Annyira jó címet adott a TNT nyári programjáról szóló cikknek a Variety, hogy nem bírtam nem lenyúlni, elnézést érte. Az egyik legsikeresebb kábeladó (második a nézettségi versenyben a USA Network alatt) szokás szerint a nyárra időzíti legtöbb visszatérő sorozatát és újoncait is, arra az időszakra, amikor a nagy networkök nem sugároznak igazán vonzó tartalmat, a fizetős kábeladókat meg amúgy is lenyomják, mivel ők szabadon fogható, reklámokkal támogatott műsort sugároznak, mint mondjuk nálunk a Viasat3.
A Turner idén nyáron egy régi álmát váltja be azzal, hogy hétfőtől szerdáig minden este két-két drámasorozatot fog sugározni, ráadásul három bevált veteránja (na jó a Leverage még csak egy évaddal bizonyított, a Saving Grace meg csak kettővel, de a Főnök már tényleg annak számít) mellé papíron ígéretesnek tűnő újoncokat vezet fel, olyan színészekkel, mint Jada Pinkett Smith, Bradley Cooper és Dylan McDermott, hatodiknak pedig jön vissza a kissé csalódást keltő Raising the Bar is.
A nyár június 9-én, hétfőn kezdődik a TNT-n, ekkor tér vissza ugyanis a többszörös díjnyertes Főnök az ötödik évaddal a már megszokott este kilencórás időpontba, és vezeti fel a Raising the Bar című ügyvédes sorozatot, ami a pilot kiemelkedően magas nézettsége után kissé csalódást keltő számokkal fejezte be az első évadot, hátha a Saving Grace helyén jobban megy majd neki. Június 16-án, kedden este 9-től jön a Saving Grace harmadik évada, és vezeti fel a HawthoRNe című kórházas sorozatot, amiben Jada Pinkett Smith (képünkön fent) egy gyermekét egyedül nevelő főnővért alakít majd.
A Leverage második évadára (az elsőt hamarosan vetíti a Viasat) július 15-ig kell várni, ekkor a szerda este kilencórás időpontot foglalja majd el, és minden bizonnyal hozza az első évad számait (átlagosan 3.2 millió néző), és ezzel jó ugródeszka lehet a nyár másik újoncának, a Dark Blue című sorozatnak, amiben Dylan McDermott (második képünkön) mellett Logan Marshall-Green, Nicki Aycox és Omari Hardwick szerepel majd, és amit Jerry Bruckheimer cége készít, a CSI-rendező Danny Cannon segítségével. A kissé vicces szinposzis szerint a történet középpontjában olyan zsaruk állnak, akik olyan mély fedésben dolgoznak, hogy még a kollegáik sem tudnak róla.