Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Népszavába látogatott a Magyar Gárda

Barna veszély

2009. szeptember 03. 13:28 szabóZ 296 komment

Amióta a Népszavába látogatott két gárdista, valami végleg megváltozott. Hamuszürke lett az ég, barna eső szitál és a gyűlölet szagát hordja a szél. Nem elég, hogy valami történelmi újságot kínálgattak a főszerkesztőnek, de még fényképeztek is. Jogellenesen. Mire föl a Népszava fotósa visszafotózott, persze teljesen jogszerűen.

Azóta a szerkesztőségben homokzsákokat pakolnak, géppuskafészkeket építenek, és újságcikkeket írnak, hogy válságban a demokrácia, mert a rendőrség nem indít eljárást, pedig a Népszava megírta, hogy ott járt két férfi fekete mellényben. Fekete mellényben!

Feljelentést persze nem tesznek, és a portásnak sem szólnak, hogy ezentúl ne engedje be azokat, akik karlendítéssel köszönnek, mert már úgyis mindegy. Csak szitál a barna eső, ők meg pakoljak a homokzsákokat. Mert mindjárt itt az ár.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zahal 2009.09.03. 18:22:34

@óóóó: figyelj hülyegyerek...azt magyaráztam neked, de ezek szerint szart sem értettél meg belőle, hogy nem a jelképpel van baj (egy percig sem ócsároltam), hanem azokkal, akik EZT a jelképet egy ideig felhasznált nyilasokra akarnak utalni vele, és közben álszent módon történelmi összefüggésre hivatkoznak!
akkor ha majd vörös csillagot és vörös zászlót viszek az orrod előtt, majd a bikaviadalos vörös posztót és a Heineken logóját magyarázom bele, véletlenül sem a kommunista jelképeket...:-P

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.09.03. 18:25:09

@gitáros:
Ez külön posztot érdemel!
Fetrengek!
:D:D:D

Blackrock (törölt) 2009.09.03. 18:45:18

@Bunkó Béla: mekkora egy rakás gané vagy...még így a neten keresztül és érezni a téged körbelengő, átható szarszagot. Pfújjj...:S

stanci 2009.09.03. 18:57:34

Természetesen CBA, de nem tudom eldönteni, hogy magyar vagy nem. Tapasztalatom szerint biztos, hogy nem.
A trikolornál pedig szentebb nincs, és az a véleményem, hogy a gárda ne az alatt vonuljon.
2./ A GÁRDA.
Lelkes emberek, népszerű "proram"-mal.
Engem nem emlékeztetnek a nyilasokra, mert nyilast is a moziban láttam. Pl. "Budapesti tavasz..."..
Én úgy emlékszem, hogy azt mondták, hogy a közbiztonságra szeretnének ügyelni.
Na most, ki volt az aki kitalálta, hogy cigány-ellenesek, ki gondolta azt, hogy a közbiztonságot csak a cigányok fenyegetik?
Mert ez tévedés!
Azzal azért értsünk egyet, hogy aki a közbiztonságot rontja, az féljen is.

ügyfélszolgálatos 2009.09.03. 18:58:08

Jó ez a poszt, csak sok a köcsög.

gitáros 2009.09.03. 19:01:20

@stanci:
Fogathajtó világbajnokaink neked nem elég magyarok?

gitáros 2009.09.03. 19:04:57

Azért ez gyönyörű:
"Természetesen CBA, de nem tudom eldönteni, hogy magyar vagy nem. Tapasztalatom szerint biztos, hogy nem."

Mondd már el, hogy lehet eldönteni a dolgot? Csak túrórudit meg Márka-meggyet árulnak, Snickerst meg kólát nem? Akkor magyar? Vagy hogy van ez?

Coligny 2009.09.03. 19:10:12

Csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy nagyon sok nem teljesen ép ember tartozik az itt a többség által lenácizott/fasisztázott stb emberek közé, de én akkor is sokkal többre tartom őket, mint az itt megnyílvánulók többségét. Nem azért mert bárkit is megvetek, ne adj' Isten gyűlölök, hanem egyszerűen elegem van abból a gyűlöletből és lenézésből, ami feléjük és ezáltal felém is árad. Ti (akit érint számítsa ide magát) vagytok a legnagyobb kirekesztők. A történelmi dolgokba pedig nem mennék mélyebben bele, aki nem akarja, úgysem érti meg. Csak egyszerűen nem bírom ki, hogy ne mutassak rá arra, hogy utána kellene olvasni a különböző fogalmaknak. Gondolok itt a nácizmusra, fasizmusra és társaira. Csak ajánlani tudom az ügyben Ormos Mária munkásságát, vagy a Rubikon ide vonatkozó (egyébként Jobboldali radikalizmus címet viselő) számát. Pedig például Ormos Professzor Asszonyt a legkevésbé sem lehet közénk, "fasiszták" közé számítani.
bár tudom, ha az ember utánaolvas a dolgoknak, akkor kevesebb meggyőződéssel tudja elismételni azt amit felülről hall...

AIDS 2009.09.03. 19:11:32

most azt javaslom, h nézzétek végig az összes kommentet. remélem látjátok azt, h mást se csináltok, csak is szitkozódtok, szídjátok egymást. ezért nem juttok 1-ről a 2-re.
akkora baj lenne, h ha valaki máshogy gondolkozik? szerintem nem. ha már ennyire a magyarság a lényeg, akkor mondjuk ahhejett, hogy egymást elkülditek ide s tova, inkább probáljatok meg csinálni is valamit. más hibáját mindig könnyű észrevenni azt gondolom, de valahogy sose látja meg senki a magáét.

itt nem az eszmékkel, hozzáállásokkal, gondolatmenetekkel, stb van a baj, hanem veletek, és ezt most mindenki értheti magára. neharagudjatok, h ezt mondom, de buták vagytok. buták vagytok azért, mert nem látjátok, h ha segitek valakinek akkor az nagy eséjjel megfogja azt hálálni, ha meg nem, akkor nem azért nem, mert ő ilyen-olyan kissebségbe tartozik, vagy mert máshogy gondolkozik, egyszerüen azért mert egy féreg, és azért féreg mert magyar, azért féreg mert ember, azért féreg, amiért mindannyian férgek vagyunk, csak túl korlátozott a többség, hogy ezt észrevegye és talán megprobáljon egy kicsit is változtatni ezen. sajnos azt kell mondanom, h amíg ez így van, addig sosem lessz jobb.

perrymason 2009.09.03. 19:15:15

az USA zászlaja is árpádsávos! :DDD

gitáros 2009.09.03. 19:24:17

@Coligny:
"nagyon sok nem teljesen ép ember tartozik az itt a többség által lenácizott/fasisztázott stb emberek közé"

Rossz kezdés. Én kizárólag a sok nemnormálist nácizom/fasisztázom (mondjuk, én pl. azt hiszem, nem tettem), azokat, akik konkrétan féregirtásról fröcsögnek, akik ide-oda küldözgetnek a hazámból, mert az az "övék", akik "megmondják", bazmeg, hogy ki a magyar. Remek történelmi előképünk van, hogy ez a gondolkodás hova vezet. Ha ezek közé tartozol, lelked rajta, én meg hadd rühelljelek ezért.

" utána kellene olvasni a különböző fogalmaknak. Gondolok itt a nácizmusra, fasizmusra"

Kis történelemismeret sem árt, amolyan általános iskolai szinten. Tökmindegy, milyen színű a szar, ugyanolyan büdös.

stanci 2009.09.03. 19:25:37

@gitáros: Én csak annyit tudok, hogy a "nagy" cégek, mind külföldi tulajdonban vannak.

Ruszlán 2009.09.03. 19:28:59

@AIDS: Teljesen igazad van!
Úgy látszik nem lehetünk csak úgy, egyszerűen magyarok, jelzők nélkül. Nekem is van egy gyönyörű sávos lobogóm, és hogy halmozzam az élvezeteket, ebben a lobogóban van egy fekete turul, szablyát tart a karmai között. Mióta a kopasz "forradalmárok" felgyújtották a TV székházat ez alatt a zászló alatt, azóta csak egyszer-kétszer bontottam ki. Sajnos az az igazság, hogy e szép történelmi lobogónkat teljesen összemossák a szélsőjobbal. Tudniilik, van akinek a trikolor nem elég magyar, mert azt mindenki a kezébe veheti. Valami kellett, ami megmutatja, hogy ki a magyarabb Ez tragikus. Meg a folyamatos acsarkodás is.
Agyarország

stanci 2009.09.03. 19:29:37

@gitáros: Legjobb tudomásom szerint a nagy cégek mind külföldi tulajdonban vannak

Coligny 2009.09.03. 19:33:19

@gitáros: Csak azt értsd meg, hogy engem meg bánt, ha lefasisztáznak stb, vagy mondjuk, ha nem engednek be egy szórakozóhelyre, mondván fasiszta vagyok, amire legfeljebb a haj(nem)viseletemből következtett a kedves fiatalember. Szerinted ez nem kirekesztés, nem előítélet? Ugyanaz a szóhasználat mindkét oldalon anem ép embereknek, és például itt konkrétan nem pont rád gondolok.

Waldi! 2009.09.03. 19:35:06

@stanci:

"1./ Árpádsávos zászló: nem szeretném, ha valaki is tiszteletlenül beszélne róla.
Remélem, hogy mindenki tudja, hogy miért tiszteletreméltó. Sportszerütlen, tudatlanságot tükröző, ha valaki a nyilasokkal mossa össze."

Dehat nem kell senkinek sem osszemosni, ezt megtettek a Horty korszakban.
Es az "arpadsavos" zaszlo alatt uvoltozo, zsidozok sem eppen segitik elfelejteni a multat. De veluk "semmi" baj, tiszta sor. A baj azokkal van, akik nem kepesek/akarjak felfogni, hogy tobb mint fel millio polgartarsunk vere szarad a turulon es az arpadsavon. Az torolmetszett nyilasok eppen ezert hasznaljak.
Elhinne valaki, ha a nemet neonacik hindu napszimbolumnak akarnak beallitani a horogkeresztet?

Ruszlán 2009.09.03. 19:35:43

A jelképeket meg nem nagyítóval nézzük.
Van ez a Nemzeti Őrsereg nevű szervezet.
Tisztában vagyok vele, hogy a karszalagjuk nem nyilas, de majdnem. Mikor először megláttam őket a világháborús egyenruhában ezzel az ominózus karszalaggal, végigfutott a hideg a hátamon. Nem a részletekben van a lényeg, hanem hogy minek látszol. Akkor is, ha a céljaikkal esetleg egyet lehet érteni.

Coligny 2009.09.03. 19:36:47

Még annyi, hogy ez a hogy hívjuk, hogy nem hívjuk dolgot pont a liberalizmus, meg a politikai korrektség tette kétségessé. Cseréld ki a szarral és a büdössel kapcsolatos metafórádban a fasisztát a cigányra, és láss csodát, rasszista lettél....

AttilaBeregi 2009.09.03. 19:49:23

szerencsére napközben sikerült elkerülnöm ezt a post-ot...
de nem sok jót jelent, hogy egy ilyen témára rögtön 215 (to date) válasz jön... jellemzően csomó olyantól, akik a sorozatos témákhoz hozzá sem szólnak, ide meg rögtön ugranak politizálni. Szerintem nem volt szerencsés a c:c-n megemlíteni...
vagy csak én látom ilyen borúsan a dolgot?

Haary Plotter 2009.09.03. 20:07:20

@Waldi!: (Gyereket, asszonyt ölni...) Miről hadoválasz?? Szerintem te nagyon kevered a Magyar Gárdát a balkáni háborús zsoldosokkal, a katonai felderítő szolgálat fedett ügynökeivel, meg a svarcban güriző eNBéHassal. Hét évig figyelnek valakit, aztán mikor ölni készül, akkor meg zsuppsz, kikapcsolják szemük fényét, hátha üvegfalnak repül az a gyengébb elméjű palimadár.
Magyar Gárdista nem ölt, nem sebesített, sőt szóban sem(!) fenyegetett meg senkit. Akik ellen vonulgatnak békésen, azok már több tehetetlen idős személyt kinyírtak.
Kurvára előítéletes vagy!

gitáros 2009.09.03. 20:13:13

@Coligny:
Előítélet mindenkiben van, hazudik, aki tagadja. Más kérdés, hogy ennek adok-e kifejezést, mielőtt megismerném a másik embert. Viszont vannak határok, számomra ott, ahol korábban írtam. Aki arról beszél lelkesen, hogy kit irtana ki, azt például fasisztának nevezem. Ez van.

@Haary Plotter:
Akkor keressék meg a gyilkos Gipsz Jakab házát, oszt akörül sétálgassanak. Ja, vagy mindegy, mert ez is cigány, az is cigány?

Haary Plotter 2009.09.03. 20:14:48

@gitáros: Nem értem, ha az MSzP azt mondja, hogy nem az MSzMP jogutódja (csak a vagyont örökölte, ugyi), akkor az ÚMGM miért kellene a MGM jogutódja legyen? Igaz, utóbbiak meg az üldöztetést örökölték, a francba!

Ruszlán 2009.09.03. 20:21:07

Szeretném megkérdezni!
Ti, akik a Magyar Gárdáról beszélgettek, vitatkoztok! Ki ismeri közületek a MG. programját? Tudjátok-e, hogy a tavaszi árvíz idején a gárdisták pakolták a homokzsákot. Egy többségében cigányok lakta faluban. Hol volt az rtl klub, meg a tv2?

Haary Plotter 2009.09.03. 20:28:28

@Blackrock: A hangoskodás nagyon is jellemző rájuk, de nem a Magyar Gárdára, hanem a cikány rajzásra, lásd: siófoki vonulás, rokonyok összeverekedése, rendőr fenyegetése baltával, ásó-kapa-nagycsákány a fejre, szóval az a 'hangoskodás' nem is annyira verbális mint inkább vérbulis.

gitáros 2009.09.03. 20:30:52

@Haary Plotter:
Hol is a különbség? Mert az mszp és az mszmp közt mintha lenne egy kicsike. Arról nem beszélve, hogy mszmp volt is még egy darabig...

@Ruszlán:
Tisztelet érte. (Este meg vonulgattak, ha már ott vannak? Ne reagálj, persze, hogy gonoszkodás volt.)

"Része vagy gerince kíván lenni a majdan felállítandó Nemzetőrségnek."

Ez bizony pont olyan, mintha egy fegyveres szervezetet akarnának létrehozni. Mi is a jogalap ehhez? És mi is a szellemiség? Akkor jöhet újra a Munkásőrség is?

Ruszlán 2009.09.03. 20:35:12

Jogalap nincs. Elvárható, hogy egy olyan országnak, amelyiknek nincs hadserege, legalább valami nemzeti gárdája legyen. Politikai áramlatoktól és pártoktól független. Felnőtt egy olyan nemzedék, aki azt sem tudja, hol kell megfogni a fegyvert. Igenis lenne igény egy a honvédség alá, mellé rendelt civil gárdára.

gitáros 2009.09.03. 20:47:48

@Ruszlán:
Mondjuk, én nem feltétlenül látom be, hogy miért kellene kiképezni a lakosságot. Abban viszont alighanem egyetérthetünk, hogy ha erre szükség van, a létrehozása kormányfeladat lenne, szigorúan pártsemleges alapon.

Haary Plotter 2009.09.03. 20:50:14

@laci2009: Igazad van, annyit tudok, hogy ha bármelyik románnak micisapkáznál vagy bocskoroznál, úgy se@@en billentenének közösen, hogy csak a brit szigetek után loccsannál az óceánba. Közben az ezeréves magyar és német erdélyi történelemre, azt eltakarva, olyan dák-római kaka(ó)levet lottyantottak, hogy mindenki vigyázállásba merevedik a hamis nagyromán torta előtt.
Isten ments, hogy mi magyarok azt utánozzuk, de azért egy cseppnyi respekt kellene az ezer éve itt gürcölő türelmes kismagyarok előtt, uraim!

kyncza 2009.09.03. 20:50:32

Adjon az Isten!

Csak pár kérdésem lenne a nácizó, fasziztázó emberekhez!

1. Mi a baj a Gárdával?
2. Tett e törvénytelen dolgot?
3. Kinek kell félnie tőle? Bűnözőknek? az miért baj?
4. Jelképekkel van baj?

Azt hisztek, amit akartok, vagy akár amit a tv, rádió, újságok mondanak, de bárhol voltunk eddig, az emberek szívesen fogadtak! Kivétel nélkül! Tisztességben megöregedett emberek könnyekben vállunkat veregetve köszönték, hogy legalább a megjelenésünkkel biztattuk őket, van még összefogás a magyar emberekben!!

Szebb jövőt!

Ruszlán 2009.09.03. 20:53:55

@kyncza: Egyetlen egy aprócska kifogást, ha ha megengedsz. Ez pedig a következő: "szebb jövőt" Amúgy ok, olvass vissza, nemrég kapcsolódtam be.

Ruszlán 2009.09.03. 20:59:54

@gitáros: Azért az egyszerű okból kifolyólag kellene egy kis kiképzés, mert ellenséges népek tengere vesz körül minket. Az ezer éves gyűlöletet az EU tagság nem gyógyítja. Egy ország tekintélyét a gazdasági és hadi ereje, határozza meg. Ha valamelyik országban állandóan zaklatnák pl valamely szláv kisebbséget, az összes szláv ország felhördülne és vért kívánna. A germáno, alatinok ugyanígy. De ki bánja ha a magyarokat verik (egyenlöre még csak verik) a délvidéken, vagy a felvidéken. Na ezért!!!

kyncza 2009.09.03. 21:07:48

@Ruszlán: természetesen, mindenkinek lehet, és van véleménye. Mi a baj a szebb jövővel?

Bergeroth 2009.09.03. 21:07:54

Annyi csak a baj a magyar gárdával, hogy a bíróság hozott egy döntést, aminek nagyvonalakban a lényege, hogy betiltották őket. Persze ők, akik a törvény felett állnak, őket ez nem érdekli. Ha érdekelné őket, és ha jogállamban élnénk, akkor nem ezt az anarchiába hajló elvet követnék, hanem szépen megszünnének létezni.
Persze ez csak akkor működhetne, ha jogállamban élnénk.
De mint tudjuk a magyar gárda a törvény felett áll. Rájuk a törvény nem vonatkozik. Nekik lehet olyat is, amit másnak nem, sőt, ami másnak kifejezetten tilos.
Itt tartunk.

Haary Plotter 2009.09.03. 21:08:37

@gitáros: Én meg tudok egy veres zászlót (lehet hogy a te kedvenced), amely alatt csak 40 éve gyilkolászták e szabadságra vágyó büszke népet. Azóta a kommonista zászló nem szűnt meg, csak átalakult, nagy idióta téglalapok lettek belőle. A vagyon meg elszökött off-sorba.
Igen, igen, megcsináltuk!
Föl föl te éhes proletár!
Pénzéhes százmilliós proletár.
Ismerős?

Coligny 2009.09.03. 21:12:27

@Ruszlán: Bárcsak egyenlőre vernének bennünket,mert a magyarok mindenhol alsóbbrendű állampolgárként vannak kezelve. Amire te gondolsz az az 'egyelőre'.
Ezt csak azért, mert szúrta a szemem. Nem a mondandóddal akartam vitatkozni

kyncza 2009.09.03. 21:16:21

@Bergeroth: Azért, mert a jelenlegi politikai elitnek nem tetszik, attól még nem törvénytelen! Semmilyen törvényen kívüli dolgot nem követett el, senkit nem vertünk meg, senkit nem fenyegettünk meg! Mi a jogalapja a betiltásnak? Félelemkeltő?

Őszintén válaszolj! Egy utcában sétálva egyedül egy cigánycsapattól félnél, vagy a gárdától?

Sztem a lakosság 90% a cigánybandától félne! Olyan nagy baj, h van egy csoport, aki ez ellen tenni is szeretne?
Miért teszi? Mert a rendőrség képtelen rá! Akár felsőbb utasításra, akár nem, de nem lépnek fel ellenük! Ugyanezért az okból tiltották be a gárdát!

boolood 2009.09.03. 21:21:06

@Coligny: Teljesen igazad van abban, hogy nem ártana egy kis történelmi ismeret. Én nem fröcsögésből és gyűlöletből nevezem fasiszta szervezetnek, hanem abból a félelmemből kiindulva, ahogy viselkednek és amit közvetítenek. És igenis párhuzam van a nyilasok, a nácik és a gárda között.
Kérlek válaszolj igennel, vagy nemmel: Van-e hasonlóság a nyilas egyenruha és a gárda-viselet között? Jobb helyeken az ilyen hasonlóság látszatát is messze elkerülik, nehogy bélyegként süssék rájuk. Ezért vagytok gyávák, álszentek, mert nem meritek nyíltan vállalni nézeteiteket. Ez az igazi párhuzam Hitlerrel is: demokráciát hirdetett addig, amíg hatalomra nem került. Kijelentéseitekből kiderül, ez várna ránk is, bár veletek ez elő nem fordulhat (hatalomra kerülés), mert Mi Magyarok felnőttek vagyunk.
A fröcsögéssel kapcsolatban engedj meg egy idézetet ala vona napkelte: "Szerintem, az hogy pszichopata állat belefér a politikai vitakultúrába" mondta ezt arra a kérdésre nem durva-e valamelyik elvtársa nyilvános minősítése a miniszterelnökre. Ha ez belefér vezéretek szerint, egy politikai kategoriába sorolástól miért vagytok kiakadva?

Bergeroth 2009.09.03. 21:26:09

@kyncza:
Nem attól törvénytelen mert a politikai elitnek nem tetszik. Hanem azért törvénytelen mert a magyar gárda nagy ívben tesz a törvényre.

"Semmilyen törvényen kívüli dolgot nem követett el..."
Mivel nem hajlandó elfogadni a bíróság ítéletét, ezért ez a kijelentésed egyszerűen nem igaz.

A kérdésed pedig eléggé kiforratlan. Milyen cigányok és milyen gárdisták? Gyerek, felnőtt, férfi, nő?
Mire gondolsz konkrétan?

stanci 2009.09.03. 21:27:08

Olvastam egy amerikai tankönyvet.
Történelmi előadások voltak. A közép-kelet-európai országok történelme.
Az író kész csodának tartja, hogy a magyarok 1000 évig megmaradtak a szláv tenger közepén. Szerinte az egyetlen népvándorlási nemzet, ami Európában van.
Elolvasva az előzményeket: lesz még 1000 év?

kyncza 2009.09.03. 21:32:51

@Bergeroth: akkor én is megkérdezlek! mitől törvénytelen? ugyan, mondj egy dolgot, amiért törvénytelen!! És ha a bíróság holnap azt mondja, hogy a farmer törvénytelen, akkor elfogadod? A gárdát azért tiltották be, mert félelmet kelt a kisebbségben. Bennem konkrétan a cigánybandák keltenek félelmet, ebbe nehéz belekötni, kivéve, ha nem az országban élsz, vagy autóval jársz a rózsadombra. Menj este valami Borsodi városba, faluba sétálni, aztán rájössz, mi a félelemkeltő!

Dehogy kiforratlan kérdés...de ha ragaszkodsz hozzá; Huszonéves srácokból álló cigány, és gárda csapat!

flea 2009.09.03. 21:35:40

@Waldi!: "Dehat nem kell senkinek sem osszemosni, ezt megtettek a Horty korszakban."

Namost ez azért felér azzal, mint ha "nem értek hozzá, de pofázok" transzparens alatt vonulnál...

Először is Horthy, nem Horty.
Másodszor is Horthy 1921-1944 között volt kormányzó, ezalatt a nyilasok be voltak tiltva, és Szálasi börtönben ült... azután került hatalomra, hogy a német megszállók Horthyt lemondatták.

(Ez persze azon nem változtat, hogy a nyilasok valóban valamelyest összemosták az árpádsávos zászlót a nácizmussal.)

Bergeroth 2009.09.03. 21:46:37

@kyncza:
Teljesen felesleges egy bizonyos elvet követő társaságot egy termékhez hasonlítanod. Semmi értelme.

Nem voltam még olyan helyzetben, hogy "Huszonéves srácokból álló cigány" banda belémkötött volna. Pedig Ózdon születtem.
Olyan viszont párszor megesett, hogy lenyúlták a munkám után járó jussomat, és érdekes módon mindig fehér ember volt az elkövető.
De ha mégis válaszolni akarnék a kérdésedre, akkor azt mondanám, hogy mindkét csapatot elkerülném. A "huszonéves srácokból álló cigány" bandát azért mert lehet, hogy belémkötnének. A "gárda csapat"-ot pedig azért, mert nem értek egyet egy olyan eszmével, aminek a lelki terror a mozgatórúgója.
Volt már rá példa a történelemben, nem is egyszer.
Ne adja az ég, hogy mégegyszer előforduljon.

Haary Plotter 2009.09.03. 21:59:25

@Zahal:
1. Nem gyanús neked, hogy MagyarORSZÁG nevében sohasem szerepelt a Birodalom szó? Szemben a Frank Birodalom, a Kelet-Római Birodalom, még Keletibb pukkancs Birodalom (Öster Reich) esetével, akiknek utódai a gyarmati birodalmaik széthullása után most arcunkba vágják a demokráciával való példálózást?

2. Amikor amott a kisebbségeket agyonnyomó, katholikussá gyúrt nagyfrancia nemzet a hugenottákat 'guilottine' alá rakta, emitt a tordai országgyűlésen erdélyi elődeink Európában először a vallás szabadságát garantáló ediktumot szerkesztettek. Amelyik ország szerethetőbb neked, ma már az lehet a te hazád. No de az utcán nem illik köpködni sehol, húsz éve már Kínában sem!

3. Úgy tudom, a nyilas zászlóban egy piros sávval több van, nem úgy mint hazánk és az NBH címerében, utóbbiban ott szárnyal a turulmadár is; a francba, ki igazodik itt el? Fogadni merek, ha a Máriás zászló lenne a Gárda kedvence, az enciklopédiák mélyéről kiásnának mondjuk egy olyan inkvizició korabeli szektát, amelynek valami hasonló volt a zászlaja, miközben a német sas ugyanúgy figyeli a brandenburgi kapu magasából a hársfák alatti kisembereket.

4. Úgy tudom, a Dunába lövés nem nyilas találmány, hanem a 'dicsőséges 133 nap' hejdemagyar proletárjainak a (R)védjegye.

Nagyon fura dolgok derülnek ki a népek történelméből, ha betekintünk a kanyarok után is, s nem tesszük fel a szemellenzőt, amit a népsz@ra-szerű förmedvények ingyen osztogatnak az ország útjainak szélén.
Ha minden palack Tzotza-tzola hörbintés közben (sohasem-elég) elolvasnának egy oldalt az ajándék lapból, még tán hasznukra is válna!

boolood 2009.09.03. 22:00:37

@kyncza:
1. Mi a baj a Gárdával?
A gárda rossz válasz egy társadalmi problémára. Papíron a társadalom legszélesebb körű problémáinak magoldására jött létre, a gyakorlatban azonban csak néhány soviniszta, irredenta válszt ad, plusz egyszer-kétszer vért ad, hogy a látszat fennmaradjon.

2. Tett e törvénytelen dolgot?
A Független Magyar Bíróság szerint igen, be is tiltotta. A léte önmaga is törvénytelen (részben ez válasz az 1. kérdésedre)

3. Kinek kell félnie tőle? Bűnözőknek? az miért baj?
Én felelős Magyar, büntetlen állapolgárgént félek. Sokan félnek cigányok, magyarok, zsidók, melegek, és ezek keverékei. Pedig önmagában ezeknek lenni nem bűn. És még azért amit az előbb is írtam: "Én nem fröcsögésből és gyűlöletből nevezem fasiszta szervezetnek, hanem abból a félelmemből kiindulva, ahogy viselkednek és amit közvetítenek. És igenis párhuzam van a nyilasok, a nácik és a gárda között".

4. Jelképekkel van baj?
Nem. Nem. Nem. Azzal van a baj, hogy jelképeitek a szálasi érára emlékeztetnek, és szándékosan. Amikor jelképeiteken bírálom én is, nem az árpád-sávot bírálom, hanem azt ahogy azt felhasználjátok, lejáratjátok, kisajátítjátok, megszentségtelenítitek. Ha nem értenéd: Más a Lánc-hidat telerakni román zászlókkal, amikor itt a román államfő és más június 4-én ugyanide kiállni és azt kiabálni, hogy éljen Nagy-Románia. Szerintem az sem lenne törvénytelen. Ti fasiszta jelépekre nagyon is hasonlító jelképekkel masíroztok olyan társadalmi csoportok között, akiket a fasiszták halomra öltek. Törvénytelen? A bíróság szerint igen.

Az emberek állítólagos szeretetéről: Bemegyek június 4-én Romániába éljen nagy romániát kiabálva, emberek ezrei fognak odajönni és vállukra emelni. Mégsem dicsekednék vele. Amit látsz egy szűk kör, ne feledd a Lajtától Záhonyig 10 millióan vagyunk, ne tévesszen meg néhány ember szeretete. Az Újpest B középben is sokan hiszik, hogy mindenki újpesti. Távol vagy az igazságtól és a valós társadalmi megítélésetektől!

Szerencsére.

kyncza 2009.09.03. 22:01:03

@Bergeroth: melyik eszmével nem értesz egyet? Elárulom neked, hogy van cigány barátom! Több is! És egy gárdista se akar népírtást! 1xűen rendet akarunk. 2 fajta bűnözés van túlnyomórészt Mo.-on. Kormány, pártközeli haverok milliárdokat nyúlnak le, és a cigányok által elkövetett rablások, gyilkosságok. Lehet kozmetikázni a bűnügyi adatokon, de a késes támadások 95%-a cigány, a rablásoké is, a 14év alatti támadásoké is! Az előbb mondtad, hogy kitérnél a cigánycsapat elől...előítéletes vagy? na vajon, miért? Téged nem frusztrál, hogy a saját országodban NEKED kell meghúznod magad?

Ruszlán 2009.09.03. 22:19:11

@kyncza: Bocs, kihagytam kis időt.
Nos, ha azt kérdezed, mi a bajom a szebb jövőt köszöntéssel, olvass el egy törikönyvet a nyilas korszakról. Ők köszöntek így. Ennyi

kyncza 2009.09.03. 22:22:47

@boolood:

1. Van más válasz a társ. probl.-ra? nincs
Közbiztonság állapota? siralmas
Tesz a jobbulásért valaki valamit? nem

2. "Független" magyar bíróság!
Ezt ugye röhögés nélkül te sem tudod kimondani? Még mindig várom, h mi törvénytelent tett...

3. Egy csoport fél, mert valakik valamikor ezen jelképek alatt öltek? Ja...kérdezzünk meg egy pakisztánit, mit szól a zsidó csillaghoz mondjuk...ja ez nem számít?

Gyakorlatilag Nyugat-Magyarországot bejártam a gárdával...és valahogy az emberek szemében nem állítólagos szeretetet láttam.

Még egyszer kérdem: mi az állítólagos rettegés oka?

Ruszlán 2009.09.03. 22:25:11

@kyncza: Én sem értem, mért fél a Gárdától a magyarok egy kis része.

kyncza 2009.09.03. 22:25:44

@Ruszlán: rendben! Mivel minden nácin volt alsónadrág, zokni, tiltsuk be ezeket is! a vörös színt is tiltsuk be! A német nyelvet is tiltsuk be!

A sor végtelen, de felesleges magyaráznom, úgy gondolom...

Ilyen alapon bármibe bele lehet kötni...

Bergeroth 2009.09.03. 22:27:38

@kyncza: Nincs kedvem most vitázni.
boolood "jóccakát" elötti véleményével értek egyet. Vedd úgy, hogy ugyanezt írnám, betüről betűre, ha lenne kedvem veled vitázni.
De nincs, mert hasztalan.

Jóccakát.

victorsirius 2009.09.03. 22:29:24

hehe, magyarföldön csak akkor van rend és béke, ha épp megszáll minket valaki, osztrák/labanc/török seregre gondolok.

tököm tele van a nácikkal, akik nem nácik, mert igaz ugyan, hogy egyenruhában masiroznak és utálják a zsidókat+cigányokat, de ők nem nácik.

kyncza 2009.09.03. 22:31:31

@Bergeroth: Szívesen beszélnék róla egy üveg ital mellett is, mert kiváncsi ellenvéleményekre...de azt hiszem, ezzel várnom kell.

Jó éjszakát Mindenkinek!

Ruszlán 2009.09.03. 22:32:13

@kyncza: Nem teljesen!
Sajnos, ez a myilasokra nagyon jellemző,bármi mást lehetett volna választani. Sokakban felmerülhet az, hogy ez a köszöntés mutathat arra is, hogy valamiféle rokonszenvvel viseltetik a gárda a vészkorszak irányában. Én tudom hogy nem, de nem elég jónak lenni, annak is kell látszani. Ez amúgy komoly gond lehet még. Az 50 körüli korosztálynak,bizony szöget üt a fejébe.

victorsirius 2009.09.03. 22:35:40

ja és a sok kisnyilasnak egy kis agytorna:

1. kik hozták létre a gárdát?
2. szavaztak-e jómunkásemberként a gárda-szimpatizánsok az egyik pártra az ep-választásokon?
3. ama párt ep-képviselői mennyit is kapnak havonta a semmittevésért?
4. te kedves kisnyilas mikor fogsz látni annyi pénzt?
5. tizedannyit esetleg?
6. komolyan azt hiszed kedves kisnyilas, hogy nem használtak ki? akkor hülyébb vagy, mint gondoltam.

kyncza 2009.09.03. 22:36:27

@Ruszlán: értem! És tudod mit? Van benne némi igazságod, lehet, h nem túl szerencsés választás volt. De ha elvonatkoztatunk, nekem már nagyon hiányzik szegény országunk szebb jövője!

kyncza 2009.09.03. 22:40:46

@victorsirius: az ilyen kis nyilasozó szánalmas szardarabot, mint téged, viszont megrugdosnám!!

Egyelőre a Jobbik ep képviselői szólaltak fel egyedül a magyar gazdákért, a szlovák nyelvtörvény, és a cigánybűnözés ellen egyedül!
Hallottál már egyetlen magyar EP képviselő javaslatról eddig Mo.-ért?
szdsz, mszdp, fidesz akármilyet?

Ruszlán 2009.09.03. 22:42:20

@victorsirius: Barátom, nemcsak a gárda szimpatizánsai szavaztak a jobbikra. Hanem mindenki, akinek tele van a töke az impotens, rabló jelenlegi politikai elittel. Illúziója senkinek se legyen, hogy, a következő hatalom jobb lesz. De az új erőben reménykedik mindenki. Most már látszik, hogy nem elveszett szavazat a jobbikra voksolni, lesz itt még meglepi!

Dr.Hook 2009.09.03. 22:44:02

Az egyetlen nép a világon, amelyik állandóan lekicsinyli,kicsinyíti önmagát,az a miénk ha beszélgettetek volna, mondjuk svédekkel, még a legutolsó, valamelyik kutatóbázison dolgozó emberüket is számon tartják, cirka 2000 km.-re a hazájától. Nekünk 5(!)millió nem számít.A nemzeti büszkeség igenis az erőn múlik, a kultúra mellett,Nagy Lajostól,akár Klebelsberg Kunóig, a gárda jelzés, nehezen dolgozzátok fel látom, főleg ott nagy az értetlenség, ahol a talmi jólétet még nyomokban érzékelni lehet, pl. főváros.

Dr.Hook 2009.09.03. 22:49:24

@victorsirius: jómunkásember mit jelent?

Ruszlán 2009.09.03. 22:49:41

@Dr.Hook: Hol van itt már nemzeti tudat? Ez a 40 év kimosta az emberek leggtöbbjéből. Ki ismeri az őseink kúltúráját? Ki védi meg a nyelvünket. Mindent beborít a szar, ami tévéből ömlik a pofánkba. Ha nemzeti létünk két tartóoszlopát kirúgjuk magunk alól, akkor végünk lesz 2-3 generáció múlva.

czejp (törölt) 2009.09.03. 23:12:10

Tecettek vóna ellenforradalmat csinálni ...

Dr.Hook 2009.09.03. 23:21:01

@Ruszlán: Hát ezért kell a gárda, nem vagyok tag, de valamennyire ismerem az Ír Köztársaság történetét, ha ott nincs IRA. ma nincs Írország és a gárda nem is robbant, szelídek, közük nincs az egykori vészkorszakhoz,pont úgy, mint a titkosszolgálatok által részben levezényelt cigányöléshez, nagy a baj ha a kancelláriaminiszter berendel mindenkit...

Dr.Hook 2009.09.03. 23:22:37

@czejp: Bővebben testvérem...?

Hurkabácsi 2009.09.03. 23:29:23

@boolood:
Elmesélek neked egy történetet.
1947-ben a Magyar Népbíróság betiltatta a Selmeci diákhagyományok ápolását, mert az akkori politika úgy gondolta, hogy a hazafias gondolkodás, a bursch diáknóták, a Szakestélyek nem méltóak a kommunista ifjúsági neveléshez.
Persze a Selmecbányáról elmenekült, és Sopronba befogadást találó Akadémisták még olyan főbenjáró bűnöket is elkövettek, hogy Ágfalván hazakergették az osztrákokat, elcsalták a népszavazást, és ezért Sopron újra magyar föld lett, német eredetű egyenruhát hordtak (Gruben, Auf, Walden),és nagyon szerettek együtt mulatni. De legfőképpen azt a gyalázatot követték el, hogy iszonyatos mód összetartottak. Olyannyira, hogy 1948-ban a teljes végzős erdőmérnök-hallgató évfolyamot az államvizsga előtt kirúgták, mert részt mertek venni a valete-szakestélyen.
De az iszonyatos tiltás ellenére föld alatt tovább működött az egyész. Majd az erős 56-os részvétel után az akadémiát feldarabolták és több városba szétszórták, több mint 300 diák és tanár Kanadába volt kénytelen menekülni a megtorlások elől.
Szerencsére sikerült elérni, hogy 1971-től ismételten fel lehessen venni az egyenruhát, de a teljes szabadság csak 90 után jött el a Selmeci diákok számára. Végre tovább ápolhattuk a több mint 250 éves örökségünket, és szabadon kiálthattuk a világba: Jó Szerencsét!

Ezzel a kis történettel csak annyit szerettem volna mondani, hogy az aktuális politika hiába tiltat be egy szervezetet (törvénytelenül), ha annak a tagjai szívvel-lélekkel teszik a dolgukat, és kiálnak az elveik mellett, az túl fogja élni.

És persze sokaknak fáj az igazság, de ők legalább ki mernek állni, és elmondani azt.

ledo76 2009.09.03. 23:34:48

@kyncza:
Féltek a cigányoktól, de nem értitek meg ha valaki a ti eszméitektől fél. Én a nyolcadik kerületbe jártam ált. iskolába, edzésre (sokkal keményebb mint bármelyik borsodi falu), volt is problémám a cigányokkal, de mivel egyenesen, határozottan ugyanakkor udvariasan és a balhét kerülve éltem közöttük igazi bajom sosem volt velük. Az egyik legnagyobb konfliktusomban is egy másik cigánygyerek segített. Elismerem, hogy a nagyrészük nem tisztességesen akar megélni és, hogy az államtól kapott túlzott segélyeiket sem normális dolgokra fordítják, de azért képzeld el, hogy te is cigánynak születsz, milyen lehetőségekkel vágsz neki az életnek? A börtönstatisztikádról:
1. A 95% túlzás
2. Az igazi nehézfiúk (gyilkosok, pedofilok, bankrablók, drogdílerek, keresztapák) között kevés a cigány.
Szerintem nem Magyar Gárda kell, hanem következetesebb törvények, keményebb bíróság.

Hurkabácsi 2009.09.03. 23:41:35

@ledo76:
Hidd el, hogyha lennének következetesebb törvények, nem lenne kettős mércét alkalmazó bíróságunk, és lenne egy politikai irányítástól mentes tökösebb rendőrségünk, akkor a Magyar Gárda nem jött volna létre.

Coligny 2009.09.03. 23:43:48

Nem irigylem ezt a sok embert akik félelemben élnek. Tulajdonképpen egy olyan dologtól, amit maximum a tévében láttak. Én inkább attól félnék, hogy végigmenjek éjjel Pécsett Fehérhegyen (mindenki értse rá saját kis településére. Még csak annyi,nem vagyok semmilyen szervezetnek a tagja. De mondjuk bennem nem az egyenruha vagy a zászló kelt "rossz érzéseket", hanem a vörös csillag meg az internacionálé. Ennyi.

Coligny 2009.09.03. 23:46:14

@Coligny: Nem olvastam el újra elküldés előtt, így kicsit megcsúfoltam szép anyanyelvem. Természetesen: ezt a sok embert, aki félelemben él...

Dr.Hook 2009.09.03. 23:50:28

@ledo76: Azért a nehézfiúk nem volt jó példa, Marian veszprémi sportolónk?

ledo76 2009.09.04. 00:05:44

@Hurkabácsi:
A rendősrég egyesek szerint (futballhuligánok, randalírozók) így is túl kemény... Egyébként a magyar rendőrség az egyik legjobb felderítési
statisztikával büszkélkedhet Európában. Szerintem is végezhetnék jobban a munkájukat (elsősorban a közlekedésiek), de a magyar közbiztonság egyáltalán nem rossz. A bírósági ítéletek és a büntetésvégrehajtás más tészta. De az sem bíróságok elfogultsága, hanem a rossz/elavult törvények ill a kényszer (pl: kevés BV férőhely) miatt.
Mindezek mellett vagy ellenére nem egy önbíráskodó, nevetséges (mert én inkább nevetek a pocakos, fogatlan, félhülye gárdistákon, mint félek tőlük) szervezetet kell létrehozni, akik egyrészt a politika játékszerei, másrészt a jelképi utalásaik és retorikájuk miatt tényleg félelmet keltenek bizonyos rétegekben. Nem az a megoldás, hogy kipécézek egy (valóbban létező) problémát illetve egy népcsoportot (cigányság) és mindent arra kenek.

ledo76 2009.09.04. 00:08:29

@Dr.Hook:
Nem azt mondtam, hogy nincs köztük cigány hanem azt, hogy kevés. A cigányok jellemzően nem ilyenekért ülnek.

Meridian74 2009.09.04. 00:24:34

Rassziuzmus vagy nem rasszizmus, de a cigányok olyna hosszú éve és olyan gyakorissággal állítottak ki magukról minőségi bizonyítványt, hogyha bárki egymaga szembetalálkozik valamelyik példányukkal akkor már eleve bizalmatlanul méri végig, bárki is legyen az.

És a fejétől büdösik a láb, a mostani cigányvezetők vagy képviselők is csak tovább erősítették ezt a képet magukről, lásd más pénzén a saját gyereküket küldték nyaralni, holott ők maguk egyáltalán nem voltak erre rászorulva más viszont igen, és pont azok akiket rájuk biztak, hogy na tessék itt egy kis pénz cszervezd meg nekik - rászorulóknak - az üdülést... hogy hoygnem a pénzt egyszerűen ellopták.

EZekután a cigányt ne tartsuk vagy nevezzük CIGÁNY-nek?
Nonszensz lenne, ha nem.

Meridian74 2009.09.04. 00:26:44

És a magyar gárda jelenléte, mert a jelenlét is ép elég visszatartó erő, jogos ott ahol már nem lehet mit kezdeni a cigánybünözéssel. Cigánybünözés meg van, tanítják a rendőröknek, legfeljebb a média saját érdekekből eltussolja, de ettől még jól meghatározható fogalom ez.

ledo76 2009.09.04. 00:35:05

Egyébként ez egy tipikus hatásvadász cikk, ami meglovagolja egyébként tényleg abszurd közéletünket, annak érdekében, hogy megint kitörjön a polidili és az acsarkodás.
Jójszakát!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.09.04. 00:52:38

@Meridian74: Csakhogy - azzal hogy azt mondod hogy cigánybűnözés, azokat a cigányokat is lebűnözőzöd akik nem követtek el törvénytelenséget, ezért nem illik ilyet mondani, ráadásul szerintem nem visz közelebb a valódi probléma megoldásához, ami - azért ezt valljuk be - nem az elmúlt pár évben kezdődött, hanem generációkkal korábban. Nem mellesleg pedig - egyszerűen megdöbbentő hogy azért mert a politikai "ELIT" egy kalap szart sem ér, ezért kellene párthadsereget szervező, kirekesztő, saját magyarságára másnak kárára büszke, rasszista, irredenta, valamint szakmapolitikailag teljesen érzékelhetetlen (a jobbik gazdasági programja nem több egyszerű demagógiánál) párttal szimpatizálni? Szóval hogy a jelenleg fellelhető rettentő választék mellett miért emelnek - nem csodálom hogy elkeseredett emberek - egy szélsőséges és az egész világ előtt vállalhatatlan pártot a valódi párbeszédbe, ezt egyszerűen nem tudom felfogni. Minden országban van tömött 5-10% szélsőség...de hogy hazánkban ők határozzák meg és tematizálják a közéletet közel egy éve, az nem azért van a mondanivalójuk vállalható vagy reális megoldás a problémákra, hanem azért a jelenlegi parlamentben ülő politikusok teljesen hiteltelenek. Ez ennyi, nem több. Nem mellékesen a jobbik problémafelvetésben nem rossz, de értelmes megoldásokat még nem hallottam, mondjuk ezekre a kérdésekre, témákra: a roma kisebbség, a forráshiány, az adópolitika, a külpolitika, a növekvő munkanélküliség, az oktatás széthullása, a folyamatosan romló egészségügy, az elmaradt kistérségek felzárkóztatása...szóval ezekre a problémákra bizony lehet lózungokat, meg demagógiát köpködni, a fidesz és mszp is megteszi, de ezeket a problémákat nem lehet megoldani csak komoly szakmapolitikai, hosszútávú döntések és reformok meghozatalával, amelyekhez legalább kétharmados törvények, és legalább három cikluson át tartó elszánt reformpolitika kell. A jobbik mit tud ehhez hozzátenni. A gárda mit tud ehhez hozzátenni? stb...lehet hogy nem a múlttal kéne már törődni, hanem a jövővel, a jövőnkkel, a gyerekeinkével. Lehet hogy a saját problémáinkért mi vagyunk főként a felelősek, nem a cigányok vagy a zsidók. Ez az én véleményem. Amiért szomorú vagyok, hogy a politikai színtéren egyetlen olyan szereplőt sem látok, aki hosszútávon képes szakmailag, és a választók aktív támogatásával megtenni ezeket a lépéseket. Sajnos a most következő Fidesznek sem fog sikerülni, a jelek már most látszanak. Kár. Pedig - sosem hittem volna hogy egyszer ezt mondom - az országunk miatt szorítok nekik.

Robit42 2009.09.04. 06:58:29

@kyncza:

Sötét vagy, mint a fogatlan társaid!

Z0Ł1 2009.09.04. 07:49:02

Zseniális írás :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.04. 08:36:10

Wáháháhá. Már a CC is megnáczult? Hát hova tart ez a világ?

géza11 2009.09.04. 08:39:58

Feszegetik a demokrácia határait a kis nyilas misik. Csak azt a pár pofont kapnák már meg.

Mourinho már nem a király 2009.09.04. 08:48:52

@ledo76: "Egyébként a magyar rendőrség az egyik legjobb felderítési
statisztikával büszkélkedhet Európában."
Erre csak azt tudom mondani, hogy AHHHAHAHAHA, jóvicc vót.
@dEUS666: Mégis mivel, azzal hogy be mertek menni a Népszavába?

boolood 2009.09.04. 08:50:12

@kyncza: Megpróbálom még egyszer példákkal:
Fogok egy vörös zászlót, felveszek egy pufjkát, fejemre egy usankát, rajta egy ötágú csillag - nem vörös, csak a széle. Lenin idézeteket ordibálok, de hangsúlyozom, hogy ezt nem én mondtam, csak idéztem. Majd nov 4.-én felvonulok a szegény munkásemberek érdekeire hivatkozva, vörös zászló tenger alatt. Törvénytelen? Ti ezt csináljátok.

A MAgyar bíróságot ne hozzátok már összefüggésbe a rákosi-félével, vagy ha igen én is nyugodtan fasiztáshassak. Ma magyarországon nincs diktatúra, ellenben ti azt akartok, ettől félek - illetve nem, mert úgy eltűntök, mint csurka.
A diktatúráról egy kép: molnár egészéges jános nem tudott a miniszteri kocsiból kiszállni szobrot lkoszorúzni Pesten. Inkább elhajtott. Ha itt diktatúra lenne, azok az emberek már rég hübösön lennének.

Válaszolok az állítólagos rettegés oka a nyilas egyenruhád, és hogy gyáván a törvény kiskapui mögé bújtok, közben a törvényes rend őreit fikázod. Fasiszta mentalitás.
Kérlek válaszolj már te is egyszer:
Egyenruhátok jelképrendszeretek hasonlít-e a nyilas jelképekre?

boolood 2009.09.04. 08:56:32

@Hurkabácsi: Köszönöm, hogy megerősítettél abban a hitben, hogy 90 után már más a helyzet. Én is ezt állítom: a bíróság független (persze vannak hibái - végtére is emberek). Azért érzed a logikai bukfencet: azt mosndod a mostaniak is a politikai elitet szolgálják ki, és olyanok, mint 48-ban, majd azt mondod, most már engedi a bíróság azt, amit 48-ban betiltott.....

Viktus 2009.09.04. 09:10:18

Vicc ez az ország. Népszavánál pedig bárkinek lett volna agya netán a programozásukat leszámítva jó cikket is készíthettek volna maguknak. A két gárdistás látogatót megvendégelik kávéval hirtelen az ő programjuk is kifagyott volna, hogy nem az elvárt reakció jön létre, aztán lehetett volna velük v.mi riport pl. mi fogalmuk van a lapról amit ajándékba hoztak ...

Na , de mindegy ebben az országban mindkét oldalon többnyire komplett hülyék politizálnak, és a megszokott klissék mentén mozognak ami nem több az alacsonyszintű sztereotipíákból táplálkozó gyűlöltnél.

boolood 2009.09.04. 09:27:41

@Viktus: Igazad van. Az újágíró tásadalom sem teljesít valami fényesen, de a politika mindkét oldala kész csőd.
És igen, több mindent is másképp kellett volna megoldani:
Leülök két fekete ruhás suttyóval kávézni, és nem csinálok nekik reklámot. Tiszta sor.
A szocik helyébe én is felvettem volna a kokárdát, másnap már nem is lett volna téma.
Feco lemond ahogy kipattan öszöd. Most viktor szívná a fogát a válság miatt nem lettek volna utcai tüntetések, és azt sem tudnánk ki az a morva. Talán még ő sem tudná, h jobbikos, és gőzerővel hajtana a fidesz parlameni havi 500ezeréért.

Magyar testvéreim nagy baj van, nincs egy épkézláb politikai erő, akire jó szívvel lehetne szavazni, a civil társadalom pedig gyenge.

gabcigirl 2009.09.04. 09:33:29

Mindig azt mondom, aki valóban "meg akarja védeni a lakosságot a bűnözőktől, ugye", annak be lehet lépni egy hagyományos polgárőr egyesületbe, pusztán közbiztonsági okokból, ideológiamentesen.

Ja, hogy ott nem lehet zsidózni, cigányozni meg gyűlölködni, ezért nem????

Háááát.....

Blackrock (törölt) 2009.09.04. 09:36:11

@boolood: a jobbiknak a zsigereiben van a korrupció, pont úgy, ahogy a "nagy" elődnek, a miépnek. Mivel kézzel fogható gazdasági, szociális programmal nem rendelkeznek (és nem is fognak) ezért teljesen nyilvánvaló, hogy a "politikusaik" kizárólag megélhetési céllal szeretnének a parlamentbe jutni (ami nem jelenti azt, hogy a többi párt képviselői nem ezzel a céllel mennének oda). Nem adok nekik egy évet és attól fog zengeni a sajtó, hogy ez meg az a jobbikos majom mit és hol sikkasztott vagy lopott el.

Az egész jobbik/m.gárda semmi más mint egy vona-féle üzleti vállalkozás, gyűlöletbiznisz, amihez a sok tanulatlan, megvezethető szerencsétlen csak asszisztál, azzal, hogy 40-50 éves fejjel katonásdit játszik.

@Viktus: és ez a 2 m.gárdista ugyan mit tudott volna mondani egy interjúban a szokásos, unalomig ismert jobbikos blablablán kívül?

Viktus 2009.09.04. 10:50:15

@Blackrock:

Éppen az lett volna a lényeg ... okos újságíró ( olyan nincsen a Népszavánál látszik az esetből ) leültette volna az újságukról beszélgetni őket ... és kb. pár kérdésen belül kiderült volna, hogy pl. fogalmuk sincsen Trianonról a begyakorolt klisséken kívül.

Hurkabácsi 2009.09.04. 11:34:56

@boolood:
"Azért érzed a logikai bukfencet: azt mosndod a mostaniak is a politikai elitet szolgálják ki, és olyanok, mint 48-ban, majd azt mondod, most már engedi a bíróság azt, amit 48-ban betiltott"

Én nem azt mondtam, hogy a bíroság a jelenlegi politikai elitet szolgálja, hanem azt, hogy nagyon sok esetben kettős mércét alkalmaz. Viszont a rendőrség az erőteljesen politikai irányítás alatt van.
Ja, és a Népbíróság 47'-es határozatát sohasem vonták vissza (csak nehogy a rendőrök ezt megtudják), csak 90 után elfelejtették, hogy van egy ilyen is, és mostmár nem visz el az ÁVH, valamint nem távolítanak el az egyetemről, hogyha részt veszek egy szakesten, vagy egy Selmeci diákrendezvényen.

Viktus 2009.09.04. 11:41:13

@Hurkabácsi:

Nem volt valódi rendszerváltás. Sajnos a rendőrség-titkosszolgálatok mind kézi vezérlésen működnek nem pedig szakmai alapon ... és ez így is marad, amíg a Draskovics félék vigyorognak az élükön meg a Ficsor báb Ádám felügyeli őket ...

Nem véletlenül nincsen már fia rend az országban a rendőrség , és a szolgálatok csak a becsületesen dolgozó embereket szivatják többnyire, és hónapokig tart felderíteni bármi bűncselekményt, ha egyáltalán belekezdenek a felderítésbe ...

Nagy reformokra van itt szükség komplett rendszerváltásra csak nem tudom ebből a Fidesz mit fog meglépni elég nagyok az összefonódások nem véletlenül erősödik ezerrel a Jobbik. Lehet sok butaságot csinálnak ennek a gárdásdinak sincsen sok értelme, de mégis sokan velem együtt rájuk fognak szavazni, mert a szar ide-oda tologatása már unalmas. -

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.09.04. 18:35:47

Jézusom , itt milyen szar a színvonal

Micro_fine 2009.09.06. 07:46:34

A helyzet egyre fokozódik. Minden bajunk a szoc-lib kormány erkölcstelen, hazug, országromboló tevékenységéből fakad. Amig ez a rablóbanda van hatalmon a válság tovább fog mélyülni. Mit várjunk attól a rezsimtől, amelyik jóléti rendszerváltást igért, majd helyette lesüllyesztette az életszinvonalat a béka s...e alá. Igaz közben a bajokért folyamatosan az ellenzéket vádolta, és démonizálta O.V.-, na ezt kaptuk a közel 8 évi uralom alatt.

dickens 2009.09.10. 18:22:17

Nem kéne annyit hősködjön a magyar gárda. De ha gondoljátok nézzétek meg a youreport.ro oldalt, lehet újságíroskodni rajta.

jógyerek 2009.09.13. 11:53:33

Adjon az Isten! Csak néhány szót a Gárda tagjait fikázóknak: Minap véradáson vettünk rész Debrecenben a helyi vérellátó állomáson több, mint 60 ember, gárdisták Jobbikosok és szimpatizánsaik. Gárda formaruhában elvonultunk a helyi virágpiac előtt és megütötte a fülemet az egyik árus másikhoz intézett félmondata:" Ezeknek legalább VAN GERINCÜK!"No comment...Szebb Jövőt!

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.09.16. 09:41:09

@jógyerek:
Csak hogy ne legyen keverhető:
A ti köszönésetek rossz emlékű.
Az Adjon isten!-Fogadj isten! köszönéssel nem lenne semmi gond.
A véradással szintén nincs baj. Magam is megteszem.
A baj az öncélú zsidózással és cigányozással van, ami nem az igazságot meri kimondani ahogy beleverték a fejetekbe a Vonáék, hanem ellenségképet épít, mint ahogy azt sokan megtették már előttetek.
A formaruhában vonulás nem lenne baj népviseletben, egyéb olyan öltözékben, melynek nincs katonai jellege.

A jobbik és a gárda lehetne egy nemzeti érdekeket képviselő szervezet, mert vannak jó meglátásaik, de az öncélú hergelés és habzó szájú gyűlölet melyet a kisebbségekkel szemben tanúsítanak számomra elfogadhatatlanná teszi őket.
süti beállítások módosítása