A Tv2 a Celeb vagyok, ments ki innen indulása előtt még hitt abban, hogy most aztán megcsinálják. Hogy most már aztán tényleg sikerül. Hogy jók vagyunk, baszod. Várdy Zoltán, a csatorna vezérigazgatója a hozzánk került körlevélben köszönte meg október elején a csatorna dolgozóinak, hogy tettek egy nagy lépést a piacvezető szerep felé. Várdy külön kiemeli, hogy már csak 4 százalék választja el őket az RTL Klub nézettségétől, majd megköszöni a dolgozók hitét, amit a Tv2-be vetettek.
Kedves Kollégák!
Túl vagyunk a megújult TV2 első teljes hónapján és az eredmények azt igazolják, hogy közös munkánk meghozta első gyümölcsét.
Néhány figyelemreméltó sztatisztika:- A szeptember havi főműsoridős közönségarányunk (26,7%) az idei év legmagasabb piaci részesedésünk. Ennél jobb eredmenyt utoljára 2007 júliusaban értünk el amikor ugyanez a szám 27,1% volt.
- Míg ez év szeptemberében mindössze négy százalek pont választott el minket az RTL Klub-tól, múlt év azonos időszakában közel 10 pont volt a különbség legfőbb vetélytársunk javára.
- Idén szeptemberben hat alkalommal volt nagyobb közönségarányunk főműsoridőben, mint az RTL Klubnak. Tavaly szeptemberben egy ilyen este sem volt.
- Ebben az időszakban öt új műsort (Cápák, Joshi Bharát, Megasztár, Senorita Szöszi, 10!) vezettünk be amelyek mind méltóak egy szórakoztató, magabiztos és inspiraló kereskedelmi televizióhoz.
- Szeptemberben értük el 2008 legmagasabb havi kereskedelmi bevételét ami 20%-al magasabb mint az előző év azonos honapjában teljesitett pénzösszeg.
Ezek a kiváló eredmények azt igazolják, hogy nagy lépést tettunk -- és jó úton haladunk -- a piacvezetés felé.
Ennek tényét vetélytársunk is elismeri azzal, hogy a jövő héten elindít egy nagyszabásu új produkciót amelynek egyik fő célja a fellendülésünk visszaszoritása. Az eredményességüktől függetlenül azt tartsuk szem előtt, hogy kezdeményzésük egy rövid időszakra szól és, hogy nekünk is van még néhány fegyver az arzenálunkba.
Köszönöm mindegyikőtöknek azt a munkát, kitartást és hitet amit eddig belefektettetek a megújult TV2-be. Büszkék lehettek arra a bátor, újjitó és profi munkára amit a szeptemberi hónapban együtt letettünk az asztalra.
Üdvözlettel:Zoltán
Aztán az RTL Klub a dzsungelbe küldte Benkő Dánielt, és megint összeomlott a Tv2. A levélben még sikerként emlegetett Cápák azóta megszűnt, a titkos fegyver, az XXL pedig már induláskor besült. Hétfő este az NCIS (31,3 száalékos share) és a Gyilkos számok (32,5 százalékos share) ugyan megverte az RTL Klub Pokolba a szerelemmel című romantikus komédiáját, ami mindössze 23,6 százalékos közönségarányt ért el.
De kedden már megint az RTL győzött, Senorita Szöszi a 13,9 százalékos közönségaránnyal, illetve a 10! a maga 16,1 százalékával csúnyán kikapott a Vészhelyzettől (40,2 százalékos share )és a Grace klinikától (39,6 százalékos share), sőt a reklámozóknak kedves 18 és 49 év közötti korosztályban, az este hét és tizenegy közötti főműsoridőben a Tv2 jóval 20 százalék alatti közönségarányt tudott csak elérni.
Az összeomlást pedig jól jelzi, hogy 1997-es indulása óta főműsoridőben 20 százalékos kereskedelmi közönségarány alatt eddig csak összesen hetven alkalommal teljesített a Tv2, ebből 27-szer azonban az új programigazgató, Gyöngyössy Bence alatt. 26 alkalommal idén, és háromszor most, októberben. Sűrűsödnek az apró kudarcok és a nagy bukások, miközben úgy tűnik, idén már csak Frei Tamás és az ő harmadik világba utaztatott celebjei segíthetnek a csatornán.
Az utolsó 100 komment: