Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A FOX-on még a reklámokat is megnézik

Reklámzabálók mindennapjai

2008. október 08. 14:30 sixx 6 komment

Nyáron jelentette be a FOX, hogy az általános gyakorlattal szembemegy, és megváltoztatja az évek óta kiválóan működő, és a gyengébb idegrendszerrel rendelkező tévénézők agyára menő tévés reklámpolitikát: a Fringe című sorozat (és a midseasonben bemutatásra kerülő Dollhouse) esetében szakítanak a 42 perc műsoridő/18 perc reklám elvvel, és felére csökkentik a reklámidőt amolyan kísérleti jelleggel. Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy az eddigi 3 perc 30 másodperces blokkok lerövidültek 1 perc 18-ra, a készítők pedig közel 50 perces részeket prezentálhatnak hétről-hétre.

A többi adó fejesei csak nevettek a javaslaton, bolondok vagytok ti, mondták, nem kell feltalálni a kereket megint, a zombik úgy is ott ülnek a tévé előtt, ha 6 perc reklámot nyomunk be. Na persze, csak éppen a kezük ügyében van a távkapcsoló, és elkapcsolnak az adóról, érvelt a FOX, míg ha tudják, hogy 1 perces reklámblokkot kell csak kibírni, akkor lehet, még meg is nézik a szárnyas betétekben hegyet mászó fiatalasszonyokat. Igazuk lett, mert egy felmérés szerint a Fringe nézőinek 92 százaléka nem kapcsol el a sorozatról a reklámok alatt, így azok hatékonysága számottevően nőtt. Remélhetőleg a modellt a többi adó is átveszi, mondjuk kezdve a Viasattal.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kla 2008.10.08. 14:38:01

Ennek csak az az egyetlen hátulütője, hogyíz írók nagyon hozzászoktak a 42 perces részekhez, és nem biztos, hogy mindig ki is tudják értelmesen tölteni a részeket. Mondjuk a Fringe-nél egyelőre jól csinálják.

Tuskó Hopkinsz 2008.10.08. 14:55:50

Amikor ilyen híreket olvasok mindig az jut az eszembe, hogy: "de kurva messze is lakunk!"

sala 2008.10.08. 15:22:56

Azért mielőtt nagyon örülünk lenne pár kérdésem:

-Ki csinálta a felmérést? Mert ha a FOX, akkor ugye nem ér sokat.

-Mennyien nem kapcsolnak el a hagyományos reklámblokknál. Ugye nem mindegy, hogy 91%-ról nőtt a szám, vagy 19%-ról.

-Elhiszik ezt az egészet a reklámozók? Hajlandók több mint kétszeres árat fizetni? Mert ha nem, akkor hogyan jön be ugyanannyi (sőt kicsit több kellene) pénz a reklámokból?

legendary 2008.10.08. 23:14:02

Az 50 perces Terminátort jól ki tudták tölteni... Nagyon ütős rész lett. :)

Cirmoscica · http://www.doktorhouse.hu 2008.10.09. 05:22:46

kla: "Ennek csak az az egyetlen hátulütője, hogyíz írók nagyon hozzászoktak a 42 perces részekhez, és nem biztos, hogy mindig ki is tudják értelmesen tölteni a részeket."

Szerintem meg az írók nem úgy írnak, hogy hú, 42 percet meg kell tölteni. Egyrészt, nem egy író írja az ilyeneket. (Persze egy rakja a végén össze.) Másrészt meg szerintem épphogy túl sokat írnak, és utólag kell lerövidíteni, hogy beleférjenek a 42 percbe. És még a leforgatás után is kivághatnak jeleneteket.
A lényeg, hogy ez az 50 perc szerintem bejön az íróknak, mintsemhogy szenvednének a plusz 8 perc megtöltésével...

sixx · http://comment.blog.hu 2008.10.09. 07:00:18

tévedsz, cirmoscica, másodpercre pontosan tudják, hogy mit kell írni.
süti beállítások módosítása