Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Öt évet kapott a Tilos

Nem hallgatnak el

2008. október 01. 12:48 szabóZ 54 komment

A hír még nagyon friss, részleteket nem tudunk, de a Tilos Rádió műsorszolgáltatási jogosultságát újabb öt évvel meghosszabbították. Az ORTT 5-4 arányban döntött a Tilos javára.

A Tilos már egyszer megpróbálta meghosszabbítani jövőre lejáró koncessziós szerződését, de az ORTT június 11-én ülésén nem kapott elegendő számú támogató szavazatot. A Tilost akkor a jobboldali testületi tagok büntették, még a 2003. karácsonyán éterbe küldött keresztényírtásról elmélkedő kijelentések miatt

A Tilos a nyári kudarc ellenére újból megpróbálkozott a beadvány elfogadtatásával, most egy vaskosabb beadvánnyal készültek, és okkal reménykedhettek, hiszen a sikertelen hosszabbítás után az ORTT azért másfélmillió forinttal támogatta az adó stúdiójának modernizálását.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.01. 13:03:06

Azért azt példátlannak tartom, hogy egy részeg ember szerencsétlen mondata miatt még öt év után is büntetni akarják az egész rádiót, miközben... Á, hagyjuk. Örüljünk neki, hogy mégse így történt.

2049 2008.10.01. 13:25:31

...mert megérdemlik!

rabies 2008.10.01. 13:27:33

Qrva nagy hír... oszt akkó mi van?

polcrendszer (törölt) 2008.10.01. 13:35:27

Fedor: mit akarsz? Olyan tuti szabályok vannak, hogy a retektévé, ami ugye agysorvasztó, szépen összegyűjti a pár órára rúgó büntijeit, és egyben lenyomja azt a nyár legmelegebb és legtévétlenebb időpontjában.Ezen, meg mondjuk a pénzbüntetéseken bukik kb 50millát és jót kacarászik a markába.Mit vársz?

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.01. 13:40:23

Mire fel kapnak állami pénzt? Ha nem élnek meg a piacon, akkor Qsss. Frenkvencia azért jár nekik, virágozzék minden virág.

Rummins 2008.10.01. 13:52:06

..."Qrva nagy hír... oszt akkó mi van?"...


Vannak akik örülnek ennek, az...


..."Mire fel kapnak állami pénzt? Ha nem élnek meg a piacon, akkor Qsss."...

Közszolgálati rádió a Tilos, nem kereskedelmi...szval, sztemigen is jár nekik.

Gratula a vezetésnek!

Veér Farkas 2008.10.01. 13:56:23

ORTT június 11-én ülésén?
2003. karácsonyán?
keresztényírtásról?

magyar nyelv?
helyesírás?
ez újságíró?

Veér Farkas 2008.10.01. 14:02:36

Őrnagy Őrnagy · nagyregeny.blogspot.com/ 2008.10.01. 13:40:23

Mivel nonprofit közösségi (és nem közszolgálati, mint itt Rummins írta) rádió, nem hirdethet (illetve óránként 3 percet, de az hideg vízre is kevés egy ilyen kis adókörzetű rádió esetében), ezért nem nagyon tud megélni a piacról.
Hát ezért kap pénzt.
Mit ahogy az összes közösségi meg kisközösségi rádió. Van az országban vagy 50.
Persze ezekért a pénzekért pályázni kell, nem csak úgy odaadják, hogy itt van, nesze, és el kell számolni, hogy valóban arra költötték-e, amire a pályázaton nyerték. Tételesen.
(Tehát mondjuk beírod a pályázatba, hogy stúdió CD-játszó, 120 ezer Ft, és aztán vinni kell a számlát, hogy tényleg nagyjából ennyiért vetted, és tényleg CD-játszót, amit akár meg is nézhetnek, hogy fizikailag is megvan-e, és tényleg annyiba kerül-e piaci áron.)

Alhazred 2008.10.01. 14:05:34

na majd lesz megint tüntetés.

Rummins 2008.10.01. 14:10:52

Igaz...thx a helyesbítést.

walkwonderland 2008.10.01. 14:11:23

A magam részéről nagyon örülök a hírnek. Úgy gondolom - magam is médiaiparosként - hogy ma, Magyarországon a Tilos! az egyetlen olyan elektronikus médium, amelyet nem csak érdemes: kell is hallgatni. Mert valóban közszolgálati rádió, amelyben szerethető és őszinte emberek készítenek szerethető és őszinte műsorokat. Hát kb. ennyi.

Kulkin 2008.10.01. 14:29:15

"Közszolgálati rádió a Tilos, nem kereskedelmi...szval, sztemigen is jár nekik."

nem, hanem közösségi, de szerintem is jár, és én is örülök a hírnek.

nagyon pihentető dolog a mai világban tilost hallgatni: nem akarnak eladni neked semmit! sem ideológiát, sem terméket.

csak sokat zenélnek, mindig másmilyet, érdekeset, jót, és beszélgetnek kötetlenül. én szeretem. nagy kár lett volna érte!!!!!!!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.10.01. 14:29:27

Nekik köszönhetjük például a Ludditáka is:)

wice 2008.10.01. 14:33:58

wowzers!

btw, nem "allami penzt kap", azaz senki ne kezdjen jajveszekelni, h "az o adoforintjaibol" finanszirozzak. a musorszolgaltatasi alapbol kap penzt (ahogy az osszes tobbi kozossegi radio is), amit egyebkent a kereskedelmi radiok altal pontosan erre a celra befizetett jarulekbol tartanak fenn.

Veér Farkas 2008.10.01. 14:38:05

walkwonderland
Háát... én azért tudnék még párat a civil szférából. Csak Budapesten mondjuk a Tilossal egykor egy frekvencián osztozó Civil és a ma már a főszerkesztője (a Petőfiből kirúgása után 3 napig éhségsztrájkoló Cs. Kádár Péter) barom volta miatt ma már csak a neten hallgatható Fiksz, vagy az eredetileg a Fiksz említett vezetője által onnan kirúgott tagokból verbuválódott, ma már egészen hallgatható és egyre jobban nyomuló Fúzió. És ez csak Budapest XI. kerülete (ezeket tudom/tudtam fogni), a többi kerületben működő kisközösségi rádiót meg a vidékieket nem is említettem.
A Tilos meg szerintem elment egy jóval kevésbé hallgatható (zenei) irányba, akkor már inkább a Petőfi.

Veér Farkas 2008.10.01. 14:38:11

walkwonderland
Háát... én azért tudnék még párat a civil szférából. Csak Budapesten mondjuk a Tilossal egykor egy frekvencián osztozó Civil és a ma már a főszerkesztője (a Petőfiből kirúgása után 3 napig éhségsztrájkoló Cs. Kádár Péter) barom volta miatt ma már csak a neten hallgatható Fiksz, vagy az eredetileg a Fiksz említett vezetője által onnan kirúgott tagokból verbuválódott, ma már egészen hallgatható és egyre jobban nyomuló Fúzió. És ez csak Budapest XI. kerülete (ezeket tudom/tudtam fogni), a többi kerületben működő kisközösségi rádiót meg a vidékieket nem is említettem.
A Tilos meg szerintem elment egy jóval kevésbé hallgatható (zenei) irányba, akkor már inkább a Petőfi.

Veér Farkas 2008.10.01. 14:38:51

walkwonderland
Háát... én azért tudnék még párat a civil szférából. Csak Budapesten mondjuk a Tilossal egykor egy frekvencián osztozó Civil és a ma már a főszerkesztője (a Petőfiből kirúgása után 3 napig éhségsztrájkoló Cs. Kádár Péter) barom volta miatt ma már csak a neten hallgatható Fiksz, vagy az eredetileg a Fiksz említett vezetője által onnan kirúgott tagokból verbuválódott, ma már egészen hallgatható és egyre jobban nyomuló Fúzió. És ez csak Budapest XI. kerülete (ezeket tudom/tudtam fogni), a többi kerületben működő kisközösségi rádiót meg a vidékieket nem is említettem.
A Tilos meg szerintem elment egy jóval kevésbé hallgatható (zenei) irányba, akkor már inkább a Petőfi.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.01. 14:42:06

"Közszolgálati rádió" Ha-ha

"nem akarnak eladni neked semmit! sem ideológiát.." Ha-ha

"amit egyebkent a kereskedelmi radiok altal pontosan erre a celra befizetett jarulekbol tartanak fenn. " az mehetne más célra is, pl. segély :)

A klubrádió is pártatlan meg közszolgálati papíron.

Veér Farkas 2008.10.01. 14:43:00

Hopp, úgy látszik, a Server Error azt jelenti, hogy 3-szor megy el egy hozzászólás...

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.10.01. 14:43:51

egyik ismerősömmel morfondíroztunk egyszer, hogy az "underground" könnyűzenei ízlés magyarországon a tilos rádió miatt tart ott, ahol. downtempo, dancehall, trip-hop, drum & bass, még mindig ezek mennek.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2008.10.01. 14:50:14

Ha ez így van bakfitty, akkor viszont bűn volt megadni a frekvenciát :DDDDD

fasznyak 2008.10.01. 15:02:02

bakfitty · ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.10.01. 14:43:51

na, akkor mondj valami 'igazan' undergroundot.

SteveNo1 2008.10.01. 15:06:20

Arnóth Sándornak le kellett mondania, mert "lógni fogsz" felszólalással kedveskedett egy MSZP-s államtitkárnak. A Tilos Rádió a keresztényeket akarta kiirtani (karácsony környékén ha jól emlékszem), mégis meghosszabbították a műsorszórási engedélyét. Hogy is van ez? Az egyiknek le kell mondania miatta, a másiknak meg még meghosszabbítják az engedélyét? Mindkét esetben ugyanúgy kellene eljárni, ha egyik nem kívánatos, akkor a másik sem!!!!

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.10.01. 15:11:23

bármennyire is fura, lehet valami abban, amit bakfitty írt. a tilos kicsit poros, kicsit ósdi, kicsit túlságosan lo-fi. tényleg az említett műfajok vannak előtérben, pedig lehetne hangsúly sok egyeben is, glitch, idm, mashup biznass, matekmetál, ezekhez fűződő szakmai diskurzusok, mittomén. fejlődhetne. előre. akár.

Veér Farkas 2008.10.01. 15:13:23

SteveNo1 2008.10.01. 15:06:20
Pistám, akkor lenne analóg a példád, ha a teljes Fideszt kizárták volna a Parlamentből.

Barangót is kitették a Tilosból, szóval ugyanúgy jártak el. Sőt, még úgyabbul, mert őt a munkahelye is kirúgta, pedig annak aztán tényleg semmi köze nem volt hozzá.

fasznyak 2008.10.01. 15:14:58

bakfitty · ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.10.01. 15:10:49

hat ez annyira underground hogy senki nem is ismeri :D

UH feszten a helye.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.10.01. 15:18:51

:DDD szólok is a pándinak.

de valami olyasmire akartam kilyukadni, mint amit phreeq mond, hogy annyiféle underground/alternatív a jó értelemben/jó zene van, és a tilosból mintha csak ennek egy szelete jött volna át, de még így is ők lettek volna a zászlóshajó.

fasznyak 2008.10.01. 15:24:30

bakfitty · ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.10.01. 15:18:51

azzal en sem ertek egyet hogy a 'jolbevalt underground dj-knek' adnak helyet ott egyedul, mondvan hogy ok a menok, oket kell tolni. ezzel mintha elmenne kisse kereskedelmi radio szinvonala fele. igenis vannak kevesbe meno emberek, akik tudnak jo zenet csinalni/jatszani, es oket is oda kellene engedni.

csakhogy a 'jolbevalt underground dj'-k nem hajlandoak teret adni masoknak.

ettol fuggetlenul, azt gondolom hogy a tilos radio udito szinfolt a magyar radiok teren.

terroristadughagyma 2008.10.01. 15:24:31

Tilos voltvanlesz, legfeljebb megint kalózkodnak. Egy darab értelem ebben a bánatos fostalicskában, amibe beleszorultunk.

terroristadughagyma 2008.10.01. 15:27:04

különben:
A Tilos nyitott, van műsorötleted, rádióznál, nyomnád a vezérhangyád, keresd meg őket, mutasd be és hajrá.

walkwonderland 2008.10.01. 16:23:03

Veér Farkas

Igazad van, és ez mindannyiunk szerencséje. Vannak más civil rádiók is (sztem a Tordast is hozzácsaphatnánk a felsoroláshoz, igaz azt is egy tilosos csinálja, mindegy). Ami pedig a zenei felhozatalt illeti: nekem jobbára tetszik. Jobb helyeken ezt hívják progresszívnek (az underground kifejezés sztem nálunk sajnos egyre kevésbé jelent valamit - bármit).

rizla 2008.10.01. 16:37:35

"Mire fel kapnak állami pénzt?"

másfélmillió forint ki szerint komoly pénz?

neutrinoo 2008.10.01. 17:10:57

SteveNo1 2008.10.01. 15:06:20

A tilos letöltötte a kiszabott büntetést annak idején. kár,h utánajárás nélkül kötsz bele...

én a honthyt, a nemzeti felkelést, meg a haza és haladást hallgatom és ott nagyon eklektikus a zenei felhozatal,és persze nagyon jó is.

Amúgy meg nekem mindegy mert úgyis netről hallgatom vagy szedem le visszamenőleg.
Még mikor Bpen laktam úgysem tudtam normálisan fogni pedig a Moszkva tér aztán nem a világ vége.

Mindazonáltal örülök,hogy nem köpték szembe magukat az ORTT-sek (újra).
Még annyi a Tilosnál ugye mindenki társadalmi munkában dolgozik, ingyen.

A barangó ügy után volt állítólag egy gyűlés, ahol megtárgyalták a Tilos jövőjét,de a többség elvetette azt az irányt,h hajtsanak több hallgatóra.
Szóval a Tilosnál ez a földalattiság egyértelmű felvállalás. Szerintem a Tilos úgy jó,ahogy van amíg ilyen színvonalas műsorai vannak.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2008.10.01. 17:16:43

Ne kapjanak semennyi pénzt.
Adják pl nekem. Majd megígérem hogy hangosan szidom a keresztényeket ha csak ez kell hozzá.

Humirr Mumm 2008.10.01. 18:00:00

Végre! Helyes döntés volt.

józan' 2008.10.01. 18:25:49

"bakfitty · ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.10.01. 14:43:51
egyik ismerősömmel morfondíroztunk egyszer, hogy az "underground" könnyűzenei ízlés magyarországon a tilos rádió miatt tart ott, ahol. downtempo, dancehall, trip-hop, drum & bass, még mindig ezek mennek."

Ez faszság. Megy a Tiloson minden.
A felvidéki népzenén és a dubstepen át a power noise-ig.
Nem ők határozzák meg a felhozatalt és piacot az az igazság, inkább a bulik, partyk(+ a KERESKEDELMI rádiók).

Engem inkább a rádió megkopottsága, lofi-sága zavar, meg ha belegondolok, az egész tulajdonképpen egy liberális métely (volt a Kultiplexxel együtt).

Rókakígyó 2008.10.01. 19:43:27

a tilosrádió működése fontos és jó dolog. támogatom:)

rabies 2008.10.01. 20:06:57

a tilosrádió működése haszontalan és időnként gusztustalan dolog. nem támogatom:)

szabiaki (törölt) 2008.10.01. 20:07:55

Trompf, tájékozatlan vagy.

sosolit 2008.10.01. 20:32:22

rabies!
az "időnként gusztustalan-t" ha és amennyiben egy kicsinykét próbálnád megmagyarázni!

kovácske 2008.10.01. 21:59:53

a tilos nekem is jobban tetszett azokban az időkben, mikor a fikusz-civil-tilos közös frekin osztozott, annyi épp elég is volt belőle. heti 1-2 óra még ma is hallgatható belőle. (ez még mindig jobb, mint az összes kereskedelmi adó együttvéve).

barangó-eset: a tilos mégiscsak egy felvállaltan "kemény-laza-kimerem mondani" adó volt, azzal, hogy a barangót megköpdösték, csak hogy maradhassanak, saját magukat köpték szemen. a "másoknak megmondom, hogy éljenek, mer én jó keresztény vagyok" megélhetési felháborodók meg azzal küpik szemen saját magukat, hogy ahelyett, hogy minden durvaságot elítélnének méricskélés nélkül, a barangóra hivatkoznak máig, "hogy akkor most a mieinknek mér nem lehet kötelezni,meg lógnifogsz-ozni ha a barangót nem végezték ki nyilvánosan a beszólásáért".
sztem is sajnos a tilos zeneileg tényleg nagyon beragadt a zsákutcába. de a kínai, meg ilyen műsor progresszív. rulez.

prckr 2008.10.01. 23:17:50

Én nem tudom milyen a kínai műsor, mert egy szót nem értek belőle :)
Persze a puszta léte alapján lehet az, amit mondasz.

Erős.Pista 2008.10.02. 07:31:18

Ha úgy gondolod, hogy tudsz jobb műsort csinálni, akkor jelentkezz a műsorkészítőnek. A Gorezone c. underground metál műsor is ripsz-ropsz lehetőséget kapott, pedig senkit nem ismertek a rádiónál, de voltak elég bátrak odajönni és azóta is nyomják.
Zenei stilusok dobálózásával nem lehet mit kezdeni, ugyanis a zenék nem játsszák le magukat, kell valaki, aki elinditja őket. A Tilos egy analóg módon működő rádió, amit nem adáskompjúter, hanem emberek csinálnak.
Ha a "lofi-sága" alatt ugyanazt értjük, akkor az szintén gazdaság-politikai kérdés. A kereskedelmi adók ugyanis túl vannak reprezentálva és túl vannak nyomva az éterben. Bele akarják égetni magukat a hallgató tudatába és ehhez megkapják a engedélyeket és a technikai segédletet.
Amúgy a Tilosnak köszönhető még a Ludditák mellett sok más is: Anima Sound System, Belga, Fekete Vonat, Carbonfools, stb. De pl. Parti Nagy Lajos sok előadói estje is Tilosos (Irodalmi Lépegető, Kelta Karó stb.) segédlettel megy.

Pingvinbab 2008.10.02. 07:55:24

Azért egy

erősen érzékeny lelkű, nemkicsit bebaszott, egy civil rádióban önkéntesen-ingyen rádiózó punk-költő

elkeseredett mondatát összehasonlítani egy

választópolgárok által megválasztott, erősen megfizetett, színjózan képviselő

mondatával, nem csak a következmények tekintetében hülyeség. Nem kicsi hülyeség, hanem nagy.

Ráadásul úgy, hogy ha a Jobbik fülelői éppen nem hallgatják az adást, talán nem is jut el a nyilvánossághoz - míg ugye a parlamenti közvetítés tényével minden képviselő tisztában van. Barangó saját munkatársai azonnal elhatárolódtak az ominózus mondanivalótól, a Fideszes "kollégák" ezt nem tették meg, legalábbis én nem tudok róla. Barangó nem csak a Tilos-beli önkéntes munkáját veszítette el, de a megélhetését biztosító állását is. A "tisztelt" ex-képviselő pedig a mai napig polgármesterkedik, hiszen azzal összeegyeztethető - nyilván... - a "Lógni fogsz!" beszólás.

Ha már párhuzam, legyen kicsit precízebb. Köszi.

kacor kiraly 2008.10.02. 22:50:34

Vagyunk egy páran, akik mindennapi zenei szükségleteinket nem tudnánk megoldani a Tilos nélkül, és a rádió nyitottsága és szabadsága (reggeli beszélgetőműsorok) nélkül súlyos életszínvonal esést tapasztalnánk.

Jó lenne, ha valaki el tudná magyarázni nekem, hogy a három nem és a három igen szavazatból az ORTT kuratóriumban, hogyan lett végülis egy pozitív döntés, ha az elnök tartózkodott a szavazástól...

vagy valamit nem követtem jól?

minifik 2008.10.03. 15:19:25

4jack:

ezt az arányt hol olvastad? mert a cikkben ez szerepel: Az ORTT 5-4 arányban döntött a Tilos javára.

szerintem amire te gondolsz az a felfüggesztéskor lehetett... vagy nem

pndrgn 2008.10.03. 19:32:59

1. az arany ugy jon ki, hogy a kormanyparti testuleti tagok velemenye duplan szamit (valahogy igy tartjak meg, hogy a kormany-ellenzek arany egyenlo legyen, volt amikor1/14-edekre szamoltak a szavazatokat, most eppen 1/9-ed az egyseg)

2. Steve N1-nek:
Arnoth Sandor is Barango is nagy baromsagot mondtak.
Arnoth egy olyan szervezetet kepvisel, ahol egyseges es iranyitott az allaspont, Barango ellenben nem kepviselt senkit a Tilosban nincs hierarchia, nincs iranyitott allaspont, mindenki a legszigorubb autonomiat elvez, es alapvetoen a sajat velemenyeert felelos.
Arnoth kozpenzekbol, sztargazsiert ul(t) a parlamentben, Barango ingyen, a szabad idejeben radiozott.
Arnoth kezebe az orszag iranyitasat, legfontosabb kozugyeinket biztuk, Barangora egy erosen korlatozott hallgatottsagu radiomusor egyik epizodszerepet.
Arnothot is Barango is meg ott helyben belattak, hogy nagy ostobasagot kovettek el, es mindketten visszavontak szavaikat, megkovettek a hallgatoikat.
Arnothot nem rugtak ki, maga mondott le (meglehet, nyomasra), Barangot fel ora alatt kirugta a Tilos es a musort is megszuntettek.
A FIDESZ nem kert bocsanatot, ellenben a Tilos Radio sajtotajekoztatot hivott ossze, es ott szoban, valamint sajtokozlemenyben is megkovette a kozvelemenyt, jelezve, hogy kopni-nyelni nem tudnak (volt) tarsuk orult cselekedete miatt.
A FIDESZ-t es a parlamenti frakciot semmifele szankcio nem sujtja, ellenben a Tilos Radio harom redkivul komoly buntetest kapott. Csak az anyagiakat erinto olyan merteku volt, mintha (aranyaiban) a Kossuth radiot egy vallalhatatlan mondatert masfel-milliard forinttal roviditenek meg!
Arnoth azota is megbecsult polgarmester, Barangot kirugtak a munkahelyerol, megvertek, lekoptek, a csaldjat vegzaltak, ellehetetlenitettek, keves hijan ramentek mindannyian.
Ha nehezen is, de a Tilos tulelte az esetet, azota ot ev telt el: a tanulsagokat mindenki levonta, mindannyian oregebbek es bolcsebbek lettunk.

kacor kiraly 2008.10.07. 23:12:37

Egy kivülállónak, aki nem követi az eseményeket, nehéz megérteni, hogy a Tilos tagság és hallgatóság ugyanolyan döbenettel értesült a karácsony esti eseményekről a rádióban, mint aztán az egész ország. Mindenki ki volt borulva, és értetlenül állt az események előtt. A karácsony minadnnyiunk ünnepe, nem is voltak nagyon sokan benn a rádió épületében aznap eset, hisz karácsony este volt, mindenki otthon volt ünnepelni a családjával.

Szerintem még olyan média nem volt ebben az országban addig a napig, aemlyik a történtek után azonnal intézkedett, elnézést kért a köztől, sőt állítom, hogy a Tilos rádió vezette be Magyarországon a bocsánatkérést, a Tilos rádió képviselői voltak azok, akik minden médiába elmentek és heteken át és bocsánatot kértek, egyetlen munkatársuk, Barangó szavaiért.

Valahogy érdekes módon ez senkinek nem esett le, vagy nagyon kevés embernek, hogy itt valakik, egy közösségi rádió tagjai azonnal bocsánatot kérnek egyik társuk súlyosan bántó szavaiért. Az ellentábor egyszerűen nem akarta meghallani, nem alkarta tudomásul venni, hogy itt a rádió tagsága és a rádió törzshallgatói elítélték Barangó magatartását, nem kértek belőle.

Számomra ez volt a legelképesztőbb, hogy nem számított a bocsánatkérés, nem számított az azonnali elhatárolódás, semmi sem számított, ha egyszer a Tilos rádió vérét akarták valakik, akik aztán egy borzalmas tüntetést szerveztek a rádió elé, és tudjuk, hogy ott akkor milyen atrocitások történtek..., tehát tulajdonképpen az egyetlen Barangó nevű ember felelőtlen szavai miatt egy egész közösséget akartak meglincselni, jó hogy fel nem gyújtották a rádiót egyes magukat kereszténynek beállító, és magukat a keresztényi elvek követőinek valló emberek. Semmit sem akartak felfogni abból, hogy valójában mi történt, hogya rádió tagsága milyen állásponton van, viszont rendkívül keresztényietlenül a vérét akarták a rádió munkatársainak.

Hadd ne minősítsem őket tovább, borzalmas idők voltak azok, viszont elképeszt, hogy 5 évvel később valakiknek még mindig nem esett le, hogy a Tilos rádió közössége példamutatóan kezelte az eseményeket! Mind azonnali intézkedés, mind pedig az azonali bocsánatkérés terén. Na de hagyjuk, ha valakik a másik vérét akarják, akkor nyilván nem kivánják meghallani a másik mondandóját...

pndrgn, köszönöm az összefoglalód

Ács Ferenc 2008.10.12. 21:21:29

Hosszabbítás rendben van, közpénz-injekció nincs rendben. Ez nem közszolgálat, hanem szubkultúra, tartsa el őket a piac.

pndrgn 2008.10.13. 19:01:52

Acs Feri, mit ertessz piac alatt? A Tilos Radio semmit sem ad penzert, legfokepp a musoraiert nem fizet senki. Ok maguk is ingyen csinalnak 24-oras radiot tobb mint 8 eve (azelott meg 12 orast). Vallaltan nem ad reklamokat, hiszen nem kereskedelmi, hanem kozossegi radio.
Nincs szo kozpenz injekciorol. A mediatorveny ugy szol, hogy a kereskedelmi mediak altal befizetett musorszolgaltasai dijak 0,5-1%-at a nem-kereskedelmi radiok tamogatasara kell forditani (tehat 100 befolyt ft-bol 1-et (!) a kb. nehany tucat kozossegi media szamara visszatartanak) Nem osztjak ki, hanem nehez, alapos palyazatokon, erosen celorientalt dolgokra lehet elnyerni, sokszor elbukni.

süti beállítások módosítása