Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Életkép az Echo tévéről

Pörzsölő

2009. szeptember 04. 12:39 kiricsizoltan 174 komment

Ezért imádjuk az Echo tévét, gyanútlanul odakapcsol vasárnap reggel az ember, és mit lát? Pörzse Sándor Vader nagyúrral és birodalmi rohamosztagosokkal beszélget.

 

(Még mielőtt bárki is félreértené, semmi bajunk a hagyományőrzőkkel, sőt, szeretjük őket, mert legalább a valóságban is lehet látni páncélt, az sem gáz, hogy meghívják őket a tévébe, de lássuk be, van abban azért egy pici Monthy Python-os hangulat, hogy teljes harci díszben beszélgetnek a stúdióban. Teljes videó megtekinthető itt.)

Címkék: interjú echotv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Don ZOZI 2009.09.04. 16:02:16

OFF

@rexter: Ha ezt nem látom akkor sz*r napom lett volna az biztos. Potyogtak a könnyeim annyira röhögtem... :)

ON

GMT+ 2009.09.04. 16:04:08

Te jó ég, mi ez a kép? Ilyen az EKÓ tv?!
Fogják már fel, hogy 2009 van!! Ilyen cuccban már Petőfi se mert volna kimenni az utcára 150 éve. Mondjuk hiba egy hsz-ben megemlíteni Petőfi Sándort és az ekó tévét, de ez hihetetlen!
A bádogember megvan, már csak az oroszlán kell, a kis Doroti és megvan az Óz, a csodák csodája!

pistii 2009.09.04. 16:06:38

@satho:

Faszább mint most! A libatolvaj, meg az elkúró böszme alatt.

BKV - Önnek megyünk 2009.09.04. 16:08:05

@GMT+: igy is van nem si ertem ezek mit kepzelnek! nemhogy felnott normalis emberek lennenek a studioban mondjuk ilyen bortangaban es szivarvahyszinu pavatollal a seggben. na de ez kérem hal jol van mar pwtofi tenyleg má

ügyfélszolgálatos 2009.09.04. 16:13:30

@pistii: ja ja tudjuk és kolbászbúl lösz a kerítés mert aztat mondták nektek.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.09.04. 16:16:36

istenkém, nem lehetett mindenkinek gyerekkorában dugós puskája, koltja, meg 64 darabos indiános-kovbojos műanyagkatona készlete.

azonkívül van, aki nem szeret horgászni, vizsont utál otthon lenni. ez is egy módszer a kiszabadulásra... :-DDDD

indapasssucks 2009.09.04. 16:17:33

pici monty pythonos hangulat?

vak vagy?

az ott középen John Cleese!

pkrisko 2009.09.04. 16:25:24

Na baxxxa meg!
Etelközben hagytam a puzdrám, pont mikor szükségem lenne rá!

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.09.04. 16:32:00

nagyon szép hagyományörző ruhák, stúdióban persze hülyén néz ki, videó-bejátszás kellett volna a ruhákról, fegyverbemutatóról...

bastian 2009.09.04. 16:32:52

Természetesen nem érheti el minden a Barátok közt és a Jóban-Rosszban színvonalát, ahol zseniálisan intelligens témák merülnek fel a nagyközönség okulására és műveltségének növelésére.

Ezekben a műsorokban legalább látni olyasmit is, amivel az átlag városi soha nem találkozik, ezért hiszi azt, hogyha 3 fát lát, akkor erdőben van. Akinek nincs múltja, annak jövője sem lesz.

lobotómia 2009.09.04. 16:35:18

@telekino: ez totális baromság
mindenki tudja, hogy a karácsony kb. 200 éves, barokkos szokás, és a németektől terjedt el.

De hát tudjuk, hogy minden szó a világban magyar, vagy magyar eredetű, az meg eszébe se jut a fószernek, hogy nálunk azért nem megmerítkezés (babtize), hanem keresztelés, mert krisztusból=kereszténységból (ami krisztus-követőket jelent) lett levezetve, nem a vizet választva jelképnek, hanem a keresztet. Ezzel mi vagyubk itt egyedül, de nem baj...

Na de a kerecsen sólyóm... hát öregem... az turul madár, majd levezetve a sumérokig, és pörzse nem pörzsölődik, hanem borzong. Pöcs.

Azért szerencsére nem kell annyira borzongania annak, aki normálisan értelmezi a dolgokat és nem keres mindenhol összeesküvést, elméleteket arra, hogy minden az égvilágon magyar.

Pedig az persze, de pszt!

lobotómia 2009.09.04. 16:39:27

@bastian: hát ez tény és való. Ilyet nem minden bokorban lehet találni. De nem kell sok, és ez teljesen okés dolog lesz, sőt, aki nem húz ilyen gúnyát, vagy nem vallja ezeket az agyrém nézeteket majd be is csukják a tömlőcbe, vasra verik.

bastian 2009.09.04. 16:43:49

@lobotómia:
Nyílván majd akkor, ha valaki nem buzi, azt is vasra verik. :))

lobotómia 2009.09.04. 16:45:12

@warriorseby: miért, a buzikon mi röhögni való van? Különben is, aki férfi és rózsaszínű tangát vesz fel, inkább transzszexuális, és mint olyan lehet, hogy nem buzi. Mivel ő nőnek érzi magát, és a pasikat szereti.
Kicsit toleránsabbnak kellene lenni a 21 sz.-ban.

Mi is elviseljük ezeket az elhavazott pártus herceg, kerecsen=turul, árpád-ház egyenesen Jézus leszármazottai agyamentséget.

Én ismerek egy fiút, aki belül lánynak érzi magát, de leszbikus. Így mint fiú a lányokat szereti, tehát kívülről heteró.

És? Közben meg szenved, mert nemi identitás zavarai vannak.

ügyfélszolgálatos 2009.09.04. 16:47:11

@warriorseby: Gondolkoztam, hogy megpróbáljam neked elmagyarázni miért is vicces, de letettem róla, szerintem egy jegesmedvének előbb elmagyaráznám miért is jó vegának lenni...

This_is_Sparta (törölt) 2009.09.04. 16:48:35

"Szép magyar vitézek, aranyos leventék
köpülték a vajat, aztán széjjelkenték.

Lapjával feküdtek, mind ahányan vótak,
márványsajtot ettek, amíg meg nem hóttak!"

warriorseby 2009.09.04. 16:49:36

igen, fogyatékos vagyok :D vettem

lobotómia 2009.09.04. 16:51:16

@bastian: most meg el kell viselni a homofóbokat, rasszistákat, ugyanúgy a homoszexuálisokat és a tanszszexuálisokat is.
Már nem a 19. században élünk. Nem tűnt fel?

Vagy mindig csak az egyik oldal tűrjön némán, mert liberális, és mint olyan képes tolerálni a másságot, még ha az turulostól meg kerecsnestől jön. Liberális ember sok mindent képes tolerálni, de ha belegázolnak olyasmibe, ami adott esetben valamiért sérti azt, akkor szót fog emelni. De csak szót emel. Nem utcaköveket... de hagyjuk, mert ez meddő, és fölösleges.
Lehet normálisan és toleránsan együtt élni. Minek verni a tüzet?

Kandabula 2009.09.04. 16:54:10

Hagyomány (latinul: traditio) közértelemben nemzedékről-nemzedékre átszálló cselekvés, történet, tan. Bármely kornak bármely ruhatárát, szokásait, értékrendjét elővehetjük és megpróbálhatunk belőlük hagyományt teremteni, (ha már eddig nem volt az), legyen az a végvári vitézek vértje, a jobbágyság földkunyhói, a szabad költözés tiltása, a deres, vagy éppen a boszorkányégetés. Ha bejön, győzelem. Csak mindent a helyén és ne legyen kötelező. A jelmezek pedig maradjanak meg a színpadon.

tavirozsa 2009.09.04. 16:54:56

Irhattok akarmit, nektek senki sem jo,
szerintem es meg nagyon sokunk szerint Porzse nagyon JO FEJ !!!!!
Imadom nezni, hallgatni, mert csak ertelmes
dolgokat mond. Van koztetek olyan, aki tudna ot helyettesiteni, tessek lehet
utanozni..............
Csak igy tovabb Sandor, mindenkinek ugy sem lehet megfelelni.

Malbex 2009.09.04. 16:59:34

Azt mondjuk nehéz elképzelni, hogy egy huszártiszten mi a szart keres egy bádogpáncél, de ez legyen az én bajom. Biztos hagyomány volt a huszároknál, hogy páncélt öltöttek.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.09.04. 17:01:38

Azért az nem semmi, hogy 4ük közül még így is az a szerencsétlen bohóc Pörzse a legrosszabbul öltözött. Bár a többi is elég eklektikus. LOL.

Nem értek annyira hozzá, de úgy tudtam, h a huszárok inkább könnyűlovasság voltak, miért van a "huszártiszt" csávó talpig vasban?

lobotómia 2009.09.04. 17:03:21

@tavirozsa: csak gratulálni tudok. De azért van ez a tv, és benne pörzse, mert ilyen is kell, olyanoknak mint te.

Csak ne ez legyen a kötelező.

Még sok ilyen jó fej volt a BP-tv-n is. (De hát az csendben kimúlt.)

Malbex 2009.09.04. 17:03:55

@Úlfhéðinn: Nem "inkább", hanem TELJESEN könnyűlovasság voltak.

kk_kk 2009.09.04. 17:07:15

@lobotómia:

A nicked nyilván nem véletlen választás ;-)
Egyébként ezek a gúnyák kitűnő védelmet nyújtanak a barna eső ellen is, valamint külön zseb van az útlevélnek is, hogy mindig kéznél legyen...

lobotómia 2009.09.04. 17:09:12

inkább eszem egy kis pörzsöltet nyokedlivel, meg ubisalival.
Remélem ezzel bayer zsolt úr kívánságát is teljesítem, mint rendes proli. Ja, kár hogy nem panelben élek, és nem vasárnap van.
De így is megteszi szerintem.

Milyen lovasság? Nem mindegy? Fő, hogy van nekünk ilyen női kézilabdacsapatunk, óriási előny lesz, ha ilyen jelmezben mennek a pályára.
Nulla probléma.

lobotómia 2009.09.04. 17:12:10

@kk_kk: valóban, nem véletlen. Én magam találtam ki :)

Hogy ne kapjak dührohamokat a hülyeségektől, inkább vállaltam a homloklebenyi ingerületátvitel megszűnését, mint hogy agylobot kapjak helyenként.

nina2000 2009.09.04. 17:14:51

@lobotómia:

nomen est omen

Bakker nem tök mindegy mi a hobbijuk? Te igazi liberális ? Valaki itt blogolt az indexen...hogy a szegény ortodox pajeszos kölykeivel megnézték az utcán...brühühü...lett is belőle nagy puffogás, mer' ám mindenki náci aki ilyet lát és csodálkozik ! ...pedig a tetűhinta tényleg mókás ...meg a kiválasztott nép duma...meg a kerecsen-karácsony is
Gyerekek nem tök mindegy ki miben parádézik szabadidejében ?
Én a pl "gyikos" trigóban :D

bastian 2009.09.04. 17:16:39

@lobotómia:

Na, na. Azért ez arcátlanság, ne haragudj. A magyarországi un. liberálisok csak azt tolerálják, ha valaki velük ért egyet. Mivel ráadásul a hatalom erősen un. liberális irányítás alatt áll, ezért nem átallanak akár karhatalmilag is betiltani valamit, ami nekik nem tetszik. (pl. Gárda vagy bizonyos rendezvények). Mivel mi nem tudjuk befolyásolni a kormányt, ezért sokszor kénytelenek vagyunk a dolgot a saját kezünkbe venni, ha valami nem tetszik (pl. kockakövet :).

lobotómia 2009.09.04. 17:23:59

@nina2000/ KORRUPTIVITY zRt: ma elment mellettem egy ilyen pajeszos kalapos apuka két gyerekkel, fejükön kapedli, odaszól neki egy dagadt faszi, mennének vissza Izraelbe...
Ilyen klassz ez az ország.

lobotómia 2009.09.04. 17:25:01

@bastian: akkor leszek sonkalábán kucu néni, jó?
Ne általánosíts, és nézzél te is magadba.

lobotómia 2009.09.04. 17:27:08

@bastian: tudtommal egy rudolf hess emlék-menetet tiltottak be. Igen, van egy határa a toleranciának, a liberálisok is emberek, apákkal, anyákkal, nagyszülőkkel.

Zahal 2009.09.04. 17:30:41

@lobotómia: a dagadt faszi meg ment volna vissza Ázsiába, de inkább az anyjába.

lobotómia 2009.09.04. 17:32:58

de mikor hajigált akárki köveket, vagy akárcsak tojást, vagy kerepeltek-e meg sípoltak-e ilyen gárda-gyűlésen?

Amikor ez nyilvánvalóan neonyilas, mégse ment senki szétkúrni a rendezvényeket. És itt már a rendőrség dolga, h egy betiltott szervezetet szétoszlasson.

Magánvéleményem, ez egy neonyilas szervezet, rühellem, félelmet kelt bennem, és isten mentsen, hogy ilyen feketeruhás emberek menetelni kezdjenek ebben az országban.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.09.04. 17:33:46

@lobotómia: "mennének vissza Izraelbe..."

szerintem mindenki menjen oda, ahová való. hogy mit szólnak majd az Etelközben jelenleg élők tízmillió magyarnak, még nem tudom. de legalább Ázsia, ott vagyunk honn, ott a mi világunk. meg a Balkánon, de az már egy ideje foglalt.

ja, nem tudom, mondtam-e már: az, hogy valaki magyarnak (osztráknak, urdunak, zsidónak, cigánynak, stb.) született, ÖNMAGÁBAN NEM JELENT SEMMI pozitívat. igaz, negatívat sem feltétlenül.

Végvári József 2009.09.04. 17:35:02

Hidán tényleg jó tanár. Anno a Duna TV-n ő vezette a Rendhagyó történelem órát.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.09.04. 17:38:29

@bastian: "A magyarországi un. liberálisok csak azt tolerálják, ha valaki velük ért egyet."

a nem "ún. liberálisok", hanem a valódiak meg még téged is.

Jormund 2009.09.04. 17:38:56

A műsor külön érdekessége még, hogy a zenéjét a Hitman: Blood Money-ból nyúlták.

zauberpferde (törölt) 2009.09.04. 17:40:29

@warriorseby:
ezek szerint a buzi hagyományőrző rózsaszín műpáduckacagányt visel?

bocs ergé:)

bastian 2009.09.04. 17:42:05

@lobotómia:

Bennem pedig a pajeszos zsidók keltenek félelmet és a kereszténységet gyalázó buzik. Példa is van rá, hogy félelmetesek, mert saját hazájukban is ártatlan gyerekeket, nőket is gyilkolnak.
Na hogyan tetszik a párhuzam?
Félelmet kelt bennünk a MAZSIHISZ. Betiltani!
Tetszik? Miért nálatok van a határ? Ki határozta ezt meg, hogy hol a határ?
Na maradjunk ennyiben, mert csak még nagyobb hülyét csinálsz magadból...

lobotómia 2009.09.04. 17:53:51

@bastian: nem csinálok hülyét magamból. Pajeszos zsidók Magyarországon, miért keltenek félelmet benned? Talán ők irtották ki a magyarokat?
Az izraeli szélsőjobbot ugyan úgy elítélem, mint a hazait.
Amúgy meg hülye vagy te. És hagyjál.

ügyfélszolgálatos 2009.09.04. 17:54:13

@bastian: Vedd észre nem veletek nevetünk, hanem rajtatok nevetünk.

Lehet nem kellene meglepődnöm mennyi hülye terjed a neten...

momo65 2009.09.04. 17:59:48

Pörzse már a 80-as években is jó nagy f... volt, egy házibulin magából kikelve mesélte, hogy az akkori barátnõje magához nyúlt szeretkezés közben.Tudom, hogy off, de már 25 éve a bögyömben van emiatt.

winzoli 2009.09.04. 18:02:22

Akinek nem tetszik a csatorna, nyugodtan kapcsoljon át, nézze a Mónika showt, a Heti hetest meg a többit.

Viktus 2009.09.04. 18:05:58

Pörzse eddigi legnagyobb alakítása egy betelefonálóval volt anno:

Betelefonáló: Szervusz Sándor, Kornél vagyok. Mi ismerjük egymást, együtt voltunk ott egy belügyes tájékoztatón.

Pörzse S.: Az anyáddal voltál belügyes tájékoztatón, Kornél. (És letette a telefont.)

:D:D:D

sertésmájkrém 2009.09.04. 18:25:45

@Guido: Sztem is öljünk meg közösen végre vkit. :)
De inkább sixx legyen, ha lehet egyáltalán választani.

ügyfélszolgálatos, a sötétség csak nagyobb tempóban terjed ha megjelensz vhol, gondoltam szólok. :)

kamasuka 2009.09.04. 18:28:30

@gyz:
Kun Miklóst is bezárnád? Mert ő is Echos ...

Viktus 2009.09.04. 18:29:04

@Guido:

Ki fizetne adót, hogy a maradék szórakozzon tovább? :D

Viktus 2009.09.04. 18:40:17

Budaházynak voltak anno nagy titulusai a echo tv-n volt szabadságharcos, hazafi meg ilyenek ... :D

ügyfélszolgálatos 2009.09.04. 18:40:29

@sertésmájkrém: Úú ja tényleg... pont egy fotelnáci véleménye fog számítani.
Nevetséges.

Balt 2009.09.04. 18:43:22

@ügyfélszolgálatos: "És minek hívják déli államokat? Redneck states?"

Sunbelt.

A dolog tényleg Pythonos - és jól is van így -, de a Heti Tetves, vagy uran bocsá' a királyi Önök kérték az alternatíva...? Tegyük hozzá: a "nagyúr" éppenséggel egyetemi tanár, a beszélgetés apropója pedig Budavár visszavételének évfordulójára múlt héten rendezett szabadtéri "várjátékok" előzetese. (Gyk.: a műsor az esemény előtt volt, hogy tér-idő ugrások ne legyenek túlságosan megerőltetők.)

Balt 2009.09.04. 18:53:27

@BKV - Önnek megyünk:
"én csak azt nehezményezem, nemtitkoltan MSZP -s szavazóként"

Remélem nem úgy értendő, hogy "nekünk jöttök", hanem inkább úgy: a mi kedvünkért végre el, a véreresbe, de jó sokáig... :)))

(Pardon, ez talán off - ahogy az előzmény is -, de az oldal hangulatát emelendő! :))

Balt 2009.09.04. 18:57:40

@GMT+: "Fogják már fel, hogy 2009 van!!"

Igaz is: Budavár visszavívásának nem kerek évfordulója ez, de hát nem lehet egyfolytában a szovjet hősöket ünnepelni. :)
(A hozzászólás előtt nem ártana a beszélgetésbe belenézni alkalomadtán, csak hogy valami sejtésünk legyen az indíttatásról...)

Balt 2009.09.04. 18:59:29

@BKV - Önnek megyünk: "na de ez kérem hal jol van mar pwtofi tenyleg má"

Gratulálok a végre jól artikulált szocialista értékítélethez!

baba jaga 2009.09.04. 18:59:33

@pistii:
pista!
mi van a bányákkal?
az talán smafu?

sutyerák 2009.09.04. 19:07:47

boldogabb országokban a hagyományőrzés egy hobbi,kikapcsolódás,jó buli a haverokkal,szórakoztatás másoknak,-míg nálunk általában a hagyományörzők idegenszívűnek tartják azokat akik nem az ő hitüket,meggyőződésüket vallják,-ez a marhanagy különbség és ezért nevetségesek.
ide se írom,hogy tisztelet a kivételnek,mert evidens

baba jaga 2009.09.04. 19:08:46

@tavirozsa:

csak nem szerelmes vagy beléje?
vigyázz,a szerelem,mint tudjuk elvakít!

Balt 2009.09.04. 19:10:30

@Malbex: "Azt mondjuk nehéz elképzelni, hogy egy huszártiszten mi a szart keres egy bádogpáncél, de ez legyen az én bajom. Biztos hagyomány volt a huszároknál, hogy páncélt öltöttek."

Újfent: előbb nézni, aztán kérdezni. Ti. a John Cleese megszemélyesítette huszártiszt maga elmondta, hogy ez valamelyik cseh múzeumban található 1630-as _lovastiszti_ páncél, tehát a kornál (1686) kicsit korábbi. Ám a korabeli körülmények között is előfordulhatott, hogy valaki a nagypapi páncéljában ment csatába, ti. az ilyesmi több volt 2 eurócentnél akkoriban is és a haditechnika fejlődésében akadt még pár lépcsőfok a vadász atomtengeralattjáróig.

Balt 2009.09.04. 19:13:21

@Úlfhéðinn: "Nem értek annyira hozzá, de úgy tudtam, h a huszárok inkább könnyűlovasság voltak, miért van a "huszártiszt" csávó talpig vasban?"

A huszár talán helytelen megfogalmazás - amennyiben ez a terminológia Bercsényivel terjedt el a világban -, de tény, a páncél kimondottan lovasnak készült, ez elhangzott a műsorban. (Jut eszembe: a Fekete lovagon kívül van páncélozott "gyalogsági huszár"...?)

sutyerák 2009.09.04. 19:14:51

@idelle: Spec pont az az ujguria az őshaza,ahol ma muszlimok élnek többségben és a kínaiak civilázlják őket.
egész érdekes folyónevek is vannak arra,-nézegettem a gugliörtön

sutyerák 2009.09.04. 19:16:24

@sutyerák: de lehetne dzsungáriának is írni,majd pillants oda

sutyerák 2009.09.04. 19:21:49

olyan jó valamin felháborodni és szabadon szentségelni,anyázni.
Én mondjuk nem nézem az echo-tévét,nem megyek melegfelvonulásra és nem is bosszantanak.
véleményem,hogy lehessen mindkettő.
akinek pörzse a nem marha annak ő,akinek a cuncimókusfiuk annak azt.

halihalo 2009.09.04. 19:53:14

@sutyerák: Tök igazad van. Lehessen mindkettő, egészen addig, míg van olyan választásod, hogy nem érdekelnek, és ők sem piszkálnak téged, vagy akarják kötelezővé tenni, hogy lóról kell nyilazni. Ettől még meg lehet a véleményed róla...

Zsoo 2009.09.04. 20:05:58

Jujj, de jó!!
Végre nem anyáznak!
Azt vártam, hogy az ECHO TV-t szidják majd..

Neocon 2009.09.05. 00:03:09

Ez kesz! Percekig rohogtem. :)

nygá 2009.09.05. 00:45:30

hehe, szánalom :)) Remélem, elcsípem az ismétlést

nygá 2009.09.05. 00:46:22

ja,hülye vagyok, ott a videó. köszi, nice find

rlaur 2009.09.05. 07:14:43

Beszarás ez az Ekkó. Sose nézem (mást se), de így látni röhej...

Takszi 2009.09.05. 17:16:23

"Még mielőtt bárki is félreértené, semmi bajunk a hagyományőrzőkkel, sőt, szeretjük őket, mert legalább a valóságban is lehet látni páncélt, az sem gáz, hogy meghívják őket a tévébe, de lássuk be, van abban azért egy pici Monthy Python-os hangulat, hogy teljes harci díszben beszélgetnek a stúdióban"

Ha semmi bajotok ezzel, akkor mit keres itt? Mármint a "baj"-t nem feltétlenül szó szerint kell érteni...
Gyanítom ha az M1-en, RTL-en, vagy TV2-n ment volna le ez (ha jobban odafigyeltek ott is találni ilyesmit) akkor nem figyelne itt... szóval itt egyértelmű hogy ki meg mi a célpont, csak az a baj, hogy saját magatokat járatjátok le azzal, hogy ilyeneken röhögtök. Tényleg kurva vicces, le is fordultam a székről..
Kíváncsi leszek a buzivonaglásról lesz-e post... mondjuk az egész, egyáltalán hogy van, már az megérne egyet, szerintem százszor szánalmasabb az alábbi postnál..

tza13 2009.09.05. 20:55:59

Ilyen nincs és mégis van?! Pörzse Marlboro man és a haverjai...

Parasite 2009.09.07. 20:01:48

szerintem pont annyira nevetséges, mint bármi más. azért jó a mai világban élni, mert nekem lehet nevetséges az, ami neked nem, neked pedig lehet nevetséges az, ami nekem nem és ezen lehet egy jót beszélgetni, majd találni olyat, ami mindkettőnknek nevetséges és lehet egy jót röhögni. vannak barmok akik nem így csinálják, ők kővel meg tojással dobálóznak. ők a söpredék. egy állatfaj, ami köztünk él. ha tanárúr csak szimplán hagyományőrző, semmi baj. de ha két őrzés között marad fölös szabadidejét buzik dobálásával, vagy rendőrök basztatásával tölti, akkor ő is csak egy söpredék a magasról leszart diplomájával együtt. ez ilyen egyszerű. morvai krisztina kedvenc szavajárása, hogy "én tudom, mert nekem diplomám van". na bumm.

iciny 2009.09.08. 12:22:18

Szerintem ez a huszárosdi meg műmagyarkodás olyan szánalmas pojáca dolog.Olyan savanyúszáju huszárokat mint egy-egy felvonuláson még a huszárok idejében, biztos nem lehetett látni.Valahogy szinpadra és múzeumokba való.Szép dolog a hagyományörzés de egy picivel több ebből már súrolja a jóízlés határát.Olyan giccses és nem méltó a hazánk reprezentálására.Nehéz ezt a határt meghúzni. Ezzel együtt Pörzse jó, nagyon jó!

iciny 2009.09.08. 12:27:50

@Parasite: igazad van. Morvai azzal veszit sokat a tartalomból, hogy túljátsza magát. Nem beszélve a műmosolyról meg a fontoskodásról.Önjelölt világmegváltó. A mondanivalója után lehetne hiteles, de ahogy teszi, az a hitelrontó. Kár érte, mert értelemes nő. Talán ha leírná jobb lenne mert hatékonyabb lenne.

iciny 2009.09.08. 12:30:13

@rlaur: mondjuk így ránézésre.... ez meg is látszik rajtad. Már, hogy semmit nem nézel.......Bocs!

algi 2009.09.08. 23:39:10

@Úlfhéðinn: Attól függ, milyen huszár. A lengyel huszár pl. kifejezetten nehézlovas.

Itt van 2 kép:

en.wikipedia.org/wiki/File:Polish_winged_hussar_by_TBenda_.jpg
en.wikipedia.org/wiki/File:Hussar_by_Alexander_Orlowski.jpg

Igen, azok szárnyak rajtuk.

janos076 2009.09.18. 17:05:14

Drága roppant okosakat beíro, de roppant tapasztalatlan barátaim.Pontokba szedném az észrevételeimet a témával kapcsolatban.Bár nem a témával, hanem inkább a hozzászólásokkal kapcsolatban.
1. a felkérés a szereplésre úgy érkezett, hogy felszerelésben kell megjelenni.
2. aki úgy gndolja hogy bádogember, és mennyire vicces, szívesen várom, ráadom a páncélt, és megnézem egyáltalán fel tud e állni benne.Kizártnak tartom.
3. egy ilyen bemutatón, hadijátékon, és egyéb rendezvényen SENKI nem suhogtat kardot részegen.Egyrészt mert ebben a korszakban szablyát, és nem kardot használtak, másrészt mert a bemutatók biztonsági szabályzata szigorúan tiltja.
4. ezek a ruhák, felszerelések nem kevés pénzbe kerülnek.Ha részegen bemutatóznánk, nem maradna rá pénzünk.
S legvégül:annyi kúltúrát feltételeznék olyanoktól, aki nem veszi a fáradtságot hogy utánanézzen néhány dolognak, legyenek szívesek tiszteljék azokat, akik pénzt, szabadidőt nem kímélve (legfőképp a tanulókra, saját keresettel nem rendelkezőkre gondolok) megpróbálják a számítógép előtt begyepesedett agyú beszólogatóknak megmutatni hogy bizonyos korszakok vajon miről is szólhattak anno.
Ugyanis én is jókat szoktam kacagni az ilyen kommenteken, hogy mekkora hatalmas tudással rendelkeznek emberek, és mekkora mellel osztják meg másokkal.Szerintem azokra kéne hagyni, akik ezzel kapcsolatos kutatásokat végeznek, értenek hozzá, nem beszélnek hülyeségeket.Ja!És van merszük kiállni egy ország elé.
Természetesen én a jövő évi Buda Eliberatan is kinn leszek, szívesen várok minden nagyszájút, hogy bebizonyítsa jobban ért hozzá mint mi.Bár aki türelmetlen, annak üzenem, hogy a páncélom elég jellegzetes, nyugodtan odajöhet hozzám bármelyik bemutatón, nem fogom megenni, sem bántani.Felföldi János

janos076 2009.09.18. 17:15:45

@Balt: Pedig el kell keserítselek, a végvári huszárság az 1500-as évek végén alakult ki, ekkor jelent meg az ún rákozott huszársisak is, és a rákozott mellvért, ami tipikusan magyar felszerelés.És igen, a tisztek kicsit több acélt hordtak.Tőlünk kerül át lengyelországba a fegyvernem, de ők még több acélt használnak hozzá.Bercsényi még tervben is messze volt, mikor magyar huszár verte a törököt, nem kevésszer.
És arra, hogy mennyire terjedt el a fegyverzet:példa az ún. huszártornák térnyerése, még észak itáliában is, melynek következtében uralkodók készíttettek maguknak huszárpáncélzatot (pl. bécs, a Fehér Huszár teljes páncélzata, tömör ezüstből, alig több mint egy évszázaddal Bercsényi előttről).
Felföldi János

janos076 2009.09.18. 17:58:25

@Malbex: Ajánlom kedves figyelmedbe a kissé bővebb megfogalmazást.Sajnálom, hogy azok közé tartozol, akik a huszárokat zsinóros bohócként képzelik el.A huszárságot nem 1760-ban fújta ide a szél.
Olvass utána dolgoknak mielőtt badarságokat írsz.Egyébiránt ajánlom figyelmedbe a fémmegmunkálással fglalkozó szakkönyveket is.Hátha akkor majd sikerül különbséget tenni bádog, és 1,7 mm vastag melegmegmunkált acéllemez között.Bár a felvétel minőségének tulajdonítom, mert el sem merem képzelni, hogy aki valamihez hozzászól, nem értene a témához.Már bocsánat...:-)

janos076 2009.09.18. 18:07:34

Nah azt hiszem jól megmondtam a véleményem.Most tuti jobban fogok alukálni.
Mert ugye mi nem haragszunk senkire, és semmire, mi csak próbálunk eligazodni ebben a nagy, és veszélyes Világban.Lavírozni hagyomány, és hétköznap között.Átadni valamennyi tudást azoknak, akikben egy apró szikrányi érdeklődés van.Sokakkal találkuztunk már akik hasonló véleményen voltak velünk, és olyanokkal is, akik (hasonlóan sok itteni beíróhoz) teljesen más véleményen voltak.Érdekes módon értelmesen, és hosszan el tudtunk egymással beszélgetni.És bármilyen hihetetlen, mindannyian tudtunk tanulni egymástól.Mindenesetre senkit nem állt szándékomban sem megbántani, sem kioktatni, és mindenkit várunk -aki érez magában annyi bátorságot hogy el merjen jönni- a hasonló rendezvényekre.És talán ha nem is 180 fokban, de egy kicsit más lesz a véleménye.mindenkinek ajánlom figyelmébe a www.budaeliberata.hu oldalt, ahonnan minden részletes infót megtudhat.
És a kommentek ellenére reméljük, hogy néhány éven belül nálunk is lesznek olyan szintű rendezvények mint németországban, angliában, vagy svédországban.Csak mivel banánköztársaságunkban nem divat a hagyományt támogatni (ellentétben a fent felsoroltakkal), és minden saját keretből megy, kicsit lassabban, de megoldjuk.Felföldi János

Borgia 2009.09.22. 01:40:01

Kedveskéim!

Igazán megtisztelő, hogy figyelemre méltatjátok a katonai hagyományőrzést. Azonban ez a feka-fika áradat, amit rázúdítotok erre a riportra, igencsak nevetséges. Vagy inkább tragikus?
Pörzse Uram műsorait nem igazán figyelem, bevallom, nem is érdekel. Sosem szerettem a GÓG ÉS DEMAGÓG fia stílust.
Hidán professzor és tanítványai valószínűleg azért jelentek meg hadi öltözetben, hogy még ti is láthassatok valósághű korabeli magyar öltözetet. (Tudjátok, ha csak 30 éves, akkor az retro.) Ezek az öltözetek kb. 300 évvel ezelőtt voltak használatban.
János 76 igazi finom úr módjára reagált „észrevételeitekre”, ha méltóztatjátok esetleg végig olvasni hozzászólását, netalántán meghallgatni, hogy miről is beszélnek a riportban, talán valami fogalmatok lehet arról, mit is szóltok le szellemi fölényetek teljes tudatában.
Sőt! Volna egy javaslatom. Ne itt legyen nagy a „szátok”, hanem tessék eljönni eg rendezvényre és ott az egyik vitéz szemébe mondani épületes véleményetek. Félni nem kell, hiszen fegyvertelen emberre nem emelnek szablyát (nem kardot), még rátok sem. Ezzel ellentétben szívesen mesélnek az adott korról, és talán a kezetekbe adják a fegyvert.

janos076 2009.09.22. 13:21:46

@Borgia: Nagyon szépen köszönöm a hozzászólást.Reméltem, hogy akad valaki, aki reagál rá.Mondjuk abban biztos voltam, hogy nem azok teszik majd meg, akik eddig "hozzáértőként" beszélgettek a témáról.
Igyekeztem úgy fogalmazni, hogy sem sértő, sem kioktató ne legyen.Sajnos csak ezt a felszerelést tudtuk összekaparni, hiszen a felvétel előtt egy nappal tudtuk meg, hogy mennünk kell.Ha több időnk van, mi is többet mutatunk.Örültünk volna, ha nem stúdióban van a felvétel, hanem kicsit autentikusabb környezetben, de hát ennyi jutott...Majd legközelebb...
Mi biztosan mindent meg fogunk tenni azért, hogy ne menjenek feledésbe ezek a korszakok, de ne is csapjanak át visegrádi nyereségcentrikus cirkuszi produkciókba.
Felföldi János

gondola 2009.09.22. 18:24:54

Nem bírtam ki ez egyszer, hogy ne írjak véleményt, miért pont most szakadt el a cérna, nem is tudom. Ide is csak úgy keveredtem, hogy Petőfi költészetéhez az életkép műfajáról akartam az ismereteimet felfrissíteni, így rábukkantam erre az oldalra, na meg elkövettem megint azt a hibát, hogy beleolvastam az ún. "kommentekbe". Hiába, az ember kíváncsi teremtmény! És a cérna most elszakadt, pedig olvastam már ennél rosszabbakat is! Nem írok véleményt az egyes bejegyzések stílusáról, szóhasználatáról, helyesírásáról, kulturáltságáról, hiszen az sértené - nyilván - a személyiségi jogokat, és a másokat sértegetők önérzetét. De hogy a nyitó sorokhoz mellékelt, nyilván az Echo tévé irányultságát karikírozó, azt parodizáló, kritikát kifejező képeket valaki valódinak tekintse, és ezen viccelődjön, na ez az igazi poén. Most de tényleg, elhittétek, hogy emberek így jelentek meg ezekben a műsorokban? De tényleg? "De édi!"

janos076 2009.09.22. 20:13:17

@gondola: Kedves gondola hidd el, tényleg így jelentünk meg.Erre szólt a felkérés, hát mi eleget tettünk neki.Csak és kizárólag egy méltatlanul mellőzött rendezvény reklámjaként történt a dolog.Bár nagyon nem szeretem ezt a megfogalmazást.És megjegyzem, semmiféle anyagi, és egyéb ellenszolgáltatást nem kaptunk érte.tehát a nyitókép bizony bizony valódi, és nem karikatúra, nem kritika, mi TÉNYLEG felvesszük, és igyekszünk megmutatni azoknak, akiket ez érdekel.Az adott csatorna politikai, ideológiai beállítottságához semmi közünk, és szigorúan el is zárkózunk minden ilyen megnyilvánulástól.Természetesen megvan a saját véleményünk a politikáról, az életről, és minden egyébről, de ezeknek a véleményeknek nem itt, és nem efféle köntösben van helyük.Itt minden a kultúráról szól.természetesen közénk is keveredik konkoly néha, de az a mi dolgunk hogy oldjuk meg a problémát.Ha esetleg helyesírási hibát vétettem elnézést, de kevés idő állt rendelkezésemre megfogalmazni a választ.Mindenesetre én is érdeklődve, néhol szánakozva, sokszor pedig kacagva olvastam a kommenteket.:-)Felföldi János

gondola 2009.09.22. 21:59:18

Lenne egy kérdésem icinyhez: mit ért "műmagyarkodás" alatt? Van különbség a magyarkodás és a műmagyarkodás között? És milyenek lennének a "savanyúszájú" huszárok?
Savanyú képet vághat valaki, lehet a mosolya is savanyú, mindez látszik. De hogy a szája? Hm.
Amúgy érthetetlen, hogyha valóban ezekben az öltözékekben jelentek meg a meghívottak - felkérésre - ebben a műsorban, mit kell ezen annyit lovagolni? Népviseletet, amit a hétköznapokban már a falvakban sem hordanak, is csak múzeumokban szabadna látni? Az nem teszi életszerűbbé és könnyebbé a régi korok szokásainak megismerését, ha valakik beöltöznek, és meg is jelenítik ezeket a szokásokat? Nem ördögtől való. Más nemezetek is élnek ezzel az egyszerű lehetőséggel.

gondola 2009.09.22. 22:00:28

Az utolsó mondatban: más nemzetek

gondola 2009.09.22. 22:01:06

Javítás: más nemzetek

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.09.30. 20:37:19

@janos076: Szia! azért nem reagál már senki, mert régi a bejegyzés, és ennyi idő után már kevesen térnek vissza kommentelni.

De köszönjük, hogy az interjú résztvevőjeként elmondtad a véleményedet.

janos076 2009.10.05. 18:01:34

@kiricsizoltan: Nagyon sajnálom, hogy hamarabb nem találtam rá a blogra, mindenesetre érdekes volt végigolvasni,- mert én vettem a fáradtságot hogy megtegyem - a hozzászólásokat hihetetlen milyen szintű tudatlanság terjed ezen a környéken!És még hihetetlenebb, hogy ez mekkora álhozzáértéssel párosul.
De hát ebben élünk.
Gondolom mindenhez ez a társaság szól hozzá hasonlóan mélyenszántó, és érdekes dolgokat.Mindenesetre én nem szoktam elszaladni, és névvel vállalom a véleményem.Felföldi János

sagizs 2009.11.21. 13:01:29

Hihetetlen hogy mire költik az adófizetők pénzét. Pörzsét vissza kéne egy időgéppel transzportálni a nyilas időkbe, az való neki.Nem is kéne sokat alakítani a mostani gárdista egyenruháján.Érdemes elolvasni mit művelt a "művelt" Pörzse egy étterembe tegnap.
Az ilyen "igazmagyar" agresszív tudattalan taplók miatt már rajtunk röhög európa.
Valószinüleg jobban jáert volna Pörzse, ha fiatalkorába elmegy egy Európa Kiadó koncertre, mert akkor talán megértette volna a következő idézetet a zenekartól:
"Lehet hogy neked jó ez a harc, de ne taníts őlni, ha élni akarsz"

ájemanna 2009.11.22. 16:58:30

lol :))))))))))))))))))))))))))
Echo Tv RULES!!!

ájemanna 2009.11.22. 17:03:20

"Ha az az ütés, hogy az arcához hozzáértem és vérzett, akkor nem ütöttem meg."
Pörzse Sándor
süti beállítások módosítása