Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Indul az m1 új kísérleti HD-adása

Szevasz HD

2008. október 04. 08:00 Abdani 45 komment

2008 október 6-ától az Antenna Hungária elérhetővé teszi az m1 HD adásának vételét Budapesten, a kísérleti rendszeerén.A HD adás az 51-es csatornán lesz fogható MPEG-4 formátumban, mely mellett továbbra is elérhető lesz MPEG-2-es formátumban a négy közszolgálati csatorna programja a kísérleti DVB-Tplatformon.

Az MPEG-2 tömörítési eljárással sugárzott kísérleti rendszert az Antenna Hungária 2008. október 31-én leállítja. Ennek oka, hogy a digitális átállás az MPEG-4 formátumot részesíti előnyben.

Az m1 HD adása MPEG4 HD set-top-boxszalvagy DVB-T MPEG-4 tunerrel felszerelt integrált televíziókészülékkel vehetı, ilyen készülékek a piacon jelenleg elég korlátozott számban kaphatóak, úgyhogy most mélyen a zsebébe kell nyúlnia, aki október 6-ától HD-ben akarja nézni D. Tóth Krisztát a Híradóban, a készülékek árai persze az idővel majd csökkenni fognak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lifelike 2008.10.04. 09:02:15

elobb egy 50"os fullHD plazmat kene vennem...

pituita narium 2008.10.04. 09:03:02

abszolút laikusként kérdem: megfelelő TV-tuner kártyával, számítógépen keresztül is lehet majd HD minőségben nézni?

mad823 2008.10.04. 09:04:01

Tegyük gyorsan hozzá, hogy teszt üzemmódban már az olimpia is ment fullHD-ben az éterből, jelenleg az m1 és m2 fogható, ami felkonvertált és HD adásokat ad. És a levegőből ingyé' jön, csak egy 10-15eFt-os tuner és egy jó PC/laptop kell hozzá.

2008.10.04. 09:30:57

Vannak külön HD vételre alkalmas tv tunerek, azokon nyilván igen, de arégieken nem...
Ja, és kell hozzá még + a HD-s előfizetés.
Amit nem értek, mert ugye most drágábbak a HD csatornák a kábelcsomagokban.
De az nem úgy van, hogy a csatorna így szórja magát,a kábelszolgáltatónak meg kimondottan "vissza kell rontania" analógra a jelet, azoknál, akik nem erre fizetnek elő?
Magyarán, azon az adáson dolgozik többet, amit pont olcsóbban ad?

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2008.10.04. 09:32:56

PC-nél szoftveres a dekódolás, ergo mindegy milyen a tuner, ProgDVB vagy egyéb tudja. Javasolt a témában ez: www.netboard.hu/viewtopic.php?topic=9232

Amúgy érdekesség, hogy Eu-ban egyenlőre nálunk van/lesz csak MPEG4, minden máshol MPEG2.
Az árak csökkenése érdekes téma, mert nem hinném, hogy a magyar piacra emiatt rámozdulnak a kínai gyártók.
Most egy MPEG4-es DVB-T tuner ~40 ropi.

Megnézném azoknak a fejét is, akik beruháztak egy 40" körüli integrált DVB tuneres TV-be, most meg kiderül, hogy ezt a részét a TV-nek nem fogják soha használni.

Laceeka82 2008.10.04. 09:43:21

az m1 sugározhatja a szar műsorait 3D-ben is,akkor se fogja nézni a kutya se.Mondjuk az f1-en kivül amúgy sem nézem egyik idióta műsort se,nem is a csodálatos tv-csatornák miatt vettem hd tv-t...

mrgeez 2008.10.04. 09:52:33

Vajon lesz TV2, RTL, Viasat? Nyilván onnan van értelme inkább a dolognak. Én ugyan szemmel látom a széchenyi adót, és domb tetejéhez közel lakom, de analóg mégis az m1 jön legkevésbé a beltéri antennával.

Pimpusz 2008.10.04. 09:55:06

És mi megy HD-ben az m1-en? Mert még a beígért Bajnokok Ligáját is csak 16:9 SD-ben nyomják. :)

hawkeye 2008.10.04. 09:55:39

Jó: A Széchenyi hegyről sugárzott DVB-T rendszerű HD adás kódolatlan, tömörítése MPG-4.


Rossz: Az adás tecnikai minősége kritikán aluli. Hihetetlen, de a magyaroknak sikerült az m1 HD adásának minőségét pl. a német SD alá nyomni.
A 16:9-ben kisugárzott 4:3-as kép egy koszos üvegű akvárium látványával egyenlő.

Rossz 2: Az eddig megvásárolt ÖSSZES MPEG-2-es dekódert ki lehet tenni a hóra...
Érdekesség: aki pl. Sopronban lakik, annak két set top box kell majd, mert ugye az a fejletlen, lemaradott Ausztria MPEG-2-ben sugároz...

Rossz 3.: A torkosborzeffektus igazából a rádióknál lesz majd. 201.. valahányban leáll az FM, és cserélhetjük az összes kütyüt DAB+-ra, ami csak mellesleg szintén nem kompatibilis a szomszédos országok DAB-jával..
De a tényleges szívás a lakásban, a gépkocsikban, munkahelyeken,...stb. működő összes rádió cseréje lesz.

A mi zsebünkre, természetesen......

fingerbangs 2008.10.04. 10:07:34

valaki valahol sok penzt kapott zsebbe azert hogy itt MPEG4 legyen, europaval ellentetben ahol MPEG2 van

ennyi

mad823 2008.10.04. 10:12:45

Teljesen rendben van az mpeg4, hiszen így több adó fér el multiplexben. Azt vegyétek figyelembe, hogy külföldön az mpeg2 már évek óta megy, akkor még nem nagyon volt mpeg4.

hawkeye 2008.10.04. 10:17:02

Üzlet ez valóban.

A lényege, hogy az MPEG-4 tömörítés hatékonyabb mint az MPEG-2.

Ebből kifolyólag a műsorsugárzók egy frekvencián (csatornán, transzponderen) pl. kettő helyett négy HD adást tudnak sugározni.

Fele költség, dupla haszon...

winston01 2008.10.04. 10:17:21

hawkeye: rossz3 konkrétan nem igaz, a törvény szerint akkor lehet leállítani az analóg rádióadást, ha a lakosság 75%-ának digitális készüléke lesz. Magyarul sohanapján, kiskedden.

hawkeye 2008.10.04. 10:18:06

mad823: bocs, egyszerre írtuk...

2008.10.04. 10:18:41

Nem vagyok oda az m1 műsoraiért, de azért "szar", meg "kutya se" ? Akkor mit mondasz Győzikére?

hawkeye 2008.10.04. 10:27:00

winston01: a minapi, Tihanyban tartott, "erotic show" típusú összevont kábelszövetségi konferencián nem így hallottam.

Tudsz valami törvényhelyet erről a 75%-os limitről?

Megköszönném...

Mert ha ez igaz, akkor vagy nem tartják be, vagy jó magyar szokás szerint, meghamisítják majd statiszikát...

Különben neked lesz igazad a kiskeddel... :)

Jfk 2008.10.04. 10:27:34

Tisztelt hozzászólok!

Azért sugároznak MPEP4-es tömörítésben mert az kevesebb sávszélességet foglal mint az MPEG2! Egyébként az egész elmaradt európában most kezdenek át állni az MPEG4-es FÖLDI!! HD sugárzásra! A Franciák 200millió euróért alakítják át az egész sugárzási rendszerüket a jövő évtől. Egyébként Norvégiában már tavaly szeptembertől át álltak az MPEG4-re. Sőt egész európa átfog állni a földi HD adást szeretne sugározni!

hawkeye 2008.10.04. 10:30:02

...statisztikát...

ViKtOr: jómagam az elmúlt évek alatt nem tudtam rájönni, hogy ép elméjű ember miféle szórakozást talál egy extrovertált cigánycsalád műbalhéiban...

De biztosan bennem van a hiba, nem érem fel ésszel... :)

hawkeye 2008.10.04. 10:33:26

JFK: ez mind igaz.

De.

Válaszolnál arra a kérdésre, hogy nekem, mint hallgatónak, nézőnek, mennyi hasznom van az MPEG-2 helyett az MPEG-4-ből???

Köszönöm előre is!

Jeno1 2008.10.04. 10:34:24

Igen, épp én is ezt szerettem volna említeni.

Végre valami, amit nem csesznek el. Ne rövid távon gondolkodjunk!

Közelítsük meg másképpen: Az AH mert nagyot húzni azzal, hogy (az egyébként a belépési időszakban MINDENHOL rossz bevételt produkáló DVB-T rendszer kiépítésekor) megkíméli a vásárlókat attól, hogy fél-1-2 év múlva újra zsebbe kelljen nyúlni.
Ez egy olyan döntés, ami rövidtávon (az AH rögtön nyomathat több csatornát) és hosszú távon is (az embernek egyszer kell beinvesztálnia a cuccba, ill. több csatornát kap) pozitív. Szerintem.

Szabad kötekedni :)

winston01 2008.10.04. 10:46:13

hawkeye

2007. évi CLIV. tv 3.paragrafus:

(2) A rádióműsorok műsorterjesztése digitális átállásának céldátuma 2014. december 31. Az átállás csak akkor lehetséges, amennyiben a megjelölt időpontig a lakosság legalább 94%-át eléri a digitális rádió műsorszórási szolgáltatáson keresztül a közszolgálati műsorszolgáltatás és a lakosság legalább 75%-a rendelkezik a digitális műsorszolgáltatás vételére alkalmas készülékkel. Amennyiben az előzőekben meghatározott feltételek a megjelölt időpontig nem biztosíthatóak, a rádióműsor terjesztés digitális átállásának határnapja az előzőekben meghatározott feltételek teljesülésével esik egybe.

rendőr 2008.10.04. 10:52:12

MAGYAROK vagyunk már megint!Az is baj,hogy valamiben megellözük a nyugati civilizációt!Felkéne már fogni mindenkinek,hogy nem szabad lemaradni mert elmegy a világ mellettünk.És akkor meg az lesz a bajunk.Ami a pénz ügyeket illeti 30-40ez forintot miért nem sajnáljuk cigire ,italra.Tisztelet a kivételnek.

hawkeye 2008.10.04. 10:58:36

Tisztelettel, a közhelyeket, szlogeneket hagyjuk meg a politikusoknak. Ez az értelmes emberek blogja... :)

Winston01: kösz, hétfőn meginterjuvolom ezügyben a NHH előadóját, aki nagyon nem erről beszélt Tihanyban...

hawkeye 2008.10.04. 11:06:10

Rendőr: ne járasd le a testületet ilyen gyalázatos helyesírással...! :)

Szerinted "megellözük" a nyugati civilizációt?

Tévedsz!!!

A környező országoknak évek óta van DVB-T adása, nekünk most indul.

A környező országoknak évek óta vannak műholdas HDTV adásai, Romániának, Albániának is. Lengyelországnak 20-on felül...

A környező országokban nem gyalázatos minőségben felkonvertált, kép - hang szinroncsúszásos SD-t sugároznak HD adásként, mint nálunk..

És lehetne még folytatni...

Miben is "ellöztük" meg a nyugati civilizációt....???

Jfk 2008.10.04. 11:08:48

Nekünk annyi hasznunk van ebből, hogy kb 5-6 csatorna helyet foglal ej egy MPEG2-HD adás addig egy MPEG4-HD pedig 2csatornát és ezért így több HD adást tudnak a földi sugárzáson szórni...

hawkeye 2008.10.04. 11:47:22

Jfk: ne keverd!

Amiről te beszélsz, az a digitális SD csatornák helyén HD-re vonatkozik, de ezt is hibásan írod le.

De nem ez a lényeg.

Neked, mint előfizetőnek, mi közöd hozzá, hogy a műsorsugárzó cég milyen módon osztja be a frekvenciáit?

Azt hiszed, ha egy transzponderen lesz 12 SD adás (lásd pl. UPC Direct), az neked olcsóbb lesz?

Egy fenét.

Ugyanúgy fizetni fogsz érte, ráadásul a minőség rovására megy.

Nagyon fontos:

AZ MPEG-4-ES FÖLDFELSZÍNI DIGITÁLIS (DVB-T) ADÁS NEM JELENT SZABAD, INGYENES VÉTELT!!!

Lesz pár szabadon vehető közszölgálati műsor, a többit kódolni fogják keményen.

Megveheted a set top box-ot, és ha több csatornát akarsz nézni, hozzá az előfizetési kártyát!
Évenként jó pénzért!

Ebből volt egyébként igen nagy ricsaj Tihanyban, mert a törvény csak álalánosságban beszél ezekről.

pandoukht · http://pandoukht.blogspot.com 2008.10.04. 12:45:19

"A környező országoknak évek óta van DVB-T adása, nekünk most indul."

Érdekes, én legalább két éve nézem... Igaz, hogy kísérletinek hívták.

A HD-re felkonvertált, h.264-gyel kódolt SD adások minősége is összehasonlíthatatlanul jobb, mint az eddigi MPEG2-es SD. Aki nem hiszi, annak mutatok összehasonlítható képkockákat.

"Lesz pár szabadon vehető közszölgálati műsor, a többit kódolni fogják keményen."
Közszolgálati csatorna? Vagy a közszolgálati csatornákon is lesznek kódolt műsorok? Miért nem olvastam még erről máshol?

hawkeye 2008.10.04. 13:17:00

Kezicsókolom, tessék má' levenni a szemellenzőt!

DVB-T, MPEG-2-ben, két - három pici foltban volt vehető, cca. az ország 2 - 3 %-án. Az említett többi ország lefedettsége ezzel szemben mindegyiknél több, mint 60%.
Ne tessék má' mellébeszélni...! :))


Mutatni bárkinek, bármit mutathatsz, ha akinek mutani akarod, nem szégyenlős...:)
Azért megnézném gyönyörűséges képeiden a video - audio aszinkronitást... :)))

Pana TH-50PY700P 1920 x 1080 -as Full HD plazma, HUMAX HDCI 2000 műholdas HD beltéri, földiekre pedig tesztre kapott Opticum DVB-T HD beltéri. (Típust nem tudom, köszönettel visszaadtam)

Úgy gondolom, eme korrektnek mondható eszközök kép és hangvisszaadása megalapozza elítélő véleményemet.

Közszolgálati és közműsor-szolgáltatói műsort alapban nem kódolnak majd a DVB-T-n. De a többi jó részét igen. Pontos információ még nincs, de pl. az ATV, valamint a HÍR TV biztosan fizetős lesz.

És végül: nem akarok én itt se fikázni, se okoskodni.

Sokkal inkább azért vagyok szomorú, hogy mi magyarok, már megint összegányolt sufnituning minőséget tudunk produkálni.
Ezt kompenzálandó, teljes gőzzel megy a marketing, a parasztvakítás, hogy megelőztük Európát.

Nevetséges...

hawkeye 2008.10.04. 13:19:27

P.s.: Pandoukht, a blogodért viszont fogadd elismerésem!!!

pandoukht · http://pandoukht.blogspot.com 2008.10.04. 15:10:36

Ja, így már rendben. (Mondjuk lakosságszázalékban már nem 2-3 az a 2-3.)

Hogy az aszinkronitás mennyire az adón és mennyire a vevőn (a szoftveren) múlik, azt nem tudom. Mivel nem igazán nézek tévét (nekem tényleg elég ez a 3-4 csatorna), és általában csak a fölvett anyagot játszom le utólag, sosem zavart, mert korrigálni tudtam. - Kösz.

bbandi 2008.10.04. 15:22:30

emberek, fizetős DVB-T nem lesz (kivéve persze a HírTV meg az ATV), mert nem éri meg a csatornáknak, és erre ott a millió nyugati minta. Ugyanis Mogyorószágon kb 70% a kábeltv/tányéros tv lefedettség. És ha itt ugyanúgy viselkednek, mint nyugaton, akkor nem fognak DVB-T-re váltani, mert már most megkapják ugyanazt a minőséget.

hawkeye 2008.10.04. 15:27:33

Én inkább az "asztali" készülékek kedvelője vagyok a HD műfajban....
Kényelmi okokból...

Az olimpia magyar közvetítésének képminősége és kép-hang elcsúszása sajnos fölfelszínin és műholdon is tapasztalható volt...
(Az AH egyik másik szagembere nyilván megakadt a fejlődésben a néprádiónál...)

Aztán a megnyitó után az Arabsat egyik HD átjátszó csatornáját néztem, érdekes, ott minden klappolt...

Végére: legújabb koppanásom a T-Kábel, vagyis újabban T-Home, kábeles HD-je, ami aztán mindent alulmúl...

Havi közel 15 ezer ft-ért a legtöbb amit műszakilag tudnak az a 720p, legalábbis "papíron", de olyan kicsi sávszélességgel, hogy...

Az SD digitális szolgáltatásuk pedig érthetetlen. Egy klasszikus frekin mindössze 4 MPEG-2-es műsort adnak, tehát lenne még "hely".
Gyakorlatban nem használják ki a lehetőséget, a műszer szerint fele freki üres...
A minőség meg gagyi...

Hát ezek mennek kies hazánkban, meg a bárányfelhők... :)

hawkeye 2008.10.04. 15:28:46

Bbandi, ezt kártyából vetetted ki, vagy a kristálygömb mondta...? :)

bbandi 2008.10.04. 16:02:05

"mert nem éri meg a csatornáknak, és erre ott a millió nyugati minta."
Valamelyik index cikkben egyébként kb ezt nyilatkozta valamelyik kertv fejese.

bbandi 2008.10.04. 16:04:49

index.hu/kultur/media/tv0929/

Bocs tévedtem, egy AHRT-s fejes mondta

moli 2008.10.04. 22:04:23

"""Megnézném azoknak a fejét is, akik beruháztak egy 40" körüli integrált DVB tuneres TV-be, most meg kiderül, hogy ezt a részét a TV-nek nem fogják soha használni."""

en meg a napokban azon vettem eszre magam, hogy ugye van a tevem, aminek a hangjat az erositon hallgatom, a csatornakat pedig a muholdvevon valtom, tehat a tunert se hasznalom. gyakorlatilag egy monitoron is nezhetnem az adast... de hogy erre miert nem jottem ra, amikor a tevet vettem...

magyarhangja 2008.10.05. 01:23:43

HD-ben néztem (m1 és m2) végig az egész Olimpiát, de nem igazán emlékszem arra, hogy gond lett volna a hang és a kép szinkronjával illetve minőségével. Ha ment a HD stream, akkor teljesen rendben volt minden és kísérleti adásnak tökéletes volt.

hawkeye 2008.10.05. 10:03:32

"Kísérleti adásnak tökéletes volt..."

Hát ez új, ilyet se hallottam még... :)


Ha lett volna összehasonlítási alapod, a többi, német, angol, ..stb. egyszóval nooóóórmááális adókkal Margit, megértenéd miről beszélek.

magyarhangja 2008.10.05. 19:32:43

Ha értenéd a kifejezést Győzike, akkor tudnád miről beszélek.
Volt összehasonlítási alap is, de itt most nem az a téma, hogy melyik a jobb és ráadásul a nyugati adók nem teszt üzemmódban sugároztak és nem először, de ezt sólyomszemed nyilván élesen látja. Továbbra is fikázd nyugodtan az MTV-t mert próbál előrelépni.

Kicsiolasz 2008.10.05. 22:42:55

Hawkeye! A gond nem az, hogy értelmesen hozzászóló embereket azért fikázol, mert nem értenek veled egyet. A gond az, hogy te, a sajnos az utóbbi pár évben megszületett "minden jobb, mint Magyarország" táborba tartozol. Az eddigi hozzászólásaidat elolvasva nagyon, de nagyon sok tévedésed van. Annyi időm nincs, hogy mindre választ adjak, de nem is tudnék, mert én sem vagyok tökéletes. Azonban, ha valamit nem tudok, utánaolvasok. Lehetőleg több helyen. JFK-nek szinte mindenben igaza van az MPEG-4-el kapcsolatban. Annyit azért hadd mondjak el, hogy Magyarországon is hamarosan megjelennek az MPEG-4-es tv-k, illetve az MPEG-2-es PCMCIA slotos tv-k egy kártyával 2-ről 4-re átalakíthatóak.
Még vmi a végére: KÍSÉRLET ADÁS. Értelmezz!!!

m. g. 2008.10.05. 23:33:08

hawkeye 2008.10.04. 09:55:39

"Érdekesség: aki pl. Sopronban lakik, annak két set top box kell majd, mert ugye az a fejletlen, lemaradott Ausztria MPEG-2-ben sugároz..." - az MPEG4-es STB-k lefelé kompatibilisek, tudnak MPEG2-t is. nem baj? :)

kpetya 2008.10.06. 11:18:30

Magyarázza mán el vki, hogy miért is jó nekem 1xű fogyasztonak a digitális, pláne a HD adás?
Mert az otvar Tkábel előfizetéként "élvezem" az agyontömöritett mpeg minden szépségét (legszebb az amikor a játékosok egyszinű meze is kockásodik).

Milyen extra tartalmat tudnak adni hdben amiért megéri átállni? Mert a tvshopért, mentskimertcelebvagyok stb tipusu müsorokért egy petákot sem adok.
De pl a filmbox hd se kutya, adnak max 10 filmet.

Chacha (törölt) 2008.10.07. 14:21:00

1.
Irígylésre méltóak azok akiknek az a legnagyobb gondjuk hogy a pl.nem is olyan régen vett és kiválóan müködő hagyományos tévéjüket simán lecserélhetik HD TV-re.
Nekik nem számít a pénz.
Ők nem bérböl és fizetésböl élnek.
2.
A Magyar Televízió komolyan azt hiszi hogy a"két szép szeméért"minden ember rohan a szaküzletbe méregdrága HD TV-t venni?
Nem olyan egyszerű ez kérem mint ahogyan az a néhány gazdag ember elképzeli.
3.
Magyarországon a legtöbb ember fizetéstöl fizetésig él.
És még ez a jobbik eset!
Mert sokan vannak fizetés nélkül is...
Úgyhogy csúnyán ráfaragtak azok akik azt hitték hogy a nép egycsapásra szalad HD TV-t venni.
A luxusra-a felesleges luxusra nincs pénz.

Mr.Brooks 2008.10.12. 14:09:06

Akkor ők nem vesznek. Ennyi. Ezért nem kell felkapni a harcif*szt...

Merlot 2008.11.07. 15:00:16

"Rossz 3.: A torkosborzeffektus igazából a rádióknál lesz majd. 201.. valahányban leáll az FM, és cserélhetjük az összes kütyüt DAB+-ra, ami csak mellesleg szintén nem kompatibilis a szomszédos országok DAB-jával..
De a tényleges szívás a lakásban, a gépkocsikban, munkahelyeken,...stb. működő összes rádió cseréje lesz.

A mi zsebünkre, természetesen...... "

Ezen azért gondolkozz el! Sok én kifutás lesz még az analóg/digitális cserének, és ahogy itt a commentek közt már elhangzott: van és lesz felül-és alul kompatibilitás.
Az egykori mono vevőkön is lehetett hallgatni a sztereo adásokat. A fekete/fehér TV-ken is a színesben kisugárzott műsort. Megoldják majd azt is, hogy a DAB miatt ne kelljen kidobni millió számra a rádió vevőket (se asztalit, se autórádiót, se mobilba építettet, se sétáló eszközbe integráltat.)
süti beállítások módosítása