Ha a brainstorming után csak fejfájás marad, akkor szoktak a tévécsatornák a Comment:comhoz fordulni. Hogy mondjuk az olvasók, nézők adjanak címet az új sorozatnak. Most is valami hasonlóra lehet vállalkozni, csak nem sorozatcímről, hanem egy szolgáltatás nevéről kell dönteni. Egy márkanévről.
A UPC ugyanis még idén elindítja saját, külön bejáratú Catch-Up tévéjét. De hogy mi a Catch-Up Tv? Felzárkóztató ondemand szolgáltatás, ahol a tévéműsorok-sorozatok régebbi részeit lehet megnézni. A UPC digitális rendszerében várhatóan több magyar csatorna sorozatait és hírműsorait lehet majd elérni az adás után 2-9 napig. Valami ingyen, valami némi pénzért. Na, hát ennek a szolgáltatásnak keresi frappáns elnevezését a UPC. A Comment:com pedig webkettes, közösségi, sőt aggregált Geszti Péterként örömmel vette a felkérést.
A legjobb cím ötletgazdája egy éves előfizetést nyer, akár volt már neki előfizetése, akár nem, akár olyan helyen lakik, ahol van UPC-hálózat, akár ott, ahol még csak nem is hallottak Szőke kapitányról. Kábel vagy műhold. Legalább 36 magyar nyelvű csatorna. Tök ingyen tizenkét hónapon át. Elő az aszpirint, aztán törje mindenki keményen a fejét!
Az utolsó 100 komment: