Az egytévés háztartásokban ma rossz napjuk lesz a nőknek, ugyanis 20:10-től (m1) BL van, méghozzá Manchester United – Internazionale meccs.
A kéttévéseknek erre az időre egy ír-angol mozit is ajánlunk. A napipasink, Chris O'Donnell főszereplésével készült Baráti kör (20:00 Filmmúzeum) az ötvenes évek végének Írországában játszódik. Három vidékről jött barátnő a fővárosi egyetemen megismerkedik a szexuális szabadosság fogalmával.
Ma kezdődik a gyönyörű énekesnő, Dalida (21:00 Duna TV) nem éppen boldog életéről szóló film, amiben játszik Christopher Lambert és Alessandro Gassman is, befejezés holnap ugyanekkor. És persze lesz Doktor House (21:25 TV2) is.
Akiket érdekel a válság és az arra (nem) adott magyar válasz, kapcsoljanak 22:35-kor az m2-re, mert a Záróra vendége Békesi László volt pénzügyminiszter lesz. Akik szeretnének inkább egy becsületes, őszinte politikust látni, válasszák Sean Pennt A király összes embere (22:55 HBO2) című moziban. A film kérdésfelvetése költői: „vajon az idealista kisember képes-e megőrizni tisztaságát a politika mocskos világában?”.
Éjszaka láthatunk még egy filmet napipasinkkal, de rajta kívül Al Pacino és Philip Seymour Hoffman is játszik az Egy asszony illata (23:45 Cinemax) című klasszikusban. Kicsivel később kezdődik az m1-en a Bűntény a mulatóban (00:10) című ’68-as Jirí Menzel mű, amiben egy miniszter beleszeret egy énekesnőbe, az ajándékba küldött gyöngysor pedig sok bajt okoz.
b0risz · http://zahar.blog.hu 2009.03.11. 17:20:27
Panka2 2009.03.11. 17:33:25
Az Indexen és számos portálon tegnap jelent meg a cikk arról, hogy
vizsgálódást kezdeményeztek a UPC-nél, minek következtében "megszüntették a UPC közép-európai regionális központját, és nyugdíjba ment a regionális vezető. Távozott a cég magyarországi vezérigazgatója is; a pletykák szerint egyikük sem önszántából döntött így. " (Index)
A pletykáknak úgy tűnik van valóságalapjuk.
Valószínűleg a vizsgálódáskor a UPC céges
kapcsolatai is nagyító alá kerülnek majd. Így a UPC kreatívokat
készítő Laboratory-val kapcsolatban felmerülhet a kérdés:
vajon az ügynökség marketingigazgatója is összejátszott-e a távozó UPC
vezérrel ( Kovács Nimród véletlenül épp a tendert nyert Laboratory
ügyvezetőjének szomszédja Telkiben). Ráadásul a UPC
kiugróan sokat költött kommunikációra a Laboratory ügyfeleként a
piacon elfoglalt pozíciójához és méretéhez képest, de ez a mennyiségű
kommunikáció nem hozott arányos bevételemelkedést ( a piac
struktúrája miatt aligha hozhatott)
Ebben az esetben szégyen, hogy a magyar reklámpiacon ilyen szintű kárt
okozó és a szabad versenyt semmibe vevő összejátszás megtörténhet.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.03.11. 18:53:22
schurrer 2009.03.11. 19:35:27
Mikor Sodrócki 2009.03.11. 22:56:55
Tila. 2009.03.11. 23:58:37