Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A második legnézettebb Super Bowl

Rekordok

2009. február 03. 11:35 sixx 4 komment

Vasárnap este került sor a 43. Super Bowl-ra, azaz az amerikaifutball-nagydöntőre, amiben a két konferencia- vagy főcsoport-győztes találkozik, hogy eldöntsék, ki a jani. Idén a Pittsburgh Steelers nyert egy nagyon izgalmas mérkőzésen (tényleg az volt, nem cink), a nézettség pedig minden idők második legmagasabb számait hozta. Az NBC-n sugárzott, négyórás közvetítés 95.4 millió nézőt érdekelt a végleges adatok alapján, ami nem sokkal maradt el a tavalyi, rekordot hozó 97.4 milliós Giants-Patriots meccstől.

Ami a ratinget illeti, 42.1/65-ös átlagadatokkal számolnak, de este 10-kor, a meccs végére az amerikai háztartások 50%-a ezt a programot nézte. Ebben a tekintetben sem sokkal maradt le a meccs a tavalyi mögött (43.1/65), ezen a listán továbbra is az 1982-es 49ers-Bengals meccs vezet 49.1/73-al. A számok jelentése egyébként: az első adat az összes televízióval rendelkező háztartás százaléka, ahol az adott adást nézték (tehát az amerikai tévés háztartások 42.1%-ban focit néztek) a második pedig arra vonatkozik, hogy a vasárnap este éppen tévéző tévés háztartásokban milyen százalékban nézték az adást (tehát a bekapcsolt tévék 65%-án ez ment).

A reklámozók számára rendkívül fontos 18-49-es, azaz igazi vásárlóerőt képviselő korosztályban is elmaradt ugyan a meccs a tavalyi adatoktól (33.4 vs 34.8), de ez így is kiemelkedően magas szám. A közvetítés ezekkel az adtokkal az amerikai televíziózás harmadik legnézettebb eseménye lett, csak a már említett tavalyi Super Bowl és a MASH című sorozat 1983-as fináléja előzi meg, ez utóbbit átlagosan 106 millió néző látta élőben. További statisztikák az eddigi döntők nézettségéről itt olvashatók.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giovanni Gatto · http://dobklinika.blog.hu 2009.02.03. 14:28:14

vajon hányan kérdezhették már tőled, hogy mi az a rating meg share? Meg tudlak érteni

JSanyo (törölt) · http://jsanyo.freeblog.hu 2009.02.04. 22:57:05

tehát akkor lényegében az első szám azt jelenti, hogy hány százalék nézte végig, a második meg hogy hányan kapcsoltak oda? tudom, hogy hogy láma kérdés, bocs.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.02.04. 23:08:29

@JSanyo: a posztban ott a magyarázat. az első az szám az összes háztartás százaléka, a mésodik az éppen bekapcsolt tévékészülékeké.

JSanyo (törölt) · http://jsanyo.freeblog.hu 2009.02.05. 19:22:59

Hoppp, nem kicsit félreértettem a dolgot, de most már oké a téma. Kössz a magyarázatot!
süti beállítások módosítása