Csődöt jelentett a General Motors, a vilég egyik legrégebbi és legnagyobb autógyártó cége, és mint ilyen, a modernkori televíziózás egyik legjobb ügyfele. Az autógyártók hagyományosan sok reklámidőt vesznek a nagy networkökön, az Upfronts alatt mind képviselteti magát, így elég nagy érvágás ez a tévéknek - az a 162 millió dollár, amit még a tavalyi reklámok után nem fizettek ki a médiaügynökségeknek még nagyobb, mert így azok nem tudnak a tévéknek fizetni. A teljes reklámpiaci bevételhez képest (éves szinten 8.5 milliárd dollár) persze ez csak csepp a tengerben, de az egyik nagy szóvivője szerint "komoly problémát" okoz a csatornának.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Gergő bá' 2009.06.02. 16:37:32
Jacques Ucca (törölt) 2009.06.02. 20:27:46