Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Árpa mindig arra gondol

XXL

2008. október 17. 09:07 szabóZ 161 komment

A Tv2 legutóbbi csapatépítő tréningjén nagyon elcseszhettek valamit. Biztos addig skandálták kézen fogva, becsukott szemmel, hogy „megverjük az RTL-t, megverjük az RTL-t”, amíg tényleg úgy maradtak. Munkahelyi baleset, mint amikor egy percre nem figyelsz és már be is kapta a kezed a szecskavágó.

Mert hát szép dolog a munka szeretete, a csapatszellem, meg hogy egy cég, egy cél, de azért ezt még nem kell ráerőltetni az egész országra. Az rendben van, hogy Árpa Attila tényleg mindig csak arra tud gondolni, de azért vannak még egy páran, akik inkább a pinára.

Persze érthető, hogy a Tv2-nél senkit nem izgat az eurhuf-árfolyam, csak a nézettségi görbét figyelik, de engem, a nézőt cseppet sem érdekel, hogy a Tv2 most már aztán tényleg haza akarja vágni az RTL Klubot. Még akkor sem, ha Kovács Áron dalban mondja el (nem vicc, tényleg). Sőt akkor még annyira sem.

Én csak szórakozni akarok. Ezért ültem le a tévé elé. Csakhogy az inkább kínos, ha a Tv2 új, nagyköltségvetésű kabaréjának első adását azzal kezdik, hogy bejelentik, a díszlet több mint százmillió volt, és akkora, mint egy lovarda. Merthogy akármilyen fényesen is ragyognak a robotlámpák, azért csak látszik a százmilliós díszlet mögött kezét tördelő, görcsös igyekezet. Főleg, hogy mindezt a kiakadt Fábry Sándor hangján beszélő Bagi Iván adja elő, pedig Fábrynak aztán tényleg nincs mitől félnie: az XXL ugyan csütörtökön megy, de csak akkor, amikor nincs Showder.

Ráadásul miután prózában és dalban is fényezték maguk, és jól a fejünkbe vésték, hogy az XXL nem csupán egy kabaré, hanem a titkos szuperfegyver, ami darabokra szaggatja Fábry Sándort, sőt az egész RTL-t, na ezek után kapunk egy olyan gegparádét, amit még egy műszaki egyetemi gólyatábornak sem kívánnék. Mert, hogy ennél még egy kiadós zsákban futás és maratoni vodkaváltó után is jobb jeleneteket rak össze pár elsőéves villamosmérnök.

A magyar humor állócsillagai, a Bagi-Nacsa-páros és az Irigy Hónaljmirigy persze garantálták a bukást, már csak Sas Józsefet kellett volna előrángatni, hogy igazán fájjon. Az XXL jeleneteinek többsége ugyanis még annyira sem vicces, hogy legalább értsük, hogy most hol a poén. A többi meg az a fajta, ami miatt inkább mi szégyelljük magunkat.

Olyan az egész, mint egy szpoilerezett, alufelnis Szeszélyes évszakok, elég, ha csak annyit mondok, hogy Bagi Iván és Nacsa Olivér humorosnak szánt álhíreket olvas fel: mint a Maksa Híradó, csak Maksa Zoltán tényleg vicces bajusza nélkül. Egyedül Kern András menti valahogy a műsort, vagy legalábbis saját magát, rutinosan hozza a Woody Allent, így az Irigy Hónaljmirigynél még akkor is viccesebb, amikor azt mondja, hogy „és most reklám”.

Árpa Attila, a Tv2 kreatív vezetője egyébként egyértelműen a botrányra hajt, azt akarja, hogy kiakadjon az ORTT, dagadjon az ér a politikusok halántékán, mi meg erről cikkezzünk a gazdasági világválság helyett. Nekimegy Dávid Ibolyának, aki két jelenetben is kurvaként tűnik fel, kapnak a zsidók és a pedofil papok is, kár hogy a legtöbb tréfa csak botrányos (már mondjuk egy MDF-es képviselőnek), de nem vicces.

Egyedül a gyerekkönyveket szerető érsekkel készült leleplező interjún (Kamarás megcsillan), meg a drog helyett könyveket áruló dealer jelenetén nevettem, na, jó mosolyogtam kicsit, ami arra utal, hogy a gegstábban van egy kiugrott könyvtáros is. Két jelent azonban még kevés két órára, még akkor is, ha időnként fellép Szikora Róbert, aki sokkal, de sokkal viccesebb, mint az Irigy Hónaljmirigy, amikor őt parodizálja.

Az XXL (a műsor, nem a csatorna) nézhetetlen, és ami még rosszabb, még arca sincs. A premieren Kern András és Kamarás Iván konferáltak, szerepeltek és feszültek egymásnak szűk, testhez tapadó pankrátor-jelmezben, de a következő adást már Gesztesi Károly és Hujber Ferenc vezeti. Folyamatosan változó műsorvezetőkkel pedig lehetetlen lesz befogni Fábryt, még akkor is, ha mostanában a polgári humorista összes poénjának csak egy kiadós cigányozás a csattanója.

Címkék: tv kritika tv2 kabaré

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrmojorisin 2008.10.17. 09:37:59

Teljesen igazad van:)Nekem is az ütött szöget a fejembe a baginacsa-ihm srácokról hogy 10 éve minden "vicces" műsorban őket látom. Kérdezném, ha lesz a kommentelők között hozzáértő ember aki talán ezzel foglalkozik,:ilyen nehéz lenne szórakoztató műsort csinálni vagy a tv2-nél a büdös életbe nem találnak ilyet?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.10.17. 09:40:59

a tv2 nem tud szórakoztató műsort csinálni, pont. ez van, maradjanak a külföldi beszerzéseknél, mindenki jobban jár. ennyi sikeres formátumot beleállítani a földbe még direkt sem lehet.

"azta" 2008.10.17. 09:48:43

mondjuk a baginacsa sokszor vicces, de sem nem ászok, sem nem jokerek egy pakliban, hogy őket kellene mindég előhúzni. a mirigy meg... az hogyvanazhogy a beszivárgó angol(esetleg amerikai, néha francia) humor az humor, magyarban meg egyre nehezebb találni? hova lett a "pesti kabaré" (bármennyire is utálom ezt a megnevezést és bármit is jelentsen)?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.10.17. 09:49:36

Én inkább úgy mondanám, hogy a TV2 nem tud műsort csinálni, de már a nép hergelése sem megy neki.

Arról most ne is beszéljünk, h a délutáni Joshi Barátban megint elsütötték, az eltévedt közreműködő poént (most épp Sípos Peti kereste veszettül az XXL stúdióját), de olyan ügyesen titkolták, hogy mi is ez a műsor, hogy ha nem mondjátok meg sem tudom, ugyanis elfelejtettem a premiert megnézni. (valahogy Gálvölygin maradtam 8-)

Ja és ez a másodperces visszaszámlálás... Na ez meg már egy hete kiverte nálam a biztosítékot. Katasztrófa, ami annál a csatornánál megy.

2008.10.17. 09:49:44

Tudnak csinálni jó szórakoztató műsort, csak hülyék hozzá, hogy rájöjjenek, hogy az tényleg jó. (Beugró)

Novi bácsi 2008.10.17. 09:50:19

Vérlázítóan gyenge volt... Én éreztem nagggyon kínosan magam, mikor néha 10-15 másodpercre odakapcsoltam - de tovább nem bírtam. Megint olyan "a Király meztelen" feelingem volt, hogy a sok megélhetési ripacs egyike sem merte menet közben elmondani, hogy "gyerekek, ez így nagyon nem ok"... Persze, hogy nem, mert őket csak az érdekli, hogy egy ideig csurranjon-cseppenjen... És egyiknek sincs annyi esze, hogy rájöjjön, így, ezzel a hozzáállással egy potenciális aranytojást tojó tyúkból csinálnak pörköltet...
Mert miért ne lehetne egy Saturday Night Live színvonalú (gondolom abszolút ez volt az alap Árpát ismerve...) műsort csinálni, főleg, hogy ez tényleg Live volt?! Ami amúgy egy nagyon veszélyes műfaj. Mert vagy profi módon felkészülsz mindenre - főleg a legelső adásnál -, vagy kib.sz.ttúl elbukod az egészet... Talán el kellett volna gondolkodni egy kicsit azon is, hogy vajon miért megy felvételről a Fábry Show, meg a Heti Hetes...

Kinek van ennyi ablakon kidobni való pénze? Hogy lehet a büdzséért és a pénzügyi gazdálkodásért felelős vezetőket meggyőzni arról, hogy ez egy "adu ász" műsor lehet?! Nem nézett bele senki a próbákba?!... Mutyiland.....

"azta" 2008.10.17. 09:51:11

amúgy meg:
a legviccesebb a Páger-sztori volt a Kerntől:
"jó leszel majd! jó lesz ez! most szar vagy, de jó lehetsz! én milyen jó voltam ebben! te meg most szar vagy! de majd jó lesz!" :D

molaris 2008.10.17. 09:54:48

Bármely egyházi félóra kenterbe veri ezt a száraztésztát.

Dallas 2008.10.17. 09:58:14

Már alig vártam ezt a postot, mert erről a nem tudom miről, ami tegnap ment a TV2-n, mindenképp meg kell emlékezni, mint az év legnagyobb zakója.
Tegnap a Koóstolóba oltott Baginacsa-Irígymirígy-Mi kérünk elnézést-Maksahíradó-Popdaráló egyveleget láttunk, a lehető legrosszabban összerakva. (és az első sorban nem tudtam nem észrevenni a Jóbanrosszban színészeit, szerencsétlenek.. Mekkora gáz már ez is..) Már eleve ez sikeres műsor nem lehet. Én komolyan nem értem, hogy ezt hogy gondolták. Csak ültem és nem hittem el, amit látok. Az érthetetlenül nagy szinpadon Kamarás Iván viccet mesélt(?!), majd egy kis Baginacsahíradó, majd egy Irígymirígy epizód, majd egy jelenet, majd Szikora Robi énekelt, majd újra Kernék, majd újra Híradó, stb,stb, és ez így ismétlődött..
EMBEREK, MI A FASZ VOLT EZ?
Valaki magyarázza el nekem, mit láttunk tegnap! Próbáltam elképzelni ennek a szinopszisát, hát nem is tudom, aki erre az átláthatatlan, nívótlan szarra rábólintott, hát elmehet az anyjába. Ez még akkor sem működött volna, ha vicces amúgy és vannak benne poénok. De így? Sztem ez lesz minden idők legnagyobb buktája. De megérdemlik.
Attila, gratulálok, szép munka volt!

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.10.17. 10:03:11

Én 3 percet láttam belőle, elég is volt.

Annyira mesterséges és annyira mű volt ...
... a pankrációs felvezetést láttam.
Szikorát is láttam talán a barátok közt szünetében. Valahogy a 80-as évek jutottak eszembe.

Inkább a Gálvölgyi só, bár ott is volt értelmetlen és hosszú jelenet, pl a Széf.

Hypofx 2008.10.17. 10:05:23

Anno amikor Apra A. az rtl-t erositette az Apja volt a tv2 istene, most apja lelepett atjott a fia, mindketten szarok, de jol megelnek belole.

RTL vs TV2 ugyan azok a musorok csak mig az egyiken a szar kicsit fenylik a masikon mar szaga is van.

W Joe 2008.10.17. 10:05:59

A manóba! Elfelejtettem megnézni tegnap, pedig most biztos jót bosszankodnék rajta :)

Ahogy így leírtátok, ez egy Muppet Show bábok és poénok nélkül :)

Cliff 2008.10.17. 10:06:40

a szorfozes kozben talaltam erre a musorra es tatott szajjal figyeltem az adast, mert nem hittem el, hogy ilyen letezik 2008-ban...ez az a musor, amikor otthon en erzem magam kellemetlenul, kb. olyat lehet ereni, mint amikor az edzoteremben uygetlensegembol fakadoan leejtek egy sulyt es mindenki oda nez...:) a BP tv musorait szoktam ezzel az erzessel es az "eztnemhiszem" gondolattal nezni. ezt nem hiszem el...

mrmojorisin 2008.10.17. 10:06:49

Dallas, egyetértek veled teljesen. ja számomra teljesen hihetetlen volt, hogy Nacsa megint elsütötte a "nefürgyé le"-t...

REPARATUR 2008.10.17. 10:08:07

Rossz emberek vannak a képeryőn. Lehet, hogy a Kern nagy színész, de nem a tv-be való. Ezt már a Heti hetesben is bizonyította hétről-hétre. KapocsZsóka? áhhh. hányadék az egész.

Zorro2007 2008.10.17. 10:09:17


en 10 percig birtam, mit nyertem?Ekkora lebogest ugy kaka ahyogy van...

Na meg Arpa es a kreativitas....o is csak egy nagy vodor fos, nem kreativ igazgato.

ethan blow 2008.10.17. 10:09:22

ez az Árpa, bazmeg, de komolyan, ki nevezte ezt el "kreatív" bárminek? tényleg van, aki ezért pénzt adott bárkinek is? de hát egyetlen ember sincs, aki azt mondta volna, hogy ez kurvaszar? kik ezek a tehetségtelen emberek, akik ennyit tudnak kihozni egy műsorból? ennél a gyurcsókjózsef is izgalmasabb volt, bazmeg. az iririgyhónaljmirigy meg kinek az unokaöccse, hogy már vagy fasztudjahányéve a képernyőn vannak ugyanazzal a szarral? főműsoridőben???? ez érthetetlen

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.17. 10:11:31

vnandor: Na erről van szó. Valaki magyarázza már meg nekem, hogy hogy voltak képesek az egyetlen értelmes saját gyártású műsort fél év (volt annyi?) után levenni a programról?? Persze a Beugró azóta meg a Comedy Central egyetlen nézhető magyar gyártású műsora lett. Na nem mintha jó és mondjuk nem ezerszer látott angolszász humorban túlzottan bővelkednénk az újdonsült csatornán; ahogy meg Earlt hazavágták a szinkronnal, az katasztrofális.

csalint 2008.10.17. 10:12:45

Árpa Úgy került az rtl-hez, hogy mielött még indult volna a csatorna, nagy fejetlenség volt és egyszerűen besétált és ottmaradt... Mikor meg a posztját kellett kitalálnia egyszerűen kinyitott valami könyvet és ott talált rá hogy "Kreatív igazgató"... aszonta hát ez jó is lesz...
Nemtom jól emlékszem-e meg igaz-e de olvastam a könyvét :) (Könyveit...) Tudom-tudom... ezé nem vok sikeres...

teddike · http://teddike.blog.hu 2008.10.17. 10:13:21

Az egészben az volt a szép, hogy a tegnapi nap upc hiányában, szoba antenna használatára kényszerültünk. Az égiek is azt akarták, hogy az az antenna csak az rtl-t hozza be tisztán. Úgy látszik semmit nem vesztettem.

Köszi az írást, így legalább tudom, hogy mi lett volna ha... :)

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.17. 10:14:06

Dallas: Bocs, de égő, hogy felismered a Jóbanrosszban "színészeit" :D

rexter 2008.10.17. 10:18:08

a galvolgyi show nem volt rossz - ezekszerint egyidben volt evvel - de a Szef resz borzaszto szar, hosszu, es vontatott volt.

kerikak 2008.10.17. 10:19:27

ennél anno még a Szeszélyes évszakok is jobb volt, megnéztem mirigyék Banda című kiselőadását, nem nevettem és a pankrátoros jelenetet már csak két percig bírtam kb, rettenetet ez a műsor
ennyi sok pénzből miért nem csinálnak már valami jót??

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.10.17. 10:19:37

én csak azt nem értem, miért nem jönnek már rá, hogy az irigymirigy kábé 10 éve volt vicces, de akkor is csak egy kicsit, Bagi-Nacsáék pedig szerintem soha.

és miért nem jönnek már rá, hogy pl. a dumaszínházas srácok bármelyike el tudna vinni egy órás műsort úgy, hogy az nemhogy nem fáj a közönségnek, hanem még esetleg vicces is.

dedus 2008.10.17. 10:21:23

100M a díszletre?A Showder Klubban egy közepes mikrofonnal elintézték az ügyet a srácok .Csak ők a poénba fektettek,nem farostlemezbe.

johevi 2008.10.17. 10:23:24

Annyira, de annyira szar volt, hogy végignéztem. Illetve nem szar, hanem koncepciótlan. Illetve összevissza. Vagyis átláthatatlan. Mi volt ez? Szombat esti filmkoktél utánzat? Egy este egyben egy kis ezaz? Monty Python Repülő Cirkusz utánzat ( Hülye járások mInisztériuma vs. itt is volt valamilyen Minisztérium, de nem maradt meg... )Öszsességében viszont ez a műsor is remekül passzol a TV2 mélyrepülési programjába, méltő partnere a Józsi barátnak, Cápáknak stb.
Egy műsor 5 percében azzal indítani, hogy a "TV2 nézettségi csúcsa" meg "új korszak" - hubazmeg... Utána átkapcsoltam az igazi XXL-re ott, na az a basztatás, nem az amit itt a jelenetekben csináltak vagy annak gondolták.
Kern volt a legjobb ( kevésbé rossz ) bár róla kiderült a H7-ben is hogy csak akkor jó, ha előre készített szövegeket olvas. A TV2 annyiban támogatja a kultúrát ezzel a műsorral, hogy legközelebb inkább könyvet olvasok, mint hogy ezt nézzem.

_laze_ 2008.10.17. 10:23:25

vnandorral egyetértek, nekem is az ugrott be tegnap este, hogy a beugró jó műsor volt, de azt meg kidobták a szemétbe. ez az xxl akkora fos volt, hogy ennél még az a szerencsétlen humortalan, Gálvölgyi "orbánviktor egy hülye" János is jobb volt... De hál' Istennek van Comedy Central... :D

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2008.10.17. 10:24:28

csalint, én is olvastam a könyvét... :-)
érdekes tanulmány volt, abszolút megértettem belőle, hogy miért is nem akarnék soha a médiában dolgozni.

Dallas 2008.10.17. 10:26:39

Mr Pither: beégtem, bocs.. :)

Árpáról csak annyit, hogy én már régóta sejtem, h az RTL beépített embere, mert szerintem ekkora kárt a nézettségben még senki nem okozott a csatornának, mint ez a tehetségtelen senkiházi gyökér. Kívülről nem tudta anno Lajcsit lenyomni, most belűről pusztít. Jó terv, bevált.
De azt mondom, még nem is az Árpa tehet erről, mert ő csak egy gyökér, semmi más, hanem azok, akik ezért még meg is fizetik.

bug jr. 2008.10.17. 10:27:32

A cikkíró és az előttem szólók gyakorlatilag mindent leírtak ami eszembe jutott a műsorról,bár az öngyujtó KÁron ének után elkapcsoltam és csak néhanéha néztem vissza,de ez bőven elég volt ahhoz h megállapítsam,ez még a megverni kívánt gálvölgyi só szintjét se éri el ami azért már teljesítmény.

Hypofx 2008.10.17. 10:27:53

Szarok a politikusaink, szarok a szineszeink, szarok a managereink, szarok a kreativaink, dilettansok orszaga lettunk hajra

Azhát 2008.10.17. 10:29:29

Mindent elmondtatok eddig, egyet tennék hozzá:
Miből gondolta a tv2, hogy ez a műsor nemhogy jobb, de egyszerűen mennyiben MÁS, mitna korábbi, megbukott viccesműsorok? Volt a "Mi kérünk elnézést", Volt a "Nyolc mesterlövész", volt a "Médiacápa" stb. stb.

Elvileg mind megbukott, erre most mégis megcsinálják ugyanazt - csak más címmel... Mi értelme volt ennek?

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.10.17. 10:31:08

úgy látom nem csak én éreztem magam kínosan amíg néztem :/
valami szörnyű volt, pedig egybefüggő három percnél többet nem láttam, mert nem tudtam nem elkapcsolni.

Dmg 2008.10.17. 10:31:13

Árpa Attilát dobjátok a padlóla.Dúlván.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.17. 10:31:47

Hypofx: Egyetértek. Akik pedig ezen változtathatnának, itt kommentelnek, ahelyett, hogy csinálnának valamit :D

rántott hógolyó 2008.10.17. 10:32:25

kizárólag a kapócs zsóka miatt kapcsoltam oda, azt hittem legalább végig benne lesz! egyszer tűnt fel, nyakig begombolva :S ....vagy lehet többször is, de nem bírtam nézni! annyira xar, szánalmas! Kinek kell ez? Azt hiszem törlöm a tv2-őt a tévémen...nincs egy nézhető műsor! Probléma megoldva! Mindenki törölje :)

2008.10.17. 10:32:52

Megpróbáltam nézni.
Jelentem, én vagyok a hülye.
Tévékettőnek üzenem: anyátokat!
Ideje lenne a portáson kívül mindent kirúgni és újrakezdeni.

Fanyuvo 2008.10.17. 10:37:58

Nah, most se lettunk megverve... :)

RobinGood 2008.10.17. 10:38:08

Árpa Attila??? Aki aranyból csinál szart. Ő a kreatív igazgató a TV2-nél? Ez mindent megmagyaráz. Így már mindent értek.
Az XXL meg szar volt de ezen nincs semi meglepő.
A Beugró meg az MTV-n megy sokkal jobb időpontban mint a TV2-n. Az vicces és ott legalább olyanok szerepelnek akiknek közük van ahhoz amit csinálnak, olyanok akik tényleg kreatívak.
Mert ugye nevettetni hülyéskedéssel nem lehet.
Amúgy meg aki Gálvölgyi show-t néz azt is csak sajnálni tudom. Semivel sem különb az sem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.17. 10:39:43

Kínos, és csapatépítő tréning. Pontosan ezek a szavak jutottak az eszembe, amikor a Kovás Áron dalra fakadt. Szánalmas.

"Egyedül a gyerekkönyveket szerető érsekkel készült leleplező interjún (Kamarás megcsillan), meg a drog helyett könyveket áruló dealer jelenetén nevettem, na, jó mosolyogtam kicsit"

Akkor ez már nagyon a végén lehetett, mert én kb. a harmadik reklámig néztem, aztán inkább aludtam. Addig viszont talán egyszer-vagy kétszer jutottam el egy félmosolyig (pl. a rabbis jelenetnél). Többségében viszont csak néztem, hogy ezt tényleg poénnak szánták? Vagy egyáltalán most mi ez? Leginkább azt a minisztériumos jelenetet nem tudtam hova tenni. Az is, meg a szereposztó pankráció is abszurd humor akart lenni gondolom, de ahhoz egy Monthy Python vagy egy Laár pour Laár kell...

mickeyknox 2008.10.17. 10:41:07

semmi többet nem lehet várni egy olyan csatornától (ez itt a szó átvitt és igazi értelmében is igaz), ahol a baginacsa és az irigymirigy képviseli a 'humort'... szááááánalmas

Geitenbeffer_ 2008.10.17. 10:41:28

Kern reklám előtti átvezetője annyira kínos volt, hogy én éreztem rosszul magam.

Ez a hodályszerű stúdió ilyen éles fényekkel meg robotlámpákkal már a Koóstoló bukásában is jelentős szerepet játszott, nem tudom, miért nem tanultak belőle.

Azhát 2008.10.17. 10:42:37

"Amúgy meg aki Gálvölgyi show-t néz azt is csak sajnálni tudom. Semivel sem különb az sem. "

Szerintem az jobb volt. Viccesebb. Egy kicsivel.

Másrészt annyival jobb, hogy Gálvölgyinek, illetve a G-show van valami múltja, harmadrészt értelmesebb dolog egy emberre építeni egy műsort, mint az XXL-nél, ahol most Kern volt, a jövő héten meg Gesztesi lesz (vajon miért?) azután meg megint más...

Gwendy (törölt) 2008.10.17. 10:43:07

hip hip hurrá újra tudom olvasni a c:c-t végre nem csak üres oldalt ad be fejléccel ez a nap szép lesz:-)

Hypofx 2008.10.17. 10:43:13

Mr. Pither: es ha azok akik itt vannak mind ezektol a szaroktol nem tudnak ervenyesulni??? tudnek par peldat mondani...

Tightend 2008.10.17. 10:44:07

Nekem egy stand-up-os cucc bejönne, de csak ha tényleg a vicces "amatőr" srácok lennének benne, nem a mostani "gigasztárok". Fábryék már úgy ahogy rájöttek, de menne az önálló műsorban is szerintem.

Amúgy meg csak az NFL közvetítést nézem, mert az tényleg jó.

kredi 2008.10.17. 10:44:43

"A magyar humor állócsillagai, a Bagi-Nacsa-páros és az Irigy Hónaljmirigy"

Én inkább hullócsillagoknak mondanám őket.

Bagi-Nacsa jó parodista, csak épp vicceset nem tudnak a paródiákból csinálni. Az IHM meg jó zenészekből áll, jó szövegeket tudnak írni, de amit művelnek a TV2-n, az egyre szánalmasabb. Csináljanak évente egy lemezt, aztán jól van. Bár ebből a mai zenei kínálatból értem én, hogy nehéz... Itt már lassan mindenki önmaga paródiája. Lásd, ahogy szabóZ is említette, Szikora... Roppant kínos volt.

Szóval sikerült ismét egy hulladék műsort gyártania a TV2-nek. Valaki nem veszi már észre náluk, hogy nagy gáz van? Volt egy jó műsor, a Hajós-féle Magánszám, tényleg jó volt, jobb, mint a Fábry, mert Hajóst érdekelték a vendégei, ő is poénos volt, de betették egy olyan műsorsávba, amikor tuti, hogy senki nem nézi. Aztán csináltak egy még jobb műsort, a Beugrót, ezzel ugyanaz: eldugták, megölték, utána csodálkoztak, hogy mi van, miért a nagy tüntetés, hát hiszen a nézettségi mutatók szerint ez szar műsor volt...

Néha az az érzésem, hogy Árpa, vagy akárki más a csatornánál, az RTL beépített embere, és az a dolga, hogy a jól sikerült műsorokat módszeresen kinyírja, a szarokat meg berakja főműsoridőbe, hogy még nagyobbat bukjanak. Jelzem, ebben legalább sikeresek...

Sóskifli 2008.10.17. 10:46:13

Szörnyű műsor volt. A kritika tökéletes. Én 5 perc után kapcsoltam el, Szabózénak részvétem, hogy végig kellett néznie...

boddah (törölt) 2008.10.17. 10:50:10

a beugrót én akkor is megtartottam volna, ha nem hozta várt nézettséget. mert az legalább normális volt, és ezzel legalább dicsekedhetnének vagy mi a szar. bizony, az ertéelnek a sztendáp is bejött. töredék befektetése ennek az ikszikszelnek, ezerszer jobb és szinte biztos, hogy a nézettsége is jóval veri Kernéket. ha lenne esze a tévékettőnél valakinek, akkor egyiküket onnan átcsábítanák és adnának neki egy kis műsoridőt... meg persze szabadkezet. mert ezek.

ja, én azért valami pozitívumot csak felfedeztem: Parti Nórát:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.17. 10:51:54

Azoknak, akik a Godot-os srácokat hiányolja a TV2-ről: rájuk már lecsapott Fábry és az RTL. Tavasszal nem néztetek tévét? Állítólag visszajönnek lassan ők is...

balfék 2008.10.17. 10:52:22

Ez a bukta még XXL-nél is nagyobb. Minimium XXXL.

__ 2008.10.17. 10:55:18

Én egyáltalán nem csalódtam, kb.ezt vártam, azt viszont nem értem, hogy fél 11-kor miért mutatott 9:20-at a nézők felett lévő böszme nagy mutatós óra. Gondolom annak kellett volna érzékeltetnie, hogy mennyire ÉLŐ a műsor. Vagy akkor talán mégse...?
Gondolom a szinvonal miatt nem lehet az ORTT-hez fordulni, de mi a helyzet a fogyasztók megtévesztésével?

Esetleg lemaradtam valamiről, vagy csak szimplán nem sikerült 2 db működőképes ceruzaelemet beszerezni az órához?

tóthlili 2008.10.17. 10:55:30

Helyszínelőket néztem - az profi munka, néha kapcsoltam át, de mindig rosszkor, mert iszonyat volt, Kovács Áron csasztuska, Kern-Kamarás, ripacs, rettenetes dolgok, baginacsa, száz éve lejárt szavatosságú irigymirigy. De, régóta az a meggyőződésem, a tv2 beszállítói arra hajtanak, legyen bukás, előtte felvették a pénzt, lehet gyártani a következő vackot, és ismét a pénztárhoz sétálni. Lásd Producerek című musical alapötlete, cél a bukás, nemkívánt dolog a sikert, mert anyagilag rosszabbul jönnek ki vele...

Carnivora (törölt) 2008.10.17. 10:56:00

Ez a műsor tuti bukás az elejét láttam addig még a lottós gyerek fos dalolászásba nem kezdett ...

stopper 2008.10.17. 10:56:09

Eccer középiskolában a haverokkal összeraktunk egy humoros jelenetsort. Remekül szórakoztunk amíg megírtuk, összeszedtünk egy csomó gyenge poént meg elpróbáltuk, aztán előadtuk az többieknek. Hááát, elnézően mosolyogtak. Na a Hónaljmirigyekről mindig messzeringó ifjúságom jut eszembe. DE mi ezért nem kértünk és kaptunk pénzt. Pláne nem hosszú éveken át. Lehet, hogy elkúrtuk?

akarki99 2008.10.17. 11:00:42

Nem tudom mi bajotok... én tegnap könnyesre röhögtem magam kapócs "nemvagyokrobot" zsóka darabos mozgásán, viselkedésén. Nem tudom, hogy milyen színésznő, mert nem láttam még sehol, de tegnap ő vitte a hátán az egész műsort "szórakoztatásban".

A tv2-t azért utálom jobban mint az rtl-t, mert az rtl legalább a látszatát sem tartja fenn annak, hogy igényes műsort akarna csinálni... tv2 meg komoly arccal a kultúra zászlaja alatt tolja az ember képébe a gőzölgő hígfost.

mutáns csiga 2008.10.17. 11:02:25

Ez a műsor annyira gyenge volt, hogy az már rettenet.Persze a Senorita Szöszi,
és a 10 nevű új csodaműsorok után én már
semmin sem csodálkozom.Ami eszembe jutott,
azt már előre megírták.Csak azt nem értem, hogy egy viccműsorba miért nem humoristákat hívnak meg mint a Böröczki Józsi, Éles istván, Markos Nádas stb.
Kamarás Iván korábbi egyetlen vicces megmozdulása talán az volt amikor a Miniszter félrelépben meztelenül szaladgált a hotelben.Kern András monológja
tényleg kínos volt.A Mirigyék meg a Bagi
Nacsa a TV2 Jokerei akkor kapják őket a kalapból amikor a nézettséget akarják hozni.Csak sajnos mind a Mirigyek, meg
a Bagi-Nacsa páros mind elfáradtak, és
már cseooet sem humoros amit csinálnak.
Szerintem ez a műsor is egy-kétadás után
megy a lecsóba.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.10.17. 11:05:32

hihetetlenül szánalmasan kínosan ergya volt

a tv2 monnyonle!

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2008.10.17. 11:06:01

Hypofx: Átlátom a problémát, csak ironizálni próbáltam. Tény, hogy ebben az országban egyre nehezebb az embereknek a munkájukat végezni és emellett megpróbálni ezt a szar magyar társadalmat alulról erősíteni egy kicsit (ha már felülről ehhez semmi segítséget nem kapunk -- pl. a tv2-től sem). Ennek ellenére nem tudok jobbat, én ezt próbálom csinálni.

bauer 2008.10.17. 11:07:09

Szerintem még pont Bagi-Nacsa leginkább a legszórakoztatóbb két fazon egy jó ideje a humor palettáján, a többi humorista meg annyira színvonalas, mint egy Gálvölgyi Show.
Lehet, hogy humorukat érteni kell, de amin egy kicsit is el kell gondolkozni, azt már nem is jó?
Ennyire amerikanizálódunk, hogy ami sorozat kicsit is komlexebb, már nem is kell a nagyérdeműnek?

Kernről meg inkább nem beszélnék. Kitették a Heti7-esből, vagy neki szabad mindkét csatornán bohóckodnia?

Pixel 2008.10.17. 11:07:21

Nah, igen, a tegnapi XXL -inkább XXs -nagy lelkesedéssel kezdtem el nézni, de csak az első reklámig tudtam kibírni ezt a szenvedést amit csak Kern András művész úr fénye emelt, nem akarom cikizni szegény Kamarás Ivánt se, hiszen staylist és még egy csomó ember irányítja-öltozteti stb. a háttérből, de a színpadon úgy nézett ki mint egy kóros meleg. A TV2 tanulhatott volna abból hogy a Bagi-Nacsa féle páros csak egy műfajban ütős, noss ez nem az övéké :) szánalmas hogy még mindíg a "ne fűrdjé le" poénon lovagoltak kevés volt. Ami jó volt azt beszűntették ledarálták, átrakták nézhetetlen időpontba, pl: mi kérünk elnézést, TEA -ha emlékszik rá valaki még- és a beugró.

nafigyejj 2008.10.17. 11:07:52

nem csak a tegnapi xxl a gáz. kernt egyszerűen nem értem. az is ciki, hogy vízvárdy bencéék -akit árpa attila "csábítot" át az rtl-től, s friderikusz volt beosztottja- kitalálták a M4-be "megmondó embernek" friderikuszt, aki nyilatkozatot íratott alá előre a versenyzőkkel, hogy fikázhatja őket. csak per ne legyen belőle. az egész olyan friderikuszos, nagyoon gáz. friderikusz egy ócska kis koncepció ócska kis végterméke.

kredi 2008.10.17. 11:08:48

Nekem az a bajom, hogy olyan szinten le vagyok maradva hazai "celebben", hogy fogalmam sincs, ki az a Kapócs Zsóka, Parti Nóra, meg Kovács Áron. Komolyan. Bár egyre inkább úgy érzem, ez nem is baj. Kamarás oké, őt láttam filmekben, jó színész, de ez még nem jelenti azt, hogy jó műsorvezető is (lásd még: Stohl Buci...). Kernhez nagyszerű filmélmények fűznek (mint a Ripacsok), és tudom, hogy kiváló színpadi színész is, de ő is egyre szánalmasabb már, a Heti Hetesben az "elfogott levelei" már minősíthetetlenek.

A legnagyobb gáz szerintem ez a celebezés idehaza. Mindkét csatornának van két tucat házi sztárja, és ezeket dobálja bele mindenféle szar műsorba, hogy az attól majd jó ugyan nem lesz, de legalább nézett. Miközben ha demagóg akarnék lenni, az igazi "celebek", vagyis akik zenében, színházban, bármely művészetben tényleg kimagaslóak, máról holnapra élnek, mert a kutya sem ismeri őket, és kíváncsi rájuk.

"Valami nagy-nagy tüzet kéne rakni..."

lOc (a pasztafáriánus) 2008.10.17. 11:11:03

Az egész műsor egy nagy rakás trágya volt, de azt nem mondanám hogy az ripacs, majom Kern mentené. Kern egy valamire jó. Woody Allen magyar hangjának, de ő inkább ne próbáljon meg poénkodni mert az csak kínos.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.10.17. 11:13:56

nafigyejj: mondjuk most nem a Megasztárt kell kommentelni, de sajnos igazad van. Az egész tv2-t egyedül a house meg a desperate viszi, a többi műsora fos és igénytelen. Tegnap belenéztem a förmedvénybe. Aszittem, hogy leesik az állam. A Kernt eddig sem kedveltem, számomra már nem nagy színész és az is unalmas, ahogy szánalmaskodik a hetihetesben. De ennek a műsornak tényleg ő volt az egyetlen valamirevaló alanya. Nem hiszem el, hogy annyira szarul megy a magyar színjátszás és filmezés, hogy ilyenekre adják el magukat az amúgy tehetséges színészeink. Inkább a mosóporreklám. A tegnapi műsor egy hányadék volt, Szikorát meg ki dugja a menedzsmentből, hogy ő énekelt az első adásban? Remélem, ezt a műsort is majd szép csendben leveszik a képernyőről, mint azt a cápás szart...

Carnivora (törölt) 2008.10.17. 11:14:52

Ez az XXL napokig ment a felső sarokba én a helyükben inkább szépen eltitkoltam volna, hogy egy ilyen szart készülök a nagyérdemű elé tárni ...

TraceR 2008.10.17. 11:16:46

mutáns csiga 2008.10.17. 11:02:25

"...Csak azt nem értem, hogy egy viccműsorba miért nem humoristákat hívnak meg mint a Böröczki Józsi, Éles istván..."

Könyörgöm, mondd hogy csak viccelsz...

papugaja 2008.10.17. 11:18:07

Én kérek elnézést.
Már elnézést.

abdul 2008.10.17. 11:20:52

Ilyen szemetet ennyi pénzből bárki tud csinálni.
Minősíthetetlen.
árpa olyan a televíziózásban, mint gyurcsány a politikában: egyszer lámpavason lesznek, mert ez így már nem mehet így sokáig.

Edward Nygma 2008.10.17. 11:25:30

A Beugró jelenleg az egyetlen műsor, amin önfeledten nevetni tudok, ezek a fartúró tv2 kreatívok meg kivágták. Jól tették, jobb helyen van a királyin. Basszus, létezik egyáltalán bármi, akár saját ötlet, akár licensz, amit nem állítanak a földbe?
Tudom, mindezt elmondták már előttem, de csakazértis.

lOc (a pasztafáriánus) 2008.10.17. 11:27:37

a szutykok azért egy kicsit erős volt

blue bob 2008.10.17. 11:30:18

a kamarás iván milyen szeren van? egyre jobban hasonlít 50 centre, aki a kokóra esküszik...

nafigyejj 2008.10.17. 11:32:11

Szanaszét szolizott...!
igazad van. én csak azt akartam "jelezni", hogy az egész tv2 koncepciója egy nagy trágya. mindegy, hogy melyik műsort "méltatjuk", valahogy az egészet elk...ták árpáék.

antoinelagarder 2008.10.17. 11:33:35

Azért annak, (Pixel) akinek a Mi Kérünk Elnézést egy etalon humorshow volt, annak ez dermeszto fosáradat is simán megteszi.

Bambano 2008.10.17. 11:35:58

Ez annyira szar műsor volt, hogy kétszer próbáltam megnézni, kétszer el kellett kapcsolnom, mert kiverte a biztosítékot.

Mi a redváér' nem lehet szórakoztató műsort csinálni monnyonle nélkül? Vagy ha már rugdosni akarják a politikusokat, egy kis iq-t nem lehetne beletenni? Meg két kivénhedt bokszoló, karikatúrának elég célt tévesztett volt...

Bambano 2008.10.17. 11:37:35

Még valami: ehhez képest a "pályakezdők" stand-up comedyje két nagyságrenddel nézhetőbb imho.

Ha már mindenáron humorizálni akarnak, nyúljanak le onnan pár tehetséges fickót, akik csak az életkoruk miatt nevezhetők pályakezdőnek, a műsoruk szintje alapján nem annyira.

Papillan 2008.10.17. 11:43:15

Na szóval volt egy olyan műsor hogy f*sdaráló(popdaráló), amit a tegnapi estével sikerült XXl-es méretig növelni a szánalmas dalszöveggel, hogy ez majd meghozza a várva várt nézettséget.....
a borzalmas erre már nem kifejezés, látni ahogy szenvednek a "celebek" a színpadon, és közben arra gondolnak, hogy se baj hogy a sárga földig égetem magam a bankszámlám ezzel vaskosabb lesz....
a nézettségről szólva biztos meghozza nekik, csak épp negatív irányba, no meg az rtl-nek...
SZÁNALMAS...

__ 2008.10.17. 11:43:19

Azért 22:45 és 23:00 között látok egy kis huplit. Talán akkor volt a kenósorsolás? :)

VELŐSPACAL 2008.10.17. 11:43:43

Nekem annyira rágta az asszony a fülem egy kis szexért, hogy végül beadtam a ... derekam és így lemaradtam az új korszak nyitányát jelentő televíziótörténeti mérföldkőről! De ahogy olvasom, én jártam jobban. De legjobban talán az asszony!
Egyébként sokat köszönhetek mindkét csatornának: mióta megjelentek a magyar ugaron, azóta van (töretlenül!) felívelőben a nemi életem. /igaz, kb akkor is kezdődött./
Köszönet érte a nőm nevében is!

Amúgy pedig tényleg ennyit költenek nálunk ilyesmire? A mi pénzünkből? Mert azt azért ne magyarázza meg nekem senki, hogy a végén nem a mi fizetünk!

Mindegy, ennyit megér a házaséletem!

Egyébként pedig nagyon szép és nyugodt napot mindenkinek! Őszintén!

Mics Bjukenen hadnagy 2008.10.17. 11:45:12

Remek poszt!!!
Már vártam, hogy mit reaglátok erre a szarra!
Tegnap este gitár húrozás közben akadtam rá a műsorra, hogy közben lefoglaljam magam, de rendesen lefagyott az arcom, hogy mi ez a türhő fos??? Erre pénzt költeni???
Ja, Szikora tényleg vicces volt, totál nem találta a hangnemet, persze énekelni sem tud...

Mics Bjukenen hadnagy 2008.10.17. 11:46:45

Remek poszt!!!
Már vártam, hogy mit reaglátok erre a szarra!
Tegnap este gitár húrozás közben akadtam rá a műsorra, hogy közben lefoglaljam magam, de rendesen lefagyott az arcom, hogy mi ez a türhő fos??? Erre pénzt költeni???
Ja, Szikora tényleg vicces volt, totál nem találta a hangnemet, persze énekelni sem tud...

ds9 2008.10.17. 11:47:22

Most őszintén, valakinek volt illuziója, hogy a Tv2 tud egy értelmes műsort csinálni ???
Amikor a Megasztár szombaton majdnem 4 órás volt és jövő héttől annak, aki meg akarja nézni az eredményhirdetést meg kell néznie a Popdarálót, merthogy azt beékelték a Megasztárba ???
Kell lennie (mindkét tévénél) valami ismeretlen szocpol szabályzatnak, mely szerint is tehetségtelen u.n. celebrytiket kell a képernyőn mutogatni anélkül, hogy azok bármilyen értelmezhető tehetséggel ill. tevékenységgel rendelkeznének.
Ma Magyarországon főmüsoridőben katasztrófa magyar gyártású műsorok mennek (pl. a Barátok Közt főmüsoridőben, egy vicc)és Z kategóriás filmek.
Az RTL vasárnap matinéidőben adja a Lostot (a legújabb részekkel, ami előtte csak egy min.nézettségú adón ment), azt a sorozatot, ami a világ egyik legnépszerűbb fúműsoridős (!!) sorozata.
A Tv2 néha délután ledarál premiersorozatokat (pl.Monk) és észre sem veszi, hogy ezeket nem ezért gyártották.
Vagy egyszerűen megbuktat sorozatokat, mert ide-oda rakja őket (pl.Heroes, tavaly Szül.fel.).
A Monkot adták néhány hétig (az új részeket) péntek este, majd (és ez is érdekes) mivel 4 hét alatt az (ismételten) új műsorstruktúra nem jött be, lecserélték a Cukorbáróra, aminek a nézettsége a fele lett a Monkénak, ami (Monk) ment hétköznap délutánra, anélkül, hogy hirdették volna, hogy ott fognak lemenni az új részek.
A Viasat reggel 8-kor(!) adta le az Ally McBeal olyan részeit, amit addig soha ?

Normális országokban (Anglia, USA, etc.) főműsoridőben sorozatok mennek, nem adnak a nagy tévék z kategóriás filmeket, csak A-sokat (az USA-ban és ott is csak ritkán és nem ötször) és csak sorozatokat.
Az USA-ban ugye van 5 nagy kereskedelmi tv és sok kicsi (a Monk sem az 5 nagyon megy mégis nyertek Emmy-t és Golden Globe-ot is), annyi sorozatot gyártanak, hogy a magyar csatornáknak 4x is elég lenne, csak a mai felhozatal.

De ha nálunk is normális időben (West Wing éjfélkor?) sorozatokat adnának és nem azon dolgoznának, hogy az ilyen nagyobb költségvetésű produkciókkal mennyi pénzt tudnak ellopni, kifizetni a haveroknak a gyártásért, szereplésért, akkor lehet, hogy nézhető, értelmesebb televiziózás lenne.
De nem lesz.
Tehát marad a 4 órás Megasztár, a nagyon kellemetlen (nekem kellemetlen), humortalan, szánalmas Irigy Hónaljmirigy, Bagi Nacsa, a sok álceleb, a tehetségtelen televizióvezetőségek, a döbbent tekintettel (magányukban), hogy miért nincsen nézettség, hiszen ők annyit dolgoznak és mindent megtesznek érte.

haopepe 2008.10.17. 11:49:30

a baj ott kezdődik amikor az irigymirigyeket és a humort egy lapon említik

persze aki böröczki józsit is odaírná, az ne nézzen semmit

mickeyknox 2008.10.17. 11:56:27

"Lehet, hogy humorukat érteni kell, de amin egy kicsit is el kell gondolkozni, azt már nem is jó?" (baginacsa)

"miért nem humoristákat hívnak meg mint a Böröczki Józsi, Éles istván"

...nanemár...

Fapuma (törölt) 2008.10.17. 11:59:22

minden szava igaz
uff

sassjózsit az xxl-be!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2008.10.17. 12:01:05

Nem tudom, melyik tévén ment, de a mostani leírás alapján a Szellemvasút című elvetélt, egy részt megért sorozat jutott eszembe.

Mazsoma 2008.10.17. 12:06:26

Ez írtó ciki volt. Miért adta ehhez Kern a nevét? Szellemileg alulttáplált produkció!!!

Chefre 2008.10.17. 13:07:55

Bauer:

Bagi-Nacsa és a komplex, elgondolkodtató humor? :))))))) Ne röhögtess. Ez jobb poén volt mint amit a tegnapi rettenet műsorban ez a két "humorista" együtt összehordott.

CsDobozka 2008.10.17. 13:22:31

Arról senki nem írt, hogy az a nagyon nagy gáz, hogy a TV2 fejesei, akik jóváhagyták ezt a műsort, gyakorlatilag úgy gondolkodnak rólunk nézőkről, hogy ezt nekünk el lehet adni. Így minősítenek minket szellemileg! És én ezen vagyok igazán kiakadva, hogy ennyire lenéznek minket értelmileg!!!!

2008.10.17. 13:23:04

Árpával nem is fog menni. Sajnos semmihez se ért, csak az arca hatalmas.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.10.17. 13:27:23

Buborg: az a legszebb, hogy még az m1 (a la carte) is lenyomta a tv2-t


jujj...:))

Alex3000 2008.10.17. 13:28:16

Az XXL sajnos szánalmas. A nézőt (mint engem) nem érdekli, hogy melyik csatornát nézik többet, hanem jó műsort szeretne nézni. Az XXL nem az a műsor, nem is néztem végig. Egyébként, mint két csatornának vannak értékelhetetlen műsorai, de jó is, így pl. a Fábry verhetetlen szerintem. A TV2-nak nem kéne ennyire hirdetni magát, hanem inkább színvonalas műsort kínálni, és mindjárt lesz nézettsége.

saxo 2008.10.17. 13:32:16

Azért az mekkora égés, ha az ember kiáll ország-világ elé és szétkürtöli, hogy eddig szar voltam, de mostantól én leszek a király! Aztán csak még szarabb lesz. Vagy ez csak szerintem ciki? :-)

__ 2008.10.17. 13:32:26

CsillagD, amíg a magyar lakosság többsége a kábeltévé nélküli Bermuda-háromszögben (MTV, TV2, RTL) él, addig akár hangyafocit is adhatnak, úgyis azt fogja nézni a nép. Lehet, hogy urban legend, de állítólag amikor az RTL-t valamikor 1-2 órára elsötétítette az ORTT főműsoridőben, a felirat-fekete háttérrel nézettsége is biztosan verte az MTV adását.

Mago comico 2008.10.17. 13:37:20

Egy hozzáértő ember írta csak le, hogy ami
eddig jó volt a TV2 szórakoztató műsoraiból, azt vagy bedarálta az egyre melegedő csatorna, vagy túl késői kezdéssel
adták. Ezért is sajnálom az igen tehetséges BAGI - NACSA "párost", mert már
többször bizonyítottak a nem "ótvar" TV nézőknek. Több h.sz. bizonyítja, hogy az ország tele van hivatásos rosszindulatú, irigy és gonosz emberekkel. Sem a "MIRIGYEK", sem Nacsáék nem tehetnek arról, hogy a TV2 "kreativitása" ilyen műsorszámot zsarol ki tőlük. Ha nem vállalják, jön a per! Maga a műsor szakmailag is felvállalhatatlan, de nem a művészek a felelősök érte. Na most engem is lehet cikizni, csakhogy értek a rendezéshez. Ezért nem alkalmaz a TV 2 !!!

pultoska 2008.10.17. 13:38:52

Árpa Attila nem a Tv2 kreatív vezetője.

Császár Előd jó ember 2008.10.17. 13:45:51

"amíg a magyar lakosság többsége a kábeltévé nélküli Bermuda-háromszögben (MTV, TV2, RTL) él, addig akár hangyafocit is adhatnak"

Pont ez az, hogy már csak egy viszonylag szűk kör nézi kizárólag ezeket. A lakosság legnagyobb részének van tányéros vagy kábeles tévéje és mégis az RTL-t nézik.

mákospalacsinta 2008.10.17. 13:46:07

2 hetente lesz ez fostubus?
Decemberben még lesz 1-2 felvétel, aztán átteszik más idősávba, hogy 2009 februárjában mehessen a hulladékba a többi söpredék-behalt műsor közé.
Kern a Csudafilmjével kezdte megalapozni bűngyenge karrierjét, amelyere tegnap este tette fel végül a koronát.
Ezzel a műsorral nem büntetni, hanem gyilkolni lehetne.

sziszmo 2008.10.17. 13:46:29

5 percet láttam belőle. Annyira szánalmas volt, hogy nem tudta lekötni a figyelmem. Ráadásul a fenti hsz-ek szerint éppen "jó" 5 percet láttam, mert pont Kern szerepelt.

Az ilyen próbálkozások után valahogy mindig valamilyen tematikus adón kötök ki. Tegnap este a TVPaprikán kötöttem ki. És jobban szórakoztatott a mentás-csokis jégkrémtorta elkészítése... :)

ne már 2008.10.17. 13:48:42

Én csak 5 mp.-ig tudtam nézni a műsort. Miért csak eddig? Valami hihetetlen időutazás volt a számomra, épp ezért köszönöm!
Még most sem tértem magamhoz...
Milyen lehet most a hangulat a tv2-nél?
Meri még folytatni?
A C.vagyok... sem jobb!!!
Mi van itt?
Gyanúsan előkerült a sok Magyar Sztár a hosszú mély álomból.

lOc (a pasztafáriánus) 2008.10.17. 13:48:47

Én nem is értem ezt a komplex, mélyértelmű humort, amit a Bagi-Nacsak páros tol. Ahhoz minimum egy atomfizikusi diploma kéne.

Chefre 2008.10.17. 13:51:06

Mago comico, hagyd abba, mert már könnyes a szemem... Még a végén kisírom, hogy az országunk tehetségei kénytelenek elpazarolni a szellemi tőkéjüket. Hát nyilván fegyverrel álltak mögöttük, amikor ebbe belekezdtek, és elkezdték ők is növelni a kereskedelmi televíziózásnak nevezett trágyadombot. Na ne már.

Beru 2008.10.17. 13:53:28

A Muppet show zseniális műsor. Kérem ne hasonlítsuk hozzá az XXL-t.

ne már 2008.10.17. 13:56:38

A bukta mérete: XXL

Vad.Korte (törölt) 2008.10.17. 14:03:30

Én nem láttam. De érdekelt volna, hogy mi volt, milyen. Ebből a cikkből nem derült ki. vagy lehet, hogy azért, mert a műsor is semmilyen volt? Lehet...

Még van, aki felkapja a fejét egy új humoros műsorra valamelyik csatornán? Én már csak legyintek. Egy kedves és tényleg vicces filmet néztem a Dunán, még mondanivalója is volt. Igaz, Hónaljmirigyék nem szerepletek benne.

átlátó 2008.10.17. 14:04:12

A nevezett műsorhoz nem tudok hozzászólni, - eleve bojkott a kertv-k - tehát kussolok. De! szabóZ! "Árpa Attila tényleg mindig csak arra tud gondolni, de azért vannak még páran akik inkább a pinára." Kifényezted a napomat ezzel a mondattal és még fekvőtámaszt is nyomok érte, ha akarod!

Magyar gyerek 2008.10.17. 14:06:04

A nagy visszaszámlálás engem is arra késztetet, hogy belenézzek e csodálatos műsorba. Most mégsem a TV2 stábját kritizálnám, hanem titeket sorban: nektek köszönhetően jönnek létre ilyen műsorok, ezek nektek készülnek, mert istenítitek a nagyhatalmú és csodálatos, magyarellenes kereskedelmi TV-ket! A nézettség meg a lé a fontos, nem a kultúra, a hagyományaink, a nagymultú kabarénk, és főleg nem a ti véleményetek. Nem kell panaszkodnia közületek senkinek, ti ezt érdemeltétek: győzikéket, fekete pákókat, gálvölgyiket, verebeseket, kerneket, joshi barátokat, kukikat meg sasjózsikat. Nem Árpa Attila a fontos, meg hogy mit csinál, hanem ti, kik e szar műsorokat megnézitek. És hogy nézitek az szent, mert mitől lenne olyan nagy nézettsége a TV2-nek mag az RTL klubnak? Ezt érdemlitek és nem többet!

Chefre 2008.10.17. 14:10:48

De akkor Te most mitől vagy más?

ne már 2008.10.17. 14:14:56

Akkor Ő miért is nézte?!?

__ 2008.10.17. 14:15:59

Ne aggódj Magyar gyerek. Igazából mindenki a Zone Europat nézi ebben az országban. Csak az AGB Nielsen szórakozik a 2 kertévével. Ők meg ránéznek a görbékre, benyalják és gyártják a szarabbnál szarabb műsorokat.

Vad.Korte (törölt) 2008.10.17. 14:17:33

Babu2000, mi a színvonal? Mert a nézettség és a színvonal karöltve jár: ezt adjuk, mert ezt nézik -- ezt nézik, mert ezt adjuk.

De hogy van az, hogy mostanában majd' minden műsor bukik? Mondjatok hirtelen egyet, ami nemrég indult és szépen megyen, ahogy kell? Úgymond legendás műsorokat vernek agyon Piedone-szintű filmek. Kepest várom már, de biztos valami lehetetlen időben lesz. Kinyomja Győzike, az erdőben szenvedő celebek, meg a többi okos műsor. Kedvenc sorozatom előtt a halas-főzős műsor megy, ki kell várnom, amíg végetér, mert persze mindig csúsznak. Olyan agyhalál közeli állapotba kerültem a kis szöke pic$@ pléjméjttől, a tehetségtelen noname énekeskéktől és a lakodalmas sztártól, hogy pislogni is alig tudtam.

Ezt eszik, ezt adjuk -- ezt adjuk, mert ezt eszik.

Jacques Ucca (törölt) 2008.10.17. 14:19:17

Bohhhohhhó, amikor tavaly októberben kirúgtak TV2-ék nem is gondoltam volna hogy eljön az az idő amikor még büszke leszek rá hogy mán' nem dolgozom ott.. :-)
Hajrá V.A.Zoltánka, előbb-utóbb beérik az a gyümölcs, a reggeli golfozásnak meglesz az eredménye.. Csókoltatom a Sasikát..

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.10.17. 14:19:28

Te 'Magyar gyerek' nevű nick, léccilécci ne égess minket, magyarokat.

Válassz másik nicket.

meszi 2008.10.17. 14:25:23

hát hülyék vagytok ti, hogy ezt nézitek? 9kor a tévé nálunk automatikusan átkapcsol a Coolra, 10ig South Park tegnap ugye csütörtök volt vagyis 11-ig Skins(tudom szar a szinkron de emiatt nem fogok elkapcsolni)

ennyi... egy dekát nem néztem ebböl a szarból

nyekk 2008.10.17. 14:29:46

Ez az undorító tehetségtelen kretén Árpa több kárt okozott már a médiának, mint a II. világháború, az ebola, és a hitelválság együttvéve. Ki ez a barom?! Hogy lehet, hogy ennyi trágya után még egyáltalán bármilyen média közelébe engedik. (Mikor nagy szükség lenne öcegödör tisztítókra. Bár még a azt elcseszné...)

balra 2008.10.17. 14:30:15

mé néztek tik tévékettőt?

bullseye 2008.10.17. 14:30:40

Én komolyan nem értem mi történt? Időhiány? Emberhiány? Az biztos, hogy az SNL volt az ellopandó, de akkor miért nem tudták teljesen ellopni? Ha már ott a Bagi-Nacsa, miért nem egy sírós Gyurcsány interjúval kezdtek? Külön megnézném, ahogy a végén letörli könnyeit és elkezd üvölteni: Élőben! Budapestről! Csütörtök este van!" Kínosan vicces-bukdácsolós felvezetések helyett profi főcímek (ja persze, ahogy másodpercre kell időzíteni) kellettek volna, meg 1-2 ember aki tud vicceset írni, főleg a hírek szekcióba, ami szerintem az eredeti legerősebbje, itt meg szétdarabolt netes viccparádé lett belőle...
Ráadásul a meghívott műsorvezető + Bagi-Nacsa + Mirigyek mellett totál elsikkadt az a csapat, ami a gerincét kéne hogy alkossa a műsornak.
Biztos azt hitték, ha nekik 2 sztárjuk is van, míg az amerikaiaknak csak 1, akkor ez dupla olyan jó lesz! Csak azt nem értem, hogy TV2 szúrta el, vagy én vagyok teljesen hülye, hogy ilyen elvárásaim vannak, és ez közben valamilyen demográfiai csoportnál világsiker?

ne már 2008.10.17. 14:31:51

Tényleg, miért van itt olyan sok sztár a tv-ben mostanában? Csak Őket lehet látni a képernyőn, az unalmas kis unatkozós hétköznapjaikat próbálják színesebbé tenni. Lassan már nem olyan szórakoztató. Mondom, ez egy új globális projekt.
Bekapcsolom a TV-t:
1.,
Őrülten jó hitelek vannak, élj vele...
2.,
Nézd a sztárok életét....
Ennyi!

Baromméter 2008.10.17. 14:32:09

"a legviccesebb a Páger-sztori volt a Kerntől"

Ez télleg jó sztori, de elég szomorú, ha élleg ez volt tegnap este a legjobb, ua. ezt én már kb háromszor hallottam tőle különböző interjúiból.

Dallas 2008.10.17. 14:37:04

"magyar gyerek", te az átlagos mélymagyar faszkalap kommentezőknél is sötétebb vagy, cdatlakozom, ne égess minket magyarokat egy ilyen nickkel. (fúj, milyen libsi szó ez a "nick" is, ezt is a zsidók találtaák ki)

Nagyon jó a nézettségi görbe, javasolnám, Szabózé kolléga, hogy ti is csatoljátok a kritikákhoz, mert tanulságos.

Dallas 2008.10.17. 14:41:39

Egyébként jó látni, hogy többen ugyanazt írják le, szinte szórul szóra (nem olvassák a kommenteket végig) mint én, ennél fényesebb bizonyíték nem kell hozzá (ennyi ember nem tévedhet), hogy az utóbbi évek egyik legnagyobb zakóját adta magának a TV2.

W Joe 2008.10.17. 15:09:00

Én mindig attól félek, hogy visszahozzák LagziLajcsit :D A Dáridóval még sikeresek voltak.

hekker (törölt) · http://korvin.blogter.hu 2008.10.17. 15:15:07

Erről a műsorról röviden csak annyit, hogy már az "ajánlókkal" (tv spotok és előzetesek) megbukott. Gondoltam, hogy valami szar lesz, de, hogy ennyire színvonaltalan retro fílinges kakiműsort képernyőre mernek rakni. Okádék. A Tv2 teljesen tönkremegy Árpa Attila nagy és okos húzásai miatt... Ebben az évben alulmúlta önmagát a csatorna és szerintem a nézettség is. Én csak remélem, hogy Tiszavirág életű ez a szenny műsor... Árpa meg mehet a sörbe, kenyérbe vagy a tésztába. :D

Magyar gyerek 2008.10.17. 15:19:24

Kedves Hanni-bal-liberális meg Dalla-SOS-es senkiházi NICKEK: ti magyarok nem voltatok soha - egy magyar ember nem faszkalapozik. Ti sajnos csak kis szürke TV buzi NICK-ek vagytok, az utcán meg senkiházi nimandok! Nézzétek továbbra is az ilyen jellegű műsorokat, én nem néztem, csak belenéztem, és nincs szándékomban magyarázkodni. Ti meg akkor lesztek magyarok, amikor az általam felsoroltakat már nem lehet majd a TV-n látni. Az pedig nem lesz soha, mert ti a továbbiakban is a TV elé ülve bámultok, mint borjú az újkapura!

amos 2008.10.17. 15:23:30

Gratulálok Árpa Attila szerződtetéséhez!Már akkor tudta mindenki,a TV2-nél,amikor odakerült,hogy katasztrófális bukta lesz.Előbb,utóbb.Egyszerűen nem bírtam végig nézni a műsort.Ennyire szart még életemben nem láttam....Nem létezik,hogy ennek a lénynek mediában muszály tevékenykedni!Igaz odatömörülnek,akik semmihez nem értenek....

Baromméter 2008.10.17. 15:28:26

"A nézettség meg a lé a fontos"

Kezdek rájönni, hogy csak az utóbbi. Annak érdekében meg a saját gyártás, mert ott lehet nyúlni céges meg közpénzt.

Maszat04 2008.10.17. 15:34:19

Azért, hogy bunkó a nép íme egy példa
F+ 16.10.2008 MESEAUTO /MAGYAR FILM/ 4:55:23 6:42:08 26 634 0,6 20,1
Tehát ezt nézték a legjobban tegnap reggel ebben az idősávban!

ne már 2008.10.17. 15:37:33

"Török gyerek megvágta, magyar gyerek gyógyítja, síppal, dobbal, nádi hegedűvel"

snowman 2008.10.17. 15:41:16

A "Bhallóó GGyyyörrrgy vagggyok!" című mondat már hónapokkal ezelőtt is uncsi vót, amikor egy másik műsorban 50x dobták be.
Most meg már idegesít is, pedig Vaginacsáékat speciel még bírom is.
Az egész műsor (már az az összesen 5x20mp, amit nézni bírtam) egy hatalmas bukta szvsz. Ennyire gagyik nem lehetünk emberek!
És mér' kell ez élőben menjen? Minek? Kinek?
Dobjuk ki. Sz@har.
Inkább olvassunk, és csináljunk gyerekeket, hogy legyen ki fizesse majd a nyugdíjalapunkat! :o)

Dallas 2008.10.17. 15:44:52

Magyar gyerek,
ez nem a hülyék blogja, így megintcsak arra kérlek, ne írogass ide.
Hanni-bal-liberális, Dalla-SOS? Bruhaha.. :)
Egyébként jól nyomod, te legalább röhejes vagy tényleg, nem úgy mint az XXL, amiről szó van.
Mert ugye a műsorhoz nem sikerült érdemben hozzászólnod..

ostapbender 2008.10.17. 15:48:26

a szomszédom szokott csapatépítő tréningbe bújtatott kerti partit tartani kellemes nyári estéken, ahol veszettül énekelik a "hajrá, hatos csapat" kezdetű csasztuskát. az a fasz, aki az elején énekelt (nem tudom a nevét, de igen erősen visszataszító volt) ezeket az eseteket juttatta az eszembe, de a szomszéd bulijain (illemből elbújva ugyan) legalább röhögni is lehet. na, ez az xxl állat kínos volt még nézni is, árpa öcsi szerintem hamarosan a rögbicsapata fő állású játékosa lesz, ha ki nem hízza magát a keretből. mindenkinek ajánlom a közkönyvtárakat és a klasszikus irodalmat (pl. rejtő jenő)azon legalább tényleg lehet röhögni

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.10.17. 16:15:26

én meg azt hittem ez egy jó műsor volt:) a végére kapcsoltam oda, amikor a könyvdíler jelenet ment, ami nekem tetszett. utána már csak az áron énekelt a gáspár gyerekkel, az sem volt rossz... de ezekszerint lemaradtam a "javáról" :))

egyébbként meg nem hiszem hogy a műsor, csak fele annyira is szánalmas volt, mint az itt megjelent kommentek nagy része... mindig elcsodálkozom, mennyi gyűlölet és rosszindulat halmozódott fel egyesekben. normális kritikát csak elvétve találtam, érveket meg még annyit sem. csak a fröcsögés. na EZ, igazán szánalmas!

Lopó-völgy 2008.10.17. 16:16:36

ÁRPA ATTILA A KIRÁLY - A RÁDAYT IS ÁTNEVEZZÜK ÉRTE , HA KELL !!!!!!!!!!

fanatique 2008.10.17. 16:31:49

Nem gonddoltam volna soha, hogy ezt valaha is le fogom írni: szabóZ-nek igaza van. Ami tegnap történt, az a magyar televíziózás 6:0-ja, a pompeji katasztrófa és az osztrák televízió felejthetetlen Tohuvabohu műsora együtt.

duke64 2008.10.17. 16:35:52

Már tegnap este véleményt cseréltünk egy blogban az XXL c. műsorról,pedig még tartott.Már akkor mindenkinek az volt a véleménye,hogy ez egy óriási bukta.A hatalmas beharangozás után belenéztem,hogy mi ez?Már nem jól kezdődött,mert a TV 2 önmagát fikázta a nézettségével.Innentől már csak mintákat vettem a "műből".Később sem lett jobb!Kínos,nagyon kínos volt.Tudjátok,amikor az ember feszeng a képernyő előtt,a saját lakásában,mert annyira zavarban van a látottaktól...

__ 2008.10.17. 16:40:55

Bombadil Toma! Sok sikert (és kitartást) kivánok két hét múlva...

angyalom 2008.10.17. 17:21:35

Ez tényleg gáz!! Én azt hittem tegnap este 5 percig, hogy én vagyok csak ilyen magamat beleélős,és kínosan érzős, és hogy kénytelen vagyok 2 perc után elkapcsolni,mert úgy érzem én égek... És nem! Az egész ország kínszenvedett, mikor odakapcsolt.Nagyon gáz!! És kíváncsi vagyok, hogy a fasz Árpa hogy fogja ezt a negatív mélypontot kimagyarázni a saját malmára, hogy még a végén isteníteni is fogják, mert hogy vannak erre emberei akik dugják, vagy szopják, az tuti..... Gusztustalan genyó elhízott egoista pacák, és még van néhány párja... Remélem valahogy lehet száműzni valahogy!

Megdobbent 2008.10.17. 18:25:57

Nekem valahogy az jott le, hogy a BPTV (!!!) "Hazibuli Attilaval" (?) c. musora kb. 15.000 Ft-bol kihozott egy musort, ami alazza a tv2 vicces xxl musorat.

Viszont rajottem a megoldasra, es baratsagbol megosztom veletek:

Mint tudjuk a fritzeknek egyaltalan nincs humorerzekuk, errol nem tehetnek, ez osgerman genetikai defektus.
Namarmost, ugye a pro7 kezebe kerult a mtm-sbs, szal a tv2 nemet lett.
Igy aztan, amikor arpakoma bejelentette, hogy o vicceset fog csinalni, a nyomorult tulajok megkerdeztek a baginacsat, hogy szertuk ez vicces lesz-e. Ok meg ugye (gyanithato osgerman genek a hatterben) szinten tokletesen hijan vannak a humorerzek legkissebb morzsajanak is, ergo azt feleltek, hogy IGEN.

Najo mondtak a fritzek, akkor viccesnek vicces, de a zene az biztos oke? R-Go az jo? Utanaolvasnak, megfelelo naci rendezvenyeken szerepel, kirugja a nagycsaladosokra hivatkozva a nem feher tagokat, tehat az remek naci gyoker, jo lesz.
Ki van meg? Ja, hogy kareoke magyar istenseg, aki meg a tv2 szerint is uberkiraly. Szuper, az is jo.

Hat igy kerult ez adasba, szegyelem magam helyettuk is.

jasztreb 2008.10.17. 22:36:45

én igazából tényleg sajnállak szabózé, hogy ezt hivatalból végig kellett szenvedned. én megtehettem, hogy a vérgáz kommunikációs tréningre való dalolászást a nézettségről 1 perc után lelőttem és soha többet nem kapcsoltam vissza.
szóval alighanem a tiéd a legnagyobb teljesítmény ebben a produkcióban.
grat.

sertésmájkrém 2008.10.17. 22:47:39

Én már akkor elvesztettem a reményt, mikor sok sok évvel ezelőtt a tv2 a gigafilmek sorozatában benyomott egy olyan alkotást, ami másnap délelőtt ment a miskolc tv-n :)

A színvonal azóta is változatlan.

Egyébként meg van ember akinek bejön ez a fostenger, csak az nem kommentel ide. IHM-ről el nem tudtam volna képzelni,h oy vkinek vicces lehet, aztán a saját szememmel láttam...
Nem kívánom senkinek az élményt. :)

okostojás26 2008.10.18. 00:28:44

Én tegnap este nem láttam ezt a műsort, mert a tököm tele volt már azzal, hogy az 1/4 képenyőt kitakarják a visszaszámlálással, (meg amúgy is elfelejtettem... nem is érdekelt túlzottan, pedig szeretek tévézni és röhögni,) anyukám viszont időnként odakapcsolt, de nem kötötte le, ő se röhögött, és most, egy nappal később már alig emlékezett rá, hogy mi volt benne. De ha jól értem, (1-2 kommentből nekem úgy tűnik) az XXL a Sat.NightLive c. műsor hazai megfelelője akart igazából lenni, ezek szerint elég tyúksz@rosra sikeredett, kár érte. Én amúgy sajna nem ismerem azt a műsort, de biztos jó lehet, ha olyan régóta fut az USA-ban, valaki esetleg el tudná nekem magyarázni, mitől működik a SNL, miért szeretik, főként kik nézik?

Watta (törölt) 2008.10.18. 00:56:29

Gyönyörű pofáraesés a műsor. Mit műsor, tákolmány.

Ezt lehetett 3 napig nézni a felső sarokban, ráadásul másodpercre átszámolva, hogy kezdődik a giga-brutál-mega-szuper humoros XXL.

Megadtam az esélyt neki, mert hátha, bár amikor kiderült, hogy a mirigyek is benne vannak, a többszörösen leégett Bacsi-Nagi páros is részt vesz benne, akkor már lehetett sejteni, hogy valami össznépi ripacskodás lesz.

Sikerült is, mert feltűnt az XXL-ben Kovács Áron ,Szikora Bori, a homokosképű Kamerás Iván, a beképzelt Kapca Zsóka és a letűnt Kern többek között.

Viszont a gyatra események, a nem létező poénok, a fos színészi játék, az érdektelen jelenetek, a mirigyek rémgyenge disznóságai, és a totál igénytelenség az, ami összefogta az egészet. Összefogta egy nagy darab szarrá, ami önmagát lehúzza a WC-n.

Ez volt a nagy produkció, vajon mennyit törhették az üres fejüket a "TV2 nagyságos urai" ezen a zseniális dolgon. Mert ezt nem lehet 1 nap alatt kitalálni. Bár jót csinálni nehéz, de ilyet rosszat még nehezebb.

És már mióta tart ez a vesszőfutás a TV2-nél hihetetlen.
a Bacsi-Naga páros már 5-ször megbukott mindenhol, mégis mindig kaptak egy új esélyt, ahol újra megbuknak.

A Veréb(es)-féle "Mi kérünk elnézést" akkora trágyadomb volt, hogy nem igaz, de legalább volt bennük önkritika, és a műsor kezdetén elnézést kértek a műsorért.

A Beugrót, ami jó és még most is jó, bár Rudolf Peti nélkül a másik 3 néha kimondottan rossz, azt nem nyomták rendes időben, inkább elfuserálták.


Bezzeg a népámítás csúcsa a kamu Kiválaszott futhatott főműsoridőben, függetlenül attól, hogy már a műsorban lelepleződött a trükkök fele. Legalább a két tehetségtelen műsorvezetőt nem hagyták parlagon, Somogyi az (F)Akktívban kapott helyet, Demcsák Zsuzsuli pedig a Mikka-Makkában.

Azóta van Józsi Bharhát, kellett valami mert az ilyen sávban futó korábbi talk-show-kat sorban buktatta meg a TV2 meg a tehetségtelen szereplők, volt itt Jakupcsek -só, Liptai-só, na meg Kontra Rebarbara-só.

És ki ne emlékezne Jakupcsek hazugságvizsgálós műsorára, ami óriási hype-al kezdődött, folytatódott, majd szép kussban a hátsó kapun eltakarodott.

Vagy ég korábban, mikor a Heti Hetesre próbáltak hajazni átlopva Havast és Verebest, mikor BocsRosszkor Gábor olvasott fel híreket, és Kelemen Recskanna és társaik replikáztak, okoskodtak.
Az is úgy kibukott ,mint a szél.

És ne feledjük, most csak a Celeb vagyok ments ki rögtön tv2-es ellenfele,ahol más sztárocskákat a TV2 Afrikába visz, nem mintha az RTL csúcsműsort gyártott volna, de a TV2 itt is alul fog maradni(sőt ki lesz a műsorvezető, a Jolly bohóc Tilla, vagy esetleg a mindig bevethető,amúgy munkanélküli Szekeres Flóra ?)


A gyanú miszerint Árpa az RTL kémje, sőt ügynöke, azzal a céllal, hogy minél jobban húzza le a TV2-t, sztem jogos, sőt igaz.

De ezeknek mind1, mert ahogy a TV2 Barátok köztje is mondja, ezek Szarban rosszban is kitartanak egymás mellett.

Ja a legújabb bukó a 10! még elég friss, de már megbukott szinte annyira gáz. Bár azt még megvárnám míg Zimány Lindus és Debreceni Zitus lenne a téma,hogy mennyire gázak önmagukban, na meg a Dugós Regina.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2008.10.18. 00:56:38

" mitől működik a SNL? "

A jó host-tól (házigazdától) és a jól megírt jelenetektől (bár vannak gyengébb részek is)

Most néztem meg, hogy SNL premierkor(1975) George Carlin volt a host, aki stand-up komikus.

Hát nem lett volna rossz egy humoros emberkével kezdeni ezt az XXL műsort..

Énbagoly 2008.10.18. 08:35:09

Tudom, le vagyok maradva, de tegnap nem voltam netközelbe.
Tudjátok min röhögtem nagyon jókat az utóbbi napokban? A 13 éves lányom, és 14-15 éves barátai csináltak egy ál-oknyomozóriportot. Egy szombati nap, pár óra alatt, aztán egyikük összevágta.
Nem lett tökéletes, de azon időnként szívből lehetett nevetni.
Na ez nincs a viccesnek szánt tévéműsorokban. Igazi nevettető poén.
De a fiatalokban még lehet reménykedni, ha addig el nem rontják őket...

Burpi Turpi 2008.10.18. 11:26:14

Műsorkezdés 21-38 kor, és már akkor is 21-20-t mutatott az óra és kiírják,hogy élő :)))
De egy normális tévénéző ember levágja simán,hogy ilyen vágásokkal nem lehet élő a műsor,szánalmas :S

korrekt orr 2008.10.18. 13:44:15

oké, ez tényleg egy nagy nulla, de az RTL ennyivel jobb lenne? Kicsit egyoldalú itt a szemlézés, vagy csak én látom így? A címlapon: Árpa mindig arra gondol, Megbukott a Cápák, Kapócs Zsókával hackelte magát a Tv2

Hogy is van ez?

gébence · http://soraim.blog.hu 2008.10.18. 13:47:32

tévékettő All Stars...
Minek ez?

Secnir 2008.10.18. 21:49:40

háááááát...
...sajnos én elkezdtem nézni. Az elején a Kern-Kamarás díszlet mögötti beszélgetésén már kiakadtam, utána pedig kezdődött a 'műsor'.

ahhh.

jött a faszi (egy ismeretlen arc), és 'spontán' elkezdett énekelni.
Na az kiverte a biztosítékot. De olyan szinten, hogy ültem, és mozdulni sem tudtam. Csak zúgott a fejem, és pislogtam. Folyt a nyál a szám sarkából, és meredten ülten a tévé előtt.
Az asszonynak több ereje volt, ő a mutatóujjával elért a távirányítóig (hatalmas önerőről téve tanúbizonyságot), és megnyomta rajta a csatornaváltó gombot.
Átkapcsolt valami felhőkarcolóépítősre.
3 percbe telt, mire újra bebootoltam (pedig egyszerű RISC-es vagyok).
Ja, és ezt a műsort felvettem a blacklistre...

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2008.10.19. 14:06:42

meszi 2008.10.17. 14:25:23
hát hülyék vagytok ti, hogy ezt nézitek? 9kor a tévé nálunk automatikusan átkapcsol a Coolra, 10ig South Park tegnap ugye csütörtök volt vagyis 11-ig Skins(tudom szar a szinkron de emiatt nem fogok elkapcsolni)

ennyi... egy dekát nem néztem ebböl a szarból

Nna pontosan ugyanez történt itt is. pedig tudomásul vettem, hogy új humorműsor lesz, de a south park sokadszorra nézve is vicesebbnek ígérkezik, mint a TV2 bármelyik műsora.

de azt tényleg nem értem, mit kell úgy kiakadni?! ha van kábel tv-d, végképp nem vagy rászorulva erre, ha nincs, akkor is ott az a la carte, vagy van az a piros gomb a távirányítón, olyankor elsötétül a gép, és te elmehetsz a barátaiddal egy sörre, vagy elővehetsz egy könyvet, vagy keresel magadnak értelmeset az interneten :)

aboli 2008.10.20. 20:48:34

A Kern biztos szuper,dr rgyedűl nem megy.

SergioLeone 2008.10.21. 03:47:02

Szerintem mióta Árpa Lovag feltünt a szinen azóta elvan nyomva minden új normális producer,ötlet.
Én még reménykedtem Pl:Dalnokok Ligája-ban hogy valami más lesz.Mióta ez a bukott ember itt van szétcseszi a TV2-t.Az régi vezérigazgató még értett hozá valamit és nem engedte be a Tv közelébe sem az ilyen álkreativokat.
Én úgy gondolom hogy mai műsörok mind műanyagok és én is átszoktam a MTV1-2-re Dunára mert szar a TV2.

SergioLeone 2008.10.21. 03:49:05

Magyar Gyerek!

Én sirva fakadok rajtad,te egy álmagyar vagy aki másikra azt mondja hogy nem magyar.
Barátom te tudod hogy a nagy magyarjaink nagy része nem beszélt magyarul és késöbb tanult meg???

Hehehe 2008.10.22. 19:27:23

www.youtube.com/watch?v=b0N69BT2ls8&feature=related

Aki híve az önkínzásnak, itt megnézheti a DAL-t!!!:)

Sajna nem láttam a műsort. NG-t vagy a Cool-t.
Megint kimaradtam valami XXL-ből! :)
süti beállítások módosítása