Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kapócs Zsókával hackelte magát a Tv2

Időjárás-jelentés

2008. október 15. 13:13 szabóZ 98 komment

Igen, mi is láttuk, amikor Kapócs Zsóka tegnap este megzavarta az időjárás-jelentést, átbukdácsolt az operatőrökön és a pirosan villogó figyelmeztetés ellenére egészen a virtuális Celsiusokig menetelt, hogy megkérdezze, merre is van az XXL stúdiója.

Igen, mi is láttuk, hogy a Tv2-ben valaki, nevezzük mondjuk Árpa Attilának, már megint gerillakampánnyal akar megtámogatni egy induló, új műsort. És közben észre sem veszi, hogy a Tények után másfél perccel, vagy inkább a Tényekben (hiszen az időjárás-jelentés része egy hírműsornak) kamuzni egyáltalán nem olyan vicces, mint mondjuk a Mokkában álpofozokodást rendezni két szerencsétlen háztáji híresség között.

Merthogy ha holnap repülő zuhan a Parlamentre, azt is csak akkor fogom elhinni Bárdos Andrásnak, ha

  • nem számlál vissza a képernyő sarkában semmilyen idegesítő grafika, főleg nem egy Parlament-alakú,
  • biztos vagyok benne, hogy nem indít új repülős magazint/ parlamenti háttérműsort a Tv2,
  • a hírügynökségi jelentések szerint se Kapócs Zsóka, se Epres Panni, se Liptai Claudia nem tűnt fel a baleset három kilométeres körzetében.

Ja és, hogy mégis mi a fene az az XXL? Nem, nem pornóadó, csak a Tv2 új, csütörtök esti vicces, meg szórakoztató humorblokkja, de ezt úgyis elmondja Zsóka ma este, amikor beszédül a Doktor House díszletei közé.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r ! d 3 r · http://rider.blogozz.com 2008.10.15. 13:19:30

xD én lemaradtam, hol tekinthető meg?

báró Csekonics 2008.10.15. 13:35:25

Szóval ezek az idegesítő sz@rok Árpától származnak?
A K. anyját!
Vágnám pofán egy szöges léccel / vascsővel...
Csináljon inkább olyan műsort, aminek nem kell ennyi reklám - vagy arra már nem képes?

timcili 2008.10.15. 13:40:57

borzasztó szánalmas volt....

Creed23 2008.10.15. 13:41:23

Érdekes találatok vannak az XXL Stúdióra! :DDD

www.google.hu/search?hl=hu&q=xxl+st%C3%BAdi%C3%B3&btnG=Keres%C3%A9s&meta=

Ki tudja hogy hova akart menni KZS

malocz 2008.10.15. 13:41:47

igen, Árpa lesz az ötletgyáros. Egyébként ez már a második húzás, 2 hete Józsi Barát műsorát promózták, úgy hogy élő adásban fogták el a pedofilt, ami bréking nyúz lett a Tényekben... Legalja.

Azt hittem, hogy a honi ker. televíziózás már nem lehet alacsonyabb szinvonalú, de ami a mágusos műsorral kezdődött, az minden lécet lever. A nézőket őszintén és nyiltan hülyének tekintik. Vagy csak én veszem magamra feleslegesen? :)

átlátó 2008.10.15. 13:43:19

Ha nem olvasnám az Indexet, még azt se tudnám, hogy vannak tv. műsorok, meg Kapócs Zsókák, meg Árpa Attilák, meg még ilyenek...

báró Csekonics 2008.10.15. 13:44:30

malocz 2008.10.15. 13:41:47

Amíg Attila TV közelébe kerülhet, addig mindig van lejjebb...
(Lehetne valami bulvárműsor címe, nem? 'Mindig van lejjebb')

báró Csekonics 2008.10.15. 13:49:03

átlátó 2008.10.15. 13:43:19

Ez a baj, hogy amúgy én se - csak sajna rájött a kis féreg, hogy egyre kisebb a nézettsége annak amit csinál műsor címén, ezért a nézettebb műsorokban promózza a vackait.
(Pl. Dr. House közben fél képernyőt elfoglaló józsibarát, gyurigeller v. megaszar)

malocz 2008.10.15. 13:50:36

átlátó:

én a TV2-őn csak a Tényket nézem, de pont arról szól a poszt, hogy most már a hírműsorból tájékozód(hat)unk a bulvárról..

jozicsenko 2008.10.15. 13:55:34

Simpsons 19 évad 5. vagy 6 része kezdődik azzal, hogy Marge a sarokban feltünő kis reklámokat gyilkolja

Dr. House-t berakja a mikróba
Jack Bauer-t a 24-ből egy hütőmágnes alá rakja
valakiket felszippant egy morzsaporszívóval, a többiek meg egyszerüen elszaladnak

itt is szépen nézne ki, ha Bárdos egy portörlő ronggyal eltörölné a balfelső sarokból a visszaszámlálót...

:-)

majdazténtudom 2008.10.15. 13:56:11

éljen!
"átlátó" személyében tisztelhetjük a f@sztudja-hány-ezredik olyan versenyzőt, aki idejön egy média (elsősorban TV-s) blogra megmondani, hogy ő nem néz TV-t.
Hurrá!

szabóZ vagy sixx vagy valaki!
Nem lehetne valami számlálót odaverni a főcímbe, ami mutatná, hogy eddig hány ilyen volt? Nyilván nem tud automatikus lenni, csak kézi, ettől nem is teljesen pontos, de legalább lehetne követni..és persze hátha elrettent...

W Joe 2008.10.15. 13:56:52

Tegnapi Fókuszban az egyik téma: "Pénzügyi világválság celebszemmel" :D

neander · http://kalozblog.blog.hu 2008.10.15. 14:03:45

Jézusom, ennél szánalmasabbat. De most komolyan, az rtl-nek miért nincsenek ilyen húzásai?

báró Csekonics 2008.10.15. 14:05:02

Wita.hu Joe · wita.hu 2008.10.15. 13:56:52

:-D
Mega-Giga-LOL

Leadfoot 2008.10.15. 14:05:10

De most komolyan... van még olyan szerencsétlen ebben az országban, aki az ilyen kertévés "hírműsorokat" azért nézi, mert bugyuta módon azt hiszi, hogy onnan megtudja a híreket.

Egyszerűen agyfaszt kapok attól, hogy:
- Pl. elmondják, hogy Jászborzasztón egy diák megpofozott egy tanárt, és ennek kapcsán felidézik az elmúlt 5 év összes tanár/diákverését
- Külföldi ember beszél, hallani az eredeti szöveget, az alámondás meg tök más (ez nagyon jól megfigyelhető pl. az amerikai elnökválasztás kapcsán mostanában)
- Egyszerűen ökörségekkel, tárgyi tévedésekkel van tele a műsor
- A tényleg fontos dolgokat (amikbe persze belecsempészik az első három pont kreténségeit) letudják legföljebb úgy 10 percben, a végére meg mindig befér 1-2 olyan áltudományos hír, hogy "amerikai tudósok szerint..." illetve olyan fontos történés, mint hogy "venezuelában papagájokat tanítanak üvegből sört inni".
- Stb...

Leadfoot 2008.10.15. 14:08:03

Ezt a szerencsétlen időjárás-jelentő csajt (bocsánat, sztárt... :-] ) meg jól megszivatták.
Látszik, hogy tényleg meglepődött a dolgon, mert ennyire biztos nincs jó színész.

báró Csekonics 2008.10.15. 14:08:21

Leadfoot 2008.10.15. 14:05:10

A tárgyi tévedés (netán tudatos ferdítés) igaz lehet - egyszer volt alkalmam olyan hírt hallani, aminek személyesen ismertem a hátterét (akivel történt), na az volt olyan kb. mint a vicc, hogy Jerevánban Ladát osztogatnak.
Máskor csak simán kiakadok, hogy mekkora technikai idiótaságokat képesek tényként (hírként) mondani.

Dallas 2008.10.15. 14:09:06

Igen, amíg Árpa bulvártahó attila a kertvknél van, addig mindíg van lejjebb.. Annyira fosparádé volt tegnap a bariton jónő, hogy nem tudtam vihogjak vagy zokogjak kínomban. Ez valami nagyon hulladék. Eleve ki találta ki, hogy a kép bal felső sarkában egy kibaszott nagy mádodperc(!!?!!) számláló fusson?? Ez is az ősparaszt árpa lehetett?
Az egyetlen nézhető műsorát (Tények) tette nevetségessé a "kreatív"..
Valaki árulja el nekem, meddig leszünk még az ultragagyi televíziózás országa??

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.15. 14:11:07

Hírműsort évek óta nem nézek tévében, kivéve ha bréking nyúz van. Így erről is lemaradtam. De így a cikknek hála végre megtudtam, hogy mit promóz a Kamarás meg a Kern, mert sikerült olyan profin megcsinálni azokat az előzeteseket, hogy abból nem derül ki...

mistral23 2008.10.15. 14:13:36

Jajj de unom már ezeket a "nem nézek tv-t, esténként Lev Nyikolajevics Tolsztojt olvasok" figurákat!Akkor mit keresnek itt???

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.15. 14:14:26

Dallas, valamelyik korábbi posztnál volt egy kommentelő, aki az egyik skandináv országban él, de ott is a magyar tévék műsorát követi, mert még mindig sokkal jobb, mint a helyi. Szóval vannak még lehetőségek :-)

Dallas 2008.10.15. 14:18:50

Fedor, jahh, azt én is olvastam, hát nem tudom mit néz ott a kolléga.. Nem lehetne Árpát, meg még pár ilyen űbergagyi műsorgyilkost kiküldeni oda a jégmezőre, hogyaszongya: "Tönkretettem az eséidet az igéyntelen ostoba proli műsoraimmal, ments ki innen?" címűű kalandrealityt (?!) forgatni? Asszem nem telefonálnék..

EasyFriend 2008.10.15. 14:22:32

Mindig azt hiszem, hogy már nincs lejjebb, és mindig rám tudnak cáfolni. Ilyen értelemben igen kreatívak a kertévéink.

Dallas 2008.10.15. 14:27:34

Egyébként ha visszanézitek, milyen műsorokat talált ki az Árpa, ez már súrolja a köztörvényes bűnözés fogalmát. Szerencsétlen ember azt hiszi, hogy amiért egy sajátos időpontban és "élethelyzetben" futó műsora (Valóvilág) nézett volt, ezért ő ért a szórakoztató televíziós műsorok készítéséhez. És ezt a faszmadár TV2 vezetése megkajálja. Pedig, több rettenetes nagyot zakózó műsor után kijelenthetjük, hogy, Attis: NEM TUDSZ NÉZETTSÉGET CSINÁLNI, MERT NINCS ÍZLÉSED.

stellaz1 2008.10.15. 14:30:50

"mistral23 2008.10.15. 14:13:36
Jajj de unom már ezeket a "nem nézek tv-t, esténként Lev Nyikolajevics Tolsztojt olvasok" figurákat!Akkor mit keresnek itt???"

Én pl. azért vagyok itt, mert tv-ém ugyan nincsen 3 éve, de remekül szórakozok ezeken a beírásokon, és a guglin is megnéztem szórakozás céljából, de ez már tényleg nekem is kínos volt :)

báró Csekonics 2008.10.15. 14:33:01

Dallas 2008.10.15. 14:18:50

Árpa gyerek akkor ütné meg a főnyereményt, ha egyszer úgy nézne ki a telefonálósdi, hogy addig ott marad a 'celeb' a dzsungelben / déli sarkon / gettóban / h.lál f.szán amíg küldenek rá szavazatokat.
Na _akkor_ tuti én is telefonálnék, csak vissza ne hozzák.

Igen, tényleg nem értem hány műsora kell még hogy megbukjon, míg rájönnek, hogy nem ért hozzá...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.15. 14:37:05

Na, közben megnéztem az egyik linken. Hát vessetek a mókusok elé: szerintem annyira nem rossz ötlet. Az tényleg látszott, hogy Onyutha Judit valóban nincs beavatva, szóval tiszta kandikamera fílingje van a dolognak, ráadásul egy humoros(nak szánt) műsort próbálnak promózni, és hát ez elég figyelemfelhívó volt, az biztos, hisz pl. szabóZ is írt róla :-) Nem hiszem, hogy a híreket ez (tovább) hiteltelenítené, hisz azért nem véletlenül nem a hitelválságról szóló riport közepére gyalogolt be a Zsóka, hanem csak az időjárásjelentés legvégére.

Amúgy meg voltak elődök: 2006-ban a Múzeumok Éjszakáján látogatható volt a tévészékház, és akkor bizony VALÓDI civilek gyalogoltak bele a Híradóba meg az Estébe a tárlatvezetés jegyében (köztük én, bár a mi csoportunk már adáson kívül jutott be a stúdióba), ezzel is reklámozva a programot. Nem emlékszem, hogy bárki is kifogásolta volna ezt akkor akár itt, máshol. Aztán 3 hónappal később más civilek is megpróbáltak bejutni az élőadásba egy kicsit erőszakosabb eszközökkel, de ez már egy másik sztori.

Ezek a figyelemfelhívó álzavarok amúgyis már régóta a humoros műsorok kellékei. Andy Kaufman milyen eszközöket használt? "Egy kicsit menjen el a hang meg a kép, hogy azt higgye a néző, az őt tévéjében van a gond, aztán ez de vicces lesz". Amikor meg az ő életérő szóló film címét kölcsönvéve az RTL először próbálkozott stand up comedy műsorral (Ember a holdon), az első adás azzal kezdődött, hogy Rudolf Peti megcsinálta újra Kaufman egyik ötletét, és pár perces előadás után besokallt, elkezdte szidni a közönséget, és adás közben kirohant a színpadról.

Szóval vitatkozom szabóZvel a minősítést illetően.

Selkt-Sa 2008.10.15. 14:38:56

azt tudnám, hogy mi a jó fészkes fenéért nem képesek a kertévék az anyacégeik jó gyakorlatait a magukévá tenni: pl, adósságrendező valóságsó, hogyan vegyünk jó lakást valóságsó, hogyan keressünk munkát valóságsó, stb...

magyarországon mért csak a fos és szar a menő? hasznos dolgot miért nem lehet csinálni? az annyira ciki?

báró Csekonics 2008.10.15. 14:44:15

Fedor · fedor.blog.hu/ 2008.10.15. 14:37:05

Na de attól, hogy egyszer már valaki csinált sz@r promót, még nem lesz jó, ha újra megcsinálja másvalaki...

Amúgy a Tények pár éve mintha kapott volna valami díjat a hiteles tájékoztatásért...
(Bár ez akkor is furcsa volt nekem.)

báró Csekonics 2008.10.15. 14:45:32

Selkt-Sa 2008.10.15. 14:38:56

Urambocsá' kitalálni valami újat?
Vagy ez teljesen elképzelhetetlen 2008-ban kis hazánkban?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2008.10.15. 14:48:16

Asztakurvahéccencségit, ez deszánalmas... Piti, nyomoronc banda.

Ejoy 2008.10.15. 14:50:37

Nincs ott tíz portás, húsz technikus, operatőr, meg kurva, ettől az IQ bajnoktól kellett megkérdeznie a másik IQ bajnoknak, hogy merre van az a valami, amikor szerencsétlen azt sem tudja, hogy ő merre a picsában van. Bazzz!

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.10.15. 14:55:23

Nem hinnem hogy Magyarorszagon gagyibb a teve, mint mashol. aki ezt gondolja, az meg egyetlen vetelkedot sem latott mondjuk egy japan teven, nem nezett Jasckasst, es azert ezek meg semmik ahhoz kepest, hogy mondjuk japanban szakkomental neha Issei Sagawa, aki egyes egyedul arrol hires, hogy a hetvenes evekben megolt es nagyreszt megevett egy holland diaklanyt. De most tenyleg, hol van ehhez kepest Gyozike?
Az a baj, hogy a gerillamarketingnek egyrezst meg van a sajat terepe, masreszt jol kell csinalni. Es eleg furcsa, hogy a Tv2 nem erzi, hogy a hirmusort nem szabad ilyesmivel veszelyeztetni. Illetve erzik, hiszen azert csak az idojaras-jelentest basztak el vele, csak szerintem a hatar meg tiz perccel arrebb van.

seahawks 2008.10.15. 15:01:57

magyarország égés..

Leadfoot 2008.10.15. 15:06:35

Én igazából nem azt érzem gondnak, hogy egy hírműsorba rondítottak bele. Normális ember amúgy sem ad hitelt egyik kereskedelmi tévé híradójának sem, de még a közszolgálatinál is rezeg a léc.

Egyszerűen szánalmas ez a módszer, és valami olyan érzés is motoszkál bennem, hogy hülyének vagyunk nézve, mivel azt képzelik rólunk, hogy bevesszük a dolgot.

LonsdaleMan · http://www.british-outlet.hu 2008.10.15. 15:07:04

én csak egy dolgot fűznék hozzá:
"EZ MOST FELVÉTEL"
1:22-nél a jutyubos videón, Juditunk szájából hallhatjuk. Ennyi...

sprenczl 2008.10.15. 15:08:38

Szánalmas kis pronyó magyar média.
kisgazda.info

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.10.15. 15:14:00

de legalább megvárta, hogy megtudjuk, hol lesz napsütés...

abdul 2008.10.15. 15:16:46

Hiába reklámozzák, úgyis szar lesz.
Mondjuk amiben ez a picsa van, az már úgyis szar, árpa neve hallatán meg egyből tudja az ember, hogy igazi szemétre számíthat.
De ennél tudok szarabbat(így látatlanban is): Magyarok az űrben - a Comedy Central műsorán.
Nem lehet végignézni.

redriot77 2008.10.15. 15:16:48

Én már eddig sem bírtam a tényeket nézni, Bárdos András feje egyre inkább zombiszerűbb, lassan már olyan Simpson-sárgára sminkelik az arcát.

Dallas 2008.10.15. 15:22:31

Szabózé kolléga, vitatkoznom kell veled, ha nem haragszol, mert a Japán vetélkedőket, meg úgy anblokk a Japánokat összehasonlítani velünk, hát hogy is fogalmazzak, elég nagy butaság. Az egy teljesen más kultúra, nyilván egészen más számít normálisnak. Összehasonlítani a Német, Olasz, Cseh, neadjisten Angol, Amerikai műsorokkal kellene magunkat, mert ez ma már nem pénz, hanem szellemi kapacitás mértéke lenne. Elismerem, máshol is vannak szar és bukott műsorok, de azért az egy más színvonal. Tanulni meg nem lenne szégyen a "nagyoktól". Példának okádék meg lehet nézni egy Angol autósműsort (BBC Prime, Topgear) amely tele van ötlettel, finom humorral, meg meg lehet nézni a hazait (Gyulai Balázs, stb) aki beül az autóba és unott pofával felmondja a brossúrát. Ez nem pénz kérdése, remélem ebben egyetértünk.

DaveSlim 2008.10.15. 15:26:55

Javaslom, hogy mindenki nézze meg az Idiokrácia nevezetű filmet....
Igaz, a film 2050-ben játszódik, de szerintem 2012 körül már mi is itt fogunk tartani. És nem feltétlenül csak a médiára gondolok....
Nagyon komoly, tanulságos film ;)

Beru 2008.10.15. 15:32:18

1. miért, de tényleg miért nézi a comment.comot az, aki állítása szerint sosem néz tévét?
2. mondjatok egyetlen egy közérdeklődésre is számot tartó, életünket befolyásoló hírt, amiről lemaradtatok, ha a kertévék hírműsorait néztétek. Kérek egyet, ami valóban hiányzott.

lutria 2008.10.15. 15:35:18

A Zsóka ilyen szőke lenne hogy ha lát valakit egy zöld vászon és kamera elött teljes diszkivilágitással beszélni odamegy hozzá hangosan kérdezősködni?Már ő is több éve szerepel a TV-ben és szinpadon ugyhogy már tudnia kéne hogyan működik egy studió.

DaveSlim 2008.10.15. 15:35:45

....egyébként az még durvább volt, amikor a Tények-ben egyszercsak beszólt a nő, hogy kapcsoljuk a Megasztár studióját.....
Pfff... ez aztán tényleg egy hírműsorba való! Száááánalmas....
És ott kérdezgették élőben a Tényekben azt a drogosfejű Tillát, hogy mizu van.... Baxott nagy droidság ez. És mennyi pénzt keresnek mégis ezek az emberek azzal, hogy szar 5letekkel és megvalósítással állnak elő...

Pista Bácsi 2008.10.15. 15:42:15

Azért irígykedem rátok, hogy ez a legnagyobb gondotok, hogy mit csinált ez a Kapocs Erzsike, meg Árpa Attila...

Kodomo 2008.10.15. 15:45:04

Dallas 2008.10.15. 14:27:34
[...]kijelenthetjük, hogy, Attis: NEM TUDSZ NÉZETTSÉGET CSINÁLNI, MERT NINCS ÍZLÉSED.

Ez olyan, mintha azt mondanád egy politikusnak, hogy legyél becsületes, meg mondjál okosakat, aztán a nép meg jól rád szavaz.

Mióta kell ízlés a nézettséghez?

Dallas 2008.10.15. 15:51:20

Komodo,

hát ez az, nálunk nem kell.

Egyébként kellene hozzá. Egy ilyen gerillamarketinget is meg lehetett volna úgy csinálni, hogy üssön.
Az ízlés, hozzáértés, szakma a következőkhöz kellett volna:
- casting (nem 2 IQoverload)
- jó párbeszéd
- megfelelő helyen
- megfelelő időben.

Na ebből itt semmi nem volt meg, ha jól emlékszem.

Beru 2008.10.15. 15:53:05

Továbbra is várom a kertévé hírműsorait szidalmazóktól, akik ugye "sosem nézik, mert csak bulvár van benne" hogy ugyan milyen fontos hírek maradnak ki belőlük. Csak egy fontosat mondjatok, ami hiányzott.

Dallas 2008.10.15. 15:54:39

Pesta bá,
ez egy ilyen oldal. Nem tűnt fel?
De jó, h nincs más dolga, mint hogy oda írogasson, ahol olyanok vannak, akiknek nincs más dolga, mint h ide írogassanak. Tessék szépen bevenni a gyógyszert és ledőlni kicsit.

EMMI 2008.10.15. 15:59:29

Elég nagy baromság volt, lemaradtam a hosszú távú előrejelzésről, pedig pont ezért nézem ezt az időjárást, mert itt 5 napra előre mutatnak, míg máshol csak 3.
Amúgy én eddig azt hittem, hogy az időjárás élőben megy, de a Judit tényleg elszólta magát, hogy ez felvétel.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.15. 16:12:28

"Továbbra is várom a kertévé hírműsorait szidalmazóktól, akik ugye "sosem nézik, mert csak bulvár van benne" hogy ugyan milyen fontos hírek maradnak ki belőlük. Csak egy fontosat mondjatok, ami hiányzott."

Nem csak a kertévék híradóit nem nézem, hanem a közszolgálatit se, egyszerűen azért, mert

1. Óvodás gyermekeim vannak, őket nem terhelem az ott látható dolgokkal
2. A netes híroldalakon mindent megtalálok, ami érdekel (és csak azt nézem meg, ami érdekel), részletesebben, több szemszögből körbejárva akár, ha szükséges. 3. A fenti okból kifolyólag estére a híradók anyagai számomra már elavult információk.

rittberger 2008.10.15. 16:43:35

Én csak arra lennék kíváncsi, hogy a sok hátrafésült agyú az ORTT-nél mikor veszi már észre azt, hogy gyakorlatilag már nem is lehet látni az aktuális műsort lassan a sok logotól.

fraki 2008.10.15. 17:19:31

Tök ártatlan hülyeség. Ti egész nap a tévé előtt ültök? Üljetek a számítógép előtt, az sokkal jobb.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.10.15. 17:57:23

Szerintem nem lett volna rossz az ötlet, ha nem ennyire brutálisan fos antitalentum a két csaj.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.10.15. 18:03:35

Ha már ez az XX grafika a téma, egy apróság, hogy milyen "profik" (hangos röhögés) dolgoznak az említett csatornánál.

Hétfő délután már kint volt az inzert, mégpedig úgy, hogy az első X betű a képernyő széléről lecsúszott. A számok után meg nem volt semmi, ami jelezné hogy ezek a számok mit jelentenek, kg-t, grammot, zöldalmát, vagy másodperceket?

Aztán másnapra eszükbe jutott, és odabiggyesztették az "mp" feliratot. Szerencse, hogy ilyen előre kidolgozott, jól kitalált dolgokat tesznek ki a
képernyőre. Egyszerűen profik. :-))

Más: miért SzabóZ, neked eddig hiteles volt a "Tényleg" ? :-)

Megdobbent 2008.10.15. 18:46:50

Gecire szanalmas, es ha olvastam volna az elottem szolokat, tudnam, hogy mar mas elmondta: 2-3 napja az aktivba botorkalt be valamelyik debil ize (mittomen bagi vagy nacsa), hogy o is az _elo_ xxl adas studiojat keresi az adas elott 5-6 nappal.

Megdobbento a tv2 dilettantizmusa, szo se rola.

mee/énke 2008.10.15. 18:54:46

szőke csajnak ki lett adva, hogy "aztán ne nézzé ám a kamerába véletlenülse bammeg" az meg improvizált, és... hú... egyszer belenézett. EZ kurvára gerilla. e mellett egy profi (mint mondjuk vérszusi péter) azért nem menne el némi hümmögős dorgálás nélkül. na ezért mr sushi az örök isten a hazai kreatívvilágban. árpa max "szar voltál bébi. ezért szeretnek" atára meg ráférne már a konnektor.

zoli27 2008.10.15. 18:59:52

Kapócs Zsókának nagyon gáz a hangja...

Lasombra 2008.10.15. 19:13:35

a kedvencem mostanában, ami a világ legviccesebb című műsorblokkjában történt - fent említett Pénzügyi Világválság Celeb szemmelben, muhaha - a Másik Kertévén, az egyik ilyen Találkozások-Fókusz-szerű fostócsában.
ha jól emlékszem, a méltán elismert Fresh Andi nyilatkozott épp a makroökonómia rejtelmeiről (hehe, na jó, nem egészen erről beszélt), és a másik "friss lányt", a méltán legjobb fenekű magyar, Fresh Viki... bocs, Wiki nevét írták ki. ezek már a saját celebjeiket sem ismerik, vagy le se szarják, ki ugat, csak bevágnak egy nevet.
(tudom, h a felnőtt lakosság 99 százaléka tojik rá, hogy Andi vagy Wiki, de ezen somolyogtam)

a másik ugyanebből a blokkból Steiner "Nyilasmisi makkor kapott" Kristóf, aki számára a pénzügyi válság nagy veszélye, hogy nem fogja tudni megvenni a kedvenc üdítőitalát, vagy nem fog tudni a kedvenc gyorséttermében kajálni. tiszta pánik.

nagyon viccesek ezek a tévék szerintem.

és hát nemcsak Árpa Ateszt lehetne pofánlendíteni egy Wartburg féltengellyel.

Kopasz Mercis 2008.10.15. 20:41:15

Lasombra 2008.10.15. 19:13:35
"a méltán legjobb fenekű magyar, Fresh Viki"

Mármint az ismert seggek között.

Kopasz Mercis 2008.10.15. 20:42:23

zoli27 · zoli27.blog.hu 2008.10.15. 18:59:52
"Kapócs Zsókának nagyon gáz a hangja... "

Nem gáz az ha elfogadod, hogy egy nővé operált férfi.

Kopasz Mercis 2008.10.15. 20:50:19

Dallas 2008.10.15. 14:27:34
"Egyébként ha visszanézitek, milyen műsorokat talált ki az Árpa, ez már súrolja a köztörvényes bűnözés fogalmát.(...) több rettenetes nagyot zakózó műsor után kijelenthetjük, hogy, Attis: NEM TUDSZ NÉZETTSÉGET CSINÁLNI, MERT NINCS ÍZLÉSED. "

A faszinak igenis van izlése. A könyvében, -többek között- leírja, kiket szúrt meg egy tárgyalóasztalon, munkaerő felvételi megbeszélésen. Ezek a (*)csajok egy indexes leg... szavazáson 50-ből ma is elfoglalnák az első 10 helyet. :)

szzoo 2008.10.15. 21:15:43

Másodpercszámláló! Ezek hülyék! :)

toto92 2008.10.15. 21:27:58

Dallas: Nálunk is volt egy normális autós műsor. Úgy hívták, hogy Totalcar. Érdemes megnézni a neten a régebbi adásokat. Simán verte az autómániát oda-vissza. Aztán vége lett.

A TV2-nek mellesleg szokása minden normális műsorát este 10-re rakni (régen a House is akkor ment, most a Született Feleségek). Helyette vannak kilenctől a Hargitai Bea elment vadászni kaliberű űberfos szarok...

Fábián Tamás · http://fabiantamas.blog.hu/ 2008.10.15. 21:47:17

azért érdekes elképzelés ÁA részéről, hogy az időjárás jelentés legvégén próbálja promózni a műsorát, mikor a nézettségből, célközönségből és kattintásokból éppen leszűrhetné, hogy a híradót végignézők és még a meteorológián is a csatornán maradók nem feltétlenül azok, akik majd az XXL-t is nézni fogják. max 20 százalékuk, de még lehet annyi sincsen.

hogy hülyének nézik az embert, arról csak annyit, hogy részben igen, részben meg tényleg hülyék vagyunk, mert nézzük ezeket a műsorokat, sőt még meg is beszéljük. ez egyébként néhány nézőt még pluszban vonz. ha szétnézel, az értelmesebb arról beszél h mekkora sz@r a műsor, a többi meg csak simán bámulja, de valamiért (részben ezen okokból) 'mindenki' ott ül előtte. pl a celeb vagyok, hazajöttem-et azért nézem viszonylag rendszeresen, mert figyelem, mikor milyen hibát követnek el, mivel próbálját átba.zni az ember agyát, és ebből a szempontból nekem érdekes. nem én vagyok a célközönség, de mégis beleragadok a pókhálóba...h szándékosan, v sem, azt nem tudom, ennyire csak nem fineszesek :)

trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2008.10.15. 22:05:43

Csak annyit akarok hozzátenni, hogy én nem tévézek.
Ebből következik, hogy: Határozottan nem vagyok olyan hülye, hogy felvegyem a hiradót és/vagy időjárásjelentést (netán még a reklámokat is). Ennél már csak az a szörnyűbb, ha valaki felveszi mindet és kiírja DVD-re.
Persze most jól jött mert legalább így ismerem a sztorit.
Ja és egy utolsó kérdés: A reklámok közötti pár perces híradókat is fel szoktátok venni?
És mégegy: Ti megütöttétek magatokat?

ovits 2008.10.15. 22:11:59

Elmennek már a fenébe! Nem elég, hogy a bal felső sarokban ott terpeszkedik már 2 napja az XXL felirat, most még a jobb alsóba is berakták pár másodpercre szép színes robbanásos effektel megspékelve. Így aki nem tudja kiszámolni hogy 83400 másodperc letelte mikor lesz, most megtudta hogy holnap 21:30-kor.

ovits 2008.10.15. 22:12:46

Ja, persze mindez a House közepén.

CliffBarnes (törölt) 2008.10.15. 22:58:00

Es es es miert kellett keresnie a studiot?
Es miert dugtak el elole?

StopSzmog 2008.10.15. 23:53:03

hú, de előnytelen ez a sárga ruha
azzal a terrorista-szalaggal a derekán, meg a kivillanó fekete melltartóval.

szegény lány, élő egyenesben/felvételről meggyilkolja egy stylist és ti csak ilyen huszadrangú dolgokról tudtok beszélni, mint hitelesség, ORTT, Árpa?!

klackner 2008.10.16. 02:15:19

Toto, rosszul emlékszel, a House első évada nem 10-kor ment, hanem 11-kor. Emlékszem, mert néztem. Viszont így nem bukott meg, és még most is megy.

Amúgy elolvastam néhányszor a posztot, de nem nagyon értem, hogy miért tesz hiteltelenné egy műsort egy olyan gerillamarketing, amit nem a műsorban adtak le. Lehet, hogy én vagyok túl egyszerű, de ha azt látom (hallom), hogy a műsorvezető azt mondja, VISZONTLÁTÁSRA, majd megjelenik a végefőcím, akkor nálam a műsornak vége. És nem kezdem nézni az órámat, hogy még hány percig nem illik ezt meg azt csinálni a Tények meg a Híradó vége után.

Lehet, hogy gyerekkorunkban azt szoktuk meg, hogy az időjárásjelentés a híradó része, de már kurva régóta nem. Nem csak a TV2-n, az RTL-en sem. Különösen, ha előtte elbúcsúztak és leadták a végefőcímet. Ilyen alapon azt is számon kérhetnéd, hogy CIB Bank Állatorvos azt mondja a híradó előtt fél perccel, hogy pingvin.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.16. 08:05:24

klackner, te emlékszel rosszul, akkor pont fordítva volt, mint most: előbb a SzülFel 9- tájt, aztán a House, aztán a 4400 (majd a Hősök).

pazola 2008.10.16. 08:13:38

Hu, ez mennyire egy nagyon szar volt....

borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2008.10.16. 08:21:24

Rendkívül spontán még be is mikrofonozták Zsókát, szép volt!

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2008.10.16. 09:01:24

Trabant, én is ezen gondolkodtam el, miközben néztem az interneten, hogy ki az aki felveszi az időjárást? 20 év múlva is tudni akarja, mily volt az idő 2008-ban???

Ovits, az a robbanós XXL a House alatt (szó szerint), engem is felbosszantott: felül ott a csatorna lógója (dicsérjük meg, legalább beleolvadós és részben átlátszó) másik sarokban az XXXXXXLLLL számláló, alul pedig karika, benne 12... És még a negyedik sarkot is sikerült elfoglalni. Legközelebb majd már oldalról fog valami bepofátlankodni...

Bejja1 2008.10.16. 09:06:26

"Rendkívül spontán még be is mikrofonozták Zsókát, szép volt!"

Baromira nem értelek benneteket...Miért gondoljátok, hogy spontánnak meg igaznak akart látszani az egész akció ?

Arról volt szó - szerintem - hogy halljanak a népek az XXL-ről és ez megtörtént. Egy percig nem jutott eszembe hogy Kapócs Zsóka bukósisakkal a karján, bemikrofonozva, profi médiaszereplőként "eltévedt" és beledumál a műsorba.

Ha ti is rájöttetek volna, nem éreznétek azt, hogy hülyének néztek benneteket.
Szerintem ilyen egyszerű, pedig nem is tartom magam okosnak.

Interceptor 2008.10.16. 09:46:34

Olyan gagyi volt, hogy már jó. Bizonyíték: foglalkozunk a témával. És nekik ez a lényeg. Publicity. Ennyi.

troppauerhumer 2008.10.16. 10:01:44

1. Sz@r volt!

2. Ebből inkább az jön le, hogy senkinek fingja sincs a Tv2-nél, hogy hol mitörténik. És ez nagyából fedi a valóságot.

Akkor durranás lesz ez a műsor, hogy valami eldugott stúdióba veszik fel. És semelyik kollégának halvány fingaj sincs hogy hol lesz, hiszen ők is tudják már, hogy ja persze a Tv2 megint valami f@szságot próbál...

Akkor már inkább csinálták volna, hogy azt mondja ott valaki, hogy itt és itt van és belehúzunk a felvételle akkor még át érünk kezdésre. Aztán látni, hogy csomó ember popcornal, meg sörrel meg kerregővel mennek szórakozni... ez is ciki de legalább valamit próbálna adni...

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.10.16. 10:35:51

Azért tudjátok a CNN és a BBC is elmehet a francba. Tegnap este bréking nyúz a BBc-n, hogy Maonna és Guy Ritchie válnak, majd kettő perc múlva a CNN-re kapcsolva valami más hírességgel is foglalkoztak, csak már nem emlékszem. Kezd ez is elbulvárosodni...

kerikak 2008.10.16. 11:15:38

ez de szánalmas.. ha poénnak szánták nagyon nem volt az

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2008.10.16. 11:16:04

ez a tv2 uj arculata.
biztos sikeresek lesznek:DDDDDDDD

nemáá 2008.10.16. 11:23:20

Bocsanat, de nekem mar onmagaban Onyutha Judittol is hiteltelen az idojarasjelentes, nem kell hozza Kapocs Zsoka esetlen, spontan megjelenese (talpig greenbox-allo ruhaban, hogy sehol se legyen lyukas a csaj)...

ethan blow 2008.10.16. 11:37:23

Még pár év, és Árpa Attila "kitalálja" a Menekülő Ember (The Running Man) Showt is, ami pár éve még hihetetlen eltúlzott baromságnak tűnt.

mikimaus (törölt) 2008.10.16. 11:37:54

Szervusztok!

Nem csupán a kivitelezés a vitatható, és nem csak erkölcileg és érzelmileg, egyénileg van mindenkinek igaza, amikor ezt a megoldást gyalázza jogosan. Ugyanis az országos terjesztésű kereskedelmi TV-k esetében az ORTT-vel (így tkp Magyarországgal) kötött szerződések alapján kötelezettséget vállaltak ún. közszolgálati műsorok napi meghatározott percben való közlésére. Ezzel a húzással ezt a funciót sértették meg (jellemzően tehetik, hiszen újabb 10 évre koncessziójuk megvan!), és így - úgy hiszem - ORTT el fogja meszelni őket.

Az ORTT elsötétítgetéseivel azonban csak annyi a baj, hogy ezt is a nézők (mink') szívjuk meg, mert jellemzősen (csak-azért-sem) nem tervezik be a drága m.szolgáltatók, így az egész további műsorrrend csúszik, mert nem a reklámokból veszik el az időt utána...

Szép hétvéget előre is:
Maus Róbert

2008.10.16. 11:43:55

Nekem valamiért nem jön hang a videóból, úgyhogy nem zavart meg a dialógus. Az viszont lejött, hogy az időjós tényleg spontán meglepődött, Zsóka meg ha jó színésznő is, de nem ezért az alakításért fog díjakat kapni, mert nagyon művi, átlátszó, túljátszott.

Egyébként van tv-m, csak nem nézem, az előfizetést lemondtam, beeee.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.16. 12:45:25

"az országos terjesztésű kereskedelmi TV-k esetében az ORTT-vel (így tkp Magyarországgal) kötött szerződések alapján kötelezettséget vállaltak ún. közszolgálati műsorok napi meghatározott percben való közlésére. Ezzel a húzással ezt a funciót sértették meg"

Jaj má. Meg azzal is, amikor szilveszterkor a hírműsorokkal és az időjárás-jelentéssel is bolondoznak. Persze. Ez legyen a legnagyobb a bűnük.

"azta" 2008.10.16. 12:55:04

"átlátó 2008.10.15. 13:43:19
Ha nem olvasnám az Indexet, még azt se tudnám, hogy vannak tv. műsorok, meg Kapócs Zsókák, meg Árpa Attilák, meg még ilyenek..."

de azért akinek nincs tv-je évtizedek óta, az legalább tudja mi az az időjárás?

yggdrasil 2008.10.16. 13:31:17

Francnak nézitek a House-t. Pláne ha belevillog minden sz@r. Torrent letölt, uTorrent/Azureus elindít, hosszupuska felirat letölt, eredeti hanggal, se reklám, se idióta logó és még nem is vagy lemaradva akárhány évaddal.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.16. 14:09:01

"Trabant, én is ezen gondolkodtam el, miközben néztem az interneten, hogy ki az aki felveszi az időjárást? 20 év múlva is tudni akarja, mily volt az idő 2008-ban???
"
ott van a upc-s rögzítő is például. automatice rögzít onnan kezdve ahogy odakapcsolsz egy csatornára.

yggdrasil 2008.10.16. 14:41:32

Az eszetekbe sem jutott, hogy esetleg maga a tv2 adta ki, pl a jútúbra? Mint a soha adásba nem került vérciki maúnikasó-részt. Pont ez benne a reklámfogás.
Egyébként a jútúbon is vannak érdekes kommentek. Pl hogy hallatszott ennyire ennek a libának a hangja, ha nem volt rajta mikroport? Főleg, ha megfigyelitek a Judit hangját, amikor oldalra fordul, hogy lássa az ábrát, akkor lehalkul a hangja, mert nem a mikroportba beszél.

szzoo 2008.10.16. 15:00:25

yggdrasil leadták a TV-ben. Innen tudom:

"Kapócs Zsóka az időjárásjelentésbe, Nacsa Olivér az Aktív-ba, az Irigy Hónaljmirigy két tagja pedig a Mokká-ba tévedt be a héten - mindegyikük az XXL stúdióját kereste az adott helyszínen, kissé megzavarva a nézőt.[...]"
Forrás: origo

adamcser 2008.10.16. 17:29:11

Engem is zavar, hogy olyan tárgyi tévedések szerepelnek komolynak szánt műsorokban, hogy nem bírom szó nélkül. A múltkor az Aktívban számoltak be a Megyeri híd átadásáról és nagyban elemezték a méreteit, közben itt-ott befigyelt egy-két vágókép a dunaújvárosi hídról is, nem baj... .
Na meg ugyanabban a műsorban mutattak be egy megasztáros gyereket, aki "...ebbe a középiskolába jár..." háttérben a Dunaújvárosi Főiskola főépületével.... .
És mennyi ilyen van.

klackner 2008.10.17. 01:07:54

Fedor,

utánanéztem, igazad van, az első évad télleg tízkor kezdődött. Furcsa, későbbre emlékeztem. A lényeg azonban ugyanaz: egy új sorozatot olyan időben kell bevezetni, amikor meg tud erősödni. Szerintem például a Joshi Bharat jövőre már szétgyalázza a Mónikát, ahogy megerősítették az előző órában.

Viszont egyvalamit senki nem vett észre a videón: Onyutha Judit szerint jön a MARKÁNCS hidegfront...
süti beállítások módosítása