Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kit érdekel a Bajnokok Ligája?

A Tv2 bukással kezdett

2009. augusztus 19. 14:47 szabóZ 152 komment

Tegnap rajtolt a Bajnokok Ligája a Tv2-n, a csatorna még Gundel Takács Gábort is visszahívta a közszolgálat szarvától erre az alkalomra. De az első próbálkozás elég elkeserítő, a Celtic-Arsenal meccset ugyanis annyian nézték, mint egy kiadósabb adásszünetet, vagy legfeljebb, mint a Hal a tortán ismétlését.

A teljes főműsoridőben, a 18 és 49 évesek körében mindössze az éppen tévé előtt ülők 15,2 százaléka választotta a Tv2-t, és 33.9 százaléka pedig az RTL Klubot. Ez az eredmény egyébként a Tv2 csatornaátlagánál is alacsonyabb, vagyis ennél még egy sokadszor ismételt film is többet hoz általában. Ha csak a meccset nézzük, az még ennél is nagyobb bukott, mindössze 13,1 százalékos közönségarányt ért el a reklámozóknak fontos korcsoportban, miközben az RTL Klubon a Halálos fegyver Mel Gibsonnal 39,6 százalékos közönségarányt ért el.

Persze ha a Debrecen ma marad esélye a továbbjutásra a Levszki Szófiával szemben, akkor jövő kedden nagyot kaszálhat a visszavágón a Tv2. A Róna utcában szerintem most mindenki Loki sálban feszengve reménykedik.

Címkék: tv sport tv2 foci bl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

báró Csekonics 2009.08.19. 14:51:12

LOL
Ha van lejjebb az RTL Klubnál, akkor az a TV2 ezek szerint.

ken adams 2009.08.19. 14:56:01

egy selejtezőmeccsből a nyár végén még semmit nem lehet levonni. ha a debrecen bejut, akkor minden 2. fordulóban nagyon kaszálnak majd. ha nem jut be, akkor meg eldől, ősszel mennyit ér a BL-jog.

edkocsoki 2009.08.19. 14:57:14

Nem gondolnám, hogy akkor nagy kasza lenne, ez csak látszólag ugyanolyan szitu, mint anno a Fradinál.
Különösen, ha a másik oldal jól bejáratott cuccal jön. nem néztem utána, de a halálos fegyver széria jó ötletnek tűnik a BL ellen.

almdudler 2009.08.19. 15:03:57

vajon ezt is leveszik, mint egy sorozatot...

Viktus 2009.08.19. 15:08:02

szbóZ is átmegy idiótába? ez nem a bajnokok ligája volt, hanem egy fos selejtező két középszerű csapattal ...

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.08.19. 15:10:09

Én nagy focidrukker vagyok, de tök érthető, hogy ezt még nem nézték sokan. Majd az ősszel jobb lesz, de az igazi nézőcsalogatás majd az egyenes kiesés lesz.

Egyébként jól jellemzi a magyar nézői igényeket, anno a főiskolai koliban nem lehetett BL-meccset nézni a tévészobában, mert a leendő értelmiség a Barátok köztet bámulta, tömegével.

LouiS 2009.08.19. 15:10:31

@Viktus: itt és most a fika volt a lényeg...

xJozsi 2009.08.19. 15:11:20

A TV2-nél segghülyék dolgoznak. Észre kéne venni hogy a BL legelején lévő meccsek kb olyan szinten vannak mint egy-egy liga nívósabb meccsei, amik tucatszámban mennek a sportcsatornákon.
Szerintem ezek azthitték hogy magyarországon rajtuk kívül senki nem sugároz futball meccset.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.08.19. 15:12:27

fos selejtező két középszerű csapattal?? Viktus, te is csak fikázni tudsz. A skót bajnokság legjobbja csapott össze a PL tavaly negyedik helyezettjével. Mióta két középszerű csapat ez?

Viktus 2009.08.19. 15:15:06

@Ásómaci:

Elég régóta , mert a felsőházban a az egyenes ágon bejutottak tanyáznak Barcelona, Real Madrid,Manchester United, Chelsea ... ezekre kíváncsi a jónép. A skót bajnok legjobbja középszint az Arsenal szintén. A Loki meg pl. az alsó szint az Újpest meg pl. a béka s*gge alatti szint ...

VVICC 2009.08.19. 15:15:19

szabóZ

a cikknek az értelme 0 egy egész 0.

Miért kell levonni 1 meccsről következtetést?

pudibundo 2009.08.19. 15:16:15

ez egy gyenge meccs volt, nem tudom mért kellett ekkora sót keríteni hozzá

Cliff 2009.08.19. 15:16:50

viktus: tok igazad van!

scavengario 2009.08.19. 15:18:59

halálos fegyver itt figyel a polcon. alapmű :D a Zertéel klub meg fos, 20x adják ugyanazt.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.08.19. 15:20:10

@Viktus: Ha jól emlékszem, az Arsenal az utóbbi négy évben benn volt a BL 8 legjobbja között, ami PL a Real Madridról nem mondható el. Az Angol bajnokság igen erős, így nem hinném, ha egy csapat a 3-4. helyen, vagy a 2. helyen van, az már középszerű. Ilyen értelemben a Chelsea is középszerű, vagy a Juventus, Milan, Roma, illetve a Liverpool, mely néhány éve BL-t nyert, és van két nem középszerű csapat, a MU és a Barca

opposition 2009.08.19. 15:21:52

A felvezetés nagyon gyenge volt. Úgy állították be a meccset, mintha háború lett volna. Brrr.
A közvetítés sem volt egy nagy szám; Méhes és HBI még okés, de a Gundel valami oltári gáz, nagyképű tapló. A Vincze Ottó beszólásai mentették meg a stúdió részt.
Gundelt ki kellene vágni, a bulvár szemét helyett a focira koncentrálni és akkor megmenthető lenne a műsor.

Alhazred 2009.08.19. 15:23:22

@scavengario: én meg képes voltam hosszasan elidőzni a HF előtt 20. alkalommal is, pedig nekem is a polcon van :D

Cliff 2009.08.19. 15:23:40

ásómaci: akkor nezd az arsenak meccseit, ha annyira tetszik...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.08.19. 15:23:56

@opposition: Ebben egyet értek, a meccs körítése szerintem elég szánalmas volt. Ráadásul a TV2-nek nyaló SMS-ek futtatása a képernyő alsó részén egyszerűen hányinger volt.

Viktus 2009.08.19. 15:25:38

@Ásómaci:

Egy szó, mint száz az Arsenal a kutyát nem érdekli a Real Madridot meg a mucsa hőse bajnokság alatt is többen nézik ...

belga6 2009.08.19. 15:27:06

Korai még fikázni a nézettséget, egy senkit nem érdeklő Celtic játszott úgy, hogy előre lehetett boritékolni az Arsenal győzelmét. A Loki főtáblás szereplése és slágermeccsek esetén majd nézik sokan.
Viszont amiről inkább lehetne írni, hogy milyen szar volt a közvetítés. Minek kell 2 kommentátor? Bőven elég lenne Hajdú B. Idegesítő volt, hogy egymást váltva közvetítettek.

fluorid 2009.08.19. 15:27:06

Ásómaci: az arsenal mikor nyert utoljara valami? Nyilvan erre mondta a kozepszerut a kollega. Egyebkent meg egy bl selejtezot nem fog egy atlagos magyar ember megnezni, max ha magyar csapat jatszik. Ez meg nem a bl..

josepapa 2009.08.19. 15:27:41

Szerintem a bajnokok ligájának stabil törzsközönsége van, hogy mennyi azt nyilván tudják azok, akik százmilliókat fizettek ki a közvetítési jogokért. Hogy az első körnek nyár végén mekkora a nézettsége, az a tökmindegy kategória, akár jövő héten az egekig szökhet, ha a Debrecen meccset adják, bár asszem az szerdán van, a Tv2 meg a keddi meccseket adja talán. Az sokkal inkább gáz, hogy jelenleg nem lehet megnézni a heti másik meccset sehol...

DartagnanX 2009.08.19. 15:32:15

Ez a közvetítés rettenetes. Sípszótól sípszóig fogom csak nézni, nehogy véletlenül meglássam még egyszer ezt a stúdiót. Honnan vették, hogy egy BL stúdióban a kamerának 42 szögből folyamatosan svenkelgetve kell mozognia? Mozgott a háttér, úsztak alul a textek, forgott/zoomolt a kamera, jöttek fel a kiírások.
Tőzsdehíreket a munkahelyemen akarok nézni, focimeccs közben PIHENEK.
Megalomán idióták.

DartagnanX 2009.08.19. 15:32:52

@josepapa: Jövő héten a Debrecent adja a Tv2.

opposition 2009.08.19. 15:33:06

@josepapa: Dehogynem. A Digi Sport csatornán. Ők adják a Loki meccset is. Bár én nem ismerek olyat, aki fogja...

bug jr. 2009.08.19. 15:33:50

Engem.

Gundel meg szarjon sünt,személyes sértésnek vettem mikor aztmondta h a stuttgart Hleb szintje.

Maszat04 2009.08.19. 15:34:22

Miért gondolja itt valaki, hogy a tv2-nek jó, ha a Debrecen bekerül? Mondjuk bent vannak, akkor a tv2 közvetítheti saját stábbal a hazai meccseket. Közvetítőkocsi, műholdidő, hiszen a képnek a Puskás-stadionból be kell jutnia a stúdióba. Magyarán ez többletkiadás. Hogy mennyi, az jó kérdés, mert a műholdidőn sok múlik, de 8 milla körül lehet. Ja és akkor még hozzá kellene jutni a Debrecen korábbi selejtezős meccseihez, ami viszont nincs benne a nagy BL-csomagban és ez bizony szintén nem 2 fillér. Így a csatornánál senki sem rohant el Loki-sálat vásárolni.

bug jr. 2009.08.19. 15:35:23

digi online is adja a mai meccset

opposition 2009.08.19. 15:36:23

@Maszat04: Viccelsz???
Ha a oki bejut, a fél ország a TV2-t fogja nézni. Akkora reklámbevételek lesznek, ami mellett egy k. közvetítőkocsi smafu...

Brukk 2009.08.19. 15:37:31

Szerintem sem érdemes ennek feneket, nemhogy ekkorát keríteni.: utolsó selejtező első meccs. Na ehhez képest szerintem még sokan is nézték, figyelembe véve, hogy a TV2 törzsközönsége eddig egyáltalán nem látott a csatornán sportot. A csoportmeccseket nyilvánvalóan sokal többen fogják majd nézni. Egyáltalán nem jött rosszul ez a TV2-nek, sőt. És ha bejutna a Loki...

Viktus 2009.08.19. 15:38:48

@opposition:

Én fogom a digi kábelen :P , de érdekes, hogy a digi műholdon sem lehet fogni, nemhogy bármi máson. Nem nagyon látom a diginek mi ebben az üzlet ...

Tamás_2 2009.08.19. 15:39:22

@Ásómaci: Ott a pont! :) A Real utoljára 2003-2004-es idényben jutott be a legjobb 8 közé de az elődöntő akkor sem jött össze! Idén mondjuk valószínűbb a menetelésük. Én tv-t egyáltalán nem nézek, csak meccseket úgyhogy örülök , hogy a tv2 közvetít. De mindenki tudhatja, hogy tök nem arról szól a tv üzletág, hogy jó műsorokat adjanak, hanem arról, hogy 18-49ig hányan nézik az adott műsort.

Dr Smit Plagius 2009.08.19. 15:40:51

@Ásómaci: nos, nagyon szeretem a focit, a BL pedig a futball csúcsa - sztem százszor, ezerszer izgalmasabb, mint az F1 vagy RBAR - de Arsenal meccset akkor nézek, ha valami jó csapat ellen játszik, mint a Real Madrid vagy a Pool, vagy a Werder Bremen...
egy csapat nem attól jó csapat, hogy évek óta majdnem nyer valamit s ezt tudjuk, hogy majdnem...
a Real Madrid fostalicska az utóbbi években, de mindíg ott az esély, hogy nyer! ettől izgalmas... az Arsenal általában megnyeri a meccset, de nem nyeri meg a kiírást...
a TV2 meg szarjon sünt!

Tolvisz 2009.08.19. 15:41:55

@Cliff: az Arsenal messze nem középcsapat, aki ezt mondja az nézzen barátok közöttet vagy Baktalórántháza-Nyíregyháza rangadót, az való neki, ennyit ért a focihoz. A celtic már inkább és persze a tét sem volt még akkora (bejutni a bl-be nagy dolog, de a népek a későbbi meccsekért rajonganak). Magát a meccset nem láttam, engem spec. nem érdekelt - attól még az Arsenalt elismerem! - a HF nekem is polcon, de filmet kercsatornán nem nézek - reklám, korhatárkarika, szar újraszinkron (ld. Beverly-hills-i zsaru, röhej), minek, ha megvan az eredeti...

Maszat04 2009.08.19. 15:42:59

Tévedsz! A nézők jelentős része, kb. 40% helyből elutasítja a sportot. Pláne csaknem 2 órán keresztül. A Forma1 azért megy hatalmas nézettséggel, mert a háziasszonyok tévézési idején kívül kerül a képernyőre. Na most főműsoridőben a férjnek meg kell küzdenie az asszonnyal. Tegyük fel, hogy részsikerrel, magyarán z ellenző családok felében a férj nyer. Akkor már csak 20% helyből bukó van a nézettségben. A tv2 amúgy is kb. 8-10%-pontos buktában van az RTL-lel szemben. A 20-25%-os nézőhiány további 10-15%-pontos csökkenést hoz maga után. Így még egy kiemelt meccs esetén is ez 20%-pontos különbséget hoz a shr-ben. Magyarán a mostani adat, 34:13 nagyjából reális. Ez kb. 32:18-ra javítható, bár a Barátok közt ebbe még bőven beleszólhat.

Atrox 2009.08.19. 15:44:13

Aki szerint az Arsenal középszerű csapat, az szerintem nem nagyon ért a focihoz. 4 éve BL döntőt játszott, tavaly a legjobb 4-ig ment, amúgy általában befér a legjobb 8-ba. Az utóbbi 10 évben nyert PL-t, liga kupát, angol kupát, mindezeket többször is. Lehet, hogy van pár német, olasz név, ami 'ismerősebben' cseng, de mintha az utóbbi időben a spanyol és az angol csapatok uralnák a BL-t (12 év: 5 spanyol, 3 angol, 2 olasz, 1 német, 1 portugál győzelem).

Maszat04 2009.08.19. 15:44:40

Egyet senki se felejtsen, a családok felében a sportnál automatikusan átkapcsolnak, még a BL-döntő idején is!

Opinion 2009.08.19. 15:46:52

Én fogom a Digi TV-t... egy 2800 FT-os csomagban adják, másik 45 adó mellett... UPC-sek, el lehet gondolgodni :):)

Amúgy a meccs nem volt rossz, de amikor átkapcsoltam a HF-re, én is ott ragadtam. Hiába, no... Alapmű..
Sztem már az eleve ultraciki, hogy kapásból a TV2 nem adja a DVSC első meccsét... Jól megvásárolták a jogokat...
Gál Noémin meg még mindig röhögök... Arsenal sál a nyakban és időjárásjelentés Glasgow-ról...

Szánalmas egy adó, no...

gmintgéza · http://gmintgeza.blog.hu/ 2009.08.19. 15:47:28

ha jól tudom, akkor az ilyen "reprezentatív" méréseket, jellemzően családokhoz (egyéb háztartásokhoz) telepített mérőberendezéssel készítik
szerinted majd pont az asszonnyal az anyóssal, meg a két kölökkel nézi az ember a meccset!?
a szart.
lemegy a kocsmába, átmegy a haverhoz (akinél pont nincs ilyen műszer telepítve)
egy TV-n vagy 3-10-en nézik a meccset

"reprezentatív" vizsgálatok monjanak le!

dr. Wilbur Swain 2009.08.19. 15:48:44

én néztem a meccset, jó gyenge volt, de ezt csak a hülye stúdió meg Gundel tudta alulmúlni

Maszat04 2009.08.19. 15:51:26

@gmintgéza: Jó a megközelítés, mivel a pasik kocsmába mennek és ott nézik, így az asszonynak nem kerül semmibe az elkapcsolás. Nos ezért nincs esélye a sportnak egy A vagy B kategóriás filmmel szemben. Az Unilever pedig nem járja végig a kocsmákat, hogy ellenőrizze a nézőszámot, hanem bekéri az AGB-adatokat és annyi. Érthető?

Viktus 2009.08.19. 15:52:35

@Maszat04:

Itt felénk a városban mindenkinek van külön tv nem egy tv-n megy az attack :D

LouiS 2009.08.19. 15:54:15

Olyan jó, hogy ebben az országban mindenki ért a focihoz... Mindenki ért a közvélemény-kutatáshoz... Mindenki ért mindenhez... De akkor miért tartunk ott, ahol?

PaOntan 2009.08.19. 15:56:51

apropo a "you never walk alone" miota Arsenal himnusz ?

Maszat04 2009.08.19. 15:58:58

@Viktus: A kérdés, hogy melyik tv-re van telepítve az AGB-mérő. Gondolom a főtévére, így a meccset a pasi, a családi béke érdekében, a 2. tv-n nézi, amelyik ráadásul még eldugottabb helyen van.

Maszat04 2009.08.19. 15:59:41

@LouiS: Megnyugtatlak, ahogy olvasom a kommenteket a nézettségméréshez itt nagyon kevesen értenek...

A'sel 2009.08.19. 16:02:00

ez csak addig lesz igy amig nem elesben mennek a dolgok a 32 csapatos felallasban.

onnantol mindenki meccset fog nezni.
nyar van holt szezon mit varnak az emberek?

ahogy kezdodik a szarido es jon a bl az rtl-t fussa veri az osszes BL meccs ennyi.

opposition 2009.08.19. 16:02:46

Summa summárom a TV2 tré, a közvetítésük tré... mi meg nézzük ;)!

A'sel 2009.08.19. 16:04:19

naszoval az elobbit nem postolta valamilyen okbol ezrt ujra leirom.

Holt szezon van.
A BL meccsek osztol szoktan nagy nezettseget generalni mikor mar a 32-csapat tolja csak nem iylen szaros fotablara jutasos szarakodas.
Tomoren.
Osztol az rtl-t szarra veri minden meccs alkalmaval a tv2 ennyi.

A'sel 2009.08.19. 16:05:24

nah megis elkuldte gratulalok index ahahah

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.19. 16:05:59

Ha van focibuzi ember a világon, akkor az én vagyok, minden meccset megnézek, amit meg tudok, sokszor kapcsolgatva két (vagy három) mérkőzés között.

De a Celtic-Arsenal egyáltalán nem érdekelt, azt se tudtam, hogy egyáltalán közvetítik-e. Előre borítékolható volt, hogy (sajnos) a jobbik csapat fog nyerni. gy aztán szerencsére kimaradt nekem a "stúdió-élmény".

Az Arsenal egyszerűen unalmas csapat, soha semmit nem nyernek, és ezt előre lehet kb. húsz évre borítékolni. (Az, hogy pár éve megnyerték a PL-t, nem jelent semmit, akkoriban spanyol középcsapatok is simán verték nemzetközi mérkőzésen az Ágyúsokat.)

Nem szeretem az angol focit, de az Eurosport2 adott a meccsel egy időben egy angol bajnokit (Sunderland-Chelsea), és én inkább azt néztem.

Biztos vagyok abban, hogy amikor beindul az "igazi" BL, jelentősen megugrik a nézőszám is. Ezt még a hallottak alapján botrányosnak tűnő stúdiókép sem fogja tudni elrontani.

Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2009.08.19. 16:06:32

Én akkor kapcsoltam ki a tévét, amikor a híradó végén asszem Noémi elmondta, hogy milyen idő várható Glasgow-ban a NAGY MECCS idején.. legalábbis mintha a BL döntőjét közvetítették volna. Vicces volt, és ennyi elég is volt a tv2-ből... :) Talán majd az izgalmas tétmeccsek (adná ég hogy a Lokival) jók, jobbak lesznek.

[GNR]Sadist 2009.08.19. 16:09:35

@PaOntan: Nem Arsenal himnusz, Glasgowban a Celtic rajongók énekelték a Celticnek. Egyébként (gondolom te is azért kérdezed, mivel tudod, a Liverpool "himnusza) sok angol meccsen, többek közt a válogatott meccsein szokták énekelni, mert ez inkább ilyen "angol-foci himnusz"... Én sem tudtam, hogy a Celtic szurkolói éneklik, mindenesetre szép gesztus. Abban a tekintetben megnyugtathatlak, hogy nem Arsenalos induló, én nézem a meccseket és nem szokták énekelni.

cetnik 2009.08.19. 16:11:41

Mecs után azzonal kapcsoltam a filmre.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2009.08.19. 16:12:57

meg valszleg a fél ország nem tudta, hogy ezt a meccset már adják. Mivelhogy eddig csoportkör előtti meccseket nemigen adtak.

Mondjuk ezért is jobb az új rendszer, korábban is lehet jó meccseket kifogni.

Maszat04 2009.08.19. 16:15:41

@makimajom: Maradjunk annyiban, hogy 1 whisky-ben (ha már egy focihimnuszt Walker úr is plagizál) fogadok, hogy több Bl-meccset bukik majd el a tv2, mint amennyit megnyer. A Barátok közt nagyobb úr egy 32-es táblán lévő Arsenálnál...

Powerpill 2009.08.19. 16:17:58

a TV2nek fel van adva a lecke. ha sikerül olyan meccseket válogatniuk a csoportkörökből, amikre kíváncsiak is az emberek, akkor nem lesz baj, ha viszont hétről-hétre a real madridot kell nézni akkor megbukik az egész dolog. ez nem mérvadó ami tegnap este volt, selejtező, ráadásul egy olyan héten amikor az ország 50%-a szabin van és nyaral/piál/tudomisén valahol. majd ha visszajön a nyári szünetről a barátok közt, arra leszek kíváncsi :)

Tila. 2009.08.19. 16:21:24

@PaOntan: az a dalocska amit említettél nem az Arsenalnak szólt, sőt nem is a Poolnak, ez a Celtic himnusza is, jó néhány más klubcsapat mellett... keress rá wikipedian.

Maszat04 2009.08.19. 16:22:03

Én a Barcelonát minden héten megnézem, de ez már egyéni probléma:)))

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2009.08.19. 16:22:11

én úgy tudom, hogy a BL meccseket a viasat-on is gyalázat kevesen nézték az utóbbi években (már ha hinni lehet az AGB-nek). ennek fényében a szar tv2-s adatok nem lepnek meg egyáltalán.

a műsor meg olyan volt, amilyenre számítottam: szarkupac. HBI és MG külön-külön szerintem nem rosszak, de mindketten hajlamosak felolvasó estet rendezni statisztikai adatokból és nyilatkozatokból. így ketten együtt valóban kissé idegesítőek voltak. Gundi az Gundi: vannak jobb pillanatai, de alapvetően nem jó. A legidegesítőbb reggel Liptai és a szánalomtenger társa volt a mokkában: micsoda meccs volt, és a műsor is milyen tutifrankó volt. ezt mondták a szájukkal!

a tv2 a legnagyobb köcsögök gyülekezete a hazai kereskedelmi tv-s macskajancsik tömegében!!!!

sorozatmania 2009.08.19. 16:23:37

"meg valszleg a fél ország nem tudta, hogy ezt a meccset már adják"

pontosan tudták az emberek, hogy mi lesz, csak a BL-t egyxébként sem szokták nézni.

ez pont annyi eredményileg, mint az m1-en egy nagy meccs - kicsit kevesebb. a tv6-os 70 ezer nézőről meg ne is beszéljünk.

a tv2 le is kommunikálta nyáron, hogy nem fognak nézettséget szerezni a meccsekkel, ez tipikus presztízs beruházás. annak viszont jó drága.

halihalo 2009.08.19. 16:25:27

@josepapa: A visszavágó kedden lesz, és a TV2 közvetíti.
A szerdai meccsek is nézhetőek, mégpedig itt: www.digisport.hu/live/
Igaz, cserébe el kell viselned a Csiszárt és a körítésének igen gyenge színvonalát.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.08.19. 16:26:46

@xJozsi:

"Szerintem ezek azthitték hogy magyarországon rajtuk kívül senki nem sugároz futball meccset."

LOL. Egyébként szerintem is.

reACT 2009.08.19. 16:30:20

a Loki úgyis megveri a Levszkit.

daneeka 2009.08.19. 16:32:46

@ken adams: Ha a Debrecen nem jut be, akkor is nagyot fognak kaszálni. A bl-t nem a magyar csapatok miatt nézik.

Maszat04 2009.08.19. 16:35:36

@sorozatmania: különösen, ha még a Lokiért is fizetni kell majd még...

S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.08.19. 16:38:47

@Tila.: így van, a never walk alone egy csomó klubbnak a himnusza, többek között a Feyenoordnak is.

a TV-s közvetítés nem azt jelenti, hogy a Loki hazai meccsein a TV2 saját stábbal, saját operatőrökkel fog kivonulni.. ez a jog csak a sugárzásra érvényes :) a felvételt más készíti, a TV2 csak átveszi.

szerintem is meg fog ugrani a nézettség ősztől, de a hiba abban van, hogy a TV2 csak egy meccset adhat fordulónként. a Viasat az abszolút nézettség szempontjából csak harmadik, mégis sokan nézték a BL-t, amíg ők közvetítették, nagy érvágás volt ez számukra. ha a TV2 is heti 2 meccset adna élőben, további kettőt felvételről + összefoglalót, nagy eséllyel verné az összes csatornát ősztől keddenként és szerdánként. de így nem lesz könnyű.

s még valami: látom annak ellenére, hogy mindenki fikázza a TV2-t (hozzáteszem, joggal), mégis a fele még az időjárást is ott nézi :) vicces.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.19. 16:41:13

@BENIARRIVO: "A legidegesítőbb reggel Liptai és a szánalomtenger társa volt a mokkában: micsoda meccs volt, és a műsor is milyen tutifrankó volt. ezt mondták a szájukkal!"

Való igaz, hogy ez a két csatorna (RTL Klub + TV2) a televíziózás legalja. Hosszú ideje már egyáltalán nem is kapcsolok oda erre a két adóra, annyira idegesítő az a tömény butaság, amely árad belőlük.

Nézd meg, hogy hogyan közvetít focimeccset egy normális csatorna (nem sportcsatorna, hanem pl. egy olyan, mint a Duna TV), és hogyan egy ilyen! Még ha a másik sem minden ízében kielégítő, a különbséget zongorázni lehet. És ezt nem lehet elleplezni azzal, hogy meghívják a legjobb riportereket. (Lásd az RTL Klub emlékezetes VB-közvetítését 2006-ból.)

Micro_fine 2009.08.19. 16:42:45

A foci a jól nézett műsorok közé tartozik. Bevezetni bármelyik csatornánál, egy "húzós" meccsel kell, ebben az esetben ez a Szofia-Debrecen meccs lett volna, de a csatorna rossz szerződést kötött, közvetit, meg nem is. A termék a szerdai meccsel együtt értékes, és vonzó. Gépkocsit sem lehet így eladni, a vevő nálunk az elejét kapja, ha az egész kocsi kell, akkor menjen át a szomszéd utcába a hátsó részt ott megveheti.

Maszat04 2009.08.19. 16:44:27

@saking: hülyeség, bizony a stábot a tv2 kell adja...

xJozsi 2009.08.19. 16:45:12

forma1-et is csak azért nézik, mert vasárnap 13 órakkor SEMMI más nincs a tv-ben. Vagyis van, TV-SHOP, meg a betelefonálós találd ki hány háromszög van a képen műsor.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.08.19. 16:47:05

@LouiS: azért tartunk ott,ahol,mert mindenki ért mindenhez,viszont kompromisszum az smafu :-)

Gabbesz 2009.08.19. 16:47:49

Rengetegen fogják nézni a komolyabb meccseket, az biztos. Egy Celtic-Arsenal helyett én is csinálok mást, de egy Barca-United meccset még a barátnőm is megnéz. Ahogy mondani szokás, ég és föld a különbség.

A TV2-es felhajtásban az a gáz, hogy túlzottan fel akarják pörgetni. Pedig aki nem szereti a focit, azt nem fogják rávenni a nézésére, hiába áradoznak róla a Mokkában, aki meg igen, azt csak idegesíti a sok baromság.

Gabbesz 2009.08.19. 16:49:25

@xJozsi: Egyrészt kettőkor, másrészt nem azért nézem. Hanem azért, mert qrva jó, még akkor is, ha az utóbbi években kevesebb a küzdelem.

pandacsökiboborján 2009.08.19. 16:54:33

Az RTL fene büszke a nézettségi mutatóira,de meg kellene vizsgálni, hogy ki a törzsközönsége, Ki kiváncsi a hulladék saját műsoraira? Szerintem ebben a TV2-nek nem is kellene versenyezni vele(Mónika show vs. Joshi Barat)
Ha én hirdető lennék nem is feltétlenül a nézettséget venném alapul,mert a sok dologtalan idióta ember nem fizetőképes kereslet.

Sirkonyak 2009.08.19. 16:56:36

Én mint Arsenal drukker tegnap egy jó meccset láttam.A Celtic egy igazán harcos, hajtós csapat sajnos a futbal tudásuk nem az igazi az Arsenal simán győzött.Ha ez a közép szint akkor remélem még sok ilyen meccset fogok látni az amúgy elég gáznak tartott tv2-ön :)Én speciel nem vagyok kiváncsi a dvsc-re azt nézzem,hogy bénáznak a pályán??Tegyenek le valamit az asztalra és akkor talán...Az Arsenalt fikázóknak ez az a csapat akihez a legnagyobb legazdgabb csapatok is remegő térddel mennek pedig a legtööb játékost még kisem szólgálják egy bárban... :)Ez az a csapat akinek a szezon végéig amíkor már szinte teljes védősor és a kapus is sérült volt csak 6 gól tudtak berámolni a PL-ben.Azt hiszem ez önmagáért beszél.A meccset meg azért nem nézték sokan mert kevés az Arsenal és Celtic drukker hazánkaban.Nálunk divat drukkerek vannak sokan ezért a MU Barca Real Chelsea meccseket fogják sokan nézni.Uff beszéltem :)

cooper (törölt) 2009.08.19. 16:57:58

Én szépen "p2p" nézem, nem vagyok hajlandó ilyen csatornákat nézni, akármit adnak

Rue de Pierre 2009.08.19. 17:06:06

Maszat04-nek sok mindenben igaza van, persze ex-Mokka főszerkesztőként nem túl nehéz okosnak lenni!

Tényleg rohadt drága közvetíteni a TV2-nek az itthoni meccseket, hiszen olyan technikai igényeket támaszt az UEFA, amelyeket csak külföldről méreg drágán bérelt közvetítőkocsival lehet kielégíteni!

De a nyereség így is nagyobb lehet, mint maga a kiadás, ha a Debrecen bejut. Emlékszik itt még valaki, hogy imádta mindenki a züdeket, amikor 95-96-ban Bl főtáblán játszottak!? Persze a Hurkások nem egy fagyi, de azért az akkori Bl-szereplésből ma nagyot tudna kaszálni egy kertévé. Ezt most kicsiben megcsinálhatják a Debrecennel. Egyébként pedig a tegnapi meccset a férfi nézők szerették, amúgy meg az teljes nézőszám annyi volt, mint anno az M1-en egy elődöntőnek, pedig Augusztus 18-án még nem sok mindenkinek egyértelmű, hogy tart az idény....

Ráadásul a tegnapi meccs színvonala messze volt az átlagos Bl-csoportkör színvonaltól...

Sirkonyak 2009.08.19. 17:15:46

@Rue de Pierre: Ezt hogy érted allatta volt a szinvonal vagy felette?? :) mert nem mind1

BCS_RED WINGS 2009.08.19. 17:30:47

A stúdióban a háttér, mintha "Uhi Gella" műsorából jött volna, nem beszélve arról ahogyan a kamera Gundelék arcára közelített...(akik állandóan vigyorogtak Vinczével csak azt nemtom, hogy mi a csudán)
Ez a 2 kommentátoros felállás meg nemtom minek, egyikük sem "szakkmomentátor", bár az is felesleges lenne (Knézy pl. rühellte a szakkomentátorokat)...bár a stúdióban ha Várhidi lenne akkor talán jó lenne. (aki elég értelmesen és folyékonyan tud beszélni, nem mellesleg átlátja ami a pályán zajlik, nemcsak azt mondja el amit az egyszeri néző is lát)

ged 2009.08.19. 17:33:38

halálos fegyver 1980-ból, na ez leírja milyen igényes a madzsar!!!

bobijúing 2009.08.19. 17:35:32

Jóemberek, a tegnapi fos selejtező akkora piaci részesedést ért el, amit anno az m1 (ugyancsak országos lefedettségű csatorna) csak a negyeddöntők idején tudott produkálni. Akkó' mostan mirő' beszélünk?? SzabóZ megint nagyon okos volt, meg látszik, hogy ért a focihoz, meg hogy kinek nyal. Különben meg hajrá Loki!!

BCS_RED WINGS 2009.08.19. 17:43:10

Gundel amúgy mintha elszólta volna magát, hogy az érkezett SMS-ek nagy része nem magával a meccsel foglalkozik...

a8zoli 2009.08.19. 17:45:39

én is a kőkorszaki lethal weapont néztem a focit max ha EB VB van. a többi nem nagyon érdekel :)

wan2bee 2009.08.19. 17:46:15

@[GNR]Sadist: a YNWA celtic himnusz, legalabb ugyanannyira, mint Liverpool.

Szerintem a TV2-nel egymas herejet szorongattak idegessegukben, hogy 45 percig nem tehetnek be egy perc reklamot sem.. raadasul mindezt ketszer egymas utan fomusoridoben..

Szanalmas.
Lassan oda jutunk, mint az LNH-ban, hogy tv szunetek lesznek a meccseken. Bar szerencsere ez még azért európai foci.

bobijúing 2009.08.19. 17:51:19

ja, különben sztem a retekklub jól csinálta, mert egy csomó ideig nem volt reklám a halálos fegyverben, okos, okos, bár a kötsög hírdetők biztos bosszankodtak...LOL

raklap 2009.08.19. 18:05:09

bazz a bl az bl ez még nem a bl-volt... ez csak előszoba... mikor jönnek a csúcsrangadók meg az egyenes kiesés na akkor lesz nézettség... meg persze cr és akkor majd a nők is bámulni fogják...

amúgy meg a foci a világ legnépszerübb sportága szal annak kell hoyg legyen nézettsége...

Eric_Cartman 2009.08.19. 18:16:38

ez az egész mekkora proliság.

MiKeyRuLeS 2009.08.19. 18:21:02

@Csöncsön: Jézusom, neked a Duna tévés közvetítés az etalon a síkhülye kis-knézyvel?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.19. 18:36:34

@MiKeyRuLeS:

Szóval nem állítottam, hogy etalon. De legalább nem mennek le soha egy bizonyos szint alá, ellentétben az RTL Klub / TV2 párossal, és ezt becsülni tudom bennük.

lutria 2009.08.19. 18:39:07

Tényleg nevetséges mennyire nyomják a közvetítéseket amikor az upc-nél 4 fajta sportcsatorna van + a viasat ahol sokszor meccset közvetítettek.

MiKeyRuLeS 2009.08.19. 18:55:45

@Csöncsön: Azért a Duna TV szintje sem túlságosan magas, a magyar nb1-hez hozzápasszol: a játék minősége a közvetítésével megegyezik.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.08.19. 19:00:05

@MiKeyRuLeS:

El lehet tehát képzelni, milyen lehet a TV2... :-)

Squazee 2009.08.19. 19:00:54

Nekem speciel nem volt bajom a műsorral. Oké, a kamera hülyén mozgott, meg úgy vette a TV2, mintha minimum egy Bl döntőt közvetítene, de egyszerű mezei focinézőként egyáltalán nem panaszkodom. Jó volt a közvetítés, élvezhető és informatív kommentárok. Nekem így jött le.

A nézettség meg focihoz és selejtezőhöz képest, ahogy többen írták nem rossz.

ambrus53 2009.08.19. 19:08:16

Rosz volt a körités pláne még az idöjárást is Arsenal mezben mondatták a szerencsétlen bemondoval.De nem hozza be az árát a közvetités, pláne ha a Debrecen bucsuzik.

akitnemnevezunkneven 2009.08.19. 19:17:59

@Csöncsön

Az utolsó,ledózerolnivaló RTL és TV2 azért tett szert óriás nézettségre,mert mindig lemennek a bizonyos szint alá.Amúgy miattuk van az egész ország Győzike szinten...

Maszat04 2009.08.19. 19:20:52

@Rue de Pierre: 95-96-ban még csak 1 tv volt, akkor könnyű volt imádni. Amúgy hajrá, azonban a foci megosztja a nézőket, legfeljebb, ha a Debrecen továbbjutna az egyenes kiesésbe, na akkor már a női nézők is belekukkantanák, hogy mi az eredmény...
Még mindig jobb tapasztaltam véleményt nyilvánítani, mint hitvitát folytani ismeretek nélkül, ahogy ezt sokan teszik teszik:)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.08.19. 19:22:23

Érdekességként meg lehet említeni, hogy az előző Barca-Manchester DÖNTŐT(!) 947 ezer ember látta az m1-en.

Aki tudja, hogy mi az a BL egyből odakapcsol. Attól, hogy most egy nézettebb országos tv-n van, nem fogják sokkal többen nézni szerintem.

A BL inkább presztiskérdés. Az biztos, hogy nem árt egy csatorna brandjének.

proletar 2009.08.19. 19:23:21

akartam nézni bocs, csak épp focizni voltam.

YZ 2009.08.19. 19:47:33

Számomra az tette élvezhetetlenné az amúgy is elég unalmas meccset, hogy a kommentátor hangja kb 1,5 másodperccel előbb jött, mint a kép. Ergo már a lövés előtt tudtam, hogy mellé...

Kivlov 2009.08.19. 19:57:27

szánalmas volt, mikor már a híradó végén a műcsöcső punci arsenal pólóban feszített. Szerintem nem is tudná, hogy melyik város (ország?) csapata. vicc az egész tv2.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.08.19. 20:00:17

@YZ: a tavalyi Eb közvetítéskor is volt 1-2 ilyen meccs. Akkor pld Egri Vikor látott a jövőbe :)

Sierpe (törölt) 2009.08.19. 21:24:10

én meccs után tudtam meg, hogy már elkezdődött a bl :)

Viktus 2009.08.19. 22:38:53

szabóZ mot fog rábasznyi ...

azarcakimeghúzottegymarslakót 2009.08.19. 22:42:43

@YZ: ez is élvezhetetlenné tette, meg az is, hogy két - egyébként egész jó - riporter folyton egymás szavába vágva próbált közvetiteni... amikor meg nem ez volt, akkor meg egymásra vártak hogy ki szólaljon meg. a stúdiózásról szerencsére lemaradtam, mert a meccs borzalmas képminősége miatt inkább néztem hogy marciék hogyan verik a cselszkit. legalábbis egy félideig :(

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.08.19. 22:45:27

Jövő kedden nagyot kaszál a TV2.

dr66 2009.08.19. 23:24:08

Engem érdekel a BL főleg a tavaszi egyenes kieséses rész,na az izgalmas.Az utóbbi években a csoportmeccsek nem annyira tudtak lázbahozni,bevallom jópárat ki is hagytam,pedig adta a MTV és a viasat.De.Ha a Debrecen bekerülne a csoportkörbe az akkora dolog lenne a magyar focinak,hogy ilyen 14 éve nem volt klubszinten.Akkor a Fradinak sikerült és bár egyáltalán nem vok Fradi drukker átjártunk a haverokkal egymáshoz meccset nézni(!!!)Mint a szüleink a tévé megjelenésekor vagy amikor még a magyar foci élvezhető volt.Tehát hiába a nagycsapatok állandó jelenléte a magyar ember magyar csapatot szeretne VÉÉÉÉGRE látni és azt fogja nézni,(ha tudja)

doktor.dikhed 2009.08.19. 23:54:03

Heti egy meccs nagyon kevés. Kettőt kellene adni.

Más kérdés, hogy mi lesz, ha bejut a Debrecen. Akkor illene leadni az összes meccsüket, de kicsi az esélye, hogy a tv2 elcserél mondjuk egy szuperrangadót a Debrecen meccsére :S

akutyafáját 2009.08.20. 00:20:38

én néztem,jelentem!
egész tűrhető volt csak amikor az időjósnéni arsenál mezben volt az egy kicsit erőltetett húzás volt.

Primavera 2009.08.20. 00:34:38

@gattamorte: Asszondod:
"egy csapat nem attól jó csapat, hogy évek óta majdnem nyer valamit s ezt tudjuk, hogy majdnem...
a Real Madrid fostalicska az utóbbi években, de mindíg ott az esély, hogy nyer! ettől izgalmas... "


Némi ellentmondást vélek felfedezni. :))

kamasuka 2009.08.20. 00:46:56

@Maszat04:

Azért kb. szarjuk már le a Tv2t! A Debrecen jusson be, aztán lehet szarakodni, hogy most ez mi a Tv2n.

kamasuka 2009.08.20. 00:48:08

Egy biztos: a Tv2 rákefélt a BLel. De meg is érdemlik. Képesek MINDENT elqurni. Így ezt is el fogják.

peter parker 2009.08.20. 01:18:05

HAHAHAHAHAH, sok kárörvendő majom.
Rákefélt a tv2?
15 év után ők adják majd újra magyar csapat BL meccseit...
ménkű profittal...
egyébként meg qrva jó volt a műsor

Cselo 2009.08.20. 06:47:57

Mocsok MINDENKI, akik lehetővé tették, hogy egy nemfogható digitv közvetítse a Loki meccsét (meg legutóbb az UTE-t is). Egyébként meg a Celtic-Arsenal meccs nekem tetszett és ezerszer inkább azt néztem, mint az idióta Mel Gibsont.

kpityu2 2009.08.20. 07:44:49

Ez egy nagggyon nagy meccs. Ez egy ÓÓÓÓriási meccs. Amikor ezt meghallottam (5 percenként háromszor) tudtam hogy inkább valami mást nézek majd...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.08.20. 08:07:16

azt azért nem tudni, hogy mi a jobb tévés szempontból. Ha bejut a Loki, akkor a debreceniek meccseit közvetíteni, esetleg rámenni csoportrangadókra.

Egyébként mindig el kell gondolkodni azon, hogy a halálos fegyvert néző 39% és mondjuk a focit néző 15% milyen anyagi lehetőségekkel rendelkezik. Melyik tömegben több a családi kassza fölötti döntéshozó. A reklámozóknak ez számít. Nem véletlen, hogy a kereskedelmi tv-k tampont, fogkrémet, meg mosóport reklámoznak, a sport tv-k meg autót, bankot sört.

Micro_fine 2009.08.20. 08:17:41

Remélem ezek után Debrecenben is felépül egy modern stadion, ott bíztosan nem lesz ráfizetéses. A Loki már eddig is bízonyitott, hogy nem csak Pesten van foci.

lali87 2009.08.20. 09:56:19

Mondjuk a TV2-nek van egy nagy fogyatékossága az m1-el szemben amit valószínüleg csak sokára fog leküzdeni ( mivel semmi érdeke nem fűződik hozzá) nem HD felbontásban adja a meccseket. A 16:9-es HD tv-n k...a jól néz ki a 4:3-as kép....
...szánalmas ez a vergődés....az mtv-nek legalább van hozzá technikája és egy kicsi tapasztalata.....
Ezzel nálam mellé lőttek....BL...nálam vége...
Ja én is egy 18-49-év közötti néző voltam.... :-D
Úgyhogy -1 fontos célcsoportos néző a TV2-nek. És szerintem nem én vagyok az egyetlen akinek ez nem jött be az mtv után.

pistii 2009.08.20. 10:19:30

Azért ne dózeroljunk már le semmit. Valakinek a kereskedelmi tv-k színvonala nem tetszik, valakinek pedig a szélsőjobboldali csürhe idétlenkedése. Én sem rajongok a tv2, rtl klub csatornákért, de hogy jön ahhoz bárki, hogy ledózerolással fenyegessen? Mit képzel az ilyen magáról? Egy demagóg, idióta, senkiházi mond ilyeneket.

stones 2009.08.20. 10:38:14

gyűlölöm azt a 800 családot, ahol telepítve van az "nézettségmérő" box!
Ennyire nem hülyék a magyarok, mint amit a nézettségi mutatók "kihoznak"!

keptelenseg 2009.08.20. 10:53:09

A közvetítés egyáltalán nem volt rossz, remélem, hogy nem néhány hangoskodó kritikus véleménye fogja a jövőbeni közvetítések milyenségét befolyásolni.
A BL népszerűségéről csak annyit, hogy az elmúlt években rászoktatták az embereket arra, hogy a közvetítések - és sokszor nagyon jó meccsek - fele kiszámíthatatlanul nem nézhető, mert egy olyan csatorna közvetíti, amely a nézőnek nem érhető el. Ezzel kvázi leszoktatták az embereket arról, hogy örömmel várják, készüljenek a következő forduló legjobb meccseire, a rendszeres csalódásból elege van nem kevés nézőnek: ők már csak véletlenül néznek meg egy-egy meccset. Ez a két tv-s közvetítés, úgy ,hogy országosan nem mind érhető el, szerintem, hosszútávon öngól. Csak országosan elérhető csatornáknak lenne szabad BL meccs közvetítési jogot eladni. A Digi egyetlenegy csatornája sem országos elérhetőségű: sem a T-Mobil(most épp hogyan is hívják?), sem a UPC kínálatában nincsenek fent.
Csak még nem ismerték fel.

keptelenseg 2009.08.20. 11:01:12

stones 2009.08.20. 10:38:14
"gyűlölöm azt a 800 családot, ahol telepítve van az "nézettségmérő" box!
Ennyire nem hülyék a magyarok, mint amit a nézettségi mutatók "kihoznak"!"

És még egy: az, hogy be van kapcsolva, nem jelenti azt, hogy nézik a műsort, pláne nem azt, hogy figyelemmel kísérik a reklámblokkokat - és nem foglalkoznak mással, pl.: étel, ital készítés, fogyasztás, beszélgetés, internetezés. Azt talán méri a rendszer, hogy reklámblokkok esetén hová kapcsolnak át, de ezekről - legalábbis publikusan - nem lehet sem olvasni, sem azt tudni, hogy az ideiglenes átkapcsolások megfelelő módon vannak-e megjelenítve a statisztikákban.

Nem tudom, csak sejtem, hogy a nézettségmérő box-ok működtetését, az eredményekből készített statisztikák, elemzések előállítását a tv csatornák finanszírozzák, talán nem közvetlenül - nézettségük arányában. Ez, áttételesen, az érdekeltségek miatt, sok szubjektivitást visz az eredményekbe, ami szintén nem szerencsés.

S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.08.20. 11:04:25

@Maszat04: tévedsz. kicsit gondold végig. a felvételért, az úgynevezett gyártásért az UEFA Media Technologies SA felel, illetve annak alvállalkozói. nagyon nagy különbség van műsorgyártás és műsorszórás között.

S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.08.20. 11:09:08

@keptelenseg: tökéletesen igazad van. ezzel a közvetítési háborúval a nézők veszítenek, a nézők elpártolásával pedig az UEFA fog nagyot veszíteni. határokon átívelő multi-média-csoportoktól független csatornák kellene közvetítsék a meccseket, mondjuk a közszolgálati. akkor nem áll fenn az, hogy csak a digi-hálózatán kivül-belül fogom a... marokra!

shorty 2009.08.20. 11:12:44

aki futballmeccet néz, sikeres ember nem lehet

Viktus 2009.08.20. 11:18:43

@Micro_fine:

Pesten van foci? én ott csak tippmix bunda meccseket látok.

killercsiga 2009.08.20. 12:43:06

Nem tudom, hogy mérnek, de az biztos, hogy tavaly BL meccsek napján minden közeli kocsma teli volt, és a koleszban minden tévé előtt tömegek ücsörögtek.
Az ország két legjobb focikommentátora pedig együtt is nagyon jó, sőt.

Tolby · http://szupernovember.blog.hu/ 2009.08.20. 12:46:05

A legtöbben kocsmában nézik a bl-t, ott ritkán mérnek nézettséget. Ennek ellenére a tv2 teljesítményét már kiröhögni is nehéz.

Maszat04 2009.08.20. 12:56:40

@saking: Hidd el nem tévedek. A profi műholdaskocsot és a stábot a Debrecen meccsekhez a tv2 kell biztosítsa meghatározott paraméterek alapján. Ez a tv2 Bl-terveiben nem volt benne. Persze megtehetik, hogy egyszerűen nem közvetítik a Debrecen meccseit és csak azokból válogatnak, amelyeket felajánlánnak a keddi napokon.

Maszat04 2009.08.20. 13:00:04

@keptelenseg: Mivel csak kb 840 box van ezért az itt keletkező statisztika a nagyok javára torzít. Ezért nincs szélesebb minta, mert akkor a reklámtorta tovább szeletelődne. Amúgy még mindig ez a legpontosabb mérési technika (na jó, ha a UPC vagy a T-Home kábelhálózata alapján lehetne elemezni az persze más tészta volna.
A rádiós nézettségi napló, na az a röhej.
Az interneten a kattintás, az világos és egyértelmű dolog. Ezt lényegében a kábeles lakásokban is meg lehetne csinálni, de akkor nem igazán tudnának különböző korcsoportokat számolni.

Maszat04 2009.08.20. 13:04:01

@kamasuka: Természetesen én is az interneten néztem (olvastam) a meccset. Én nem bántom a tv2-t, csak ha valaki szídja a kereskedelemi adókat, akkor legalább értsen hozzá és úgy anyázzon. Ezért árnyaltam kicsit a képet.

opcsi 2009.08.20. 13:44:42

Én speciel néztem a meccset, és noha valóban nem volt olyan nagy durranás, de azért kellemes másfél óra volt.
A Halálos fegyver első részét egyébként nem szeretem (a 2-3-4 részeket viszont igen), azonban ezzel a gagyi új szinkronnal akkor sem nézném meg egyik filmet sem, ha fizetnének érte.

Zee 2009.08.20. 14:01:47

Aki tudja,hogy mi az a BL az nézni fogja.A rossz hír az,hogy Magyarországon elég kevés a kultúrált tv néző,akivel nem lehet minden szart megetetni,hanem kiválogatja az amúgy eléggé silány színvonalú műsorkínálatból azt,ami őt érdekli.Ezért van az,hogy s szappanoperáktól habzik a tv minden délután és az ismételt akciófilmek odaverik azt a néhány színvonalas műsort,amit esetleg a konkurencia sugároz.Ezzel nem akarok semmilyen műsort magasztalni vagy lehúzni.Aki tudja mire -mikre gondolok az érti amit írok,aki meg nem,azt nem kívánom meggyőzni.

Elég a nézettségi statisztikákat olvasgatni-sajnos-,hogy rájöjjön a polgár,hogy mennyire a kultúrálatlan tv nézés jellemzi a magyart.

A néphülyítés magas szinten zajlik nálunk,addig sem foglalkozik a nép fia a feje felett zajló mocsokkal,ami ezt az országot jellemzi.

Hogy a papokat idézzem:-Boldogok a lelki szegények,mert övék a mennyeknek országa-
:>)

Calogero 2009.08.20. 14:11:13

A You'll never walk alone-t nem szép gesztus miatt énekelték a skótok, hanem azért, mert az az ő himnuszuk is... Egy sima számról beszélünk, ami aztán később több klub himnuszává is vált, nem csak a Liverpool és a Celticé-é

pukkandúr 2009.08.20. 14:20:36

Szerintem aki a focit szereti annak oly mindegy, hogy épp a konkurens csatornákon milyen ótvaros böszme sorozat vagy ezeréves agyonjátszott film megy.
A körítés meg minden esetben fertelmes.
Az állami tv showműsora borzadályos, eröltetett volt minden egyes nagytorna előtt/alatt/után.(A női "(NEM)szakkomentátorok" okoskodása meg émelyítő. Az rtl se sokkal jobb, ott az a hír ha egy sztár nemi szerve kivillan egy félresikerűlt fejes után, vagy épp Beckham rákacsinotott valakire. Akkor rohanni kell meginterjuholni!Mondanom se kell mekkora hányinger.Aki nézi a forma1-et az már megszokhatta. A tv2 meg tele van univerzális műsorvezetőkkel akik mindenhez értenek: táskanyitogatásos játék, sportközvetítés, szilveszteri műsorban énekeléses szereplés...szánalom . Ám: ha valaki minderre nem kiváncsi, csak akkor kapcsolja be a tv-t ha már megy a meccs. Ha a kommentár meg zavarja akkor vegye le a hangot. Mondjuk az is undormányos, hogy a tv-s közvetítésekre csak akkor csapnak le, ha nagy jövedelmet várnak tőle. És főleg olyan csatornák amelyek egy 10milliós országban csupán 600 háztartásban elérhetők. Én azért nem rendelek meg digibigit hogy egy év múlva felhagyjanak az egésszel. Még egy ilyen közepesen unalmas meccs is nagyobb mértékben hozzájárul a szellemi fejlődésünkhöz, mint a barátok közt vagy a jóban rosszban aktuális epizódja. Aki meg nem szereti a focit az örüljön magának és nézze az elkorcsosúlt üzleti szféra termékeit.

bunko_jobbos 2009.08.20. 14:26:04

Bezzeg azt a kibaszott Levszki-Debrecen-t hangyás internetes szaron kellett néznem. Dögöljetek meg! Romániában nem fordult volna elő, hogy egy hazai csapat meccsét egy szar, sehol sem fogható tv adja.

S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.08.20. 14:51:10

@Maszat04: elég zavaros ez nekem. s ha lemond a TV2 a Debrecen egyik meccséről, mondjuk majd a Maccabi Haiffa ellen? akkor azt melyik csatornán lehet majd nézni, és ki fogja gyártani a műsort? - nem hinném, hogy minden licitet nyert tv-s társaság ide-oda kocsikázik 1-2 stábbal kedden és szerdán szerte Európában... én az uefa oldalán olvastam ennek utána, konkrétumot nem ír, de emlékszem, hogy tavaly olvastam erről - csak most éppen nem kapom sehol a cikket. a gyártást egy cég végzi, a szórásért folynak itt a harcok Digi és TV2 meg IKO között.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.08.20. 16:02:09

Bazz, ez egy BL SELEJTEZŐ volt, nem igazi BL meccs. Majd akkor nézzük az adatokat, ha nem Celctic - Liverpool, hanem Barca - MU vagy hasonló meccs lesz.

A kocsmai nézettséggel a statisztika meg nem tud kezdeni, mert csak az otthonokat mérik tudtommal és ott is csak 2000-et talán.

Megalol...

Bambano 2009.08.20. 16:08:51

A magam részéről ha csak meccset lehet választani, kikapcsolom a tv-t.

bokorugró 2009.08.20. 16:44:22

lessz ez még igy se!
kiváncsi lennék azért a felmérésre,hogy készült.
remélem ha már élesbe mennek a dolgok bl-tekintetébe akkor is mérnek-e?

bokorugró 2009.08.20. 16:46:53

@bunko_jobbos: amugy itt az igazság!!
de ne aggodj,akkor se jártál volna jobban ha digi tv-n keresztül nézed,annyira szar volt a minöség,a közvetités.
ha a masikon nem a MU játszik ebben az idöben,inkább én is a neten követtem volna ezt a meccsett.

grimbusz 2009.08.20. 17:22:50

@pancho_sanza: Hmmm...
Azért ezen egy picit még gyúrhattál volna. :-)
A P&G, az Unilever, meg a hasonlók a legnagyobb hirdetők. Simán eltapsolnak pár száz milliót egy márkára.
Azért van sör, autó, bank, stb reklám a sport műsor mellett, mivel a sportműsort férfiak nézik. Ergo nekik fölösleges tampon reklámot adni. Viszont az autó kérdésben, a sör márkájának kiválasztásában (a vásárlást már anyu végzi viszont) és a banki ügyekben is a férfiak szerepe nagyon nagy. Ergo, ha meggyőzöd aput, nagyobb eséllyel tiéd a pénzük, mintha anyut céloznád.
Amúgy ez elég vicces. Eddig több embertől is hallottam kritikaként, hogy a TV2-n nincs sport. Most van, most az a baj.
Nem kenyerem védeni a TV2-t, de azért ez így vicces...

Primavera 2009.08.20. 18:22:05

Nekem csak a Csisztu hiányzott... :-))

Maszat04 2009.08.20. 20:07:53

@saking: A gyártás és a szórás valóban más. Azt nem tudom, hogy a szerződésben van-e olyan rész, hogy kötelező a Debrecen meccsét közvetíteni. Az azonban biztos, hogy minőségi előírás van a közvetítésre. Azt azonban megtehetné a tv2, hogy ők nem közvetítik a Debrecen meccsét és másikat választanak.

Suszter 2009.08.25. 15:55:00

@keptelenseg: Senki nem akadályozza meg, hogy betegyék a kínálatba. Csak nem a néző fontos, hanem, hogy vérciki a konkurencia csatornáját betenni és fizetni neki.
süti beállítások módosítása