Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Helyszínelők lenyomta a Tv2-t

Helyszínelők

2009. március 06. 16:37 szabóZ 7 komment

A csütörtök este tízkor kezdődő Helyszínelők jobb eredményt ért el, mint az ugyanakkor futó esti film a Tv2-n. A Viasat3 boncolása, és DNS-elemzése a 18-49 évesek körében 15,3 százalékos közönségarányt ért el, míg a rivális csatorna Jó üzlet a háború című filmje csak a nézők 13,1 százalékát érdekelte.

De nem csak a Helyszínelők alatt győzte le a csak kábelpiacon fogható Viasat3 az országos Tv2-t. Ha az esti film teljes hosszát nézzük, a Viasat3 ebben az intervallumban is felülkerekedett a TV2-n: 14 százalékot hozott, míg a Tv2 csak 13,1 százalékot.

A kábeles, azaz a Tv2 és Viasat3 hozzáféréssel is rendelkező háztartásokkal számolva a csatorna nem csak a Helyszínelőkkel (16 százalékos share a 6,8 százalékkal szemben), hanem azt megelőző Miami helyszínelők epizódjával is jobban teljesített, mint az országos Tv2 (16,5 százalék vs. 12 százalék). Persze a Tv2-t és a viasat3-at is alaposan elverte csütörtök este Fábry, a 18 és 49 év közötti lakosság körében a műsor 33,7 százalékos közönségarányt ért el.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perrymason 2009.03.06. 17:23:40

Ez nagyon égő a tv2-re nézve!

AZso · http://www.azso.hu 2009.03.06. 17:24:46

Hát ezen egyáltalán nem csodálkozom. Az a War Inc. film lehet, hogy jó a maga nemében, de ez valami Zs-kategóriás belterjes politikai paródia... Én simán elaludtam még az első reklám előtt, és nem bántam meg...

Fejlődő Szervezet 2009.03.06. 18:24:13

A meglepetés erejével hat rám, hogy még néz valaki Fábryk-ot. Meg hogy ennyien.

Spawn85 2009.03.06. 19:11:19

Nekem tetszett a "War, Inc.", jókat röhögtem rajta. Igaz, már láttam korábban, így tegnap nem néztem.

Tuskó Hopkinsz 2009.03.06. 21:21:01

Ezen az adaton nem csodálkozik senki. Talán csak a TV2 vezetősége.

Coldplay 2009.03.09. 16:21:25

A "A Helyszínelők lenyomta a Tv2-t" az egyik lehetőség, de a cikk címe lehetett volna "Az igazán jó filmeket senki nem nézi".

Nézőpont kérdése, ugye? Vagy más? Én sejtem, hogy kinek a telefonszámát írta ki szabóZ mobilja, amikor arra kérték, hogy nézzen már utánna ennek a szánalmas dolognak, hogy még a Viasat is lenyomja a TV2-t, mert az ügynökségek felé ez 'nekünk' jó üzenet. Na, tudjátok, kiről neszélek?

Tényleg, SzabóZ, miért nem írsz arról, hogy a kutya sem nézi Lebowskit és a többieket. Miért arról, hogy a tv2 miért szopott már megint? Na? Miért? Láttad Te egyáltalán a War Inc.-et vagy most már tényleg csak Rényihilizmus uralkodik a fejedben? Bannelj ki, gyerünk. Ennyit tudsz.
süti beállítások módosítása