Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Isten, áldd meg Joshit!

Ez kell nekünk

2009. május 26. 07:00 sixx 396 komment

Hálás köszönetet rebegük az egykori tévés jósból és legendás távgyógyítóból, kikupált Joshi Bharatért a Tv2-nek, hiszen a kristálygömbök és tarotkártya világából szakállánál fogva előrángatott joviális úr végre az egykori bioponkettesre is elhozta azt a semmihez sem hasonlítható puha érzést, amit a Jerry Springer Show rendszeres nézői oly jól ismernek, és amit a nemzet lelkiismeretének, azaz Maunikának hála az RTL rajongói is megtapasztalhattak. A vörösbe borult tévében már korábban is előfordult, hogy a vendégek egymásnak estek a stúdióban, de ha minden igaz, a "közönség is beszáll a hepajba" műfajból ez az első darab. Bepelenkázott törpéket ugyan még nem vágtak egymáshoz a transzvesztita kamionsofőrök, de tessék nekem elhinni, mindez csak idő kérdése.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. jegeket_bérleteket 2009.05.26. 14:18:19

Hátha még nem írta senki: a tarotkártya és a tarokk-kártya tévesztése az eredeti kommentben nem is akkora gáz. Részint azért nem, mert a tarokk - a legjobb tudomásom szerint - a tarotból alakult ki, részint pedig azért nem, mert (a fenti ténnyel nyilván szoros összefüggésben) egyes kamu jósok tarokk-kártyából (is) szoktak jósolni.

Szóval ha úgy vesszük, Józsihoz még illett is ez az elírás. :-)))

rotler 2009.05.26. 14:19:12

Tegnap pont megnéztem a kuruc infot.Talán 2-szer ha megnéztem eddig,de azok a történetek amik ott vannak a cigányokról,háát nem semmi,és még igazak is(videók,fénykép).Pl:Egy MAGYART,homloktól a nyakáig vágták szét ,a bőrét az arcán sörös üveggel,és a köcsög cigány nem kapott semmit. Miskolcon volt,asszem:laktos bertalannak hívják és egyetemre jár szintén ott.Hogy van ez????????

rotler 2009.05.26. 14:20:41

@rotler: jó vagy nagyon :-)))

s.o.v.i.e.t 2009.05.26. 14:31:07

lássuk csak!

a Telaviv2-n egy niga műsorában rómaiak próbálják egymást ölni és a magyar(nak látszó) néző és őr ezt megakadályozza..

hol a fészkes f*szomban élünk?? kamerát elzárni és oldják meg....

oswaldo 2009.05.26. 14:31:46

milyen szép lenne ha mindnyájan írnánk az ORTT-nek ... én ma biztos fogok.

Emanuelle 2009.05.26. 14:32:16

@Pierre Batka: Ha te is cigányokról és magyarokról beszélsz, akkor ne magyarosítsd már a Nobel díjasainkat csak azért, mert ez néha jól jön. Basszus, ne kelljen már a szádba rágni, hogy miről pofázok.

k.g. (törölt) 2009.05.26. 14:33:47

egy kis best of:

"Egyik gádzsó se halt meg, így már nem is vicces:("

"ez nem fajgyulolet, ez egy nagyon rossz FAJTA... ahogy egyik ismerosom mondta: a ciganyok Magyarorszag lépfenéje "

"ezek sosem fognak normálisan élni! sajnos...bárcsak fognák magukat és elmennének a jó büdös francba! "

"a cigányság saját magát járatja le, már évszázadok óta, nem akartok beilleszkedni és soha nem fogunk titeket szeretni, ez van..."

"Undorító műsor, tele CIGÁNNYAL! Ezért nem nézem őket! HA ENNEK AZ ADÓNAK IS A CIGÁNYOK KELLENEK, MIÉRT NEM NEVEZIK ÁT MAGUKAT CIGÓ TV-NEK??? HÁNYOK TŐLÜK!!! !!! !!! A CIGÁNYOKTÓL MEG MÉG INKÁBB!!! !!! !!!"

"CIGÁNYOK! ENNYI... "

Eddig volt kedvem átfésülni. Remélem, érzik, ahogy bizonyították szellemi felsőbbrendűségüket.

facto'sz 2009.05.26. 14:37:44

"maunikánál" azért lát(t)unk már elég ilyen tömegverekedést..

PunkZoli · http://www.punkzoli.blog.hu 2009.05.26. 14:41:17

én nem szoktam tv-zni, de ez a joshi barát ez nem csak "kultúráltabb" embereket szokott kibékíteni?

eddig is megvolt a véleményem a színész cigányokról, ez csak erősíti a rasszizmust, ha ezeket beengedik még a tvbe is...

az egyik fele színész, a másik zenész.

Pierre Batka 2009.05.26. 14:44:52

@Emanuelle: Ja, amúgy mi ez a hülyeség, hogy ne magyarosítsam a Nobel-díjasainkat?
Van köztük cigány? Vagy hogy jön ez ide?
WTF?

DeadBodiesEverywhere 2009.05.26. 14:49:08

Ez az elmult evek legjobb videoja. Tobbszor, leallitva is megneztem. Nagyon jo... Szet rohogtem az agyam.

Pierre Batka 2009.05.26. 14:50:20

Sorry, a triplaposztért, nemtehetek róla, elszállt a bloghu.

Export 2009.05.26. 14:53:11

Én egy liberális ember vagyok. Nem szeretem ha baszogatnak és én sem baszogatok másokat. De a cigókat nem szeretem. Tudom, faji alapon nem szabad mondani, de már a statisztikai hibahatáron belül van az a pár szerencsétlen aki normális. szóval nem szeretek cigányokkal egy országban élni.

Dynojet 2009.05.26. 14:57:03

Komolyan szégyellje magát maunika és dzsoshuafriend !!!
Ezért a mocsokért képesek eladni magukat !!
Büntetni kellene őket, hogy ilyen szarral bombázzák az emberek agyát, hova tud még pusztulni ez az ország ???!!!
Nem felháborító, hogy „ezeket” cirkuszoltatják ezekben a műsorokban valami apró alamizsnáért, a két mákvirág meg adja alájuk a lovat?
Nem kellene legalább éles fegyvereket kiosztani köztük, ha már annyira „kinyírlakkal” jönnek mindig? Hagyni kellene csak őket, maguknak megoldanák, mi meg jól járnánk!! Csak elfogynának lassan!!
Bárcsak úgy lenne !!!!!!!!!!!!!!!

Emanuelle 2009.05.26. 14:59:46

@Pierre Batka: látom nem kerülhetem ki, pedig szerettem volna: arra gondoltam, te nagyon okos, hogy a Nobel díjasaink 99 %-a
zsidó származású. Ha tehát őket magyarnak tekinted büszkén, akkor nincs sok értelme külön választanod a cigányokat és a magyarokat sem. Ha pedig igen, akkor ne büszkélkedj ezekkal a Nobel díjakkal.

whippet 2009.05.26. 15:05:11

@Pierre Batka: Látom, osztod másoknak is az észt, én csak kétségeimet fejeztem ki.
Majd ha munkanélküli leszel - nem kívánom -akkor is mondd,aki nem dolgozik ne is egyék.

blady 2009.05.26. 15:06:26

és akkor mivan? nekem meg azért fogsz anyázni mert pogány létemre lediplomázom? én sem érthetek mindent, de ez így fáni :DDD

Pignon 2009.05.26. 15:08:35

Ugye milyen szar volt a rendszerváltás előtt?! Na itt van nektek ez a koszos liberális zsidó cigány bagázs...

Érdekes, hogy ilyenek akkor nem voltak, se Terry Blackek, meg szopós kurvák este fél 8-kor a TV-ben. Meg hogy cigányok rendőrre támadnak, stb.

Világi Lali 2009.05.26. 15:16:05

itt a Mokka részlet, amiben Réz András kifejti, hogy mekkora kamu az egész. a TV2 törölte, ti láthatjátok! www.youtube.com/watch?v=KW2x5A6zr7w

jtrencsenyi 2009.05.26. 15:40:08

@soosist: hehe! Póker agyatlan? Te sem vagy nagyon otthon játékelméletben, úgy látom. :)

Cino01 2009.05.26. 15:55:27

Vizilabda a megoldás!!!!!
Zöld sapkát az ilyen cigányokra, pirosat a krokodilokra!

ju offa 2009.05.26. 15:59:49

"Kálmánbátyám 2009.05.26. 12:00:45
Áááááá,elegem van!!!
Ezt a sz@rt kell nézni délután a vasaló kismamáknak,meg a nyugdíjasoknak ????"

kibaszottul nem.el lehet kapcsolni mindenhonnan ha nemteccik.

BIG Withe 2009.05.26. 16:13:02

Egyszer bejött hozzám egy ügyfél.A rend kedvéért nevezzük ügyfélnek. Kérdezem?... dolgozik? "Háát niccsen munka" Kérdezem miből él? "Háááát.. innen is onnan is gyün a péz" " segély csp. stb" Utolsó kérdés!!!!
Azt mennyiért menne el dolgozni.
Mire az ügyfél úgy 200 jóóó vóóóna.
Megoldás: egy fillért se nekik.

fedorka 2009.05.26. 16:15:33

nagyazistenállatkertje...

Brüki 2009.05.26. 16:18:56

wow, a mai magyar TV_művészet apoetózisa... :D

Funshine 2009.05.26. 16:27:41

1:13-nál olyan arcot vág Józsi barát mintha maga az apokalipszis kezdődne !!! :DD Már fáj a hasam a röhögéstől. Túl sok az ilyen primkó show, igazságot kell tenni, Józsi jött utoljára, mittomén áruljon füstölőt vagy menjen el az ő országába.

BIG Withe 2009.05.26. 16:31:47

@Funshine: sz.tem ha a műsort így folytatja magasan fog emelkedni a nézettségi indexe.

Reggie 2009.05.26. 16:34:53

Szart erdemelnek, nem kakaot.

micsihocsi 2009.05.26. 16:36:44

ezek kik?????............................

Nőfaló 2009.05.26. 16:38:00

Igaza van Réz Andrásnak. Kamu volt a verekedés. Egyik sem ütötte meg a másikat igazából, pedig mindkét srác állkapcsa ott állt védtelenül. Ha én ebbe a helyzetbe kerülök, megnézem az ellenfelem állkapcsát, aztán durrr, bammeg.
Ott nem kel fel a srác.
Először én is gyanakodva néztem, de aztán Réz nagyon helyesen leleplezte a dolgokat.
A tv2 kurvaanyját.

Brüki 2009.05.26. 16:55:29

Egy valamire érdemes azért odafigyelni:
- hányszor hallott valaki olyat, hogy egy TV-ben, pl ennek a műsornak a kapcsán, elhangzott "megöllek", "kinyirlak" fenyegetésnek rendőri intézkedés lett a következménye? Ha jól tudom a rendőrségnek ilyenkor hivatalból kellene eljárnia, azaz eljárást kezdeményezni a fenyegető ellen...
- bárki a nézők közül telefonálhatna a rendőrségre, hogy a TV ben éppen most fenyegette meg XY a valakit, vagy személyesen tehetnél feljelentést is a rendőrségen ez ügyben...
... kiröhögnének a rendőrök téged...

Brüki 2009.05.26. 16:58:05

szóval hatalmas kamu, bár valami alapja lehet.
De hogy a szereplők le vannak fizetve, hogy erősítség fel az indulatokat az biztos....

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.05.26. 17:04:47

@tcom:
Már megbocsáss, de akkora idiótaságokat hordasz össze, hogy sírok örömömben olvasás közben. A közlekedési morál, kosz, mocsok jellegű dolgokban igazad van, DE. És igen, van a nagy de: miért látom én (és tapasztalom magamon), hogy az emberek élete itt, Magyarországon abból áll, hogy elmennek dolgozni, dolgoznak, hazamennek, SEMMIRE nincs pénzük/erejük/idejük/(olykor igényük), aztán másnap megint elmennek dolgozni és így tovább. Eközben a német vacsorázik étteremben, kisimult az arca még a nyugdíjasnak is, nálunk egy negyvenéves úgy néz ki, mint pl. hollandéknál a hatvanéves (se).
Arra nem gondoltál, hogy ez a rengeteg munkaképtelen, vagyis megnyomorított ember azért leledzik Magyarországon, mert egyszerűen soha nem volt élete, állandóan stresszel, napról-napra él, retteg, hogy mi lesz a következő huszonnégy órában?! Ebből lesznek a szomatikus tünetek, stb. Nem hiszem, hogy az én ötvenen túli pedagógus anyámnak az a sorsa, hogy a baszott válása után negyvenévesen újrakezdett élete miatt felvett kölcsönön fosson egész nap, hogy gyomorfekélye legyen, este hétig különgyerekeket tanítson fillérekért, stb. Persze, nyilván ő is dologtalan és fekszik, legalábbis a te elgondolásod szerint. Szóval én leginkább azt látom, hogy mindenki halálra gürcöli magát - a nagy büdös semmiért.
Szarok rá, ha demagógnak tartasz, a tények semlegesek. A politikai oldalakra meg még inkább szarok. Azért mert _ezek_ elbasztak mindent, ne én fizessek. Én se másokkal spóroltatok csak mert szarul végeztem a munkámat, teszemazt.

1302 2009.05.26. 17:05:05

@tcom:
Tudod félig igazad van,de a másikfelét a mondanivalódnak bár ne is olvastam volna.
Ugyanis minket Magyarokat nem néznek le,csak a körülöttünk lévő országokban.
Másrészről pedig mondj csak egy olyan országot,akiket nem néz le senki!
Ha nem érzed úgy,hogy beállnál a csatasorba ha hazádról van szó,magánügyed,bár ezt inkább titkolni szokták,nem ki írni mindenhova.
Leszólod a nagymagyarországos embereket,csak tudod még mindíg több van belőle,mint a magadfajtából,aki legszívesebben letagadná hogy honnan jött.Azt az egy dolgot nem értem,hogy akkor miért vagy itt,miért foglalkozol még mindíg a magyar dolgokkal?A helyedben átmennék akkor inkább a keleti szomszédainkhoz.
Ezt a kisebbséges dolgot egy felvidéki magyarral kellene megbeszélned...
Mindemelltt tiszteletben tartom a véleményed,csak arra kérlek,te is tartsd tiszteletben a másét,és ne általánosíts.

lyoker · http://dagonya.hu 2009.05.26. 17:06:40

@zolcsi69

most írd be hogy magyar, és hopp, pont 10-szer annyit dob ki

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.05.26. 17:11:36

@tcom:
Már megbocsáss, de akkora idiótaságokat hordasz össze, hogy sírok az örömömben olvasás közben. A közlekedési morál, kosz, mocsok jellegű dolgokban igazad van, DE. És igen, van a nagy de: miért látom én (és tapasztalom magamon), hogy az emberek élete itt, Magyarországon abból áll, hogy elmennek dolgozni, dolgoznak, hazamennek, SEMMIRE nincs pénzük/erejük/idejük/(olykor igényük), aztán másnap megint elmennek dolgozni és így tovább. Eközben a német vacsorázik étteremben, kisimult az arca még a nyugdíjasnak is, nálunk egy negyvenéves is úgy néz ki, mint pl. hollandéknál a hatvanéves. Arra nem gondoltál, hogy ez a rengeteg munkaképtelen, vagyis megnyomorított ember azért leledzik Magyarországon, mert egyszerűen soha nem volt élete, állandóan stresszel, napról-napra él, retteg, hogy mi lesz a következő huszonnégy órában. Ebből lesznek a szomatikus tünetek, stb. Nem hiszem, hogy az én ötvenen túli pedagógus anyámnak az a sorsa, hogy a baszott válása után negyvenévesen újrakezdett élete miatt felvett kölcsönön fosson egész nap, hogy gyomorfekélye legyen, este hétig különgyerekeket tanítson fillérekért, stb. Persze, nyilván ő is dologtalan és fekszik, legalábbis a te elgondolásod szerint. Szóval én leginkább azt látom, hogy mindenki halálra gürcöli magát - a nagy büdös semmiért.
Szarok rá, ha demagógnak tartasz, a tények semlegesek. A politikai oldalakra meg még inkább szarok. Azért mert _ezek_ elbasztak mindent, ne én fizessek. Én se másokkal spóroltatok csak mert szarul végeztem a munkámat, teszemazt.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.05.26. 17:12:11

bocsánat, azt hittem, nem küldte el, pedig de.

gonoszkiralylany 2009.05.26. 17:15:54

na ezért nem lesz nekem TVm soha többé (5 éve nem nézek, otthon elromlott, szüleim nem javíttatták meg mert minek, albiba feleslegesnek tartottam), hogy délután mikor a gyerekeim majd hazaérnek az iskolából, ne nézhessék azt ahogy cigányok verekednek meg szitkozódnak.

kacumoto 2009.05.26. 17:19:50

Emberek! A média megöli az embereket!!! Ez nem vicc!!!

ketroot 2009.05.26. 17:19:51

@Brüki:

Engem a rendőrség előtt fenyegetett meg egy cigány család, hogy el leszek intézve és, hogy rám gyújtják a lakásom, megtalálnak stbstb. A mellettem álló rendőr tudod mit csinált? Pipázott tovább... Ennyit erről.

Reggie 2009.05.26. 17:19:58

@gonoszkiralylany: pedig jobb ha a tvbol tudja, hogy milyenek es nem az eletben tapasztaljak meg.

ketroot 2009.05.26. 17:22:15

@nehogy ide kattints::

Ja, csak azok a fránya arányok...

Brüki 2009.05.26. 17:27:12

@ketroot:
nme azt mondtam hogy el fog járni, hanem hogy kellene... :)

Báttörsz 2009.05.26. 17:37:04

Cigány "kuttúra".

Remélem tényleg megölik egymást...

djimi 2009.05.26. 18:06:37

Útálja mind a kettő a másikat mert cigány :D
Hagyni kellett volna őket...

gonoszkiralylany 2009.05.26. 18:17:39

@Reggie: majd ha ismeretterjesztő műsorként fog működni, akkor esetleg.

Reggie 2009.05.26. 18:19:54

@gonoszkiralylany: Kepzelem ahogy a narrator mondja: "Tul kozel mentunk hozzajuk. Most megijedtek. Ezt onnan lehet latni, hogy a nyakukon levo apro szorszallak felalltak." :)

minekpista 2009.05.26. 18:27:47

Ti vagytok a hibásak mint fogyasztók.A kereslet tartja fenn a kinálatot.Lásd drogok,alkohol,prostitúció.Nem véletlen hogy nem a filozófiai értesitő vagy a szép versek antológiáról értekeztek,hanem erröl a okos gátlástalonok általl csinált"szemét tv-röl".Ne nézzétek ne fogyasszátok,és elmúlik mint egy pattanás.Vannak ennél sokkalta de sokkal nagyobb élvezetek az életben.Pl.Kosztolányi Dezsö:Hajnali részegség.Kellemes katarzist mindenkinek!!!

lava70 2009.05.26. 18:29:30

Az összes ilyen műsort betiltanám! Butítják az embereket. Ha felnőtt ember ezeket a foss műsorokat megnézik megérdemlik. De itt sajnos nem erről van szó. Ezekkel a trágya műsorokkal a gyermekeinket célozták meg! Ne Jókait, vagy Gárdonyit olvasson az a gyerek .Nézzék inkább ezeket a szarokat. Remélem Mounika gyermeke is a retek klub délutáni adásain nevelkedik majd. Akinek a szülei résen vannak azok még időben kezelni tudják a problémát. De rengeteg az agyon hajtja magát szülő, és vannak sajnos a nem törődöm szülők, és ezt kíméletlenül ki akarják használni. Az ORTT- nek nem plakáton kéne hirdetni, miszerint ne a TV nevelje a gyereket, hanem be kéne avatkoznia!
Tele az ország értéktelen nullákkal. Az egyik tegnap még terhes lett, ma meg elvetélt. Majd a tanár úrral megírják könyvben! A másik idióta 120x veszi el a feleségét nem saját pénzen. Körbe járja a földet a hatalmas IQ-val. Kérdem én miből? Médiapénzen. Katasztrófa. De a legszomorúbb, hogy eltartja őket az ország. És itt lenne hatalmas szerepe az tanároknak,oktatási szervezeteknek. Tenni kéne az ilyen jelenségek ellen kultúrált módon. Bár ez naivitás
tudom.

Undok Dagi 2009.05.26. 19:05:05

No Comment! Íme egy saját "élmény": Külföldön dolgozom lassan egy éve, Európa legjobbnak mondott országában, ahol a hétköznapokban nagyrészt ismeretlen a rasszizmus, meg a gyűlölködés. Nemrég egyik honfitársunkhoz kijött régi ismerőse, egy diplomás cigány csaj, munkavállalás céljából. Sikerült is neki munkát szerezni egy kinti magyar fiú segítségével, egy takarító cégnél. Mondanom sem kell, hogy a csaj rögtön az elején, ahol takarított: LOPOTT! (Sőt mint utóbb kiderült, honfitársunkat is meglopta. Azt, aki kezdetben önzetlenül szállást és kaját biztosított neki.) Az itteni lakók úgy jegyezték meg az esetet, hogy MAGYAR ember lopott. Most gondoljátok el, milyen kellemetlen lehetett és lesz itt kinn dolgozni annak a srácnak, aki CSAK segíteni akart! És hogyan magyarázzuk el itt kinn: hogy a MAGYAR ember tisztességes, szorgalmas, becsületes, dolgos, és a magyar ember nem egyenlő a cigánnyal, akinek büdös a munka, aki lop, aki élősködik, aki mások ellen áskálódik és fogalma sincs a kultúráról?

zsoltix 2009.05.26. 19:05:47

Jò annak a gyereknek,aki csak a tèvèben làt/hall ilyesmit. Aki viszont nap mint nap testközelböl tapasztalja,azt ki vèdi meg? Az ORTT? Mikor èn kölyök voltam,mèg müsor se volt hètfönkènt a tèvèben,anèlkül is làttam èpp elèg cigànybalhèt.

snorbi 2009.05.26. 19:15:30

Szomorú, de az emberek meghatározó hányada ehhez a szinthez van közelebb. Ebbe azokat is beleértem, akik az ilyen műsoroknak szereplői, és azokat is, akik nézői.
És igen, higyjétek el, csak azért nem találkoztok vele, mert ők csak ritkán kommentelnek az interneten...

Captaincaveman 2009.05.26. 19:33:00

azt kellett volna hogy hagyják őket hadd verjék szét egyímást, tuti megoldódott volna, lehet h valaki meghalt volna, de megoldódott volna a probléma :)

snorbi 2009.05.26. 19:44:17

@Captaincaveman: Igazad van, legalább eggyel kevesebb degenerált, agresszív ember mászkált volna köztünk...

Gyökszi68 2009.05.26. 19:54:15

Mégis mit vártok az ilyen primitív ,
gyökér mokkáktól? S még csodálkoznak,hogy a nagy többség utálja őket.

gotse 2009.05.26. 20:03:02

4-en a 200001 szavazóból.
Legalább látja az ember, hogy mire megy az adója. Kár hogy nem írtották ki egymást, azt örömmel végignéztem volna.

gonoszkiralylany 2009.05.26. 20:22:24

@Reggie: jaja én is vhogy így képzeltem el :)

Pierre Batka 2009.05.26. 20:34:55

@Emanuelle: Bíztam benne, hogy ennyire nem vagy korlátolt, de sajna tévedtem.
Meséld már el nekem, hogy a zsidóság mióta nemzetiség, mert én még úgy tanultam, hgy vallás.

Pierre Batka 2009.05.26. 20:36:51

@whippet: A nálunk civilizáltabb helyeken, aki 2 évig nem dolgozik az egy huncut garast se kap az államtól.
Úgy gondolom, hogy ez így helyes. Ha két évig nem lenne munkám, akkor ott valszeg én is sáros lennék.
De van egy diplomám, készül a következő, úgyhogy azt hiszem, hogy én teszek azért, hogy ez ne forduljon elő.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.26. 20:59:45

ez a Józsibarát is egy akkora szélhámos, mint amekkora mágus..
éppen befutottam a szobába a nagy zajra, amit a romák csaptak józsibatárnál, hát szerintem ezek a műsorok sem a cigány-magyar megbékélést fogják szolgálni...

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.05.26. 21:01:24

Hehe..
két diplomám van, anyámmal élek, babettával járok, és ne legyek kemény..? :P

joe101 2009.05.26. 21:15:33

KI a fa@om 'nézi' még 2009-ben, a múlt században kitalált, médiának nevezett f@st?
mi az a TV? aha, lehet az a doboz, amit az öregeméknél látok porosodni sötéten a sarokban..

egyébként az lcdTV-vel csak az a gond, hogy van benne tuner :) (jobb lenne a nélkül)

k.g. (törölt) 2009.05.26. 21:38:15

@morrisal_: "Szarok rá, ha demagógnak tartasz, a tények semlegesek. A politikai oldalakra meg még inkább szarok. Azért mert _ezek_ elbasztak mindent, ne én fizessek." Nem vagyok demagóg - mindent _azok_ csesztek el. Grat. Felelősségvállalás tekintetében még mindig faszán állunk.

k.g. (törölt) 2009.05.26. 21:45:09

@Pierre Batka: "Meséld már el nekem, hogy a zsidóság mióta nemzetiség, mert én még úgy tanultam, hgy vallás." - ez a saját félműveltséged fennen hirdetése. wikipediáról idézet: "A Jew is a member of the Jewish people, an ethnoreligious group", felhívnám a figyelmet az "ethno" szóra.

szkeptikus vagyok 2009.05.26. 21:49:21

Hát igen, a stúdióban nem biztos, hogy vér fog folyni. De ha az egyik résztvevő magyar (fehér, hogy az SZDSZ-es is értse), akkor már általában felteszik a cigók az i-re a pontot. Na, az általában nem jön le a TV-ben.
Szerintem azért vannak ezek a műsorok, hogy az emberek ezreinek mindennapos tapasztalatait hallva, az agymosott átlagpolgár csak legyintsen, hogy "áh, ilyen láttam a maunikában is, a te sztorid sem lehetett sokkal durvább..."

Acid Amadeus 2009.05.26. 21:52:03

Sziasztok!
Itt sokan azzal érvelgetnek, hogy ti. a kereslet határozza meg a kínálatot, ami lehet, hogy mondjuk 10 féle üdítőitalnál igaz, de a ker tv-k esetében azért nem állja meg a helyét. Elbaszot és felettébb cinikus érvelés, miszerint el lehet kapcsolni, legalább is a mai magyar viszonylatban mindenképp az. De kérdem én, az átlagmagyarnak még mindig nincs sok választása, tehát max eldönti, hogy Mónika, vaggy Joshi. Vagy Tv kikapcs. Nem érzem teljesen fair-nek. Kicsit több alternatíva kellene nem? Akkor jogos lenne.
De semmi baj,én azért tartanék egy próbát: megszüntetném ezt a két gánya( Freud) műsort. Megnézném én, hányan mennének ki tüntetni értük. Azért kurvára sakkban tartják ezek a műsorkészítők az embereket, de én a helyükben nem járkálnék akkora nagy mellénnyel, "miszerint erre van igény". Na én erre mondjuk azt válaszolnám, hogy:nem erre van igény( érdkes, 5-10 éve még nem volt) te szarházi, neked nincs igényed másra, mert abból nem profitálnál.
És ez csak a nézettség számszerűségeiről szólna( hiába, ezek csak abban tudnak gondolkodni), erkölcsi normákról még nem is beszéltem. Ezek bele akarják plántálni az emberekbe az igénytelenséget, azt a látszatot keltve, hogy azok ezt szabad akaratukból választják. Én így gondolom.

Pierre Batka 2009.05.26. 22:03:03

@solmyr: felhívnám a figyelmedet a religious szóra. Alapvetően egy vallás, attól ethno mert elvileg egy helyen, egy időben, egy csoportot alkotva léteztek jópárszáz évig. Attól még egy vallás. Ennyi erővel a hinduizmus, meg a kereszténység követői is ethnoreligious groupba tartoznak

k.g. (törölt) 2009.05.26. 22:03:51

Sokadjára olvasom az "el lehet kapcsolni" érvet. LE lehet kapcsolni, sőt, le KELL kapcsolni. Pont.

k.g. (törölt) 2009.05.26. 22:04:41

@Pierre Batka: Nem azt állítom, hogy nem vallás, hanem azt, hogy nem CSUPÁN az.

tcom 2009.05.26. 22:05:01

@morrisal_:

Huhhhh!

Most jöttem haza a munkából! =;-)
És így utólag tényleg elkövettem azt a hibát, hogy általánosítottam. A magyar ember általában nem lusta, lop, csal stb...
Én igazán mindent a rohadt szocializmusnak nevezett rendszernek tulajdonítok. Nem értek egyet morrisal-al, abban, hogy az idősek rokkantra dolgozták magukat és azért ilyen sok a rokkantnyugdíjas. Mindenképpen erős túlzás nem említeni a több százezer "hamis" rokkantnyugdíjast, akiket az orvosok hálapénzért leszázalékoltak. Aztán érdemes említeni a rengeteg alkohol, cigaretta fogyasztást, a feltűnően egészségtelen életmódot. Ahol a lakosság fele bagózik és arányuk szégyenszemre tovább nő ott nem elég hiba nem említeni az emberek önpusztító életmódját. Lehet itt emlegetni a sanyarú sorsú nyugdíjasokat, de Ukrajnában, vagy Romániában sokkal kevesebből kénytelenek megélni. Vártam a szegény fiatalokat, akik ilyen kevés fizetésből nem mernek gyermeket vállalni. Hahaha!!! A világháborúk alatt több gyerek született, mint most. Csak ha jön a gyerek kevesebb jut kocsmára, bagóra, plazma TV-re, 4-es Golf tuningjára, nyaralásra. Nekem 2 gyermekem van.

Kedves morrisal! Az én anyukám is tanárnő és a nagyapám is kántortanító volt a II. VH alatt és akkoriban apám is majdnem belehalt a nélkülözésbe, az éhezésbe, a hidegbe. a tüdőgyulladásba. Hol a picsába vagyunk mi ettől jelenleg? Apám biciklivel járt télen-nyáron a gimnáziumba 1942-50-ig. A Balatonfüredi Szanatórimba kötött ki. És te, vagy én? Felszállunk a buszra reggel, bemegyünk a munkahelyünkre, megisszuk a kávét, ütögetjük a billenytyűzetet, beszállunk a lifbe, délben megesszük a kész ételünket az ebédlőben, majd busszal hazamegyünk tanulunk a gyerekekkel, vagy elmegyünk a Tescoba, este megnézzük a Barátokközt...Valaki magára ismer?

És sírunk a sanyarú sorsunk miatt.

Ez a blog a cigányokról indult. Nem védem őket, engem is rabolt már ki cigány etnikumú személy. De semmiképpen nem lőném őket halomra. Kapják meg a jogos büntetésüket egy büncselekményért és kész. Ismerek olyan hófehér magyar házaspárt, aki 5 gyereket szült az államnak. Mert fontosabb volt az ital, meg a bagó. Azt meg semmiképpen nem szeretném ha valami önhatalmú nyilasgárda lövöldözne az utcán a bárkire is.

Hogy miért nem megyek külföldre? Mert én magyarnak érzem magam, csak szégyenlem is a mentalitásunkat. Bárkivel le állok vitatkozni a magyar történelemről, irodalomról, nevelem a 2 gyermekemet, befizetem az adómat, betartom a szabályokat. És szememben ez a magyarság, nem a tepsi-kokárda, meg a bálna-magyarország matrica.

Acid Amadeus 2009.05.26. 22:07:17

Igen, de ez milyen érv már?
Akkor inkább KI KELL DoBNI az összes tv-készüléket az ablakon.Pont.

Acid Amadeus 2009.05.26. 22:11:41

@tcom:
a "tepsi-kokárda" meg a "bálna" Magyarország matrica miért nem magyar?
Azért én ezt nem teljesen értem...

Emanuelle 2009.05.26. 22:14:02

@Pierre Batka:
Vallás persze, egy nép saját vallása, a zsidóké. Ne tévesszen meg,hogy a zsidóság ma diaszpórában él. Nem az a gond, hogy nem vagy tisztában a dolgokkal, hanem az, hogy görcsösen próbálod bizonygatni az igazad.
Kezedben a megoldás, a net. Semmi perc alatt utána nézhetsz a dolgoknak ahelyett,hogy baromságokat írsz.

Pierre Batka 2009.05.26. 22:16:39

@Emanuelle: tehát az a szó, hogy "magyar zsidó" nem létezik. Ugye?

tcom 2009.05.26. 22:19:26

Az utak és a városok azért koszosak mert eldobjuk a szemetet és nem azért, mert a szemétszállítók nem szedik össze. Aki mást gondol az menjen el Ausztriába. Ott más a mentalitás. A demokrácia megtanította nekik, hogy minden valakié. Mindennek van tulajdonosa. És élnek avval az egyszerű felismeréssel, hogy nem piszkítunk a saját portánkra, városunkba, országunkba.

tcom 2009.05.26. 22:27:03

@Acid Amadeus:
Előbb írtam le szerintem mi a magyar jellemvonás. A szerény viselkedés, a szorgos munka, a tanulás, a gyermekek nevelése. A melldöngetés, a hangos határrevizió az nem az. Semmi értelme nagy-Magyarországról beszélni. Már csak ezért sem, mert ha visszaállítanák a határokat, akkor a hozzácsatolt területek lakósságának több mint a fele nem is magyar nemzetiségű. Miért akarhat épeszű ember ilyet. Látja valaki, hogy a németek európa-térkép matricát tesznek az autóikra?

Az igazi hazafiak a múltban nem hangoskodtak, toporzékoltak, hanem szerényen tették a dolgukat. Ez volt korábban jellemző a kiemelkedő magyar emberekre, államférfiakra, tudósokra, művészekre.

szkeptikus vagyok 2009.05.26. 22:27:27

@Pierre Batka:
Bocs, hogy beleszólok, de ezzel a népcsoport-vallás dologgal eléggé beletapintottál a lényegbe. Persze van ilyen is (nagy, elállófülű, vörös, kampós orrú, stb - különböző rasszjegyekkel), meg olyan is (kipa alatt pajesztcsavargatós), meg lehet mind a kettő is egyszerre. A lényeg, hogy mindig az, ami jobban megéri. De szerintem még tipikusabb "átváltozás", amikor állampolgár - kisebbség játékot játszák. Ebben nagyon hasonlítanak a cigányokra.
Amikor külföldön vannak, és valami rossz fát tesznek a tűzre, akkor ők mindig "magyar származásúak". L. Soros Gyuri, Lantos, de a tolvaj cigány Ausztiában és a TV-ben is mindig magyar. Erre utal az SZDSZ kampány is: mi van az útlevélben (kettős államolgár ilyenkor nem viccel, mindig először a magyar útlevelet nyújtja a rendőrnek - kivéve ha extra nagy disznóságot csinált és biztosított a menekvés, mert Izraelnek semmelyik országgal nincs kiadatási egyezménye...) Mert láttál te már bűnöző cigányt ( úgy hivatalosan). Azok mindig magyar állampolgárok.
De ha kiderül, hogy ártatlan, vagy meg lehet magyarázni, hogy miért kellett x-szer az áldozatba mártani a kést (ti. "cigányozott a szemét rasszista", vagy csak szimplán a "mélyszegénység miatt járt el a kezem, bírónő", akkor ennek érdekében előkerül a kisebbségi kártya. Persze ez csak az adott szituáció résztvevőinek szól, hadd üljön ki mindegyik tekintetébe a jeges félelem, hogy jaj, csak nehogy rasszistának / nácinak / antiszemitának / holoizétagadónak tűnjek.
De ha arra jobban fizet az állam, ha arra Nobel-, Oscar-díj vagy csak kárpótlás járhat, akkor általában már nem magyar állampolgárokról van szó, hanem szigorúan valamely kisebbség meghurcolt zsenijéről.
SZerintem így működik a kis világunk.

Pierre Batka 2009.05.26. 22:31:33

@szkeptikus vagyok: Köszöntem szépen. Végre valaki lát is és nem csak néz.

szkeptikus vagyok 2009.05.26. 22:38:17

@tcom:
A nagymagyarország matrica nem azt jelenti, hogy ott is jártunk egyszer (l. a német példád), hanem hogy nemzettestvéreink élnek arra, min. 1000 éve, akiket NEM FELEJTÜNK el. Ugyanis a magyar külügy hivatalosan sz@rik rá, hogy magyarokat vernek, hogy megszüntetik az egyetemeiket, iskoláikat, nyelvtörvénnyel korlátozzák őket, ki sem rakhatják a magyar településtáblát, stb.)
Ez értelemszerűen magasabb szint, mint az, hogy az a magyar, akinek magyar útlevele van. Ez azt jelenti, hogy magyar, aki a magyar nemzet része. És ebben benne lehet az is, hogy hiába van útlevele, nem tekintünk rá úgy, hogy a magyar nemzet része (l. Joshi show kb teljes stábja élen a mokkákkal). Mert a matricán jelzett területen élő magyarok min. 1000 éve ott éltek, csak a határok változgattak ide-oda a fejük felett (nem pedig itt pottyantak le a karavánról). Ha tudsz jobb jelet erre, mint a NM-matrica, akkor jelezzed....

enzof76 2009.05.26. 22:45:23

Egy olyan népcsoport aki az évszázadok ill. ezredek alatt nem tudott beilleszkedni az aktuális társadalomba az most sem fog sajnos!Szintén sajnos, hogy én Józsefvárosban lakom, és el tudom mondani azoknak akik ezt az idili környéket nem látták vagy nem éltek benne, hogy tragédia! Naphosszat az utcán szotyiznak, tökmagoznak, diót törnek, és ugye mondanom sem kell, hogy az FKFRT. takarít utánnuk! Higgye el mindenki, hogy ez tendencia ahol ők éldegélnek! Ez az élet minden területére érvényes! Még annyit, hogy egy barbár törzs él egy civilizált társadalom nyakán, mint élő szervezeten egy parazita! Bocs a helyesírási hibákért!

Acid Amadeus 2009.05.26. 22:48:21

@tcom:
Köszi a választ, de nem értek egyet.
Azért a Német Birodalmat idecitálni példaként( ami erőszakosan elfoglalta gyakorlatilag egész Európát, jóval túlnyúlva a németül beszélő nemzeteken)és szembeállítani mondjuk a Vajdassággal, Felvidékkel, Kárpátaljával, Erdéllyelhát, hogy is mondjam...ég és föld. És ezt belátni tényleg nem politikai meggyőződés kérdése.

Emanuelle 2009.05.26. 22:57:01

@Pierre Batka: Szigorúan véve nem.
Az más dolog, hogy mondanak ilyet.
Meg olyat is, hogy kockasajt. Ami nem kocka. Figyelj, látom, te még elrugózol ezen egy darabig, nekem viszont qrvára nincs se időm se kedvem tovább vitatkozni valakivel, aki ha megdöglik se tudja kimondani, hogy bocs, f@szságot írtam.
És ha most ebből azt vonod le, hogy lám neked lett igazad, hát legyen. Legalább mindketten nyugodtan alszunk az éjjel.

Pierre Batka 2009.05.26. 23:01:25

@Emanuelle: ebből csak azt vonom le, hogy rendesen érvelni nem tudsz, de a saját tényként kezelt baromságaidat szívesen hangoztatod. Amúgy meg pont nem te vagy az akit meg kell, hogy győzzek azért, hogy jól aludjak.

Emanuelle 2009.05.26. 23:03:37

@szkeptikus vagyok: Még azok is a holokauszt miatti kárpótlásért nyekeregnek, akik meg se születtek 45 előtt. Ahogy ezen bizniszelnek (min nem?) azon behányok.
De hagyjuk, kár is ebbe belemenni.

tcom 2009.05.26. 23:05:34

@Acid Amadeus:

Az Monarchia nem volt demokratikus intézmény. Népei nem választották maguknak. A Monarchia katonai erőszakkal fenntartott állam-szövetség volt. Fiume kikötője soha sem volt előtte Magyarországé. És igaz, hogy az akkori területeken sok magyar élt, de a többsége nem az volt.
Ami még ennél is fontosabb, hogy ma semmi realitása a nagy-Nagyarországnak. Akkor, amikor lassan határok nélkül mehetünk át a környező országokba, amikor lassan egységes fizetőeszközünk lesz, amikor semmiféle hatalom, szomszédos ország nem fenyegeti Magyarországot, akkor bohózatnak tűnik a határ revizió.

Emanuelle 2009.05.26. 23:11:58

@tcom: a dicsőséges múlt, az itt a lényeg.
Akik reviziót akarnak, azok nagyon leragadtak valaminél és nem tudnak tovább lépni, csak szajkózzák ezt a hülyeséget, amin a történelem már cseppet túlmutat.
A németek is odáig voltak az egyesítésért, aztán picit (tényleg csak picit) megroggyantak a súly alatt. Igaz, hogy akkor is inkább a keletnémetek lelkesedtek jobban, de sokan már feléledni látták a nagy német birodalmat a másik oldalon is.
Nem lehet kétszer ugyanabba a folyóba lépni, kb. ez a lényeg.

tcom 2009.05.26. 23:18:35

@Acid Amadeus:

Fél Európa német származású. Csak a neveket kell megnézni. Szinte minden országban hatalmas a német kisebbség. Csak a németek tanultak a történelmükből.
Azt is látni kell, hogy Magyarország erőszakkal lépett fel a környező országokban, a világ valaha volt legundorítóbb diktárora oldalán utolsónak kapitulált. Semmi sem indokolta, hogy egy hadsereg rohanja le Ukrajnát a Don-kanyarig. Vajon mit szóljanak az Ukránok? Kár a múltról vitatkozni. És éppen ideje lenne saját magunkkal foglalkozni és bűnbakokat keresni, vagy határokat feszegetni. És vajon ki küldené háborúba gyermekét, csak hogy újra nagy térképünk lehessen?
Ráadásul a külföldi magyarok szemében már nem vonzó Magyarország. Már nem vágynak mindenáron az óhazához tartozni, hiszen nincs még egy ország Európában, ahol ennyire kettéosztja a társadalmat a politika, ahol mind a két oldalon saját kis politikai hasznuknak tekintik a külhoni magyarokat az őszinteség teljes hiányában.

tcom 2009.05.26. 23:20:07

"És éppen ideje lenne saját magunkkal foglalkozni és NEM bűnbakokat keresni, vagy határokat feszegetni."

tcom 2009.05.26. 23:21:39

@Emanuelle:

Akkor valamiben egyetértünk. =;-)

Acid Amadeus 2009.05.26. 23:23:15

@tcom:
A Monarchia előtt is létezett ám Magyarország, sőt, annál nagyob területet is foglalt már magában. Sőt, mi magyarok sem ujjongva választottuk a Monarchiát , ha nem tévedek.
De nem is erről van szó( mármint határrevízióról)csak a párhuzam sántított.

Acid Amadeus 2009.05.26. 23:32:20

@tcom:
jaj, félreértettél, én aztán határfeszegetésre nem is gondoltam...De ne használjunk kettős mércét, mert akkor ilyen alapon nagyon sok megtörtént eseményét betuthatunk a " felejtsük el " álláspontnak. De nyílván a legautentikusabb lenne megkérdezni egy határon túli magyart minderről.
Ahhoz meg, hogy eldöntsem ki volt a 20.század legundorítóbb diktátora, hát..kevésnek érzem magam, ill.voltak is egy páran, tény.
"hiszen nincs még egy ország Európában, ahol ennyire kettéosztja a társadalmat a politika, ahol mind a két oldalon saját kis politikai hasznuknak tekintik a külhoni magyarokat az őszinteség teljes hiányában" ebben viszont egyetértünk.

Acid Amadeus 2009.05.26. 23:35:37

Ja, és pénzsóvár Joshi és Mónika meg most már tényleg szüljön jó sok sünt!

tcom 2009.05.26. 23:47:46

@Acid Amadeus:

Ámen!

Jó volt veletek vitatkozni!

=;-)

Eizogembird 2009.05.28. 08:54:37

Mind a két ember? a saját fajtársaival csinálja a műsort.

FENTEtente 2009.06.01. 15:01:10

Hit,hit:"Isten áldd meg a Joshit",hogy ne hazudozzon mint Mónika a műsorával.Orrával belefészkelődteti magát családok problémái közé,alá,fölé.Olé:Éljen a lé!Joshi is kezd szélhámoskodni,kevesebbet beszélni,mert helyette a pénz beszél?

Mercyful Fate 2009.06.08. 14:11:54

mennyi mszp szavazó a videóban:D

sensasün 2009.06.12. 23:46:48

@padika:
Nem bizony, én is így gondolom!
süti beállítások módosítása