Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vaginazenére hangolt szenvelgés az űrben

A sci-fi megcsúfolása

2009. augusztus 04. 14:30 sixx 58 komment

Amikor először hallottam a Defying Gravity című sorozatról, rögtön mellékeltek is figyelmeztető címkét a Variety-ben: "olyan, mint a Grace klinia, csak egy űrhajón". (Ezen persze nem szabad csodálkozni, hiszen a sírós-picsogós kórházsorozat egyik exec. producere a készítő.) Innentől kezdve pontosan tudtam hogy mit várjak a sorozattól, így ha ebből a szempontból nézem az ABC vasárnap este elhasalt üdvöskéjét (3 millió néző), akkor nem ért csalódás, de ha egyszeri sci-fi-rajongóként, akkor érthető, miért hánytam majdnem tele egy vödröt az első két epizód alatt.

A Dark Blue pilotja kapcsán bírtam azt írni, hogy ennél nagyobb kliséhalmot el sem tudok képzelni, ami nagyon elharmarkodott kijelentésnek bizonyult, a Defying Gravity (ha a magyar címe Dacolva a gravitációval lesz, villát szúrok a bal szemembe) nemcsak az összes elcsépelt sci-fi-panelt (szopás a légzsilippel, szivárgó űrruha, titokzatos hangok az űrhajóban, videónapló az otthoniaknak, stb.) hanem az ún. női sorozatokat a férfinép számára elviselhetetlenül idegesítővé változtató manírokat is felvonultatja, van itt egyéjszakás kaland után összefutó későbbi kolléga-párostól az eltitkolt terhességen át a súlytalanságban dugásig minden, sőt, annál is több, de nem akarok többet spoilerezni.

A történet 2052-ben játszódik, amit istenigazából csak abból tudunk meg, hogy kiírják, mert minden pont olyan, mint most, egy homályos utaslás van rá, higy az alaphelyzet nagyjából a Virtuality felállására hajaz, azaz a bolygó klímája egyre szarabb, és nem jó a túlnépesedett Földön élni. Nyolc űrhajós (négy nő és négy férfi, még jó) meg bevállal egy hatéves, a Naprendszert bejáró nagy kalandot, aminek során még a Vénuszra is leszállnak, mert a Mars már megvolt - ez a Nagy Sorsfordító Esemény a Jóképű De Tragikus Főhős életében.

Persze ez így nagyon vékony lenne, meg eleve, egy 13 részes epizódban hat évet feldolgozni nem nagyon lehet, illetve de, csak szar lesz, így a készítők mutatnak flashbacket kocsmázással meg kiképzéssel, amiről üvölt az alacsony költségvetés, illetve megkapjuk az expedíció képeit is, amin meg az látszik, hogy van pénz trükkökre, csak díszletre nem jutott. A brit-kanadai-német-albán koprodukcióban amerikai színészek dominálnak, Laura Harris és Ron Livingston a két húzónév, de több ismert sorozatos és filmes arc is feltűnik a legénységben.

A történethez hozzácsaptak még egy titokzatos szálat, ami azt sugallja, hogy az egész expedíció és a legénység összeválogatása nem a véletlen műve (már miért lenne az?) de nem is a NASA utódának konkrét terve, hanem egy felsőbb hatalom utasítása alapján történt minden. Erről bővebet majd csak akkor tudunk meg, ha mindenki mindenkit kielégített orálisan és anáisan is, gondolom, mert Laura Harris meztelen teste (már ha az övé volt) többet van a képernyőn, mint ez a nagy titok, amiről én azt gondolom, hogy egy űrlény lesz a háttérben, őt hívják Bétának, vagy pedig egy új számítógép, egy mesterséges intelligencia, mert a klisékből épített foshalom tetején ez a kettő lenne az igazi csúcsdísz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J. McClane 2009.08.04. 15:08:50

Hát bakker ha ezt berendelték, akkor a Virtuality is megért volna egy évadot.

dzsedi 2009.08.04. 15:26:53

szerintem kellen bele egy terminátor lány akit meg lehetne dugni.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.08.04. 15:35:41

Aki sorozatokat szokott nézni, az meg is érdemli az ilyet.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.08.04. 15:37:58

@Androsz: moderálási alapelveink szerint a hozzád hasonló faszokat kitiltjuk a blogról, s lőn. a komment marad, okulásul.

Pilgram (törölt) 2009.08.04. 15:46:57

@sixx: loál :)) gyors, határozott, kegyetlen. 2 perc 17 másodperc és már kint is van :) ezen most jót röhögtem, tényleg faszkorbácsot érdemel.
hogy a kritikához is hozzászóljak: istenuccse én még nem láttam jó sci-fi sorozatot. most biztos felhördülnek a strar trek, meg babylon 5, meg stargate (+atlantis) rajongók, de valahogy olyan nagyon ütős, akár minisorozatot nekem nem sikerült találnom, ami mondjuk olyan minőségű mint a Band of Brothers (a magyar címét nem is írom, mert katasztrófa) vagy a 24 volt/van? vagy ez csak nálam etalon? pedig imádom a scifit. ja btw nem tudja vki a Fallout-ból lesz film végül?

mentalistagenya 2009.08.04. 15:47:52

Lehúzták a junkie-n is és a nézettsége is rossz volt...

de azért én bepróbálom, dugás az űrben, kell ez nekem :-)

Thrasher 2009.08.04. 15:47:58

@J. McClane:

hát ez az, gyönyörű példája a minőség, meg a pénz teljesen ésszerű, logikus, és igazságos kapcsolatának...

dzsedi 2009.08.04. 15:47:58

@Pilgram: szerintem a BSG azért eléggé ott van.

Thrasher 2009.08.04. 15:48:48

ja, mondjuk ez a súlytalanságban dugás azért érdekesen hangzik :D

mentalistagenya 2009.08.04. 15:49:03

@dzsedi: egyetértek..még az uccsó évad ugyan hátra van nekem...

Pilgram (törölt) 2009.08.04. 15:50:33

kurva szar a blogmotor!! írtam egy bazi hosszú posztot erre eltűnik. akkor röviden:
1. ajánjon nekem vki pliz egy jó scifi (mini)sorozatot, sajna a babylon5, star trek, stargate ilyenek nem jönnek be, van esetleg vmi igényesebb?
2. a fallout-ból készül végül film vagy sem?

sixx · http://comment.blog.hu 2009.08.04. 15:51:04

@HalivudEstevez: nem szpemmelünk. kiszedtem, mert gyökérség.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.08.04. 15:52:02

@Pilgram: nem készült. fentebb ajánlották, Battlestar Galactica.

Pilgram (törölt) 2009.08.04. 16:01:32

ahha, oké, így csináljunk idiótát magunkból, nagyszerűen bemutattam, sorry a duplázásért.

ReAp 2009.08.04. 16:02:13

Androsz hamar tippent innen. Csak kérdezem, hogy ezek szerint itt a blogon gáz, ha valaki azt írja, hogy gáz sorozatokat nézni???

ReAp 2009.08.04. 16:03:34

mondjuk én nézek pár sorozatot, de csatlakozva az előttem szólókhoz, én sem tudok jó sci-fi sorozatot.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.08.04. 16:05:24

@Pilgram: Jól mongyák a fenti szakértők, BSG eléggé jó. Szinte nulla klisé, és néha értelmes gondolatok is előkerülnek. Sőt, végig.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.08.04. 16:05:59

@ReAp: nézd, tegyük fel, hogy írsz egy blogot a kazánkovácsokról, mert az a szenvedélyed, meg minden. aztán bemegy Androsz, oszt beszól, hogy minden kazánkovács köcsög. érted?

Átlag János · http://atlagjanos.blog.hu 2009.08.04. 16:06:42

A Stargate igenis jó sorozat, csak ki kell törölni a kitöltő részeket, amik nem a fő történetszálakkal foglalkoznak. Ez amúgy majdnem az összes sorozatra igaz, de a Stargate-n nagyon látszik a szerkezet:
E01: Izgalmas évadnyitás
E02-10: Ide beledobáljuk az összes fost ami nem illik sehova máshova, ha ezek elfogytak, akkor esetleg 1-2 jobb rész
E11-12: Évadközép, a nézőnek tele van a töke velünk, dobunk neki megint valami csontot
E13-21: lásd E02-10
E22: Évadzáró, izgalmas, de félbehagyjuk, hátha visszajön a néző fél év múlva a folytatásra.

Én ezek után nem értem, hogy miért csodálkoznak, hogy virágzik a letöltés. Nem vagyunk időmilliomosok, hogy minden vacak részt megnézzünk, ráadásul 20 perc reklámmal.

co2 · http://anyulontul.blog.hu 2009.08.04. 16:11:00

Nekem a Firefly bejött, mint jó sorozat és a BSG első 2 évada is ütős volt, de ez már a leírás alapján is borzalmas, felejtős, persze én még a Grace klinikát sem bírom

BMP87 2009.08.04. 16:12:42

Szerintem a BSG a legjobb dolog ami a scifi-vel valaha is történt.

Amúgy kicsit off-topic, megjelent a BSG utolsó évad soundtrackje is. Ami szerintem kiváló, főleg Gaeta éneke. Illetve angol amazonon van egy pöpec új díszdoboz centurion figurával és egyéb eddig Európában lehagyott extrákkal.

Bar Kochba 2009.08.04. 16:18:05

@Pilgram: Nézz utána a Firefly-nak ha jó sci-fit akarsz látni!

mentalistagenya 2009.08.04. 16:18:07

@ReAp: egy, főleg, sorozatokkal foglalkozó blogban szerintem gáz..

én sem nézek bele horoszkópos blogokba, mert nem érdekel és annak nincs értelme hogy beírok hogy nem hiszek benne és nem olvasom és gáz.

Korund 2009.08.04. 16:20:34

Most komolyan, a világ tízezredik sorozatától miféle csodát lehet még várni, őszintén? A csoda, nem akkora, mint a levitáló Jézus Krisztus, hanem nagyobb csoda ennél, ha valakik össze tudnak ütni egy tényleg fogós sorozatot, minimum érdekes alaphelyzettel, előre nem látható történettel, fordulatokkal, nem sablonos párbeszédekkel. Hiába a dizájnos háttér, az esetleg mér újszerű trükkök és látványelemek, a sorozatok jó nagy része már csak megélhetési szappanopera. Igazi felüdülés - és őszintén kívánok nektek minél több ilyet -, ha olyan sorozat tud születni, amely a tévé elé ülteti a már közönyössé fásult nézőt.

Az "Alejandro váratlanul megtudja, hogy Lucia gyermeke valójában Ignacioé, aki az ő testvérbátyja" típusú izékre kár szót vesztegetni. Ám ha egy sebész rendre az életmentő műtétek közepette tárgyalja meg harcos természetű exével, hogy tulajdonképpen nem is volt rossz együtt, vagy hogy a hős még bemond egy jót, mielőtt kedvesét heroikus erőfeszítéssel kirántja a lángoló liftaknából, épp mielőtt a végső robbanás ropogósra pirította volna a formás popsit, szóval az ilyen dolgok sokadik elszenvedése után makacs ember lehet, aki még a sorozatokban keresi a szórakozást. De a sorozat természete megköveteli, hogy a reklám helye előtt mindig legyen egy váratlan jelenés, a főcím pedig mindig egy feszülten izgalmas helyzetet vágjon ketté, meg hogy a történetet addig kell bonyolítani, amíg nem lesz elég zavaros ahhoz, hogy kitartson tizenhét epizódig, szóval ezek nem támogatják a sorozatok élvezhetőségén dolgozó iparosok munkáját.

Ez egyébként egy vélemény volt, amely jelentős hasonlóságot mutat a te posztodban olvasható lehangolt összképpel. Üdv.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.08.04. 16:31:06

@Korund: nem egészen, ezt írta: Aki sorozatokat szokott nézni, az meg is érdemli az ilyet. Tehát aki sorozatokat náz, az megérdemli, hogy szart nézzen, ergo minden sorozatot néáző hülye imbecilis, mondezt ráadásul egy sorozatokkal foglalkozó blogon. ez a trollkodás definíciója.

BMP87 2009.08.04. 16:36:13

@Korund:
Erre a megállapításra, hogy jutottál ebből a mondatból: "Aki sorozatokat szokott nézni, az meg is érdemli az ilyet." ?

Aardvark · http://fulszoveg.blog.hu 2009.08.04. 16:38:02

Tényleg nem ártana vmi jó SF sorozat, de mind tudjuk miért nem lesz. (Nem indoklok, úgyis megcáfolja valaki, meg meg is védi helyettem.)
A zeroG dugás már pornóban is lement, asszem Uranus experiment volt a címe.
Firefly nem lenne rossz, csak nyúlik, mint a rétestészta, kb 20 rész után derül ki, hogy mi a neve a főszereplőnek.
SG-Atlantisszal mi a baj? Túl könnyű?

Novi bácsi 2009.08.04. 16:41:18

Még valami: Caprica jó lesz, fejemet teszem rá. V remake jó lesz, de erre már nem merem a fejemet tenni, pedig láttam a pilot-ot (ezért reménykedem).

Egyéb iránt a fő probléma az EREDETISÉGGEL éppen az, hogy általában kurvára nincs rá igény (mosópor reklám effektus) Minden valamilyen szempontból eredeti sorozatot legkésőbb a második szezonnál elkaszálnak... (Lásd Firefly, Jericho, Pushing Daisies, etc-etc...) Üdítő kivétel volt a BSG, a Kemény Zsaruk és mondjuk a 24 - anno. A Virtuality-t sajnálom. A jónépnek a szépen becsomagolt fosra van igénye: szappanopera deluxe. Ennyi.

Novi bácsi 2009.08.04. 16:44:50

@Aardvark: a BSG-hez képest igen, túl könnyű... A Firefly-nak BTW volt vagy 14 része. De mindegy.

sélli_ 2009.08.04. 16:44:51

Alien mikó kerül elő és ugrik rá a fejükre? :)))

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.08.04. 17:00:04

@sixx:

androsz/korund ugyanaz a személy, nézd csak meg az e-mailcímét. várható még resurrectio ad aeternam néven a felbukkanása, ha az előző kettőt kitiltottad.

miután kitiltottad, vagy moderáltad, fenyegetőzni kezd.

egyébként hogyan lehet súlytalanságban dugni? elvileg nem lehetetlen?

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.08.04. 17:05:11

megvan már mötley kistestvére? remélem, nem feledkezel meg a cicanaplóról...

sixx · http://comment.blog.hu 2009.08.04. 17:06:16

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: írt már mailt, még nem fenyegetett. majd kibaszom, ha rosszalkodik, a véleménnyel nekem nincs bajom, csak a trollkodással és a szájbakúrt szpemmerekkel, ma a tabutv nevű szánalomhegy nevében vagy hat embert kellett kitiltani.

sTr · http://kocsma.blog.hu 2009.08.04. 17:10:47

Mostanában tényleg sovi a felhozatal. Én még annó a 90'-es években cuppantam rá a ST-TNG-re a sky-one-on és azóta menthetetlen függő vagyok. De ezek a próbálkozások tényleg szánalmasak. Nincs valami ütősebb előkészületben?

sTr · http://kocsma.blog.hu 2009.08.04. 17:13:38

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: "egyébként hogyan lehet súlytalanságban dugni? elvileg nem lehetetlen?":
Nem lehetetlen, csak be kell kalkulálni Newton III. törvényét minden mozdulatba. :D

mentalistagenya 2009.08.04. 17:36:27

@Novi bácsi: V pilotja nekem is bejött, de azért még így is el lehet baszni (remélem nem fogják)...

titok84 2009.08.04. 17:36:33

Egyetértve több előző hozzászólóval: sci-fi rajongóknak a BSG és a Firefly kötelező!
Egyébként a többi említettett én sem szeret(t)em...
Ja, és könyvben ajánlom a Csodaidők sorozatát (Dűne-fanoknak kötelező), most jött ki a 3. rész.

dr.brada 2009.08.04. 18:02:07

Asszem először vmelyik rogermooros James Bondban is volt a végén zérógén dugás, végül is az is valahol egy sorozat, vagy nem:)

Novi bácsi 2009.08.04. 18:04:26

@mentalistagenya: nem felvágni akartam, de én A pilot-ot (értsd 45 perc) láttam, és az alapján gondolom, amit.

Tungus 2009.08.04. 18:08:57

Alfaholdbázis. Alapmű. Volt olyan része, amitől behu..oztam. Mentségemre szóljon, voltam vagy 8 éves.

fransancisco 2009.08.04. 18:10:11

minden kazankovacs kocsog...

amf · http://alphamikefoxtrot.blog.hu 2009.08.04. 18:11:43

@Aardvark: a firefly 14 rész + egy egészestés mozi...

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2009.08.04. 18:17:42

Ismerősöm ajánlotta ezt az ízét, nagyjából olyasmi érzések kavarogtak bennem, mint sixx írja. Borzalom, kerüljétek!

@sixx:
Off, de azért rákérdezem. Te is imbecilist írsz, ahogy én szoktam. Több szótárban viszont két "l"-lel írják, imbecillis. Szerinted van ennek valami racionális oka, vagy valamelyik fél nem vágja a dolgot?:)

futureboy (törölt) 2009.08.04. 18:26:19

@Korund: "Most komolyan, a világ tízezredik sorozatától miféle csodát lehet még várni, őszintén? "


van ebben valami. de abba gondolj bele, hogy (például) hány százezer amerikai rendőrös sorozat készült már az elmúlt 50-60 évben, milyen szinten el van koptatva már az összes lehetséges klisé, és mégis születik a 2000-es években egy olyan sorozat, mint a Shield.

vagy: 2003-2004 környékén az egyik cimborám elkezdte mondogatni nekem, hogy van egy gecijó sorozat, ilyen terrorelhárítós, titkosügynökös akció / thriller-sorozat, arab terroristákkal, atombombával, kettős ügynökökkel, elnök-merénylettel stb. olyan, mint egy 21. századi, amerikai James Bond, még a főhős monogramja is u.az. belegondoltam, hogy hány ezer ilyen terroristás action-filmet / sorozatot láttam már nem túl hosszú életem során, és egyáltalán nem motivált, hogy elkezdjek nézni egy újabb ilyen sorozatot. aztán mégiscsak elkezdtem nézni, és azonnal, gyógyíthatatlanul függő lettem. (ennek a sorozatnak a legutolsó 2 szériája már nem olyan minőségű, már nem a régi, de azért anno, 4-5 évvel ezelőtt nagyon is ütős volt.)


ezzel csak azt akarom mondani, hogy a hihetetlen túlkínálatban / túltermelésben, ahol már mindent elmondtak, mindent leforgattak, minden elképzelhetőt kitaláltak, újra és újra születnek olyan produkciók, amikhez hozzászokva igenis elvárja az ember a minőségi szórakoztatást, és azt, hogy az elkoptatott műfajokon belül is valami újat kapjon.

Novi bácsi 2009.08.04. 18:26:24

@Tungus: ja, dettó. "Engedjétek a komphúúúterhez!" :)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2009.08.04. 18:32:54

Most jönnek majd az új sci-fik lehet válogatni: Flash Forward, V, Alien Nation remake, Spielberg TNT-s alienes sorozata Noah Wyle-val.

A sorozatttal kapcsolatban: Ha nagyobb lenne a sávszélem, csak azért is letölteném ennyi lehúzó kritika után :)

vőfély · http://hervai.hu 2009.08.04. 18:45:42

A FireFly szerintem is messze kiemelkedik a többi közül.

Egyébként nekem mindegy, legalább egy űrhajót mutassanak, már rendben is vagyok.

Igen, annak idején az Orion és a Pirx is bejött. :-)

bgp 2009.08.04. 18:51:09

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Szerintem nem. Össze kell kapaszkodni, aztán ütemre húzni. Célszerű gumifalú szobában csinálni.
Szerintem meg lehet csinálni, de biztos munkásabb mint gravitációs segítséggel.

Dark Wolf 2009.08.04. 19:40:18

Fasza, hogy az egyik első kommentből offtopicban megtudhattuk az illető egyéni szocproblémáját, hogy ő még nem látott jó sci-fi sorozatot, és azóta néhány kivételtől eltekintve erről megy a témázás. Már miért is a post témájáról menne? Csodálkoztam is, hogy hogy van 50+ komment egy újonnan induló, nem túl sokakat érdeklő sorozat pilotkritikájához. Nem lepődtem meg, hogy offtopic, trollkodás, flame miatt.

Donor 2009.08.04. 20:04:34

@vőfély: Talán azért mert az elképesztően gagyi (igen már abban az időben is a citrom facsaró parabolán röhögtünk) kivitelezés ellenére jó történetek voltak.

Nem rég néztem meg és ha az ember legyőzi a béna videotrükkök miatti undorát ,még mindig jó történetek.

BSG, FireFly mellet szerintem az ST TNG és Voyager is megérdemli az "igazi sci-fi" jelzőt.

Cifu78 2009.08.05. 08:12:11

Nem tudom ki hogy van vele, de azért _annyira_ nem rossz a DG, hogy vérbe le kell alázni.

Nem TNG, nem DS9, nem is egy B5, pláne nem Firefly, de nem is azokhoz hasonló az alapszitu. Igazán jó közeljövőben játszódó, többé-kevésbé reálisan megközelített űr-scifi nem nagyon született mostanság. Idén kaptunk kettőt, a Virtualityt és a DG-t is.

A történet kicsit sántít, a szövegek néhol gyengék, ám kevés olyan sorozat van, amelyre ez ne igaz (TSCC és a Dollhouse sem kivétel, pedig azokat is szerettem), de összeségében egy jól kinéző, TV sorozathoz képest igényes CGI-vel, és igényes díszletekkel bíró kis sorozat.

A Virtuality-hez nem igazán lehet a születésének körülményeit hasonlítani, ugyanis azzal szemben ez nemzetközi koprodukció, amerikai-angol-kanadai-német háttérrel, és eleve sorozatként született meg, tehát elkerülte a hülye amerikai TV sorozatos születési metódusokat, hogy pilotot csinálunk belőle, aztán vagy berendelik, vagy nem.

Én már csak juszt is végignézem. :)

Novi bácsi 2009.08.05. 09:59:45

@Dark Wolf: hát ha egyszer egy szar sorozat ILYEN kommentelést generál, akkor mit lehessen itten tenni?! Mert ha magáról a sorozatról érdemes lenne bármi többet mondani, mint amit sixx leírt, akkor nyilván arról csevegnénk... Néha az offtopic a topic. Mert hát segítenünk kell azon "szerencsétlen" barátainkon, akik egy Defying Gravity láttán örökre elfordulnak a műfajtól. Én kérek elnézést.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.08.07. 14:07:29

@sixx: mi a szpemmelés? kapcsolódó link, mint sci-fi.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.08.07. 14:09:12

@sixx: de persze te oldalad, te vagy a főnök.
süti beállítások módosítása