Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Andy Vajna esete az igazsággal

Ne szólj szám

2009. február 11. 10:41 sixx 46 komment

Van az úgy, hogy az embernek van egy lapátfülü, pattanásos arcú, de alapvetően jólelkű unkatestvére, András, és valahogy rá akarjuk beszélni a csajunk facér barátnőjét, a kikapós Esztert, hogy jöjjön már össze vele. Ilyen esetben az eufemizmus (érdekes arca van) bocsánatos bűn, mert ha a megfelelő pillanatban (a hatodik rum-kóla után) vezetjük elő Bandit, talán még össze is jöhet neki valami, csak nem rontjuk az esélyeit azzal, hogy az igazat mondjuk jóelőre. Valahogy így éreztem magam végig a sorozatjunkie.hu-n tegnap látott Andy Vajna-interjút nézve, csak éppen én azt kurvára nem szeretem, ha teljesen hülyének néznek.

 

Vajna a Terminátor-franchise egyik tulajdonosa, és mint ilyen, a filmek és az RTL-en most bemutatkozó sorozat producere is, így azt elnézem neki, hogy a Sarah Connor krónikái alcímmel ellátott szériáró kozmetikázva beszél, és az egyértelmű kérdésre (milyen a nézettsége a sorozatnak?) is kitérő választ ad, mi sem Pista lapátfüleit (esetünkben az ötmilliós átlagot) emlegetnénk, hanem a mélybarna szemeket. Az viszont kissé meghökkentő, hogy a producer, oppardon, prodjúször a szingöl mádörös sorozat egyik atyja azt sem tudja hanyadik évadánál tart a sorozat (nem a harmadiknál, hanem a másodiknál), fogalma sincs, hány epizódos az első évad (nem tizenhárom, hanem kilenc), az pedig még az iszonyú állatságokat kérdező, és abszolút képben nem levő Horváth Évánál is idegesítőbb, hogy Vajna képes az első sorozatát dirigáló Josh Friedman producert mint Hollywod egyik legjobb és legtapasztaltabb tévésének eladni, mert ez így színtiszta hazugság.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sertésmájkrém 2009.02.11. 11:06:00

A féltudású magyar média :)
Nem csodálom, hogy idegesít.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2009.02.11. 11:07:18

ekkorákat még a viewben sem kummantanak. fogjuk az egészet a jetlagre.

szabiaki (törölt) 2009.02.11. 11:08:33

Vajna jó fej, azon csodálkozni, hogy igyekszik jobb színben feltüntetni a sorozatot,meg dicsérni nem értem mért kell csodálkozni.
A "prodjúször a szingöl mádörös" viccelődés meg primitív dolog.

freddyD 2009.02.11. 11:09:39

'John ConnorSnek a mamájával foglalkozik'

Ez elég égő egy interjú volt. fail

Az a cuki nyakban a pullóverje műsorvezető is értelmes, úgy adta elő, mintha az összes terminátor 80-as években készült volna... Holott csak 1 a háromból. Na mindegy, csak a szokásos színvonal

Donnie23 · http://donnie.blog.hu/ 2009.02.11. 11:13:06

@szabiaki: ahogy sixx is írta, az nem is baj, hogy jobb színben akarja feltüntetni a sorozatot, de az már gáz, hogy olyan alap dolgokkal sincs tisztában, hogy hányadik évadánál jár a sorozat, hány részes volt az első évad. És valóban, amit Friedman-ről állított, az nevetséges, ezt is lehetett volna úgy kozmetikázni, hogy az egyik legtehetségesebb, feltörekvő showrunner, stb. (ez sem lenne igaz, de azért mégis csak máshogy jött volna le).

OmegA404 (törölt) 2009.02.11. 11:17:15

Na és ha nem tudja?
Mégiscsak neki van belőle nagyháza, nem neked...
Örüljél, hogy nézheted érted? :)
Azt biztos tudja kit kurt le a sorozatból, meg mennyi volt a bevétel.

bestboy 2009.02.11. 11:29:32

Vajna még a produkció közben eladta a jogokat és szerintem egyszerűen nem kísérte figyelemmel, mi történt közben. Volt dolga elég. (Szabadság, szerelem)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2009.02.11. 11:32:55

Sajnos Horváth Éva hamarabb lett szépségkirálynő, mint hogy az alapműveltség ráragdt volna.

debilgyik (törölt) 2009.02.11. 11:42:54

nem néztem meg a riportot, elkezdtem, de nem bírtam nézni, mert hányingerem támadt a reklámtól, aztán meg a két médiasztárt meglátva azonnal kerestem a stop gombot.

hehh, valószínűleg simán a nevét adta a sorozathoz és kiadta valamelyik csicskásnak, hogy intézze a pénzügyeket - egyébként én is sokáig azt hittem, hogy harmadik évad lesz, megzavart a fejem a forgatókönyvírók sztrájkja miatt rövid első évad, gondoltam a második is direkt ilyen rövid.

egyébként még oldala is van a harmadik évadnak :-)))
terminatorwiki.fox.com/page/Season+3+Episodes?t=anon

debilgyik (törölt) 2009.02.11. 11:47:26

apropó, láttam a 2x14 trailerét, John Henry rájön, hogy a vörös csaj .... na jó nem mondom el, hátha a retektévén is eljut idáig a sorozat.

algi 2009.02.11. 11:47:42

Mi az? Nem tetszik a sorozat?

borpancsoló 2009.02.11. 11:50:31

Szegény Andy-nek nem volt jó napja, na. Van ilyen :)

Amúgy biztos sokkal jobb és fontosabb munkái vannak jelenleg is a Terminator sorozatnál, szóval nem hiszem, hogy sokat foglalkozott a dologgal valaha is.

Az más kérdés, hogy egy tematikus interjúra azért illik rendesen felkészülni.

Ventura Blvd 2009.02.11. 11:51:06

@OmegA404: tulképp min is háborogtok? A filmgyártás=pénzcsinálás. Olvasd el a kultúrparton az Oszkárról szóló összeállítást. www.kulturpart.hu/film/8943/oszkar_emmy_es_a_tobbiek
a filmcsinálás egy iparág, amiből már a harmincas években többen éltek Amerikában, mint az autógyártásból. A film áru, el kell adni, reklámozni kell, és még a butácska szépségkirálynők, ostoba kérdései is reklámot csinálnak. Ráadásul ingyen.

jtrencsenyi 2009.02.11. 11:54:49

Vajna már jópár hónapja nem Terminator brand tulajdonos. Szerintem a Sarah Connor Krónikáit már úgy sz_rta le, ahogy kell. Elkezdték pár éve előkészíteni, hát be is fejezték. Gondolom már jó ideje másra koncetrált. Mondjuk a helyében azért utánna néztem volna az interjú előtt pár dolognak. :)

Fue · http://www.english-hungarian.com 2009.02.11. 12:14:27

Szerintem AV normálisan viselkedik. Helyén van, nem játssza az agyát. Ha az orrára koppintanátok ezzel a 9 vagy 13 résszel, annyit mondana, hogy "sorry, rosszul emlékeztem".

A noname csajsziról viszont süt a sötétség, az ilyenek ízlés szerint nagyon bosszantóak vagy szórakoztatók tudnak lenni.

L.A. Guy 2009.02.11. 12:24:41

Lehet az embert kritizálni és fikázni a magyarja miatt,de én azt mondanám hogy csináljuk először utána amit Ő csinált.És utána lessz alpunk bunkónak lenni.

Avatar 2009.02.11. 12:24:57

A producernek nem az a dolga, hogy érdeklődjön a film cselekménye iránt, vagy rendszeresen izguljon a TV előtt, hogy mi lesz a főhőssel...
Őt az érdekli, hogy pénzügyileg megérte-e a sorozatot felvenni, érdemes-e még egy évadot megfinanszírozni.
Valószínűleg fut egy raklap olyan film és sorozat, aminek ő a producere. Ezek egy részéből valószínűleg egyetlen filmkockát sem látott. Valami beosztottja foglalkozik az üggyel, és időnként jelent, hogy minden rendben van-e. De mivel a pénzt AV adta, ezért az ő neve fog virítani a producer szerepkörnél.

Te sorozat junkie vagy, ő meg befektetés junkie. Más érdekel, más ragad meg a memóriátokban. Ennyi a különbség.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.02.11. 12:29:52

keveritek ti itt a szezont a fazonnal. vajna hunglish faszságain igenis fogok élcelődni, mert idegesít. a producernek meg kutya kötelessége tudni, hogy a sorozat hány évadnál tart, pont a lóvé miatt. nem hiszem, hogy john wells nem tudja, hanyadik évadban tart a vészhelyzet. vajna szerintem kurvára nem prodjuször a sorozat mellett, csak megint vetített egy nagyot, ahogy tette már korábban nem egyszer.

Fue · http://www.english-hungarian.com 2009.02.11. 12:36:28

"vajna hunglish faszságain igenis fogok élcelődni, mert idegesít"

Őt meg valószínűleg, az idegesítené, ha Te próbánál angolul beszélni.

Ja, bocs, valójában nem, ő egy többnyelvű közegben mozog, ahol ilyen marhaságokon nem akadnak ki.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.02.11. 12:40:12

@Fue: ezzel most mellélőttél, barátom.

debilgyik (törölt) 2009.02.11. 12:42:56

@sixx: akcentuson élcelődni ritka nagy butaságra vall :-(((

én vagyok a bolond, hogy egyáltalán kommentelek neked.

2009.02.11. 12:47:03

Az egész szerintem említésre sem méltó.
Endivajna meg mehet a levesbe! :D Ő már csak a pénzt adja hozzá, bukik rajta 10 millát $-ban. ÉS? Szerintetek érdeklni?

Egyszerre szétszór lét 5 sorozathoz, ha az 5ből 1 bejön, akkor ő már nagyot kaszál. Mit foglalkozik azzal, hogy na melyik hol tart, megmondják neki a tuti a tanácsadói, közben él tovább. Nem kell foglalkoznia ilyenekkel, hát nem is teszi.

Az érdekesebb ebben a kérdésben, hogy ez egy akkora sz@r sorozat, hogy az borzalmas!
:D
Nem vok nagy sorozatnéző, de erre kíváncsiv oltam, és igazából semmi nem történt a leadott 2 részben! Még ezek szerint van 7 rész? Abban ki tudja hogy fog történni bármi is?

Ki fog derülni hogy Shara Connor is droid? Hiszen meghalt 200x-ben, az egy dolog hogy időt ugrott, de azon a síkon, ahol vannak ő ott R.I.P.
Nem lenne egy nagy és váratlan csavar, ha ez lenne, de előre mondom nem látam még csak az első 2 részt.

Fue · http://www.english-hungarian.com 2009.02.11. 12:47:43

sixx: "ezzel most mellélőttél, barátom"

Ne haragudj, de nem tudom követni az érvrendszeredet. Ki tudnád fejteni?

Dave_hu (törölt) 2009.02.11. 13:07:41

sixx b+ hogy képzeled, hogy beszólsz Andy-nek? Az imdb elől, egész nap divx-es sorozatokat töltögetve nem kellene. Kb olyan gáz, mintha Lucas-t szólná le valaki, mert rosszul emlékszik valamire a SW univerzumból.
Az meg, hogy te angoltanár vagy, még nem jogosit fel, hogy egy amerikain elkezdjél röhögni, mert angolul jutnak eszébe szavak.

+ még gondolom ezt ismered, és ez alapján röhögsz ki valakit...
www.imdb.com/name/nm0883351/


Azon meg tényleg felesleges vitatkozni, hogy kell e ennél mélyebben belemenni a témába egy reggeli csevegős műsorban.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.11. 13:10:24

@Hivatásos beszólóművész:

"Az érdekesebb ebben a kérdésben, hogy ez egy akkora sz@r sorozat, hogy az borzalmas!
:D "

Hűha, mostaztán megaszontad a tutit, fater!

"Még ezek szerint van 7 rész? Abban ki tudja hogy fog történni bármi is?"

Még ezek szerint van második évad is, de te ne nézd, mert csak felmegy tőle a vérnyomásod.

winnie 2009.02.11. 13:17:16

vajda ide vagy oda, de ez?

"Valószínűleg fut egy raklap olyan film és sorozat, aminek ő a producere. "

valószínűleg nem.

az elmúlt 6 évben kreditet kapott a T3-ban, a T4-ben, a terminátor-sorozatban ÉS az elemi ösztön 2-ben. ennyi.

emellett egy doksiban és egy magyar filmben írják ki a nevét.

ez csakis erre a "raklapra" reagálás, semmi másra.

winnie 2009.02.11. 13:19:01

"Ne haragudj, de nem tudom követni az érvrendszeredet. Ki tudnád fejteni?"

komolyan. gondolod tovább a gondolatmenetet. emlékezz mit írtál (mi idegesítené vajnát) és azzal lőttél mellé. ennyi.

sokak szerint én sem vagyok iqmágnes, de még én is követni tudtam:)

Giovanni Gatto · http://dobklinika.blog.hu 2009.02.11. 13:51:38

Lehet, hogy nem vagyok eléggé sikeres ember, de én reggel ignorálni szoktam minden ilyen faszságot. mindemellett a videó marhajó, és tök sokat röhögtem rajta. Esküszöm, ha ezt előre tudom, megnézem. :)
sixx neked meg üzenem, hogy le se tojd a kommentezőket. Ez a te véleményed, és nehogymár meg kelljen magyaráznod.

Josselin Beaumont 2009.02.11. 14:03:54

Sixxnek igaza van! Andy Vajna hunglish beszéde tényleg idegesítő. Főleg azért mert az egész egy felvett manír. Bármelyik 56-os menekültet nézed, hibátlanul beszélnek magyarul, vagy minmális akcentussal.
Az meg külön idegesítő, hogy egy nagy vetitőgép a pali. Kényszeresen nagyot mond mindig, pedig az eredményei miatt nem kellene, mert sokat tett le az asztalra. De neki valahogy mindig rá kell tennie egy lapáttal...

VilosCohaagen · http://geekz.blog.hu 2009.02.11. 14:11:09

Ha jól tudom, a T3 után Vajna eladta a jogokat a Halcyonnak, akik gyártják a Chronicles-t, sőt a T4-et is. Kb. annyira producer ő a sorozatban, amennyire James Cameron író, pedig mindketten így vannak feltüntetve.

Walmer 2009.02.11. 15:15:21

@Josselin Beaumont:
"Bármelyik 56-os menekültet nézed, hibátlanul beszélnek magyarul, vagy minmális akcentussal."

Mondjál már kettőt.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.02.11. 15:44:48

@Zulu8: ha beszólsz, vállald a neved.
töbeknek: nehogy odáig meg vissza legyek már andy vajnától, nem egy spielberg bazmeg, hazaugrik vetíteni egy sort, ti meg kifeküldtök a hunglish baromságoktól, eszem megáll. igen, hallottam már angolul beszélni, nem azt fikáztam, a kurvaéletbe. sok hülye fasz bazmeg, eszem megáll.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.02.11. 16:18:45

oké, ezennel az offtopic lezárva, a poszthoz tessék hozzászólni (gy.k.: vajna tárgyi tévedései).

sixx · http://comment.blog.hu 2009.02.11. 16:20:53

@VilosCohaagen: pontosan ez a bajom a dologgal, hogy úgy adja elő magát, mintha ő lenne az atyaúristen mellette, aztán a nyilatkozatból egyértelműen kiderül, hogy vetít.

Aldarion 2009.02.11. 17:37:08

Azt előre bocsátom, hogy Andy Vajna megítélésével egyet értek, de ha az ördögnek is van ügyvédje, akkor ugyanez a hülyéket is megilleti (és itt a címszereplőre gondolok, félreértés ne essék) alapon megjegyezném, hogy a sorozat eredetileg valóban 13 részes első évaddal nyitott volna, csak a WGA, azaz a forgatókönyvírók szakszervezetének sztájkja, mint minden tavaly készült film és sorozat esetében, itt is betett az utolsó 4 résznek, de igaz ami igaz, ez egy dolog, az meg már egy másik, hogy erről úgy látszik nem értesült... Viszont a sorozat évadjaival kapcsolatosan nem tévedett. Az egy dolog, hogy még csak a második évadot vetítette idén a Fox TV, de attól, ő mint prodjuször már a harmadikat készíti elő, illetőleg valószínűleg a forgatás is elkezdődött, hisz szeptembertől indul a következő szezon, addigra a sorozatoknál általában dobozban van az évad első 13 része, vetítésre készen, és bár ez csak az általánosan bevett eljárás, feltételezem, hogy ő erre gondolt a harmadik évad emlegetésekor.

Josselin Beaumont 2009.02.11. 18:14:45

@Walmer: Most mondjak két nevet? Kovács József, és Tóht Imre. Most jó?!:))
Nézzél meg egy dokufilmet, amiben 56-os emigránsok beszélnek...

Dark Wolf 2009.02.11. 19:45:13

"ő mint prodjuször már a harmadikat készíti elő, illetőleg valószínűleg a forgatás is elkezdődött, hisz szeptembertől indul a következő szezon, addigra a sorozatoknál általában dobozban van az évad első 13 része, vetítésre készen,és bár ez csak az általánosan bevett eljárás, feltételezem, hogy ő erre gondolt a harmadik évad emlegetésekor."

Jézusom, de jól tájékozott vagy. A sorozatok újabb szezonjainak berendeléséről hivatalosan májusban szoktak dönteni, és olyan nézettség mellett mint a TSCC-é meg pláne nem készítenek elő még következő évadot, főleg nem Vajna, akinek köze nincs az egészhez.

Aldarion 2009.02.11. 21:13:16

@Dark Wolf: "Jézusom, de jól tájékozott vagy. A sorozatok újabb szezonjainak berendeléséről hivatalosan májusban szoktak dönteni"

Esetleg arról, ami több mint 13 epizódos évadokból áll, mivel az amerikai tévézésben a 13 egy amolyan határvonal, ezért van az, hogy minden új széria ennyivel nyit általában. Ha jól teljesít, akkor berendelik az évad második felét, ha nem, akkor ott megreked. De nem ritka, hogy egy adott sorozat nem lépi túl a 13-16 epizódot, és ha jól teljesít, már a decemberben megrendelik a folytatást. Például az Eureka esetében.

Viszont hozzá teszem, hogy ott volt a "valószínűleg" szó. Amit írtam, azt nem tudom biztosra, mert - mint gondolom te sem - nem vagyok benne a stábban, hogy részleteket tudjak a forgatás körülményeiről. Az meg hogy Vajna producerkedik-e a lehetséges folytatásban, avagy sem lényegtelen, nekem legalábbis.

KékFény6 2009.02.11. 21:23:25

@Fue: Sixx angoltanárként működik, amikor éppen nem sorozatot néz és blogol (mondjuk azt nem tudom, hogyan jut rá ideje... :) )

KékFény6 2009.02.11. 21:24:11

@Josselin Beaumont: Mondjuk ez attól is függ, hogy hány éves korában került ki az illető, és milyen közegbe, mennyit beszélt/hallott magyarul.

Dark Wolf 2009.02.11. 22:52:03

@Aldarion: Ha jól teljesít egy ÚJONC, persze, hogy már hamar kibővíthetik a 13 részt, de ez az első évadosokra vonatkozik. (Az pedig egyszerűen teljesen irreális, hogy már most folynának a 3. évad munkálatai, számtalan okból.) Az Eureka, mint példa, pedig abszolút nem passzol, mert az egy kábeles sorozat.

sertésmájkrém 2009.02.13. 09:06:45

@Before: Mintha lett volna egy riporter is a dologban, nem?
Általános jelenség.

brand_boy 2009.02.23. 11:59:36

Nagyon okos ez a Vajna.
Szerintem azért érdemes ilyen sorozatot csinálni, mert, akkor a következő mozit, a Terminátor 4-et rohadt könnyű lesz majd májusban felfuttatni a mozikban.
Az egész SCC tulajdonképen egy nagyon hosszú reklám.
De azért legalább izgi.

brand_boy 2009.02.23. 12:18:37

Amúgy a fenti vitához(hogy kellett-e volna rudni, hol jár a sorozat) csak annyi, hogy a Vajna executive producere:
An executive producer of a motion picture is typically a producer who is sometimes involved with a property that has since been optioned into a film, even if there was no direct input into the creative process of the film itself. e.g. authors of optioned literary works, a person who has previously owned or currently owns a property's movie rights or someone who has produced or been involved in the production of a past version of the film.

Aláírta a csekket, megnézni, mennyi esik majd le a filmből, azt kész.
Csak nálunk valahogy úgy él az eberek fejében, hogy az utolsó csavarig ő csinál mindent a filmjei körül.
Ha így lenne, nem lenne stáblista a filmek végén, és nem Andrew G.-nek, hanem GOD-nak hívnák.Kicsi GOD, Vagy Buddha.
süti beállítások módosítása