Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nagyot buktak a Tv2 új műsorai

Nézettség

2009. szeptember 01. 12:27 szabóZ 107 komment

Hiába indult nagy lendülettel az ősznek a Tv2, két új műsorából egy már tulajdonképpen a premier napján megbukott, a másik pedig nem teljesített kiemelkedően. Ha a teljes főműsoridőt és a reklámozóknak oly kedves 18-49 év közötti lakosságot nézzük tegnap este, akkor a Tv2 kudarca egyértelmű: 22,4 százalékos közönségarányt ért el, míg a konkurens RTL Klub 34,2 százalékot vonzott magához.

Vágó István nagy visszatérése, a Párbaj a csatorna átlaga felett teljesített hétfőn, 25,5 százalékos közönségarányt ért el, ennek ellenére csúnyán kikapott az RTL Klub válaszcsapásától, a Vacsoracsata Heti Hetes editiontől. A humor nagyágyúinak étkezése az éppen tévé előtt ülők 33,4 százalékát érdekelte.

A Tv2 másik új műsora, az ezentúl minden hétköznap jelentkező Celebmustra azonban tényleg nagyot bukott. Ráadásul betonra, arccal előre. A Ganxsta Zoleet mentősnek, Balázs Klárit pedig állatkerti gondozónak maszkírozó reality mindössze 18 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban augusztus utolsó napján, miközben a vele szembe küldött Barátok közt 44,8 százalékot hozott az RTL Klubnak. A kudarcban azért nagy szerepe volt egyébként annak is, hogy a Tv2 valóságshow-ja már a Berényiek szappanoperája után kezdődött, de az utolsó intrika előtt jóval be is fejeződött. Vagyis a Barátok közt-rajongók csak akkor nézhettek bele, amikor az RTL-en éppen reklámblokk volt. Abban az időszakban közelített is egymáshoz a két csatorna görbéje, de még a Barátok közt közé ékelt ph-érték is megverte a celebműsort.

A valóságshow után lassan csökkent a két csatorna nézettsége közti különbség, a New York-i helyszínelők még megverte a Tenegrészeti helyszínelőket (32 százalékos közönségarány a 25,6-tal szemben), de a Gyilkos számok a Tv2-n már szinte be is érte a Szökést az RTL Klubon (23,2 százalékos share a 24,5 százalék ellen).

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

satho 2009.09.01. 13:24:47

Szerintem is fostaliga mindkettő. Szovjet propaganda filmeket vetítsenek a jónépnek vagy húzzanak el dógúnyi ! pl. kapányi a rétre vagy közmunkába kutyaszart szedni. A Berényi a magyar dzsokijúing ?

Kúúlság !

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.09.01. 13:26:09

Ezek az élet nagy kérdései! Zárójelben megjegyzem, hogy tegnap alkoholizálás mellett végigröhögtük a barmok köztöt, Géza terminátorként rontott be a kapitányságra, azt vártam, mikor mondja, hogy hasta la vista baby, meg mikor veszi le gipsszel együtt a húst is megvillantva a fémkart. Meg maunika só roma pankrációit a harczosokkal nem lehet alulmúlni.

Bacchpapucsban Balatonfüredre 2009.09.01. 13:26:51

Akármit csinálnak nem fogja a tv2 lenyomni az RTL-t.Ezt el kell fogadni és bele kell nyugodni.Kár ebbe nekik pénzt és energiát feccölni.

Vagy ha nagyon ezt akarják a volt csiga tévénél, akkor tessék kemény pénzt belepumpálni, ne csak csorgatni a lóvét.
Ja, hogy úgy már nem éri meg lenyomni az RTL-t? Hát kérem, csak kemény pénzmennyiséggel megszerzett jó műsorokkal tudna megtörténni a trónfosztás.Olyan sehol nincs, hogy kis pénzt adok de nagy nézettséget akarok.
Vágó műsora szánalmas és oltári bukás lesz.Főleg, ha kiderülne, hogy mennyit kap adásonként. Ebből prime movie-kat / sorozatokat lehetett volna megvenni a vásárokon emberek!
Unalmas a Vágó műsora,túl sok múlik a játékosokon, akik általában sz@r fejek.

bloggerman77 2009.09.01. 13:27:00

Egyszerűen hihetetlen, hogy ez a rémisztően díszletszagú,művilágban játszódó gügye "magyar Dallas" - BK- vezeti a nézettségi toplistákat már 10 éve.. pfff.......

Hypofx 2009.09.01. 13:31:09

hat falun nincs mas ezt meg antennaval is jo minosegben tudod fogni es mit csinaljon az a szerencsetlen asszony amig a ferje iszik a kocsmaban, nezi a BK-t. bar erdekes hogy szerintem a reklam miatt vasarlo emberek nem ugyan azok azokkal az otthon ulo asszonykakal akik ezt nezik szoval van itt azert csusztatas.

Állásrafal 2009.09.01. 13:34:36

Én vágom a Vágót, ma is várom

gaston 2009.09.01. 13:35:09

Remélem, Vágó műsora magához tér. Szégyen, hogy azok a ripacs hetihetes alkoholista barmok nézettebbek!!!

Baszkurátor 2009.09.01. 13:37:47

Három ötlet a tevekettőnek, hátha olvassák :

- Másfélmillió lépés Magyarországon
- …és még egymillió lépés
- Kerekek és lépések…

A BK összes szereplője mehetne tarhonyát kapálni.

Alex3000 2009.09.01. 13:42:44

Szerintem mindkét csatorna szar. Vágónak már nyugdíjba lenne a helye. Mindkét csatornának legfőbb hibája, hogy már nem tudják hol a határ a hirdetések terén. Fárasztó a sokszor 15 perces mosószeres reklámok és folyamatosan ismétlődő ajánlók.

Mitya Ivanov 2009.09.01. 13:44:42

Szökésben helyett szökés
még nem irnám le azt a párbajt, belenéztem, szokható lesz, bár én nem fogom nézni. a celebműszakról nem is tudtam hogy lesz. amúgy az RTL a Barátokkötel nagyon nagyra van, még egy válogatott meccset is el akar söpörni az útjából. Szóval a TV2 jobban teszi, ha arra az idópontra adásszünetet tervez be.

Hány Éves 2009.09.01. 13:46:25

@Baszkurátor: Szerintem sajnos nincs igazad. Bár lenne...
A jelenlegi magyar népesség nagyobb része TÉNYLEG szereti nézni a BK-t. Az átnevelés 12 év alatt sikerült, ma már a tömeg nem vevő az értelmes műsorokra. Egy vékony rétegre kereskedelmi TV-t pedig nem fog építeni senki. Az általad említett műsorokat max a Duna Tv-n várhatod.
A BK-val kapcsolatos kérdéseim: http://hanyeves.blog.hu/tags/barátok_közt

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.09.01. 13:51:11

itt is kinéz pár NLK

de a mait már kiosztottam:)
hannibal.blog.hu/2009/09/01/nap_leghulyebb_kommentje

on
@Bacchpapucsban Balatonfüredre:
vannak sorozatok is
@Hypofx:
ha tudnád, hogy ki mindenki nézi, nem parasztoznál
@gaston: egy ripacs, egy alkoholista, egy barom ...és a másik kettő?:)

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2009.09.01. 13:52:09

Átvágó Pista bá nagyon arrogáns...
Az anyátok közt már unalma Magda nyanya nélkül.
Inkább a Hírtv alaphangon, azon legalább elalszom:)))

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.01. 13:56:31

Nem tudom, hogy az RTL-es krimik ismétlések -e, de a TV2-sek igen. Szóval azokat azért ne húzzuk annyira le...

gray 2009.09.01. 13:57:00

Nem értem ezeket a kanálisokat. Mindenhol ezek a primitív "celeb"-ek, ez olyan "üveggyöngy"-szerű. Hihetetlen, hogy nem találnak valahol filmet, vagy értelmes műsort. Elég a primitívségből!

Art Mooney 2009.09.01. 14:04:21

ne mondja senki, h nincs meg bennem a joszandek, itt egy hasznalhato otlet ingye' :)

mikor fog rajonni a tv2, h a baratok kozt ellen olyan musort erdemes inditani, amelynek a nezokozonsege nem talalkozik a bk faek egyszerusegu csoportjaval? pld. kulturalis musor, szinhazkozvetites, beugro, vmi film az imdb top100-bol, filmmuzeumos film, vagy barmi, ami kicsit is ertelmes. ha nem egyertelmu: amitol a tv2s begyepesedett sikhulye mediagecik fintorognak, az jo lesz.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.09.01. 14:05:47

@DArchAngel: ilyen valojaban hogy merik megjegyzeseket legkozelebb kerlek ne.

Wuff 2009.09.01. 14:08:00

@gray:

Amíg erre van igény, addig ez lesz. Ez a 10 millió zombi országa. De máshol sem jobb, és ez vígasztal. :)

Art Mooney 2009.09.01. 14:09:54

@szabóZ: csak megjegyzem, ha a neeeep tenyleg igy reagal, akkor barmennyire es faraszto es repetitiv, ha ezt nyomod el, akkor torzitod a kozbeszedet.

The Good Boy 2009.09.01. 14:10:26

tegnap valami csoda folytán tévé elött ültem az ominózus időszakban (nem fog megismétlődni megint egy darabig:::), véletlenül találtam rá a főzős hetesre, az hozta a fözőmüsor szintjét (már amit az elmúlt egyévben láttam 1-2 részt, azokhoz képest), se rosszabb, se jobb nem volt, utána pedig a celebmunkás műsorba is beleakadtam. Na az már egy másik eset: Szőke erőltetve próbálja játszani a gügyét (pedig természetesen is menne, nem kellene hozzátennie - mondom ezt úgy, hogy egészen pár évvel ezelöttig nagyon bírtam a stílusát, de ez amit pár éve csinál, hogy kissé túljátsza magát, már gáz. Lásd a bakkerman cimű szörnyűséget, amit pl. én kb. 10 percig bírtam), a blamázs klári sír, mint egy fűrdőskurva, hogy kétkezi munkát kell végeznie, mig a Gangszta (akit amúgy alapvetően kedvelek) fárasztja a jobb sorsra érdemes mentősöket akikről lerí, hogy azért a pár fillérért, amit apanázsként kapnak (ha kaptak), kell jópofizniuk a cölöppel, döglégy meg még szánalmasabban belesz*rna az egészbe, csak hát ő gondolom kicsit több gombot kap a szereplésért.
Az anyátok köztöt sikerült kikerülnőm, a vágó müsorba belenéztem, arról az a véleményem, hogy körülményes a játékszerkezet, a szabályok, és emiatt szerintem nagyot és gyorsan fog bukni. Mindenesetre én letudtam a 19-21 közötti adássávot erre az évre, úgyhogy további jó szórakozást a két "nagynak" hozzá.
Egy 18-49 közötti.

zipi 2009.09.01. 14:10:49

Szerintem pont azért jó a BK mert lehet követni, hogy hol tart agyban a társadalom nagyobb része. :)

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.09.01. 14:19:47

Mi a jó k*rva élet folyik ebben az országban?

Nancsi 2009.09.01. 14:26:15

www.agbnielsen.net/whereweare/dynPage.asp?lang=local&id=319&country=Hungary

Kb 0.03 százalékból következtetnek a teljes lakosságra, nem baj. Amíg nem lesz ip tv, addig ezt veszik hivatalos adatnak. Ugyanúgy, ahogy a sámántól kérdezték meg, hogy mikor fog már esni, amíg nem volt barométer meg műhód.

harasztigábor 2009.09.01. 14:28:03

Vágó Pesta anno pont azért jött el a TV2 -től, mert az Esti Broadway c. műsorban túl bulváros kérdéseket akartak rákényszeríteni. Neki a Kerényi Péter féle "kurvaokos-kurvatudományos" tetszett. "Két ion és egy kation kovalens kötését hogy hívták a burbon tudósok franciául?" ..és hasonló okosságok. :)
Csak arra nem jött rá, hogy a drága közönség erre nem vevő! Ott voltam, munkatársa voltam, tanúja voltam! És még miket tudok! :)))
Most azonban győzött Pesta kimeríthetetlen pénzéhsége, ezért elveit feladva ezerrel loholt vissza a TV2 -höz egy bulvár ízű szar kedvéért!
Ma már nem hiteles ember, megbukott és pont!
Ezért nem lesz sikeres ez a műsora szegény Pestánknak! :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.09.01. 14:29:38

@_Venom_: a 'k*rva' az mi?

Mert a 'kurva' egy (szláv eredetű, de) magyar szó

Nem muszáj káromkodni, nem muszáj ún. csúnya szavakat használni, de aki fAszt mond, mondjon Bazdmegot is

2009.09.01. 14:35:55

na hát hiába Kádár népe vagyunk mi, nem fogjuk mi ezt levetkőzni 120év múlva se. 2 millió tapló nézi esténként az anyátok közöt és nem tűnik fel nekik, hogy kb. 150 részenként ismétlődnek az események. persze aztán még vevők egy kis hetihetesre is, ahol néhány pártkatona szórakoztatja a nagyérdeműt egy kis orbángyalázással. tudjátok mekkora kihívás megpróbálni viccesnek lenni, mikor kurvára nem vagy az. na ezért ezeknek egytől egyik kijár a köztársasági kereszt legmagasabb fokozata.

mojszipupi 2009.09.01. 14:42:16

Mindegyik egy nagy adag szar.....ennyi
Magyarországot győzike után tökéletesen jellemzik a nézettségi adatok...szánalom

The Good Boy 2009.09.01. 14:50:19

@anal_intruder8000: nem védeni akarom a főzős müsor, de amennyit én tegnap láttam belöle, abban egy szó nem volt politikáról, sem a mini császárod gyalázásáról. Megnyugodhatsz!

Bambano 2009.09.01. 15:06:25

bírom ezt a szépen cizellált véleményt: betonra, arccal :P rotfl

fallen 2009.09.01. 15:14:36

Visszasírjátok ti még a celebműszakot és a többit, amint elkezdik nyomni a Benkőt, amint feleséget keres. Mindíg van, amit alul lehet múlni.

senki_senki 2009.09.01. 15:15:23

A lakosság min. 70%-a este a TV előtt ül?
Ez valós adat?

Mitya Ivanov 2009.09.01. 15:16:05

"a reklámozóknak oly kedves 18-49 év közötti lakosságot"

ezt a mondatot meg nem kéne többet leírni, vagy pedig dőltbetűvel, ahogy a modoroson teszik.

még mindig az van írva, hogy Szökésben, pedig az Szökés.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2009.09.01. 15:18:14

@A Hannibal Lektűr-attitűd: szerintem meg egy hatarozoi igenev.

@_Venom_: a 'k*rva' az mi?

Mert a 'kurva' egy (szláv eredetű, de) magyar szó

sanya64 2009.09.01. 15:25:33

a Vágó-műsorról lesz errefelé még párszor szó szerintem, de egyáltalán nem olyan szörnyű, mint vártuk, nagyjából olyasmi lett, mint a "Legyen Ön is...", csak itt ugye egyszerre két kuncsaftot zavar be a málnásba a válaszokkal, meg hagyja, hogy ők is hülyítsék kicsit egymást...
jó lesz ez talán, majd mikor máá beleszokik a jónép, hogy mi is ez...
az a zsetontologatás, meg a fordulós-kérdés egmillióért, az viszont már kicsit a parasztvakítás kategória, de egye-fene... ))
(a közben a másikon vacsizok se voltak ám szörnyűek, csak talán nagyobb asztalhoz is ülhettek volna, hogy kicsit jobban el tudják magukat engedni, több van abban a díszes társaságban, mint hogy olyan kis szerénykén magukba toljanak mindent, aztán spuri haza anyuhoz... ))

Fanyuvo 2009.09.01. 15:31:28

@senki_senki: Ezt, hogy sikerült összeadnod?
A két százalékos érték az éppen TV-t nézők eloszlását jelenti, nem a teljes lakosságét.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.09.01. 15:33:02

De vajon mit nézhet az a közel 40%, aki nem ezt a két csatornát nézi?

abc987 2009.09.01. 15:37:20

Nem számít mit mond a nép és a rendkívül bonyolult számításokon alapuló , amúgy kitérdekel statisztikák a két tökömbököm pöcs csatorna teljesítményéről mikor MAGDI ANYUS EGY ÉV MÚLVA FELÉBRED ÉS KIDERÜL CSAK ÁLMODTA AZ EGÉSZET MINT PAMELA VAGY NEMTOMKI A DALLASBAN !! :))) Előre ! Hadd butuljon a nép !

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.09.01. 15:37:28

@senki_senki: Nem. A 18 és 49 közötti tévénéző lakosság több min. 70%-a nézte a felsorolt 6 csatornát.

tucano 2009.09.01. 15:39:28

Most olvasta, hogy egy pakisztáni realytiben vízbe fulladt egy versenyző. Ezt nem lehetne kötelezővé tenni az összes magyar celebreality szereplőnek? Szerintem nagyon megdobná a nézettséget.

senki_senki 2009.09.01. 15:41:43

OK. Nem nagyon értem, hogy hogyan mérik a nézettséget.
Az kideríthető valahonnan, hogy hányan néznek tv-t az országban? Ebből a grafikonból számomra ez nem derül ki.
És a maradék kb. 35-40% mit néz?

Dallas 2009.09.01. 15:42:47

bloggerman77: igazad van, de azért a Dallast nehogy már a BK-höz lehessen hasonlítani. Annak volt forgatókönyve, meg szereplőgárdája. Berényi Miki, mint JrEwing? Muhahahaha..
Egyáltalán nincs semmilyen műspr, ami nézhető lenne, kivéve a 24 V évada az M1-en, pesze 23.00.-tól. De így is recpect, h egyáltalán leadják, az egyik legjobb minőségű Tv sorozatot és nem az Életképeket ismétlik. Ez is valami..

Kokas 2009.09.01. 16:13:49

Felfoghatatlan miért érdekes, ha valaki főz és kajál. Minden este ez van a konyhában. És talán még viccesebbek is vagyunk pár sör után.
Egyszer valakitől hallottam, de óriási igazság, hogyha egy segget mutogatnának főműsoridőben, akkor egy idő után az is népszerű lenne.

DEKI 2009.09.01. 16:22:44

Szerintem nagyon rosszul választottak időpontot a TV2nél. Engem pl. érdekelt volna Vágó műsor, viszont a vacsoracsatát nagyon kedvelem, úgyhogy maradtam a bejáratott cuccnál. A barátok közt pedig eddig minden műsort levert, amit valaha versenyeztettek vele, szóval rizikós egy időben adni vele a celebműszakot, ami mellesleg szerintem abszolút színvonalas és szórakoztató volt!!!Nem lehetne pl. a fókusszal egy időben adni?...

harasztigábor 2009.09.01. 16:23:51

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Nna, látom itt is van olyan, akinek rövid a fütyije, és úgy kompenzál, hogy ok nélkül beszólogat másoknak! :)

eleve lehetetlen 2009.09.01. 16:35:55

Mit jajgat itt mindenki? Abban az országban élünk, ahol a boros-bocskor bumerángja a leghallgatottabb rádióműsor messze magasan. Beleszocializálódtunk, hogy azt imádjuk, amikor a híg fost lavórból öntik a pofánkba. Ez van. Van 10-12 nézhető csatorna, szerintem ez bőven elég egy értelmesebb rétegnek (aki nem TV függő), a pullik meg had habzsolják a TESCO-s dobozos habostortát két pofára az Győzike show előtt ülve. Kit érdekel? Legalább könnyebben irányítható a csicska réteg.

Beru 2009.09.01. 16:38:41

Kedves Dallas, ne feledd kérlek, hogy amikor bejött a Dallas Magyarországra, minden okoska azt állította, nem nézi, mert milyen igénytelen ostobaság.
Így aztán boldogok lehetünk, mert lám az egykori szar mindig megszépül

Dallas 2009.09.01. 16:46:13

Beru, én nézem a Storyn az ismétlését és sokkal jobban szórakoztat, mint bármelyik magyar sorozat. Jó, néha nevetségesek a fordulatok, de azért mégis azt kell mondanom, h jól kitalált karakterek vannak benne, fordulatos forgatókönyvel, ami a BKről nem mondható el.
Persze, mindenki azt mondta, h nem nézi, mégis péntek esténkét üresek voltak az utcák.. :) Én csak azt mondom, h felnőtt fejjel, összehasonlítva a Dallast a BK-el nem kis különbség van közöttük.

T@Z 2009.09.01. 16:49:26

Azért az mekkora blama, hogy a számítógépes memória kérdésre egyik sem volt jó válasz... Első adás. Gratulálok TV2.

Hány byte egy Gigabyte? Szólt a kérdés.
Választási lehetőségek kb:

Ezer
Százezer
Millió
Milliárd

The Good Boy 2009.09.01. 16:52:03

@Dallas: pénteken volt a dallas? hát azért nem láttam én belöle egy részt sem, hiszen akkor indult a nagy hétvégi maraton: a vasárnapig tartó bulizás. Hogy aztán hétfőtől péntekig az iskolapadban legyen mit kipihenni:) Én szerettem iskolába járni, csak az elsőév volt nehéz, mire minden tanár megértette, hogy fejlődésben lévő szervezetnek muszáj sokat pihennie.Aztán másodiktól már nem zavartak, mert tudták, hogy addig is csendben vagyok:) Azok a szép módszerváltás körüli évek...

keszricsard 2009.09.01. 17:00:11

Nem tudom mit lovagoltok ezeken a nezettségi adatokon. A 800 db kihelyezett merőműszerből , nyilván több mint a felének haztartasbeliét "szponzoralja" az RTL, kevesebbet tud jól megfizetni a TV2, pénz beszél, RTL gazdagabb.

magyar narancs 2009.09.01. 17:05:24

Én az "bírom" legjobban, hogy szombatonként főműsor időben nincs 1 db nézhető film. Szombatonként általában van ideje az embernek kipihennni a hét fáradalmai, de nincs egy normális film se egyik kereskedelmi csatornán sem. Mi a megoldás? előfizetni jó drágán a hbo maxpack-re, bár ott se mindig adnak nézhető filmeket de kilehet fogni elég jó filmeket, amiket érdemes is megnézni.

2009.09.01. 17:12:14

@eleve lehetetlen: Már a Boros-Bocskor Bumerángját is divat lett fikázni, mert sokan hallgatják, szeretik? Én ha TV-t nézek, vagy rádiót hallgatok, nem biztos, hogy einsteini gondolati kihívásokra vágyok, egyszerűen csak lazulni akarok. Ettől még nem érzem hülyének magam ennyi idő után sem. Persze olyan is van, hogy valami ismeretterjesztő műsort szeretnék nézni, na de az sem mindig egyszerű, mert még ötvenegynéhány csatornán is nehéz olyan műsort találni, amelyiket még ne láttam volna. Szerencsére van internet is.

Fanyuvo 2009.09.01. 17:14:02

@Kokas: Ezt az Idiocracy c. filmben is eljátszották. 25xx-ban az Oscar díjat egy olyan film nyeri, amiben egész végig egy férfi segg látható :)

Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2009.09.01. 17:14:12

Miért? A Barátok közt az jóóó. Az új főcímét szerintem a BKV szponzorálta: combinó, metró, 49-es villamos... LOL
Berényi Miki meg megint áskálódik. Király!

A Párbajba belenéztem (pont a gigabyte-os kérdésnél), és mivel nem az elejétől láttam, ezért nem vágtam le, mi a szabálya, szóval el is kapcsoltam.
Ma tuti Vacsoracsata-BK kombó lesz részemről.

Júj, én még nézek tévééét! Lehet kövezni.

laslo71 2009.09.01. 17:41:23

miért, ilyen műsorokon mérjük a nézettséget? Gagyi az egész a többi csatornán sokkal jobb műsorok vannak. ezeken meg éjjel adják a nézhetőt, amit másnap letöltök torrentről, és akkor nézem meg amikor ezek a szarok mennek, mert dolgozó nép 22 óra után már inkább alszik

Sziporka88 2009.09.01. 17:50:29

@Hypofx: itt van az eb elhantolva. mindig jót mulatok rajta, ahogy a retekklub piaci érdekeinek képviseletében szabózé minden héten próbál valami dehonesztáló címet kiizzadni a kenyéradó gazdáinak legnagyobb konkurenciájáról. eddig a "kábelcsatornák szintjére süllyedt a tv2" tetszett a legjobban, kb. fél éve lehetett.
a sok csacsi kommentelő meg rágja a szart és még egymásnak is esik, tisztára mint a politikában.
mindkét kertévé egy fostalicska, csak a reteknek jobb a píárja, a zindeksz évek óta nekik nyal.

El Argentino 2009.09.01. 17:55:59

Én csak azt nem értem, hogy a tv2nél komplett hülyék dolgoznak? Még a legmocskosabb kocsmából előhalászott alkoholista is megtudná mondani, hogy melyik műsoruk fog bukni.

zsoltix 2009.09.01. 18:38:09

Humor nagyàgyùi? Fajkasgàzi ès tàjsai? Jàjj. Legalàbb idèzöjelbe raktad volna:) Amùgy csinàlhattàk volna celebek hülyèskednek vs celebek hülyèskednek felàllàsban is, ùgy legalàbb kiderülne, melyik rakàs szart eszik nagyobb kanàllal.

szbszig 2009.09.01. 19:15:17

Most mondhatnám, hogy örülök ennek az újabb Celebizé leszereplésének, mert nemcsak szánalmas, de ráadásul volt pofájuk a BL-közvetítések alatt hirdetni valami gigantikus logóval a képernyő sarkában. De nem, mert így meg a Barátok közt újabb rekordot döntött, aminek a következménye az lesz, hogy az RTL jövő héten nem adja élőben a válogatott meccsét miatta...

Amúgy totál leszarnám az egészet, ha nem ez a két csatorna birkózna éppen a futballközvetítési jogokkal is...

gastro vazze 2009.09.01. 19:20:00

Na most bukott nagyot a Laux volt felesége a Vágónál:)))

Brail Kast 2009.09.01. 19:37:26

Jo lenne, ha a TV2 megtanulna, hogy az igenytelen celebmusorok helyett ertelmes, szinvonalas musorokat kell(ene) keszitenie, amelyeknek mondanivaloja is van. Es ez altalaban igaz az osszes kereskedelmi csatornara.

Major Paine · http://www.nekemnincs.hu 2009.09.01. 19:40:29

Teljesen jól megmondta Springsteen már sok sok éve: 57 channels and there's nothin' on...
Sajnos egyetlen kedvenc gyermekem szereti nézni a vacsoracsatát. Ha nincs más dolgom, én is nézek egy kis butulást. Háátthhh... talán a "pffff" és a "nabameg" jellemezné a legjobban a műsort. Most is éppen az megy. A hetileves "sztárjai" - valaki észrevette bajoriminek mennyire üvegesek a szemei? Csak nem az alkoholtól...? namindegy.
Tényleg van olyan, hogy "TV2" kicsiny hazánkban? Nafene.
Fos ez, akárhonnan nézem. Ami valóban szomorú, hogy emberek(sic) PÉNZT kapnak azért, hogy ilyen műsorokat kitaláljanak. (Mint amikor a valamelyikhármas csatornán a Vidióták szupererőltetett foshalmaz ment azzal a két emberszabásúval)
Nem lehetne a Btk módosításai közé felvenni olyant, hogy "emberek rossz szándékú, fantázia nélküli hülyítésének törvényi tényállása..." Büntetési tétele: BK sorozat folyamatos vetítése az 1. epizódtól. vagy hasonló...

a8zoli 2009.09.01. 20:17:47

a cölöpműszakban a ganxta jó volt párbajt meg nem láttam de nem is nagyon érdekel :D

kacsasult 2009.09.01. 20:26:59

Édes Istenem, kik azok a szellemi homelessek, akik még nézik ezt a két fos csatornát?

Dr Smit Plagius 2009.09.01. 20:32:18

ami ciki: tv2
ami cikibb: rtl klub
ami a legcikibb: indexen és egyéb csatolt részeken az "újságíró" helyesírása

Viktus 2009.09.01. 20:45:13

Vágóval jól bevásárolt a tv2 egy teljesen hiteltelen sz*r már régen a credithilles gyurcsányos idióta ... ki lenne kiváncsi rá...

gitáros 2009.09.01. 20:47:24

@T@Z:
Ne legyél annyira kocka, jó az négyes válasz nagyjából. (Egyébként találkoztam már a MBi, GBi, stb. rövidítésekkel, ahol ténylegesen az ezres szorzóval kell számolni.)

Kivlov 2009.09.01. 20:55:54

megérdemlik. a boltot is bezárhatnák már, majom banda.

hetedik 2009.09.01. 20:57:54

TV2,RTL ilyen tv müsorok ...
nagy rakás szar ez az egész , mint az egész ország és a benne lakó sok tehetetlen balf.sz!
Én már sinen vagyok megkaptam az ausztrál vízumot, húzunk innen örökre!
Ti meg nézzétek a sok primitív celebet meg minden...

sertésmájkrém 2009.09.01. 21:37:42

Erre van igény, és? Miért zavar ez titeket? Nem tudtok mit csinálni helyette? Nevetséges ez az óvodás tempó basszátok meg, változtatni nem lehet rajta, erre van igény.
Ne akarjatok már másokat nevelni, mert nem biztos hogy alkalmasabbak vagytok rá. Én sem kedvelem ezeket, oszt nem nézem, ennyi. Ha a szomszédom, aki egy teljesen rendes, jószándékú ember, meg nézi, hát hagy élvezze. Kurvára meg tudom neki bocsátani, hogy követi pl a BK-et.
A többség nézi, van értelmes műsor az rtl en is, csak keveseket érdekel.
Nem kell ezen ennyit hápogni, örüljetek hogy nem nektek szól ez az egész.

marenko 2009.09.01. 21:38:41

számomra is szánalmas, hogy pénzt kapnak ezen műsorok kitalálói. Persze azt sem értem hogy lehet ennyi éven át a ként a BK-t, mindneki volt mindnkeivel, mindneki ármánykodott csalt lopott ..stb. van még új amit ki lehet hozni?? hogy 44% nézi?
egyébként a nézettség relatív dolog, kiválasztanak 100.000 embert és őket viszonyítják a 10 millához.
vagy valahogy így.

hát ez meg sztm kamu így.

_koax_ 2009.09.01. 21:40:59

Hagyjuk már a nézettségmérést, akinek pénze múlik rajta elfogadja (nem véletlenül) és nektek is jó összehasonlítási alapnak. Majd ha már megy a matek ezen része, akkor érteni is fogjátok.

deviantRider · http://bringablog.hu 2009.09.01. 21:41:29

hetedik:

neked ahhoz elkell innen menned, hogy ne nézzed ezeket a műsorokat? én szimplán csak nem nézem ami nem tetszik. de ami tetszik, azt sem tvben nézem. de nem vergődök, mert itt van a NET. (neked is van, ha nem tévedek, hiszen beírtál ide. legalábbis feltételezem, hogy otthonról írsz) azt nézek amit akarok, akkor amikor akarok. szóval...

érdekes ez a dolog, hogy mindig azok "vergődnek", akiknek lenne választásuk. (download).

pesze nem akarok én itt vitát, meg egyet is értek sok dolgokban, hogy szenny a műsor, de attól mert nekünk nem tetszik, attól még felőlem lehet műsoron, max nem nézem. és ha ez 99,9%-a a műsor kínálatnak, akkor az azt eredményezi, hogy nem nézek TV-t, kész. persze én 3 műsort még mindig Tvben szoktam nézni.

késkovács 2009.09.01. 22:57:12

Nem hiszem, hogy Kádár & Co miatt lenne ilyen bunkó a BK-néző jaunép.
Mert akkor az idő múlásával a tendencia javuló lenne.
Ellenben romló.

jelejacques 2009.09.01. 23:09:03

El vannak tévedve itt az emberek.
Nem azért adnak ilyen kvalitású műsorkat a kereskedelmi csatornák mint Barátokközt meg mindenféle celeb parádé (viszketek ettől a szótol) Mónika, Győzike ...mert csak erre telik (nem kevés pénzbe kerülnek ezek sem) vagy mert nem tudnának jobbat.
Ez kell az embereknek, ezt nézik.Megkockáztatom, sokan azok közül is akik most itt szidják őket.
A kereskedelmi televíziózás semmi másról nem szól mint a pénzről.
Ha majd egyszer az emberek úgy döntenek hogy nem nézik ezeket akkor majd lesz változás. Addig nem.

gitáros 2009.09.01. 23:31:36

Azért mókás, hogy az ide kommentelők nagy részének, úgy látszik, fogalma nincs, milyen picike részét képviselik a társadalomnak...
Azt meg külön csípem, hogy aki annyira megveti a bulvárcuccokat, büszkén hivatkozik arra, hogy csak a Spektrum-féle bulvár-"ismeretterjesztő" csatornákat nézi. :)

jelejacques 2009.09.01. 23:38:52

@gitáros: a Discovery meg még a Spektrumnál is sokkal rosszabb...

jelejacques 2009.09.01. 23:43:00

@marenko: A nézetséget igen pontosan megállapítható adat (még ha kicsit színezik is). Nem felmérés alpján műkxik. Ez van.

Csokolom 2009.09.02. 00:16:33

@Viktus: hát ez az kit érdekel ez a büdös szar vágó fosadék szar ember

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.09.02. 00:43:04

@zsoltix: a "humor nagyágyúi" egy poén, és kábé ekkortól eredeztethető:

index.hu/kultur/media/7i7/

mármint az ezzel való poénkodás. aztán a különböző kritikákban folyamatosan így hívták őket félig viccből. lásd még:

www.nol.hu/archivum/archiv-359690

gitáros 2009.09.02. 02:29:18

@jelejacques:
Tudom.

OFF
Nocsak, újabban a gazdagodós piramisjáték jön szembe a reklámblokkokban? Arohadtannyukatnekik.

/OFF

gitáros 2009.09.02. 02:42:43

@hetedik:
Aszongya, kérlek, a mai műsorban (Sydney):
Law and Order, Criminal Minds, Numb3rs, Simpsons, Sarah Connor, ...

Ha megérkezel álmaid földjére, azért ne nagyon dicsekedj, hogy innen szalajtottak.

Td 2009.09.02. 06:14:45

Nekem egyik adó sem tetszik, azóta mióta megjelentek és versengenek. A műsorok évről évre ramatyabbak, jobbat nem tudnak kitalálni. Jóformán nem is nézem már egyiket sem.

sukka2 2009.09.02. 08:08:26

Ez az egész nézettség mérés kamu. Akármilyen szar műsor van a retekkubbon azt nézik a legtöbben még akkor is ha az 2 órás elsötítétés. Egyébként trévé2 is egy nagy szar, nincs mit nézni rajta. A furcsa az, akárkivel beszélek mind azt mondja nem nézik a két adót.
Szerintem a szétosztott nézettségmérő eszközök mellett egy "sufniban üzemeltetnek" még kétszer annyit és úgy alakítják az eredményeket ahogy tejelnek a megrendelők.

1jóakaród 2009.09.02. 08:29:20

Mégis mit vártok? A magyar kereskedelmi televíziózás színvonala a béka feneke alatt van.
Túl kicsi ország vagyunk mi, hogy egyik celeb műsor a másikat érje. Amikor megtudtam, hogy lesz ez a Celebműszak, már soroltam is a stáblistát: Klárika, Korda Gyuri, Győzike, Ganxsta, Keleti Andrea, Katus Attila, Béééá ásszony, minimum 2x Bódigusztiék, a full Irigy Hónaljmirigy, és nehogy kihagyjam már Benkő Dánielt! És már tudom, mi lesz a következő: a celebek elvonulnak egy lakatlan szigetre, ahol a helyi kisboltban történt dolgos nap után egymásnak főznek, miközben Benkő Dániel kikeresi közülük leendő feleségét, a műsor végén meg jön egy bazi nagy fal oszt belesöpri őket a tengerbe, hadd pusztuljanak. Hála az égnek!
Aaunika sóról meg csak annyit, hogy szerintem kiérdemelte a Magyar Fogorvosok Szövetségének támogatását. Micsoda páciensanyag van ott!
Én a magam részéről esténként inkább DVD-ről nézek valami szórakoztatót és értelmeset.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2009.09.02. 08:48:04

Mindkét csatorna csak töltelékMŰsorokat gyárt a reklámjaihoz.

Értelmes ember szerintem 2-3 perc belekukkantás után átkattint valami értelmesebb csatornára.

ipsziloniksz 2009.09.02. 09:00:19

Mi itt a gond? Nem vagyok egy nagy TV néző, de a TV2-nek nagy érzéke van ahhoz, hogy esetenként egy több országban is jól teljesítő műsort/sorozatot leégessenek Magyarországon. Az utóbbi években nem sikerül nekik semmivel sem átütő sikert aratni, főleg a kvízműsorokkal buknak nagyot. Lehet, hogy nem kellene erőltetniük... Amúgy sem értem, hogy miért kell általában egy időben, zsír ugyanolyan műsort adni mindkét fő kereskedelmi csatornának, miért nincs mindegyiknek külön egyénisége, területe, műsorszerkezete? Lehet, hogy azért mert a műsorokért felelős vezetők egyik csatornáról a másikba, majd vissza vándorolgatnak....

tt.ktamas 2009.09.02. 09:12:02

Hihetetlenül nagy divat lett mostanában fikázni a kereskedelmi adókat, mondván, hogy "ez a fos kell a népnek" meg "híg szar töltelékműsorokat gyártanak a reklámjaikhoz" stb. (Arról a jelenségről már nem is beszélek, amikor többen egy comment:com-hoz hasonló oldalra jönnek olyanokat böfögni, hogy "na, ezért nincs nekem tévém"...) De ez egy ingyenes lehetőség, baszki, nem pedig egy kötelezővé tett gyakorlat!

Mikor tanulják már meg az emberek _használni_ azt a kibaszott tévét? Van egy tévéműsornak nevezett misztikus tudástár, ott meg lehet nézni, hogy milyen műsorok vannak, és a címekből már nagyjából ki is lehet következtetni, melyik műsor miről szól. Amelyik érdekesnek tűnik, ott bekapcsoljuk a tévét. Amelyik nem, ott nem kapcsoljuk be. Sőt, továbbmegyek: ha időközben derül ki egy műsorról, hogy szar, ott közben is ki lehet kapcsolni a tévét.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2009.09.02. 11:10:58

@tt.ktamas: szerintem igazad van, de miert kell az ertelmes filmeket, ha eppen van, hajnalra tenni, hogy senki se nezz?

egy maréknyi dollár 2009.09.04. 15:11:55

@jelejacques: Nem tudom;én is töprengtem rajta, mi volt előbb:a tyúk v. a tojás?Aztán mégis inkább arra jutottam,h. biztos nem kérdeztek meg többmillió embert a tévések:érdekelné-e őket egy ilyenmegolyanra tervezett ezmegaz?/műsor/
Elkezdték nyomatni és kész.Amelyik nem hozta a kellő nézettséget, azt lecserélték.
Kár, hogy nem emlékszem, milyen műsoruk volt a kereskedelmi csatornáknak az indulásukat követő néhány évben.A mostani kinálatot elnézve: csak jobb lehetett.
Én pl. a jelenleg futó TV2 és RTL műsorok közül egyikre sem tudnám azt mondani, hogy igényem van rá./kivétel:időjárás-jelentés/
Sokan lehetnek igy ezzel.
Én könnyen vagyok:tanyán lakunk, tányéros tévénk van, sok értékes/számomra/ csatornával.
De mit csináljanak azok, akik pl. panelban élnek és nincs kedvük, energiájuk, pénzük,lehetőségük minden este szinvonalas, szórakoztató programot v. elfoglaltságot biztositani maguknak?
Bekapcsolják a tévét, és azt kapják, ami van.Hiába lenne igényük másra.

Beru 2009.09.06. 23:42:46

"egy maréknyi dollár", hogy mi ment a kereskedelmi tévéken induláskor? Dáridó Lajcsival, szerelmes showműsor Kósa L. Adolffal, Szerencsekerék... tényleg remek volt. És akkor is nézték, néztük. Fogják, fogjuk is. Nyugodjatok már meg, na.

maláta 2009.09.07. 20:06:00

szerintem ultragáz a tv2 és az rtl is , borzalmas műsorok mennek, semmi értelmes sorozat max késő éjjel, amikor már kidőlök fáradtságtól..estefelé meg a fene se akarja nézni az idióta-bugyuta-agyatlan celeb showkat

fokabacsi 2009.09.08. 17:46:30

Ezért nem nézek TV-t már legalább 4 éve, mert amikor belepillantok csak hulladék van.Olyan idióta filmek amelyek tele vannak logikai bukfenccel. Semmi színvonalas vagy szórakoztató műsor.
süti beállítások módosítása