Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Celeb vagyok, kapcsolj el innen!

Mr és Mrs

2009. március 18. 13:38 szabóZ 171 komment

A párvetélkedő jól bevált tévés formátum, Amerikában már a fekete-fehér, bükkfadobozba rejtett képcsöveken is ott vibrált, ahogy férj és feleség a paraván két oldalára terelve válaszol és vihog. A műsor ugyebár abból a tévedésből indul ki, hogy ha két ember nagyon szereti egymást, akkor ugyanarra a kérdésre ugyanazt a választ adják, ez az elmúlt negyven évben legfeljebb annyi változott, hogy a „Ki mosogat többet?” mellett most már azt is meg merik kérdezni, hogy „Kettőtök közül mégis ki erőlteti inkább az anális szexet?”.

Az alapformátum persze időről időre mutálódik, az első verzióban még ismeretleneket hozott össze az összeillő válaszok alapján egy Chuck Barris nevű bérgyilkos, azóta pedig már voltak olyan viccesen retardált szörnyszülöttek is, amiben elváltak oltották egymást. Hogy mégis kinek büdösebb a lehelete.

Magyarországon Kósa L. Adolf próbálkozott a Szerelem első látásra című vetélkedővel még azon a Tv2-n, ahol Lagzi Lajcsi és Sváby András volt a király. A Tv2 nagy újítása, a Mr és Mrs valójában csak annyiban tér el ettől a régi műsortól, hogy a játékosok már összejöttek, és nem mellesleg legalább egyikük rendszeresen szerepel az Aktívban. Ja, és paraván helyett néha egy méretes fodrászburát eresztenek le.

Persze nem lenne ezzel semmi baj, a híradón sem szokás számon kérni, hogy ezt a hírfelolvasós, riportbejátszós műfajt sem mostanában találták ki. Még azt is megbocsáthatnánk, hogy az amúgy minden helyzetben és műsorban jól működő Till Attila (személy szerint én külön is tisztelem azt, aki egy adásban háromszor képes kimondani tisztán és érhetően, hogy Nacsa család) mellé már megint Liptai Claudiát erőltették be, csak hogy ismét összekeverhesse a műsorvezetést a teljesen váratlan helyzetekben feltörő nyerítéssel. Sőt még Claudia bénán túlméretezett dekoltázsa sem lenne annyira zavaró, pedig az tényleg úgy néz ki, mintha a sok évnyi robotba megfáradt Samantha Foxot egy üveglaphoz nyomnák. Csak legalább nevethetnénk. A sztárokkal, vagy legalább a sztárokon.

A Mr és Mrs ugyanis azért annyira rémisztő, mert kiderül belőle, hogy a magyar szórakoztatóipar krémje egyáltalán nem szórakoztató. Nacsa Olivér például a tegnapi részben csak annyira volt képes, hogy parodizálja picit Friderikusz Sándort, majd hosszan rötyögjön azon, hogy milyen kurva jó pofa egy fickó is ő. És ez még mindig több mint amit Bochkor Gábor csinált, pedig ő állítólag abból él, hogy bármikor, bárhol jön belőle a hülyeség.

Persze kicsit meg is szorongathatnák a sztárokat, például megkérdezhették volna a paravánnal szétválasztott Kordáékat, hogy mégis kinek van a családban gondja az alkohollal, esetleg kifaggathatták volna Nacsa Olivér menyasszonyát, hogy nem unja-e néha, de nagyon, a lejárt szavatosságú poénokat. De a Mr és Mrs nem az a műsor. A Hal a tortán finom kötekedése is oda, a Tv2 sztárvetélkedője éppen olyan baráti, mintha Tilla a Hot magazin villáminterjúit olvasná fel főműsoridőben. (Ráadásul finom kamuszag is terjed, csak csendben, alig érezhetően, mint amikor nem lehet tudni, hogy akkor most a kutya fingott, vagy aki kérdezi, esetleg csak büdös a kuka. Mert azért az nagyon furcsa, hogy Nacsa Olivér és barátnőjének első szeretkezésére jobban emlékszik Claudia, mint az érintettek.)

Az egészben persze az a legkínosabb, hogy a magyar celebeket még ajándékkal is megkínálják, nem elég, hogy abból él, hogy eszik, iszik, kefél, él, de még egy gyémántláncot is kaphat, ha nagyon igyekszik. Persze attól, hogy a magyar sztárok ennyire olcsók, és ennyire unalmasak, még lehet nagyon sikeres ez a műsor. A Story Magazint is mindig elkapkodják, pedig csak annyi derül ki belőle, hogy Szulák Andrea is lastminute utakra jár Tunéziába.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soleona (törölt) 2009.03.18. 14:12:02

"...amit Bochkor Gábor csinált, pedig ő állítólag abból él, hogy bármikor, bárhol jön belőle a hülyeség"
Ez így korrekt. A hülyeség tényleg jön belőle. De az nem vicces. 1989-ben sem volt az. 2009-ben pláne nem vicces. Ám legalább már szánalmas...

a8zoli 2009.03.18. 14:23:10

nekem a ganxtáék teccenek a többiek nem.
sztem a zana úr legalább őszinte.
a többiek meg műanyag hakni az egész.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2009.03.18. 14:59:50

Részben egyetértek a cikkel, de hogy lehet T. Attilát tisztelni???

A baj az, hogy nemcsak a műsor és a benne szereplők lejárt szavatosságúak, de a két ripacs műsorvezető is. 5 percet bírtam nézni belőle, de aztán még a Széf is izgalmasabb volt, így azt néztem.

Remélem hamar belebuknak. Hiába, legszebb öröm a káröröm. :-))

mdi 2009.03.18. 15:02:56

(Sajnos) Megnézem minden új produkció első adását. A legdurvább Claudia elszabott ruhája volt, ami még egy extra hájhurkát is csinált neki kétoldalt. (Ennél vele kapcs. csak az rosszabb, ahogy a Jóban Rosszbanban színészkedni próbál.

Amúgy a műsor dögunalom volt, és unhatták a párok is, nem sikerült egy olyan vágóképet sem berakni, ahol ne full-unott pofával ültek volna, az éppen nem főszereplő párok.

Viszont a díszletek kicsit ismerősek voltak. XXL újrahazsnosítás.

Jegor 2009.03.18. 15:05:09

Gáz. Bár várunk-e mást ott, ahol Détár Enikő állami kitüntetésben részesül március 15 alkalmából... Egyáltalán: bármilyen alkalomból.

zoli29 2009.03.18. 15:06:21

Nacsának jó nője van.

Bergeroth 2009.03.18. 15:06:55

7 éve eladtam a tévémet, és azóta sem vettem újat.
Úgy látszik helyesen döntöttem.

Liptai Claudia, Till Attila, Bochkor Gábor, stb. Ezek kik ??

laslo71 2009.03.18. 15:08:24

UNALMAS SAJÁT GYÁRTÁS

ÉS EMIAT A TAVALY ÓTA JÓLBEVÁLT FILMEK, KB 21,40, ÉS KB 22,40-KOR KEZDŐDNEK

ÍGY TEHÁT IRÁNY A VIASAT AXN HALLMARK FILM+

A VÁRT NÉZETTSÉG MEG-

subidubinemértem (törölt) 2009.03.18. 15:09:53

Jegorhoz: és Nyertes Zsuzsa dettó.
Tényleg dög unalmasak a celebek, de a feladatok még unalmasabbak. már rég nem ott tart a televíziózás, hogy emberek kérdésre emelgetik a kezüket. lehetett volna valami kis activity bele, azzal is meg lehetne mutatni, mennyire ismerik egymást...
ez így dögedelemdög unalmas, és rohadt lassú.
és ezt kivételesen nem a kínos szexkérdésekre kéne alapozni, ahol mindenki feszeng (kivéve ganxtát, aki rulez :), hanem sokkal lazítóbb témákra, mert ez így nem fog bejönni.

hboy 2009.03.18. 15:10:18

Nacsa nője tényleg bájos...bár gyanús hogyha nem celeb lenne nem ilyen nője lenne...:)

subidubinemértem (törölt) 2009.03.18. 15:11:34

bergeroth: akkor minek olvasol tévés blogot? :)

amfiteatrum 2009.03.18. 15:13:06

Jegor: a jól dekoltált nők mindig kapnak kitüntetést. Régen volt a rendezői dívány a szerepért, most nyilván magasabb színvonalú szolgáltatás jár a kitüntetésért.

De hát tekinthető színésznek aki belehadar a mikrofonban sztárhíreket, vagy a kiálló mellei és vörös haja jelentik a művészetet?

Mivel minden ilyen jellegű műsorban (Hal a tortán, Mr és Mrs, stb) ugyanazok a sztárocskaféleségek vonulnak fel - Nacsa pl. "remekül" ért a sporthoz is - ezért mit várhatunk. Korda gyuri bácsi meg csodálkozik, hogy őt nem tüntették ki. Dehogynem: azzal hogy ott bohóckodhat a képernyőn.

Droidfigyelő (törölt) 2009.03.18. 15:16:39

Ezt a 7 percet láttam, és bőven elég volt. Dögunalom a műsor, dögunalom a szereplőgárda.
Nacsa kb. annyira szellemes, mint egy karburátor.
Bochkor Gábor még soha nem volt mutatott semmi eredetit, főleg nem tvben. Egy kb. 13 éves, ijedt kamaszfiú szintjét képviseli, és úgy is néz ki.

Azonkívül az egész teljesen zsírkamu, ugyanis épp a Bochkorék álomházassága a legnagyobb hazugság. A Bochkor már régesrég otthagyta a Várkonyit.

MTam 2009.03.18. 15:19:12

"7 éve eladtam a tévémet, és azóta sem vettem újat.
Úgy látszik helyesen döntöttem.

Liptai Claudia, Till Attila, Bochkor Gábor, stb. Ezek kik ?? "

Hogy, de hogy, de hogy rühellem az ilyen commentet. Te most minek is írsz? Ha nem TV-zel, akkor minek böfögsz ezen az oldalon. Egyébként pont olyanok mint, te -> semmi érdekes....

Rav Antal 2009.03.18. 15:20:59

@Bergeroth: Tudod, akikről annyira szereted a történeteket a Story-ban, a Kiskegyedben, meg a Velveten. Azok igazi emberek ám!

Parajpuding 2009.03.18. 15:22:38

@mdi: A nő van elszabva, nem a ruha:)

Kb. 5 percet sikerült néznem belőle, aztán menekülőre fogtam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.03.18. 15:26:57

"magyar celebeket még ajándékkal is megkínálják, nem elég, hogy abból él, hogy eszik, iszik, kefél, él, de még egy gyémántláncot is kaphat, ha nagyon igyekszik"
Ezen én is szoktam dühöngeni.

Amúgy volt a TV2-nek hasonló műsora, a Jakupcsekes, hazugságvizsgálós.
Egyet láttam, a csaj simán mindenre igazat mondott (korábban kurva volt, de már régóta jó feleség), a férj meg mindent tudott a múltjáról, és a dráma elmaradt.
Akartam is cikket írni róla hogy "TV2-a adráma szabadságra ment".

Bazzeg vajon miért csak a híradót nézem a magyar TV-ken?

roni70 2009.03.18. 15:27:23

Valaki mondja már meg, hogy miért kell minden egyes műsorban a Liptait nézni? (tudom-tudom nem kell a TV2-re kapcsolni) Engem nagyon irritál ez a dísztehén!
Komolyan kíváncsi lennék, hogy a vezetésnek tényleg nem tünik fel, hogy ez a nő mennyire gáz?

andzsin 2009.03.18. 15:27:40

ez az egész celebizé hányinger, másból sem áll az egész magyar média, mint celebekből. nem lehetne azt, hogy kultúra legyen helyette? megértem, hogy Mari nénit k...ára érdekli, de ne kelljen már mindig Lajos bácsi szellemi szintjét hozni vazze.

Abba a szájbalökött átkosban hál' Istennek nem voltak celebek. Volt Egri Jánosunk, meg Koncz Gáborunk, meg Vágó Pistink, meg Márkus Lászlónk. Ők voltak a celebek. És hála a cucilizmusnak a TV-t nem nagyon kellett nézni. Helyette lehetett olvasni.

Na mindegy. Nem puffogok tovább. Le van x@rva ez az egész ország.

roni70 2009.03.18. 15:30:16

@ColT: "Bazzeg vajon miért csak a híradót nézem a magyar TV-ken?" Ez még kínosabb! :))

Zsé Ügynök 2009.03.18. 15:31:08

droidfigyelő! kérdeznék tőled valamit. hol érlek el?

Alex3000 2009.03.18. 15:31:38

UNCSI, UNCSI, UNCSI, mindig ugyanazok az arcok mindenütt, más ember nincs???

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 15:32:10

A Dallas reklámszünetében belenéztem.Ganxsta télleg vicces volt, Klajudijának az álla alatt kezdődött a melle... Hamár nagy zsírmelle van neki, akkor mér nem valami normális ruhát ad rá a sztájlisztja? Fú, rém rossz ez a műsor, és az ilyenek miatt mennek a normális műsorok éjfél előtt. Dehát ez kell a népnek. Amíg lószar van, veréb is van, és most ne menjünk bele, hogy vannak helyek, ahol csak a retekklub, a tevekettő meg a királyi m1 jön be, mert majdnem mindenhol van már sok-sok fájintos kis csatorna. Csak ha tudatosan nem néznék ezeket a szarokat, akkor nem nyomnák a kertévék. megyek és nézek inkább Big Bang Theoryt, az legalább vicces :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.03.18. 15:32:52

@roni70: Miért is?
Olvasok, haverokkal vagyok, Linuxot nyüstölök... Sörözök... Blogot kommentelek...
Mit nézzek vaze, mónikasót?

Jó film ritkább ezeken mint a fehér szar.

roni70 2009.03.18. 15:35:52

@ColT: a felsoroltak ok, de a híradót hagyd ki. főleg a magyar tv-ken... :)

Jacques Ucca (törölt) 2009.03.18. 15:36:09

Döntöttem... Be sem kapcsolom ezentúl a tévét...

Jegor 2009.03.18. 15:36:17

Lehet, hogy offtopic:
amfiteatrum: Úgy várom már, hogy az Omega Kossuth díjat kapjon. Mindegy melyik oldalról(jobb-bal), megérdemelnék, bár Elefánt dekoltázsa már 40 éve szőrös.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 15:36:36

CoIT: alulművelt vagy. Az nem Mónikasó, hanem Maunikasáú. :)))))) Még ezt sem tudod?

Azért ma reggel egy kollegám megjegyezte, hogy míg egy Megasztár győztesnek egy évig jár pecó meg valami Toyota Yaris (én ezt se tuttam, én is alulművelt vagyok), addig ennek a műsornak a nyertese kap valami veterán Ford Mustangot, gyémántot, meg mindenféle földi jót. Nem mintha nekem többet nyújtana egy megaszaros, de az legalább dolgozik annyit érte, hogy próbál, hangszínel, meg táncórára jár. Mondjuk az összes ilyen műsor győztesének felajánlanék két hét ingyen kővájást Recsken, de ez megint más kérdés.

Astron 2009.03.18. 15:36:48

A jóban rosszban is "fantasztikusan" jó!!!!

Bergeroth 2009.03.18. 15:37:36

@subidubinemértem:
Mert megláttam az indexen.

@MTam:
Fanboy?

@Rav Antal:
Olyanokat sem szoktam olvasni. Más egyéb?

Astron 2009.03.18. 15:41:25

Egri János nyilatkozott a múltkorában az index-nek, az mondta, hogy fanatasztíkus mélységeket hódított meg a magyar televíziózás.
És milyen igaza van.

roni70 2009.03.18. 15:41:27

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke:
azt hiszem pályát tévesztettem! Celeb akarok lenni!!!! Lehet, hogy mindenki fikázna a neten, de lenne ingyen mindenféle, olvasni meg úgyis elfelejtenék egy idő után... Meg lenéznék mindenkit mert úgyis csak irigyek!
Hol kell jelentkezni?

Emanuelle 2009.03.18. 15:45:53

Tegnap láttam kb. 10 percet, emberek,
ez dermesztő. Még jó, hogy eszembe
jutott, hogy megy a Miami Ink és koccoltam.
Gangstának ilyen szarul megy mostanában,
hogy minden hülye műsort (lásd főzős 2xis!)
bevállal? Nagyot csalódtam a Döglégyben!

Parasite 2009.03.18. 15:46:32

nem értem miért bántjátok liptait, dagi, oké, én sem tartom szexinek a dagadt nőket, de bárcsak minden túlsúlyos nő így nézne ki, mint ő. hasonlítsátok össze pölö a tóth verával, most akkor melyik inkább? ugyehogy na :)

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 15:47:43

Roni: nagyon egyszerű: első lépésként csinálsz valami pukkasztót. Mondjuk szopóálarcban és három lábbal sétálsz egyet a Dunán. Aztán ezt ahol lehet, elnyomod, még ha neked kell fizetni is, mert hidd el, megtérül. Aztán fellépsz a MaunikaBalázsSzürkebarátJerrySpringersóban, ahol hagyod, hogy legalább egyszer lekurvázzanak, de ez a befektetés is megéri. Aztán elmész Kovihoz (természetesen a vezető sajtóorgánumok kíséretében, úgymint: Best, Bors, Story magazin, Blikk, Hot), és megmondod neki, hogy hajlandó vagy 3 orángutánnal és egy nádiposzátával szexuális aktust létesíteni,és ezért még az ajakkollagén, illetve a köldökplasztika sem drága. Természetesen ezen műtéteket médiavisszhang mellett ingyen, a privátsebész reklámjaként végezteted, lehetőség szerint ott legyeyn minden vezető médiacsatorna riportere, úgymint: bptv, story4, aktív, fókusz. Ekkorra már kellően ismert vagy ahhoz, hogy könyvet írjon rólad valami bértollnok, és a levéltárbóül és egyéb archívumokból kiszedesd az életrajzod nemkívánatos elemeit. Nagyjából ennyi, a részleteket cizellálni kell még, jó pénzért adok tanácsot szívesen.

Anubisz (törölt) 2009.03.18. 15:48:05

Én csak azt tudom, hogy a Nacsa Olivérrel egyszer összeszaladtam a lépcsőházunkban, amikor full sminkben valami forgatásról esett be a házunkban lakó nem kicsit meleg bűvészhez... Nem nagyon örült neki, hogy valaki meglátta..

Itt a magyarázat, miért nem emlékszik az első hetero szexre? :)
(Bocs..:)

Jacques Ucca (törölt) 2009.03.18. 15:49:10

@Parasite: Tóth Vera is Norbi módszerével fogyott :-) :-)

mickeyknox 2009.03.18. 15:49:57

@Bergeroth: ezek ilyen tévében is felbukkanó személyek, akik szerepelnek mindenféle tv műsorokban. de te ezeket nem ismered, mert nem nézel tv-t.
ez az "ezek kik???" álintellektuális büfike olyan volt, mintha belépnél egy teniszes blogba, és ezt mondanád: 10 éve eladtam a teniszütőmet. nadal, federer, murraz, ezek ki????

átlátó 2009.03.18. 15:50:58

@MTam: Nekem van tv-m, de bekapcsolva se nézem, csak kivételes alkalmakkor. Én most azért írok, mert írni akartam a te beleegyezésed nélkül, de várom, hogy visszaböfögj. Csak, hogy ne az enyém legyen az utolsó szó. Azonkívül nem is értem, hogy azt te miért nem érted, hogy nem kell ahhoz tv-t nézni, hogy akkor írjak, amikor írni akarok. Vifyázz, mert ez az előző mondat egy kicsit bővítettre sikerült és lehet meghalad téged. És én most csak az írok ide, mert nem kell ahhoz tv-t néznem, hogy ismerjem azokat akikről itt szó van. Érted ezt is MTam? És azt is írhatnám, hogy de nagyon rühellem az ilyen kommenteket, amiket kommentelsz,(nem böfögsz) de nem írom. És azt se kérdezem, hogy te minek is írsz, pedig ezt is kérdezhetném.

roni70 2009.03.18. 15:52:33

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke: Hmmm... Szóval az első lépés plusz egy láb beszerzése! Megyek megoldom!

bauer-jack 2009.03.18. 15:53:45

DE, az biztos hogy a megfelelő mennyiségű pénzt megint felnyalta a saját gyártás brigád, Árpa-Gyöngyössy kreatív szupercsapat. Szerintem direkt csinálnak szar, hamar megbukó műsorokat ugyanis igazán nagyot az új főcímeken és a díszleteken keresnek. És ezt a külföldi tulajdonos megint besz....ja, egyik tolvaj után a másik.

Pikk Dáma ♠ 2009.03.18. 15:54:26

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 15:47:43

és? neked bevált?
:D

StEfi 2009.03.18. 15:54:27

A műsor nem tudott lekötni, pedig adtam neki egy esélyt. 10 perc után már unalmas, hogy ki hogyan, mikor...stb.

Amíg mindkét csatorna szappanoperája hozza a teljes lakosság körében átlagban a 1.5 milla nézőt, addig én túl magas színvonalra nem számítok saját gyártású műsorok terén.

bauer-jack 2009.03.18. 15:59:36

Ja és ha már lopás, látom oldalt az "Innen Lopunk" linket. Ahol szerepel a legnagyobb román-magyar korrupt tolvaj, Gásparik, az RTL-IKO licence nyomdájának tavaly megbukott embere. Aki ultimátumot kapott, vagy lemond mandátumáról vagy lefolytatnak ellene egy vizsgálatot és ő inkább visszaadta. Pedig zsíros állás volt diplomata státusszal. Oh, mond te lemondanál........?

ChPh 2009.03.18. 16:00:14

Ilyenkor elgondolkodom azon, vajon a T. cikkíró milyen műsorokat csinálna/tenne képernyőre?

Nem kötekedésből, nem azért mert esetleg nekem tetszik a műsor, hanem szerinte, vajon mi az igényes kereskedelmi műsor, ami sok nézőt odavonz a képernyők elé?

Erről is írhatna már egy posztot, kösz.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:03:10

Dáma: igen, mert gennyesre keresem magam azzal, hogy celebeket gyártok a magyar média húsdarálójába :)))))) Te hogyhogy itten partizánkodol? :)))

Bergeroth 2009.03.18. 16:06:03

Van egy sima és egyszerű komment, majd egy sima és egyszerű kérdés, és mégis, a legtöbb reakció az egy ideges, fikázó, nagypofájú és beképzelt válaszban nyílvánul meg.
Hát...mindenesetre érdekes hozzáállás...

Emanuelle 2009.03.18. 16:07:51

Liptaival nem az a gond, hogy dundi,
hanem az, hogy ripacs, harsány, ordenáré.
Egyszerűen sok, főleg, hogy már a csapból
is ő folyik.

dzsedi 2009.03.18. 16:08:38

a terminátor mikor lesz?

Pikk Dáma ♠ 2009.03.18. 16:09:19

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:03:10

én szoktam itt... is:)

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:09:50

ChPh: miért nem hallok kritikát olyan műsorokkal szemben, mint: 21. század, Házon kívül, természetfilmek, dokumentumfilmek, ismeretterjesztő sorozatok, hírösszefoglalók, Strucc, Ingatlanbróker, Beugró, jó sportközvetítések meg ilyesmi?

kispajtas 2009.03.18. 16:10:08

az egésznek a titka 2 deci pálinka. úgy nem tűnik fel, hogy mennyire szar.

Emanuelle 2009.03.18. 16:11:39

Bergeroth, akkor én most nyugodtan, nem fikázva, csendben és normálisan kérdezem meg: miért írsz TV-s blogba, ha nem
nézel TV-t? Mi értelme leírni, hogy nincs TV-d, nem nézel, hiszen egyértelmű, hogy
a többi kommentezőnek van, néz, pont azért
fejti itt ki a véleményét, ki ilyen, ki olyan stílusban, hangnemben.
Sajnálom, de nekem is nagyon úgy tűnik, hogy kilóg a lóláb, de azért lelkesen várom
a logikus válaszodat.

ügyfélszolgálatos 2009.03.18. 16:12:44

Talán ne nézzétek a szutykot.

Pikk Dáma ♠ 2009.03.18. 16:13:36

ChPh · chph.blog.hu/2009/03/01/kockulas_latogatasi_statisztika 2009.03.18. 16:00:14

szoktak írni olyanokról is. igaz, ritkán.

Emanuelle 2009.03.18. 16:14:44

4 SZ-es!
Pont azért, mert az ilyen szarfosmoslék
műsorok miatt az értelmes(ebb) műsorokat
akkor adják, amikor én már rég beájultam
az ágyba. Tudom, a nézettség miatt, meg minden, ez csak egyszerű válasz a kérdésedre. Ha fenn tudnék maradni nézném,
ha nézném lenne véleményem.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:14:45

Emanuelle: semmi baj, csak kényszeres blogoló a bergeroth, ha lát valamit, hozzá köll szólnia. Olyan, mint a magyar ember általában :)))) Inyoráld.

Durbeleee 2009.03.18. 16:15:57

Hú gyerekek, ez szörnyű! Néztem én is úgy 10 percet, de ez..na mindegy, viszont a Klaudia az katasztrófa!!! Méé nem szól valaki rá, hogy ez már gusztustalan, kövér, affektál, ízléstelen, ráadásul ez a cucc, amiben volt, nem értem!!! Vagy direkt akarják tönkretenni?! Úgy beszél végig, mint aki tudja, hogy Ő a nagy hódító, a végzet asszonya, pedig.. csak azért nem írok durvábban, mert tisztelem benne az anyát, egyébként...! Kösz a figyelmet!

gus 2009.03.18. 16:16:27

Az a szomorú, hogy minél igénytelenebb műsorokban szerepel egy színész, annál több pénzt keres. Az igazi színházi színész jó, hogy nem hal éhen, amíg a médiaszínészek (Détár, Gesztesi, Liptai) a kritikán aluli színvonalú Jóban, rosszbanból vagy a Sztárok a fejükre estekből vagy ki tudja még, miből szép summát húznak.

roni70 2009.03.18. 16:18:56

@Emanuelle: és, ha fenn tudnánk maradni és néznénk nézettsége is lenne... ördögi kör! (szerencsére az ilyen jellegű műsorok nagyrészét felteszik a netre utólag megnézhető)

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:20:09

Durbelee: pedig bizony szánalmas... és hiteltelen is.

Kicsi off: ma reggel lőttem az alábbi pár sort a Thököly úton a buszmegállóban:

Hászkön nyúzikel, szerelmes vagyok Trojba, melissza a sztár. Haskön muzikel a kiráj.

Hiába no, a Jetixen felnövő ifjúság sem semmi... ezek fognak engem eltartani kb. 30 év múlva... borzadok.
ON

Emanuelle 2009.03.18. 16:20:48

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke:
Igazságod vagyon. Egyébként engem is osztottak már ki ezen a blogon, ha jól emlékszem a Győzikés celebvagyokosban.
Valami okostojás szerint én tökhülye, idióta p.csa vagyok, egyetlen célom csak
az lehet, hogy anyámba takarodjak.
Most nem látom itt az illetőt, biztos
megint nekem esne, valamiért utazik rám.
A lényeg, nem kell besértődni ha valaki
bunkó módon adja elő magát, ez benne van a pakliban, van aki itt éli ki magát, a VV-ban meg egy senkiházi duplanulla.
Tényleg inyorálni kell.:-))

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:24:16

Emanuelle: az a baj, hogy egy telivérespucájú buzi sincs a ratyimatyi vezérkarban, aki azt mondaná, hogy csak 1 hónapig próbáljuk meg, hogy ami most a 22.00 - 02.00 sávban van, azt tesszük közvetlenül a híradó után. Ledöbbennének, hogy mekkora lenne a nézettség. Vagy pedig Baltaarcú Apu és Baltaarcú Anyu a Róna utcában tüntetne, mert nem kap Győzikét, Máunikát, Joshit meg AktívFókuszt, Batárokköztet és jóban rosszbant meg fosiszar főzőműsort. Bár én inkább abban hiszek, hogy nagyobb nézettséget generálna a jó műsor.

Lilienfeld 2009.03.18. 16:25:42

Ó, emberek lefutott már ez a nyolcvanas években is: ki mondja meg, hogy a HÁZASPÁRBAJ c. műsort ki vezette?
Én csak arra emlékszem, hogy szerepelt benne a Koltai Róbert és Pogány Judit meg Zsadon Andrea és Szolnoki Tibor. És díszlet gyanánt kinagyított, fekete-fehér grafikák voltak.
És még mit találtam: "Antal Imre (...) 1965-ben a Könnyű-e együtt élni veled? című házaspárbajszerű műsorban állt
először kamera elé."

Úgy tűnik, 10-15 évenként lehet ezt ellőni mifelénk.

Droidfigyelő (törölt) 2009.03.18. 16:27:47

jézush, tudsz üzenni, ha a nevemre kattintasz.

gamtab (törölt) 2009.03.18. 16:28:27

En kb.12-13 eve lattam a Nacsat eloszor Taliandorogdon egy ilyen Stab-bulin.Persze nem volt akkor senki,csak suttyo gyerek mint en.De akkor is jol tudta utanozni a Friderikuszt :) Ebbol el,ez a szakmaja.Tudja utanozni a Friderikuszt.Nem veletlenul mondja azt mindenki hogy a magyar media az alloviz.Pocsolya.Elhisszuk hogy jo mert a TV azt mondja.Mert a szemunknek hiszunk.Haha

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:28:48

Emanuelle, esküszöm, visszakeresek, ki az az idióta sutyerák, aki bármilyen összefüggésben lebasz Győzivel kapcsolatban... :)))) Vagy tényleg egy tökhülye idióta picsa vagy, mert nem szereted Győzit, sőt GYŐZIKÉT aki egy ország kedvence... asszem ez esetben én is tökhülye idióta picsa vagyok :D :D :D

Coldplay 2009.03.18. 16:29:02

Hol van a "mr&mrs agyonverte nézettségben a széfet" című postod, Szabókám? Nem találom. Rossz helyen keresnék? :)

nyuszibusz 2009.03.18. 16:30:53

Lilienfeld kedves, amire gondolsz, úgy emlékszem szilveszter délutánonként volt, én Koósékra és a Záray Vámosi házaspárra emlékszem.
Az viszont tuti, hogy Vágó Akkormégnemkvízmester István vezette

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:31:26

Lilienfield: a házaspárbajt bizony Vágó papa vezette, és 87ben volt. És volt már belőle CC poszt :)

cubalibre 2009.03.18. 16:31:52

Szerintem a probléma nem ott kezdődik, hogy akik a képernyőn vannak, mit csinálnak: az már csak habos tortán az eper. A gondok a háttérmunkával kezdődnek, meg az imidzsformálással. Köztudott, hogy ilyen-olyan főiskolák kommunikáció és média szakjain a leghülyébbek végeznek (tisztelet a kivételnek), akik aztán ilyen-olyan összeköttetések révén bekerülnek valamilyen médiumba. Természetesen, ahogy beteszik a lábukat a kapun, onnantól fogva "tökéletes, megfellebbezhetetlen" tudással rendelkeznek. Vagy ugyanígy ha pl. egy idióta, tehetségtelen fodrász elb...sz egy frizurát, akkor a sok degenerált tapsikol neki, hogy "micsoda kreativitás". Érdekes, Kudlik Juli a Deltában nem volt se kereskedelmi, se szórakoztató, mégis rengetegen nézték, és NEM CSAK azért, mert akkoriban nem volt annyi csatorna. Azért, mert intelligens emberek készítették a műsorokat. Nem ez a sok mihaszna kretén.

r1attee 2009.03.18. 16:32:29

Csak egyet nem értek meg soha a büdös életben: ki az az állat, aki ezeket kitalálja és azt gondolja, hogy ez szórakoztató??? Már a szereplőkön kívül... Nem nézi meg mit alkotott??? (Lásd: ??? már nem is emléxem, de volt valami szar a múltkor is, amit orrvérzésig reklámoztak, aztán 2 adást már nem élt meg...) Ennél még a maunikasó is jobb (néha). És miért kell az TV összes sarkát elfoglalni mindenféle szar logókkal? Meg miért akkorák?
Basszus, én nem oltok itt azzal, hogy nem nézem, mert igenis, nem lehet mindennap szórakozni járni, meg a kondi is csak max. 2 óráig tart, persze, hogy bekapcsolom. De aztán csak kapcsolgatok, és mindig a NatGeo - EuSport 1/2 - Explorer - stb.-nél kötök ki, de hát ott meg ugye sok az ismétlés ill. az engem nem érdeklő közvetítés... A Donely klán/Drót/Dr.House/és egyéb viszonyleg szórakoztató adásokért meg hajnalig kell ébren lenni...

nyuszibusz 2009.03.18. 16:33:14

Lilienfeld kedves, amire gondolsz, úgy emlékszem szilveszter délutánonként volt, én Koósékra és a Záray Vámosi házaspárra emlékszem.
Az viszont tuti, hogy Vágó Akkormégnemkvízmester István vezette

csavargo 2009.03.18. 16:35:19

Bergeroth:
ki nem szarja le, hgy eladtad a TV-d? Esetleg akkor ezt a blogot se kell látogatnod.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:36:36

nyuszibuzsnál odabusz a blokkmotor :)))

r1attee: azért engem meg az érdekelne, hogy ezek a nagyon okos műsorszerkesztők meg tévés guruk nem olvasnak pl. CC-t? És nem tanulnak? Vagy azt gondolják, hogy mi a kevesebbeket képviseljük a szemléletünkkel? Nem értem én.

újmájashurka 2009.03.18. 16:39:06

Most hallottam hogy Liptai az anyatigris,igyvan, mert ha forog,minden közelében járó kannak befarol!

Lilienfeld 2009.03.18. 16:39:07

Köszönöm nyuszibusz, köszönöm SzSzSZSzőke! Ej, pedig olvastam is azokat szilveszteres posztokat...
Emlékszem, hogy akkor szerettem nézni, de Vágó vhogy kiesett...
Most meg uolyan unalmasnak tűnik, mint pl. az Activity műsor: játszani jó, de bámulni passzívan mások játékát? Max. 10 percig.

I'll be Beck! 2009.03.18. 16:40:21

Nos igen, (végre!) elérkezettnek látom az időt, hogy megosszam veletek idősebb Johann Strauss (1804-1894) 251 opuszszámmal ellátott művének címjegyzékét.

A címeket persze magyar fordításban közlöm és nem egyszerre. - ma azt remélem úgy op. 15. körülig.

Ezt fejből írom, így hitelesség nem merül fel.

Tehát (először azt írtam Theát! Jellemző freudi elszólás...)!

op. 1. Gerlicék, vagy Galambfiókák, keringő
op. 2. Döblingi táncestély, keringő
op. 3. Bécsi karnevál, keringő
op. 4. Lánchíd-keringő, keringő (hát persze)
op. 5. Szalontánc, keringő
op. 6. Bécsi Jókedély, keringő
op. 7. A Havasok királya, galopp Nr.2
op. 8. Pezsgő-galopp, galopp (na ja)
op. 9. Sóhaj-galopp, galopp (ki gondolná?)
op. 10. Régi és új vihar-tánc. Ónémet párnatánc. Öregapó-galoppád és szilaj tombolás-tánc, mint (WTF?)
op. 11. Paganini-dallamok, keringő
op. 12. A Fánk-erdőcskében, keringő (mint a Fánk-fenomena Armand van Heldentől. Imádom)
op. 13. A kedvenc trombiták, keringő
op. 14. Pezsgő keringő, keringő
op. 15. Az oly kedves emlék-táncok, landler
op. 16. Csak egymás után, keringő (nem tizenötről volt szó?)
op. 17. Szalontánc-galopp, ez egy galopp
op. 18. TáBori víg élet, keringő, nem összekeverendő Péterfy Borival aki nem kering!
op. 19. A Lánchíd-keringő második változata, keringő, mint a Clark Ádám tér.
op. 20. Kínai galopp, galopp (bla, bla)
op. 21/a. Karolina-galopp, galopp, mint Karolina-karácsonya
op. 21/b. Lánchíd-galopp, galopp, Lánchíd megint
op. 22.Bécs csak egy van! Keringő, keringő, érdemes megnézni a guglin, hogy van-e több Bécs, szerintem sanszos
és végül
op. 23. Józsefvárosi táncok, keringő

Hát nagyjából ennyi mára, sajnos ma csak ez a gépem van, és ennek a billentyűzetét utálom.
Szóval ha azt mondom ennyi, akkor azt úgy is értem.

Fejlődő Szervezet 2009.03.18. 16:41:03

Jaaaj, nálunk úgy van, hogy kispárom kapcsolgatja a nagylapost mert szereti, én meg gépezek közben, de mindezt egy szobában, mert a hálóba nem telepítünk ilyeneket. Nos a műsor még háttérzajnak is magas fokon volt zavaró, többször kértem csatorna váltást, sikertelenül.
Amit észleltem: Nacsa nője tényleg bájos, bár mosolya FreddyKrueger-é. Bocskor nagyon öreg, nagyon unalmas, nagyon ősz, nagyon meg van elégedve magával. VárkonyiA. orgánuma imádnivaló. Gangxta úgy nézett ki, mint Blümchen a kezdeteknél.

El Argentino 2009.03.18. 16:41:45

Olyan jó olvasni, hogy "én nem nézek tv-t", "nekem nincs tv-m", "én eladtam a tv-m", "csak természetfilmeket nézek". Ismerek én is ilyet, de kurvára nem kommentel ezen az oldalon... Nekem van tv-m és nem szándékozom eladni vagy elcserélni, mert akkor min nyomnám szegény PS3-t. Jó néha megnézni egy ilyen silány műsort is. Látni kell, hogy mire képesek még az ilyen divatmajom Hajdú félék, azzal a borsónyi agyukkal. A tv2-nél nincs valami kitétel a dolgozóknak, mondjuk teljesítménykényszer vagy teljesítmény arányos bérezés? Amilyen műsorokkal kiállnak, még a hülye is tudja, hogy bukni fog. Gondolom sok a kidobni való pénz. Javasolnék egy olyan megoldást, hogy legyenek szívesek hozzáértő embereket alkalmazni és nem kontárokat.

Foo 2009.03.18. 16:43:19

nem baj ez! a panelprolik meg a nyugdíjasok biztosan jó share-eket gyártanak a műsornak... ha nem majd behazudják, de arra mindenképpen elegendő lesz, hogy a pofánkba tolják ezt a negédes nyálmasszát még egy ideig.....

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2009.03.18. 16:47:02

Emiatt a szar, hányadék, antikrisztus fosredva, szakállamtitkár borzalom miatt kezdődik majd' 10-kor a house!!
TV2, gratulálok!

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:49:52

Yooha: baszki, ne viccelj, ha kell, elküldöm neked mindet, ami megvan, magyar felirattal, eredeti hanggal, reklám nélkül, király minőségben. Mér ott nézed???

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2009.03.18. 16:51:51

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke:
Ez az egy sorozat van (a másik kb. 5 mellett) amit a TV-ben nézek :)

Tűzvillám (törölt) 2009.03.18. 16:52:50

@Bergeroth: annyira szánalmas, hogy egy tévés blogban próbálsz felvágni azzal, hogy eladtad a tévédet. Kit érdekel? Hallottál már olyasmiről, hogy a témához illik on-topic commentet fűzni?
Ez az "eladtam a tévém/nem nézek tévét/csak Spektrumot nézek mert olyan rohadtul intellektüell vagyok" duma már kezd kimenni divatból, ami nem is baj, mert igencsak átlátszó.

És most miattad én is off-topic lettem.

Eastbay1 2009.03.18. 16:53:30

Gyerekek, felesleges fikázni a magyar televíziózást, mert nyugaton is ugyanez a trutyi megy: AmIdol, AmGotTalent, Emerdale (barátok közt), Judge Judy (parasztok a szánalmas kamubírónő előtt), House Doctor (nem az, ebben buzi lakberendezők mutogatják a gagyi 3D látványterveket). Deal or Not Deal (az angolok még imádják), Doctor Phil (Józsi barát 2.), és még sokan mások. De még mindig jobb, hogy a nyugati műsorokat licenszeljük/lopjuk, mint a japánokat...

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.03.18. 16:58:31

meg amúgy is a húhaanyjukat, mert így a született feleségek belelóg a dexterbe. >:(

Tűzvillám (törölt) 2009.03.18. 16:58:38

@Eastbay1: teljesen egyetértek. A japán műsorokhoz képest a Maunika egy kifinomult , igényes műsor.
A BBC prime-on még most is megy az a műsor, ahol egy frigid nő minden versenyzőnek beszól ordenáré stílusban, a The Weakest Link. Pedig az aztán egy akkora parasztság.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2009.03.18. 17:04:58

Hogy miért kell minden este Klaudiát nézni? Íme egy "elfogulatlan" életrajz az IMDB-ről:
"This ginger-haired actress is the undisputed queen of Hungarian showbusiness. Her royal figure is the perfect combination of Drew Barrymore's cheakiness and Sofia Loren's solemn beauty. After a troubled high-school career -- her unique personality proved too much to be handled by teachers -- she earned a degree at the Hungarian College of Theatrical Arts. She soon joined the ranks of the Budapest-based 'Vigszinház' comedy theatre, where her impressive performances regularly earned her standing ovations. Liptai's beakthrough came with the arrival of commercial television to Hungary. She became the hostess of the RTL KLUB weekly comedy show 'Csíííz', where alongside her partners Endre Beleznay and Gábor Forgách she makes 10 million Hungarians laugh at their hilarious jokes and sketches. She's expected by many to become the first Hungarian actor since Béla Lugosi to conquer Hollywood.
IMDb Mini Biography By: LKFC "

Mondjuk az LKFC akár Liptai Klaudia Fan Club is lehetne- a szöveg alapján legalábbis gyanús. És ezt a szöveget aztán átvette lefordítva a magyar wiki is. A lényeg viszont az, hogy akad aki odáig van érte.
That's all folks.

(Azért a beidézett szöveg szerintem viccesebb, mint 100 percnyi Nacsa Bestof.)

piszok alfréd 2009.03.18. 17:06:04

nem néztem a műsort,mert rühellem a liptait,de tévém van és nézem is,mert kíváncsi vagyok a világra.ki nem állhatom ezt a nincs tévém és nem is kéne álintelligens típust,aki azt hiszi ettől okosabbnak gondoljuk.nem.inkább hülyének gondolom azt,aki 50 csatornán nem talál semmi érdekeset,legyen az rtl,cnn,nat.geo vagy sport.....

borovi 2009.03.18. 17:07:03

Jegor 2009.03.18. 15:05:09: Pont ezen gondolkodtam én is a hír hallatán.

Bergeroth 2009.03.18. 15:06:55: Pont azok az arcok, akik egyébként az összes bulvár és kevésbé bulvár lap címoldaláról, illetve például az internetről (Index is) vigyorognak rád. Avagy 7 éve a Holdra is átköltöztél?

mike-kulas 2009.03.18. 17:07:30

@Môžeš mi pomôcť?: Legjobb komment ever!!

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

gonzalo 2009.03.18. 17:12:30

Már attól sertéspestist kapok, ha ránézek Liptai Klaudiára!

piszok alfréd 2009.03.18. 17:13:26

@ElChe: megnéztem a gugliban,van ilyen fan club.ezt csak ők írhatták,mert nekem nem színész,hanem egy ripacs jut inkább eszembe róla,no meg egy háziállat,aki nem túl válogatós a kaját illetően..."földet túrja töf-töf-töf..." :-)))

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.03.18. 17:20:53

Bocsánat, ha már írta valaki (nem nagyon hiszem), de ennek a műsornak a valódi őse a "Házaspárbaj", ami a megboldogult Magyar 1 műsorán ment, asszem, csak egyszer, szilveszterkor. Ebben a műsorban is híres párok voltak, de valóban híresek és valóban párok. Hasonló kérdések voltak, de valahogy sokkal emberszabásúbb és kreatívabb volt, de az is lehet, hogy csak a nosztalgia beszél belőlem.
Mindenesetre az tuti, hogy tévébemondók/nők, műsorvezetők szerepeltek (az egyébként nem ismert) férjeikkel, feleségeikkel. Valahogy ők mintha nagyobb emberek lettek volna...
Kacsa Olivér?

duke64 2009.03.18. 17:22:16

Ezeket a műsorokat gyártják,a gyártók pedig iszonyatosan nagy pénzt vesznek fel a gyártásért!Röviden ennyi!Nekik jó,nekünk nem!

w211 2009.03.18. 17:23:48

Tanuljátok meg,rendes emer hazamegy a kocsmából,bekapcsolja a Private Goldot,aszt művelődik! Ott asztán nincs melébeszélés!
Viccen kívül,kicsit is önmagára és családjára is igényes ember már rég nem néz tévét! Kb azóta,mióta szenteste reszkessetek betörőket adnak,és ezzel mindent elmondtam. Éljenek a hülyék!!!

ehun 2009.03.18. 17:27:36

Én voltam a jóban rosszban-ban castingon,és tudjátok ki az aki eldönti hogy alkalmas vagy e arra hogy szerepelj a sorozatban?Az a nagyon tehetséges fiú,aki a barátok köztben a Claudia fiát játszotta,majd kihalt a sorozatból.Azt hiszem Ákosnak hívták.Ő most a casting director!!!A széf castingján,egy alig 20 éves kislány ült velem szemben,és döntötte el hogy elég szellemes vagyok e a tesómmal vagy nem.Ennyit a hozzáértésröl!!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.03.18. 17:29:09

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke: egyre inkább úgy érzem, mi lelki társak vagyunk. Kérlek, ne sértődj meg.

:)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.03.18. 17:36:11

@ElChe: azbesztmegbaszta, ez hihetetlen. Már ha valaki rákeres a "ginger-haired actress"-re az IMDB-n...
A legjobb kifejezések:
- 10 million people's standing ovation
- undisputed queen
- "Czíííz, comedy show".

Égnek áll a hajam. (A ginger.)

Count Adyn 2009.03.18. 17:41:28

Nacsa barátnője jobb fej mint ő ez kiderült:D

lari 2009.03.18. 17:54:57

ezeket a szar musorformatumokat amerikabol szedik at, de a kulonbseg annyi, hogy ott sokkal erdekesebben es egy amerikai sztar nem egyenlo egy magyar senkivel, akit azert titulalnak sztarnak, mert megmutatta a mu melleit valamikor. Ezeknek meg rosszul megy, ezert vallalnak el minden szart, a Gankszta vagy hogy irjak a nevet, tenyleg szomoru, hogy ide jutott, de hat inkabb ez, mint dolgozni kelljen, na ennyit. A magyar televiziozas a nepbutitas legalso szintjen van, az osszes ertelmes musor 10 utan van, akkor pedig a dolgozo ember mar tok faradt es nem birja nezni. Ezert nincs nekem se tv-m, de interneten bele szoktam musorokba nezni, ott legalabb at tekerhetem az uncsi reszeket.

nyekk 2009.03.18. 18:07:26

Valami főnök dugja ezt a gusztustalan, idegesítő zsírsertés Liptait!? (A fene a gusztusát). Vagy miért folyik még a bidéből is?

mutáns csiga 2009.03.18. 18:32:43

Én kb 10 percet bírtam végignézni, addig
amig Korda Gyuri bácsi letántorog a lépcsőn.Egyébként nem értem miért kell mindig az ilyen műsorok vezetéséhez a nyálas Till Attilát, és a "velejéig" tehetséges Liptai Klaudiát előráncigálni.
Nem hiszem el hogy a TV2-nél nincs két épkézláb ember aki, még ezt az elég gagyerák műsort is el tudná vezetni.

mike-kulas 2009.03.18. 18:35:05

Sötétek vagytok, oh, Ti bulvarsajtón csámcsogó önjelölt kritikusok, akiknek semmi nem jó, de éppen attól jó és a legnagyobb fénypont a napotokban, az, hogy napvilágot lát egy újabb buta cirkusz, amin ámul a paraszt, hőzöng az zseniális, mindent (még Liptai hátrányos dekoltázsát is)furfangosan észrevevő és mindezt frappánsan ecsetelő kultúrgéniusz. És ahogy merészel olyat bárki is félénken megjegyezni, hogy nem néz tévét, mert egy ilyen műsor egyszerüen a celluloid és a villamosenergia fölösleges fecsérlése azt darabokra szeditek, mert ilyet itt nem mondhat senki. Merthogy ez csak es kizárólag egy TV-s blog. Namarmost. Onnantól kezdve, hogy valaki azt mondja, hogy ez a műsor szar vagy azt mondja, hogy eladta a tv-jét teljesen ontopik és tudathatja veletek, akkor is, ha kivágja nálatok a biztosítékot. Kikérem az összes nemtévéző nevében, hogy hulyenek nézzétek őket, ahogy azt valamelyik bűvösboboz függő tette előbb. Ja és ciki, az, ha valaki nem ismeri Liptait vagy Till Attist? LOL Elmondanám, ha eddig nem tünt fel becses személyeteknek, hogy Ti csináltok sztárokat az összes senkiháziból, azzal, hogy megnézitek ezt a szart és megveszitek a Blikket, Storyt és az összes 100% fost, emelve a szinvonalát ennek a kulturális bölcsőnek, amit a magyar fos celebek képviselnek. És tessék, ahhoz, hogy kifejtsem ezt a jelentéktelen érvelést, nekem is közétek, senkiházi otthonülő, unatkozó, TV függő, agyhalottak közé kellett keverednem. Remélem soha többé(de, ha sok baromságot írtok, megint megteszem és ezt lehet fenyegetések venni ;-) )

wynil 2009.03.18. 18:37:49

Hát gyerekek ha ilyen celebek lesznek továbbra is, akkor belevágom a kollégám Ukrajnában vásárolt baltáját.
Ez valami borzalom, 5 percig bírtam utána uccu át a Eurosportra:-)
Itt tart a Tv2.
Na mindegy megyek olvasni.
Csavesz

wattacukor 2009.03.18. 18:52:02

Nem a hírességek unalmasak, hanem az, hogy nem tudnak már mit kitalálni a kereskedelmi csatornák, amivel szórakoztassák a népet. Unalmas a műsok, de akik szerepelnek benne, azok nem. Max rohadtul unják ők maguk ezt az egészet és nem is érzik jól magukat a műsorban, röhejesnek találják vagy ilyesmi.
Ez minden kereskedelmi csatornára vonatkozik!!!! Csípem az összes szereplőjét a műsornak, de ez nem nekünk való, vagy hogy érthetőbb legyen: ez nem magyar embernek való. Csak időtöltésnek van, semmi tartalma, semmi értelme... nem kell!

Megdobbent 2009.03.18. 18:56:10

... es en ebben az idosavban vacsorazom :(

ChPh 2009.03.18. 19:11:16

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.03.18. 16:09:50

jó, de ezekből a műsorokból nem lehet egy egész napot megtölteni, nemde?

ráadásul a dokumentumfilmek kategória meg maradjanak a dokumentum csatornáké (nem mondtam, hogy mondjuk nem szeretném a Spectrumot, a Discovery-t stb.)

konzerv 2009.03.18. 19:22:21

Boritékoltam volna, hogy ez jó szar lesz.
Én a Mad Men-t néztem az m2-n. Szerintem jobban jártam.

sonance · http://www.sonance.hu 2009.03.18. 19:25:36

nem nézek tévét vagy 15 éve. :)

rostos 2009.03.18. 19:33:22

@sonance: án nézek tévét amióta az eszemet tudom. :)

Látnok 2009.03.18. 19:37:12

mike-kulas 2009.03.18. 18:35:05

Aha. Tehát bárki, aki személyeskedik, egy embercsoportot lenéz, durva szavakkal illet, az finoman fogalmazva egy köcsög, bunkó állat???

Khm...ööö... ez az amikor a fagyi visszanyal?

Blazzo (törölt) 2009.03.18. 19:37:16

@sonance: akkor meg mi a hurutos bálnafasznak kommentelsz egy TV-s blogban??? Amúgy pedig az, hogy nem nézel tv-t, nem feltétlenül erény...ja, és senkit sem érdekel.

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2009.03.18. 19:38:31

@morrisal_: Azért a "conquer Hollywood" sem akármi.

piszok alfréd 2009.03.18. 20:09:37

aki azt hiszi tv nélkül élni menő dolog,azt nem érdeklik a hírek,a természetfilmek,a sportesemények,a mozifilmek,az állatok,a tudomány meg az útifilmek?hát akkor mi érdekli ezeket az embereket?számomra ezek hmmm...végletekig letisztult emberek.(hogy finoman fogalmazzak...)és hogyan tudnak véleményt formálni?

Baszkurátor 2009.03.18. 20:23:59

Kíváncsi lennék mekkora a nézeccccsssssége ennek a szarnak.

Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2009.03.18. 20:29:10

Ez a gyémántlánc, oldtimer etc. ajándéklista az egyébként is kurvagazdag embereknek, mindezt felálalva a csóró esemesezőknek. Mindezt az emberek képébe vágva. Szánalmasan undorító, vagy fordítva. NE NÉZZÉTEK és akkor ezt is törlik a p.csába!

asztrografológus 2009.03.18. 20:32:10

fostengerben lubickol az igénytelen néző

GGG77 2009.03.18. 20:39:12

40 másodpercet bírtam a feltöltött részletből. Azt hittem 1 percnél tovább bírom. A műsor lehetne jó, csak ahhoz valódi sztárok kellenének, nem ezek a szánalmas bohócok. Nacsa rendes srác, de kb 5 éve mondott utoljára poént.

mike-kulas 2009.03.18. 20:45:19

@piszok alfréd: "aki azt hiszi tv nélkül élni menő dolog,azt nem érdeklik a hírek,a természetfilmek,a sportesemények,a mozifilmek,az állatok,a tudomány meg az útifilmek?hát akkor mi érdekli ezeket az embereket?számomra ezek hmmm...végletekig letisztult emberek.(hogy finoman fogalmazzak...)és hogyan tudnak véleményt formálni?"

pl. ugy, hogy a felsoroltakat nem TV-ben, hanem előben nézik vagy űzik. Gondolom ez kizárt lehetőség számodra, hisz mindent helyettesít a TV ;-) Te aztán igazán..hmm végletekig tájékozott lehetsz.
Meg aztán ott van a munka és a család is sokaknak, a nevükben is elnézést kérek, amiért nem tévézünk eleget és ez végtelenül degradál minket, de válaljuk ;-)
Amúgy voltam Mexikóban, az egész Karib-tengeren keresztül-kasul, USA-ban, Kanadában, európai országokat nem sorolnám, de azt elmondanám, hogy kicsit más, mint az "útifilmjeidben". Régebben elismerem, érdekfeszítő volt egy, egy természetfilm vagy dok.film, de manapság annyira felhigultak ezek a csatornák is, hogy reklámhegyek, ezerszer látott, helyek, népcsoportok és egyre kevesebb új dolog jellemző rájuk, és azt se feledd, amikor hüledezel a nemtévézőkön, hogy minden fent van a neten(utalnék itt a nagyon buta kérdésedre, hogy honnan tudnak véleményt formálni?), azonkívül sokaknak adott a lehetőség, hogy személyesen is ellátogathatnak elég sok helyre, arról nem is beszélve, hogy nálunk is látni egyre több kultúrát az utcán vagy a menekült táborokban és akaratlanul is feltevődik a kérdés: minek nézni őket még a TV-ben is?

Bergeroth 2009.03.18. 20:47:26

@kispajtas:
Már mondtam, láttam az index főoldalon, és megnéztem, ennyi.

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke:
Nem hinném hogy ismerjük egymást. De ha te csak így látatlanban véleményt tudsz rólam mondani, hát lelked rajta.

@csavargo:
Értettem apa, be is állok a sarokba pár percre ezért.

@Tűzvillám:
Nem felvágás volt, megkérdeztem hogy kik ezek. Erre kaptam egyvalakitől egy választ, mindenki más csak fikáz és okoskodik.
Tényleg ennyire nehezen megy a szövegértés?

@borovi:
Még nem költöztem oda, de ezek után erősen gondolkozom rajta...

piszok alfréd 2009.03.18. 21:04:24

@mike-kulas: miután 10 évig idegenvezető voltam,nem tudok elájulni a listádtól.annyit viszont értek,hogy ahová nem jutsz el,az nem is érdekes...hiperintelligencia!a neten nézni filmeket vagy mondjuk egy vb-döntőt vagy olimpiát meg nem túl egészséges és nem túl élvezetes.legközelebb gondolkodj,mielőtt nekiállsz nagyzolni!esetleg leírhatnád mekkora házad van és milyen autód,hátha beájulok a monitor alá...szerintem te még nagykátáig se jutottál el!

ettumifilii 2009.03.18. 21:10:34

még az szánalmas ahogy az asszem plasztikának nevezett feladatban sebestyén balázst minden alkalommal beteszik a választható arcok közé és aztán kiadják az ukázt a játékosoknak h ilyesmiket mondjanak: hát balázs az tuti nem az esete, fúúj......rivalizálás álá tv2

ettumifilii 2009.03.18. 21:21:49

@piszok alfréd: ezzel egyetértek, pl nem mindenki teheti meg h keresztül kasul bejárja a világot....

mike-kulas: azért valahogy te is idekerültél és valamiért kommentet is fűztél ehhez az általad állítólag leszart dologhoz szal tényleg visszanyal az a fagyi

mehr luft 2009.03.18. 21:30:00

@Bergeroth: bergeroth, fejezd már be a qrva okoskodást, csak koptatod a klaviatúrát itt is meg azon az elb@szott kenderblogon is, de semmit nem mondasz :(

ennyire unatkozol, b@zdmeg? vegyél tévét!

Callidus 2009.03.18. 21:39:55

Ezeket az embereket ti fizetitek, ti tartjatok eletben. Ezzel az eddig megjelent szazhuszon es most az enyemmel talan 130on tuli kommentekkel, es erdeklodessel.

Nem tetszik?

Tessek csak megnezni a spektrum tv kommentjeinek szamat.

(nincs magyar TVm, mar az angolt is kidobtam)
Itt a net tessek a sajat bugyuta onigazolas helyett: video.google.com documentary, BBC, Channel4, etc... egy klikk varni sem kell, es nem is sipol olyan magasan mint a tv maga vagy a Liptai ahogy hallom...

Csak rajtatok mulik, mivel vesztegetitek az idotoket. Bocskor primitiv kamuszovegeire vagy valami sokkal ertekesebb infora koltod azt az x percet orat az eletedbol.

istvan42 2009.03.18. 21:40:38

Vattacukor: "Nem a hírességek unalmasak, hanem az, hogy nem tudnak már mit kitalálni a kereskedelmi csatornák, amivel szórakoztassák a népet." Esetleg jó filmek. Sok sz@r sorozat helyett? Nem kéne megpróbálni. Nem is kellene a próba, hiszen tuti lenne a siker. Amúgy meg a filmeket is egymás között cserélgetik a csatornák. Szégyen.

Lajaa 2009.03.18. 21:41:55

sztem az a helyzet, hogy ezt a műsort az RTL Klub finanszírozza, és ezen keresztűl népszerűsítí a Sebestyén Balázst!!!!

Mago comico 2009.03.18. 21:45:06

Senki ne botránkozzon meg a hsz.-emen. Én a
lányokat szerető, mindig vidám, udvarias művész vagyok. Nem fogom tűrni, hogy egy senkiházi féreg irígységből engem, vagy a barátaimat sértegesse. Amúgy a szomszédomat leszúrni készülő bűnözőt ütöttem agyon egy ütéssel és ezért kormány kitüntetést kaptam. (Életmentés+a művészi tevékenység.)
Anubisz megérdemelten fog bűnhődni.

Tori 2009.03.18. 21:46:07

Majd ha a troll jóllakott, valaki meg tudná nekem tippelni, hogy ha a TV2 véletlenül, amolyan vak tyúk módjára csinál egy jó műsort, akkor miért veszi le sikítva a műsorról? TotalCar zseniális volt, mindig néztem pedig csaj is vagyok, kocsim sincs. Megcsinálták a Beugrót, késő éjszakára a legsz*rabb műsoruk mögé tették be, mégis volt nézettsége meg rajongói tábora, mégse kellett nekik. Direkte fostengert akarnak gyártani?

ettumifilii 2009.03.18. 22:00:26

@Mago comico: nem teljesen értem, anubisz téged sértett a kommentjével?...ha igen jogos a felháborodásod, de nem hiszem, hogy a gyilkosság lenne a legmegfelelőbb megoldás főleg, hogy anubiszból nem találsz sokat itthon:)

Martin Astin 2009.03.18. 22:10:05

"ha igen jogos a felháborodásod" - Pff, már hogy lenne jogos?

Gyere át inkább a salakblogra!

ettumifilii 2009.03.18. 22:17:38

@Martin Astin: hát nem tom, vkit csak úgy lebzizni anélkül h ismernéd!

Egyébként igazad van nem szólok bele ilyen komoly témákba, maradjon a tenisz!:D

Megdobbent 2009.03.18. 22:22:45

@GGG77: "Nacsa rendes srác, de kb 5 éve mondott utoljára poént."
... ami valahogy ugy hangzott, hogy "tehetsegesnek erzem magam".

cso zsi 2009.03.18. 22:25:29

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke:
Nézettség-generálás az van.
Vasárnap délután, 12-es karikával "Muriel esküvője". (vagy ilyesmi)
A film hellyel-közzel aranyos, férfiszemmel is. Nem érzem magam prűdnek sem, és a múltamat ismerve az ismerőseim sem tudnák ezt mondani rám.
Férfiként a partnernőimtől kapott orális szexet is élvez(t)em. (Úgy tűnik megállapodtam már egynél.) :)))
Hogy jön ez ide?
A film első harmadában (12-es karika, vasárnap délután), elhangzik, hogy "rúzsos volt a férjem farka"... -"persze, mert Mary(?) leszopta" (sic!).
A harmadik harmadban ugyanez, "Anno leszoptam a férjedet. -Nem baj, én is leszoptam a te férjedet, akkor most kvittek vagyunk"

A55ho1e 2009.03.18. 23:05:40

Bocskoréknak fülesbe nyomják a poénokat, attól olyan "jópofák".

balfék 2009.03.18. 23:22:34

Én csak azért vagyok szomorú, hogy bármelyik tv-t nézem mindig ugyanazt a pár embert látom. Nem hiszem el, hogy ennyire gyenge lenne a felhozatal ebben az országban. A legjobban az idegesít, amikor a media márcsak saját magáról szól. Nem közvetít, hanem magát mutogatja. Pfuj!!

Mago comico 2009.03.18. 23:45:45

@ettumifilii: Szia! Ha még itt vagy, köszönöm a reakciódat. Az a bizonyos Anubisz, egy művészkollégámon keresztül sértett meg igen súlyosan engem is. Ő szerepel a műsorban és ő is a lányokat szereti. Még hogy Anubiszt nehéz megtalálni?
Itt lakik a lépcsőházunkban. Három esélyes közül kell csak kiszűrnöm. Meg is lesz! Te sem lennél kíméletes egy ilyen féreggel.
A TV 2 műsorpolitikájával én sem értek egyet,
de nem az olyan művészeket kellene fikázni, akik sok örömet szereztek már nekünk. A "celebek" akik mögött nins teljesítmény, már más tészta. Róluk nekem is megvan a véleményem. Jó éjt!

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.03.19. 00:14:45

Hohaho, eletveszelyes fenyegeteseket inkabb ne irkaljatok mar egymasnak!

cso zsi 2009.03.19. 00:40:58

@balfék: De ennyire gyenge.
Épp az mondtam valakinek a napokban, hogy már nincs kit találni ezekbe a műsorokba, lassan igénybe veszik a magamfajta pórnépet is.
Alapvetően nem lenne hülyeség a lakótelepi grillparti, de az ötször nem lenne műsor egy héten.

mike-kulas 2009.03.19. 03:19:08

@piszok alfréd: Szovegértési gondjaid vannak. Én azert soroltam fel a helyeket, ahol voltam, mert kerdezted, hogy honnan informálodik egy keveset tévéző ember és nem azért, hogy villogjak velük. Vb döntőt igenis nézek, de az 4 évente van. Filmet is nézek, de a televizós csatikat valljuk be, nem erre találták ki, hanem reklámokra, nézze akinek két anyja van!
Egy szó, mint száz, ez a műsor (is)qrva szar és ezzel, úgy látom mindenki eggyetért.

mike-kulas 2009.03.19. 03:29:00

@ettumifilii: igen, valahogy ide kerultem, de az azert van, mert kommenteket olvasni szeretek. Általában a kommentek überelik egy-egy cikk vagy video mondanivalóját. Jó szorakozás, amit néha megengedek magamnak, ha nem haragszol. Sőt véleményt is mondok útólagos engedelmeddel.

wiener 2009.03.19. 04:56:08

hetek ota be se kapcsoltam a tv-t
ami kell letoltom
nezze aki ra van szorulva erre a szarra

civia 2009.03.19. 07:59:00

Ez a sok komment kíváncsivá tett. Megnéztem, de ez tényleg rossz. Egyedül tényleg a Ganxsta és párja aki elviselhető.
De a bűnösök tényleg "mi" vagyunk, hogy ilyen szarokra támasztunk igényt.
Sajnos az is igaz, hogy a nézhető filmeket pedig elteszik egyre későbbre, lassan pl. Haus dokit éjszaka kezdik vetíteni, pedig 10000000000000000000000000000000000000000-szor jobban érdekli a többséget, mint a "celebek" főzöcskéje.

Emanuelle 2009.03.19. 08:56:06

@Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke:
megsúgom, megjött kedves véresszájú
bírálóm is.
Bergeroth meg úgy megijedt, hogy normálisan szóltam hozzá, hogy még válaszolni se tud.

Valaki említette a Muriel esküvőjét.
Na, ott van Tony Collette. Ő is dundi,
csúnyácska, viszont iszonyat tehetséges.
És nem csak ebben a filmben jó.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.03.19. 09:00:08

Bevallom én nem láttam a teljes műsort. Csak épp vacsora (asszem vacsoráztam) mikor ment. Semmivel nem jobb vagy rosszabb bármelyik hasonló bárgyúságnál. Maunika só vagy Józsibarát. Nem tett mély benyomást lelkemben.

hanci7 2009.03.19. 09:06:35

A klaudia csak ne okoskodjon párkapcsolatokról, nézzen előbb magába. Vagy legalább ne gyártott volna gyereket ha nem tud együtt maradni az apjával. fuj

kidmen 2009.03.19. 09:11:22

Miért gondolja a Média hogy ez kell a népnek!
Utálom hogy mindenhonnan a celebek folynak!
szerencsére van távirányítom!melegen ajánlom mindenkinek a BEUGRÓ c.fergeteges műsort!M1/M2 és már ismétléseket lehet látni több másik csatornán!
www.beugro.hu

kidmen 2009.03.19. 09:38:29

@mike-kulas:" Elmondanám, ha eddig nem tünt fel becses személyeteknek, hogy Ti csináltok sztárokat az összes senkiháziból, azzal, hogy megnézitek ezt a szart és megveszitek a Blikket, Storyt és az összes 100% fost, emelve a szinvonalát ennek a kulturális bölcsőnek, amit a magyar fos celebek képviselnek."
szia!azért idéztelek mert ÉN IS!ÉN IS!egyetértek!
miért nincsenek értékes műsorok!!!!!!!?????

Alil 2009.03.19. 09:40:18

Egy megoldás van: ha megbeszéljük, hogy nem nézzük ezeket a műsorokat. Ha majd senki nem nézi őket, le fogják venni a műsorról. Így működik.
Ha változtatni akartok, ez a teendő! Hajrá!

Alil 2009.03.19. 09:43:07

Hállóka! Kimoderáltak engemet???

Emberek! Ne nézzétek azokat a műsorokat, amiket nem szeretnétek műsoron látni!!! Így működik. Amit a kutya se néz, azt leveszik. Ennyi. És hajrá!!!!

Emanuelle 2009.03.19. 10:05:46

@Alil: szép gondolat. Kár, hogy a maunikasó emlejin nevelkedett bözsinénik,
gyeden vergődő épphogy nyócátalános elvégzett anyukák meg a többi igénytelen
százezrek (milliók) akkor is szarnának a véleményedre, ha valami égi csoda folytán
olvasnák ezt a blogot. Akár tetszik, akár nem, ezeknek a szaroknak népes nézőtábora van. Nekünk maradnak a rétegműsorok, vagy ami a legjobb, emeljük fel a seggünket a TV elől és csináljuk egészen mást. Jelentem, a TV-n kívül is van élet.
Tudom, napi 4-5 óráról csökkentettem a TV-zést 1-2 órára és remelkül elvagyok.

h492019 2009.03.19. 10:16:41

Nekem tetszett. Nacsa csaja aranyos. :)

disfear 2009.03.19. 10:22:46

@mike-kulas meg mindenki aki a fuck-TV mozgalom tagja:
Utopisztikus gondolat abban hinni hogy a tömegmédia nincs rád hatással. Most az internet kb ugyanoylan hatásu mint TV, annyira nagyon nem hinném, hogy az emberek nagy része hipp-hopp elkezdene felvilágosultabb érdeklödésü lenni. Pld: megbizhatatlan források tömkelege áll a neten, csinálhatnék holnap egy oldalt arról, hogy Petöfi egy szabadkömüves UFO volt aki azért robbantotta ki a forradalmat mert blabla..Meg nem beszéljünk az internetes mame-ekről, meg az egész felhigulásáról, meg hogy youtube-on is a Mónika-showt kenterbe vevő videók a legnépszerűbbek.

Miért mondom ezt?
Mert ha nem nézel TV-t akkor ennyi erövel ne netezz, persze oké email kapcsolattartás stb, de abszolút non-szensz, logikátlan, és álértelmiségi dolog az egyik tömegmédiumon keresztül fikázni a másikat, hogy fuuu..meg jajj és menjetek ki az utcára és ott nézzétek a kulturákat. A forma más, a szenny itt is ugyanúgy megvan.

Én se nézek tévét, a net azért mégis jobb abban valamivel, hogy én válogathatom ki legalább a szart amit megeszek.(egyébként azért nem nézek tévét, mert - nem, nem adtam el- kikapcsolták mert nem fizettük:()

Zool2107 2009.03.19. 10:31:35

Valahol olvastam egy olyat, hogy talán a TV2 a japánban futó human tetris mintárjára csinál majd műsort. Teljesen megörültem neki, mert én ezt a műsort viccesnek és szórakoztatónak tartom.
Aztán tovább olvasva említve volt, hogy itt majd celeb tetris-nek fogják hívni, na itt már kezdett gyanús lenni a dolog, hogy jól elkúrják majd, bár önmagamnak adtam rá esélyt hogy esetleg rendszeresen nézni fogom majd, pedig hányingerem van mindenféle celeb műsortól.
Említve volt, hogy a castingon/próbafelvételen Till Atilla és Liptai Claudia vezeti a műsort, meg még pár név felsorolva (nem emlékszem már). Nem tudom a pletykát író illetőnek honnan volt az infója, de erős a gyanúm, hogy ez a műsor az amiről az infói voltak, és sajnos ez nem human tetris, hanem valami igénytelen szarság.

Az első adásból kb. 10 percet néztünk a párommal (amíg bemutatták a szereplőket meg ilyesmi, az első kérdést - ha így megy a dolog - már meg sem vártuk), aztán elkapcsolta a tv-t én meg mentem inkább a számítógép elé...

ehun 2009.03.19. 11:01:53

Egyetértek azzal aki azt mondja hogy ezeket a műsorokat és sztárokat mi tartjuk életben.Mert belenézünk,kíváncsiak vagyunk,olvasunk,és írunk róluk.Én bevallom tv függö vagyok,mindig is az voltam.Amíg sok csatornám volt kapcsolgattam,most csak a két szar jön be fél éve.Ennyi kellett ahhoz hogy elegem legyen a sok celebes szarságból.Ugyanazokat az embereket látom reggel délben este.Az milyen, hogy reggel a mokkában Liptai ébreszt,majd jönnek a babapercek liptaival,aztán meg a jóban rosszban ismétlése az új szereplő Liptaival.Hányok ettől az egésztől.????

szentfazék 2009.03.19. 11:31:17

Tudom hogy tudjátok, de azért mégis a tények rögzítése céljából: az egész cirkusz lényege a REKLÁMIDŐ! Elötte, közben, utánna, és a kapcsolódó médiában. A rendszert én úgy látom:
1.lépcső: mindenféle tehetségkutató, meg hasonló alibi toborzók, plusz a korábban valamelyik kommentben említett un. médiaszinészek, pornósok felépítése-futtatása.
2.lépcső: csináljunk az 1. lépcső outputjából celebet. Ha van valami stikkje az jó, ha nem, majd gyártunk neki. Ha nem jön össze a műbalhé, akkor ejtjük, mehet vissza ahonnan jött..
3. lépcső: a celebet tóljuk be az erre a célra előidézett vetélkedőbe, meg más megnyílvánulós műsorba. Ő már szórakoztató intézmény. Mint ahogy Darvas Iván sztorizta Pongóról, hogy a tévé portása a füle hallatára művész úrnak szólította a tagot.
4. lépcső: a közben totál kikészült-kikészített delikvens feletti műbánat, mert ugye bekattant, öngyi akar lenni, meg hasonlók.
Stb.Lehetne tovább ragozni, de annyira azért már engem sem érdekel. De közben jól fogy a blikk&társai, meg a válság idején is xmilla egy másodperc reklámidő a műsor közben. Bánatos a magyar, fel kell dobni valamivel.

Mr.paksimogyoró 2009.03.19. 14:34:19

Én a tegnapi adásba belenéztem,csak hogy tudjam fikázni/szeretni, de ezt inkább fikázni lehetne, mert egy nagy fosh! Bár a Liptainak akkora tevepatája volt, hogy egy virslit simán megtartott volna az ajkak között :)))

KékFény6 2009.03.19. 20:05:49

Én azon röhögök, hogy külön Aktív riport volt arról, hogy a megasztáros Hien és Tóth Lüszi énekelte fel a főcímdalt, ebből pedig annyi hallatszik, hogy "Mr. és Mrs.".
Ezért tényleg érdemes volt főcímdalt írni...

balberti 2009.03.21. 17:29:45

Egy élmény olvasni benneteket, meg sem kell nézni a műsort, mindent tudok!!! Csak annyit tennék hozzá, hogy ezt a színvonalat (érts: műsorkészítésnek nevezett folyamat) én is tudnám hozni, egyszer szakközépben volt egy jó poénom - tessék mondani, hol lehet jelentkezni? Most ugyanis két diplomával "aljamunkát" végzek, esélyem nulla kitörni, mert mindenhol okosabb(nak tűnök), mint a felvételiztető. Egyébként "búlvársajtot" azért nem olvasok, mert a pénztárban, ahol dolgozom, száz újságvásárlóból 97 blikket meg borsot vesz, és mire megtalálom a vonalkódot, totál ki vagyok művelve a napi eseményekből. Most pl. azon röhögtem volna, ha nem lenne igaz, ahogy Mónikát meg Józsee barátot szidják, pedig hát előző nap ugyanennek a lapnak teljesen más előjellel voltak ők a címlapján. Hogy is van ez? A TV-nk bemondta az unalmast, és saját legnagyobb csodálatomra nem hiányzott egy hétig, most is csak a "menta(citromfű)lista" miatt üzemeltük be a PC-n a tvkártyát. Az eléggé átmossa az agyamat, nem kell hozzá a magyar celebség.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2009.10.12. 14:56:45

@balberti: Na igen, ez a helyzet. Én pl. NEM tudom, hogy miről is van szó, mert nem láttam. Az egészről annyit tudok, hogy hallottam, láttam újságosnál, hogy van ilyen műsor, de eszem ágában sem volt megnézni. Pedig tévépárti vagyok, csak nem nézek hülyeségeket.

Az pedig, hogy az emberek szart olvasnak, nem magyar jelenség. Ismerem nagyon jól Spanyolországot és Bulgáriát az EU-n belül maradva, s mindkét, egyébként különböző országban PONTOSAN ugyanaz a helyzet, mint Magyarországon: az emberek törpe kisebbsége olvas normál sajtót. Spanyolországban mondjuk 5-10 %, Bulgáriában meg 15-20 %, ez utóbbi is csak amiatt, mert ugye ott is kommunizmus volt, s a politika tiltott gyümölcs volt, így a középkorú és az idősebb nemzedék számára még érték a szabad politikai sajtó, de a fiatalabbaknak már nem az.

Egyszer a madridi reptéren ültem órákig gépre várva, pont közel az egyik újságoshoz, s hát mondanom sem kell, hogy a spanyol sajtót vásárlók 95 %-a bulvárlapokat, pletykalapokat, női és férfi magazinokat vett. 5 % vett mást, ebben a politikai sajtón kívül benne van az ismetertterjesztő sajtó is (NatGeo meg hasonlók).
süti beállítások módosítása