Tényleg félelmetes, mire nem képesek a reklámszakemberek és a technológia: New York és Los Angeles azon lakosai, akik megveszik az Entertainment Weekly című, szórakoztatóiparral foglalkozó magazin szeptemberi első számát, találnak majd benne egy olyan oldalt, amitől szegény nagyanyám biztos infarktust kapna: a betűk és képek helyett egy kis képernyő fogadja a gyanútlan olvasót, amin promóvideókat lehet nézegetni.
A CBS és a Pepsi Max közös kampánya csak limitált példányszámban lesz elérhető, mert az ilyen móka pénzbe kerül, nem is kevésbe, így a technológia tömegterjesztésre tökéletesen alkalmatlan, viszont kurva jól kéz ki. Mint mondjuk egy 911-es Porsche a hatodik emeleti erkélyen.
spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2009.08.27. 12:53:35
Chalabre (törölt) 2009.08.27. 13:56:11
Picsasereghajtó 2009.08.27. 13:57:14
atomic bomberman 2009.08.27. 14:05:05
Az agy nélküli ember 2009.08.27. 14:08:25
pizsama 2009.08.27. 14:10:08
sanya64 2009.08.27. 14:11:14
))
cso zsi 2009.08.27. 14:30:29
Hayo 2009.08.27. 14:30:52
CsigaBige 2009.08.27. 14:31:58
M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.08.27. 14:42:40
:-))))
ethan blow 2009.08.27. 14:44:52
Tehát amit reklámoznak, az mind szar, amit meg nem, az szükséges és mindenki ismeri? Érdekes.
.szali 2009.08.27. 14:53:01
reACT 2009.08.27. 15:07:50
Ravenhill 2009.08.27. 15:14:14
Azon nőttem fel kvázi, na. :)
gitáros 2009.08.27. 15:22:17
Honnan tudod meg, hogy milyen egy termék?
joszip 2009.08.27. 15:22:19
Dave_hu (törölt) 2009.08.27. 15:51:22
en-gé · http://aapp.blog.hu 2009.08.28. 23:13:22