Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 vezetője beszélt a kudarcokról

Várdy-interjú

2008. november 12. 12:15 szabóZ 101 komment

Ajánljuk a konkurenciát, az Origo ugyanis interjút közölt Várdy Zoltánnal, a Tv2 vezérigazgatójával, ahol a Comment:comot is megemlítik. Várdy azt mondja, hogy a Senorit Szöszi kudarcában nem sok szerepet játszott az, hogy feltettük a reality forgatókönyvét a blogra, de azért szakmailag ártott. Várdy ipari kémkedésnek nevezi az esetet, azt viszont elfelejti megemlíteni, hogy a műsort valóságshow-nak akarták eladni, sőt, akihez nem jutott el a botrány, az még most is az hiheti, hogy amit Kolumbiából lát, az a spontán, előre meg nem rendezett élet.

Ennek fényében meglepő, hogy Várdy burkoltan beszól a konkurencia dzsungelreality-jének, mondván az RTL Klub műsorával ellentétben a Frei-féle verzióban „valódi küzdelmek vannak, valódi feszültségek, így amikor a kocsikat elnyelte a sártenger, az egy valós esemény megörökítése”. Persze a Celeb vagyok cselekménye, ments ki innen sajtóperképesen fogalmazva is túl kerek, de azért nem a Tv2-nek kéne hőbörögnie az előre megírt valóságshow-k miatt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boddah (törölt) 2008.11.12. 12:26:16

nem tudja, miért bukott meg a szenyoríta szöszi? és ez programigazgató vagy mi a szösz?

1. győzike bőven elég a népnek, ha a cocacola meg a pepsi mellé jönne egy harmadik kóla az sem lenne túl sikeres.

2. nagy része feliratozva volt. tudjuk, hogy itthon ezt utálják az emberek.

3. ennek a szőke csajnak nincs karaktere, nem is volt és nem is találtak ki neki.

4. biztos van még valami...

W Joe 2008.11.12. 12:39:56

Várdy, arra a kérdésre, hogy miért bukott meg a Szenyorita Szöszi:
"...de az is lehet, hogy megrendezettnek tűnik" :D

Gazuzem 2008.11.12. 12:41:38

Vicces, hogy a Született feleségeket sikersorozatnak értéleli. Kedvelem, csak azt nem értem, hogy kezdődhet egy sikersorozat 22.55-kor? Ki a fene bír olyan sokáig fennmaradni? Nem segít rajtam, ha felveszem, mert ha hazajövök a melóból, akkor az aktuális TV-műsort nézem, és nem azt, amit felvettem.

Dmg 2008.11.12. 12:41:48

"akihez nem jutott el a botrány, az még most is az hiheti, hogy amit Kolumbiából lát, az a spontán, előre meg nem rendezett élet."
Ez a baj hogy vannak nálunk ilyen emberek akik ezt elhiszik és erre mutatnék is egy példát a Mónika showwal kapcsolatban:
nezettseg.blog.hu/2008/11/11/aktiv_vs_monika_show
Csilla kommentjei kifejezetten tanulságosak.(ha egyáltalán tényleg komoly nem csak vki gülyeskedik)

Dmg 2008.11.12. 12:42:18

elirtam:hülyéskedik

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.11.12. 12:42:59

"Lehet, hogy a Senorita Szöszi túl távolinak tűnik, lehet, hogy nem találtuk meg a helyét a struktúrában, de az is lehet, hogy megrendezettnek tűnik."

:-)

frozina 2008.11.12. 12:43:07

Nehogy már a győzike legyen az amire az embereknek szüksége van. Az szánalmas lenne. És a TV2-nek igenis van joga háborogni, ugyanis ők már jó ideje dolgoztak a sztárok a fejükre estek licenszén amikor az rtl klub több milliárdért vett egy kész licencet, és gyors berakata még tv2-es indulása előtt, ez szánalmas

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.11.12. 12:43:55

Hopp, látom másnak szemet szúrt ez a félmondat :-)

Purell 2008.11.12. 12:46:31

mennyire hülyék, pedig a legkevesebb befektetéssel a legnagyobbat tudnák kaszálni a reality show-al, de hát tehetségtelen idióták ülnek a döntéshozók helyén...

Jacques Ucca (törölt) 2008.11.12. 12:48:25

Mán' bocsánat de olyan kreatív emberekkel mint például a Kalmár braderz a TV2 sem gondolhatja komolyan, hogy harcbaszállhat bárhol is az óvodán kívül..

"azta" 2008.11.12. 12:51:44

frozina 2008.11.12. 12:43:07

a licensz-vásárlás az miért is szánalmas? tényleg nem értem! plusz: a tv2 (is!) bizonyította, hogy a licenszeket is el lehet cseszni - vagyis hiába van minden előre kitalálva, azért azt jól is kell megcsinálni.

Dallas 2008.11.12. 12:55:56

Ez a Várdy kinek az embere nem tudom, de hogy nem az esze miatt van ott ahol van, az biztos. Igazi kutyaütő. a TV2-őt egyáltalán nem kell sajnálni a rengeteg bukott műsor miatt, aki dilettánsokkal dolgoztat, az így jár, kedves tulajdonosok.

Yocoo 2008.11.12. 12:59:50

frozina!

A TV2 így járt.Hiába van nagyon jó üzleti lehetőséged ha valaki megelőz.

frozina 2008.11.12. 13:01:46

"azta": Nem az a szánalmas, hanem, hogy így másolják a TV2-t megtudták hogy lesz ilyen reality a TV2-n hát mit lehet tenni, csinálunk egyet hamarabb, jaa hogy arra képtelenek vagyunk, akkor vegyünk egyet

thetriggerhappy 2008.11.12. 13:06:12

frozina,
csak egy szó: big brother. akkor pont az volt a baj, hogy nem vettek, hanem csináltak egy hasonló műsort. ja, hogy az is elverte a bb-t!

olyan a tv2 mint a magyar mezőgazdaság, aminek négy baja van: a tavasz, a nyár, az ős és a tél.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.12. 13:07:18

Kerek mindenkit, hogy nezettsegrol szolo poszt kommentjeben csak akkor kritizalja a nezettsegmerest, ha erti, mi az. Vagy legalabb hallott mar a statisztikarol. Par ezer ember szokasai alapjan le lehet merni a lakossag szokasait, erre valo a kozvelemenykutatas. A hibahatar persze fontos tenyezo, de akkor is.

lenovino 2008.11.12. 13:16:35

Kiegészíteném! Vegyünk egyet pénz nem számít alapon! Kissé talán merész lépés. Milliárdra rúg a licenc, meg a műsor. És egy közel 300 milliós büntetésre számítanak jelenleg, ugyanis a stáb turistavízummal dolgozok kint! :D LOL
TV2 műsora töredék költségvetésből dolgozik.

Elemer 2008.11.12. 13:17:18

Frozina:

A felháborodásod elég naív. Ez kőkemény üzlet ráadásul nem is kis tétért. A dolgok ugyanígy müködnek a kiadóknál és az online piacon is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.11.12. 13:30:10

"csak egy szó: big brother. akkor pont az volt a baj, hogy nem vettek, hanem csináltak egy hasonló műsort. ja, hogy az is elverte a bb-t!"

A Big Brother első szériája nézettebb volt, mint a Való Világé, azon egyszerű oknál fogva, hogy egy-két héttel előbb kezdődött. A második szériánál viszont rosszkor dőltek hátra, hogy ráérnek elkezdeni, hisz úgyis ők a nézettebbek, hát nem. A VV2 beelőzte őket, le is tarolta a piacot, de annyira, hogy kb. onnantól datálódik az RTL diadalmenete, mert (ki hinné ma már), addig a TV2 volt a piacvezető.

Az egzotikus sztárszívatás műfajban is ez működik: hiába, hogy (véleményem szerint) a Frei verzió életszerűbb, változatosabb, látványosabb; később kezdődött, mint a konkurencia, ráadásul az RTL ma már nagyobb brand, tehát a Celeb vagyok... tarol, az olyan finomságokra meg kevesen figyelnek, mint hogy a Frei műsor (még ha részleteiben ismerős is lehet innen-onnan) tényleg egy saját fejlesztés (keverék), ami sokkal több munkával jár, mint lecsapni egy bejáratott stábbal dolgozó licenszre, ahol lényegében csak kezdési időpontot kellett egyeztetni. Melyiket egyszerűbb megoldani? Egy olyan forgatást, ahol egy kicsinyke állandó helyszín van, és a stáb hotelben alszik, vagy egy olyat, amelyik a civilizációtól távol folyamatosan vándorol?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.11.12. 13:31:17

"TV2 műsora töredék költségvetésből dolgozik. "

Biztos vagy te ebben?

Kokimaki 2008.11.12. 13:32:08

Emberek! Olvassatok bele nezettseg.blog.hu ez egy fizetett lejárató kampány a tv2 ellen. Tippem sincs ki pénzelheti!!!:D

"azta" 2008.11.12. 13:32:50

dehát ez nem szeretetszolgálat :D
senkit sem érdekel, hogy a Frei agyal valamin, megcsinálja és az vagy jó lesz vagy bukik! az a lényeg, hogy elvisszük e a műsorsávot vagy sem! elhiheted kedves Frozina, hogy hozzáállás és egyéb nyalánkságok tekintetében a két ker. adó közt az égvilágon semmi különbség! ráadásul ez így is van rendben!

thetriggerhappy 2008.11.12. 13:34:25

fedor,

így pontos.

egy észrevételem azért van: a frei műsor néha bántóan falu tv színvonalú. szerkesztési, dramaturgiai hibákkal van tele. a két műsorvezetőt pedig látni sem bírom.

a celebet soha nem forgatták argentinában, az angol széria ausztráliában készült, így betanult stábról nem beszélhetünk. egyszerűen jobbak a szakemberek. azt meg sem említem, hogy normál esetben egy ilyen műsort mennyi ideig szerveznek és most erre mennyi volt....

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.11.12. 13:39:30

No, az van - nem először írom le - hogy nem értem a Senorita Szöszi bukását (akármit is jelentsen ez:)

Sztem kifejezetten szórakoztató (jól megírt, jól castingolt, jól előadtott stb)

És a Frei afrikás műsora sem olyan dögunalom, mint a celebes

Ettől függetlenül továbbra is igen magas a tv2 elkúrási rátája...

Bomerao 2008.11.12. 13:40:32

Celeb vagyok, tudtommal úgy megbukott az amerikaiaknál és az angoloknál mint kezdő kurva a tripper teszten! Persze tudjuk mi kell a magyar népnek, méltó régni nagy híréhez...nálunk ez is megy, botrány!

Hauzer 2008.11.12. 13:40:59

Kokimaki: Lehet ,hogy lejáratás is, de a szar műsor az szar műsor..lásd XXL "pályafutása"..

Dmg 2008.11.12. 13:46:58

Xaver,Kakimaki:Ti miért nem láttok túl az orrotokon?

Dmg 2008.11.12. 13:50:46

Bomerao:bárcsak igazad lenne.De tényleg rosszul tudod.
Imdbn csak annyi van hogy az utolsó évad a 8-ik:
www.imdb.com/title/tt0338616/

lenovino 2008.11.12. 13:54:53

Fedor!
Igen biztos vagyok benne! Töredékből dolgozik!

Baszkurátor 2008.11.12. 13:55:54

@ Gazuzem 2008.11.12. 12:41:38

Ebben sok igazság van, legalábbis szerintem.
Ugyan én a születetteket nem nézem de szívesen NÉZNÉM a qrva NCIS-t, a Numb3rs-t vagy éppen a Különlegeseket Mariskával az élen.De könyörgöm, 23:40-re rakni ???
Isten bizony mondom, hogy azt az embert aki kitalálja ezeket az időpontokat a saját kibas***t lábával verném agyon.

@ A Hannibal Lektűr-attitűd · hannibal.blog.hu 2008.11.12. 13:39:30

Biztos igazad van meg hát végülis mindenki azt néz amit akar de én ha meglátom / hallom ezt az idióta szőke csipát hisztizni vagy a másik, nőnek öltözött fa**talicskát hát legszívesebben kidobnám a tv-t az ablakon.

Bomerao 2008.11.12. 14:01:39

DMG:
4,4 IMDB-n ez aztán eredmény a javából!

thetriggerhappy 2008.11.12. 14:06:03

lenovino!

te is tévedsz....szó sincs milliárdokról. közel sem.

Secnir 2008.11.12. 14:06:09

baszkurátor teljesen igazad van.

nálunk az asszony a TV (mármint a készülék) megmentése érdekében néha rámnéz, óvatosan elveszi a távirányítót, és elkezdi rajta nyomogatni a gombokat, vagy berak egy dvd-t, mielőtt felrobbanok. vagy szimplán elkezdek hülyülni.
TI. vannak olyan 'sorozatok' (nevezzük így, mert se nem film, se nem mű, se nem alkotás), amit ha nézek 3 percig, akkor elkezd zsibbadni az agyam, elnehezedik a kezem-lábam, a nyál folyik a szám sarkából, miközben előrebicsaklik a fejem, és a szemeim elkezednek elhomályosodni. mindeközben a fejemben monoton zúgó hangot hallok.
ilyen a senorita szöszi, az xxl volt (az első öt perce, amit láttam), a maúnika saú, barát józsef eszmefuttatásai, a találkikkiötbetűbőlaszótéstelefonáljbedegyorsanöccázéhóóóóógy nyerjegyutatésszázezerforintotéstvékészélketisegyütt.
és sorolhatnám.
csodálkoznak, hogy felvirágzik a dvd-másolás és a torrentpiac?

cbc 2008.11.12. 14:06:23

Divat a TV2-t és Várdyt fikázni, aki olyan amilyen, azonban ebben az interjúban több fontos dolgot mondott, ami igaz.

Az egyik ilyen pl. hogy a TV2 2007-ig nem tudta eldönteni milyen televízió szeretne lenni. Egyrészt próbált kereskedelmi lenni, másrészt nem tudott elszakadni a Tolvaly-Pintér időkben indult közszolgálati beütésektől, melyben nagy szerepet játszottak a kezdésre áthívott MTV-sek.

Akkor még meg lehetett csinálni, hogy egy Pomezanszki György nevű ember főszerkesztő legyen a reggeli műsorban - aki járatos MTV-s berkekben tudja miért a csodálkozás - (hacsak ideig óráig is), hogy szegény Práger György Falu TV-t csinálhatott, amibe ott is belebukott (akit érdekel elmondom miért, vagy éppen azt, hogy nekiálljanak szórakozni focimeccsekkel.

Ma már ez ugyan nincs, de az "eszmétől" egészen tavalyig nem tudott a TV2 megszabadulni, jöttek színvonalas, de drága és rétegeket érdeklő műsorok, miközben a konkurencia Story-Blikk-Hot magazin színvonalon, de kőkeményen kiszámított tervek alapján ontotta a nyugaton már jól bevált műsorokat. Az RTL is csinál ugyan közszolgálatit, de azt jól szétszórja a struktúrában, 1-2 percekre a többségét.

Aztán próbálkoztak a TV2-nél ilyesmivel is, hogy sorozat. KB TV, meg 7-es csatorna, a 80-as évek sablonjai és képi megoldásai alapján. Olyan is lett. Rengeteg volt (van) a magazinműsor, amiket az RTL már hosszú évek óta kiírtott (pl. Akták, Rendőrségi magazin).

Nem volt ellenszer a Barátok köztre sem sokáig, a Jóban Rosszban már megközeltően hasonló színvonalú, csakhát megint nem ők tarolták le a piacot, mint ahogy fent helyesen látta meg valaki, hogy a BB2 időzítést is rettenetesen elrontották.

Ami most van, az már valóban kezd egy klasszikus kereskedelmi tv-re hasonlítani, bár a reggeli műsor továbbra is mindent alulmúl - pl. fogalmam sincs miért jó a képernyő alján reggelire idegbajos nézők politikai hörgéseit olvasni - de mondjuk a reggeli műsorgyártás az RTL-nek sem megy igazán.

Szerintem időt kell még adni a TV2-nek, ne felejtse el senki, hogy az RTL is mennyi műsort levett/bebuktatott, csak jobb a kommunikációjuk. Érdekes, hogy csak és kizárólag a TV2-ből olvashatóak pletykák, félinfók, miközben az RTL háza táján igen nagy csend van.

Tévedése talán ott volt Várdynak, hogy Bagi-Nacsával, és az évek óta ripacskodásból élő IHM-el meg lehet újítani egy csatornát. Megújulás régi arcokkal...igen, Gálvölgyit is megnézik a konkurenciánál, pedig minősíthetetlen szar amit csinál, de ő még mindig elég nagy név. Bagiék meg nem. (Ja igen, és az XXL az tényleg egy nagy tévedés volt, pláne hétköznap estére...)

thetriggerhappy 2008.11.12. 14:06:55

bomerao,

az, hogy az imdb-n szavazóknak hogyan tetszett, szerinted mit jelent?

thetriggerhappy 2008.11.12. 14:11:19

cbc,

várdyval egy gond van, amit már sokan elmondtak: kapkod. nem sikeres egy első adás? vegyük le, tegyük át, stb, stb... az rtl-en sok-sok éve futó műsorok sikeresek, pont azért mert a kirívó eseteket kivéve, türelmes volt a vezetőség.
nem kell jobb példa, elég csak azt idézni, hogy a tv2 97 óta 4x vagy 5x váltott logót, az rtl egyszer sem, max a színeken változtatott. szerintem ez mindent megmagyaráz.

Dmg 2008.11.12. 14:12:13

Bomerao:
Én azért linkeltem be hogy lásd rosszul tudod.Már jó ideje megy sikeresen.Engem legalábbis nem nagyon érdekel hogy mennyit kapott csak azért linkeltem hogy lásd nem csak kitaláltam amit mondok.

cubalibre 2008.11.12. 14:12:47

Hát én megnéztem ennek a Várdynak a fényképét, egy buta tekintetű yuppie. A diplomáját szerintem valami Isten háza mögötti főiskola kommunikáció szakán szerezhette levelezőn. Most meg osztja az észt.

cbc 2008.11.12. 14:13:38

Amit még az RTL Klub jobban csinált: színészekre bízta a műsorok vezetését, míg a TV2 nagyon sokszor újságírókra. Ebből a szempontból a mélypont az volt, hogy Sváby Andrásnak vetélkedőt adtak.

Ugye egy újságírónak mindenféle véleménye van, meg ötletetei, meg nézetei - ami ebbe a világba nem fér bele. A színésznek megmondják, hogy abba a kamerába nézz, ha intünk olvasd a súgógépet, adás lemegy, kassza, viszlát, nem pofázik vissza, mert legközelebb más jön.

Nagyon érdekes volt pl. a legutóbbi Erzsébet hidas hisztinél látni, hogy az RTL délelőtti műsor vezetőinek EGYETLEN kérdésük sem volt a helyszínről élőben kapcsolt riporterhez - nyilvánvalóan utasították őket, hogy nehogy bármit is kérdezzenek, hiszen tőlük ez nem is elvárható, ők legyenek szépek, és olvassák a gépet.

Ilyen apró finomságokra is érdemes figyelni :)

fanatique 2008.11.12. 14:15:00

A nézettség mérésével szeretném megtudni, hogy mi a véleménye a szakújságírónak.
SzabóZ-re gondoltam...

Szóval az AGB közel 1.000 lakásban méri a nézettséget a tv-hez kapcsolt berendezéssel. Azt lehet-e tudni, hogy valamilyen cég auditálja-e ezt a módszert? Gondolok itt ilyenre, hogy ellenőrzi-e valaki, hogy a mintát változtatják-e a televíó-nézési szokások, technológiai változások függvényében? Ellenőrzi-e valaki, hogy a listában szereplő háztartások címét titokban tartja-e az AGB ill. annak minden munkatársa?

Mert hát - jó magyar szokás szerint összeesküvéselméletileg és TERMÉSZETESEN hipotetikusan megközelítve a dolgot-, elképzelhető az a win-win sztuáció, hogy a mintából mondjuk 20-30% kap havi 50.000 forintot azért, mert folyamatosan egy adott csatornát néz. Ezzel jól jár a csatorna, mert éves szinten 20-30 MFt-ból megvan a minimum 20-30%-os share, jól jár aki a listát kiszivárogtatja, mert a 20-30 MFt felét ő kapja és jól jár a háztartás is, mert a semmiért megvan a havi törlesztőrészlet vagy a nyaralás a családnak.

cbc 2008.11.12. 14:16:04

tth:

nem biztos, hogy a türelem volt az ok, lehet a szerződések, mint írtam nagyon sok minden nagyon gyorsan megbukott az RTL-en :-)

a designváltással szerintem nincs gond, az RTL híradó pl. évek óta okádékul néz ki, de majdnem minden ország RTL csatornáján ilyen virtuális szar. Nekem a TV2 arculat jobban tetszett mindig is.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.11.12. 14:18:42

Az RTL egész egyszerűen brand lett. "A" tévécsatorna. Mindent elmond az, hogy amikor az összes tévé ugyanazt közvetíti (pl. tűzijáték), akkor is az RTL a legnézettebb, mert a pógár automatikusan odakapcsol. És ez ellen a mentalitás ellen nagyon nehéz tenni, pláne, ha olyanokkal próbálkoznak, mint az XXL (brrrr...)

cbc 2008.11.12. 14:22:00

...illetve sokkal erősebb a PR-je. Győzike is minden volt már, csak méhen kívüli terhes nem, miközben azért akinek kis sütnivalója van, tudja, hogy a szenzációként tálalt történetekből többnyire maximum az újság aznapi dátuma az igaz. Most épp bulimiás, ha jól tudom. És ez kell a népnek, a TV2-nek viszont nincsenek ilyen fegyverei, Lagzi Lajos óta, akit hála istennek örökre levettek a képernyőről.

thetriggerhappy 2008.11.12. 14:28:50

cbc,

szerinted azért hagynak fent sokáig műsorokat, mert olyanok a szerződések?

thetriggerhappy 2008.11.12. 14:30:00

cbc,

sokan elfelejtik, hogy győzike a tv2-től ment át az rtl-hez.....ők nem tudták "kiaknázni". ennyit a szakemberekről.

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.12. 14:33:15

SzabóZ: köszi, hogy felhívtad a figyelmet az interjúra! Szórakoztató volt. :)
"Várdy fényezi a szart"
nezettseg.blog.hu/2008/11/12/vardy_fenyezi_a_szart

Bomerao 2008.11.12. 14:43:56

thetriggerhappy
Ezt komolyan kérdezed?:D Rájössz magadtól egy szavazós oldal összefüggésére vagy...
Amúgy még DMG-t kérdezd ő linkelte IMDB-t. De szerintem engem támasztott alá!

cbc 2008.11.12. 14:46:12

Háát pl. a Szeress Most ugye bukó volt, de mégis ment jódarabig, mert le volt gyártva ki volt fizetve.

Dmg 2008.11.12. 14:51:21

Bomerao:
Logikával hadilábon állsz?
Leirod hogy külföldön ezek megbuktak.
Leirjuk hogy nem igy van (Az imdb-s linket csak azért raktam oda hogy elhidd.Rakhattam volna oda más oldalról is linket.)
És ez téged támasztott alá.
Raadásul 8 évad ment le 6 év alatt.Szerinted akkor nem volt sikeres külföldön?Gondolkozz már légyszives.

belakatus 2008.11.12. 14:52:11

SzabóZ a nyomorék "szabadúszó" blogoló. Szabaduszó akinek érdekes módon minden posztja egy eszme felé hajlik:D Persze teljesen nonprofit alapon! Térde imára minden nap az RTL előtt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.11.12. 15:03:01

Idejön valaki, gyorsan regisztrál két nicket (mindketten ma regisztráltak, és mind belakatusnak, mint tothakosnak ez volt a legelső! hozzászólása itt a blog.hu-n), és elkezdi minősíthetetlen hangon gyalázni a blogírót. Nagyon bátor, de vajon ezek alapján ki a gyanúsabb, hogy fizetett érdekből írogat ide?

kredi 2008.11.12. 15:07:00

"...sikersorozatainkat a House-t, a Született feleségek-et vagy akár az NCIS - Tengerészeti helyszínelők-et."

Gratulálok. Ezek szerint egy sikersorozatot hagytak ki lazán a műsorból, amikor kezdődött a "szarok a fejükre estek". Helyette volt Numb3rs és Különleges ügyosztály. Ügyes, átgondolt döntés lehetett ez is, amolyan tévékettős...

thetriggerhappy 2008.11.12. 15:07:29

bomerao,
azért linkelte be, hogy bebizonyítsa, hán széria is futott a műsorból. amiből 8 szériát gyártanak, nem nagyon lehet sikertelen műsor.
a szavazás több okból is érddektelen: ha itt megszavaztatnád a győzike show, van egy fogadásom, hogy elég alacsonyan lenne a tetszési index. ettől még ugye nem egy sikertelen műsor......

ha nem érted, szívesen elmagyarázom.

thetriggerhappy 2008.11.12. 15:09:02

cbc,

nem is rtl műsor volt. :-) mit is írtam a szakemberekről?

"azta" 2008.11.12. 15:12:05

" cbc 2008.11.12. 14:16:04
a designváltással szerintem nincs gond, az RTL híradó pl. évek óta okádékul néz ki, de majdnem minden ország RTL csatornáján ilyen virtuális szar. Nekem a TV2 arculat jobban tetszett mindig is. "
óóó! úgy látom Te értesz itt egy két dolgot - kérdés, ha már híradó:
-mi a bánatér állnak fel néha a tényekes szpíkerek valami óriási monitor elé? hihetetlenül idegesítően igénytelen... tudom, hogy off, de talán tudod rá a választ : )

"azta" 2008.11.12. 15:16:30

mónika, győzike, balázs és társai - miért gondolja itt mindenki, hogy a tv-műsorokat javarészt egyetemi tanárok, brókerek, helyettes ügyészek nézik?? fel nem foghatom! néha nekem is fizikai kín, hogy fogatlan stúdióvendégek eszement problémái érdeklik az emberek túlnyomó többségét, de hát ez van! ezt kell szeretni!

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2008.11.12. 15:28:56

XXL-be annyi volt a jó, mikor kitalálta valaki, hogy kellene egy szórakoztató szkeccses show-t csinálni.

A szándék meg volt, csak rossz lett a műsor.

Én a weboldalukon néztem meg a videóikat. Hát legutóbb nagy nehezen megnéztem egy Magyarok az űrben részt a CC-n. Nem mondom h szuper műsor, de egy jeleneten többet nevettem, mint az XXL adáson összesen.

Ha viszont tévében néztem volna, akkor még a reklámblokkot se várom meg és elkapcsoltam volna.

Kicsit sajnálom h mostanában ezt a műfajt hanyagolják. Nem hiszem, hogy ne lennének ma Mo-n jó írók.

Az egyidejű hasonló műsorokról pedig az a véleményem, hogy eddig is volt és ezután is lesz a két nagy között
(Gondoljuk csak a TV2 saját celeb-vacsis műsorára vagy az RTL Dáridóira - Koós ill. Jimmy vezetésével).

Secnir 2008.11.12. 15:32:58

az sbs akkor baxta el a tv2 sorsát, amikor anno a tv3-at szüntette meg, nem a tv2-t.
a tv3 olyan színvonalú volt, amilyet ma sem a tv2 sem az rtl nem tud produkálni. van egy olyan érzésem, nem is fog tudni...

cbc 2008.11.12. 15:37:57

azta:

hogy mozgalmasabb legyen a híradó képi világa, ami alapesetben fix képekből áll.

angliában pl. a five-nál egy hosszú kanapén és egy üvegasztal előtt üldölgél a műsorvezető, a sky newson a newsroom kellős közepére építették be a díszletet, az USA-ban pedig már mindent csinálnak, ülnek-állnak-mászkálnak.

itthon az előző híradódíszletben az m1 próbált játszani kameramozgásokkal, újításokkal, mert egyébként a hazai híradós képi világ leginkább abból áll, hogy jórészt fix kamerák vannak, amikre még operatőr sem kell, mert nem mozognak semerre, max 1 kamera van ami az adás elején-végén kicsit svenkel, variózik, ennyi, egy kameraman elintézi az összes stúdiókamera kezelését.

egyébként ha kifejezetten undorító dolgot akartok látni, akkor Duna TV Híróra - gyönyörű példa, hogy a drágán vásárolt berendezésekből hogy lehet igazi szemetet előállítani.

cbc 2008.11.12. 15:39:18

tv3: bocsánat, az egy szinte kizárólag késő délután és este sugárzó csatorna volt, és bizony azon is volt gyenge műsor dögivel.

"azta" 2008.11.12. 15:46:13

cbc! én ezt érteném, csak ez úgy valósul meg, hogy odaáll ez elé a baszom nagy képernyő elé, én meg várom (bár előre tudom, hogy hiába), hogy történik valami, mutatnak valami fontosat, mittudomén, ehelyett csak áll előtte és semmi más. teljesen értelmetlen!

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.11.12. 15:48:06

Huhh, ez az interjú bennem is felnyomta a pumpát. Ilyen hülyeségeket beszélni.
Hogy lehet, hogy a programigazgató nem tudja, mitől sikeres a műsor? Meg, hogy a világgazdaság a hibás mindenért, nekik semmi felelősségük nincs?

Írtam is róla!

Secnir 2008.11.12. 15:48:51

cbc:
a tv3 egész napos volt, hírműsorokkal, sorozatokkal stb.
ott ment először a rémrendes, minden csütörtökön sci-fi nap, viszonylag új, 3-4 éves filmek mentek, 7(!) órakor kezdték őket, vagy a sorozat ment 7-kor és este 8-kor a nagymozi. minimális reklám. normális műsorvezetők. normális hírszerkesztők.
a mai napig a star trek-es filmjeim a tv3-ról vettem fel. a S.A.A.B-ot szintén. egy scifi sorozatot úgy leadni, hogy naponta ment egy rész? kit érdekelt, hogy közben van 2 reklám? most? dr. house hetente egyszer, 4-6 reklámmal szétbaszva?
ott ha egy film 107 perc volt, akkor abból nem vágtak ki semmit. minek? azért nézte a szerencsétlen, aki leült elé.
amikor a tv3 megszűnt, a műsorok felét eladta az rtl-nek, a többit megtartotta - és elfelejtette.
dögöljenek meg.

Secnir 2008.11.12. 15:51:20

később azt is megcsinálták, hogy az esti filmeket éjjel-hajnalban megismételték, hogy a későn érkezők stb. is meg tudják nézni.
van erre példa ma nálunk? legfeljebb a film+-on egy hónap múlva ismétlik meg a karatesárkányharcos VIII. és a véresököl XI. között.
esetleg.

cbc 2008.11.12. 15:55:20

azta: képileg izgalmasabb, ennyi

secnir: nézz csak meg régi műsorújságokat, nem volt a tv3 egésznapos, max hétvégén. a hír3-ról meg annyit,hogy késő este FELVÉTELRŐL megismételték a kora esti adást, melynek köszönhetően mindig lemaradtak mindenről. Híradó felvételről, ez is ritkaság azért :)

Secnir 2008.11.12. 15:57:18

nagyon haragsozm emiatt a TV2-re. vártam, hogy legalább a színvonalat átveszik. Hardy tökéletes hírszerkesztő volt, nem voltak blikkbe illő riportok. a saját készítésű műsorok jól kidolgozottak voltak (pl az autómánia, asszem így kezdték két ripaccsal, az egyik egy szőke punk volt, a másik egy barna hajú töpszli csávó).
lehetne sorolni, de kár, mert csak felkapom a cukrot, aztán ilyenkor meg kell innom egy sört, de még dolgozom...

Secnir 2008.11.12. 15:59:18

cbc:
igen, de a megszűnése előtt volt egy váltás, kb 3 évvel, akkor kezdték el normálisan nyomni.
ami meg a híradót illeti: ok, de így legalább nem csúsztak a műsorokkal. mint a HBO-hoz, órát lehetett igazítani.

cbc 2008.11.12. 16:03:24

amúgy az itthoni híradós szerkesztőkkel szerintem nincs probléma, nézd meg milyen témák vannak mondjuk az amerikai nagy hálózatok (ABC,CBS,NBC) híradóiban, vagy egy helyi állami adásban, hujujjjuj :-)

a brit bulvárlapok sem egyszerűek, azokhoz képest pl. a Blikk kb Élet és Irodalom :)

cbc 2008.11.12. 16:05:57

A műsorok csúszásának rengeteg oka van, pl. a hirdetések, technológiai folyamatok, másik csatorna konkurens műsora :) Ha itthon is adnának VPS jelet, tökre nem lenne érdekes mikor kezdődik az adás valójában, de nem költenek rá.

Másodpercre is indulhatnának műsorok, mint pl. a híradók esetében meg is történik, de ma már ez annyira elfogadott, hogy keveseket érdekel.

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.12. 16:08:36

"pl az autómánia, asszem így kezdték két ripaccsal, az egyik egy szőke punk volt, a másik egy barna hajú töpszli csávó)"

Azt TotalCarnak hívták és nem a Tv3-on, ahnem a TV2-n indult még a Sváby-nak köszönhetően. A szőke punk a Winkler, a TotalCar.hu főszerkesztője, a töpszli csávó meg a Bazsó, aki valamilyen igazgató az Indexnél.

De amúgy stimmel. :D

Secnir 2008.11.12. 16:10:05

szakbarbár:
de neeeem, tudom, hogy mi volt, de előtte nem voltak ott is?

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.12. 16:13:26

Sváby Bandi fedezte fel őket. Olvasta az autós site-ot, megtetszett neki és felhívta a Bazsót/Winklert, mittudomén melyiket és megkérdezte, nem lenne-e kedvük autós műsort csinálni.

Bár nálam itt biztos vannak autentikusabb források is, de kb. így történt.

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.12. 17:26:46

marinka: drukkolhat SzabóZ, meg a teljes brigád a TV2-nek, de attól nem lesznek jobbak.
Szerintem is jobb lenne, ha erősebb lenne a TV2, mert az élesebb verseny az jobb a nézőknek is.
Az RTL ősszel azért indított ennyi új műsort, mert azért tartottak attól, hogy megerősödik a TV2.
Figyeld meg, tavasszal az RTL spórolni fog a műsorokon! Egy példával élve: ha 50 forintból lenyomják a TV2-t, akkor nem fognak 100-at elkölteni.
Ez tényleg szar...

De nehogy már a Hamilton tehessen arról, hogy a Piquet szarul vezet! :)

"Az RTL-t a kicsik majd szépen, lassan megzabálják"
Van egy rossz hírem: a kicsit egy jelentős része is az RTL-é. Trükkösen van megoldva, de ez a helyet.

Fanyuvo 2008.11.12. 17:51:46

"A Tények szerintem erős márka, jó imidzzsel, nem kell hozzányúlni, alakítani."
Már 10 embert el is küldtek...

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.12. 19:04:51

Utoljára, de most aztán tényleg utoljára kidobnánk a véres rongyot az út közepére, hadd marakodjon mindenki, tépje, szaggassa mindenki. Hogy akkor mi is van a Tv2 és az RTL Klub küzdelmével. És mi köze ehhez a Comment:comnak.
Először is, a Tv2 és az RTL Klub küzdelme egyre mocskosabb, amit ugyebár jól jelez, hogy a csatorna két vezetetője állítólag össze is verekedett egy szórakozóhelyen. Ennek egyrészt piaci, másrészt személyes okai vannak. A piaci okok közel a legfontosabb, hogy a Tv2 piacvezető szerepre tőr, Várdy Zoltán, a Tv2 vezérigazgatója ezt ígérte az SBS-t megvásárló ProSiebenSat1-csoport vezetőinek. A nézettségnövelő, drága próbálkozások persze, hogy sértik az RTL Klub érdekeit, éleződik a verseny, másrészt a Tv2 több szakembert is átcsábított az RTL Klubtól, ami rosszul érintette a csatornát. Személyes okok miatt viszont ez a csata durvább, mint ahogy azt más piacokon megszokott. A Tv2 jelenlegi kreatív vezetőjét, Árpa Attilát az RTL Klub kirúgta, így számára ez a nézettségi harc érzelmi kérdés is. Ráadásul Várdy Zoltán amerikai cégvezetési módszerének fontos eleme, hogy a dolgozókat érzelmileg is bevonja a piaci küzdelembe.
Ebbe a harcba csöppent bele a Comkment:com mint túlnyomórészt a televíziózással foglalkozó médiaszakblog. Adott két cég, az egyik sikeres, a másik sok év után is a helyét keresi, hiszen ne felejtsük el, hogy Várdy Zoltán még csak nem is az előző vezető, Kereszty Gábor hibáit próbálja orvosolni (azért már az is nagy munka lenne), hanem még a Pintér Dezső által létrehozott félig közszolgálati kereskedelmi tévé öreges imidzsét akarja megváltoztatni.
Az egyik cég úgy működik, mint egy nyugati cég, úgy, mint ahogy számtalan magyar nagyvállalat, a másik viszont az állandó vezetőcserék miatt is szervezeti kultúrájában is sok mindenben hasonlít egy állami hivatalra. Az eltérő vállalati kultúra egyik legfontosabb következménye, hogy az egyik cégtől ritkán szivárognak ki a céget rosszul érintő információk, a másiktól annál gyakrabban.
És persze emiatt a két cég másképp kommunikál a sajtóval is. Az egyik, ha nehezen is, de megérti, hogy nem minden médiát lehet együttműködési szerződésekkel irányítani, nem lehet pr-cikkeket megjelentetni, vannak független szerkesztőségek, sőt olyan blogok is, amelyek amerikai és nyugat-európai minták alapján örömmel közölnek iparági pletykákat, híreszteléseket, hogy jól értesültségükkel szolgálják ki az egyre könnyebben elpártoló olvasókat. A másik viszont, talán mivel személyes kérdésnek tekinti a céget ért kritikákat, inkább elzárkózik attól, hogy megtanuljon együttműködni, vagy inkább együtt élni a bulvármédiától eltérően működő blogokkal.
És akkor az egyik kis megerőltetéssel, és jelentős többletköltségekkel, de megtartja piaci pozícióját, míg a másik minden próbálkozása ellenére sokadszorra is kudarcot vall. Az egyik az RTL Klub, a másik meg a Tv2.
A Comment:com pedig persze, hogy megírja, hogy az a csatorna, amelyik előre bejelentette, hogy nagyot akar növelni nézettségén, elbukott. Mert ennek van hírértéke. És persze, hogy megírja hogy rosszak a műsorai, ahogy egyébként már a konkurensről is számtalanszor megírta, ha rossz műsort csinált. Az RTL Klub ezt viszonylag jól viseli, minden bizonnyal tudják, hogy a Comment:com olvasóközönsége azért nem sokat változtat egy országos adó nézettségén. A Tv2 viszont megsértődik. Az RTL Klub, számunkra egyébként szomorú ez, viszonylag jól védi a titkait, míg a Tv2-től szivárog az információ. Amikor pedig lebuknak, hogy egy valóságshow-t előre megrendeztek (ne legyünk naivak, a legtöbb reality műsor a világon így készül, de sajnos nehezen lehet bizonyítani), akkor nem kezeli jól a kommunikációs problémát: tovább hazudik, egyszer azt mondja, hogy a műsor legfeljebb mesterkéltnek tűnik, másszor pedig hogy persze hogy megrendezett, de ezt mindenki tudja. Mindezt attól függően, hogy melyik újságnak nyilatkoznak, és annak a lapnak mi a célcsoportja. Az őt leleplező médiát pedig megpróbálja bojkottálni, állami tulajdont hasznosító (a frekvencia ugyanis az) vállalatként egyszerűen azt mondja, hogy a kérdéseinkre ezentúl nem válaszol. És még rendőrségi feljelentést is teszt.
Mi megpróbáljuk kezelni a helyzetet, igyekszünk mindkét tévétől ugyanakkora távolságot tartani, de azt úgy elég nehéz, hogy az egyik ellenséget lát az őt kritizálókban. Hát itt tartunk most.

szkepi 2008.11.12. 19:08:43

emberek!aholárpa ,ott a mutyi és a bukás

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.12. 19:20:29

fanatique,
cbc biztos nagyon ert hozza, de azert inkabb olvasd el ezt ket lelkes amator tollabol.
index.hu/kultur/media/agbhun
regi a cikk, annyi valtozott, hogy nagyobb lett a panel, tobb ember van benbe a meresben igy a kis adok nezettsege is pontosabb.

ceetrom.izu.banan 2008.11.12. 19:25:04

zsabózé:
"Par ezer ember szokasai alapjan le lehet merni a lakossag szokasait, erre valo a kozvelemenykutatas."

nem lehet... de lehet becsülni, ami elhiszem hogy számodra ugyanaz, de azért lehet hogy vannak akiknek fontos ez az apró különbség...

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.12. 19:31:34

kedves banan, mint mondtam erre valo a hibahatar. Megmondod hogy mekkora esellyel ennyi a nezettsege, maskepp hogy (szinte) biztosan milyen ertekek kozt volt a nezettsege. Igy mar elfogadod?

Dave_hu (törölt) 2008.11.12. 19:35:42

mondanék még egy érdekes aspektust: sztárok. celebek.

ha celeb lennék, és adott volna két csatorna, amelyek közül választani kell, hiszen az egyik csatorna ismert emberei nem keveredhetnek a másikéval. Nem létezik Stohl Andrásos vagy Jáksós sztárhir a tv2-n, és sosem fognak bekerülni a 10! toplistájába, és forditva sem.

Szóval választanom kell, akkor már nem feltétlen csak a pénz fog dönteni, hiszen gondolom sztárkörökben is mindenki a győztes csapathoz akar tartozni.

Vegyük pl. hogy én vagyok Sebestyén Balázs, aki ma abszolúte a legnagyobb tv-s sztár, első számú műsorvezető. Keresek mondjuk 2 millát havonta az rtl-nél, de megkeres a tv2 hogy vezessek náluk heti műsort hetente 1 millióért. Elvállalom? Biztos nem, mert nem akarom, hogy egy bukdácsoló tv béna műsora lerombolja az évek alatt kiharcolt ismertségemet.

Vagyis a legnépszerűbb arcok mostmár lassan megszerezhetetlenek a tv2-nek.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.12. 19:39:30

hat dave ez azert ugy megy, hogy egymasra licitalnak. a tv2nek 4 milliot is meger mondjuk vago. de egy ilyen szintu embernek mar merlegelnie kell hogy elmegy-e, mert utana ott is marad. kicsi a magyar piac, keves ember szambazik ide-oda. havas megprobalta, most a storytvn van.

Dave_hu (törölt) 2008.11.12. 19:51:47

épp ezt mondom: kevés ember, de eddig kb. mindegy volt melyik csatornánál volt vki, a pénz dönthetett. De mostmár az rtl megteheti, hogy akár kevesebb pénzért ott tartja a sztárjait, mert ő a sikeres adó. Hány nagy tv2-s leigazolás tűnt el a süllyesztőben?

Még egy dolog: Casting.
Nem tudom, hogy ki ért ennyire hozzá az rtl-nél, de valahogy mindig megtalálják a megfelelő embert: ki gondolná hogy Delhusa Gjon működik egy dzsungelreality-ben. Nekem nem jutna eszembe.

És a tv2 miért gondolja, hogy Győzikét kapnak Bódi Guszti személyében?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.11.12. 20:03:21

ok, akkor felreertettem, igy igaz.

Moci 2008.11.12. 20:50:26

Ki rúgták a Páncél Andit?
Az egyetlen NŐ(!!!!) a Tv2-nél aki
nekem bejött,mindenféleképp!
Az a lópicsa liptai meg új müsort
kapott!Hát ez a Várdy faszfej egy igazi faszfej!
(És csak zárójelben és nagyon halkan jegyzem meg,hogy a mokka e heti müsorvazetö párositása,évek óta az egyik legjobb)
CSAK EL NE KIABÁLJAM!!!!

Fanyuvo 2008.11.12. 21:22:45

Moci orulj neki, hogy nem ismerted szemelyesen.

dezsorezso 2008.11.12. 21:31:23

Alternatíva az afrikai baromság helyett:
www.m6.fr/html/emissions/pekinexpress/
a TV5 Europe-n szerda és szombat este. (3. évad)

A TV2 minősítse át magát sorozatcsatornává, így megszabadulhat az génytelen műsorjaitól (a hírműsorszerüségtől, a szombati áltudományos és a vasárnapi szennymagazinjától meg a többitől) Mert sorozatcsatornaként nem kell hírműsort (mondjuk azt tíz éve nem tud) készíteni.

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.13. 00:23:54

Hírműsorok: azért az nem volt annyira meglepő, hogy hozzá fognak nyúlni a hírműsorokhoz. Német lapok sokat cikkeztek arról 1,5 éve, hogy a Pro7 és a Sat1 leépítette a híradóját.

m921: azért valamiféle hírműsort a jelenlegi magyar törvények szerint kell csinálniuk. Az is igaz, hogy ezen azért sokat lehet spórolni.

Más kérdés, hogy érdemes-e, mert a Tények a TV2 egyik legbiztosabb műsora. Mármint nézettség szempontjából. Amikor cudarul állnak az előtte és utána lévő programok (mint most), a Tények akkor is jó eredményt ér el.

Coyote36 2008.11.13. 03:46:37

Az új RTL kontra TV2 celebreality-vel kapcsolatban lenne véleményem, tulajdonképpen bizonyos mértékben csatlakozva néhány korábbi hozzászóláshoz. Nagyon ritkán nézek hasonló műsort, a Celeb vagyok második részének első adását láttam először. Lehet, hogy az RTL-es verzió nem a túlélés kőkemény valóságára épít, de könyörgöm, Bódy Gusztiból meg társaiból nem lesz soha akcióhős, és nem is ezért nézi Őket az embert. Győzikét az RTL klubon azért nézi a jónép, mert boldogság azt látni, hogy van nálunk is szánalmasabb, gyávább, tehetségtelenebb ember ezen a világon. Nem tudom, hogy pontosan kik is vannak a TV2 verzióban, de az biztos hogy egyikük sem amiatt lett magyarsztár ,mert érdekes ebben a szerepben. Ebből e szempontból ugyanis Ők egyszerű átlagemberekké válnak, a szomszéd Mariska néni is szerepelhetne az adásban. Persze ha be tudnák harangozni előre, hogy az exminiszter mocsárba fullad, miközben Kozsó a farkát veri a bozótban, biztos nagyobb lenne a siker. Az RTL-nél volt botrány, jók lettek a pszichológiai profil csoportok is, de ezt már megszokhattuk az RTL sikereinek hátterében. Én a BB2 kudarcát inkább ebben láttam annó, hogy az első széria végénél már egyértelműen izgalmasabb lett a VV, a BB2 szereplőire pedig már 10 perc után nem lehetett emlékezni, annyira unalmas csapat volt. A másik a műsorvezetés. De tényleg, Liptai Klaudia? Liptai ebben a szerepben már kezdi megközelíteni Sváby András színvonalát, „nem ida illóség” dolgában. A másik érthetetlen dolog, hogy arról még nem hallottak a csatornánál, hogy ha nő van a produkcióban, akkor az legyen csinos? Liptay nem az egyetlen eszement trampli a cégnél, aki műsort vezet. A másik oldalon ugyanakkor Balázzsal nagyon beletaláltak, sokszor hangosan nevettem az átvezető gegeken. Összefoglalva, szerintem botrányosak a TV2 műsorai mostanában, remélem összekapják magukat.

Moci 2008.11.13. 09:45:47

Kit Fanyüvö?Az Andreát?
NEm ismerem,csak képernyöröl.
Miért?Milyen?

szadoZ 2008.11.13. 16:15:59

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!

fanatique 2008.11.13. 16:19:41

Köszönöm a cikket, ugyanakkor nem nyugodtam meg. Mindez nem zárja ki a csalás lehetőségét, ráadásul nem tudtam meg, hogy ki auditálja az AGB-t.

fanatique 2008.11.13. 16:56:34

Szarból nehéz ostort fonni és ha mégis sikerülne, akkor sem érdemes pattogtatni... Így igaz, a TV2 sok hibája önmaga ellen fordul és hozzájárul a sikertelenséghez. Ugyanakkor nehezen lehet nem észre venni, hogy az Index, a Comment:com és SzabóZ meglovagolva ezt erőteljesen a csatorna ellen hangolják az embereket. Nem elhanyagolható az Index olvasottsága, ti magadok dicsekedtetek szép eredményekkel 3-4 hónappal ezelőtt. Igaz ugyan, hogy a felmérés az emlékeim szerint arról szólt, hogy a külföldön élő magyarok körében milyen népszerű a portál, de gondolom, hogy belföldön sem sokban különböző a helyzet. No de visszatérve a TV2-ellenes attitűdre. Mik is lehetnek az okai? 1. Az RTL Klub vezetőihez fűződő szoros személyes (baráti) kapcsolat. 2. Ez ugyan feltételezés, de nyilvánvaló, hogy anyagi érdek. 3. Messzire vezető gondolat, de Magyarország versenyellenessége. A magyarok (naiv gyermeki, kommunista és post-kommunista inkubátorban szocializálódott lelkületükkel) nem szeretik a versenyt, csak a győzelmet. (Lásd. az olimpiai 2-8 helyezést elért "bukott sportolókkal" kapcsolatos általános atitűdöt....) Mindig a legerősebbhez húznak és nem tűrnek meg mást, csak egyet. Persze a piac mérete is ezt erősíti, 10 milliós piacon igazán gazdaságosan csak 1 bank, 1 olajvállalat, 1 vasúti szolgáltató működhet.

Pilgram (törölt) 2008.11.14. 11:43:10

te (tv2) fanatikus! miért véded ennyire a tv2-t? egyszerűen fel nem tudom fogni!
1. a TV2 vezetőihez fűződő szoros személyes (baráti) kapcsolat?
2. Ez ugyan feltételezés, de nyilvánvaló, hogy anyagi érdek?
3. Messzire vezető gondolat, de az agysejtjeid versenyellenessége?

Pilgram (törölt) 2008.11.14. 11:46:12

és ha már ennyire lejárató kampány, légyszíves írj pár jó szót a tv2ről, jó? nézettség, sikeres műsor, vagy bármi más terén. kiváncsian várom.

fanatique 2008.11.14. 21:04:48

bacardiman, most lebuktattál, nem is tudom, hogyan fogom ezt megmagyarázni a Róna utcában, f*szom....

Na de félre a tréfát.

Nem írnék, ha valóban a műsorokról lenne szó és nem a vállalat lejáratásáról, mely szándék annyira nyilvánvaló. Talán felületesen olvastad az utolsó hozzászólásomat, de felhívnám a figyelmed arra, hogy magam is vallom, sok a hiba, balf*szkodás, de az is feltűnő, hogy ezek mindig az index címlapján kötnek ki, meg a cc blogon és egy téma felvetését követően sokszor már 1 perc után van hozzászólás.

Én nem hiszem, hogy bántottalak így nem értem, hogy miért sértegetsz és miért emlegeted az agysejtjeim? Nem is értem miért nem a kurv* anyámat emlegetted...

Jó műsor a tv2-n? Tények, Napló, Hal a tortán, Megasztár, Dr House, Született feleségek, Hősök, Beugró
Ami nem szarabb, mint az RTL-en: Sztárok a fejükre estek (nem is szólva arról, hogy az RTL akkor kezdett fejvesztve dzsungereality-t vásárolni, amikor megtudták, hogy mire készül a konkurencia....), Mokka, Jóban rosszban

Amiről sohasem esik szó: Fábry meleg-roma-antiszemita viccei (amik szerintem vállalhatatlanok), Győzike családmodellje, masztizás a képernyőn (amin az index is nyerészkedik).

_koax_ 2008.11.16. 04:34:14

Egyesek saját kudarcként élik meg a TV2 bukásait + nem tudnak veszíteni = a fájó valóság megtagadása, esetleg kiskapuk keresése, a más véleményen lévők leugatása, TV2-ről minden rossz szó kikérése magának, összeesküvés elméletek gyártása...

tza13 2008.11.17. 20:27:33

Liptai Tramli Claudia meg ez az Áron "meztelenül motorozok" köcsög gyerek, és a bentiek nagy része is, egyenes út e műsor bukásához.


A többi meg már csak Szar a tortán.
süti beállítások módosítása