Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mit néznek a diplomások vasárnap?

Diplomás nézettség

2008. november 03. 15:36 szabóZ 71 komment

Jó film a Világok harca, Tom Cruise valószínűleg az első szcientológus brosúra átlapozása óta ilyen főszerepről álmodott, Steven Spielberg meg végre elérzékenyedés nélkül rendezhetett szélesvásznú népírtást. Meg is hozta a sikert a Tv2-nek, még a Celeb vagyok, ments ki innen sztárfenekeit is legyőzte, a 18 és 49 év közötti diplomások közt pedig kiemelkedően magas, 13,5 százalékos nézettséget ért el. Vagyis minden tízedik diplomás végignézte, ahogy a tripodok leamortizálják Amerikát, plusz még jó néhányan. (Azért a celebreality 11,4 százalékos nézettsége sem rossz, az értelmiségi fanyalgás csak álca, sokan nézik ahogy Zimány Linda sáros feneke betölti a képernyőt).

De a diplomások körében azért egyértelműen a forma-1 vitt mindent. Minden idők legizgalmasabb utolsó körét, és az azt megelőző két órát az éppen tévé előtt ülő 18 és 49 év közötti diplomások 49.3 százaléka választotta, ami azt jelenti, hogy a célcsoport 16,9 százaléka izgulta végig a futamot. Eközben odaát a Napló 17,9 százalékos, míg a Tények 14,6 százalékos közönségarányt ért csak el.

És hogy milyen a diplomás humor, vajon a másodosztályú celebek porba alázásán vagy a kormánypárti poénokon röhögnek inkább? Hát a Heti hetes 39,3 százalékos közönségarányt ér el, a 10! ugyanekkor pedig csak 27,1 százalékot. Egyébként meglepő mód a diplomások körében még jobban is szerepelt a Tv2 celebfikázó műsora, hiszen a 18 és 49 év közöttiek körben csak 20,8 százalékos közönségarányt tudott felmutatni a 10!.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"azta" 2008.11.03. 15:44:14

inkább, hogy mit néznének:
pl. hogy a "sztár" h.ágnes exminisztert valami unatkozó oroszláncsapat használja testedzés gyanánt...

Sicc 2008.11.03. 16:02:25

Azok a diplomások, akiket én ismerek, nem néznek tévét. És a gyerekeik sem.

GatyaPityu 2008.11.03. 16:04:01

Én örültem ennek a fimnek mert kivételesen olyan mozi került a képernyőre, amit előtte még sosem láttam. Mondjuk a 12-es korhatár karikán kicsit meglepődtem, én ezt inkább a 16 éven felüli kategóriába soroltam volna, de lehet, hogy én vagyok túl konzervatív...
A film maga csalódás volt, ennél többre számítottam, de egyszer mindenképp meg lehetett nézni. A celeb helyett pedig toronymagasan jobb választás volt (megjegyzem, számomra a valóságshow-nál még a kikapcsolt készülék is jobb választás).
Kíváncsi lennék a szombati nézettségekre is - nekem szombaton gyakorlatilag semmi babér nem termett, mert sem a megasztár, sem a táncolós show nem kötött le, úgyhogy inkább a neten lógtam, és korán lefeküdtem aludni.

versírólány 2008.11.03. 16:12:09

Honnan tudják -már másnap-, hogy diplomával a zsebemben néztem a TV-t???

Tuskó Hopkinsz 2008.11.03. 16:31:32

Na jó, a Világok harcát bevállalom, bár igaz, hogy csak felvettem (hála a digitális adásnak), de a többit nem! Forma-1 után (szunyókálásból felriadva az utolsó köröket láttam) Esti meccsek az AXN-en, utána fürcsi, majd Giants-Cowboys.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.11.03. 16:37:01

Nálunk tegnap este a Sekély Sírhant ment... Igaz, DVD-ről.

W Joe 2008.11.03. 16:45:30

Hány diplomás van a 840 mintacsaládból? :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.11.03. 16:53:10

Ha minden igaz, százalékosan annyi, mint a magyar lakosságban...

W Joe 2008.11.03. 16:59:10

Tényleg, ma megy majd Horváth Ágnes volt eü. miniszterünk Afrikába? Nekik is bogarakat kell majd enniük Frei-el?

tibszi 2008.11.03. 16:59:37

"a 18 és 49 év közötti diplomások..."
nah álljunk meg egy szóra!
1) Magyarországon kinek van 18 éves korában diplomája??? lol
2) ha a cikk szerzője a diplomát éppen csináló fiatalokat érti, akkor nem értem az egészet, mivel én is egyetemista vagyok és se forma 1et se világok harcát nem néztem, de még csak megkérdezve se lettem...
3) honnan tudják hogy egy tévét néző embekének van avyg nincs diplomája????

Ezeket a tanulmányokat annyira szeretem... Az egésznek se füle se farka, és különben is, kit érdekel hogy ki mit néz a tvben

titok84 2008.11.03. 17:02:05

Szerintem ciki az "irtást" hosszú í-vel írni.
Érdemes lenne javítani.

bbandi 2008.11.03. 17:39:27

tibszi:

index.hu/kultur/media/agbhun

SzVSz max kor szerint van értelme szétdarabolni ezt a hatalmas csoportot (840 háztartás), de az ilyen diplomás/nemdiplomás már túlzás.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.11.03. 17:42:18

"1) Magyarországon kinek van 18 éves korában diplomája??? lol"

Ugye, ugye! nekem is ez jutott eszembe... :-D

Hitchiker 2008.11.03. 17:48:02

azt nem írják oda hogy azok a filmek amiknek értelme is lett volna (carter edző, pillangó-hatás) persze éjfélkor kezdődnek mindig esetleg fél 12-kor...

szerintem ez szomorú mert ezek JÓ filmek és a közönség színvonalának emelése azzal kezdődne hogy JÓ filmeket adnak amik nem csak nyálcsorgatásra ösztönöznek hanem el is gondolkoztatnak
nem minden este hanem mondjuk csak 2 hetente egyszer, talán ki lehetne próbálni milyen eredménye lenne

mickeyknox 2008.11.03. 18:25:13

rettenetes egy szar film az a világok harca. sőt, a film vége a legszarabb befejezés, amit valaha láttam. egész életemben sajnálni fogom rá azt a 2 órát, amit rászántam.

lynx (törölt) 2008.11.03. 18:30:53

Jó, de ezek 90%-a csak főiskolás "diplomával" rendelkezik gondolom. Humán erőforrás managerektől meg tesitanároktól nem is kell többet várni, mint az átlag prolitól.

bug jr. 2008.11.03. 18:35:39

Na ja,ha másért nem,Zimány Linda sáros seggéért még érdemes nézni az rtl celebshowját,a tv2 még arra se képes h legalább egy jónak mondható csajt becsempésszen a műsorba.
Ágnes asszony,Oláh Ibi Bódi Margit,meg a legrondább playmate akit valaha láttam.
szem szájnak ingerei.

feltételes reflex 2008.11.03. 18:36:53

én tegnap este m1-et néztem, pontosabban hallgattam, mert Gardelli vezényelte a Verdi Requiemet.
hülye-e vagyok? :)

wombat16 2008.11.03. 18:39:30

tbiszi! Azert nem vagy egy lángelme, de majd talán a diplomád után...
1. 18-49 - ez az alaphalmaz, ezen belül a diplomások körét nézik...természetesen 21 év alatti ebbe nem tartozhat bele - és?
2. A piackutatás nem a te vélemenyedre kiváncsi, hanem egy - különböző szempontok alapján meghatározott - csoport véleményére, ami egy statisztikai átlag, soha semmi köze egy ember véleményéhez. ÉS nem is fognak megkérdezni, mert a mérés nem így működik...
3. Onnan tudják, hogy tudják a társadalamat megfelelően reprezentáló kontrollcsoportot figyelnek és róluk tudnak mindent (kb 10 éve van kint az Indexen erről a leírás, hogy hogyan működik...talán olvashatnál, ne csak írj...
4. Hogy mi értelme ? - igazad van, semmi a világon...talán csak annyi, hogy 1 darab tv-adást többet nem látnál, ha ez nem lenne. Ugyanis a reklámozók nem hasraütésszerűen várásolnák, hanem ún. GRP alapon, aminek a lényege, hogy pontosan tudják hány embert érnek el a célcsoportjukon belül abból a pénzből, amit ezért kifizetnek. EZ olyan mintha vennél zsömlét a boltban, egy kurva nagy zsákban rakják, de fogalmad sincs, hogy 100 van benne vagy 2...te fizetnél érte?

wombat16 2008.11.03. 18:43:32

lynx - egyetértek, sőt! Már 50% fölött van a diplomások aránya, ennek megfelelően nekem semmi elvárásom nincs már egy diplomással szemben. Ha valaki volt már randi site-on, pontosan tudja, hogy diploma ellenére mi mindenbe lehet belefutni...szóval nem hiszem, hogy a diploma bármilyen sznobizmusra feljogosíthatna (egyébként sem, de most már nincs is mire...)

cézé 2008.11.03. 19:00:21

Én azért néztem meg a filmet, mert gyerekkorom meghatározó élménye volt az alapjául szolgáló regény.
Az jó volt, nagyon.
A film meg szar.

napelemes harckocsi · http://href.hu/x/73ug 2008.11.03. 19:08:16

cézé-vel értek egyet, én is hasonló inditatásból néztem meg
viszont nincs diplomám :-/

lynx (törölt) 2008.11.03. 19:15:52

Egyébként honnan lehet tudni, hogy az a 840 család valóban reprezentálja-e a társadalmat? Hiszen ezek bizonyos szempontból speciálisak: hozzájárulnak, hogy figyeljék a tévézési szokásaikat. És ezt vetítik ki olyanokra is, akik nem járulnak hozzá.

megadeth1 2008.11.03. 19:28:41

Én is többet vártam a filmtől, de nem unatkoztam: egész idő alatt szurkoltam, h végre egye már meg a szörny azt az undormány gülüszemű, visítozós, hisztis kis picsát. Szegény Tim Robbins helyett őt kellett volna nyakonhajítani az ásóval. Ja, és diplomám is van,nem büfészak, bibibíí :-)

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.11.03. 19:34:43

Párommal mindketten diplomások közé tartozunk és egyikünk sem nézett tévét, mivel nincs is. Örülünk is neki, hogy jelenleg az ilyen szemétből kimaradunk, százszor hasznosabb dolgokkal is eltudjuk tölteni az időt.
Gratulálok a felméréshez, a kommentekből is arra tudok következtetni, hogy kb. 70%-os a hibaszintje.
www.jateklinkgyujtemeny.hu

Primavera 2008.11.03. 19:47:42

"százszor hasznosabb dolgokkal is eltudjuk tölteni az időt."

Játszotok? :))

Bob Arctor 2008.11.03. 20:02:23

A diploma megléte egyáltalán nem garantálja az intelligenciát. Diplomás tahóval is találkoztam számtalan esetben, és ugyebár érdemes azért a diploma minőségére is egy pillantást vetni. Jó néhány ismerősöm kivan nyúlva magától mert levelezőn szerzett egy HR diplomát, amiből egyébként is annyi van hogy minden munkavállalóra 3 HR-es jut.
A Világok Harca pedig egy fos, különös tekintettel a befejezésére. Az utca ahol Tom Cruise elérzékenyülve álldogál a végkifejletben, valahogy kiesett az alienek látóköréből, de az is lehet hogy ott volt a vadkender fészke amire allergiásak voltak, és ráadásul pont a legrosszabb pillanatban, emberírtás közben tört rájuk a gyilkos kór, pedig már kis hijján végeztek. Erről a részről mindíg Tim Burton filmje a Mars Attacks jut eszembe, ahol a nativ country zene végez a kis genyákkal. Itt a rendező végzett a nézőkkel.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.11.03. 20:30:46

Nem nézek tévét, helyette inkább itt olvasok mindenféle szarságokat. :-)

Zenyatta Mondatta 2008.11.03. 20:33:06

Bocs, kicsit off, de annyira imádom, amikor:
a) olyanok okoskodnak egy tévézéssel foglalkozó blogban, akik nem néznek tévét,
b) főleg azokat, akik "nem nézek tévét, meg a gyerekeim se, meg a barátaink gyerekei sem" típusú sznobok.

Ha nem néznek tévét (meg a gyerekek sem), akkor gondolom nem is interneteznek, mivel az egy jóval jelentősebb szennyforrás, mint bármely tévé. A gyerekek tévétől való tiltása meg pláne kúl dolog, csak éppen szegény gyerek hápog, amikor minden gyerektársaságból kiutálják, mert nem ismer semmilyen közkedvelt mese/ifjúsági figurát.

Ahogy valamelyik elvtárs is megmondta: mértékkel elvtársak, mértékkel...
Nyilván nem egész nap kell bámulni a szemét műsorokat, de úgymond nem nézni, az főként sznobság, nem erény.

Zenyatta Mondatta 2008.11.03. 20:34:40

Természetesen tisztelet a kivételnek.

Bob Arctor 2008.11.03. 20:49:42

Cégalapító - már a nick is gáz - nem tudom hogy a linken szereplő site a sajátod, vagy esetleg másé, de ha mégis a tiéd lenne, a rengeteg szabadídődben amikor épp nem nézel tévét, esetleg azon kellene még egy kicsit reszelgetni, mert így valljuk be a sok sok "hasznos" játék amely ott található nem éppen gusztusos formában kínálja magát.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.11.03. 21:20:41

"Bocs, kicsit off, de annyira imádom, amikor:
a) olyanok okoskodnak egy tévézéssel foglalkozó blogban, akik nem néznek tévét,"

Egyetértek! SzabóZ, mi van a tiltsuk ki a nem-tévézőket kampánnyal??

Én hasonló okok miatt nem néztem a Világok harcát, mint a fentebb szólók. Ugyan nem olvastam a regényt (még), de valószínűsítettem, hogy nem lehet egy jófajta feldolgozás, esetleg ha visszahelyezték volna a saját korába, a saját cselekményével... de így csak "H. G. Wells regénye nyomán", és nem nem egy komoly adaptáció (hasonlóan sok Verne regényhez :-(

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.11.03. 21:53:48

RE: Zenyatta Mondatta 2008.11.03. 20:33:06

Nálam ez nem sznobság, nem is elv (mert ritkán azért nézek TV-t), egyszerűen nincs rá időm, meg nem kedvelem az olyan lineáris, előre összeállított műsorfolyamokat, amiben nem ugrálhatok kedvemre.

(No mindegy, még 10-15 év, aztán a TV a jelenlegi formájában kimúlik. Észre sem fogjuk venni. Mint ahogy a hetvenes években nem tudtuk elképzelni, hogy nincs TV bemondónő nélkül, most ugyanúgy nehéz elképzelni azt, hogy nincs fix, előre összeállított műsor.)

A mondat második része meg önirónia. (Hasznosság szempontjából a netezés sem biztos, hogy sokkal hasznosabb a TV-zésnél.)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.11.03. 21:58:03

Kérdés, hogy mit hívunk tévénézésnek.

Ha valaki nem néz semmit a hagyományos TV-ben, de mondjuk minden hétfő reggelt a Californication és a Dexter letöltésével kezd, majd kedden a Sarah Connor, Heroes és a Prison Break letöltésével folytatja, akkor ő most mondhatja, hogy nem néz TV-t?

Ráadásul néha elkapja, amikor a csaja a How I met your mother vagy a Desparate Housewives egyik epizódját nézi?

Nekem például szombat (20:00-24:00) és vasárnap(17:00 - 23:00) is mérkőzéseket kell néznem, így ha akarok valamit a Celebműsorról vagy a Megasztrárról tudni, akkor itt elolvashatom.

Persze nyugodtan elmondhatjátok, ha ez olyan sznob oldal, amit csak azok olvashatnak, akik meg is nézik az összes műsort.

A Világok Harcát például láttam is, sőt ha mondhatok valamit, az még reklám nélkül is gyenge volt. Reklámmal kész büntetés lehet.

A streamelés tévénézésnek számít?

Semerreretyó 2008.11.03. 22:03:27


lynx:"Jó, de ezek 90%-a csak főiskolás "diplomával" rendelkezik gondolom" ezzel tökéletesen minősítetted magad. tény, hogy sokat hígult a diplomás mezőny, de azért ilyen kijelentést tenni, kissé szűk látókörre vall, bár ezzel legalább valamelyest igazolod saját állításod. gondolom neked egyetemi diplomád van, de észt neked sem osztottak vele :)

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.11.03. 22:05:08

Egyetemista kislány vigyorogva nyilatkozik: büszke az okirathamisító gépészmérnök hallgatóra és társára, mert meg merték tenni...

Ennyi ésszel hogy kerül be valaki egyetemre?

jewel79bp 2008.11.03. 22:08:05

Én nem értem, hogy ilyen kicsi mintán végzett általános felmérés hogy lehet ennyire reprezentatív és ennyire tized százalékokra szent?... A 840 családban mondjuk 3 szeret egy adót, ez szerintem személyes vélemény, nem hiszem, hogy bármleyik egy darab diplomás az összes diplomást reprezentálja (mást néz egy bölcsész, mint egy műszakis, stb...) miért nem nagyobb mintát vesznek, vagy miért nem telefonosan kérdeznek?... A végén kiderülne, hogy az AXN-t, Viasatot, stb. sokkal többen nézik, mint némelyik főcsatornás szemetet...

nav 2008.11.03. 22:09:46

új tévémen a ker adókat már be sem programoztam, a két köpködős tévét sem: atv/hirtv

Caeiro 2008.11.03. 22:30:13

Őrület, aki a F-1-et nézi, már büdös bunkónak számít?! Mennyivel színvonalasabb szórakozás egy másodosztályú Ferencváros meccset megtekinteni? Na ne már! Persze a közvetítés színvonaltalan volt most is, ahogy mindig, de nem muszáj az izgalomtól berekedt "suttyókat" hallgatni, nekem Heinz Prüller is megteszi. A statisztikákról meg annyit, hogy mindent és annak az ellenkezőjét is be lehet velük bizonyítani! Aki hisz ezekben, ám tegye, de én nem hiszem el, hogy annyira jól le lehetne modellezni a magyar vagy bármely ország lakosságát ilyen módszerekkel, mint azt egyesek megpróbálják itt előadni.

mee/énke 2008.11.04. 00:47:46

nem tudom tudjátok-e, de például a gyógyszerész képzés kimondottan arról szól, hogy csak erdély mikós filmeket szabad nézni. fogorvosok meg nem is kapnak oklevelet, ha be nem mutatnak öt szétolvasott (vagy kilenc szétlapozott) hamvas béla kötetet. én is tudom még négy tarkovszkij-film teljes stáblistáját lólépésben - másképp mehetnék pénztárhosztessznek.
egy hőerőgépész mérnökfizikust például nálunk csak azért kibasztak, mert rossz helyre tette ki a vesszőt egy wittgenstein-idézetben - és egy béna hölderlinnel próbált szépíteni... nem is értem miért akarna valaki sampont, hitelt, vagy mszp-t eladni egy ilyennek...

eszemmm 2008.11.04. 00:51:13

egy diploma ma már pont semmit nem számít, sztem kb. 70 (na jó, lehet h csak 20) évvel vagyunk az után, h bármit is számítson...

72 ponttal felvesznek, mert kell a fejkvóta, és sokaknak a kezébe is adják, h jobb legyen a statisztikájuk.

Én a bp-i közgázon végeztem (papíron a egyik legjobb egyetem Mo-n), na onnan pl. nem lehet "kibukni". Előbb-utóbb úgyis meg lesz a papír... so tényleg nem sokat számít.

Viszont a méréseknek én hiszek, nagyon egyszerű okokból: a reklámozók ez alapján költik a pénzüket, és ha lenne jobb mérés, akkor azt használnák... nem hülyék, és sok pénzről döntenek, nagy a motiváció h jobban csinálják.

Steven Great 2008.11.04. 00:55:30

És ha én net előtt ülök és a Világok harcát töltöm le, miközben a tévé be van kapcsolva és néhány sikítást hallottam a filmből az minek számít?:)

Azért az ilyen kommenteken mindig jót mosolygok, hogy nem minden diplomás olyan fene okos... stb. Na ja, a kivétel erősíti a szabályt:)

tixar 2008.11.04. 01:37:25

mucha lucha 2008.11.04. 00:47:46
Hat ezt koszonom :)

s.g. · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2008.11.04. 03:03:42

Zenyatta Mondatta 2008.11.03. 20:33:06

"Bocs, kicsit off, de annyira imádom, amikor:
olyanok okoskodnak egy tévézéssel foglalkozó blogban, akik nem néznek tévét
(...) Ha nem néznek tévét, akkor gondolom nem is interneteznek"

De, internetezünk, én legalábbis igen. És csatlakozom Panchóhoz, mert sztrímelek, illetve torrentezek, szóval azokat a műsorokat, amikre kíváncsi vagyok, látom, csak épp nem a tévében.

cuebler 2008.11.04. 06:27:13

lynx: azért a diploma és az "átlag proli" kifejezés egy gondolatsorban - ez ritka nagy parasztság. nem hagyományos szóhasználatú (ez sok kedves barátomra nézve lenne sértő), hanem pejoratív parasztság. a sok átlag proli azon dolgozik, hogy neked - minden bizonnyal nagymenő és sznob egyetemi diplomásnak - legyen széked, asztalod, házad, kajád, autód. szóval egy kis tiszteletet megérdemelnek, és számomra egy ember attól, hogy dolgozik, mint hogy akár egyetemi diplomája van. ha a kettő együtt áll és a végzett munka is értékes (értsd nem aktatologatás és/vagy szakértés), azt külön tisztelet illeti. szóval ne prolizzál... többé én sem fogok parasztozni :P

cuebler 2008.11.04. 06:29:07

bocs. kimaradt egy szó. ...számomra egy ember értékesebb attól, hogy...

Carnivora (törölt) 2008.11.04. 06:31:42

A hetibalos meg 10! szerencse, hogy van még választék ... egyébként egyre inkább kételkedem ezeknek a statisztikáknak a racionalitásában. Manapság nem csak három csatorna van, és nem a 10! meg a hetibalos a két választék ... ezeknél pedig még az animal planeten is színvonalasabb a majmokat nézni sokadszorra. -

nemecsek ernő áruló 2008.11.04. 06:53:19

cégalapító · cegalapitas.blog.hu 2008.11.03. 19:34:43

Ehh... Diplomásként nem felfedezni, hogy senki nem foglalkozik azzal, hogy mit csinál, aki nem néz tévét... Én erre nem lennék büszke! :S

A felmérés az összes _tv_nézőről_ készült _statisztika_.

CoolJan (törölt) 2008.11.04. 07:58:49

Én mint diplomás, személy szerint nem nézek tévét. Ha igen, akkor csak a híreket... A médiaszemét nem tud lekötni.

Sötét korom 2008.11.04. 08:56:07

Telereklámozott filmeket nem nézek, sőt fel sem veszek. Írdatlan mennyiségű meg nem nézett filmem van. A sport viszont érdekel, ezért F1-et néztem (Schumacher alatt indexen volt). A katasztrófális szabályok ellenére érdekes volt. Massa heroizálását nem értettem. Siralmas volt, ahogy a nem jelezték előre Gloch helyzetét, hisz ő volt (talán) az egyetlen, aki nem ment ki a végén kerékcserére.

A celebek nálam indexen vannak. Csakúgy, mint a Megasztár és általában az RTL Klub és a TV2. Természeten a Budapest TV, Hír TV, Echo TV is. És a közszolgálati TV-ken is csak sport és filmfelvétel van.

Hírekkel és reklámokkal nem tudnak manipulálni.

isti77 2008.11.04. 09:05:59

Engem az érdekelne a leginkább, mit néznek a 18 és 21 év közötti diplomások?

csirkepogo 2008.11.04. 09:12:54

Tudom én, hogy blog ez, de ha az ember adatokat közöl, kellene:
-forrás
-mintaelemszám
-megbízhatósági szint
-konfidenciaintervallum
Ezek nélkül komolytalan, mert nem tudod, hogy milyen valószínűséggel mennyivel lő mellé.

Sötét korom 2008.11.04. 09:19:23

Isti77:

A 21 éves lányom zenét néz minden mennyiségben (még a Megasztárt is + MTV/VH1 éjjel-nappal) és filmeket (nagyrészt) moziban (meg amit tőlem kér & kap).

A fiam (23) TV-t nem néz (nincs is neki) csak amerikai sorozatokat (HD-ben) netről és filmeket netről.

Sötét korom 2008.11.04. 09:20:42

Azt nem írtam, hogy mind2 perfekt angol, a fiam még perfekt francia. A lányom némileg perfekt olasz.

Tuskó Hopkinsz 2008.11.04. 09:28:34

És még veled laknak? Ebben az országban? Ez egy perfekt hülyeség.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.04. 09:28:58

Aki egyetemre járt, az nem lepődik meg ezeken az adatokon. :((

Sötét korom 2008.11.04. 09:29:29

Egyetemre járnak. A jövőjüket nem itt képzelik...

Tuskó Hopkinsz 2008.11.04. 09:31:17

Nekem 2 dipolmám is van és nézek tv-t! Plusz netezek és néha le is töltök, sőt olvasni is szoktam, meg egyéb soksokminden mást is. Mostan akkor én mi vagyok, mi?!?
Félalulművelt paraszt?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.04. 09:32:01

Sötét korom,
nem provokálásképp mondom, de sztm nem létezik perfekt olasz, német,...
Magyarul is tévesztünk elég gyakran.
De ez lehet, h nem is tartozik ide. Bocsesz!

Sötét korom 2008.11.04. 09:36:27

Annyiban perfekt, hogy jól tudják használni. Felsőfokú nyelvvizsgájuk van belőle. A fiam élt/tanult is 1 évet francia nyelvterületen.

Sztem ennek nincs köze ahhoz, hogy téveszt/félreért-e vki vmit.

DanZi 2008.11.04. 09:52:00

még jó, hogy nem vagyok diplomás :DDD

Egon Bondy 2008.11.04. 10:01:41

wombat16!
mielőtt földbe döngölöd polgártársaidat az agb védelmébe, szögezzük le, hogy elavult és szar a mérő rendszerük (pl. amikor megtervezték, volt 3 magyar csatorna kb. ennyit is mér viszonylag torzítatlanul). azért ezt használják, mert 300-500 millió lenne a belépési küszöb erre a piacra.
"1. 18-49 - ez az alaphalmaz, ezen belül a diplomások körét nézik..."
magyarázhatod, amit te gondolsz, de a szabóz akkor is hülye mondatot írt: "18 és 49 év közötti diplomások"

Valszeg azért nézte ennyi diplomás a filmet, mert az adaptáció Herbert George Wells Világok harca című könyvén alapul és lám ennyien még olvastak fiatalkorukban. :) Egyébként az adaptáció 99%-ban a könyv hű volt, még a befejezés is, mert ne felejtsük el, Wells mester találta ki az fejlettebb idegenek v. földi vírusok és baktériumok fordulatot, amit aztán sok sci-fi lenyúlt (pl. függetlenség napja).

füredi (törölt) 2008.11.04. 10:21:00

Soha nem fogom megérteni, hogy azok akik nem néznek tévét, sőt tévéjük sincsen, azok hogyan keverednek egy olyan blogra, ami a tévézésről szól.
Pölö cégalapító, te hogyan csinálod, az index összes cikkére rámész, és mindenhez hozzászólsz? És ha valóban így csinálod, tehát mindent, mindentől függetlenül elolvasol, akkor miben különbözől azoktól, akik tévét néznek???? Az miért szemét, az index meg akkor miért nem az??

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.11.04. 10:23:43

sötét korom
Gondolok arra, hogy sztm nem tudja azt mondani, h: ,,ez csak egy kis zivatar volt, nem egy vihar, mert, akkor hólyagos eső áztatja a földet."
De tudom, h sokan használják a perfektet, szerintem, helytelenül. Én nyelvet tanítok, de magamról nem mondanám, h perfekt vagyok ebben, vagy abban. Románban sem, pedig ott éltem, sokat.

Sötét korom 2008.11.04. 10:28:20

Még a diplomákról.

Jól emlékszünk Deutsch T. kijelőlt sportminiszter diplomássá válására.

Hasonló történetek vannak. Pl. volt nagy riadalom 2002-ben egyik egyetemünkön: kijött az ukáz: Diplomát kell adni egy képviselőnek... akinek még érettségije sincs. Szerencsére megbuktak az "ifiurak", de azért 2006-ban megnéztem az illető képviselő önéletrajzát: 2005-ben diplomás lett, méghozzá az ELTE-n! Politológus...

Szóval ma nem sokat jelent, hogy ki diplomás, ki nem. Talán többet, hogy ki értelmiségi, ki nem?

Sötét korom 2008.11.04. 10:35:13

OK mbemba. Akkor nem perfektek.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.11.04. 10:38:10

jujj

Ezt a blogot miért olvasssák funkcionális analfabéta diplomások?:)

4rthas 2008.11.04. 11:05:48

Sziasztok!

Hejj kattintsatok erre pls, mert megkapom az új melómat, ha elegen nézitek meg:

highpony.atw.hu/

Thx


Amúgy meg GO KIMI :D

lokkoLori 2008.11.04. 12:33:48

szabóZ te nem készülsz ki az olvasóid sutaságán ???
engem megrémít hogy egyesek milyen szintű elképzeléshiányban szenvednek a világ működése terén ... :(
süti beállítások módosítása