt maradni, a "tévések" meg a nézettségből kiolvassák hogy nem érdekli az embereket és a világ egyetlen tv-je lesz ahol ez is "megbukik".
előre is gratulálok.
jewel79bp 2009.10.15. 22:12:28
2009.10.15. 22:16:53
Edward Nygma 2009.10.15. 22:29:41
MiKeyRuLeS 2009.10.15. 23:24:42
De a TV2 biztos a marketingesek véleményére adott. Akik meg ennyit értenek hozzá ...
hominida 2009.10.15. 23:27:29
Ha elterjedhetne a gyerekzáras tévé, meg az értelmes szülő (az előbbire több az esély), akkor nem kellene a tökéletesen haszontalan karikázás meg az éjjelre csoportosított hasfelmetszés, hanem a jónép akár fényes délben is megnézhetne egy jó kis szemkiszúrást, vagy, kimondani is szörnyű, akár még egy baszást is a jó ebéd mellé. A szemkiszúrásnak, a jelen szabály szerint, késő este helyet lehet csinálni, a baszásnak viszont szigorúan tilos. Okos törvény, tudjuk róla jól.
hominida 2009.10.15. 23:40:46
Az RTL Klub általánosságban véve bunkó, a TV2 pedig hülye. Melyikük a jobb? A nézettségért való fogcsikorgató küzdelem pedig, az összes gyerekes trükközgetéssel, viaskodással együtt eszméletlen ostobaság. Amikor két egyformán szar műsor megy, akkor a néző valószínűleg azon a csatornán alszik el, amelyiket megszokta. Nagy különbség nincs, tehát a rögzült arány nem fog változni. A TV2 főnökei, ha nem csak valami marketingszemináriumon tanulták a szakmát, megérthetnék, hogy a konkurenciánál egy kicsivel kevesebb, de nagyjából elégedett, stabilan odaszoktatott néző a reklámozóknak többet ér, mint egy csomó dühös. Még akkor is, ha a jónép a dühét a jövő hétre elfelejti, és csócsálja tovább a kiosztott rágógumit.
2009.10.16. 00:09:06
Az ellentmondás nem nálam van, hanem a TV2-nél. Mivel meggyőződésem, hogy -igaz lassú víz partot mos alapon- de a néző dönti el, mit akar látni, a TV2 erősen dilettáns, mivel folyamatosan szembemegy az igényekkel, aztán buknak sorra a műsoraik, és erre meg kapkodnak, ami csak tetézi a bajt. Nem nehéz kitalálni, mivel lehetne durrantani, jó minőségű, biztos kézzel kiválasztott sorozatok európai főműsoridőben (19.00-21.00), betonbiztosan hétről-hétre, nem pedig örök másodikként a konkurensnél gyengébb saját gyártású műsorokkal. Persze ezer mással is, de ez ütne. Egy merész fordulattal például át lehetne állni családi tévébe (ehhez sose lez bátorságuk), és a főműsoridőt és környékét telenyomni (akár saját gyártású) intellektuális jellegű darabokkal, pl. hótegyszerű, de értelmes vetélkedővel(nem sorversennyel), rövid természettudományos műsorral (egy Aktív helyetti kvázi-Delta hosszú távon biztos siker lenne, előbb-utóbb anyu ültetné le a kölköt elé), esti mesével, kreatív hírműsorral, régi, de A-kategóriás filmekkel. És konzekvensen ki kéne gyomlálni az egész celeb-univerzumot magukból. Ez persze kockázatos és éles váltás lenne, a rövidtávú számok bukást mutatnának, de biztos, hogy lassan építkezve bejönne. Átpozicionálná az RTL-t lakótelepi tahó tévévé, magát pedig az értelmiségi (vagy a magát annak hívő)réteg csatornájává. Persze ilyesmi nem történhet meg, de a televíziózásban úgyis max. 10-15 év van még, aztán szép lassan átveszi a helyét a személyre szabott, kötetlen idejű személyre szabott tartalomszolgáltatás, és a kertévé átlényegül végleg azzá, ami tulajdonképpen már ma is, a nagyon egyszerű emberek nagyon egyszerű szórakozásává.
hominida 2009.10.16. 01:00:03
Kvázi-Delta? Én többnyire nem szoktam emlékezni arra, hogy melyik műsort melyik csatornán láttam - vagyis én bitang rossz fogyasztójuk vagyok -, ezért lehet, hogy a Magellánt az RTL Klub nyomta, de az aztán bőven elég volt ismeretterjesztésnek csúfolt ostoba bulvárműsorból.
Az is reménytelen, én így érzem, hogy lenne annyi magát értelmiséginek hívő nézőjük egy jóféle, érdekes, változatos, normális műsorstílussal, mint amennyi van most. Lehet, hogy sokan szeretnék magukat kulturált műsort igénylő, jó intellektusú embernek hinni, de aztán csak elcsábítaná őket a Mónika-show, a celebsöpredék, a sok ócska akciósorozat meg a többi. Azokra nem kell annyira figyelni, a dolgozó pedig estére már fáradt. Legyint egyet, és már nézi is a CSI Vlagyivosztok 112. epizódját, sérelmére.
Szóval én is arra tippelek, amire végül te is jutottál, vagyis hogy aki valami komolyabbat akar, de legalább a kedvelt sorozatait szeretné háborítatlanul és emberi időpontokban megnézni, az találni fog rá alternatív megoldást - kábeltársaságok már pöncögetnek erre kicsit hasonlító húrokat -, a mostani jellegű kereskedelmi műsorok pedig maradnak azoknak, akik csak unalomból vagy az ennél komplikáltabb dolgok megértésére való képtelenségből nézik az ilyen csatornákat. A sorozatokat, a sportot, a filmeket és ismertetterjesztő műsorokat már specializált csatornák kezdik végleg elhódítani, és nem is biztos, hogy a műsorok végleges feltagozódása annyira messze van. Pedig szükség lenne vegyes műsorú tévékre is, ahol ők szerkesztenének össze nekem egy változatos programot, én pedig hagyhatnám, hogy szórakoztassanak ők. Bizonytalan még a jövő, dehát mikor nem volt az. Csak meg kellene végre tanulnia egy ilyen uralkodó tévének, hogy az uralkodása nem örökkévaló.
Fat Jew Biatch 2009.10.16. 01:17:51
drukkker 2009.10.16. 05:44:21
Van egy javaslatok. Akarják növelni a nézőszámot? Vegyék elő a nagyhírű és zseniális régi magyar irodalmi filmalkotásokat és rendszereséggel vetítsék. Az igen, az kultúra, ez kellene a mai fiataloknak. Meg az öregeknek egyaránt. Szarok ezek nem "Sztárok" Ganxta Zoléé? Ki az? 28.-k senki, ráadásul közönséges és gusztustalan. Szegény talma sem csillogott, leégett. Deaz is lehet, ez a cél. Akkor meg menne a som...
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.10.16. 06:37:52
Khm.
midnight coder 2009.10.16. 06:56:17
Edward Nygma 2009.10.16. 07:41:51
Hát a tv2-nél ez is sikerült. És homlokon is b*szták magukat vele.
szergej-szergejevics 2009.10.16. 08:01:11
magdinéni 2009.10.16. 08:55:40
2009.10.16. 08:59:14
Lehet fogadott a ReTeK Klub tulajad a TéFau2-vel 1 üveg sörben, h aki a legrövidebb idő alatt elveszíti a nézőinek 90%át az nyer.
A TV2 toronymagasan vezet! :D
Kezd olybá hatni a dolog mint az MTV. Megnézik a statisztikát és a sor elején lévő nagy százalékú műsorokat kilövik a sorból! :D
bárisnya 2009.10.16. 09:04:36
Amíg ez a tehetségtelen, már előre segget nyaló, a nézőt lenéző vezetőség van, addig bukjanak, amennyit csak tudnak. Csak azt nem értem, hogyan tudják eladni a tulajdonosok felé ezt a szarhalmazt?
St3roid 2009.10.16. 09:16:18
St3roid 2009.10.16. 09:18:02
sertésmájkrém 2009.10.16. 09:44:59
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.10.16. 09:48:18
ettől függetlenül a szarral szembent nem a totális struktúra felborításával kéne menteni, hanem simán lehúzni a lefolyón.
amúgy mi lesz ezentúl szombat esténként a TV2-n? az én tippem: Piedone filmek
maszat12 2009.10.16. 09:52:47
Műsort átpakolni, bűnözőket celebként bemutatni. Ez utóbbi nagyon gáz. Annál több, egy példa arra, hogy milyen erkölcsrombolást lehet végrehajtani pánik esetén.
Nincs valaki, aki azt mondja, hogy ácsi???
Akiben van minimális ízlés, felelősségérzet. Itt nem Kiszel Tünde bugyijáról van szó, amit röhejesen kínos, de ha a parasztnak ez kell, hát legyen.
A bűnözők a társdalomra veszélyesek, őket nem szabad sztárolni!
maszat12 2009.10.16. 09:55:20
Lesújtó, nem lesúlytó barátom. Tehát te ne mondj véleményt a szellemi színvonalról, mert egy helyesírási analfabéta vagy!
Ló Elemér 2009.10.16. 09:57:03
sertésmájkrém 2009.10.16. 09:57:08
SanDan 2009.10.16. 10:36:00
- Sorozatok 22 óra után??? Ki a rák tud fennmaradni normális munkarend (lásd 8-17 óra) esetén???
- Miért kell félbehagyni a Szellemekkel suttogót a legizgibb résznél???
- Miért kell sittes celebeket (lehet perelni!) főműsoridőben mutogatni???
- BL után sorozatot tenni??? Kinek az agyából pattant ez ki?
- Miért erőltetik a saját készítésű műsorokat, amikor eddig mindegyik megbukott???
- Miért kínoznak minket ilyen kritikán aluli színvonallal???
Nem, nem szoktam reggeltől-estig tv előtt ülni, és szoktam nézni NG-t, Discovery-t, Spektrumot is, de néha azért kell(ene) a laza kikapcsolódás is...
Lacka929 2009.10.16. 10:49:37
Samott 2009.10.16. 10:50:30
Jo amit irsz, csak elteveszted a hazszamot, ezt az m1-nek kellene csinalnia mert ez pont az amirol a kozszolgalati televiziozasnak szolnia kellene. + mindenfele politikai musort a minimumra csokkenteni.
Annyiban igazad van hogy a tv2-nek szepen lassan epitkeznie kellene, mert a brandje sokkal rosszabb mint az rtlnek, es ez nem ugy fog megvaltozni a sorrend, hogy egy rohadt draga latvanyos showwal (hogy kell ezt irni? :)) megverik az rtl-t es onnatol ok lesznek a piacvezetok, hanem ha szepen, lassan elfogadtatjak magukat a nezokkel.
szergej-szergejevics 2009.10.16. 12:23:50
ceco55 2009.10.16. 22:13:20
Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2009.10.16. 22:27:07
Kíváncsi vagyok, hogy a tv2 valaha is ki fog-e jönni ebből a gödörből...
Samott 2009.10.16. 23:14:05
chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2009.10.18. 10:44:22
Ha film vagy zene akkor:DVD.
Ha hírek-információ : INTERNET (index,origo)
Ha netalántán bulvár : INTERNET (bárhol)
Valamint rádió: KOSSUTH
és újság : Inkább csak havilapok(FHM,VOX,MOZINET,FILMVILÁG)
NINCS SZÜKSÉGEM a "NAGY" KERESKEDELMI TVCSATORNÁK sztárjaira......elnézést: CELEBjeire!!!!!!
tejútlefetyelő 2009.10.27. 16:12:19
E mellett a Született feleségek sorozatot, amit vagy hirtelen megszakít a kedves TV2, vagy össze-vissza rakosgat. Illetve a Vágó-műsort néztem, míg le nem vették! Ez tényleg egy nézőüldöző csatorna!