Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Most ugye csak viccelsz?

Humorfelmérés

2008. október 31. 11:57 szabóZ 161 komment

Milyen a magyar humor? Olyan kolbászszagú, sírva vigadós, sasjózsefes? Vagy milyen az amerikai? Ugyanilyen csak pirított baconaromával és stephencolbertes beütéssel? Egyáltalán miért nevetünk egy olyan viccen, amit kifejezetten az amerikai célcsoportok rekeszizom-teljesítményéhez igazítottak? A magyar Comedy Central most ezekre a kérdésekre is választ akar kapni, cserébe elárulnak egy-két titkot rólunk.

A feladat: hátradőlni, videókat megnézni, röhögni, térdet csapkodni, esetleg visszafogottan mosolyogni, majd megírni, hogy mégis milyen élettani hatásokat tapasztaltak. Hogy milyen volt. Majd az alábbi linkre kattintva egy rövid kérdéssort kell még kitölteni, de a sok klikkért cserébe a Comedy Central megmondja, hogy ki is lehet a klikkelő.

És a végére a kérdéssor, erre, erre, csak egyesével, ne lökdösődjenek!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bestboy 2008.10.31. 12:15:42

Igen, sajnos ez a helyzet.
Visszakérném a VH1-t.

ezt így hogy? 2008.10.31. 12:16:17

Kalap fos

bepöttyöztem, h utálom a Született feleségeket, eredmény:

"Mikor hagyta ki utoljára a Született feleségeket vagy a Szex és New Yorkot?"

ezt így hogy? 2008.10.31. 12:16:56

kalap fos

bepöttyöztem, hogy utálom a Született feleségeket

eredmény:

"Mikor hagyta ki utoljára a Született feleségeket vagy a Szex és New Yorkot?"

Ferrit 2008.10.31. 12:20:54

eredmény: útálom a fekete humort

ezt miből állapitotta meg?

nadivereb 2008.10.31. 12:23:58

Nem kérném vissza a Vh1-t. Jó ez így.

blah 2008.10.31. 12:26:00

ez bitang szar. azt írta, hogy nő vagyok :) meg sorozatfüggő pedig csak utálom az erőltetett szar poénokat, a lista 90% erről szól...

sarasvati (törölt) 2008.10.31. 12:26:26

háhá....nekem kb. jó, de szülfelt és szexnyújorkot többnyire kihagyom.
ja és nő vagyok, még szép:)))

vh1 viszont hiányzik. ez igaz.

nadivereb 2008.10.31. 12:26:27

Egyébként nekem is a "Mikor hagyta ki utoljára(...)" szöveg jött ki, annak ellenére, hogy beikszeltem, hogy egyáltalán nem szívesen nézem a SzülFel-t. És kitalálták, hogy nő vagyok, pedig nem.

lvnte (törölt) · http://lvnte.blogspot.com 2008.10.31. 12:27:59

nekem sem dobott ki reális eredményt... legalábbis nem ismertem magamra.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2008.10.31. 12:30:17

VH1-t ide! Délután, este néznék a legtöbben, de a rohadt CC-plecsni nélkül!

malar 2008.10.31. 12:35:08

kérem vissza az életem azon 15 percét amit ez a cikk elvett..

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2008.10.31. 12:35:54

Esküszöm hogy a lehető legkevesebb sznobizmussal írom: a Comedy Centralt nagyon vártam, de a szinkron miatt számomra totálisan nézhetetlen. A fordítások pongyolák, a szinészek hangbéli alakításai erőtlenek, szinvonaltalanok. Nem lehet valahogy elintézni, hogy egy második hangsávon menjen az eredeti szöveg? Mert ez így most katasztrófa.

zsoltix 2008.10.31. 12:36:36

ez marhaság. különben is felületes. meg mi a lószar értelme van magyar kabarét meg amerikai filmeket összehasonlítani, teljesen más kategória.

Editor Bob 2008.10.31. 12:37:45

Én is csatlakoznék a VH1-et visszasírókhoz. Kifejezetten köcsögségnek tartom, hogy pont azt vette el az UPC, míg a kutyát nem érdeklő görög Tvadó megmaradt.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 12:40:39

"Nem sokan veszik azt a fajta humort, amit Ön. South Park, Woody Allen vagy Monty Python igazi réteghumor.

Galla meg Hajós Önön kívül másoknak tényleg az agyára megy. A nagy többségnél kevesebbet tévézik, ki nem állhatja a show műsorokat, de kedveli a tudományos programokat."

Úgy? Szóval ez a baj velem. Hazamegyek és átgondolom az életem.

taphegyseg 2008.10.31. 12:43:58

Nekem egész korrekt eredményt adott.

A VH1 tényleg jó volt. Ha néznék zenei csatornát, azt nézném.

Editor Bob: Nem a UPC vette le pont ezt, hanem egy tulajdonosé többek között a VH1, az MTV, a viva (brr), és a Comedy Central. Mivel nehéz új programot bevinni a kábelesekhez manapság (biztosan nem ez a jó megfogalmazás), így ez a megoldás maradt. Cserébe az MTV Hungary kicsit VH1-os.

taphegyseg 2008.10.31. 12:44:37

Mr. Pither

Szó szerinte ezt kaptam én is. :)

Tuskó Hopkinsz 2008.10.31. 12:45:01

Hát nekem sem nagyon jön be a CC. Jó, hogy van, de a VH1 is kéne vissza! (Ja és nem a UPC vette el, hanem a Viacom asszem, ugyanis övék mindkét csatorna, vagyis a lényeg, hogy a csatornák közös tulajdonosa döntött úgy, hogy így vezeti be a CC-t Mo.-on). Egyébként a CC-n a legxarabb műsor a Magyarok az űrben. Daily show és Family Guy rulez.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 12:49:20

Beállok a sorba, ámbár kommentekben itt ott már a CC megjelenése óta mondogatom: a vh1 lefelezésével az egyetlen nézhető zenecsatorna tűnt el az emberek életéből (mert délelőttönként legfeljebb a kismamák tudják nézni). Az Earl az egyetlen külföldi sorozat, ami érdekelne a CCn, de az első szinkronizáltan látott episód után majdnem hánytam. (Lux Ádámnak ezúton megtiltom, hogy Earlnek hangot adjon!!! maradjon csak meg Christophernél a Szívek szállodájában.) A CC egy csődtömeg, a Beugró az egyetlen értelmes műsoruk, de azt sem ők fedezték fel. Ja bocs, meg a South Park. De ez ugye természetes.

Paladin73 2008.10.31. 12:54:19

A második hangsávos eredeti szövegben reménykedtem azóta, hogy hallottam, hogy jönnek. Kicsit csalódtam, amikor kiderült hogy nincs.

2008.10.31. 12:59:15

azért aki ezt a tesztszerűséget így összehozta és jóként hirdeti, na azt a billentyűzetével verném agyon (egy szimpla, semmitől sem függő véletlengenerátor).

W Joe 2008.10.31. 12:59:33

Ezt írta nekem: "Nem sokan veszik azt a fajta humort, amit Ön. South Park, Woody Allen vagy Monty Python igazi réteghumor."

Paladin73 2008.10.31. 13:02:04

Pont pár napja elmélkedtem a Magyarok az űrben felett.
Furcsa, hogy mennyire nem működik tévében az, ami élő közönség előtt felvéve, rádiókabaréban igen.
Emlékszem tavasszal a hörcsögtemetéses jeleneten nagyon röhögtem, itt meg kifejezetten ügyetlennek és kínosnak tűnt.
Vagy a Hal-dal, amit pont előző nap hallottam amikor az ősz eleji kabarékat pótoltam be. Azt hiszem a nagyvázsonyi kabaréfelvételen hangzott el, és a közönség nagyon élvezte. A tévében meg 'ez meg mi a szar' kategóriás volt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.31. 13:02:14

Mr. Pither, eal, én is ezt kaptam, De hogy ide a South Park? Szó se volt róla...

zsoltix 2008.10.31. 13:02:52

A német adókon is lecserélték a Viva plust, pedig tök jó zenei adó volt. Már jó ideje annak a frekvenciáján is Comedy Central jön.

mzs 2008.10.31. 13:06:24

Én a Beugrót nézném, meg talán Mr. Bean-t, South Park megy a Cool-on is.
Egyébként hogy jön ide a Született Feleségek? Nem is megy a műsorújság szerint ez a CC-n...

Egyébként nem az a gond, hogy nincs esténként VH1, bár nekem is hiányzik, hanem hogy nálunk napok ótan nem működik rendesen ez a csatorna. MÁsodpercekre leáll, késik a hang, idegesítően villog, minden 2.,3. mondatot érteni csak, akadozik, szóval nagyon idegesítő... De a VH1 is, nem csak a CC.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.31. 13:10:50

Szar a CC, ez van. Ez a Magyarok az űrben kiveri a biztosítékot. Humort még nyomokban sem tartalmaz.
A Beugró meg a Laár pour L'art oké, de azok átvett műsorok, a South Park meg kurva későn kezdődik, sajnos.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 13:16:12

Fedor
Tény, hogy a kérdések között nem volt, de nálam bejött a feltételezés. Szerintem a Monty Python / Woody Allen / Fekete Vipera rajongók 85%-ának bejön a South Park is, szóval jó esélyük volt rá, hogy igazat írjanak.

Nekem az eredménnyel magával semmi bajom sem volt, cask azzal, ahogy elintézett, hogy "Nem sokan veszik azt a fajta humort" meg hogy "Önön kívül másoknak tényleg az agyára megy". Hát bekaphatja.

Erről van is egy sztorim: Lillafüred fölött sétálgattunk az erdőben egy kisebb társasággal, és meglehetősen hangosan idézgettünk a Gyalog-galopp-ból. Sehogysem akart eszünkbe jutni viszont, hogy mivel lehet Sir Bedevere szerint földrengést megelőzni. Egy tőlünk úgy 200 m-re járó szembejövő csoportból felhangzott a válasz: "Birkavesével!" Szerintem van abban valami, amit Galla szokott mondani, hogy ez a film a emberi kultúra csúcsa. De hogy "nem sokan veszik"... hát én kérek elnézést.

mzs 2008.10.31. 13:16:18

Mandula, a Cool-on a South Park 21:10-kor kezdődik, az kibírható, nem?

dzsefi 2008.10.31. 13:16:58

nekem találó :)

Nem sokan veszik azt a fajta humort, amit Ön. South Park, Woody Allen vagy Monty Python igazi réteghumor.

Galla meg Hajós Önön kívül másoknak tényleg az agyára megy. A nagy többségnél kevesebbet tévézik, ki nem állhatja a show műsorokat, de kedveli a tudományos programokat.

Éder mester 2008.10.31. 13:17:24

Komoly kérdőív, ha ki nem állhatom Fábryt, Sast, Gálvölgyit, Hajóst, SzF-et, viszont élek-halok Brianért, akkor szerintük nő vagyok. És szeretem a SzF-et.

Dobjátok a padlóla.

[HEJ] 2008.10.31. 13:18:01

A VH1 mizeriat en se ertem, digitalis csomagok eseten raadasul igazan rakhattak volna barhova, ott nincs frekvencia-szuke.

Amugy en a CC indulasa ota szinte csak ezt nezem. Lehet hogy a szinkronjaik nem a legjobbak (Earl/Randy hangja botranyos), de a family guy-é viszont rendben van.
Mas szorakoztato csatorna nincs is (poentv? celebvagyokmentskiinnentv? xxl-es-capak tv? ugyan mar), talan még az axn.

eraserhead 2008.10.31. 13:24:41

NICKELODEONT
VH1

ez a teszt meg egy fos.

zsoltix 2008.10.31. 13:25:10

South Parkot még fogtöméssel is lehet fogni,nyomják csomó adón. De ha választanom kellene az amcsi marhaságok meg a magyar rádiókabaré közt,egyértelműen az utóbbit választanám. A született feleségek nem tudom,mennyire humoros,soha nem láttam.Csak az előzetesét,már az is elveszi a kedvem,hogy megnézzem.

2008.10.31. 13:28:04

nekem jó eredményt köpött ki a felmérés, nem nőzött le és azt is írta, hogy réteghumorom van. és nem nézek szülfelt.

Mirko 2008.10.31. 13:35:24

Csatlakozom [HEJ]-hez, mióta van CC, azóta szinte csak az megy a tévében nálam - függetlenül attól, hogy a (többször kifejtett) legmélyebb zsigeri félelmeim a szinkron minőségétől hozzávetőleg teljesen bejöttek: az Earl gárdája úgy, ahogy van, rettenetes, kuka, a Family Guy-ból talán Lois és Chris szinkronja nevezhető sikerültnek, Stewie elviselhető, de azért, amit Peterrel, Briannel, Quagmire-vel tettek, hosszú éveket osztanék, kőbányában. Plusz ahhoz képest, hogy a "szájra illesztette" részt hosszú évek óta először hallom itt filmek-sorozatok szinkronmunkája kapcsán, teljesen lélektelennek tartom a fordítást. (Persze, el lett magyarázva, hogy nem fanatikusok fordítják-szinkronizálják, de ha már így is-úgy is pénzbe kerül a honosítása, nem lehetne azt az összeget olyannak kifizetni, aki esetleg szereti is, amivel foglalkoznia kell?) Plusz abban sem vagyok biztos, hogy "etikus"-e a poénokat átszabni, aktualizálni, mint ahogy - ami megütötte a fülemet - a Halál "vendégszereplésekor" volt Heath Ledgerrel, például.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 13:35:42

[HEJ]
Hát ez az, hogy nincs más, nyilván itt látták meg a piaci rést a Viacomosok. És jogos, a Family Guy rendben van (bár én nem kedvelem), ugyanakkor a sok tinivígjátéktól az agyam eldobom.

Ne hagyd ki azt sem, hogy Joy és Darnell az eredetiben déli redneck / lower class fekete akcentussal beszélnek, amiből ugye LEHETETLEN bármit is áthozni magyarra (bár valahogy Robert Downey Jr. hangja a Trópusi Viharban vicces lett, azóta sem értem, hogy!!!) Namost itt viszont tényleg semmi nem jön át belőle, olyan lett mindkét karakter, mint a döglött hal. ANGOL HANGSÁVOT KÖVETELEK!! Bár mindegy, úgyis megvan mindhárom season a gépemen, csakhogy azért meg nemsokára büntethető leszek (index.hu/tech/jog/torv301008/).

A CCnek tudnám javasolni, hogy Fekete Viperát szerezzen be (Mr. Bean helyett, pl.), az magyarul is kafa. Mondjuk ott sem ártana az angol hangsáv. Továbbá nyomhatnának Friends-et is, de eredeti hanggal, mert magyarul már láthattuk vagy 6-szor két csatornán.

Angol tanár a végzettségem, és elkeserítő látni, hogy a sok szinkron miatt (amelyek már -- néhány szerencsés esetet leszámítva -- meg sem közelítik a magyar szinkron évtizedekkel ezelőtti fénykorát) még az esélye sincs meg, hogy a drága honfitársaim legalább a moziban és a TV-ben külföldiül tanulhassanak (mert máshol nemigen hajlandóak). És ha még mindig olyan minőségű lenne a szinkroniparunk, mint a 80-as években (Óh, a Macskafogós szép idők!), akkor még meg is érteném. De 90%ban SZAR! Akkor meg miért erőltetjük?? (Tudom, hogy nem a forgalmazók hibája, a magyar piac ilyen retardált.) Legalább az olyan csatornáknál, ahol lehetséges az angol hangsáv, igazán megtehetnék, hogy két hangsávval sugározzák.

a katona fehérben 2008.10.31. 13:39:00

Egyrészt: a How I Met Your Mother zseniális, nekem már csak önmagában ezért is megérte, hogy lett CC.
Másrészt: nem értem ezt a szörnyű nyavalygást a Vh1 miatt. Ki a fene az úgy 16 fölött, aki úgy néz zenetévét, hogy leül elé, és odafigyel minden képkockára? És akkor meg miért nem jó helyette az mp3-gyűjtemény vagy egy online rádióadó? Még a reklám és az ismétlés is kevesebb benne. Ha meg a klip érdekel, ott a Youtube. Annak idején a Mezzo ügyében jogos volt a balhé, lévén az sokkal nehezebben pótolható, a Vh1 viszont, még ha cukormentes, vitaminozott és kiváló ízű is, akkor is csak rágógumi.

Sem Mihály 2008.10.31. 13:39:51

Szerintem mindenkinek ezt írja:
"Szerintünk Ön nő – vagy csak nagyon kedveli a szebbik nemet. Azok, akik úgy gondolkodnak, mint Ön, sokat vannak otthon (a gyerekkel).

Ugye nem tévedünk, hogy Ön sorozat függő?

Mikor hagyta ki utoljára a Született feleségeket vagy a Szex és New Yorkot?
Úgy hisszük, Önnek nincs kedvenc csatornája. Oda megy, ahol a kedvenc sorozatát adják. Igaza van! "

dreamland12 2008.10.31. 13:42:07

1általábnhogy lehet a South Parkot egy helyen említeni Woody Allennel vagy Monty Pythonal??? Könyörgök hát teljesen más humor hát mikor vannak kakás hugyos poénok ezekben???

Azért a minőséget ne keverjük!!!

Értékeljük a szándékot comedy central de NE!

Mirko 2008.10.31. 13:46:49

Helyesb.: Quagmire-el. Ja, és hogy lett Quahog-ból "[kohó]", az se egészen világos, de legalább rossz.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 13:48:39

a katona fehérben

A youtube előtt ott kell ülnöd, ha VJ-skedni akarsz, míg a vh1-t benyomod, és megy a random zene klippekkel (ami némelyeknek fontos, pl. nekem). Mésfelől az új klippekről nem is tudsz, ha nem nézel zenecstornát (nem a kedvenc együttesed klippjeiről beszélek, hanem a többi figyelmet érdemlő klippről, ami feltűnik).

A magyar MTV egyébként klippek szempontjából nekem akár pótolhatná is a vh1-t (bár azért a vh1-nak hagyományosan nézhetőbb volt a felhozatala), CSAKHOGY ezen délután 4-től este 11-ig folyik a FOS, mégpedig magyar alámondással (erre nem is vesztegetek szót, mint fent a szinkronról). 11-kor meg csak annyi változik, hogy South Park jön, amit én speciel szeretek, de az sem videóklipp, amiről azt hittem volna, hogy az MTV fő profilja. Nyilván én vagyok a hülye.

zsoltix 2008.10.31. 13:48:43

Nyáron voltam Tokajban,a Hegyalja fesztiválon, Julliette Lewis is fellépett a zenekarával, aki a Született gyilkosok c. filmnek volt a női főszereplője. Később akik kérdezték,milyen koncerteken voltam, és nem tudták,ki az a Julliette Lewis,mondtam, hogy a Született Gyilkosokban szerepelt. Erre szinte mindenki azt mondta,hogy ők azt nem szokták nézni. Mindenki azt hitte,h a Született feleségekről beszélek,vagy írok:)

Hoerbi 2008.10.31. 13:50:30

Rohadjon meg az amcsihumor!
Inkább Discovery Civilisation kéne, de az csak a DIGI-nél van. :(
Ha pedig a VH1 és a CC között kellene választani, akkor az utóbbinak esélye sem lenne!

Új Nick 2008.10.31. 13:52:44

Szerintetek, ha nagyon szívesenre tettem a Fekete viperát, Brian életét, Asterixet, SzüFe-t és nem szívesenre Gálvölgyit, Chaplint akkor ez az értékelés mennyire helyt álló? "Ugye Ön szerint sem csak a húsz éveseké a világ! Imádja az egész estés kalandfilmeket és a kabaréműsorokat, sőt szereti a régi idők humorát is.

Kabos, Hofi, Stan és Pan, egy kis Latabár mindig jöhet. Idegenkedik a fekete humortól és a trágárságoktól, viszont nagykanállal eszi a magyar humort. "

Félek, ha a műsortervet is ilyen remekül állítják össze, akkor a távirányítóm bonyolultabb kombinációiban fog maradni a Comedí Central.

nbk 2008.10.31. 13:54:01

VH1 valóban a kevés nézhető csatorna egyike volt... CC-t 15 másodpercnél tovább még nem bírtam elviselni...

zsoltix 2008.10.31. 13:55:01

Mr. Pither, nekem csak a német MTV jön be,ott is ugyanez van. Videoklip csak reggel meg éjszaka van rajta, napközben meg megy a sok idétlen reality-műsor.

2008.10.31. 13:55:28

Egy apró "technikai" kérdés: melyik sitcom-ból van az első részlet? Nagyon sok sorozatot nézek, de azt nem ismerem...

Előre is kösz a segítségért!

Paladin73 2008.10.31. 13:55:30

Nálam meg a vh1-nak nem lenne esélye a cc-vel szemben. Ízlések és pofonok...

a katona fehérben 2008.10.31. 13:56:32

Ja és harmadrészt: a szinkronizálás miatti nyavalygást se értem. Ugye szidni eleve csak az tudja, aki már amúgy is letöltötte és végignézte az egészet angolul - akkor az miért nem nézi úgy továbbra is, ahelyett, hogy problémákat gyárt magának és bosszankodik? Én speciel - a legtöbbekhez hasonlóan - nem vesződtem előzetes letöltögetéssel (és nem azért, mert nem érteném meg eredeti nyelven), és tökéletesen megfelelőnek találom a szinkronhangokat. Minden ember hangja más, úgyhogy Earlé és Randyé is más lesz magyarul, próbáljatok meg együtt élni vele. A fordításban meg óhatatlanul el fog veszni valami, és éppenhogy a szinkronszövegben kevesebb, mivel több szöveg fér bele, mint a feliratozásba. Az akcentusos ügy meg kész röhej - szerinted ha feliratosan menne, akkor még az angolul jól értők közül is hányan ismernék fel itthon ebben a poént? Annak a négy dialektusprofesszornak a kedvéért ne szívjon már többszázezer tévénéző, bocs. A _kiegészítő_ hangsáv (mint az AXN-en) ugyanakkor tényleg jó lenne.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.10.31. 14:01:28

Ezt kaptam, mert nem szeretem Gálvölgyit:

"Szerintünk Ön nő – vagy csak nagyon kedveli a szebbik nemet. Azok, akik úgy gondolkodnak, mint Ön, sokat vannak otthon (a gyerekkel).

Ugye nem tévedünk, hogy Ön sorozat függő?

Mikor hagyta ki utoljára a Született feleségeket vagy a Szex és New Yorkot?
Úgy hisszük, Önnek nincs kedvenc csatornája. Oda megy, ahol a kedvenc sorozatát adják. Igaza van! "

Walmer 2008.10.31. 14:03:34

dreamland,
egyáltalán nem más humor.
Egyik sem nagyon ismer tabukat, olyanokkal viccelnek ami a legtöbb embert bosszantja, éppenséggel megbotránkoztatja, ráadásul ezek olyan poénok, hogy azért nem biztos, hogy baj elgondolkodni rajtuk.

A különbség, hogy úgy mondjam a kifejezőeszközök markáns, vagy kevésbé markáns voltában van azt hiszem.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 14:04:20

a katona fehérben

Kérlek olvasd el, hogy mit írtam. Egy szóval sem mondtam, hogy felirattal menjen, angol hangsáv kellene. És én megnézem angolul, ne félj, de mi lenne, ha a magyar közönség monjuk tanulhatna angolul a TVből? Már ha az opció meglenne (angol hangsáv + magyar felirat), sokat jelentene szerintem. Ismertem olyan e3rdélyi magyart, aki a tvből tanult meg angolul, mert a román adókon nem szinkronizáltak.

Hoerbi 2008.10.31. 14:04:41

Kíváncsiságból bepötyögtem, hogy mindet utálom, erre közölte, hogy sorozatfüggő vagyok. Ha mindent imádok, akkor meg közli, hogy a hírműsor és a sport a kedvencem.

A személy jellemzéséhez annyi köze van, mint a napi horoszkópnak a valósághoz!

Walmer 2008.10.31. 14:07:26

Új Nick,

ha szeretd a Blackaddert meg a Brájenéletét, akkor hogy jöhet be neked az Asterix bazmeg????????
Én 0-ra tettem azt a szart meg a szülfelt is, azt mingyá' én lettem a nagy monty python kedvelő.

Mirrmurr 2008.10.31. 14:08:08

VH1-et, de azonnal! Különben is, rock forever, pont ezt nyírták ki Fiberneték is ezzel a szarhalmazzal, amit Comedy Central néven tolnak az arcunkba.
Mr. Bean OK, de azt a YouTube-on is lehet nézni, állított hajas klipeket meg kevésbé.
Abcúg CC!

2008.10.31. 14:09:09

Fedor, Mr Pither!
VELETEK VAGYOK ;-)))
Ugyanezt kaptam.
Amire akár büszke is lehetnék (már abbóla szempontból, hogy RÉTEGhumor)Viszont, az értékelésben az a gáz, hogy ha valamit lepontozol (én pl. Woodynak adtam egy jó közepeset) akkor az értékelésben miért hozza ki, hogy kedvelem?
Ja, és a South Park -kal nekem is vannak gondjaim: igazából maga a humor jó, csak egy egész epizódot képtelen vagyok megnézni. Viszont imádom, ahogy a világot kifigurázzák (mindenféle kozmetikázás nélkül), de kb. két ilyen jelenet, és azért idegesít az alpáriság...

Mirko 2008.10.31. 14:10:00

Mr. Pither 2008.10.31. 14:04:20
Ugyanez van a volt Jugoszláviában meg Finnországban. Sajnos / szerencsére a régi szinkronipar elkényeztetett minket, de hiába savanyodott meg az anyatej, a kényelmes emlőről nem tudunk lemondani.

a katona fehérben 2008.10.31. 14:10:11

Mr Pither, nem személy szerint neked szólt, amit írtam....
Amúgy közben eszembe jutott, hogy az AXN kiegészítő hangsávjának is több értelme lenne, ha rá lehetne tenni magyar feliratot. És az normális minőségű lenne, nem olyan, mint például a mostani Survivoré, ami hemzseg a félrefordításoktól, lefordítatlanul maradt feliratoktól, betű- és helyesírási hibáktól stb.

Rumpelstiltskin (törölt) 2008.10.31. 14:10:13

Van egy ötletem! Mi lenne ha az MTV hungary-ra kevernék a Comedy-t? Úgyértem, magyar csatornából sok van, de ezek nem segítik az idegen nyelvek értését.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.10.31. 14:10:52

VH1-et vissza, Comedy-t pedig másik csatornára. Szeretem, nézem, vannak jó műsorok, de a megvett, szétjátszott kabarékból nem lehet csatornát csinálni.

Viszont a Family Guy miatt pirospont.

Walmer 2008.10.31. 14:12:36

"Ismertem olyan e3rdélyi magyart, aki a tvből tanult meg angolul, mert a román adókon nem szinkronizáltak. "

Én meg ismertem olyat, aki rengeteget nézte a forma-1-et, aztán egyből megszerezte a jogsit.

A feliratos filmek SEGÍTIK a nyelvtanulást.
Én nagyon sok románnal állok kapcsolatban a munkámból kifolyólag, de valahogy nem érzem azt hogy annyira kennék-vágnák az angolt.

zsoltix 2008.10.31. 14:14:33

a katona fehérben, attól függ,ki mihez van hozzászokva. van pár sorozat,amit évekig más nyelven néztem, magyar szinkronnal meg tök fura. Nem jobb,vagy rosszabb,csak más.

sélli_ 2008.10.31. 14:17:15

pancho, nekem is detto ugyanez... és én sem szeretem Gálvölgyit...
Bezzeg a saskabaré!!! még viccnek is rossz, bocs! :)

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 14:19:34

Walmer

A kommentem nem a románokról szólt, hanem azt próbáltam érzékeltetni, hogy "A feliratos filmek SEGÍTIK a nyelvtanulást." Ahogy mondod. A szinkron meg nem. Ennyi.

zsoltix 2008.10.31. 14:20:54

Gálvölgyi meg Sas sehol sincs a Markos-Nádas duóhoz képest:)

h492019 2008.10.31. 14:21:44

én is nő lettem, vagy csak nagyon szeretem a szebbik nemet... szóval azért valamennyire eltalálta... de akkor is hülyeség.

CC/nem CC vitában pedig csak magamat tudom idézni: "összességében azt kellene látni, hogy bármennyire is bratyizik velünk meg a sixx-ékkel a CC, a célközönség nem ez a pár száz (neadjisten ezer) junkie, aki már kívülről tudja az egész eredetit. tegye fel a kezét aki hamarabb látta a Friends-et eredeti nyelven…"

utólag például egyértelműen látszik, hogy több haverom is rákapott az Earl-re, meg a Family Guy-ra, persze ők az eredetit nem ismerték...
hát ennyi. ja és Bagi-Nacsa meg IHM szüljön sünt...

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.10.31. 14:23:11

A VH1 nagyon hiányzik, a CCn csak a Family Guyt nézem néha, meg a Waczak szállót ha épp elkapom. A két mackó, meg a 10 dolog amit ne csinálj szösszenetek viszont kurva jók. A magyarok az űrben pedig valami egészen botrányosan szar. Röviden ennyi, inkább néznék jó klipeket mint ezt, a magyar MTV annyira azért nem jó, ráadásul ez az új műsostruktúra is kikészít, főleg az éjszakai sáv. Egyik nap két óra metál, másik nap két óra rap, nevetséges.

Slugger 2008.10.31. 14:26:41

Ez a szar sérteget engem!

Walmer 2008.10.31. 14:27:39

Mr. Pither,
Te azt írtad, hogy egy erdélyi magyar konrétan a tv-ből tanult meg angolul.
De klasszikusokat csak pontosan:
"Ismertem olyan e3rdélyi magyart, aki a tvből tanult meg angolul, mert a román adókon nem szinkronizáltak. "
Ha ezt úgy érteted, hogy ez sokat segített neki a nyelvtanulásban, akkor egyetértünk.

zsoltix 2008.10.31. 14:32:35

Tényleg,ilyeneket kihagynak a "teszt"-ből, mint Markosék, meg Hofi Géza? Charlie Chaplint meg belerakják? Bár ki tudja,lehet hogy vannak köztünk száz évesek is:)

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.10.31. 14:32:47

Amikor a Cartoon Network még klasszikus rajzfilmeket játszott eredeti nyelven(Bugs Bunni és társai) tök jó amaerikai szlenget lehetett róla felszedni. Ki gondolta volna, hogy pl. a hare szó nyulat jelent?

füredi (törölt) 2008.10.31. 14:34:44

Ezt kaptam:
Kabos, Hofi, Stan és Pan, egy kis Latabár mindig jöhet. Idegenkedik a fekete humortól és a trágárságoktól, viszont nagykanállal eszi a magyar humort.

Mindezt úgy, hogy gálvölgy, latabár 2-est, chaplin, és sas józsi 1-est kapott, és tegnap négy south parkot néztem meg.

smidgen 2008.10.31. 14:35:59

egy olyan országban ahol az idegen nyelvtudás a békasegge alatt van; igenis sznobizmus angol hangsávot követelni.
Comedy Central-t nézi az aktív lakosság 1-1,5% (80-100k)
ennek "nézőseregnek" a max 10%-a miatt (8-10k) vezessék be (fordítsanak rá energiát, fizessenek licensz díjat, foglalkozzon vele min. 1 munkatárs) a külön angol nyelvsávot... kacc-kacc
filmekből angolul tanulni nem lehet, rajzfilmekből szavakat, kifejezéseket max.

Kyntea 2008.10.31. 14:36:26

Mr. Pither állítását igazolnám én is. Én az ex-Juoszláv adók "vonzáskörzetében" nőttem fel. 6 évesen álltam a TV előtt és utánoztam az ott hallott kiejtést.
18 évesen tanultam meg angolul és 24 voltam amikor először "nyelvterületre" mentem. Valahogy nincs "magyar akcentusom" amikor angolul beszélek....

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.10.31. 14:39:10

A feliratos Monty Pythonból is rengeteget lehetett tanulni, legalábbis én elég fogékony időszakomban(14-15 évesen) néztem, és rengeteg ragadt rám abból is, bár a britt angol azért egészen más mint az amerikai.

Kyntea 2008.10.31. 14:39:18

smidgen.... az ország nyelvtudását nagyban elősegítené, ha az arra fogékony korosztálynak lehetősége lenne eredeti nyelven nézni valamit. És tévedsz. Filmből/rajzfilből meg lehete tanulni egy nyelvet. Feltéve ha még nem múltál el 6 éves. (persze kell ehhez az is, hogy folyamatosan ezen a nyelven érjenek impulzusok a tv-n kívül is)

zsoltix 2008.10.31. 14:40:15

De most komolyan,ki a faszt érdekel ma már Charlie Chaplin, meg a száz évvel ezelőtti burleszk műfaj? Akkor menő volt,most lexarja mindenki,ez a dolgok rendje:)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.31. 14:44:34

"De most komolyan,ki a faszt érdekel ma már Charlie Chaplin, meg a száz évvel ezelőtti burleszk műfaj?"

Jelen! Nem értem miért nem szeretik az előttem szólók? Talán mert még nem láttak egyet sem? Tessék az Egy király New Yorkban-t, vagy a Diktátort megnézni. Könnyed kifigurázása a korszaknak!

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.10.31. 14:48:22

Chaplin szerintem is zsenális, főleg ha az ember nem mai szemmel nézi, hanem megpróbálja átélni az adott kor hangulatát. A nincstelen csavargó figurája a gazdasági világvállság idejéből lassan sajnos újra aktuálissá kezd válni. A Diktátor pedig egyszerűen pazar, bár néhol azért már kicsit fárasztó, pl. mussolini megérkezése a pályaudvaron kb. dupla olyan hosszú, mint amit ez a poén ér.

chagaal 2008.10.31. 14:48:27

probáltam barátkozni a CC-al, de sehogy sem jön össze... VH1 sokat volt nézve, ez nem...

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 14:50:29

smidgen

Köszönöm, hogy megtanítasz arra, amit az angol szakon nem sikerült elsajátítanom a nyelvtanulásról. Én hülye azt hittem, hogy igenis lehet filmekből angolul tanulni. Még azt is hittem, hogy jómagam is rengeteget tanultam pl. a Monty Pythontól. Ráébresztettél, hogy az egészet rosszul gondoltam. Most hazamegyek, és átgondolom az életem.

füredi (törölt) 2008.10.31. 14:50:35

Chaplin még akkor is erőlködött, amikor már mindenki hangosban nyomta. Az összes filmje az első perctől az utolsóig a szimpla csetlés-botlásra épül. A diktátor is. Fárasztó. Unalmas.

zsoltix 2008.10.31. 14:52:58

vadász2, az annak a korszaknak a kifigurázása volt. És annak a kornak a humora.De ne mondd,hogy most hasát fogja a nevetéstől,aki Chaplint néz. Szerintem Te sem.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.31. 14:53:07

"pl. mussolini megérkezése a pályaudvaron kb. dupla olyan hosszú, mint amit ez a poén ér."

Erre is igaz, hogy a kor szemével kell nézni. Akkoriban alapvetően hosszabbak és lassabbak voltak a jelenetek, mint amihez a mai felgyorsult világban hozzá vagyunk szokva (ezért is nem tudnak sokan megnézni egy Chaplin, vagy bármely más filmet). Emellett részben ez a jelent még a börleszk korszakot idézi.

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.10.31. 14:54:32

Chaplin igazi erepe a durleszk, nem vitás. a Diktátor is alapvetően ilyen stílusú jelenetekből épül fel, köztük néhány prózai résszel, amik a film gyengébb pontjai(leszámítva a halandzsa-német beszéded, ami óriási).

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.10.31. 14:56:40

vadász2, ez így van, csak amikor ötödszörre játszák el tökugyanazt, és előre lehet tudni, hogy na most megint mi jön, akkor már nem vicces, Chaplinre korábban nem volt jellemző ez a fajta elnyújtás, nagyon pergő, és változatos jeleneteket komponált.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.31. 14:57:56

"De ne mondd,hogy most hasát fogja a nevetéstől,aki Chaplint néz. Szerintem Te sem."
Nem mondom. De jó olykor pont az ilyen humor mellett egy kicsit más nyugodtabb korszak humorát is megismerni.

"Az összes filmje az első perctől az utolsóig a szimpla csetlés-botlásra épül."

Ez nem igaz! Te nem láttad a kései hangos filmjeit. Tudott ő kifejezetten lírai filmeket is csinálni, csak a 20-as években erre nem volt igény.

bug jr. 2008.10.31. 14:58:03

hehe,nő vagyok VAGY nagyon szeretem a szebbik nemet...hát,ja,végülis egyéb lehetőségnek már csak a ratyi maradt volna.
de csakmert utálom gálvölgyit,sast,élest,meg szinte az összes felsoroltat,már sorozatfüggő vagyok és otthonülő?
amugy tényleg.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.31. 15:01:40

Na, kivételesen nálam stimmel... :-)
"Ugye Ön szerint sem csak a húsz éveseké a világ! Imádja az egész estés kalandfilmeket és a kabaréműsorokat, sőt szereti a régi idők humorát is.

Kabos, Hofi, Stan és Pan, egy kis Latabár mindig jöhet. Idegenkedik a fekete humortól és a trágárságoktól, viszont nagykanállal eszi a magyar humort."

zsoltix 2008.10.31. 15:02:44

Hát,ha a világháborúkat nyugodtabb korszaknak tartod,legyen igazad.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.10.31. 15:07:44

kövezzetek meg, de rám Ez:
"Nem sokan veszik azt a fajta humort, amit Ön. South Park, Woody Allen vagy Monty Python igazi réteghumor.
Galla meg Hajós Önön kívül másoknak tényleg az agyára megy. A nagy többségnél kevesebbet tévézik, ki nem állhatja a show műsorokat, de kedveli a tudományos programokat."
tök igaz. Bár ez kicsit olyan, mint a horoszkop, de ha másik 11böl kéne választanom, biztos ezt választanám :)
Ja, és én lány vagyok, mégse jött ki, hogy lány vagyok. Ez némiképp megnyugtat.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.10.31. 15:11:35

A három filmecskéből a 3.kon bírtam kicsit mosolyogni. Vizuális poénokat birom inkább a szövegeseknél.

zsoltix 2008.10.31. 15:12:12

bagaela, szerintem minden második embernek ezt adja ki:) nekem is ez volt,meg még jónéhány más hozzászólónak is:)

[HEJ] 2008.10.31. 15:21:44

Na osszefoglalva :)

En is osztom, hogy a VH1 egy random youtube goldies channel playlist kb.
Az Earl szinkronja botranyos, viszont en lattam angolul -magyar felirattal-, es megis ujranezem, mert egyreszt Joy -ha felporog- olyan sebesseggel kepes beszelni, hogy azt felirat nem birta lekovetni. Tudom a szinkron meg ferdit, de munka utan faradtan meg mindig tobbek szamara a szinkronos musorok a nezhetobbek.

Ha jol sejtem, az mindenki szamara jo megoldas lenne, hogy ahol megoldhato (pl. nem analog kabelen) kulon csatornat kapjon a CC a Vh1-tol; masreszt ha mar ugyis digitalis vilag van, akkor a mar csak angol szoviccekre kihegyezett angoltanarok, es az izes redneck tajszolas-kedvelo sokasag kedveert igazan lehetne angol/magyar hangsav valasztas engedelyezve, nem nagy kunszt, mas csatorna is meg tudta oldani.

A tortetokrol meg nem volt szo, biztos mert mindenki hábéós, de ott eleg jofele a szinkron. Illetve nem lenne a Beugro-bol masodik evad, ha nincs a Cc. Marpedig azert az eleg minosegi es magyar humor (a magyarok az urben meg leginkabb megfilmesitett klubkabare szosszenetek, es gyalazatos)

Eiknarf 2008.10.31. 15:24:54

Hmm.

Mindent egyesre vettem, Briant, Fekete viperát maxra.

Erre kihozza, hogy SzülFelt néző nő vagyok.

Jéééézusom.

kla 2008.10.31. 15:25:45

Nő lettem.

Amúgy ha mindent szeretsz, akkor tipikus férfi vagy, ha semmit, akkor meg tipikus nő. :D

escéhá 2008.10.31. 15:34:44

Nálunk nem lehet fogni szerencsére a CC-t, de röhögni jó ez is itt. Mókásak vagytok, de a lényeg, hogy jól érzitek magatokat. A Waczak Szálló egy jelenete jut eszembe, amikor Basil elábrándozik, miszerint:
– Emlékszel Sybill, régen mennyit nevettünk?
– Igen, de nem ugyanazon. (Eredetiben: not the same time).

Gerry. 2008.10.31. 15:36:49

Na, ennek a kérdőívnek az értékelési mechanizmusa több mint szar, már párdon. Először azt jött, hogy hogy "Szerintünk Ön Nő" - gondolom azért, mert történetesen valóban nagyon komálom a SzülFel-t. Node amikor próbaképpen a pozitív maxra raktam az általam amúgy nagyon nem kedvelt Bagi Nacsát, Gálvölgyit, Éles Istvánt, akkor meg kihozta, hogy
"Nem sokan veszik azt a fajta humort, amit Ön. South Park, Woody Allen vagy Monty Python igazi réteghumor." Nem sokat tévézik, s elviseli a Hajóst. Ez igaz is. De könyörgöm, mindezt azért kaptam, mert fullra jelöltem be a szirszar Bagi Nacsát &Co-t? Maximum azt tudom elképzelni, hogy vagy tényleg alapból pocsék az értékelési mechanizmus, avagy az értékelés maga is poén akar lenni. De ha az, akkor harmatgyenge...

Kyntea 2008.10.31. 15:39:26

Azért az a megfogalmazás, hogy Szerintünk Ön nő - vagy csak nagyon kedveli a szebbik nemet... szóval akkor lehetnék akár leszbikus is? :-)

anarch 2008.10.31. 15:47:29

Gerry, nekem is a South Parkot dobta ki, pedig nem jelöltem Bagi-Nacsát. Viszont igaza van, csak normális (pl. a SouthPark, Monty Python, Black Adder) humort tudom értékelni. Tv-t egyáltalán nem nézek, mert baromira gyenge és idegesítő.

bicajos 2008.10.31. 15:56:01

ilyen egy ócska cc reklámot! fizetnek ezért legalább? mer', hogy értelme nincs a posztnak, az biztos.

Gerry. 2008.10.31. 15:58:26

Nem tudom, mindenesetre furcsa a rendszer, annyi szent.

bicajos 2008.10.31. 16:02:19

most ugye csak vicceltek?

kaktusztea 2008.10.31. 16:25:24

1. videó: Így jártam.. (?) Még csak el sem mosolyodtam. A Jóbarátokkal sorolnám egy kategóriába. Az is egy rejtély.
Mármint hogy értelmes emberek hogy képesek (a Jóbarátokat) viccesnek tartani. Direkt végignéztem kb 2 epizódot, hátha bennem a hiba, de kb 1 db "majdnem-mosoly"-ig jutottam. Fos. (ezért még kapok :D)

2.videó: A vizuális rész egész jó volt, az OZ-os rész is vicces. Négyes alá.

3. Earl. Az utóbbi évek egyik legjobb sorozata. Apró, finom poénok, zseniális karakterek. 5*/5

Bolee 2008.10.31. 16:27:22

pénzt csesztek beleölni
hát megölték a sorozatokat
earlt és how i met-t eddig is néztem és nézni fogom de szigorúan angolul, a szinkron ótvar, igénytelen, 2 pad közé estek: hiába magyar, ha egyszer ekkora szar.
Feliratos TV csatornát!!!

gabcigirl 2008.10.31. 16:27:40



Nekem a humorcsatorna nagy csalódás, pe'g tényleg nagy humor fan v'ok egyébként. Erőltetett poénok, gyenge felhozatallal. Jófajta stand-upokra meg ilyenekre számítottam, az az igazság. Még az arámylag egyetlen aranyos dolog a "kiccsaládos" sitcom, pedig nem nagyon bírtam régen az ilyesmit...

patrona- · http://gumiketrec.blogter.hu/ 2008.10.31. 16:32:31

Ja a másik, amit nem értek, hogy miért jó a magyar közönséget fárasztani az olyan tipikusan amerikai témak feszegető műsorokkal fárasztani, mint pl a Colbert. Ez kb. olyan, mintha a jenkiknek mutatnánk Hofit.

is 2008.10.31. 16:43:39

"Szerintünk Ön nő – vagy csak nagyon kedveli a szebbik nemet. Azok, akik úgy gondolkodnak, mint Ön, sokat vannak otthon (a gyerekkel).

Ugye nem tévedünk, hogy Ön sorozat függő?

Mikor hagyta ki utoljára a Született feleségeket vagy a Szex és New Yorkot?
Úgy hisszük, Önnek nincs kedvenc csatornája. Oda megy, ahol a kedvenc sorozatát adják. Igaza van! "

hát ezt jól megszívták. nem is nézek TV-t.

Verystup ID 2008.10.31. 16:50:08

Nekem ez az érdtékelés jött ki:

Ugye Ön szerint sem csak a húsz éveseké a világ! Imádja az egész estés kalandfilmeket és a kabaréműsorokat, sőt szereti a régi idők humorát is.

Kabos, Hofi, Stan és Pan, egy kis Latabár mindig jöhet. Idegenkedik a fekete humortól és a trágárságoktól, viszont nagykanállal eszi a magyar humort.

egosumquisum 2008.10.31. 17:03:52

Baromi jó felmérés. 1 kivételével az összes magyart nem tudomon kellett hagynom, mert... nem igazán ismerem őket.

Ehhez képest az eredmény szerint nagykanállal eszem a magyar humort. Ügyes.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.31. 17:10:33

Mondd, hogy Latabár volt a kivétel...!
De tényleg: ki volt az, akit ismerősnek véltél?

anteus 2008.10.31. 17:25:34

nekem pont ugyanazt az értékelést adta, mint is-nek, pedig
- férfi vagyok
- nem vagyok sorozatfüggő
- nem nézek tévét
...

abdul 2008.10.31. 17:32:36

És mi van a saját gyártású humoros műsorokkal?
Próbáltatok már nézni vmit a Magyarok az űrben-ből?
Nézhetetlen, humortalan vizuális hulladék.
Ez lenne a magyar humor?
Vissza a VH1-t!

moli 2008.10.31. 17:33:45

"""Nem sokan veszik azt a fajta humort, amit Ön. South Park, Woody Allen vagy Monty Python igazi réteghumor. Galla meg Hajós Önön kívül másoknak tényleg az agyára megy. A nagy többségnél kevesebbet tévézik, ki nem állhatja a show műsorokat, de kedveli a tudományos programokat."""

Csíktalan Tigris (törölt) 2008.10.31. 17:40:02

Mr. Pither -
bizony, nagyon sokszor a forgalmazó a hibás! Egyrészt tőlük jön úgy az anyag, hogy max 1 hét van egy filmre, egy sorozat epizódjára egy nap. A stúdiók adnának rá több időt is. Másrészt csak a pénz érdekli őket, a minőség nem. Ebben sem a stúdiók a hibásak, mert ők szívesebben vesznek föl minőségi szöveget. Harmadrészt pedig a forgalmazók ritkán tudnak magyarul, nemigen érdekli őket, mit hall majd a néző. És, egyetértek, én is szívesen látnék sokkal több feliratos filmet, mindenféle nyelveken!

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2008.10.31. 17:43:39

Ööö, ha bejelölöm, hogy a "Született feleségeket" egyáltalán nem nézem, ami igaz is, mert behányok tőle, akkor miért írja azt, hogy: "Mikor hagyta ki utoljára a Született feleségeket vagy a Szex és New Yorkot?". De bármit jelöltem, ugyanezt adta ki. Azt hiszem van mit javítani rajta...

beeee · http://www.beepee.hu/beecontent 2008.10.31. 18:06:58

Ha már sorozatfüggőz (ami egyébként igaz), akkor kérdezzen meg több sorozatról. Merthogy attól még hogy nézek SzülFelt, nézek pl. TBBT-t, HowIMet-et, South Parkot, BSG-t, Heroest, Fringe-et is, és nem hiszem hogy a sorozat kategória ki kellene hogy merüljön SzülFel&SexandtheCity-ben, ahogy azt ő mondja.

Brecsi · http://www.seopack.hu 2008.10.31. 18:16:52

Csak a CC!!! Earl a legnagyobb! Susogós medvék nagyon ott van, a hiradó utáni időszakban más értlmes nincs, itt meg akkor a legjobb:D

És a kabaré jelenetei közül is van amin tényleg nagyot röhögtem, pedig nem vagyok egy olyan tipus, aki tévés vicceseken nevetgél. A sakkmeccs szurkolói hatalmasak!:D

brecsi.blog.hu/2008/10/27/comedy_central_4

Csak ajánlani tudom! És nézzétek, különben elfogy a méz a boltban!:D

Disturbed 2008.10.31. 19:55:19

Én borzasztóan sajnálom, hogy a VH1 műsoridejéből loptak el a CC számára. Egyetértek azzal, hogy egy külön csatornát kellene erre a műsorra felhasználni. Mérges vagyok azért, mert társították a kedvenc zene csatornámmal, persze annak a rovására, így az esélye sincs meg annak, hogy valaha megkedveljem a Comedyt.

Adják vissza a VH1-et.!!! A CC-re meg -akinek kell- lehessen külön előfizetni egy új csatornán.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 20:19:07

Brecsi

Nem akarnék olyannak tűnni, aki nem tiszteli mások véleményét, de MIIII?? Susogós medvék?? Iszonyú, egy fia poén nics benne, égő, tán csak az XXL égőbb nála. Meg a 10 tanács sorozat műsorok között (nem tudom, mi a címe pontosan).. na hát az is minden kritikán aluli. Az Earlről pedig már eleget írtam (bár nem fogytam ki, csak már én is kezdek ciki lenni).

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.31. 20:26:14

Csíktalan Tigris

Félreértesz. Természetesen a végső döntés a forgalmazótól jön, de a forgalmazók nem gonoszságból csinálják, hanem mert így éri meg nekik. Ugyanakkor ha a magyar piac nem lenne évtizedek óta rászoktatva, hogy szinkronizált filmeken túl nem hajlandó menni, akkor lehet, hogy a forgalmazó is kétszer meggondolná, hogy a filmeket felirattal adja ki. Ami persze lehet ugyanolyan szar, mint a szar szinkron, de legalább ott van az eredeti mögötte. Ezen túl természetesen én sem kedvelem a forgalmazók többségét, de sajnos kicsi országunkban csak a szinkronra van igény.

branyik 2008.10.31. 20:37:09

egy hazugság amit kaptam a végén és nem vagyok nő, kikérem magamnak

branyik 2008.10.31. 20:40:07

bocs egyszerűen csak hülye vagyok, összecseréltem a skála két szélét...
így már közelebb van a valósághoz

Új Nick 2008.10.31. 21:00:11

Walmer: a megoldás az, hogy olyan öreg vagyok, hogy fiatal koromban még Tímár György Asterix-fordításaival kezdtem (+Lucky Luke) ((bazmeg)).

És a South Parkot is csípem, csak az nem volt a listán.

borsaymarti 2008.10.31. 21:12:51

Egy kis statisztika a kérdőív tesztelése alapján:
Ha minden nagyon tetszik: férfi vagy.
Ha semmilyen humor nem tetszik: nő vagy
Ha semmiről nem tudsz semmit: férfi vagy.

khm, és hehe

okostojás26 2008.10.31. 21:41:19

Én is kitöltöttem a kérdőívet, és nekem valahogy beletrafáltak, pl. kevesebbet tévézek, utálom a showk többségét, jobban érdekelnek a tudományos műsorok.

mucsai 2008.10.31. 21:51:47

Nem azért jöttem ide, hogy sértegessek, de aki nem tudja értékelni Chaplint, aki szerint csak csetlés-botlás, attól nagyon távol állhat a humor és a kultúra úgy általában. Főleg a Diktátor volt emlegetve, de az én kedvenceim: Nagyvárosi fények, Modern idők, A kivándorló.
Nálam a Humor nagyágyúi: Chaplin, Woody és Monty Python.

Tightend 2008.10.31. 21:57:10

A Southpark szerintem Istenség. Bár lehet, hogy a magyar szinkron nélkül nem lenne sehol, de aki egy kicsit is bírja a beteg humort az jól szórakozik. Kevésbé brutál, de a Simpsons is ott van, bár az se tömeghumor. A rádiókabaré is ott van, csak már unom. Amúgy Hofi forever.

dreamland12 2008.10.31. 22:18:57

walmer amit nekem írtál arról

a kifejezőeszközöktől függ szerintem a humor milyensége tehát ha woody vagy monthy "pisi" vicceket mondana akkor south park szintjén lenne vagyis nem nem ugyanaz a két humor mert más a színvonal!

És természetesen mindketten beszélhetnek a maguk módján nagy és fontos és igaz dolgokról de azért akkor is embertől függ ,hogy a South parkos káromkodós vagy esetleg a lassabb nyakatekertebb módon előadott ( tipikus wody) módon
szeretnének eljutni a végén lévő poénig...

Amúgy az érdekes az ,hogy szerintem te egyetértesz azzal amit én akarok mondani vagy amit te akarsz nekem csak hát nem jutottunk el idáig hogy ezt felismerd:)
Örülök az 1etértésnek:D

Veder1 2008.10.31. 22:23:27

Én mostanában szinte csak CC-t nézek, más csatornán max. Dr. House, Forma1, NFL.

a legjobb műsorok (szvsz):

HIMYM, Entouraged, Family Guy, Beugró

közepes:
Earl, Suhogós mackók

szar:
Reno911, Magyarok az űrben

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.10.31. 22:35:13

Disturbed 2008.10.31. 19:55:19

"(...) Adják vissza a VH1-et.!!! A CC-re meg -akinek kell- lehessen külön előfizetni egy új csatornán."


Inkább a VH1-re fizessen elő az, akinek kell. ;DDD Látod, ennek semmi értelme.

Inkább tegyék külön csatornára a kettőt, és mindenki éljen békében.

Én örülök a CC-nek. Végre egy normális csatorna! Rühellem Gálvölgyi és Bajor "művész" urakat, Fábry mestert, a Hetiokost, a huszadszor ismételt csendőr- és Bud Spencer-filmeket, a zenés-jópofizós magyar gagyiműsorokat, Sasjózsitól meg bárányhimlőt kapok.

Itt van Family guy, Office, L'art pour L'art, Waczak szálló és Simpson család. Sajnos valóban becsúszott egy Magyarok az űrben és a hótunalmas, kiszáradt, erőltetett irigymirigy is. Ki tudja, talán egyszer leadják a Monty Pythont is, vagy a Taxi c. régi sorozatot, esetleg az anno Páran párban indián néven sugárzott Couplingot...

mr gumby 2008.10.31. 23:40:42

nem értem basszameg h lehet szeretni a jóbarátokat. a south parkot. a gálvölgyit. hogy lehet piros kocsit venni. hogy szeretheti az a sok degenerált a karalábét. egyszeruen nem fer a fejembe milyen gyoker szeretheti a pacalt. de h vannak akik a barna haju noket szeretik! eszméletlenül sok a barom! nekem szerencsere kurva jo izlesem van, jovo hettol hozzam is fogjak igazitani az izlesmeghatározó szabvány központot.

élvezet olvasni a hozzászólását pár embernek! sokat lehet belőle tanulni.

Cirmi007 2008.10.31. 23:41:52

Én a VH1-t bírtam, és sztem semmiképpen sem rágógumi zenét adott. Peter Gabriel, Tina Turner, Pink Floyd nem rágógumi kategória. Először örültem, mert a kezdeményezést jónak tartottam, de azóta ahányszor odakapcsolok,egy kalpag xar van. Valami párszáz éves tinifilm ment, meg ilyenek. Ha a kínálatban az lesz, mint ami a tesztben volt, akkor felejtsük el ezt a CC-t. Iszonyat vegyes, én a felénél is többet utálom, mert alpári (South Park) utalmas (Chaplin). Monty P. jöhetne, Bean is, de hogy született feleségek? Hogy jön ez ide? Én sosem nézek sorozatot! az is hülye volt, aki ezt a tesztet összeállította. Jó zenét, és jó humort akarok!

mr gumby 2008.10.31. 23:48:29

ez kiraly! cirmi a legjobbkor írtál: te vagy az élő példája annak, amit írtam!!

Szerintem ne írjon több zenét a NOX, mert nem szoktam hallgatni! Azt sem értem Jókai miért írt könyveket, sosem olvasom!

Bazzeg emberek, lassan tényleg félek itthonról kimenni.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.11.01. 00:29:31

mr gumby 2008.10.31. 23:40:42
(jó név! :D)


:)) Igaz. Szvsz pont azért jó a CC, mert teret enged annak a humornak, amit egy retekklubb vagy egy csigakettes sosem léphetne meg (Waczak, Noormális, Colbert, Family guy, és a sokat szidott Magyarok az űrben).
(akinek meg Fábry meg a Hetiokos és Kató néni kell Sasjózsival, egye - úgyis többen vannak, jópármillióan)


Btw a VH1-et sokat néztem régebben.


:off: (vagy inkább :on:?)
Épp a Colbert Reportot nézem. Elég érdekes: más, mint amihez itthon hozzászokhattam, de kellemes. :) Kicsit talán olyan, mint anno a Szatelit... mindenesetre szerintem jó lenne egy Colbert-szerű műsor itthonra is.

muhahaha 2008.11.01. 01:47:15

a himym az kurvajó!!!! csak angolul.... akinek meg nincs meg a háttértudása az röhögjön csak gyurcsányon és ezen a szánalmas országon

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.11.01. 07:01:53

ezjóóóó... legalább annyira, mint a CC a VH1 helyén. :D

Nekem ezt mondta:

-------------------------------------------
Szerintünk Ön nő – vagy csak nagyon kedveli a szebbik nemet. Azok, akik úgy gondolkodnak, mint Ön, sokat vannak otthon (a gyerekkel).

Ugye nem tévedünk, hogy Ön sorozat függő?

Mikor hagyta ki utoljára a Született feleségeket vagy a Szex és New Yorkot?
Úgy hisszük, Önnek nincs kedvenc csatornája. Oda megy, ahol a kedvenc sorozatát adják. Igaza van!
-------------------------------------------


Nem vagyok nő és szoknyavadász sem.
Sokat vagyok itthon (persze, mert momentán nincs munkám :D )
Rühellem a sorozatokat.
A Szex és nyűjork meg anyádnak a kedvence esetleg... meg tudnám ölni, aki ezeket az idióta amcsi szemeteket a világra szabadítja.
:D

manes 2008.11.01. 07:30:31

Humortalan amerikai szarok.Ha már "kinti" akkor legalább angol legyen.
muhaha:Az utobbi kettön már csak sirni lehet.

hagymácska 2008.11.01. 08:25:10

ez az értékelés kamu nem? nagyon nem stimm nekem:)
Laárék miért nincsenek benne?ha?
vagy a Matthau-Lemmon páros vagy a Nekem 8 Tim Robins-szal? én azokon röhögtem életemben a legnagyobbakat ja meg a Waczak szállón meg a Csengetett Mylordon
:DDDDDDDDDDDD

nemte 2008.11.01. 08:32:32

Nem tudom, ki az a Comedy Centrál, de azt tudom, hegy rengeteg ismert tanulmány létezik a humorról. Ha a Comedy Central magyar hancúr, miért van angol nevük, ha angolok, miért épp a magyar humor érdekli őket…? Szóval a drámával ellentétben a humor sose volt nemzetközi, sőt, még a kicsi országokban is lokálspecifikus. Vagyis az angol magyarok, vagy a magyar angolok Comedy Centralos kérdésfeltevése is alapvetően gyenge, felszínes, rossz, hiábavaló. A pesti humort nem értik Békéscsabán, és fordítva. És akkor még van a belváros, meg a külváros… meg a kölönböző évek, évtizedek, satöbbi. De nincs baj, mert sok ezer oldalas tanulmányok léteznek a humorról, talán még magyarul is. És nem világos, mit is kutatnak ezek a kicsodák? Mert, ráadásul, rengeteg nézőpontból lehet, sőt kéne, és lett is ilyen kutatás. A kulturantropológia egészen mást vesz észre, mint amit erről, például a dramaturgia tud, … és jobb helyeken alkalmaz is! Ez itt nem valami lufihámozás már megint?

mynickname 2008.11.01. 08:35:45

ez pl.vicces, főleg a magyarázat:DDD

index.hu/politika/bulvar/lelkeszfenek/

NEmte!

a Comedy Central amerikai, de a Vh1-ra tették magyarul.vagy vi ilyesmi:)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2008.11.01. 09:24:59

A magyarok az űrben szerintem egy jó próbálkozás a humor felé.(Bár a promója eléggé elriaszt: a banki reklámból a csaj lesz idegbeteg).
Tényleg voltak benne olyan jelenetek, amelyeken elmosolyodtam szemben az XXL-el.

Paladinnak igazat adok : a rádiókabarés poénok nem jönnek annyira át a TV-ben. Valahogy más műfaj a rádió meg a TV.
Nem tudom, hogy ebben lesz-e előrelépés, ugyanis MAŰ-t úgy látom rádiókabarésok írják (szerkesztő: Litkai Gergely)

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.11.01. 09:25:03

bazz, kihozta az értékelés, hogy bizonyára nő vagyok (igaz), bizonyára sorozatfüggő (igaz), és hogy mikor hagytam ki utoljára a szülfelet meg a satc-ot. hát igen sűrűn kihagyom, mert pont ezt a kettőt utálom. ha nő vagyok és sok sorozatot nézek, akkor kötelező lenne ezeket szeretnem?

Balfake 2008.11.01. 09:56:57

Érdekes, beikszelgettem, hogy Gálvölgyit és a Brian életét szeretem, Sas Józseftől meg hányok, erre én is sorozatbuzi nő lettem, pedig 20 éve néztem utoljára Szomszédokat. Ki csinálta ezt a hülyeséget?

Seraphin 2008.11.01. 10:09:32

nálam Gálvölgyi meg Asterix is maxon, meg Brian és Fekete Vipcsi is. nyerő vagyok.

Narrátor (törölt) 2008.11.01. 13:02:21

[1] A Comedy Central a kedvezőbb műsorsávban van 14:00-tól 02:00-ig

[2] A VH1 baloldalán középre helyezve végig a Comedy Central-t reklámozó logó éktelenkedik kitakarva mondjuk Flea-t a "Give It A Way" klipből

Ezek nem ízlések és pofonok. Ezek tények. A Comedy Central a nagyobb geci

mamutsong 2008.11.01. 14:45:22

Lehetne kicsit ComedyCentral-központúbb a tematikája is a felmérésnek, a különböző humorműfajokra hozhattak volna több példát a saját műsorkínálatukból. Akkor talán nem csak az én humorális mivoltomról derülne ki mindenféle (teljes tévképzetek, a kiértékelőrendszer szándékosan sem lehetne alaposabban elbaszva, ahogy többen írták is), hanem a saját műsoraikról is.
A csatorna nem rossz, azt viszont hogy a VH1 tetejére kellett applikálni szánalmasnak tartom.

Disturbed 2008.11.01. 23:58:39

Periwinke (aka A 40-es fantomja) 2008.10.31. 22:35:13

"Inkább a VH1-re fizessen elő az, akinek kell. ;DDD Látod, ennek semmi értelme.

Inkább tegyék külön csatornára a kettőt, és mindenki éljen békében"

Valami értelme azért van, mert én bizony a VH1-re fizettem elő és nem a CC-re. És nem kapom azt a pénzemért amit kértem. Milyen dolog már ez ?? Önkényeskedés. Nem a zene csatornának kellene új helyet keresni szvsz, hanem annak amelyik rátelepedett. Bosszantó és negatív hatást vált ki az emberből. Ellenszeves a CC már attól ahogy műsorba került.

pizsama 2008.11.02. 02:14:59

kaktusztea! te 2 epizód alapján eldöntötted egy 10 évig futó sikeres sorozatról, hogy szar? Hát gratulálok.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.11.03. 15:20:07

Disturbed 2008.11.01. 23:58:39

Te előfizettél a VH1-re? Ezt a trükköt szívesen ellesném: nekem sajnos csak egy műsorcsomagra sikerült, amiben a 8 nézhető és szívemnek kedves csatornán kívül van 25 felesleges vacak is. :)

A szolgáltató úgy döntött, hogy a 27. zenei adót félig lecseréli valami újra, amitől nagyobb mézettséget vár. Ez lehetett volna a Muzz3 vagy mi a rák (az, amin állandóan balettoznak), de akár a Romantica vagy a BPTV is. Esetleg egy rajzfilmadó. Biztos oka volt annak, hogy a VH1-et herélték ki. Sajnos. Szeretem/szerettem a VH1-et, tényleg azon ment a legnormálisabb zene, ugyanakkor örülök a CC-nek. Jó zenét jó sok helyen lehet találni (rádió, webrádió, mp3, CD-bolt, YouTube, a másik féltucat zenei adó stb), de pl. Waczak szálló vagy Colbert Report magyar felirattal, esetleg szinkronizált Family guy jóval nehezebben szerezhető be, jó részük eddig nem is ment a tévében. Szerintem nem árt, ha a Sasjózsi-Győzike-Gálvölgyi humor országában teret kap valami olyan, ami másféle - mindenki szemezgesse ki azt, ami tetszik neki.

A legjobb persze az lenne, ha mindenki összeválogatná magának csatornánként a kis csomagját: közvetlen visszajelzés a nézettségről, és mindenki azt kapja, amiért fizetett (néhány hazai csatorna nagyon meglepődne). De sajnos ez egyik szolgáltatónál sincs így, és ennek is megvan az oka...

Disturbed 2008.11.03. 19:05:29

Periwinke (aka A 40-es fantomja) 2008.11.03.15:20:07

Nekem is csomagban jött un. FUN MIX csomag a VIVA az MTV, VH1 és két gyerek csatorna (rajzfilm).Ezek voltak benne. Ez egy külön választható csomag volt (mint sok másik is ) az alapok mellé. Ebből egyedűl az érdekelt amit tönkretettek. Szóval ezt a csomagot lemondtam. Nem ördöngősség. :))hátha segítettem vele.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2008.11.03. 22:00:31

Disturbed 2008.11.03. 19:05:29

T-Home? :DDD
No igen, ez a "kiscsomagozás" egész jó kompromisszumos megoldás. A UPC-s "a Spektrum-Sport1-TVPaprika mellé megkapod a Mezzót, a Story TV-t meg egy orosz adót is" hülyeségről beszéltem.

Megértem a problémádat, hogy miért nem tetszik ez a változtatás. Annyiról van szó, hogy én örülök a CC-nek, bár sajnálom a VH1-et. Kár, hogy pont ezt áldozták be (továbbra is a nagy kedvencemet, a Mezzo névre hallgató balettcsatornát javasolnám gyalogáldozatnak, bár ahelyett felőlem akár egy aszparágusz növekedését is közvetíthetnék élőben :D).

Egyébként ettől a konkrét esettől függetlenül nem értem ezt a csatorna-összevonásos dolgot: ennyire kell spórolni a frekivel?
süti beállítások módosítása