Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Megbukott a Cápák

Első vér

2008. október 16. 12:14 szabóZ 124 komment

Már áldozata is van a Tv2 őszi rohamának. Mármint a Tv2 oldalán. Az augusztus végén indított Cápák című vetélkedőt a csatorna ma szépen csendben levette a műsorról, fél hat előtt öt perccel már a Szellemekkel suttogó első epizódját ismétlik. Persze a kudarc nem meglepő, Mónika kispolgári mosolyával már jó néhány műsornak elvágta a torkát, pedig ebben az idősávban próbálkoztak már a Claudia show-val, a rosszemlékű Katalin bírónővel, sőt a Multimilliomossal is. De Mónikának és ritkás fogazatú vendégeinek sikerült olyan külföldi sorozatokkal is elbánnia, mint a Jóbarátok vagy a Melrose Place. Legtovább a Betty, a csúnya lány húzta, ő azért bevitt néhány gyomrost Oprah és Jerry Springer magyarországi zabigyerekének.

Az már a premier után is látszott, hogy a műsorvezető nélküli kvízshow-nak nem sok esélye van ebben az idősávban. Talán tíz után, a tévé előtt agonizáló értelmiség vevő lett volna rá, végül is nem olyan rossz a licenc, és nem biztos, hogy mindenképpen Puskás Peti csuklószorítójának színére lehet csak rákérdezni egy ilyen műsorban. De érthető okokból a kismamákat és a háztartásbelieket a feszültségnél és a kérdéseknél jobban érdekli, hogy „Móóóónika, ha tudtam volna, hogy a húgom, akkor nem ejtem teherbe”.

De azt augusztusban azért senki nem sejthette, hogy októberre nemhogy megbukik a műsor, de néha egészen a kábeltévék szintjéig nyomja majd a Tv2 nézettségét. Október 13-án, hétfőn például mindössze 8,1 százalékos közönségarányt tudott összehozni a műsor, miközben Mónika az éppen tévé előtt ülők 35,4 százalékát csábította magához. És ez még semmi, az igazi pofon az, hogy eközben még a Nagy házalakítás című műsor is 8,5 százalékos közönségarányt hozott össze a Viasat3-on.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stevetudor 2008.10.16. 12:33:26

TV2-nek nagyon gyorsan ki kéne találnia v.mit mert botrányosan szarok a saját készytésű műsorai kiváncsi vagyok erre az XXL-re ami rövid időn belül meg fog bukni.

ddevil 2008.10.16. 12:33:27

A Cápák rémesen gyenge műsor (volt). Én egy adást próbáltam megnézni, de én éreztem magam kellemetlenül, amikor a végén a lóvéról vitáztak, aztán persze nulláztak. Annyira kicsinyes, de erre épített a műsor, ennyit is ért.

ddevil 2008.10.16. 12:34:47

Nem csak a saját műsoraik szarok, hanem olyan érzékkel tudnak a közös kalapba is nyúlni, hogy valahogy az összes ász mindig az RTL-nél van, pedig ők is csak licenceket vesznek és csinálnak, a TV2 pedig sorra nulláz.

molaris 2008.10.16. 12:39:42

Most akkor jól olvastam, vagy csak hallucináltam, hogy ebbe az XXL- be rándul át a fél Barátok közt?

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2008.10.16. 12:41:15

Hát inkább a Cápák, mint Mónika:) De még inkább egyik sem!!!! Nézhetetlenek a tévé adások, szinte nem is érdemes bekapcsolni, nem hogy még fizetni is érte!

ny-afi 2008.10.16. 12:54:04

én is a nagy házalakitásra szavazok!!!

redriot77 2008.10.16. 12:59:09

Maunikótól azért jobb volt a Cápák. Én jókat röhögtem, mikor nagy veszekedések után üres zsebbel kullogtak haza. A múlt héten pedig volt egy 100% vegytiszta vérparaszt játékos: állandóan beszólogatott a másik két játékosnak, de olyan háncsbocskoros prosztó stílusban, hogy arról külön tanulmányt lehetne írni. Nem mondom hogy értékes műsor volt, de a nagy délutáni fostengerben még nézhető volt.

Giedi 2008.10.16. 13:00:08

Egyébként, mi az a visszaszámlálás a TV2-őn, amitől egy műsort sem lehet élvezni (már, ha egyébként lehetne)?
Akkor robbantják a TV2-őt?

12fa 2008.10.16. 13:00:09

nekem nincs is tévém.

Cyrano 2008.10.16. 13:03:17

Ha nem lenne a Playstation meg a dvd, tényleg eladhatnám a tévét.

antars 2008.10.16. 13:03:55

az elején belenéztem egybe, hogy mi is ez. Nyert ebben valaki, vagy mindig nulláztak?

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.10.16. 13:09:18

xxl-ről ez a legfájdalmasabb-gyanús mondat a tv2 oldaláról: "
Az XXL korszerű kabaré, egy klasszikus alapokon álló show – sok-sok zenével és humorral!"

Bicskas 2008.10.16. 13:14:24

"Talán tíz után, a tévé előtt agonizáló értelmiség vevő lett volna rá"
olyankor mennek a Discovery-n a legjobb musorok, semmi penzert nem kapcsolnek el

movhu 2008.10.16. 13:18:30

Én már most temetném az XXL-t...

tóthlili 2008.10.16. 13:19:01

A tv2-n, hosszú idő óta, az járja, hogy csinálnak egy műsort, megveszi a csatorna, megy egy darabig, megbuknak, aztán egy másikat készítenek, így tovább, a végtelenségig. Akik új műsorokkal rukkolnak elő, azoknak megéri. Minél többet adnak el egy évben, annál jobban járnak. Aztán, ha már rájuk unnak, jön a következő produkciós iroda. Hát így.

redriot77 2008.10.16. 13:19:14

"nekem nincs is tévém"
"húsz éve nem nézek tévét"
"miaza tévé"
"csak ps2zök a tévén"

miért van hogy az ilyen emberkék mégis tévéműsor-blogokon kötnek ki folyamatosan? :)

Mindjárt beírok vmi focidrukker blogra, hogy nem szoktam meccseket nézni, és nem érdekel a foci!

}:( (törölt) 2008.10.16. 13:21:06

Amióta nincs Totalcar nem nézek TV2-őt. Az egyetlen nézhető műsoruk volt, azt is meg@rták...

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.10.16. 13:21:06

Tök komolyan és harag nélkül mondom, aki az elkövetkező egy hétben olyan kommentet ír, hogy
1. Nincs tévéje
2. Csak DVD-t néz a tévén
3. Miért nem olvas inkább mindenki
azt kitiltom erről a blogról egy hónapra.
Köszönöm.

passenger 2008.10.16. 13:27:29

Ebben a hírben nem az a szomorú, hogy a Cápák megbukott, mert ez várható volt, hanem, hogy a Mónikasót ilyen sok ember nézi.

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.10.16. 13:27:47

Szar időpontban van, én a híradók előtt nem kapcsolom be a tévét tuner üzemmódban. Egy Hal a tortán helyett abban az idősávban háttérnek szerintem jobb lenne.

Bár tényleg egyre jobb műsorok vannak a 7-9 körüli idősávban a NGC-Discovery stb csatornákon, a netről már nem fognak tudni visszaszoktatni a TV-re.

W Joe 2008.10.16. 13:32:46

A Cápák külföldön is megbukott, vagy kint sikeres volt?

theutat villám 2008.10.16. 13:33:29

Így van, "How it's made?" for president!

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.10.16. 13:37:48

SzabóZ végre végre végre végre végre!!!
aki azt is beírja, hogy "esténként helyette játszunk, nevetgélünk a kislányommal/kisfiammal" azt nem lehetne 2 hónapra?

panu 2008.10.16. 13:38:24

Bocs, de az itt olvasott dolgok néha igazolják azokat az embereket, akik valami miatt nem néznek tévét!
Ja én nézek, ki ne legyek már tiltva:)

Baszkurátor 2008.10.16. 13:39:11

@ passenger 2008.10.16. 13:27:29

Pedig időnként kibaszott jót lehet röhögni rajta.De nem csak az idióta, kretén meghívottakon? hanem magán nagy piszológus és megmondó emberen is.A józsikán.

Szerintem nem azzal van a baj, hogy ennyien nézik.Inkább az a gáz, hogy egy ilyen kis országban ennyire sok a reardált..

Tommeeca · http://napimerites.blog.hu 2008.10.16. 13:42:30

Ha a discoveryt meg az ngc-t minden háztartásban lehetne fogni előfizetés nélkül, akkor a tv2 meg az rtl bezárhatna, és legalább tele lennénk műveltebb emberekkel :)

Bexter 2008.10.16. 13:46:00

Comedy centralt nézem sürün mostanában, már amióta van :D

arpeen2 2008.10.16. 13:47:25

Huhhh én azt hittem ez egy tv sorozat mint a Hősök meg ezek. A reklámjába régen is cápákat mutogattak, namondom ez biztos a régi nagysikerű mozifilm taknyolása. Most látom hogy nem. Lol...

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2008.10.16. 13:47:53

szabóZ - Nincs tévém, de ha lenne, akkor is csak dvd-t néznék rajta, sőt, azt is csak akkor, ha szép s borítója. Miért nem olvastok inkább?

Wannqverr 2008.10.16. 13:50:05

Sziasztok!
A Cápa tényleg egy alja (!) műsor. nem baj, ha egy ilyen megbukik. Többre is ráférne. Úgy a TV2 műsorainak 80%-ra. A magyar média-paletta egyik legmegalázóbban gyönge csatornája!
Ám e mellett szeretnék visszajelezni a cikk és a blog 1-2 "gondolatára"...
1. Fölemelkedhetnénk már abból nyugatseggét-nyaló szokásból, hogy mindent "külföldiül" kell írni, mert az úgy "menő"... Mi az, hogy "kommentezni"? Tudom, mit jelent, de miért nem vagytok képesek azt írni, hogy "hozzászólni"? Ugyanannyi szótag, még ugyanannyi betű is! Csupán az történne, hogy magyar ember, Magyarországon, magyar oldalon, magyarokkal magyarul "beszél"... Nos? nagyon különös volna, nem?
2. A cikk egy mondatához:"Talán tíz után, a tévé előtt agonizáló értelmiség vevő lett volna rá,..." Tessék? Az agonizálni szó azt jelenti: haldokolni. Szerinted az értelmiség haldokol? No, akkor elég nagy baj volna. Tudod, engem is, téged is az értelmiség tanított meg pl. írni, s te sajnos ekkora barom lettél, hogy ilyeneket írsz le. Egy társadalmat az értelmiség éltet! Nem a bankvilág és nem a proli és nem a szolgáltatás. Ugyanis az értelmiség a társadalom "agya". Nem szégyellem kimondani: én sokra becsülöm őket. Sehol nem tartanánk nélkülük. Persze, mindezt csak az értheti meg, akinek legalább egy csekély IQ-ja van. Aki ez ellen berzenkedik, az a HOFI által oly sokat szidott össznépi bunkók társadalmát gyarapítja. (Hu, ez nehéz mondat volt, vajon minden olvasó megértette?)Annak idején, a kommunista időkben állítólag a társadalmi osztályokat így nevezték: munkásosztály - parasztság - értelmiség, a munkás az osztály, a parasztság az meg "ság", az értelmiség pedig "csak" réteg. Ahogy megint csak HOFI mondta: "Öltözködjünk rétegesen, mert ráfázunk!" Már komoly jelei vannak annak, hogy már rá is fáztunk... Én nem sírnék, ha a gyerekeim "értelmiségiek" lennének majd, mert pénzt ugyan keveset fognak keresni, de legalább elmondhatják, hogy eszük az van. És ettől lehet, hogy nem lesz olyan anyagi jóléte, mint egy sok "nem értelmiségi"-nek, de legalább nem kell szégyellniük magukat önmaguk előtt, egy esetleges ilyen mondatért, ami a cikkben is szerepelt...

Aranyom 2008.10.16. 13:51:15

ha velem csinálnának műsort az egekben lenne a nézettség :D :$$

pheete 2008.10.16. 13:51:25

redriot77: Nem mintha védeni szeretném az ilyen embereket, de én pl. RSS feeddel kapom az összes index és barátai bejegyzést, és aminek érdekel a címe, azt megnézem, tehát nem feltétlenül csakis és kizárólag az engem érdeklő blogokon nyomkodom a refresh-t.

Egyébként már hagy alkossak véleményt én is: viasat->sorozatok, tudományos csatornák alkalomszerűen és sport1-2->amerikai foci. Nálam ennyiben kimerülnek kb. a csatornák, ezen kívül még dvd nézésre használom a tv-t. A tv-nek is, mint sok minden másnak, van rossz és jó oldala is, minek skatulyázni egyikbe vagy a másikba. Egyébiránt a nép támogatása teszi hogy ilyen idióta műsorok vannak sokszor, merthogy nézik....

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.10.16. 13:52:57

Van tévém és nézem.
Sikeres-e vagyok?

pisz&jobb 2008.10.16. 14:00:28

Szóljatok ha tévedek de a cápák nem saját műsor készítésű műsor volt, hanem vették. Sztem.

boddah (törölt) 2008.10.16. 14:05:40

nem tudom, mi lehetne a tévékettőnek a megoldás, de lehet, hogy el kéne távolodnia műsorstruktúrában a retektől. így is úgy is második lenne, és akkor pozicionálhatná magát mondjuk az értékesebb műsorok csatornájának vagy a tököm tudja minek. de így örökre csak egy replika marad. esküszöm, hogy hozna annyit a tévékettőn egy politikai vitaműsor, mint egy 10 vagy mi a szar. lenne annyi pénzük, hogy összehozzanak egy olyan (majdnem) közszolgálati tévét, amit az emberek hiába várnak az emtévétől.

Neménvótam 2008.10.16. 14:05:54

Hát én mosmár csak veszek egy tévét aztán megnézem mi ez sok fos, amiről itt írtok:)

bux 2008.10.16. 14:06:02

Azon gondolkoztam, hogy miért nem beszéltek össze a játékosok soha. Zéro vitatkozás a műsorban a pénzről, egyenlő elosztás az utcán, bármi is a nyeremény és bárki bármit tesz hozzá a dologhoz.Vagy ez csak marhaság és úgyse lehet megbízni más (idegen) adott szavában ? Én mondjuk nem lopnám el más pénzét ha megegyeznénk a rüsztölésben, igaz nem is vagyok rászorulva más pénzére.

2008.10.16. 14:08:12

National Geographic, Discovery, Spektrum... 99%-ban ezeket nézem, nem mást. Ezeken ritkán megy hasonló hulladék, ha mégis az legalább vicces.

Császár Előd jó ember 2008.10.16. 14:09:03

Eddig nem volt tévém, de ma reggel vettem egyet, mert hallottam, hogy van ez a remek Cápák című műsor a Tv2-n...

Gestas 2008.10.16. 14:09:15

Azé,nehogy má a Discovery,NatGeo és társai legyenek a kultúra csúcsai!Van azokon is szemét gazdagon.A nagybajszú,nagybicepszű, motorépítő köcsögtől már hányingerem van!

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.10.16. 14:11:12

Wannqwerrr, te most kotozkodni probalsz? Agonizalni, vagyis haldokolni. Nem csak azt jelenti, hogy a halal elotti allapotban lenni, ugorj egy aprot, mint mondjuk a vereb, es maris megerted: semmit nem tenni, mintha haldokolni, csak lenni, passzivnak lenni. Ezt mind jelenheti, mar ha nem probalsz ugy tenni, mintha uberintelligens ertelmisegi lennel, aki azzal probalja bizonyitani, hogy mindenki mas hulye, hogy o, es csak o tudja egy idegen szo jelenteset. Jesszus, baszogat a fonok vagy mi van?
Ja, es eddig harom embert tiltottam ki. Rend lesz itt, es fenylenek majd a csizmak.

Sir Nyű 2008.10.16. 14:11:12

Wanqverr, nagyon kemény vagy, mondhatnám, ízirájder. De nem gondolod, hogy a nicked a nyugat seggét nyalja? Venkúver rohadtul nyugatra van... Hogy te mekkora lángész vagy, te fogod megmenteni a hazát. Pardon, a Hazát.

pheete 2008.10.16. 14:14:21

boddah, az alapötlet tényleg nem rossz: jobb kis veszteséggel másodiknak lenni, mint szép lassan becsődölni. A baj csak az, hogy a csőcselék akkor is a nyálcsorgatós, kurv@@nyázós műsort fogja nézni :(

Den · http://internode.hu 2008.10.16. 14:16:15

Van tv-m, nem nézem, helyette inkább a kölkökkel fogl.

+ letöltöm azt, ami érdekel.

Kérem a kitiltást... :D

Gestas 2008.10.16. 14:18:35

Ja, és a "bedöglött a TV-m,nem csináltattam meg de azóta sokkal boldogabb az életem", kommenteket is írtani!

Zee 2008.10.16. 14:19:16

Az a szomorú,hogy a Cápák,mégha gyengécske is,legalább valamennyire a műveltségről szólt,és nem a szomszéd megrontott lányáról,mint a "Maunika só".Basszus szégyen és nyomasztó,hogy a nagytöbbségnek igénye van az ilyesmire...

Amúgy melőtt valaki megkérdezi,csatlakozom az előttem szólóhoz,igen,én is inkább választom a Spektrum-Discovery-National Geographic trió valamelyikét,mert ott legalább értelmes dolgokról beszélnek.

huta9020 2008.10.16. 14:20:17

Nincs is már olyan, hogy értelmiség. Nem is igazán volt soha, ezt a kategóriát a proletárdiktatúra alkotta mesterségesen. Mert egyébként mi a közös egy bölcsészben, egy főállásban programnyűvő, egyébként diplomás (de minek?) mérnökben és egy jól menő ügyvédben?

cbc 2008.10.16. 14:23:13

Na azért tisztázzunk valamit.

A TotalCar x-edik szériája egész egyszerűen már szar volt. Elfogytak az ötletek.

A Cápák szerintem vicces volt, sok hülyével. Viszont sikerült szar sávba tenni, ki is nyírta magát.

A TV2 nagy hibája, hogy nem ad időt. A Barátok Közt, és még jópár RTL műsor is gyenge volt az elején, mégis sokáig ment/megy. (Még a Szeress Most is).

Másik baromi nagy hibája, hogy nem képes arcokat frissíteni. Nem lehet megújítani egy csatornát harmadszorra ugyanazzal a bűnszar Írigy Hónaljm-el, Nacsáékkal meg a többi soha ki nem kopó arccal.

Harmadik hiba, hogy rossz a programfolyam, illetve lukak vannak benne. Ugyebár 4-ig nincs semmi. Aztán jön Joshi a háziasszonyoknak. Mónikával szemben semmi épkézláb utána. Tények jó, utána az Aktív ebben a formában nem jó. Hal a tortán jó, esti film gyakran nem jó. Sok lehetőség van elkapcsolgatni.

De szerintem az év bukása akkor is a Bár 2 :) Kíváncsi vagyok mikor jön el amikor már 4 játékost dobnak ki :)

cbc 2008.10.16. 14:24:08

Tegyük azt hozzá, hogy a baromi trendi Spektrum-NGC-Disc hármason is rengeteg a műtudományos igénytelen szar műsor, agyonismételve, de legalább menő nézni :)

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.10.16. 14:25:33

Nem lehetne inkabb a c:C-t kitiltani az indexrol? :)

cbc 2008.10.16. 14:28:50

"egy olyan (majdnem) közszolgálati tévét, amit az emberek hiába várnak az emtévétől."

bocsánat, milyen az a közszolgálati tv amit az emberek várnak? erre ugyanis soha senki nem tud válaszolni, csak okoskodnak. szerintem semmi baj nincs az mtv közszolgáltiságávál.

Kopasz Mercis 2008.10.16. 14:29:06

szabóZ · comment.blog.hu 2008.10.16. 13:21:06

1. Több tévém is van
2. Rendszeresen nézek tv műsorokat
3. Olvasás helyett is tévét nézek, még a teletexre se kapcsolok át

Ezek után esetleg kaphatnék valamilyen ajándékot?

Dallas 2008.10.16. 14:31:08

Szabó kolléga, ez egy jól sikerült írás, szétröhögtem magam rajta. Azzal is maximálisan egyetértek, h aki nem néz tévét, az húzzon innen, én se kommentelek a műkörömépítők blogjába.

A Cápák szerintem nem rossz ötlet, csak hát megint ott tartunk, h magyarországon vagyunk és ezt (sem) a magyar közönségnek és főleg nem a magyar játékosoknak találták ki. Láttam ebben a műsorban olyan pitiháner, szerencsétlen proletárokat, akik helyett én pironkodtam.
A TV2ről meg már a tegnapi "Kapocs Zsókával hekkeli magát a TV2 postban kifejtettem, h hulladék. Nem tudom őket sajnálni, alkalmatlan emberek döntenek műsorokról.

Dell 2008.10.16. 14:31:39

szabóZ,

Wannqwerrr írásából nem derül ki, hogy ő tényleg az értelmiséghez tartozik, avagy nem. Annyit írt, hogy tiszteli az értelmiségi embereket.
Igaz, egy hatalmas logikai csapdába sétált, hisz Hofi pontosan attól volt kiakadva, hogy íly módon osztjuk meg a társadalmat - mesterségesen gerjesztve a különböző iskolai végzettséggel rendelkező embereket.
Wannqwerrr, Hofi üzenete arról szólt, hogy vegyük észre: az akkori hatalom is a 'Divide et impera' elvét hasznosítja. Talán arra is utalt, hogy nem csupán az IQ, hanem az EQ szerint is lehetne rétegeket képezni.
Nem mennék bele abba a vitába, hogy ki számít tanultabbnak - aki szellemi javakat halmoz, vagy aki gyakorlati tapasztalatával válik hasznos tagjává a társadalomnak. Hofi a "büdöslábú diszkópatkány" típust nevezte bunkónak, illetve egyéb, munkakerülő egyéneket.

Talán még valami, mielőtt a műsorról is írnék: a magyar nyelvet számonkérni 'Wannqwerrr' névvel kissé visszás. Én nem is teszem - látod a nevem, ugye!? :-)

A műsor pedig - szerintem - nézhetetlen volt. Agressziót sugalt, ugyanakkor adott egy képet a társadalmunkról is. Sajnos ma már ilyeneken nő fel a nemzedékek sora. Ez a műsor kicsit tovább is ment. Számomra a következő volt az üzenete: nem elég, hogy tudás nélkül is pénzhez juthatsz, de akkor vagy a legelismertebb és honoráltabb tagja a társadalomnak, ha emellett még el is tudsz taposni másokat is.

No, abbahagyom, mert az ilyen hosszú hozzászólásokat én is gyakran átugrom :-)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2008.10.16. 14:32:10

nézzetek sportot, lehetőleg focit... az a jó zöld gyep, megnyugtatja az ember lelkét (a sport végül is mindegy, csak sok fű legyen). a gyerekek meg a másik tv-n valamelyik kölökcsatornát, és akkor nyugi van.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2008.10.16. 14:33:16

áááá, moderálva vagyok! ezért nem szoktam hozzászólni.

sanya64 2008.10.16. 14:35:27

a szomszéd Gazsi hogy ki lesz tiltva innen...

azoknál nemhogy tévé,
de még villany sincsen........ ))

DemoJoe 2008.10.16. 14:38:24

OCC a legjobb ebben az idősávban, bár most 19:00-kor kezdődik. Mónika egyébként is jelentősen rondább mint volt.

Dell 2008.10.16. 14:40:49

Jaj, van tévém és szoktam is nézni! El ne felejtsem! :-)

Sajnos könyveket is olvasok, de ígérem, hogy ezentúl majd megy a háttérben a TV!!! :-)

_laze_ 2008.10.16. 14:41:25

nah, szerintem még annyit, hogy a nagy házalakítás egy mondjuk egész jópofa műsor... sokszor olyan összefogás, meg segítség van benne, ami nálunk nagyjából elképzelhetetlen... az más kérdés, hogy mivel amerikai, egy házat fél perc alatt összeraknak, mert csak pozdorja az egész, de attól még jópofa. de ezt most miért írtam?

Dallas 2008.10.16. 14:42:20

Dell,
azt írod: Számomra a következő volt az üzenete: nem elég, hogy tudás nélkül is pénzhez juthatsz, de akkor vagy a legelismertebb és honoráltabb tagja a társadalomnak, ha emellett még el is tudsz taposni másokat is.

Ennek a műsornak pont az volt a lényege, hogy ne a legagresszívabb, hanem a leginkább kóperáló (lehetőleg mindhárom az legyen) fogja a legtöbbet elvinni, mert ha hamar és viszonylag igazságosan meg tudnak egyezni, akkor nyerik a legtöbbet. Ha van benne egy suttyó, akkor mindenki bukhat. Az a baj, h általában 3 ból 2 suttyó mindíg volt. Ez Magyarország.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2008.10.16. 14:42:43

azért egyszer majd valaki megirhatná az RTL és TV2 regnálásának, benne ily fontos műsornak, mint a Mónika-show, a mélylélektani elemzését, történeti-gazdasági háttérrel köritve. kiváncsi vagyok, mi viszi rá a lelkes rajongókat, hogy odapaszirozzák a toplistára folyamatosan...

sanya64 2008.10.16. 14:43:35

"Mónika egyébként is jelentősen rondább mint volt..."

nem is rondább, csak anyukád végre rendes szemüveg vett neked........ ))

Dell 2008.10.16. 14:45:14

Teljesen egyetértek Dallas. A játékosokat pedig előválogatják - amit írtál, az nem a véletlen műve. Nem akarok itt konspirációs elméleteket gyátani, de a fentiek alapján tehát az az üzenete, hogy .....

:-)

zorki 2008.10.16. 14:46:38

psmith
Javasolok neked ajándékot: Monikasó legutsó sorozata DVD-n, aranykeretben!

Jut eszembe mindenki tökre (ez ugyi magyar szó?) utálja Mónikasót, meg pletykálni se sose szokott senki.
Önismereti műsort is adhatnának!

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2008.10.16. 14:50:39

nálunk is van tévé, háuzt meg feleségeket nézünk, egyébként meg olvasunk a bekapcsolt tévé mellett :)

amúgy az ngc-disco meg hasonlókban mi az a baromi jó? amikor hárompercenként megszakítják reklámmal, aztán a következő három percből kettő azzal megy el, hogy összefoglalják, mi volt az előző három percben. buta amerikai agynak készült műsorok ezek, félrefordításokkal. borzalom.
(igen, az rtlhez képpest még lehet, hogy jó, de azér...)

beros 2008.10.16. 14:50:39

1.Na, van tv-m, de egy darab csatorna sincs benne technikai okok miatt.

2.Van egy rakat dvd-m, de nem erek ra nezni.

3.Igy aztan szorakozaskent a vonaton szoktam olvasni.

Mentsegemre legyen , hogy neha ha hazamegyek anyemekhoz ki sem lehet robbantani a tv elol.De a kapott informacio-ozon kb. harom honapra ismet kielegiti a tv-s szuksegleteimet, annyira szar az egesz magyar tv-vonal.

Dallas 2008.10.16. 14:53:03

Dell, igaz ami igaz, de ennek is megvannak a felelősei. Ezért írom, h alkalmatlanok a munkára (casting főleg) mert azt az egyszerű dolgot nem látják be és nem veszik észre, hogy pont ezzel a castingolással ölik meg a formátumot, meg a műsort. De ők tudják. Pedig tudná őket segíteni az Árpa is, (a televíziózás "fenegyereke") ő aztán tudja mitől lesz sikeres egy műsor.. (Buzera pl..) :))

viharboszorka 2008.10.16. 14:56:05

Dallas, Dell, ott a pont.
Ahogy elnézegetem, legtöbbször pont azok a legkooperatívabbak (és viszik el a legkevesebb pénzt), akik egyben a legtöbb kérdésre tudták is a választ.

mákospalacsinta 2008.10.16. 14:57:37

Nagyságrendileg este 19:00-20:00 óra környékén kapcsolom be a TV-t. Volt, rá példa, hogy korábban is, ezért Cápákat is láttam pár percre. Azonnal elkapcsoltam. Elegem van a este van és zabáljuk együtt műsorokból, elegem van a sutyerák magazinműsorokból, elegem van mindenféle valóságshow-ból. Az sem érdekel, hogy ez most TV2 fika, vagy retekklubbos-e!Egyszerűen gyalázat ami esténként főműsoridőben megy. Marad a sport meg a National G. és a Disc.ch. - ezeket nem tudom megunni. A többi ötlettelen söpredék. Ezen véleményemet a legtöbb műsor első 5 perce után alakítom ki, tehát e tekintetben annyit tudok mondani, hogy szoktam TV-t nézni, de nem vagyok büszke rá. Olvasom, netezem, sportolok helyette ha tehetem. A Cápákat még mint film is rühelltem, nemhogy itt:)

cézé 2008.10.16. 14:59:40

Írták páran, hogy a Nat. Geo, Disc. stb sem jó már.
Ez igaz. Akármikor odakapcsolok, azon vagy motorozik valami ismert ember, vagy lakberendeznek, vagy arab megalomán építészeti remekeket ajnároznak, vagy rebülőbaleseteket mutogatnak, esetleg házakat költöztetnek arrébb.
Ez nem tudomány. Legfeljebb a hiányosan művelt egyéneket érdekelhetik ezek, és a műsor bámulása közben azt gondolhatják nagy büszkén, hogy hú, ez már igen, ismeretterjesztő filmet nézek, én vagyok a társadalom teteje.
Tekintsen bárki végig pl. a NGC mai műsorain. Kb egy film van, ami érdekes lehet, ami tényleg INFORMÁL, nem pedig csak SZÓRAKOZTAT.
Szerintem ez minimum olyan felháborító, mint, hogy mennyire szar a két kereskedelmi csatorna.

Mitya Ivanov 2008.10.16. 15:04:58

nem értem, hogy miért kell tévézni?
Én ha hazaérek, elkezdek olvasni, majd beteszek egy DVD-t, TORCSozok a számítógépen. És egy büdös szót nem szóltam senkihez. ehhez nem kell tévé.
Na megyek is

the real 2008.10.16. 15:20:30

Egyetértek Dallasszal abban, hogy sok volt a tuskó ebben a műsorban is. Ráadásul még okosnak is hitték magukat. Pedig ha valaki ilyeneket akar nézni, arra nem lehet jobbat találni a Mónika-shownál.

Egyébként tegnap arra értem haza a meccsről, hogy a párom a Celeb vagyok és a Fókusz érdekességeit sorolja. Vissza kell köttetnem a kábeltv-t, mielőtt rákap a Mónikára is. Akkor már inkább duzzogjon a sarokban, hogy már megint focit kell nézni.

fhh 2008.10.16. 15:21:34

Ez vicc !!!! Az emberi agyat tágító akármilyen műsort elver egy alúlművelt sültparasztoktól hemzsegő valami és ez a két csatorna is digitalizálva lesz, ahelyett,hogy csak egy monoszkóp lenne a helyükön.Mondjuk igy se nézem egyiket se,mivel az esetleg nézhető beszélgetős,tényeken alapúló adásokat éjszakára teszik.

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.10.16. 15:22:20

csak egy apró hozzáfűznivaló: a kismamák ebben a Mounika időpontban főleg a játszótereken lelhetők fel gyermekeiket hajkurászva és a fogak számáról beszélgetve mintsem a tévé előtt Mounikát nézve. Ezt csak úgy mert tapasztalatom van és ne tessék lehúzni a kismamákat na:)

moli 2008.10.16. 15:22:40

„Móóóónika, ha tudtam volna, hogy a húgom, akkor nem ejtem teherbe”

:DDDD

f.fredericks 2008.10.16. 15:39:10

Rég olvastam már C:C-t de látom még mindig jók vagytok. A múltkor valamiért hamarabb értem haza, és a du 4-től 6-ig lévő idősávban bekapcsoltam a TV-t. Hááát nekem 120 perc zongorázással telt el ez az idő, mert szinte semmi értelmes nem volt. Néha megálltam a VH1 Classicnál egy két retro klippet megnézni, mert az jóóóó, de több semmi. Így már nem is sajnálom annyira, hogy sokáig dolgozom.

off
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy miért a VH1 helyére tették be a CC-t? (tévedés ne essék, én imádom, este 8-tól 10-ig csak azt nézem). Annyi más szutyok csatorna lett volna amire be lehetett volna nyomni a VH1 az egy rohadt jó adó rohadt jó zenékkel. Lehetett volna rakni a Budapest vagy az ATV-re, azt a kutya se nézi, vagy ha igen, akkor csak vasárnap délben:D

on

Lord_Cica (törölt) 2008.10.16. 15:39:49

Azt más is észrevette, hogy itthon egymás után fuccsolnak be azok a licenszműsorok, amik amcsiországban kiugró sikereket értek el?
Mikor rúgják már ki azt a sok tehetségtelen fost a kereskedelmi tévéktől?

lutria 2008.10.16. 15:44:02

Kezdjék el ismételni a Big Brother 1-et hátha az visszahozza a nézetséget.

Mike36 2008.10.16. 15:47:04

Vegye át a tv2, a hogy készülnek a dolgok a discovery-től (ha nem discovery, akkor spectrum) máris volna nézettség mónika mellett

mickeyknox 2008.10.16. 15:51:11

azért az igazán szomorú, hogy a mónikasó 35%-ot ér el. brrrr...
nem tudom, ki írta az előbb, de néha ezek az ismeretterjesztő csatornák is rettentőek. motor és autópimpelés, qrva nagy balesetek, ha véletlenül élővilág, akkor meg csak és kizárólag veszélyes vagy nagyon ronda állatok... esetleg amerikai állatmentők éhező kutyákat mentenek. sajnos egyre kevesebb nézhető műsor van.

Baromméter 2008.10.16. 15:55:36

Jól látom, itt kell hozzászólni, ha nincs tévém ill. ha csak DVD-zek rajta?

Baromméter 2008.10.16. 16:08:08

"Néha megálltam a VH1 Classicnál egy két retro klippet megnézni, mert az jóóóó, de több semmi"

Jé, te én vagyok?

dokkmunkás diplomás (törölt) 2008.10.16. 16:17:27

A VH1-et én is szerettem. Ill. a Travelt, de hát azt is levették budapesten...

Kereskedelmi adókat nem szeretem. "Összeesküvés elméleten" gondolkodom. Azon nézők akik cápákat, Mónika show és hasonló színvonalas műsorokat néznek, nem feltétlen nézték a Travelt...stb. Talán pontosan tudja pl. UPC, hogy van egy kör, aki meg inkább nézi ezeket. Szépen fokozatosan el-el vesznek egy csatornát és hoppá,a baromja kénytelen lesz átállni digitálisra, ha akarja a szeretett műsorait nézni. A szomszédból Gyurka bácsi és Gizi néni a Jó barátokkal...stb., meg nem feltétlen lenne fizetőképes kereslet a digitálisra, így más körnél kell érvégést véghezvinni. Merem remélni a következő lépésük nem a Spektrum, vagy Discovery...stb. felcserélése lesz vm. lóf*ra.

mickeyknox 2008.10.16. 16:23:23

például az invitel digitv-nél nincs a spektrum az alapcsomagban.

dokkmunkás diplomás (törölt) 2008.10.16. 16:40:13

UPC családi csomagom van, ebben régebben volt Travel (jelenleg pedig még van Spektrum, Discovery). UPC jelezte, ha akkor Travelt, akkor fizessek elő a digitálisukra. Következő érdeklődési kör az lesz, hogy ha előfizetek rá, lesz-e benne VH1.

Watanabe Shun 2008.10.16. 16:56:44

SzabóZ, azt lehetne, hogy mostantól minden poszt alján szolgálati közleményben közöljétek, hogy hány "nincs tévém" kommentelőt zártatok ki? Vagy napi egyenlegeket, vagy valami rendszeres tájékoztatást! Lécci! :D

Mike36 2008.10.16. 17:18:43

akinek meg semmi nem jó, az nézze a köldökét :)

okzsoke 2008.10.16. 17:43:57

bux-nak: "Azon gondolkoztam, hogy miért nem beszéltek össze a játékosok soha. Zéro vitatkozás a műsorban a pénzről, egyenlő elosztás az utcán, bármi is a nyeremény és bárki bármit tesz hozzá a dologhoz."
Tok igazad van de ez egyik verparasztnak sem jutott az eszebe mert mindegyik a nagy lovet akarta elvinni es az sem erdekelte oket hogy ures zsebbel mennek haza, ilyen f@szok az emberek de megerdemlik....

stevetudor 2008.10.16. 18:01:41

Szerintetek ha Józsi Pisti Kata megbeszélik hogy egyből besorolják magukat a három helyre és majd ha megkapják a pénzt akkor le harmadolják mindenkinek egyenlő részre. Teszem azt max egy hónap alatt utalják a pénzt aki a legtöbbet vitte az majd adna bármit is a többinek? Hát kötve hiszem.

Anno Blogger 2008.10.16. 18:02:04

Hello. Nincs tévém már 4-5 éve. Munkahelyemen szoktam a Forma-1-et megnézni, bár Schumi visszavonulása óta nincs igazi kedvencem.

Kurvára nem értem, minek tévézni. A hírműsorok hazudnak, teli az internet hitelesebb forrásokkal. Megértem Józsika nénit, hogy 80 évesen a TV elött rohad, de miért kell ezt a fiataloknak is? Az értelmesebb sorozatokat megnézem gépen, amúgy is, a feliratok.hu állandó fordítói magasan jobb minőségű feliratot készítenek, mint később a magyar szinkron.

Amúgy meg lehet olvasni, futni, sétálni, bringázni, társaságba járni, berúgni, fejreállni, szaporán pislogni és a többi. Írjatok blogot. Még mindig jobb, mint ha munka után lefekvésig ezt a szar dobozt bámulnátok.

A Totalcar meg tényleg isten volt, a végére elkúrták, de szerintem ez nem a két jómadár ötlete volt, hanem a készítőké, hogy most külföldön ez a menő.

Én sem olvasok TV-s blogokat, csak ha az Index címlapján van, és érdekesnek tűnik a cím, akkor kerülök ide. Mondjuk Indexet is csak azért olvasok, hogy meglegyen a mérleg másik fele, mert amit az Index az utóbbi 2 évben leművelt, az katasztrófa. Sikerült lesüllyedni a Győzikés, Kelemen Annás, Geronazzó Mária utolsó tetves médiakurvák szintjére, ezért van az, hogy a mai fiatalok lassan már egy szál zokniban mászkálnak az utcán, mert az menő. De olvasni azt nem tudnak, írni meg főleg nem. Szerintem dögöljön meg az ilyen média.

Jah, most lehet tiltani, amúgy sem szoktam itt kommentelni.

mongyő (törölt) 2008.10.16. 18:22:02

CZ!

esetleg házakat költöztetnek arrébb.Ez nem
tudomány.

Hát akkor meg mi?

Zsolesz74 2008.10.16. 18:40:53

Csak azt nem értem a sok okostojás mikor jön rá, hogy aki a Móóóónika nézőse és hozza a 18-49 shert, annak nincs internet hozzáférése. Az nem tud egy sort sem írni, mert analfabéta. Tök fölöslegesen hőzöngtök. Én áldom a távkapcsoló feltalálóját, mert fel sem kell állnom a fotelból és likvidálom a képernyőről a nekem nem tetsző kaka műsorokat.

A Cápák bukása borítékolható volt. milyen műsor az már, ahol a leggyíkabb gyökér közli, hogy ő az A és inkább mindenki dögöljön meg, ha nem viheti a millát.
Csodálom, hogy nem hoztak össze a végére egy bokszmeccset. mindenki üthett volna mindenkit és akkor az a pénz sorrend. Na ugye? Nem! De! Ugye...

SzabóZ: Az elsőzőket is vedd fel a listába, ha eddig még nem lépted meg. Köszi

abdul 2008.10.16. 19:19:48

Volt egy ilyen műsor?

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.10.16. 19:25:58

Ez a nincs TV-m dolog eléggé visszás.

Én mindig bekapcsolom a TV-t, még akkor is ha netezem és fél szemmel nézem, de sokan csak neteznek, és azért jönnek ide, hogy elolvassák mások véleményét egyes sorozatokról. De attól még nem hiszem, hogy azzal válhatnak menőkké, hogy nem néznek TV-t, vagy nincs nekik. Vagy ha már nincs nekik, minek ezt itt hangoztatni, akkor csak azt jelenti, hogy úgy szólnak hozzá egy témához, hogy nem is látták...

f.fredericks 2008.10.16. 19:39:26

Baromméter: nem hiszem, hogy én te vagyok, de az ízlésünk megegyezik;)

cézé 2008.10.16. 19:47:59

" 1214juliszesz 2008.10.16. 18:22:02
CZ!

esetleg házakat költöztetnek arrébb.Ez nem
tudomány.

Hát akkor meg mi?"


Nem, az nem tudomány, a szenzációkeresés.

NGC-n nagyon sok az építész műsor.
Az csak az egyik negatív dolog, hogy ezek olyan színvonalúak, hogy egy építésznek (nekem) nem mondanak semmi újat, de még érdekeset se nagyon. Az ismeretterjesztő műsor arról szól, mi miért történik, ami csak megmutatja, hogyan, meg hogy Fred milyen fasza gyerek, mert egyszer se ment neki a bazi nagy IFÁval a villanyvezetéknek, az a Fókusz.

A másik, és szomorúbb dolog, hogy sokszor mondanak hülyeséget. Ami vagy félrefordításból ered, vagy abból, hogy olyan emberek készítették a filmet, akinek annyi közük van az építészethez, mint nekem a hindu joghoz.
Nem a téma a rossz, hanem a film elkészítésének módja, és az az irány, amibe elviszik rendszeresen a mondandóját.

GGG77 2008.10.16. 20:12:35

"szabóZ · comment.blog.hu 2008.10.16. 13:21:06
Tök komolyan és harag nélkül mondom, aki az elkövetkező egy hétben olyan kommentet ír, hogy
1. Nincs tévéje
2. Csak DVD-t néz a tévén
3. Miért nem olvas inkább mindenki
azt kitiltom erről a blogról egy hónapra.
Köszönöm. "

Végre.

stevetudor 2008.10.16. 21:48:46

Bocsi, hogy be Offolok ide, de ez eléggé pitiáner dolgo az RTL klubtól, hogy 30 perces csúszással indítja a műsorait nem?
Az ORTT nem figyeli ezt?

EdVed 2008.10.16. 22:47:44

Szerintem - bár nem vagyok szociológus:

1. A Cápákal az lehetett a baj, hogy tükröt állított társadalmunk elé azt meg tényleg nem könnyű elfogadni.(megegyezés-kiegyezés bármilyen formája Mo-on?...ugyan!). Inkább önbizalomnövelő Mónika, közben lehet gondolni, hogy 'nálam is van nagyobb barom'.

2. Ha mindenki a Spektrumot, NatGeo.t, stb. nézi, akkor miért nem látszik sehol a bődületes nézettségük ezeknek a csatornáknak.

3. Ha jól tudom Joshit is annyian nézik kb. mint Mónikát, csak a két műsor egymás után kezdődik. Tehát tök mindegy mi van a másik adón, ha ezek a műsorok pörögnek abban az idősávban.

4. Azok az értelmiségiek, akik ezekről a műsorokról tudnak véleményt mondani, azok valószínűleg munkanélküliek lehetnek, mert ha dolgoznának nem lennének otthon 17:00 körül.

5. Vagy valamelyik TV csatornánál dolgoznak.

okzsoke 2008.10.16. 22:48:14

stevetudor: hogy kesobb kezdenek musorokat az egy (szar) dolog de a TV2-nel tobbszor elofordult hogy filmeket akar 10 perccel ELOBB kezdtek mint ami a musorban le volt irva, erre varjal gombot. Gondoltam is hogy megy a kurvaanyazas azoktol akik meg akartak nezni az elejetol vagy beallitottak a videot...

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.10.16. 23:06:35

Na igen, vagy 2 adást sikerült megnéznem a Cápákból, éreztem benne, hogy az alapötlet jó lenne, ha lenne bele normális alapanyag. Pont, mint a Pókerarcnál.

Az áltudományos műsorokra visszatérve, szvsz semmi gond azzal, hogyha egy eredetileg ismeretterjesztő csatornán egy kicsit bulvárosabb, szórakoztatóbb műsor megy, amíg nem próbálja megváltani a világot. De amikor a Discoveryt ellepi az a szenny, amit például ez az új Brainiac c. műsor is képvisel, legszívesebben az irányítót vágnám a készüléknek, és akkor nekem se lenne tévém, és ki lennék tiltva. "Én is lehetek tudós!", brrrr....

Anno Blogger, az index színvonaláról annyit meg, hogy igaz, hogy elég nagyott esett az elmúlt 2 évben, de közel sem akkorát, mint az olvasóközönség átlagos színvonala (tisztelet a kivételnek). Elég csak ezen a poszton végignézni. Megyünk origoba, hurrá!

monkeymaffia 2008.10.16. 23:11:52

hogy lehet tévé nélkül élni?? atyaééég

Freelife 2008.10.16. 23:19:48

A lényeg, hogy ami megüt bizonyos szintet az felkerül a Netre. A többi nem érdekel...
Discocery műsorok rendszeresen, pl. Monika show-k meg soha. Ez így van rendjén. Mióta lemondtam a kábelt még olvasásra is jut idő néha. :)

monkeymaffia 2008.10.16. 23:24:14

kemény vagy. én nem merném..

DRtorgyi 2008.10.16. 23:38:28

Én nem mondom, hogy nem nézek tv.-t. Én azt írom, hogy rettentő büdöseket fingok.

Még a TV2 - nél is érezhető, sőt, ott igazán.

TV2 PUSZTULJ EL!

DRtorgyi 2008.10.16. 23:40:25

cézé

Építészetről a TV Deco - n vannak jó műsorok. Például egyster volt Le Havreról. Az jó volt.

Fortitudini 2008.10.17. 00:12:06

"Az csak az egyik negatív dolog, hogy ezek olyan színvonalúak, hogy egy építésznek (nekem) nem mondanak semmi újat"

A National Geographic szerintem nem ilyen értelemben vett szakfolyóirat és nem is ez a dolga. Én nem vagyok építész, valószínűleg nem lelném örömömet az Építészek lapjának olvasgatásában. Ezt a fajta tudományos-ismeretterjesztő műsortípust az angolok popular science-nek, kb. hétköznapi tudománynak (is) hívják; pont az a lényege, hogy laikusként eltöltsek egy kellemes órát a Parthenon újjáépítésével, sőt, talán még némi emlékem is maradjon róla. A szakmaiság természetesen fontos, ez a fordító és a lektor felelőssége (olykor az eredeti szöveg ellenében is). A hibákat meg kell nevezni és ki kell javítani, a műsorok azonban - véleményem szerint - elsősorban szórakoztatni hivatottak, némi ismeretterjesztéssel.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.10.17. 00:47:36

Nekem elromlott a tévém, de még így is nézem! :F

KékFény6 2008.10.17. 02:36:06

Érdekes, hogy korábban mindkét kereskedelmi tv-n volt vetélkedő (sokszor egyszerre volt a Vágó és a Jakupcsek), most pedig egyiken sincs...

paralax 2008.10.17. 11:19:02

Animal Planet rulez!!!!!!!!!!

Én pont most akartam jelentkezni cápának. :-( Most mi lesz velem?

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2008.10.17. 14:22:46

a cápák azért szűnt meg, mert a magyar néplélektől távoll áll, hogy azon röhögjön, hogy a három hülye a pézen marakodik. mi a hét műtárgyát nézzük csak, videóról, de a mona lisa-adás már annyira szemcsés, hogy azt sem látjuk. nem tudom mi lesz velünk.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2008.10.17. 14:23:29

para, jelentkezz az animal planetra cápának :)

beférsz.

Den · http://internode.hu 2008.10.17. 14:58:37

Ki se vagyok tiltva, pedig tegnap sem néztem tévét. Volt benn valami érdekes? Na jó, költői volt a kérdés, mert a választ tudom :D

zeli84 2008.10.17. 19:44:37

Sziasztok!

Egy hónapja voltam felvételen, most lettem volna adásban...
Nyertem 424.000 Forintot, de így lehet hogy nem fizetik ki...
Azt nem kötötték ki hogy ha nincs adás, nincs pénz, de benne van hogy a pénzt adás után 30 napon belül utalják.

Most akkor mi van?

Valaki tud valamit erről?

Gondolom nem vagyok egyedül ezzel.

Nagyon vártam ezt a pénzt, számítottam rá, most nincstelen lehetek emiatt...

pokyvali 2008.10.20. 16:19:31

Tesztelő: bizony ez a baj, hogy dincs kvíz sehol... még a Cápákból is lehetett tanulni, bizám!

apuska · http://kocsma.blog.hu 2008.10.20. 16:19:45

Ez szívás!!! Abból nem lesz pénz egy fikarcnyi se, mert ők a legnagyobb Cápák!
(Én még megcsíptem az utolsó adást...)

csuberda 2008.10.20. 18:19:49

Nemtudom, én az első adás után nem is néztem, azt is csak a feléig, pedig tvműsorokat készítek, lehetne szakmai ártalom.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.10.21. 09:35:52

Egész jó volt ez a Cápák pedig. Különösen amikor bent volt egy nagypofájú fasz fickó, aki mindenkit sértegetett végig :)

apuska · http://kocsma.blog.hu 2008.10.22. 08:26:38

Zeli84 mázlid van, úgy tűnik!
Lehet, mégis lesz lóvé?
www.blikk.hu/cikk.php?cikk=121460
süti beállítások módosítása