Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Soha nem tévéztek még ennyit a britek, mint most

A szem ópiuma

2009. augusztus 05. 13:15 sixx 2 komment

Rekordokat döntött a televíziók nézettsége Nagy-Britanniában, írja a Guardian és a Variety. A nézettség emelkedésének elsősorban a kereskedelmi tévék örülhetnek, hiszen a brit köztévé, a BBC népszerűségének látható csökkenésének ők a haszonélvezői, illetve azok a cégek, akik a szigetországot is sújtó válság ellenére rengeteg pézt beleölnek a tévéreklámokba.

A Guardianben közzétett adatok szerint egy átlagos brit tévénéző 2009-ben naponta 43 reklámot néz meg és 16.7 órát tölt a készülék előtt hetente azzal, hogy a kereskedelmi adók adását figyeli. Ez utóbbi közel tízperces emelkedést jelent a tavalyi év adataihoz képest, de a reklámbevételek szempontjából még mindig alatta marad annak, mert a recesszió miatt a cégek idén átlagosan 14 százalékkal kevesebbet költöttek el a hüvelygombára. A Thinkbox nevű, televíziózási szokások mérésével foglalkozó cég adatai alapján az is megállapítható, hogy a napi 43 reklám 2008-hoz képest 2.2 százalékos növekedést mutat.

A tévéműsorok 63.7 százaléka a kereskedelmi tévék adásából tevődött össze, a BBC nézettsége az öt évvel ezelőtti adatokhoz képest 3.2 százalékkal esett. A kutatók szerint az online elérhető tartalmak és az egyes adók honlapjain folyamatosan elérhető archív műsorok jelentősen nem befolyásolják a kialakult televíziózási szokásokat, inkább csak kiegászítik őket - ezt egyébként egy közelmúltbn készült amerikai felmérés adatai is megerősítették.

Címkék: statisztika tv brit

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picsasereghajtó 2009.08.05. 14:21:59

Napi 43 reklám? És az neki jó? A fene a britek ízlését... :)

apuska · http://kocsma.blog.hu 2009.08.05. 15:35:34

Megállapították brit tudósok...
süti beállítások módosítása