Hálás köszönetet rebegük az egykori tévés jósból és legendás távgyógyítóból, kikupált Joshi Bharatért a Tv2-nek, hiszen a kristálygömbök és tarotkártya világából szakállánál fogva előrángatott joviális úr végre az egykori bioponkettesre is elhozta azt a semmihez sem hasonlítható puha érzést, amit a Jerry Springer Show rendszeres nézői oly jól ismernek, és amit a nemzet lelkiismeretének, azaz Maunikának hála az RTL rajongói is megtapasztalhattak. A vörösbe borult tévében már korábban is előfordult, hogy a vendégek egymásnak estek a stúdióban, de ha minden igaz, a "közönség is beszáll a hepajba" műfajból ez az első darab. Bepelenkázott törpéket ugyan még nem vágtak egymáshoz a transzvesztita kamionsofőrök, de tessék nekem elhinni, mindez csak idő kérdése.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Casus Belli 2009.05.26. 07:38:18
Dzsoshinak jobban állt az entellektüell megmondóember szerep mint ez a höppögés ("üljenek le...menjenek innen"), dehát Maunikát be kell hozni, na.
Majd azt is tedd ki, amikor az első sallert kapja a saját showjában, pls.
XAU 2009.05.26. 07:52:07
A DUNA TV-T MÁR AZ ERDÉLYI MAGYAROK SEM NÉZIK...
Big-B 2009.05.26. 07:54:23
Shopping 2009.05.26. 07:55:25
De most komolyan!
Miért kell a TV-ben mutogatni a
"kulturált, beilleszkedni vágyó"
CIGÁNYOK verekedését???????
Legyen egy roma TV, azt adják az ilyet ott.
Felháborító!!!
O_L_I 2009.05.26. 07:56:07
csabeSKA 2009.05.26. 07:56:24
macsk 2009.05.26. 07:57:45
A szőke csaj is olyan "irányított reálszitu"-san bénázik ott az első "menetben".
Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2009.05.26. 08:02:46
rotler 2009.05.26. 08:02:49
Cold Heart 2009.05.26. 08:02:55
valaki23 2009.05.26. 08:05:26
TuskóHopkins 2009.05.26. 08:05:37
Köszi: T.H.
Joshi Baratot nem nézek, a youtube meg le van tiltva a melóhelyen
maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2009.05.26. 08:05:53
sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.26. 08:06:03
nawazzeg 2009.05.26. 08:06:11
skvugdskuvsdiov 2009.05.26. 08:06:24
padika 2009.05.26. 08:06:39
csepeszil 2009.05.26. 08:06:41
Blogger Géza 2009.05.26. 08:06:54
nawazzeg 2009.05.26. 08:07:08
bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.05.26. 08:07:44
pacagánycsök 2009.05.26. 08:09:06
Robis 2009.05.26. 08:10:20
szörecsen/dagattpanda (törölt) 2009.05.26. 08:11:48
Különrohadtgeci Joshi barat, aki ezt hagyja.
soosist 2009.05.26. 08:13:02
mordizomadta 2009.05.26. 08:13:03
Big-B 2009.05.26. 08:13:46
Megrendezett balhé. Ha nem az lenne, ez a két tesó már rég kinyírta volna egymást otthon.
Dani7 (törölt) 2009.05.26. 08:15:55
Valaki nem tudja véletlenül mekkorát bukott az RTL a TV2-vel szemben a Királynővel ?
Valami nézettségi adat kéne.
moszkvicsslusszkulcs 2009.05.26. 08:16:12
Big-B 2009.05.26. 08:16:13
Amusing 2009.05.26. 08:17:30
Frank99 2009.05.26. 08:18:24
a cigányság saját magát járatja le, már évszázadok óta, nem akartok beilleszkedni és soha nem fogunk titeket szeretni, ez van...
Jacques Ucca (törölt) 2009.05.26. 08:18:40
Tomi from There · http://fotobolt.blog.hu 2009.05.26. 08:18:44
Köszönjük Joshi!
.St. forever 2009.05.26. 08:19:35
Emanuelle 2009.05.26. 08:26:42
Egy élmány volt látni, ahogy a magyar nyelvet illetően még komoly kihívásokkal küzdő Joshi homlokösszeráncolva próbálta felfogni, amit a 60-s IQ-val rendelkező csíkos inges senkiházi elővezetett. Neki se nagyon sikerült, de nekem se, ritkán hallani ennyi értelmetlen mondatot egy rakáson. Gönyörű volt, na.
jagger3 · www.jagger.hu 2009.05.26. 08:27:00
Köszönöm , hogy végre nem csak a mohácsivikik és cimboráik mutatják be a romákat , hanem igazán autentikus forrásból láthattuk békés , úri viselkedésüket!
Emanuelle 2009.05.26. 08:27:55
nem egy-két körözött fazont találnának ezekben a színvonalas műsorokban.
efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.05.26. 08:28:01
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.26. 08:28:33
Arról, hogy megrendezett, nem rendezett, szerintem nem kell őket különösen irányítani, már ha nem beépített ember mindegyik. Szerintem ez úgy van, hogy megmondják Porblémás Pityunak, hogy ha megüti a másikat, kap x összeget. Onnantól meg már tiszta sor, elszabadulnak az indulatok. Így kell nézettséget kreálni fagyipénzből.
csillagkutya seven 2009.05.26. 08:30:04
komolyan mondom ki az, aki úgy gondolja, hogy ők nem ilyenek alapjában véve? van ebben az országban ilyen? persze, a budai oldalon...beinvitálnálak ide a kilencbe aztán láthatnád ezeket élőben, nem megrendezve...ezek sosem fognak normálisan élni! sajnos...bárcsak fognák magukat és elmennének a jó büdös francba!
Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2009.05.26. 08:30:24
efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.05.26. 08:30:35
banga 2009.05.26. 08:30:50
Én eddig sem voltam nagy Józsibácsi, v. Mónikanéni néző. Mónikáék már hamarabb lesüllyedtek a fogatlan kategóriába, Józsiéknál ez most jött el...
Emanuelle 2009.05.26. 08:31:10
te is joshihoz.
zsoltix 2009.05.26. 08:31:13
sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.26. 08:31:34
Spriccelo_Fos 2009.05.26. 08:32:33
SecuBoss 2009.05.26. 08:32:55
babhun 2009.05.26. 08:33:50
A fajgyűlölők persze nem ám Joshi Bharat-ot fogják agyonlőni, aki (akár megrendezve, akár nem) biztosítja a mindennapi betevőt aljas előítéleteikhez, hanem egy szerencsétlen ártatlant a falu szélén. Joshi Bharat, Mónika, az ORTT és minden agyament rasszista morálisan felel minden gyűlöletből legyilkolt vagy agyonvert ártatlan cigány és nem cigány emberért ebben az országban.
Spriccelo_Fos 2009.05.26. 08:34:58
kacsasult 2009.05.26. 08:35:55
Emanuelle 2009.05.26. 08:36:09
Közvetíteni nem muszáj, már a tudat is megnyugtatna, hogy valami értelmes dolog folyik valahol. A legjobb egy frankó el-eltűnős sziget lenne, mint a Lostban.
banga 2009.05.26. 08:37:52
Most már a délutáni műsorsávban softpornós jelentek mellett már pankráció is van!!!
Meg szépen-jól-magyarul verseny!!!
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.05.26. 08:38:25
Viktus 2009.05.26. 08:39:14
Boromir_ 2009.05.26. 08:40:52
Ki az a Joshi Barat 1eltalán ? O.o
szörecsen/dagattpanda (törölt) 2009.05.26. 08:41:19
Lukitom 2009.05.26. 08:41:23
csak akkor írok, ha szükség van rá 2009.05.26. 08:41:34
Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.05.26. 08:42:35
www.youtube.com/watch?v=YJCUDYNTOMM
GatyaPityu 2009.05.26. 08:43:43
Poptaritop 2009.05.26. 08:45:02
Viktus 2009.05.26. 08:45:20
Sompolygó Samu 2009.05.26. 08:46:57
Nálunk ez van pankráció helyett.
Tiszta sor hogy mindig olyankor jelenik meg a Józsi barátnál meg a Maúnikánál a búnyomeccs mikor a béka segge alatt vannak a nézettségi mutatók.Mellesleg én sem bírtam ki hogy ne nézzem meg, aki látta az tudja hogy nem csak a búnyó volt különszám, de mielőtt bejött a másik pehelysúlyú ketrecharcos :))) az elsővel folytatot beszélgetése Józsi barátnak hát én már azon röhögő görcsöt kaptam, szerintem a srác belépett a gátvéder Szalacsi bá-ék klubjába a szövegével.Érdemes megnézni hátha feltették a Youtube-ra teljes terjedelmében. De mondjuk a Retek Klub Kalandra fal produkciója sem gyenge. Öregem! Hungarocel falon ki tud átbujni hogy ne essen a medencébe. Hát ez röhely.
Meg az se volt semmi hogy januárba elkezdték adni a Terminator:The Sarah Connor Chronicles sorozatot azt minden átmenet nélkül abba hagyták de ezekkel a CSI sorozatokkal meg bombáznak.
bocage 2009.05.26. 08:50:47
cryo000 2009.05.26. 08:51:27
GatyaPityu 2009.05.26. 08:51:51
"Nem született bűnözők, hanem árpi, lali, kati... az EU. magyar állampolgárai".
Jún. 7-én mindenki gondolhat rájuk, amikor szavaz.
kakukkmanci 2009.05.26. 08:52:53
szörecsen/dagattpanda (törölt) 2009.05.26. 08:53:31
Ezek a műsorok súlyosan károsítják a cigányságról kiakakított képet.
Tudom, meglepő, de van normális cigány és normális zsidóember is. Speciel engem vertek meg skinek, mikor egy pajeszos zsidósrácot megvédtem az astoriánál, jellemesen öten támadtak rá. Ja, és szarul hangzik, de felkaroltam tehetséges cigánygyerekeket is annak ellenére, hogy speciel engem a nyóckerben ugyanúgy körbeállnának a romák mint téged, és kerülöm a környéket. Nem angyalok, tudom....
A TV2 megint rossz útra keveredett. Jerry a műsoraiban kripliket invitál, és általában a szexuális orientáció körül forog a műsor. Fos, fos, de nem válogatják ki direkte a feketéket. Van szar emberből mindenféle. Erre figyelni kőne, hamán trashTV.
Manpság minenki gyűlöl mindenkit.
Merem megjegyezni, hogy nemkéne a cigányokat még lejjebb döngölni, és hárman nekemtámadtok.
Szerinted ez a szarszemét junk tv mihez járul hozzá? a békés polgárosodáshoz? És az, hogy csipőböl leugattok, meg lealáztok, az hova vezet.
No, mendegy... a világ kész a káoszra és a szétesésre...
SecuBoss 2009.05.26. 08:54:37
6 évig dolgoztam egy vízműben ami a cigánysortól pár száz méterre volt. Ott mindennapos a hasonló megnyílvánulás. Van egy nagyon kis százalékuk akik megpróbálnak kitörni és becsülettel dolgoznak. Velük semmi bajom és nekik tényleg nehezebb az előitéletek miatt. De ezek az előitéletek nincsenek ok nélkül.
Aki nem látja ezt élőben mi megy ezekben a gettókban nap mint nap az nehezen hiszi el, hogy ez tényleg így van, így élnek.
$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.05.26. 08:55:16
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.26. 08:55:55
zsoltix 2009.05.26. 08:56:59
ladislaus 2009.05.26. 08:57:12
Aston Kanál 2009.05.26. 08:57:17
orient 2009.05.26. 08:59:26
marky@life 2009.05.26. 09:04:18
Tightend 2009.05.26. 09:05:22
Azor 2009.05.26. 09:05:39
egyik úr a másiknak:
"te leszbikuuuus!"
disloc 2009.05.26. 09:09:10
BŰNCSELEKMÉNY a gyermekeink ellen.
A TV tulajdonosaitól a műsorvezetőn és az összes bérrabszolgáikon keresztül a szereplőkig mnidet lezavarnám a Mecsekbe uránt bányászni.
És nem csak ez, hanem az is hogy este nyolc előtt lazán gyilkolásznak a képernyőn...
Én nagyon komolyan venném a médiára vonatkozó szabályok betartatását. Pl. 10 évre megvonnám a bűnösöktől azt a jogot, hogy bármilyen médiumban tulajdonos, szereplő vagy melós - akár takarító - legyen. Akkor meggondolnák hogy mikor pisálnak szembe minket az ilyen "produkciónak" nevezett fossal.
SecuBoss 2009.05.26. 09:10:18
SZEM-Pont 2009.05.26. 09:10:38
Hol van a médiának a felelőssége abban, hogy a mai magyar társadalom jobbra tolódva radikalizálódik? Hát kérem szépen pontosan az ilyen tipusú műsoroknál(többek között).
Elfogadhatatlan. Ezzel csak azt érikel, hogy egy ilyen jelenet láttán az is tipizálni kezd akinek ez eddig nem is jutott eszébe.
Nekem eddig sem volt a kedvencem a műsorvezető, de ezt követően egy szánalamas fasznak tartom.
mani07 2009.05.26. 09:10:42
Mr.KANE 2009.05.26. 09:13:07
ez-a-nick-már-foglalt 2009.05.26. 09:14:05
Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.05.26. 09:14:10
Alex3000 2009.05.26. 09:18:02
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.26. 09:19:07
xenuka 2009.05.26. 09:19:32
"Ezek a jövőnk zálogai.
Dögöljek meg ha kiváltom őket."
Hány milliárdot költöttek már cigány
integráció
antiszegregáció
képzés
beilleszkedés
segély címen el?
Eredmény: 0.00
Nem kell erre több pénzt költeni.
Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.05.26. 09:19:53
ÁÁÁ FÁJ :D
guszthy 2009.05.26. 09:22:18
xenuka 2009.05.26. 09:23:28
Engem az zavar, hogy aki soha nem dolgozott az miért választópolgár?
Az döntsön a javak elosztásáról, aki a megtermelésében is részt vett.
Nem érdekel, hogy nem talált munkahelyet.
Nem dolgoztál az elmult 4 évben minimum 2 évet, egyszer kimaradsz, most nem választasz.
zolcsi69 (törölt) 2009.05.26. 09:24:32
Ezen nőnek fel a gyerekek akik a tv-nézik délutánonként. Ilyenkor miért nem háborodik fel a Mohácsi Viktória????
Ejoy 2009.05.26. 09:24:57
guszthy 2009.05.26. 09:25:18
Az mindet be kell hívni a maónikához meg a batathoz, az utólsót majd csak beillesztjük valahova.
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.26. 09:25:38
SZEM-Pont 2009.05.26. 09:25:43
Palkovicsné 2009.05.26. 09:26:37
Mink a hetven tesóinkkal bemennénk, azt szétverekednénk az egész stúdijót, e! Jópénzé!
Várom hamargyors válaszolását!
De írjonám Josiba Úr!
Kárcsika
Edward Nygma 2009.05.26. 09:27:17
A zsigeri gyűlöletet meg hagyjuk a kopaszokra, ne vegyük el a kenyerüket.
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.26. 09:27:53
babhun 2009.05.26. 09:29:47
Mindenki, aki ezeket az előítéleteket aljas módon közvetlenül vagy közvetve táplálja, abból politikai hasznot húz, vagy közintézmény alkalmazottjaként azok terjesztése ellen nem lép fel, morálisan felel ártatlan emberek haláláért.
Semmirekellő emberek azok, akik késekkel mennek bíróságra, csalnak, lopnak és hazudnak vagy alaptalanul vádolnak másokat fajgyűlölettel. Az hogy valaki cigány vagy magyar, esetleg zsidó, nem erkölcsi vagy morális ítélet. Erkölcsi és morális (vagy büntetőjogi) ítéletet egyes emberekről, azok cselekedetei alapján kell hozni.
S. Annyi 2009.05.26. 09:31:26
mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.05.26. 09:31:41
mentalistagenya 2009.05.26. 09:31:43
szánalmas állatok ezek, én hagytam volna hogy kinyírják egymást, annyival kevesebb...
Retek · http://vakerda.blog.hu 2009.05.26. 09:32:47
PSMITH 2009.05.26. 09:33:56
Cliff 2009.05.26. 09:36:44
blady 2009.05.26. 09:38:00
rotler 2009.05.26. 09:38:49
banhegyig 2009.05.26. 09:38:58
Pilusics 2009.05.26. 09:39:10
qwertzu 2009.05.26. 09:43:30
Emanuelle 2009.05.26. 09:44:14
Boromir: elmondani nem tudom, hogy
mennyire szánalmas vagy ezzel a "X éve
nem nézek TV-t" dumáddal.
Coldplay 2009.05.26. 09:46:04
bőgőmackó 2009.05.26. 09:46:09
lemon71 2009.05.26. 09:46:44
endre69 2009.05.26. 09:46:46
Prophet 2009.05.26. 09:46:58
Jedlik 2009.05.26. 09:48:15
Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.05.26. 09:48:27
mentalistagenya 2009.05.26. 09:49:39
itt a példa hogy milyenek is, igazi állatok...
rotler 2009.05.26. 09:50:03
Pierre Batka 2009.05.26. 09:50:10
Ha így lenne, akkor bizonyíthatóan a műsorban szereplő urak és hölgyek a cigányok között is a kisebbséget képviselnék. Ugye tudható, hogy ez nem így van.
Ebből viszont az következik, hogy ez nem "kicseszés" a cigányokkal és nem is előítélet szítás hanem egyszerű "természetfilm". Ilyenek. Pont mint egy általános természetfilm szereplői. Ösztönlények. Csak mi azt hisszük, hogy majd civilizálódnak. Nem fognak.
Természetesen itt is van kivétel. Én is találkoztam már jópár normális, kultúrált cigányemberrel. Normális értékrenddel, állással, gondolkodással. Ezzel csak két gond van:
1) Baromi ritkák
2) Egyetértettünk a fentiben a cigányság többségére vonatkoóan
Zenador 2009.05.26. 09:50:12
Valamikor évtizedekkel ezelőtt a tévé feladata Magyarországon még az volt. hogy a szegényebb néprétegeknek is viszonylag igényes, OLCSÓ művelődésre alkalmas szórakoztatási alternatívát nyújtson. Ma mit ad a tévé? Vagy inkább mit vesz el?
Emanuelle 2009.05.26. 09:50:14
hozzászólásod...
bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.05.26. 09:51:22
(egyébként igen, tényleg az, elég csak Budapesten körülnézni :( )
magyi... 2009.05.26. 09:51:28
mentalistagenya 2009.05.26. 09:52:32
Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.05.26. 09:52:49
Tehát ne legyen nagy a pofátok nektek sem.
Szóval az vesse az első követ, aki...
mentalistagenya 2009.05.26. 09:53:48
supi007 2009.05.26. 09:54:20
Emanuelle 2009.05.26. 09:54:58
Meg amikor nem adok pénzt egy tolakodó cigányasszonynak, mire az lekurváz és utánamüvölti az utcán, hogy a rák egye meg a szívemet. Na, nálam ez rontja. Ehhez nem kell Joshi se Maunika.
Isten a tanum rá, hogy kiváncsi lennék én a pozitív példára is, de ahogy drága jó apám mondta, az sajnos ritka, mint a szemüveges cigány.
Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.05.26. 09:56:17
Eccerű logika, semmi trükk. :)
supi007 2009.05.26. 09:56:40
Emanuelle 2009.05.26. 09:57:05
Jajdeszépenírtad
Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.05.26. 09:57:40
mentalistagenya 2009.05.26. 09:58:31
(pedig ha egy maygar hangoskodik annak is szólok...)
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.05.26. 09:59:45
mentalistagenya 2009.05.26. 10:00:00
helyesírás más tészta, itt lazaság van, magam nevében meg: sokat amerikában majd angliában éltem, nem jó a magyarom, főleg az írás nem, nem ezen múlik...
rotler 2009.05.26. 10:02:10
Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.05.26. 10:03:15
(Viszont jó veled vitatkozni, mert érvelsz, normálisan, olvashatóan. Ez tök jó! :) )
pepelopez 2009.05.26. 10:03:28
Miigeii 2009.05.26. 10:06:02
Egyébként sokkal jobb lett volna inkább inni annyit, mint amennyitől ugyanennyi agysejtem pusztul el. Én napokig jól lennék....
tonchyka 2009.05.26. 10:06:43
khmm... 2009.05.26. 10:07:02
A kérdésem:
Hányszor és kik tiltakoztak a harcos cigány és egyéb kisebbségi jogvédők közül a TV2-nél ill. RTL-nél( Mónikashow), hogy ezek az adások csak ráerősítenek a cigányságról kialakult sztereotípiákra, negatív előítéletekre....??????
Ha nem tiltakoztak, vajon miért nem???
Ha nem megrendezettek a jelenetek, akkor azért gáz, ha meg igaz, akkor méginkább. Vagy fordítva. :-)
Mohácsi Viktória elmondta már erről a nagybeszédet Strassbourgban? ;-)
Tényleg röhejes, hogy ostorozzák a komplett magyar társadalmat az állítólagos rasszizmus miatt, a tévé meg egyfolytában ezt tolja az átlagjózsik képébe, hogy lám, nézzétek, ilyenek a cigányok.
khmm... 2009.05.26. 10:07:32
supi007 2009.05.26. 10:08:15
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.26. 10:09:41
SzilviBarack 2009.05.26. 10:10:13
(Mellesleg megjegyzem, hogy semmi kivetnivaló nincs az ilyen talkshow-ban, én ugyan nem nézem, de panem et circenses, és egy gondos szülő simán meg tudja oldani a mai technika kütyüjeivel, hogy a gyereke még véletlenül se kapcsoljon ilyen show-kra. A választási lehetőség meg mindenkinél adott, a legpuritánabb esetben is ott van az M1, amely ugyan nem igazán tölti be a szórakoztatóan kulturális és informatív közszolgálati televízió funkcióját, de a trágárságot a délutáni műsorsávban mellőzi. Sokaknál meg megvan a sokszínű választás lehetősége: dokucsatornák, kulturális adók stb.)
mentalistagenya 2009.05.26. 10:10:35
De szerintem amit a videó mutat az eléggé reprezentatív, állatok. És sajnos járva kelve az utcán is ezt látom...
viszont van egy dolog amiben tanulhatnánk tőlük: összefogás. Ha atrocitás ér egy cigót 5 másik ott terem, ez nálunk magyaroknál nincs, telibeszarjuk a másikat.
Emanuelle 2009.05.26. 10:10:40
És ebből van elegem, hogy félnem kell a saját hazámban. Kiváncsi lennék, hogy a sok simaszájű liberális barom akkor is ilyen hipertoleráns meg "szeressük egymást, mind magyarok vagyunk" dumát nyomó "európai polgár" lenne-e, ha naponta átélné ezeket a szívmelengető kalandokat.
És ezek a dolgok "csak" kellemetlenek, most arról nem beszélek, amikor kirabolják, meglopják az embert, hogy a rosszabb dolgokat már ne is említsem.
Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.05.26. 10:11:03
acta est fabula 2009.05.26. 10:11:17
nem este 10 utan kellene, hanem ejfel es reggel 4 kozott.
adhatnanak ertelmes dolgokat is a TV-kben.
pitaa 2009.05.26. 10:12:12
supi007 2009.05.26. 10:13:15
zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.05.26. 10:13:21
SAABÓ 2009.05.26. 10:13:24
turista látványosságként sőt felhívják a figyelmed az ellenkezőjére.Szóval itt is kéne találni vmi remek helyet azoknak ,akik
a társadalmi asszimilációra képtelenek.
Ez az én véleményem, s tapasztalatom alapján
egyre távolabbinak tűnik, ergo a helyzet csak rosszabb lesz.
De azt is hozzá tenném ,hogy ami történt az a szenzáció hajhász médiának is óriási szerepe van ,miután akinek egy pici esze is van,kitudta következtetni a végkifejletet.
Talpra magyar....
Ph01 2009.05.26. 10:15:00
supi007 2009.05.26. 10:15:03
Pierre Batka 2009.05.26. 10:16:52
Mindemellett abban igazad van, hogy a nem-cigányok között is van tuskó, meg bűnöző, de ha nekiállunk számolni (szigoruan százalákban, hogy ne lehessen azt mondani, hogy "de ők kevesebben vannak"), akkor az jön ki, hogy még a szegényebb réteg közül is nagyobb a dolgozó emberek aránya a nem cigányoknál.
Ha meg végzettséget nézünk, vagy megnézzük a jobb anyagi háttérrel indulók körében a munkavállalás arányát akkor meg a leg véresszájúbb cigányjogi aktivista is bekussol.
mentalistagenya 2009.05.26. 10:19:21
Én is rühellem a sok liberális majmot. Nevetséges hogy ha egy cigó követ el bűntettet ki sem lehet mondani, egyből rasszizmus. Ha rájuk mersz szólni hogy viselkedjenek, illeszkedjenek be akkor rasszizmus.
Magyar ember mikor kapott annyi segítséget/támogatást mint ezek? soha...és még sem éltek vele, talán fel kéne ezt mérni és takarodót fújni nekik.
SAABÓ 2009.05.26. 10:20:07
Talán itt is ki kéne találni egy magyar-Harlemet nekik,de jó messze mindentől,
aztán ott ölhetnék egymást szabadon.
Éljen a berlini fal magyar változata...
Pierre Batka 2009.05.26. 10:21:15
zsoltix 2009.05.26. 10:22:14
szörecsen/dagattpanda (törölt) 2009.05.26. 10:22:29
travelnyuszi 2009.05.26. 10:23:25
pepelopez 2009.05.26. 10:25:09
de lehet ez egy jobbikos propagandafilm :DD
bug jr. 2009.05.26. 10:26:33
vajon legyűri e a fehér zoknis makkos cipős Őr urat és megtorolja e h csíkos inges leleszbikusozta?
következő részben kiderül
SecuBoss 2009.05.26. 10:27:17
Talán azért lehet mert sok esetben a jogállam nem orvosolja ezt a problémát és az embereknél betelt a pohár, igazságtalannak érzik az egész szitut.
Gondolok itt azokra az esetekre amikor szerencsétlen emberünk veteményesét renszeressen learatják és már 25. feljeletés után sem történik semmi, ugyanúgy más aratja le munkája gyümölcsét. Ekkor mit tehet, tűr mint egy rabszolga vagy a maga kezébe veszi az ügyet és végső elkeseredésében áramot vezet a kerítésbe. És még sorolhatnám a nyílvánvaló dolgokat a szakadt szinesfémgyűjtő autóikat ami ránézésre se menne át műszakin, azt jogosítványt ami olyan ebernél van aki még olvasni sem tud, a szociális lakást amit ingyen kapnak én meg gürizek a svájcifrankos hitelemért stb., stb. Na ezért van berágva a nép. Nekik elnéznek dolgokat amit nekünk nem, ők kapnak dolgokat amit mi nem és a közösbe a többségük sem tesz semmit. És miért az általánosítás, mert a 90%-uk ilyen szemben velünk ahol ez csak ennek a töredéke.
Én nem akarom hátrányosan megkülönböztetni de akkor legyen minden téren egyenlőség és csak az kapjon a közösből aki tett is már oda. Ez sok környező országban már így is van csak valamiért nálunk nem mernek ehez hozzányúlni.
monyon le 2009.05.26. 10:28:31
Szarjon sünt az összes megélhetési dakota!
monyon le 2009.05.26. 10:29:05
Szarjon sünt az összes megélhetési dakota!
mentalistagenya 2009.05.26. 10:29:12
arcika 2009.05.26. 10:29:40
Gusztos Petire?Gusztos papára?Boruzs Bandira?Fodor Gabriellára?Magyar Valentinra?Szerencsétlen flótás vagy!!!
banga 2009.05.26. 10:31:50
egyébként én ismerek pozitív példákat is (nem a pénzért politizáló romákat), de ők eleve elhatárolódnak a nagy többségtől...
Vimi 2009.05.26. 10:32:15
Egyetlen kerdesem, hogy a mi penzunkbol fenn tartott tisztelt ?? ORTT sohivatalban
p..t es f..szt vakarok miert nem inkabb a Tesco-ban pakoljak a polcokat..
Semmi szukseg rajuk az ORTT-ben...
Az egyetlen hiteles megoldas 5 milliard bunti, vagy koncesszios jog elvetele PONT
Jacques Ucca (törölt) 2009.05.26. 10:35:36
SAABÓ 2009.05.26. 10:35:48
Sajnos ez túlnyúl a liberális kérdésen,
az élet mindig hozza a megoldást.
Az összes nagy nyugati városban etnikai negyedek vannak,oda a helyiek nem nagyon mennek, de ez így van ázsiában is ahonnan a cigók is származnak ,szigorúan külön élnek egymástól.Ez így van jól.
"a fecskék sem állnak össze a verebekkel"
koschwarz 2009.05.26. 10:35:49
Garázdaság
271. § (1) Aki olyan kihívóan közösségellenes, erőszakos magatartást tanúsít, amely alkalmas arra, hogy másokban megbotránkozást vagy riadalmat keltsen, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.
(2) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha a garázdaságot
a) csoportosan,
b) a köznyugalmat súlyosan megzavarva követik el.
(3) A büntetés bűntett miatt öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a garázdaságot
a) csoportosan és a köznyugalmat súlyosan megzavarva,
b) nyilvános rendezvényen
követik el.
(4) Mellékbüntetésként kitiltásnak is helye van.
(5) E § alkalmazásában erőszakos magatartásnak minősül a más személyre gyakorolt támadó jellegű fizikai ráhatás is, abban az esetben is, ha az nem alkalmas testi sérülés okozására.
ezanevemeskesz (törölt) 2009.05.26. 10:36:36
PSMITH 2009.05.26. 10:39:16
Hát az nagyon nagy volt!
monyon le 2009.05.26. 10:39:22
Erre a kivonatkoztatták a rendörséget és a hadsereget FELFEGYVEREZVE (!!!) és rend lett!
Mi meg szopjuk a csecsüket, hogy még azt sem szabad kimondani hogy cigány, cigány bűnözés....
Most akkor én rohadjak meg mint, adót, járulékot, ÁFÁT fizető állampolgár?
hRaVeN 2009.05.26. 10:39:49
Árpi, Kati, Lali"
Aki ezt nem képes felfogni az képtelen befogadni a cigányok sokszínű sajátos kultúráját. És ak ezt teszi az egészen nyilvánvalóan kirekesztő fasiszta, sőt náci is!
SZDSZ, én így szeretlek :)
1953 2009.05.26. 10:41:05
cetnik 2009.05.26. 10:43:52
mentalistagenya 2009.05.26. 10:46:22
blady 2009.05.26. 10:50:05
Lényeg a lényeg, egyedül nem merek utazni Pesten, és ez a szomorú, meg az, hogy ti ezek miatt az "emberek" miatt kaptok össze...
josepapa 2009.05.26. 10:51:24
papamaci1 2009.05.26. 10:52:44
KI NÉZI ? MILLIÓNYI BUNKÓ......
cetnik 2009.05.26. 10:56:50
Te szerintem agyilag cizellált vagy!!!!!
SAABÓ 2009.05.26. 10:58:04
A 70-es évekig az amerikai városokban a városi közlekedési eszközöket két részre osztották,egy a fehéreknek volt fenntartva.
Ennyi....
bonnhard 2009.05.26. 10:58:13
először is a nagy versengésben a TV2, és az RTL klub között sajnos áldozatul esnek emberek, és itt főleg a nézők
másodszor pedig a cigányság beilleszkedési problémái elkeserítőek...
volt kb 40-50 évük beilleszkedni a szocializmus alatt amikor ugyebár kötelező volt dolgozni. ennyi idő alatt igazán kinevelhették volna maguknak az értelmiségi réteget de nem tették...
nem vagyok rasszista, van főiskolát végzett cigány ismerősöm is, sajnos ők vannak kevesebben akik cigány létükre is magyarnak vallják magukat, és próbálnak tenni saját magukért és a közösségért is.
viktor
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.05.26. 10:59:15
Ez most fajgyűlölő-e? Mert magamat kigúnyolom, ha kell...?
nyakörv 2009.05.26. 11:00:52
banga 2009.05.26. 11:02:03
Jó lenne, ha az szdsz-es urak és hölgyek v. bárki más falkába tartozók akik a saját politikai showjukhoz használják fel a szerencsétleneket, fognák magukat és beköltöznének fél évre pl. Miskolcra az Avasi lakótelepre, vagy bármely kistelepülésre Borsodban A budaivillákból vagy Brüsszelből én is tudnám a megoldást. Sajnos a politikai elit a nagy szavazattarhálásban nem gondolkodik távlatokban.
solaris86 2009.05.26. 11:02:38
SAABÓ 2009.05.26. 11:02:41
ELKÚRTUK
Tényleg osztom az előttem szólót "bunkó ország"
Zolikagsi 2009.05.26. 11:03:36
cetnik 2009.05.26. 11:04:38
S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.05.26. 11:08:40
hRaVeN 2009.05.26. 11:08:58
tomlac 2009.05.26. 11:11:14
a fejüket a földbe dugó embereknek meg üzenem , hogy ti is tehettek róla, hogy ez ma így van magyarországon!nem azt mondom, hogy golyót minden cigánynak, sőt...de a "mindent hagyjunk rájuk könnyebb az nekünk politika" csúnya dolgokhoz vezethet!
az szdsz-t meg a parlamenten kívül a nyolcban szeretném...
blady 2009.05.26. 11:11:50
ELKÚRTUK"
ezen szakadok, de sajna igaz. Bunkó ország, nagy remények..or a remény hal meg utoljára vagymi. Van arról konkrét adatunk, hányan nézik ezeket a csodaműsorokat? Kezdem azt hinni, h az "ez kell a népnek" mögött inkább az van, hogy "nézzünk már bele, ma mégis kit cibálnak meg. Aláírom h a kisnyugdíjasok közelezően nézik, de nem hiszem, h találnék 40alatt olyan embert, aki szórakoztatás céljából ledobja magát a tévé elé és megnézi. Minden nap. Bár sokszor mondják, h naív vagy kiccsaj :D
hRaVeN 2009.05.26. 11:12:45
a folyosón ahol a tárgyalóterem volt, összesen 3 db (!!!) fehér ember volt rajtam kívül, és 17 cigány.
Akkor miről beszélünk?
Nincs cigánybűnözés? Lassan az egész bíróságot nekik fogják fenntartani.
Öreg 2009.05.26. 11:17:05
hRaVeN 2009.05.26. 11:17:21
Lassan eljutunk oda, hogy csak miattuk kell fenntartani a bíróságot is :)
hRaVeN 2009.05.26. 11:18:20
Neocon 2009.05.26. 11:18:37
Benedic 2009.05.26. 11:19:21
A végtelenül buta kommenteket olvasva, azt kell mondanom, meg is érdemeljük :-D
SAABÓ 2009.05.26. 11:22:01
gondolom ez a naiv kiscsaj nem a Klauzál téren nőtt fel ,mert akkor tudná,hogy ez nem szőrszálhasogatás és jópofaság keveréke -
hanem a "kellemetlen valóság 2009" c.
live show.
De köszönd meg a szüleidnek, hogy ezeket az urbanus cool helyeket kiszorították az életedből. :)
alumi 2009.05.26. 11:23:12
Végignéztem a kommenteket, és egy, azaz egy darab olyat sem találtam, amiben bárki is védelmébe vette volna a romákat.
Hol vannak a (h)arcos jogvédők?:)
Vagy erre most nincs mit mondani?
lovacska30 2009.05.26. 11:24:53
soha nem gondolta, h visszasirom meg a kommunizmust-persze akkoriban en meg gyerek voltam, de h kötelezö volt dolgozni az nagyon jo volt, mind elment dolgozni, igy csak a hetvege maradt ivasra verekedesre meg utanpotlas csinalasra- na ez volt a zsep vilag ES meg el sem kellett tartani öket, hisz baaa a fizetesem fele arra megy h ezek akinek a munka szó hianyzik abbol a csodas lovari nyelvukbol eljenek mint Marci hevesen es rettegesbe tarsanak.. lakatlan szigetre velük jo messzire, (sziget köre sok ehes capat telepiteni..)
Csatos 2009.05.26. 11:25:03
Itt a musorban ezek a szerencsetlenek ugyazezt csinaljak a mindennapi eletben is, tanulsagos lehet azoknak, akik posh kornyeken elnek es meg sosem lattak hasonlot...
himpellér 2009.05.26. 11:25:05
Babapiskóta (törölt) · http://www.alberletmesek.blog.hu 2009.05.26. 11:25:35
blady 2009.05.26. 11:26:19
wazze37 2009.05.26. 11:26:45
A másik meg nem kell sokat vissza menni a történelembe csak a 80-es évek végéig. Addig volt rend és fegyelem a cigányság körében. Aztán jött a nagy rendszerváltás és az összes cigány már aszinte a csecsemő is betéve tudta a jogait. Csak valahogy a kötelességeket nem így nőtt fel majdnem 20évnyi cigányság. Mitt vársz tőlük ők ilyenek, mindíg is ilyenek voltak. Nemvéletlen, hogy a nagy Nyugat nem fogadja be őket és ők sem maradnak ott. Sehol a világon nem kapnak annyi támogatást MUNKA NÉLKÜL mint itt M.o.-gon.
A nagy politikus uraknak meg azt üzenem költözzenek be abba a lakásba amit PAPÍRON bevallanak és ne a 50-100milliós lakásukból meg a havi fix 1-1.5 mill fizetésükből üzenjenek hogy hát szegények segély meg támogatás kell nekik. Egyszer nem vonták őket felelőségre mikor úgymond felelős beosztásban dolgozó cigányok sikkasztanak. Pl: a volt cigány parlament elnöke 3 hónap alatt felvette az egész éves bérét arra hivatkozva hogy sok volt a túl óra????? Mi lett a vége megkapták még egyszer az egész éves keretet???? Próbáld meg TE ezt megtenni.
Szeretem ezt az országot és úgyérzem nincs még egy ahol ennyi okos ember lenne, de olyanok vannak hatalmon akikre a kutyámat sem bíznám és ezt az összes parlamentben ülőre értem( MSZP, FIDESZ,SZDSZ, MDF, stb)
DG 2009.05.26. 11:26:52
Nem jott le?! A tv-k legnagyobb KPI-je a nezettseg. Es az meg megvolt. A tobbi le van szarva.
PS: ne mondja nekem senki, hogy ez igy spontan ment. Jozsi Barát es csapata meg csak nem is sejtettek hogy ezek egymasnak fognak esni, na neeeee! :)
Jozsi Barát meg kezet foghat Jerry Springerrel: Jo penzert szennyet mutogatni (es ha nem legge szaros, akkor korreografalni rajta, hogy az legyen). Bravo. Igazi Vadember ez is.
Para13 2009.05.26. 11:29:22
zolcsi69 (törölt) 2009.05.26. 11:29:31
A Testület rendszeresen vizsgálja a műsorszolgáltatókat annak megállapítása érdekében, hogy műsorszolgáltatásuk megfelel-e a rádiózásról és televíziózásról szóló 1996. évi I. törvényben (a továbbiakban: Rttv.) foglalt előírásoknak, azonban az Ön által küldött panasszal érdemben kezdeni semmit sem tud. Abban az esetben, ha konkrét műsorszolgáltató meghatározott műsorszámát érintené a kifogása, a Testületnek módjában állna – első lépésként – hatósági ellenőrzés keretében megvizsgálni a beadványban szereplő műsorszámot, és ha az ellenőrzés az Rttv. sérelmét valószínűsítené, közigazgatási eljárás indítására lenne lehetősége.
A fentiekre tekintettel kérem, hogy amennyiben a későbbiekben valamely műsorszámmal kapcsolatban panasszal kíván élni, kifogását konkrétabban fogalmazza meg annak érdekében, hogy a Testület érdemben el tudjon járni a panaszt illetően.
Mindemellett meg kívánom jegyezni, hogy a panaszában megnevezett „Mónika show” című műsorszám több epizódjával kapcsolatban az utóbbi időben nagy számú beadvány érkezett a Testülethez, amely eredményeképpen több esetben is hatósági ellenőrzést, majd közigazgatási eljárást is indított a Műsorszolgáltatóval szemben és az Rttv. kiskorúak védelmére vonatkozó rendelkezéseinek sérelme miatt szankcionálta a Műsorszolgáltatót
Zolikagsi 2009.05.26. 11:29:38
hagnesz 2009.05.26. 11:30:11
Én arra lennék kíváncsi, hogy vajon mennyit fitetnek egy műbalhéban, egy műverekedésért... nem beszélve a "mű-sorvezetőről". Vonnak-e ebből adót, meg járulékokat, meg ilyesmi. Az APEH ezzel foglalkozik vajon?
Szomorú, hogy az erőszakkal akarják még nézettebbé tenni a műsort, vonatkozik ez Mónikára is, és még sok másra különböző adókon.
Győzikéék legalább nem verekednek, csak kicsit zajosak ))))))
Akiben a gyűlölködés tartja a lelket, nézze inkább a betelefonálós műsorokat, azok nem vágottak - habár... sosem lehet tudni ))))
Halvány Görény 2009.05.26. 11:33:05
ez azért van, mer nem hallgattál az egyetemen ezoterikát, ha kimondod azt, hogy cigánybűnözés, a gondolat teremtő erejével predesztinálod őket arra, hogy bűnözzenek :)
hozé bubó 2009.05.26. 11:33:15
vidékre már úgy járok néha mint a régi B kategóriás sci-fikben: az atomháború után támadnak a mutánsok-minden ajtót lezárni, és nehogy letérjünk a főútról mert akkor elvesztünk.
peca1000 2009.05.26. 11:37:20
Legalább látja a sok jog, faj, alkotmány, és kisebbségvédő kis pöcs is.
Ezek emberszabású, élősködő, primitív barmok, kik csak az erő nyelvén értenek.
Emanuelle 2009.05.26. 11:39:26
El tudod képzelni Maunikát egy normális műsorban? Ez az ő szintje, erre megfelel.
emzperx 2009.05.26. 11:40:14
rotler 2009.05.26. 11:41:16
Zolikagsi 2009.05.26. 11:46:54
peca1000 2009.05.26. 11:48:06
cserenkov 2009.05.26. 11:48:37
Ahogy ma már egy nemzetközi focimeccsen nem mutatják a kamerák a meztelenül beszaladgáló exhibicionistákat, az ilyen elemeket is teljesen kivágnám a Tv-műsorokból.
nem dicsérni akarom Dr. Csernust, de nála ilyen nem fordulhatna elő. Ő azonnal kirúgná az ilyeneket, és le sem ülne velük beszélgetni.
Persze tudom, hogy ez, meg a másik műsor igazából a Jerry Springerre hajaz, de ez meg a Tv csatornák felelőssége kell, hogy legyen.
Amikor 100 éves lett az EMI vagy amikor a BBC jubilált akkor azokat az előadókat, műsorkészítőket ünnepelte, akikre büszke volt, és volt mit felhozni a büszkeségükre.
Ha 100 éves lesz a TV2 vagy az RTK KLUB, nem lesz mit ünnepelni.
hulyemagyar 2009.05.26. 11:49:28
Sierpe (törölt) 2009.05.26. 11:51:31
Én ugyan nem láttam még egyet se ebből, csak most ezt a videót, Springerből meg talán egy fél részt meg néhány részletet (pl a törpeharc), de nekem szánalmas az is. Még ha nem lenne megrendezett akkor sem pazarolnék rá időt.
rotler 2009.05.26. 11:58:25
orv 2009.05.26. 11:59:07
Itt kérem ütnek ,ez nem érvényes!
Kálmánbátyám 2009.05.26. 12:00:45
Ezt a sz@rt kell nézni délután a vasaló kismamáknak,meg a nyugdíjasoknak ????
És a sok pénzcsináló médiamágus meg eladja a reklámidőt, és jót kaszál...
Normális ez az ország ? Ilyen fosfolyamot éjjel kellene adni, piros karikával.
Az meg külön undorító, hogy ezt a válogatott szereplőgárdát, a cizellált dialógusokat még meg is rendezik, hogy még hatásosabb legyen.
tcom 2009.05.26. 12:03:24
A Magyarok messze híresek a lustaságukról. Nem szeretnek dolgozni, de a segélyt, a "cociális" ellátást az igényeli a kőgazdag multimilliomos is. Magyarország messze híres az adócsalásról. Városaink, útjaink mocskosak. Már pedig az autósok többsége nem cigány. A közlekedési morál pedig vetekszik a Balkánival. Ugyan, jelenleg is a Kádártól eltanult felelőtlen osztogatás politikáját (Medgyessy, Gyurcsány) szenvedjük, de az ország lakossága megint beveszi a másik kis-Kádár (Orbán) blöffjeit a kánaánról, a felelőtlen osztogatásról, hogy 2010-ben csíkos zászló alatt folytatódjon a szoci demagógia.
Sehol a világon nem ilyen nagy az inaktívak aránya a munkaképes lakosság körében. Ez köszönhető a hófehér, korrupt orvostársadalomnak, és a szintén többségi hófehér szimuláló rokkantnyugdíjasnak. De hát mit is várjunk egy olyan társadalomtól, ahol évtizedekig "gondoskodott" Kádárapánk a népről. Ugyanis a kruplileves az legyen krumplileves, meg járjon ingyen mindenkinek tanulni, gürcölni, dolgozni azt nem is kell!
A cigányság csak a jéghegy csúcsa. Ők nem képesek picit sem alkalmazkodni a megváltozott világhoz. Viszont jó partnert találnak majd a hasonlóan alulképzett, alkalmazkodni képtelen, unatkozó rokkantnyugdíjas, munkanélküli tömegekben.
Ez itt Magyarisztán.
Baszkurátor 2009.05.26. 12:06:13
Ez már az én fejemben is megfordult.
Azt mondtam erre, hogy tessék.Vigyék őket.Na persze azt nem, csak dumálnak onnan.Hát lófaszt a seggükbe.Meg a kezükbe, hogy tudják mi van a seggükbe.
wazze37 2009.05.26. 12:07:06
Szerinted miért nincs ilyen parlamenti képviselő???
Széllel szemben ki az a barom aki szembe pisál?
Nézd meg hogy kik ülnek és kiket jelölnek a EU parlamentbe képviselőnek, majd rá jössz
parttalan 2009.05.26. 12:13:01
Joshi pedig Indiából jött, ahonnan a roma polgártársaink is származnak, tehát a gyakori szerepeltetésük is ennélfogva magyarázható: "rokonait" tiszteli meg ezáltal.
Pierre Batka 2009.05.26. 12:15:32
Nem azért nem szeretik/utálják/gyűlölik (vérmérséklet kérdése) a cigányokat, mert "keletiek", vagy mert "nem magyarok", hanem azért, mert:
1) Annak ellenére sincs meg az igényük a civilizációra, hogy a cocializmusban muszáj volt dolgozni. De ezt bonnhard már kifejtette (bonnhard,2009.05.26. 10:58:13). Nem AKARTAK megtanulni kultúráltan élni.
2) Csesznek dolgozni, de a markát tartja a 8 gyerek utáni segélyre, pótlékra
3) Alig van mit enni, de az apa Mercivel jár, és a saját testsúlyát hordja a nyakában aranyból
4)Nem dolgozik, de ki van akadva, ha nem kapja meg amit KÖVETEL.
5) Ha ki van akadva akkor agresszív, osztódik és ELVESZIK (10-en akár a 10 éves sráctól a szendvicsét, mobilját, bringáját ha peches akkor a ruháját is)
6)Fel van háborodva, ha akár csak minimálisan is a gazdaország megpróbálja civilizálni őket (erre a legjobb sztori amikor vidéken felszámolták a hullámpala putrikat, és kaptak ingyé téglaházat. A beköltözés után egy héttel már az összes parkettát eltüzelték)
7) Állatiasan igénytelen mind önmagára, mind a környezetére
No, mindez a magyar átlagról se itthon, se külföldön nem mondható el.
1953 2009.05.26. 12:20:11
rotler 2009.05.26. 12:20:18
S. Annyi 2009.05.26. 12:20:46
norbis 2009.05.26. 12:21:23
Pierre Batka 2009.05.26. 12:23:03
Magyarország világelső az egy főre eső Nobelk díjasok számában.
A magyarok nem lustábbak a többi nemzetnél, csak szeretik a könnyebbik utat választani (á la Pató Pál Úr). Morális állásfoglalás nélkül: a kettő nem ugyanaz.
Az autósok rohadtul nem vonhatók felelősségre azért, hogy a főváros cseszik végezni a közterületfenntartási munkákat. Ez, és még egy csomó általad említett cucc a politikusaink munkája, pláne a most regnálóké.
Az inaktívak nagyon nagy része nem "magyar" (az itt használt értelemben), hanem pl. a videó szereplői közül kerül ki.
Az orvosokat itt baszogatod, de ettől függetlenül elvárod, hogy gyógyítsanak ki minden nyavajádból, ha lehet, már tegnapra. Amúgy meg azért is ilyen az ország, mert az ilyen kis egysejtűek mint te képtelek a saját szemükben meglátni a gerendát. Többek között ez az a hozzáállás, amért az amúgy jól képzett orvosaink külföldre mennek. Mert élből úgy állsz hozzá, hogy tetűk.
Tanulj meg gondolkodni, mielőtt leírsz valamit.
tcom 2009.05.26. 12:27:00
Te valószínűleg nem is éltél a múlt rendszerben.
"Annak ellenére sincs meg az igényük a civilizációra, hogy a cocializmusban muszáj volt dolgozni."
Ez tévedés! Tudod a közgazdaságtan a rendszerben is nyilvántartott munkanélküliséget, csak "kapun belülinek" hívták. Ez a 80'-as években kb 20%-os volt. Ennek fele a cigány "alkalmazottak" voltak, vagyis szinte a többsége a cigányságnak. Ha kaptak is valamilyen munkát, az a mostanihoz hasonló lapáton való támaszkodás volt. De, én is ismerek sok cigányt, aki bizony valószínűleg a kommentelő fehéreknél is szorgalmasabb.
A másik tudatlanság pedig abból fakad, hogy a cigányság kultúrájában benne van a dáridózás, a laza életmód. Ők így élnek 5000 éve, ez a kultúrájuk. És igazán csak a modern világban nem találják a helyüket. Abban a világban, ahol a többség pusztítja a környezetét, a gyermekei jövőjét, ahol a vagyon, a pénz, a fogyasztás az úr.
Tullamore Dew 2009.05.26. 12:27:00
Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2009.05.26. 12:28:06
zalatgal 2009.05.26. 12:29:14
zalatgal 2009.05.26. 12:29:22
re5pect 2009.05.26. 12:31:15
megvan a tuti recept: végy egy csomó nem idén nyáron barnult embert és hagyd hadd üssék egymást.
a magyarok meg röhögnek :)
BIG Withe 2009.05.26. 12:31:27
leslie1981 2009.05.26. 12:31:49
tcow 2009.05.26. 12:33:14
Pierre Batka 2009.05.26. 12:34:38
Ergo vagy megpróbálnak annak megfelelően élni és cselekedni, vagy ne csodálkozzanak rajta, ha kapnak egy rezervátumot. Azon belül úgy ápolják a kultúrájukat ahogy akarják.
Esetleg amerikai mintára kapnak bizonyos fokú autonómiát, és tartsák fenn magukat.
Amúgy meg nekem senki ne mondja, hogy a cigányok csak meg nem értett művészek, és a társadalom hibájából bűnöznek. Ha 5000 éve ez a kultúrájuk akkor akár civilizációt is építhettek volna maguknak, mint a többi nemzet (a "fehérek" a te szóhasználatodban).
rotler 2009.05.26. 12:35:03
donkanyar · http://www.falanszter.blog.hu 2009.05.26. 12:36:09
zolcsi69 (törölt) 2009.05.26. 12:37:32
www.apeh.hu/adoslista/vegrehajtas_alattiak/vegrehejtas_alattiak_lekerd
keresőbe üsd be cigány és lekérdezés meg fogsz lepődni
Vincenzo90 2009.05.26. 12:38:00
rotler 2009.05.26. 12:44:19
theBodri 2009.05.26. 12:44:35
theBodri 2009.05.26. 12:44:41
susztera · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=701938 2009.05.26. 12:50:51
Jézusom, most nézem leírtam a roma szót, akkor én most rasszista vagyok, bocsi minden visszavonva...ez egy fantasztikus és lebilincselő show Józsi atyával, ahol a felmelkedésükért küzdő becsületes és dolgos kisebbségiekeket akarják ocsmány filmtrükkökkel erőszakosnak feltüntetni.
habtest90 2009.05.26. 13:01:02
Egyébként ez élő műsor, vagy felvételről megy? Soha nem láttam, ezért kérdezem.
Ha felvételről megy, akkor a szerkesztők eldöntik, hogy ezen keresztül okítják a fizetőképes keresletet. Szóval tudatos!
Egyébként tett valaki feljelentést?
blady 2009.05.26. 13:01:54
Cs. (törölt) 2009.05.26. 13:11:30
Szavazójoggal rendelkeznek.
Gyerekeik egy óvodába/iskolába járnak a te gyerekeiddel.
Ha különbnek érzed Magyarországot a szomszédainknál, jusson eszedbe ez a jelenet.
Gico 2009.05.26. 13:13:34
ne haragudj már, de nincs összefüggés az állításaid között...abban a világban, ahol a többség építi és gondozza a környezetét (itt gondolj a cigányputrira), a gyermekei jövőjét ( itt a 10 gyerekre amit a segély miatt tartanak), ahol a jólneveltség, a kultúra (itt az iskolázottságra), a tisztaság (itt próbálj megmaradni mellette a buszon) az érték és a tudatos vásárlás (itt az elfélkarúrablózott fizetésre gondolj); ott szerinted megtalálnák a helyüket...? LÓFASZT (khm..)
pitaa 2009.05.26. 13:15:13
"És igazán csak a modern világban nem találják a helyüket. Abban a világban, ahol a többség pusztítja a környezetét, a gyermekei jövőjét, ahol a vagyon, a pénz, a fogyasztás az úr."
ahahahh ez a nap vicce...
ez pont h a cigányokra jellemző...
pia, játékgép, gyerekgyártás, iskolába nem járatás, rongyrázás, soroljam?
Reggie 2009.05.26. 13:17:38
Kis kertemben uborka,
reakapott a roma
?
nemuccaszoc 2009.05.26. 13:20:19
Emanuelle 2009.05.26. 13:20:45
Hallgattál volna...
4lewis 2009.05.26. 13:20:54
whippet 2009.05.26. 13:21:10
1.Az ilyen műsorok ártanak vagy használnak a romáknak? De éjjel azért leadnak olyan filmeket, amelyek sikeres cigány fiatalokat mutatnak be.Így 1:1 az állás a médiumok részéről.Ehhez még a "győzike jelenséget" is tegyük hozzá.
Úgy gondolom, nagy hibát követnek el ebben a témában a kertévék.
2.A társadalom képtelen bármit is kezdeni velük,ami azért nem csak a cigányok hibája, hiszen többségük még 1920-1930 "vándorolt" az országon belül is.
3.Hogyan is tudna bármelyik roma kitörni, környezetéből? Sehogy.
Azon is sokat gondolkodtam már :) sok településen "megoldották" a cigány kérdést.
Lassan, szívosan kiüldözték őket, mondjuk úgy,polgárőrségi segítséggel.Ezek a falvak, kis városok, csak figyelnek, és mosolyognak.
Én mindig szomoru vagy néha ideges leszek, ha a többség - akár jogosan is - bűnbakot talál magának.Cigányok / romák, zsidók, buzik / melegek pedig vannak.
Szeretnék egy olyan műsort, ahol pl. kiültetik azokat, akik felelősek azért hogy vak társaink nem tudnak közlekedni pl. Budapesten, lsd.hangjelző közlekedési táblák hiány.De azoknak a mondandójára is kiváncsi lennék, ahol, iskoláknál, rendelőknél nincs rámpa, ezzel is nehezítve a mozgásukban korlátozott emberek életét.Ezek pedig még csak a minimálisan elvárható ügyek.
Azt gondolom ez nem jobb, bal kormányzás függvénye.
Még egy személyes dolog. Járógipsszel kavarok a városban, de inkább csipőicamosnak nézek ki, mert nem egyenesek - vízszintesek a járdák.
Sajnálom hogy ilyenek vagyunk.De a remény...
Zee87 2009.05.26. 13:21:43
cetnik 2009.05.26. 13:24:18
Emanuelle 2009.05.26. 13:24:37
hagyjuk ezt a Nobel-díjasaink dolgot.
Könyörgöm, senki ne csapjon le a dologra, tényleg csak a korrektség jegyében írtam.
MUe 2009.05.26. 13:25:13
"agyatlan, tisztán hazárdőr póker".
Vagy nem játszottál még, vagy csak keveset, és ezért nem láttad meg, hogy a póker mennyire tudás alapú.
Máskülönben, hogy lenne lehetséges, hogy ebből emberek megéljenek? Folyamatosan szerencséjük van?
Ja, vagy a leggyakoribb "C" verzió: azért szidod a pókert, mert te magad bukó játékos vagy. Ha nem lennének vesztesek, nyerő játékosok se lennének, akik magasztalják.
Igy kerek a világ.
Reggie 2009.05.26. 13:25:41
Ha jogosan talalja, akkor mitol bunbak?
Emanuelle 2009.05.26. 13:29:46
Ki is hagy minden négyzetméteren dzsuvát maga után? Ki engedi a kölykét a dögkúton játszani? Ki költi játékgépre meg piára a családi pótlékot? Ki az, aki még a putri tetejére is felnyomja a tányért, hogy a kölyke segge kilóg a nadrágból, az nem számit? Ki jár merdzsóval? Kilós aranylánccal?
Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.05.26. 13:31:33
Nézni is önkéntes alapon lehet.
Az is jelent valamit,hogy mifélék a szereplők,meg hogy mifélék a nézői ezeknek a fincsi kloáka-produktumoknak...nem?
z 2009.05.26. 13:36:02
dub spencer 2009.05.26. 13:36:25
huszon3as 2009.05.26. 13:40:12
JB meghívta őket, hagyta, hogy behergelődjenek, és annyira azért nem fogták le a verekedőket, hogy ne tudják még vagy kétszer újrakezdeni. Ügyes manipuláció. Aki szelet vet...
huszon3as 2009.05.26. 13:43:24
whippet 2009.05.26. 13:46:04
De azt is tudom, ha az én szomszédomban lakna egy hangoskodó cigány család, hát bizony, én költöznék el.Vagy ha az én tanyámat fosztogatnák rendszeresen, akkor lehet hogy nem tudnék toleráns lenni.
Ezt nevezik -azt hiszem napjainkban - lehet "néger" az elnök, csak a szomszédom ne legyen az.Bennem is kavarognak a dolgok, nem vagyok szociológus vagy bármi okos ember, csak egy tanár.
De azt biztosan állítom, nagyobb lépésekkel kellene segíteni a másoknak.
Reggie 2009.05.26. 13:49:08
Szerintem is. Pl a legaprobb lopasert is par het alatt elitelni es bortonbe vagni. Mert a mostani rendszerben nem is erzik hogy oket utol erheti a buntetes, igy nem is tanuljak meg hogy nem szabad.
zummazumm 2009.05.26. 13:53:47
Pierre Batka 2009.05.26. 13:54:37
A vak embereket, a melegek helyzeteét, meg a cigányokat egy kalap alá venni, és ujjal mutogatni, hogy ők a társadalom hibájából szívnak az nem egyszerűen csúsztatás, hanem ordas demagógia.
-A vakok tényleg hátrányos helyzetben vannak, kétlem, hogy ezt akárki is cáfolná. Mindemellett ők megalkotják a maguk kezdeményezéseit, és mindent megtesznek ami tőlük elvárható egy jó minőségű, értelmes élet elérésére.
-A melegek egyátalán nincsenek hátrányosan megkülönböztetve. Illetve az a többség, amelyik a nemi érdeklődését normálisan, magánügyként fogja fel. Amelyik díszbuzit játszik az ne lepődjüön meg, ha véleményt formálnak róla.
-A cigányok viszont a huszas évek óta tesznek arra, hogy javítsák a környezetüket. "Ez a kultúrájuk", ugye. Lehet, hogy ez a kultúrájuk, de akkor hadd ne legyen kötelező nekem a mainstream tagjaként ezt a szubkultúrát elviselnem.
-Amúgy meg az általad emlegetett "cigánykérdés megoldása" a legtöbb helyen úgy nézett ki, hogy dolgozni kéne, és nincs ingyensegély minden szirre-szarra és ennek következtében valahogy elköltöztek a cigányok. Mert a munka a legtöbbnek büdös. Aki nem dolgozik, az viszont ne is egyék.
átlátó 2009.05.26. 13:55:26
rotler 2009.05.26. 13:56:12
Pierre Batka 2009.05.26. 13:58:21
Abban a válaszban arra reagáltam, hogy:
"A Magyarok messze híresek a lustaságukról. Nem szeretnek dolgozni, de a segélyt, a "cociális" ellátást az igényeli a kőgazdag multimilliomos is."
Ugye itt a Magyarokról van szó. Csak a korrektség jegyében.
villanyoslali2 2009.05.26. 13:59:05
rákotraráapöszegöbre 2009.05.26. 14:00:49
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.05.26. 14:03:44
átlátó 2009.05.26. 14:04:32
Dr. jegeket_bérleteket 2009.05.26. 14:18:19
Szóval ha úgy vesszük, Józsihoz még illett is ez az elírás. :-)))
rotler 2009.05.26. 14:19:12
rotler 2009.05.26. 14:20:41
s.o.v.i.e.t 2009.05.26. 14:31:07
a Telaviv2-n egy niga műsorában rómaiak próbálják egymást ölni és a magyar(nak látszó) néző és őr ezt megakadályozza..
hol a fészkes f*szomban élünk?? kamerát elzárni és oldják meg....
oswaldo 2009.05.26. 14:31:46
Emanuelle 2009.05.26. 14:32:16
k.g. (törölt) 2009.05.26. 14:33:47
"Egyik gádzsó se halt meg, így már nem is vicces:("
"ez nem fajgyulolet, ez egy nagyon rossz FAJTA... ahogy egyik ismerosom mondta: a ciganyok Magyarorszag lépfenéje "
"ezek sosem fognak normálisan élni! sajnos...bárcsak fognák magukat és elmennének a jó büdös francba! "
"a cigányság saját magát járatja le, már évszázadok óta, nem akartok beilleszkedni és soha nem fogunk titeket szeretni, ez van..."
"Undorító műsor, tele CIGÁNNYAL! Ezért nem nézem őket! HA ENNEK AZ ADÓNAK IS A CIGÁNYOK KELLENEK, MIÉRT NEM NEVEZIK ÁT MAGUKAT CIGÓ TV-NEK??? HÁNYOK TŐLÜK!!! !!! !!! A CIGÁNYOKTÓL MEG MÉG INKÁBB!!! !!! !!!"
"CIGÁNYOK! ENNYI... "
Eddig volt kedvem átfésülni. Remélem, érzik, ahogy bizonyították szellemi felsőbbrendűségüket.
facto'sz 2009.05.26. 14:37:44
PunkZoli · http://www.punkzoli.blog.hu 2009.05.26. 14:41:17
eddig is megvolt a véleményem a színész cigányokról, ez csak erősíti a rasszizmust, ha ezeket beengedik még a tvbe is...
az egyik fele színész, a másik zenész.
Pierre Batka 2009.05.26. 14:44:52
Van köztük cigány? Vagy hogy jön ez ide?
WTF?
DeadBodiesEverywhere 2009.05.26. 14:49:08
Pierre Batka 2009.05.26. 14:50:20
Export 2009.05.26. 14:53:11
Dynojet 2009.05.26. 14:57:03
Ezért a mocsokért képesek eladni magukat !!
Büntetni kellene őket, hogy ilyen szarral bombázzák az emberek agyát, hova tud még pusztulni ez az ország ???!!!
Nem felháborító, hogy „ezeket” cirkuszoltatják ezekben a műsorokban valami apró alamizsnáért, a két mákvirág meg adja alájuk a lovat?
Nem kellene legalább éles fegyvereket kiosztani köztük, ha már annyira „kinyírlakkal” jönnek mindig? Hagyni kellene csak őket, maguknak megoldanák, mi meg jól járnánk!! Csak elfogynának lassan!!
Bárcsak úgy lenne !!!!!!!!!!!!!!!
Emanuelle 2009.05.26. 14:59:46
zsidó származású. Ha tehát őket magyarnak tekinted büszkén, akkor nincs sok értelme külön választanod a cigányokat és a magyarokat sem. Ha pedig igen, akkor ne büszkélkedj ezekkal a Nobel díjakkal.
whippet 2009.05.26. 15:05:11
Majd ha munkanélküli leszel - nem kívánom -akkor is mondd,aki nem dolgozik ne is egyék.
blady 2009.05.26. 15:06:26
Pignon 2009.05.26. 15:08:35
Érdekes, hogy ilyenek akkor nem voltak, se Terry Blackek, meg szopós kurvák este fél 8-kor a TV-ben. Meg hogy cigányok rendőrre támadnak, stb.
Világi Lali 2009.05.26. 15:16:05
jtrencsenyi 2009.05.26. 15:40:08
Cino01 2009.05.26. 15:55:27
Zöld sapkát az ilyen cigányokra, pirosat a krokodilokra!
ju offa 2009.05.26. 15:59:49
Áááááá,elegem van!!!
Ezt a sz@rt kell nézni délután a vasaló kismamáknak,meg a nyugdíjasoknak ????"
kibaszottul nem.el lehet kapcsolni mindenhonnan ha nemteccik.
BIG Withe 2009.05.26. 16:13:02
Azt mennyiért menne el dolgozni.
Mire az ügyfél úgy 200 jóóó vóóóna.
Megoldás: egy fillért se nekik.
fedorka 2009.05.26. 16:15:33
Brüki 2009.05.26. 16:18:56
Brüki 2009.05.26. 16:21:28
Funshine 2009.05.26. 16:27:41
BIG Withe 2009.05.26. 16:31:47
Reggie 2009.05.26. 16:34:53
micsihocsi 2009.05.26. 16:36:44
Nőfaló 2009.05.26. 16:38:00
Ott nem kel fel a srác.
Először én is gyanakodva néztem, de aztán Réz nagyon helyesen leleplezte a dolgokat.
A tv2 kurvaanyját.
Brüki 2009.05.26. 16:55:29
- hányszor hallott valaki olyat, hogy egy TV-ben, pl ennek a műsornak a kapcsán, elhangzott "megöllek", "kinyirlak" fenyegetésnek rendőri intézkedés lett a következménye? Ha jól tudom a rendőrségnek ilyenkor hivatalból kellene eljárnia, azaz eljárást kezdeményezni a fenyegető ellen...
- bárki a nézők közül telefonálhatna a rendőrségre, hogy a TV ben éppen most fenyegette meg XY a valakit, vagy személyesen tehetnél feljelentést is a rendőrségen ez ügyben...
... kiröhögnének a rendőrök téged...
Brüki 2009.05.26. 16:58:05
De hogy a szereplők le vannak fizetve, hogy erősítség fel az indulatokat az biztos....
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.05.26. 17:04:47
Már megbocsáss, de akkora idiótaságokat hordasz össze, hogy sírok örömömben olvasás közben. A közlekedési morál, kosz, mocsok jellegű dolgokban igazad van, DE. És igen, van a nagy de: miért látom én (és tapasztalom magamon), hogy az emberek élete itt, Magyarországon abból áll, hogy elmennek dolgozni, dolgoznak, hazamennek, SEMMIRE nincs pénzük/erejük/idejük/(olykor igényük), aztán másnap megint elmennek dolgozni és így tovább. Eközben a német vacsorázik étteremben, kisimult az arca még a nyugdíjasnak is, nálunk egy negyvenéves úgy néz ki, mint pl. hollandéknál a hatvanéves (se).
Arra nem gondoltál, hogy ez a rengeteg munkaképtelen, vagyis megnyomorított ember azért leledzik Magyarországon, mert egyszerűen soha nem volt élete, állandóan stresszel, napról-napra él, retteg, hogy mi lesz a következő huszonnégy órában?! Ebből lesznek a szomatikus tünetek, stb. Nem hiszem, hogy az én ötvenen túli pedagógus anyámnak az a sorsa, hogy a baszott válása után negyvenévesen újrakezdett élete miatt felvett kölcsönön fosson egész nap, hogy gyomorfekélye legyen, este hétig különgyerekeket tanítson fillérekért, stb. Persze, nyilván ő is dologtalan és fekszik, legalábbis a te elgondolásod szerint. Szóval én leginkább azt látom, hogy mindenki halálra gürcöli magát - a nagy büdös semmiért.
Szarok rá, ha demagógnak tartasz, a tények semlegesek. A politikai oldalakra meg még inkább szarok. Azért mert _ezek_ elbasztak mindent, ne én fizessek. Én se másokkal spóroltatok csak mert szarul végeztem a munkámat, teszemazt.
1302 2009.05.26. 17:05:05
Tudod félig igazad van,de a másikfelét a mondanivalódnak bár ne is olvastam volna.
Ugyanis minket Magyarokat nem néznek le,csak a körülöttünk lévő országokban.
Másrészről pedig mondj csak egy olyan országot,akiket nem néz le senki!
Ha nem érzed úgy,hogy beállnál a csatasorba ha hazádról van szó,magánügyed,bár ezt inkább titkolni szokták,nem ki írni mindenhova.
Leszólod a nagymagyarországos embereket,csak tudod még mindíg több van belőle,mint a magadfajtából,aki legszívesebben letagadná hogy honnan jött.Azt az egy dolgot nem értem,hogy akkor miért vagy itt,miért foglalkozol még mindíg a magyar dolgokkal?A helyedben átmennék akkor inkább a keleti szomszédainkhoz.
Ezt a kisebbséges dolgot egy felvidéki magyarral kellene megbeszélned...
Mindemelltt tiszteletben tartom a véleményed,csak arra kérlek,te is tartsd tiszteletben a másét,és ne általánosíts.
lyoker · http://dagonya.hu 2009.05.26. 17:06:40
most írd be hogy magyar, és hopp, pont 10-szer annyit dob ki
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.05.26. 17:11:36
Már megbocsáss, de akkora idiótaságokat hordasz össze, hogy sírok az örömömben olvasás közben. A közlekedési morál, kosz, mocsok jellegű dolgokban igazad van, DE. És igen, van a nagy de: miért látom én (és tapasztalom magamon), hogy az emberek élete itt, Magyarországon abból áll, hogy elmennek dolgozni, dolgoznak, hazamennek, SEMMIRE nincs pénzük/erejük/idejük/(olykor igényük), aztán másnap megint elmennek dolgozni és így tovább. Eközben a német vacsorázik étteremben, kisimult az arca még a nyugdíjasnak is, nálunk egy negyvenéves is úgy néz ki, mint pl. hollandéknál a hatvanéves. Arra nem gondoltál, hogy ez a rengeteg munkaképtelen, vagyis megnyomorított ember azért leledzik Magyarországon, mert egyszerűen soha nem volt élete, állandóan stresszel, napról-napra él, retteg, hogy mi lesz a következő huszonnégy órában. Ebből lesznek a szomatikus tünetek, stb. Nem hiszem, hogy az én ötvenen túli pedagógus anyámnak az a sorsa, hogy a baszott válása után negyvenévesen újrakezdett élete miatt felvett kölcsönön fosson egész nap, hogy gyomorfekélye legyen, este hétig különgyerekeket tanítson fillérekért, stb. Persze, nyilván ő is dologtalan és fekszik, legalábbis a te elgondolásod szerint. Szóval én leginkább azt látom, hogy mindenki halálra gürcöli magát - a nagy büdös semmiért.
Szarok rá, ha demagógnak tartasz, a tények semlegesek. A politikai oldalakra meg még inkább szarok. Azért mert _ezek_ elbasztak mindent, ne én fizessek. Én se másokkal spóroltatok csak mert szarul végeztem a munkámat, teszemazt.
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.05.26. 17:12:11
gonoszkiralylany 2009.05.26. 17:15:54
kacumoto 2009.05.26. 17:19:50
ketroot 2009.05.26. 17:19:51
Engem a rendőrség előtt fenyegetett meg egy cigány család, hogy el leszek intézve és, hogy rám gyújtják a lakásom, megtalálnak stbstb. A mellettem álló rendőr tudod mit csinált? Pipázott tovább... Ennyit erről.
Reggie 2009.05.26. 17:19:58
ketroot 2009.05.26. 17:22:15
Ja, csak azok a fránya arányok...
Brüki 2009.05.26. 17:27:12
nme azt mondtam hogy el fog járni, hanem hogy kellene... :)
Báttörsz 2009.05.26. 17:37:04
Remélem tényleg megölik egymást...
djimi 2009.05.26. 18:06:37
Hagyni kellett volna őket...
gonoszkiralylany 2009.05.26. 18:17:39
Reggie 2009.05.26. 18:19:54
minekpista 2009.05.26. 18:27:47
lava70 2009.05.26. 18:29:30
Tele az ország értéktelen nullákkal. Az egyik tegnap még terhes lett, ma meg elvetélt. Majd a tanár úrral megírják könyvben! A másik idióta 120x veszi el a feleségét nem saját pénzen. Körbe járja a földet a hatalmas IQ-val. Kérdem én miből? Médiapénzen. Katasztrófa. De a legszomorúbb, hogy eltartja őket az ország. És itt lenne hatalmas szerepe az tanároknak,oktatási szervezeteknek. Tenni kéne az ilyen jelenségek ellen kultúrált módon. Bár ez naivitás
tudom.
Undok Dagi 2009.05.26. 19:05:05
zsoltix 2009.05.26. 19:05:47
snorbi 2009.05.26. 19:15:30
És igen, higyjétek el, csak azért nem találkoztok vele, mert ők csak ritkán kommentelnek az interneten...
Captaincaveman 2009.05.26. 19:33:00
snorbi 2009.05.26. 19:44:17
Gyökszi68 2009.05.26. 19:54:15
gyökér mokkáktól? S még csodálkoznak,hogy a nagy többség utálja őket.
gotse 2009.05.26. 20:03:02
Legalább látja az ember, hogy mire megy az adója. Kár hogy nem írtották ki egymást, azt örömmel végignéztem volna.
marcell.boros (törölt) 2009.05.26. 20:17:46
gonoszkiralylany 2009.05.26. 20:22:24
Pierre Batka 2009.05.26. 20:34:55
Meséld már el nekem, hogy a zsidóság mióta nemzetiség, mert én még úgy tanultam, hgy vallás.
Pierre Batka 2009.05.26. 20:36:51
Úgy gondolom, hogy ez így helyes. Ha két évig nem lenne munkám, akkor ott valszeg én is sáros lennék.
De van egy diplomám, készül a következő, úgyhogy azt hiszem, hogy én teszek azért, hogy ez ne forduljon elő.
Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.26. 20:59:45
éppen befutottam a szobába a nagy zajra, amit a romák csaptak józsibatárnál, hát szerintem ezek a műsorok sem a cigány-magyar megbékélést fogják szolgálni...
Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.26. 21:01:24
két diplomám van, anyámmal élek, babettával járok, és ne legyek kemény..? :P
joe101 2009.05.26. 21:15:33
mi az a TV? aha, lehet az a doboz, amit az öregeméknél látok porosodni sötéten a sarokban..
egyébként az lcdTV-vel csak az a gond, hogy van benne tuner :) (jobb lenne a nélkül)
Pierre Batka 2009.05.26. 21:16:17
k.g. (törölt) 2009.05.26. 21:38:15
k.g. (törölt) 2009.05.26. 21:45:09
szkeptikus vagyok 2009.05.26. 21:49:21
Szerintem azért vannak ezek a műsorok, hogy az emberek ezreinek mindennapos tapasztalatait hallva, az agymosott átlagpolgár csak legyintsen, hogy "áh, ilyen láttam a maunikában is, a te sztorid sem lehetett sokkal durvább..."
Acid Amadeus 2009.05.26. 21:52:03
Itt sokan azzal érvelgetnek, hogy ti. a kereslet határozza meg a kínálatot, ami lehet, hogy mondjuk 10 féle üdítőitalnál igaz, de a ker tv-k esetében azért nem állja meg a helyét. Elbaszot és felettébb cinikus érvelés, miszerint el lehet kapcsolni, legalább is a mai magyar viszonylatban mindenképp az. De kérdem én, az átlagmagyarnak még mindig nincs sok választása, tehát max eldönti, hogy Mónika, vaggy Joshi. Vagy Tv kikapcs. Nem érzem teljesen fair-nek. Kicsit több alternatíva kellene nem? Akkor jogos lenne.
De semmi baj,én azért tartanék egy próbát: megszüntetném ezt a két gánya( Freud) műsort. Megnézném én, hányan mennének ki tüntetni értük. Azért kurvára sakkban tartják ezek a műsorkészítők az embereket, de én a helyükben nem járkálnék akkora nagy mellénnyel, "miszerint erre van igény". Na én erre mondjuk azt válaszolnám, hogy:nem erre van igény( érdkes, 5-10 éve még nem volt) te szarházi, neked nincs igényed másra, mert abból nem profitálnál.
És ez csak a nézettség számszerűségeiről szólna( hiába, ezek csak abban tudnak gondolkodni), erkölcsi normákról még nem is beszéltem. Ezek bele akarják plántálni az emberekbe az igénytelenséget, azt a látszatot keltve, hogy azok ezt szabad akaratukból választják. Én így gondolom.
Pierre Batka 2009.05.26. 22:03:03
k.g. (törölt) 2009.05.26. 22:03:51
k.g. (törölt) 2009.05.26. 22:04:41
tcom 2009.05.26. 22:05:01
Huhhhh!
Most jöttem haza a munkából! =;-)
És így utólag tényleg elkövettem azt a hibát, hogy általánosítottam. A magyar ember általában nem lusta, lop, csal stb...
Én igazán mindent a rohadt szocializmusnak nevezett rendszernek tulajdonítok. Nem értek egyet morrisal-al, abban, hogy az idősek rokkantra dolgozták magukat és azért ilyen sok a rokkantnyugdíjas. Mindenképpen erős túlzás nem említeni a több százezer "hamis" rokkantnyugdíjast, akiket az orvosok hálapénzért leszázalékoltak. Aztán érdemes említeni a rengeteg alkohol, cigaretta fogyasztást, a feltűnően egészségtelen életmódot. Ahol a lakosság fele bagózik és arányuk szégyenszemre tovább nő ott nem elég hiba nem említeni az emberek önpusztító életmódját. Lehet itt emlegetni a sanyarú sorsú nyugdíjasokat, de Ukrajnában, vagy Romániában sokkal kevesebből kénytelenek megélni. Vártam a szegény fiatalokat, akik ilyen kevés fizetésből nem mernek gyermeket vállalni. Hahaha!!! A világháborúk alatt több gyerek született, mint most. Csak ha jön a gyerek kevesebb jut kocsmára, bagóra, plazma TV-re, 4-es Golf tuningjára, nyaralásra. Nekem 2 gyermekem van.
Kedves morrisal! Az én anyukám is tanárnő és a nagyapám is kántortanító volt a II. VH alatt és akkoriban apám is majdnem belehalt a nélkülözésbe, az éhezésbe, a hidegbe. a tüdőgyulladásba. Hol a picsába vagyunk mi ettől jelenleg? Apám biciklivel járt télen-nyáron a gimnáziumba 1942-50-ig. A Balatonfüredi Szanatórimba kötött ki. És te, vagy én? Felszállunk a buszra reggel, bemegyünk a munkahelyünkre, megisszuk a kávét, ütögetjük a billenytyűzetet, beszállunk a lifbe, délben megesszük a kész ételünket az ebédlőben, majd busszal hazamegyünk tanulunk a gyerekekkel, vagy elmegyünk a Tescoba, este megnézzük a Barátokközt...Valaki magára ismer?
És sírunk a sanyarú sorsunk miatt.
Ez a blog a cigányokról indult. Nem védem őket, engem is rabolt már ki cigány etnikumú személy. De semmiképpen nem lőném őket halomra. Kapják meg a jogos büntetésüket egy büncselekményért és kész. Ismerek olyan hófehér magyar házaspárt, aki 5 gyereket szült az államnak. Mert fontosabb volt az ital, meg a bagó. Azt meg semmiképpen nem szeretném ha valami önhatalmú nyilasgárda lövöldözne az utcán a bárkire is.
Hogy miért nem megyek külföldre? Mert én magyarnak érzem magam, csak szégyenlem is a mentalitásunkat. Bárkivel le állok vitatkozni a magyar történelemről, irodalomról, nevelem a 2 gyermekemet, befizetem az adómat, betartom a szabályokat. És szememben ez a magyarság, nem a tepsi-kokárda, meg a bálna-magyarország matrica.
Acid Amadeus 2009.05.26. 22:07:17
Akkor inkább KI KELL DoBNI az összes tv-készüléket az ablakon.Pont.
Acid Amadeus 2009.05.26. 22:11:41
a "tepsi-kokárda" meg a "bálna" Magyarország matrica miért nem magyar?
Azért én ezt nem teljesen értem...
Emanuelle 2009.05.26. 22:14:02
Vallás persze, egy nép saját vallása, a zsidóké. Ne tévesszen meg,hogy a zsidóság ma diaszpórában él. Nem az a gond, hogy nem vagy tisztában a dolgokkal, hanem az, hogy görcsösen próbálod bizonygatni az igazad.
Kezedben a megoldás, a net. Semmi perc alatt utána nézhetsz a dolgoknak ahelyett,hogy baromságokat írsz.
Pierre Batka 2009.05.26. 22:16:39
tcom 2009.05.26. 22:19:26
tcom 2009.05.26. 22:27:03
Előbb írtam le szerintem mi a magyar jellemvonás. A szerény viselkedés, a szorgos munka, a tanulás, a gyermekek nevelése. A melldöngetés, a hangos határrevizió az nem az. Semmi értelme nagy-Magyarországról beszélni. Már csak ezért sem, mert ha visszaállítanák a határokat, akkor a hozzácsatolt területek lakósságának több mint a fele nem is magyar nemzetiségű. Miért akarhat épeszű ember ilyet. Látja valaki, hogy a németek európa-térkép matricát tesznek az autóikra?
Az igazi hazafiak a múltban nem hangoskodtak, toporzékoltak, hanem szerényen tették a dolgukat. Ez volt korábban jellemző a kiemelkedő magyar emberekre, államférfiakra, tudósokra, művészekre.
szkeptikus vagyok 2009.05.26. 22:27:27
Bocs, hogy beleszólok, de ezzel a népcsoport-vallás dologgal eléggé beletapintottál a lényegbe. Persze van ilyen is (nagy, elállófülű, vörös, kampós orrú, stb - különböző rasszjegyekkel), meg olyan is (kipa alatt pajesztcsavargatós), meg lehet mind a kettő is egyszerre. A lényeg, hogy mindig az, ami jobban megéri. De szerintem még tipikusabb "átváltozás", amikor állampolgár - kisebbség játékot játszák. Ebben nagyon hasonlítanak a cigányokra.
Amikor külföldön vannak, és valami rossz fát tesznek a tűzre, akkor ők mindig "magyar származásúak". L. Soros Gyuri, Lantos, de a tolvaj cigány Ausztiában és a TV-ben is mindig magyar. Erre utal az SZDSZ kampány is: mi van az útlevélben (kettős államolgár ilyenkor nem viccel, mindig először a magyar útlevelet nyújtja a rendőrnek - kivéve ha extra nagy disznóságot csinált és biztosított a menekvés, mert Izraelnek semmelyik országgal nincs kiadatási egyezménye...) Mert láttál te már bűnöző cigányt ( úgy hivatalosan). Azok mindig magyar állampolgárok.
De ha kiderül, hogy ártatlan, vagy meg lehet magyarázni, hogy miért kellett x-szer az áldozatba mártani a kést (ti. "cigányozott a szemét rasszista", vagy csak szimplán a "mélyszegénység miatt járt el a kezem, bírónő", akkor ennek érdekében előkerül a kisebbségi kártya. Persze ez csak az adott szituáció résztvevőinek szól, hadd üljön ki mindegyik tekintetébe a jeges félelem, hogy jaj, csak nehogy rasszistának / nácinak / antiszemitának / holoizétagadónak tűnjek.
De ha arra jobban fizet az állam, ha arra Nobel-, Oscar-díj vagy csak kárpótlás járhat, akkor általában már nem magyar állampolgárokról van szó, hanem szigorúan valamely kisebbség meghurcolt zsenijéről.
SZerintem így működik a kis világunk.
Pierre Batka 2009.05.26. 22:31:33
szkeptikus vagyok 2009.05.26. 22:38:17
A nagymagyarország matrica nem azt jelenti, hogy ott is jártunk egyszer (l. a német példád), hanem hogy nemzettestvéreink élnek arra, min. 1000 éve, akiket NEM FELEJTÜNK el. Ugyanis a magyar külügy hivatalosan sz@rik rá, hogy magyarokat vernek, hogy megszüntetik az egyetemeiket, iskoláikat, nyelvtörvénnyel korlátozzák őket, ki sem rakhatják a magyar településtáblát, stb.)
Ez értelemszerűen magasabb szint, mint az, hogy az a magyar, akinek magyar útlevele van. Ez azt jelenti, hogy magyar, aki a magyar nemzet része. És ebben benne lehet az is, hogy hiába van útlevele, nem tekintünk rá úgy, hogy a magyar nemzet része (l. Joshi show kb teljes stábja élen a mokkákkal). Mert a matricán jelzett területen élő magyarok min. 1000 éve ott éltek, csak a határok változgattak ide-oda a fejük felett (nem pedig itt pottyantak le a karavánról). Ha tudsz jobb jelet erre, mint a NM-matrica, akkor jelezzed....
enzof76 2009.05.26. 22:45:23
Acid Amadeus 2009.05.26. 22:48:21
Köszi a választ, de nem értek egyet.
Azért a Német Birodalmat idecitálni példaként( ami erőszakosan elfoglalta gyakorlatilag egész Európát, jóval túlnyúlva a németül beszélő nemzeteken)és szembeállítani mondjuk a Vajdassággal, Felvidékkel, Kárpátaljával, Erdéllyelhát, hogy is mondjam...ég és föld. És ezt belátni tényleg nem politikai meggyőződés kérdése.
Emanuelle 2009.05.26. 22:57:01
Az más dolog, hogy mondanak ilyet.
Meg olyat is, hogy kockasajt. Ami nem kocka. Figyelj, látom, te még elrugózol ezen egy darabig, nekem viszont qrvára nincs se időm se kedvem tovább vitatkozni valakivel, aki ha megdöglik se tudja kimondani, hogy bocs, f@szságot írtam.
És ha most ebből azt vonod le, hogy lám neked lett igazad, hát legyen. Legalább mindketten nyugodtan alszunk az éjjel.
Pierre Batka 2009.05.26. 23:01:25
Emanuelle 2009.05.26. 23:03:37
De hagyjuk, kár is ebbe belemenni.
tcom 2009.05.26. 23:05:34
Az Monarchia nem volt demokratikus intézmény. Népei nem választották maguknak. A Monarchia katonai erőszakkal fenntartott állam-szövetség volt. Fiume kikötője soha sem volt előtte Magyarországé. És igaz, hogy az akkori területeken sok magyar élt, de a többsége nem az volt.
Ami még ennél is fontosabb, hogy ma semmi realitása a nagy-Nagyarországnak. Akkor, amikor lassan határok nélkül mehetünk át a környező országokba, amikor lassan egységes fizetőeszközünk lesz, amikor semmiféle hatalom, szomszédos ország nem fenyegeti Magyarországot, akkor bohózatnak tűnik a határ revizió.
Emanuelle 2009.05.26. 23:11:58
Akik reviziót akarnak, azok nagyon leragadtak valaminél és nem tudnak tovább lépni, csak szajkózzák ezt a hülyeséget, amin a történelem már cseppet túlmutat.
A németek is odáig voltak az egyesítésért, aztán picit (tényleg csak picit) megroggyantak a súly alatt. Igaz, hogy akkor is inkább a keletnémetek lelkesedtek jobban, de sokan már feléledni látták a nagy német birodalmat a másik oldalon is.
Nem lehet kétszer ugyanabba a folyóba lépni, kb. ez a lényeg.
tcom 2009.05.26. 23:18:35
Fél Európa német származású. Csak a neveket kell megnézni. Szinte minden országban hatalmas a német kisebbség. Csak a németek tanultak a történelmükből.
Azt is látni kell, hogy Magyarország erőszakkal lépett fel a környező országokban, a világ valaha volt legundorítóbb diktárora oldalán utolsónak kapitulált. Semmi sem indokolta, hogy egy hadsereg rohanja le Ukrajnát a Don-kanyarig. Vajon mit szóljanak az Ukránok? Kár a múltról vitatkozni. És éppen ideje lenne saját magunkkal foglalkozni és bűnbakokat keresni, vagy határokat feszegetni. És vajon ki küldené háborúba gyermekét, csak hogy újra nagy térképünk lehessen?
Ráadásul a külföldi magyarok szemében már nem vonzó Magyarország. Már nem vágynak mindenáron az óhazához tartozni, hiszen nincs még egy ország Európában, ahol ennyire kettéosztja a társadalmat a politika, ahol mind a két oldalon saját kis politikai hasznuknak tekintik a külhoni magyarokat az őszinteség teljes hiányában.
tcom 2009.05.26. 23:20:07
tcom 2009.05.26. 23:21:39
Akkor valamiben egyetértünk. =;-)
Acid Amadeus 2009.05.26. 23:23:15
A Monarchia előtt is létezett ám Magyarország, sőt, annál nagyob területet is foglalt már magában. Sőt, mi magyarok sem ujjongva választottuk a Monarchiát , ha nem tévedek.
De nem is erről van szó( mármint határrevízióról)csak a párhuzam sántított.
Acid Amadeus 2009.05.26. 23:32:20
jaj, félreértettél, én aztán határfeszegetésre nem is gondoltam...De ne használjunk kettős mércét, mert akkor ilyen alapon nagyon sok megtörtént eseményét betuthatunk a " felejtsük el " álláspontnak. De nyílván a legautentikusabb lenne megkérdezni egy határon túli magyart minderről.
Ahhoz meg, hogy eldöntsem ki volt a 20.század legundorítóbb diktátora, hát..kevésnek érzem magam, ill.voltak is egy páran, tény.
"hiszen nincs még egy ország Európában, ahol ennyire kettéosztja a társadalmat a politika, ahol mind a két oldalon saját kis politikai hasznuknak tekintik a külhoni magyarokat az őszinteség teljes hiányában" ebben viszont egyetértünk.
Acid Amadeus 2009.05.26. 23:35:37
tcom 2009.05.26. 23:47:46
Ámen!
Jó volt veletek vitatkozni!
=;-)
Eizogembird 2009.05.28. 08:54:37
FENTEtente 2009.06.01. 15:01:10
Mercyful Fate 2009.06.08. 14:11:54
sensasün 2009.06.12. 23:46:48
Nem bizony, én is így gondolom!