Hülye egy cím, de ez van, nem tudom szebben megfogalmazni. A Tv By the Numbers szedte össze azt, hogy a 2007 őszi adatokhoz képest melyik sorozat szerezte a legtöbb nézőt a reklámozóknak fontos 18-49-es korosztályban, illetve melyek vesztették a legtöbbet. Bevallom férfiasan, a 30 Rock ilyen előretörésére nem számítottam, bár az várható volt, hogy a díjeső előbb-utóbb a nézettségben is megmutatkozik. Nagyon lehet örülni a How I Met Your Mother és a The Big Bang Theory előretörésének, ami pedig a negatív listát illeti, iszonyú durva, hogy a Halottnak a csók a nézők 40 százalékát hagyta el, de a House 27,5 százalékos csökkenése is furcsa. Az oszlopok jelentése: 2008-as 18-49 / 2007-es 18-49 / változás számszerűen / változás százalékosan.
A legjobbak:
A legrosszabbak:
kezike · http://gertarauss.blog.hu/ 2008.12.18. 16:52:39