Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Valahogy így kell tévéműsort készíteni

Még egy hang a semmiből

2009. május 06. 14:00 sixx 57 komment

Nagyon sokszor ér minket a vád, miszerint csak fikázni tujdunk mindent, meg dicsérni nem szoktunk semmit, de ha mégis, azt is úgy, hogy akit/amit istenítünk, így is szarul érzi magét utána - ez nem így van persze, csak a kommentelők szeretnek túlozni. A mai poszt ötlete akkor fogalmazódott meg bennem, amikor a hétvégi Britain's Got Talent című műsor negyedik adását néztem, és ismét csak lehidaltam attól az eszméletlen profizmustól, amivel ezt a tehetségkutatót összerakták.

A lejjebb belinkelt videó fényes példája annak, hogyan kell a XXI. században ilyen tévéműsort készíteni. Kezdi az ember azzal, hogy alkalmaz az ország (és most kurvára mindegy hogy a tízmilliós Magyarországról, vagy a 61 milliós UK-ról van szó) tehetségeit felkutató szakembereket, akik szépen megtalálják az eldugott falusi kocsmákban vagy templomi kórusokban a szomszédokat szórakoztató nőt/pasit. Az illetőt egy szakmai zsűrivel lemeózzuk, megnézzük, mit lehet belőle kihozni, tényleg tehetséges-e, vagy csak egyszer, a negyvenhatodik feles után jött ki belőle a magascé.

Ezután a szerkesztő/koordinátor kezébe kerül a dolog, aki leellenőrzi, hogy kellőképpen keserédes-e a jelentkező története, ő lesz-e az aktuális műsor Nagy Felfedezettje, esetleg a Nagyon Szimpatikus Kieső szerepét tölti majd be, vagy mondjuk a Soha Nem Hittük Volna, Hogy Ekkora Hangja Van karaktert találtuk meg személyében. Elkészítjük a felvezető fimet, kihegyezve arra, amit majd a produkcióban leküzd hősünk, legyen ez dadogás, kancsiság, izzadós tenyér vagy lámpaláz. Ha van vele valami rokon, elmondatjuk vele, hogy mekkora a tét.

 

A műsort úgy rakjuk/vágjuk össze, hogy X polgártárs a végére kerüljön, de két reklámmal a fellépése előtt már promózzuk, nehigy elkapcsoljon a néző a konkurenciára. Megmutatjuk, mennyire izgul, ellenpontnak a hótthalálos nyugalommal ülő zsűrit és a lelkes közönséget. Lassított felvételben indul a színpadra, a zene baljós. Nem fog neki összejönni sugalljuk, de nagyon drukkolunk. Odaáll a mikrofonhoz, és amikor elkezd énekelni, akkor bevágjuk a felsikoltó tömeget, a csodálkozó zsűrit (akár másik adásból is), és reméljük, a végén könnyek is lesznek. Aztán jövő héten megcsinájuk ugyanezt, mert profik vagyunk és nem a Csillag születikben dolgozunk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TCM 2009.05.06. 14:57:52

És a műsor maximum 60 perces, nem 3 óra 60 perces (+ csúszások).

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.05.06. 14:59:16

Kár, hogy nem sikerült lejátszani még a harmadáig sem ("Waiting for videostat.index.hu"), de igazad van. Én is bírom ezt a profizmust, nem érzem csalásnak.

spdf smd (törölt) 2009.05.06. 15:03:53

Ezek tényleg tudnak valamit.
Csávót végén már sajnáltam, hogy nem tud megszólalni. Szerintem ha megszokja a rivaldafényt, sokkal többet is ki lehet hozni a hangjából

idiesel 2009.05.06. 15:12:32

A vágástól, Simon-ig kőkemény profizmus.. Ez kell a népnek, nem hiába sikongat és még engem is meghatott. A Megasztár ehhez képest esti mese, vagy egy sitcom a szarvasmarha szaporodásáról..

Dr Keynes 2009.05.06. 15:18:34

Mondjuk ehhez kell hiteles, értelmes celebekből álló zsűri.

dobákpeti · http://dobakpeti.blog.hu 2009.05.06. 15:54:12

Nekem ez nagyon mesterkélt és műanyag...
Elhiszem, hogy ez kell a népnek, de engem inkább zavar ez az érzelmi túlcsordulás.
A maga műfajában persze profi, de asszem nem én vagyok a műfaj célközönsége ezek szerint. :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.05.06. 16:02:23

Na, most sikerült lejátszani. Szerintem csodaszép hangja van, és végtelenül szimpatikus férfi. Nyerő elegy, tiszta szívemből drukkolok neki, hogy az énekléssel foglalkozhasson "teljes munkaidőben".

Stinkfist 2009.05.06. 16:26:56

ez már a 4. adás volt.
egyébként meg

Stinkfist 2009.05.06. 16:29:28

na, levágta a végét, pedig amanda jó csaj...

a köv részben elméletileg lesz vmi bűvész aki almákkal zsonglőrködik, de közben eszi is őket, na az besza-behu :DDD

voice 2009.05.06. 17:51:07

nekem a műsorkészítési etalon - bármennyire le lett húzva az előző postban - a kijevi, 2005-ös, sven stojanovic által rendezett eurovíziós dalfesztivál volt. a világítás-, hang- és színpadtechnika mellett vér-profi műsorvezetés és operatőri munka ragasztott a képernyő elé. a zenékre már nem emlékszem...

Tűzvillám (törölt) 2009.05.06. 18:01:55

Nagyon egyetértek, én is minden részét megnézem, és hagyom, hogy hasson rám, akkor is, ha az első perctől az utolsóig eltervezett és megcsinált minden pillanat.
Ennek a srácnak a története is nagyon megható, és ebben a szériában a legnagyobb az egy adásra jutó megható, vagy meglepő pillanatok száma.
Az első széria csak Paul Pottsról szólt, a többiek csak dekorációnak voltak ott.
A második szériában George története már jobban ki volt gondolva, és a Signature meg Andrew is fel volt építve, király volt.
De ebben a szériában minden adásra jut valami. Ezek tényleg tudják emelni a tétet.

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.05.06. 18:26:18

...most hogy Angliában minden ilyen frankó, csak egy kérdésem lenne!

Ott is húzott fejeket néznek az emberek a képernyőn, vagy az index nem ismeri még a 16:9-es képformátumot?

(vagy ti baszarintottátok el a kódolást...)

sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.06. 18:36:11

@GayBears: vagy így volt fent a youtube-on, ahonnan szedtem. nem kell rögtön gyökérnek lenni.

cozumel 2009.05.06. 18:47:34

Te jo eg, ez a profizmus?
hat lehet, de engem a halalba idegesit ez a mesterkelt, elore lesimizett musorforma.
Onnantol kezdve, hogy megprobaljak elhitetni, a zsuri eloszor hallja oket, azon keresztul, ahogy a fuggony mogul bedumalnak, odaig, hogy a kozonseg parancsra tapsol...

Azok a mu-meglepodesek a zsuritagok fejen, atyam!

Nekem ez olyan 'occso', mint valami hatvanas evek beli szappanoperaban a "kameraba bamulos geci arc", tudjatok mire gondolok...

europatriota 2009.05.06. 18:55:56

En attol a ket idiota musorvezetotol kapok idegzsabat. Baromira idegesitoek - raadasul meg ketten is vannak.

Aggie 2009.05.06. 19:00:31

Erdemes meg megemliteni 2 faktort, amitol nagyon jo a musor:
- az egyik Simon Cowell, aki nagyon markans kepet adott ennek a musornak, ahogyan a tobbi hasonlonak is, amit o vezetett. Gyakorlatilag o ma mar angol nyelvteruleten a tehetsegkutatas papaja.
- a masik pedig az a nem elhanyagolhato kulonbseg, hogy egy 60+ millios orszagban (angolul!) kicsit konnyebb hiresse valni, mint Mo-on. Aki egy ilyen musorba bekerul, az nem tunik el, mint nalunk - lehet tobb dolgot okolni, a rossz managelest, a rossz marketinget, a siralmas magyar vasarloerot - hanem meg ugy is jarhat, mint az US verziobol kidobott Jennifer Hudson, hogy Beyonce-t tulenekelve Oscart kap :) Na, ezt lehet erezni a musorban, hogy itt ez is megtortenhet barkivel!

McCoy Capt 2009.05.06. 19:08:04

Nem tudja valaki, hogy lehet-e ezt a műsort netán neten élőben nézni?

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.05.06. 19:39:57

@sixx: aha, gyökérkedés helyett akár azt is válaszolhattad volna hogy "a britek így tévéznek, lásd youtube".

sőt akár be is linkelhetted volna a forrást, hogy lássuk milyen is pixelháború nélkül az eredeti a youtube-on...

csavardi 2009.05.06. 19:52:43

Én nem látom,mi ebben a nagy hűha,az öreglány még csak-csak,de így mint ez a csóka,aztán tényleg tud énekelni minden templomi kórustag.A szőke csaj állandó légszomja, sírógörccsel küszködő közönség, meg a teljesen eszetlen felugrálás egy max másfélperces szám alatt tizenötször műmájerkedés.Engem inkább idegesít,de lehet,hogy én nem értek hozzá.

Semmer 2009.05.06. 19:57:00

Rohadjak meg, de nálam így - majd 30 évesen - is majdnem eltört a mécses ettől a "másfél perces műmájerkedésről". Vhol itt kezdődik a szórakoztatás.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2009.05.06. 20:06:45

A Britain's got more talent meg jobb mint a normál Britain's got talent :) ott vannak az idiótákkal és a tehetségesekkel készített interjúk az aztán az igazán vicces :D

kisspete 2009.05.06. 20:13:58

en itt elek evek ota es szerintem az X-Factor-ral egyutt a legnezettebb musor. Simon-t lehet irigyelni, meg fikazni, de hogy O valodi profi azt elvitatni nem lehet. En nagyon elvezem.

Marko56 2009.05.06. 20:26:49

Az egy dolog, hogy jó, de hogy Magyarhonban nem találsz egy ilyen nőies, értelmes, gyönyörű csajt, mint az Amanda, az biztos.Egyszerűen nem találsz....mondom...ugyehogy...tudom, hogy igazam van....nem veszünk össze.

lalanc 2009.05.06. 20:45:54

Én is leveszem a kalapom a műsor készítői előtt. már az előző évadokat is láttam, amik Leona Lewis-t, Leon Jacksont és Pohl Pottot adták a ZENE szerető embereknek.

simon és amanda és a "harmadik" tényleg remek zsűrit alkot, hitelesek!!!

Ilyen szinvonalat itthon soha nem lehetne reprodukálni, mert nálunk csak tingli-tangli celebek vannak műsorvezető és zsűri poszton. A felhívásra pedig csak tinik és "bodzások" jelentkeznének csak. Az eddigi rossz tapasztalatok miatt a rendes, normélis ember el sem mer menni egy ilyen válogatóra. ITThon. :-(

Aggie 2009.05.06. 21:09:57

@zoci-mike:
sajnos nem, az ITV-nek nagyon vacak az on-line szolgaltatasa. De ha lenne sem lehetne Mo-rol nezni, mert a jogvedett tartalmat a tobbiek (BBC, Channel4) sem engedik otthonrol nezni. Mininovarol masnap szerintem le tudod tolteni - en onnan szoktam, ha Mo-on vagyok.

europatriota 2009.05.06. 21:10:25

Marko56:
Na es az Eszenyi Eniko az orosz kucsmaban az neked semmi??????
Kicsit kevesbe szep, kicsit kevesbe intelligens...DE A MIENK!!!!!!!

Neocon 2009.05.06. 21:12:27

Na en meg elmultam 30 es nalam el is torott a mecses. Eh, igencsak jol van ez a musor osszerakva.

Marko56 2009.05.06. 21:30:38

@europatriota:

Éppen meg akartam cáfolni magam, hátha túl elhamarkodott voltam, de megelőztél.De tényleg, a mi Eszenyi Enikőnk, aki még akkor is színész, mikor alszik.Eszem a szívét.

Mellesleg azoknak, akik azért nem szeretik, mert műdrámáznak, azoktól megkérdezném, hogy egy hétköznapi tévénézőt a humoron és a drámán kívül szerintük még mivel lehetne megfogni? Hiába angolok, a hétköznap emberének szórakoztatására még ezen a két dolgon kívül nem sok mást találtak ki sehol a világon (japánt hagyjuk).Az egy dolog, hogy mi a minőségi szórakoztatásban hiszünk, attól még az intelligens néző a kisebbség, és tőle sem állnak messze ezek a dolgok.

Nem szabad összkeverni, hogy elmész az operába és tágra zárt szemekkel élvezel egy előadást, vagy egy ilyen környezetbe ültetve hallgatsz meg egy képzett operaénekest (mint utólag kiderült Paul Potts az).

tutuka · http://kockagyar.hu 2009.05.06. 22:05:07

a youtube-on érdemes megnézni pár nagyon régi (értsd: pl. hatvanas évek) angol foci-összefoglalót. kísérteties, hogy menniyre ugyanúgy játszanak az arcokkal (érzelmekkel) mint itt.

huncut_kata 2009.05.06. 22:44:16

Nem tudja valaki, hogy melyik színházban veszik fel az adásokat?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.05.06. 22:51:01

Nagyon nagyon szimpatikus az úr, kellemes hangja van (főleg, amikor nem rezegteti), de őszintén szólva - azon kívül hogy honnan jön a egész, mármint egy átlag senki torkából - nem látok benne olyan relevációszerűt, mint ahogy beállítják.

lifelike 2009.05.07. 00:02:21

nem jon be a video
:(

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.05.07. 00:56:07

@TCM: oszt ki kérte,hogy a megaszar 4 órás legyen?

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2009.05.07. 02:36:07

És azt sem árt összehasonlítani, hogy az angol műsor milyen helyszínnel dolgozik (gyönyörű színházi épület), meg milyennel a megaszar: rágógumiszínű műanyagstúdió.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.05.07. 06:21:36

Azért ne felejtsük el, hogy a belinkelt úr hazudott, amikor azt mondta, hogy még nem énekelt közönség előtt:

www.telegraph.co.uk/culture/tvandradio/britains-got-talent/5283003/Britains-Got-Talent-star-Jamie-Pugh-has-West-End-experience.html

Profin van megcsinálva a műsor, az kétségtelen, de elég mű is. Mindenesetre itthon is inkább ilyenek lehetnének.

jog-ász 2009.05.07. 06:22:42

oszt kit érdekel ha müanyag, meg előre megvan a müsorvterv?ettől profi, és én nem hiszem el rola hogy először hallja a zsüri őket de ettől még lehet szorakoztató.
amugy meg simon cowell sztem nagyon jó megasztárt csinál(ott x-factor), ha a köztes sallangokat nem nézem, csak a hangokat, nagyon komoly az x-factoros felhozataluk-nem véletlen mert a győztesből simon egy valag pénzt tud csinálni.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.07. 06:41:17

@GayBears: te meg akéár utána is nézhettél volna mielőtt beszólsz.

hulyemagyar 2009.05.07. 06:48:23

Profi műsor
Nagyon szimpatikus gyerek, jó hanggal
Nehéz számot énekelt
A tátottszájú Amandát dugnám

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.05.07. 07:46:36

:) a két idióta műsorvezető már az igazából szerelemben is vicces volt.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.05.07. 08:03:36

@sixx: Sokaknak nem szimpatikus ám ez az indexes erőlködés, hogy mindent átpakolnak a nyamvadt indavideóra.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.07. 08:06:25

@agyvihar: a youtube-os cuccnál az embed le van tiltva (a britain's got talentnél mindenképpen) ez az egyik része a dolognak, a másik meg az, hogy ha tegyük fel van neked egy céged, ami szállítmányozással foglalkozik, meg egy másik, ami kavicsot bányászik, akkor Kiskunfélegyházára miért a VargaTrans kocsiján szállítanád a cuccot? Azt, meg hogy "nem tetszik", igazán kifejthetnéd.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.05.07. 08:13:18

@sixx: a párhuzam inkább úgy lenne helyes, hogy egy másik cég kibányássza a kavicsot, ti meg feldobjátok a saját kocsitokra, és elhajtotok vele :D

Teasing Angel 2009.05.07. 08:27:57

ha akartok erről a tipusú műsorról jót olvasni, ajánlom Ben Elton Chart Throb című könyvét (nem tudom, magyarul megjelent-e), eszméletlen szórakoztató és közben hihetetlenül világos képed ad az egész mechanimzmusról

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2009.05.07. 08:59:42

Nekem is nagyon tetszik ez a műsor, szinte az összes részét láttam már. Igy kell profin elkészíteni valamit. Az Amanda viszi nálam a prímet, sajna még csak hasonló szépségű és viselkedésű magyar celebet sem tuadok elképzelni a magyarisztáni celebek közül aki alkalmas lenne ennyire. Persze ha itt csinálnának hasonló műsort akkor biztos, hogy az ordítóderbis Sthol Andrást raknák bele a zsűribe.

Bogyó 2 2009.05.07. 09:07:54

Hát, kedves sixx, lehet, hogy ez a profizmus. De körülbelül úgy mint a brazil szappanoperák, amelyek milyen profik, mert milyen nézettek. Ha egy alkotás,legyen az bármi, de hazudik, akkor az a jóízlésű embert taszítja. Ez meg profi, mert sok ember beveszi, de azért elég sok meg nem. Csak túl sok ilyen műsor nincs, ezért ők is nézik, de hogy ezt színvonalasabban ne lehetne megcsinálni? Na ne! Kevésbé lenne nézett? Lehet, de akkor ne színvonalról, profizmusról beszéljünk. A tömegek rossz ízlése nyomán eladhatóságból profi, jól megcsinált műanyag giccs. De esztétikailag nulla. S ugyan ezt te is tudod, mégis dicsőíted. A nyugati, s különösen az angolszász kultúrákban a tömegeknek szóló műsorokban nagy hagyománya van a leplezetlen meterkéltségnek, mert az emberek jelentős része is ilyen. Szerencsére ott se mindenki, s zseniális, ám mégis a nézettségre törekvő, kommersz műsoraik is vannak. Pl. kiváló sorozatok, amelyekhez képest a magyarok szánalmas erőlködések, s bizony azok nagy része is a mesterkéltség okán. Nem ebben kéne követnünk őket.Tényleg nem zavar a megjátszás, a hazugság, a ripacskodás? Verjük át még magunkat is a jó vágás, a gyors snittek ürügyén? Mindenki választhat a profin megcsinált, de érettségizett embertől felfelé nyilván átláthatóan mesterkélt, hazug szituációkat felvonultató műsor vagy egy szintén sok dolog miatt idegesítő, de még mindig emberibb, bénácska Megasztár között. Mi a nagyobb baj? Ha két nyikkanás után felállva, könnyes szemekkel tombolva ünnepelünk, s színésznőként eljátsszuk a meglepődöttet, miközben mindannyian tudjuk, hogy ő is tudta mi jön, vagy pedig ha rosszul indul el a zene, eltéveszti a szöveget a műsorvezető, becsúszik egy hamis hang, hülyén néz ki a zsűritag? Melyik a jobb film? A Titanic vagy a Sose halunk meg? Mindkettő a szórakoztató kategórián belüli nem elvont művészfilm. Én az utóbbira voksolok, úgy látom, te az előzőre, merthogy milyen hű de profi, mennyi Oscart begyűjtött, tessék ám hanyatt esni!

grigorij (törölt) 2009.05.07. 09:14:45

A műsor (biztos) jó!

A hazai fogadtatása azonban engem kiakaszt! A környezetemben szinte mindenki ezeket a felvételeket bámulja, véresre dörzsölik a zsemüket a könnyektől és áradoznak a hatalmas tehetségekről, a profizmusról...

Csordaszellem!
Ugyanez ment Tvera idején is...

És hát ez a műsor is kőkemény üzlet + marketing!

bébarabás 2009.05.07. 09:16:42

bogyó, a cikk arról szólt (ha jól emlékszem, nem fogom újraolvasni), hogy a magyar műsorokhoz képest igényesebb, értsd: átgondolták, hogy mit akarnak tőle, van koncepciója, kivitelezése. Ez teljes mértékben hiányzik Magyarországon. Szerintem (is).

Fehérszakál 2009.05.07. 09:18:16

Amanda tényleg a legjobb

pitaa 2009.05.07. 09:23:39

sixx: az a baja az embereknek, hogy az indavideó rohadt lassú és a ui is elég gyenge... nem csak a lejátszóé, hanem az egész szájté. amíg a jútúb sokkal jobb és kényelmesebb, mindig rinyálni fognak.

a poszttal amúgy teljesen egyetértek, tényleg abszolút profin van összerakva, itthon nem igazán értik a műsorkészítők (vagy leszarják), hogy hogyan kell a nézők érzelmeivel játszani :)

sixx · http://comment.blog.hu 2009.05.07. 09:24:48

@Bogyó 2: totálisan félreértettél, de nem baj, van ez így. nem azt mondtam, hogy tetszik, értékes, stb., hanem azt, hogy profi. vérprofi. az utolsó mozdulatig megtervezett, tökéletesen elkészített termék, lásd itthon Győzike. az sem tetszik, de elismerem azt a profizmust, amivel elkészítették. ha ezt nem érted, tényleg sajnálom. és igen, a Titanicot jobban megcsinálták (saját műfajában) mint a Sose halunk meg-et, ez van. Ettől függetlenül a Titanicot nem vettem meg DVD-n. a másik meg ott van a polcon, az Egészséges erotika mellett, ami meg az egyik legjobban megcsinált magyar film ever.

DepecheAndi 2009.05.07. 09:31:06

Cukormókus, egyem is meg...hol is lakik? :D

mustang · http://plus-size.hu 2009.05.07. 10:16:30

én úgy bőgtem mint Paul Potts-on :)

wachaz · http://tvmusor.tv 2009.05.07. 11:06:10

Teljesen egyetértek sixx, nekem az igényesség miatt a gyengéim ezek a műsorok (Got Talent sorozat, So You Think You Can Dance, American Inventor, Beauty and the Geek stb.) Ezeken érződik a profizmus, az igényes stáb, a jó tervezés, a rutinos kivitelezés.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.05.07. 11:59:02

Egyébként a Got Talent profizmusa abból is látszik, hogy ha ki kell valakit cibálni a színpadról, a házigazdák akkor is feltalálják magukat, és meg tudják oldani humorosan a dolgot:

www.youtube.com/watch?v=ktHxY30xImA
süti beállítások módosítása