Az Egyesült Államokban a gazdasági válság hatása már a médián is érezhető, a reklámbevételeiket féltő tévécsatornák visszafogottan készülnek a következő szezonra, a nyomtatott lapoknál már meg is kezdődtek az elbocsátások. Magyarországon egyelőre mindenki fél és kivár, meg persze szépíteni próbálja a helyzetet. Ennek ellenére úgy tűnik, hogy a tévécsatornáknak nem kell szűk esztendőre számítaniuk, az online média pedig olyan dinamikusan növekszik, hogy azt még egy világválság sem állíthatja meg. A nyomtatott sajtó viszont nehéz időszak elé néz.Tovább erre>>
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.