Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Spoilerzóna: visszatértek a Hősök

2008/09 ősz

2008. szeptember 24. 13:01 sixx 33 komment

Elindult a harmadik évad, és mint tegnap jeleztük már, a nézettsége akkorát bukott, mint a TV2 kétségbeesett próbálkozásai arra irányulóan, hogy ők legyenek a legfaszább kertévé a vidéken. A Hősök harmadik évadának premierje a maga 10 milliós adatával a második évad nyitányához képest közel 7 millió nézőt vesztett és ez elég elgondolkodtató adat. A készítők rebootot ígértek, frissességet és izgalmakat - az ugrás után megmondjuk, hogy sikerült-e nekik. VIGYÁZAT, SPOILEREK JÖNNEK! Addig is egy kép három csajjal.

Az a nagy büdös igazság, hogy ha jobban belegondolok, nem is tudom, mit vártam ettől a premiertől. Azt viszont tudom, hogy mit nem: logikátlan szálakat, hajuknál fogva előrángatott új karaktereket, reciklált első és második évados történeteket, repetitív karakterábrázolást, a sorozat saját mitológiájának szemenköpését és Dana Ramirezt, a Szemibűl Feketét Síró Asszonyt. Ezekre nekem (és a sorozatnak) kábé annyi szükségem volt, mint a provebiális üveges tótnak a hanyattesésre.

Az első két epizódban felvázolt premissza ugyanis a következő: a világot meg kell menteni, mert a) vagy üldözni fogják a hősöket ezerrel (kis inkvizíciós-népírtásos áthallás a második évad vírus-szálára hajazva) vagy b) lesz nagy robbanás, tömeghalál, sírás. Oké, szuperhősös-képregényes stílben ennél többet nem is nagyon lehet kihozni a dologból, kell a fenyegető veszély, aminek elhárításához az összes pozitív karakter együttes ereje kell, de nem lehetett volna valami más esetleg kitalálni? Megint robbanni fogunk? Tényleg?

A nagy konfliktus mellett felvázolták nekünk a B-szálat is négy kuravgonosz karakter képében, akik között van a kezével mindenkit felgyújtó mániákus meg egy Német becenévre hallgató, germán akcentussal beszélő faszi is, no meg egy, még ezeknél is aljasabb fickó (ilyen nagy foga van neki uram, igen, azzal harapja át a torkunkat), akinek a testébe szegény Peter Petrelli tudatát beleköltöztette jövőbeli önmaga, ne tessék kérdezni, tényleg így volt. A négy szemétember kiszabadulása, Nathan Petrelli lelövése, és úgy nagyjából minden, ami ebben a részben történt, annak eredménye, hogy JövőPeter visszajön, és annyira összekuszálja az idővonalakat, hogy ihaj.

Az első pár jelenet a barna hajú, kőkemény Klermackóval tényleg jó volt, akkor még reménykedtem, de aztán jött Maya meg Mohinder, és csak csóváltam a fejemet, miért kellett ebből a haszonlatan karakterből (Maya) kurvát csinálni (Mohi egy mosollyal az ágyába viszi), és minek Mohindernek képesség? Ami ráadásul nagyon úgy fest, hogy kb. a Légy című filmben látott átváltozást fogja eredményezni, ha az eddig töketlen Mohi tényleg átalakul valami szupererős rovarféleséggé, lekaszálom a sorozatot. Hiro Nakamura története a faterral meg a titokzatos formulával, illetve az egyelőre csak csetlő-botló Andóval (majd a jövőben ő is nagyon faszacsávó lesz, villámozó képességgel) ismét cs ak az első évadra emlékeztet: van egy küldetés, menni kell. Egy pozitívum volt az egészben, a Speedster nevű új karakter, mert a csaj a Hősök-átlagnál sokkal jobb színésznő, többet kéne mutogatni.

Ugyanez vonatkozik Kristen Bellre és Petrellimuterra is, és akkor még Lindermanról nem is szóltam, aki elméletileg feltámasztotta Nathant, de csak az ő elméjében létezik (zavaros, tudom, majd biztos kiderül), ők hárman minden jelenetet elvittek a hátukon, amiben szerepeltek, sajnos a nagyközönség viszont annyira rá van kattanva Peter Petrellire és Claire-re, hogy Milo és Hayden a majd' 90 perces játékidő felében központi szerepet kapott, és ha eddig nem jöttünk volna rá, hogy miért nem Ventimiglia lesz a következő Jack Nicholson, most megtudtuk.

Pozitívum még Zach Quinto is, aki Sylar második évados, herélt gciembere után egy jól fejlett mocsok állatot alakít, szedi össze a képességeit (remélem nem arról szól az évad első fele, hogy megy a hírók után, és hetente egy újabbat gyak le az agyáért), és mivel Claire-rel kezdte, így most kvázi halhatatlan lett, ami nem biztos, hogy jót tesz a történetnek, mert könyörgöm, hogy drukkoljak az elpusztításáért, ha egyszer nem lehet kinyírni? Milyen már az, hogy egy évadot (első) végigizgultunk, hogy mi lesz ezzel a feltűnően rövidlábú szőkenővel (Save the cheerleader), most meg kiderül, hogy felejtsük el, mert abba sem hal bele, ha az agyában kotorászik egy sűrű szemöldökű gonoszember, aki a falra is fel tud kenni bárkit a gondolataival, de egy lánccal bezárt szekrény ajtajával már nem tud megbírkózni.

A második epizód végére tartogatott, és az írók szándéka szerint álleesést produkáló bejelentés, miszerint PetrelliMuter Sylar anyukája, sem ütött már akkorát, mint az első évados parasztvakítások, csak legyintettem rá, van ilyen, Sylar és Peter testvérek, oszt? Luke, én vagyok az apád. Unalmas Niki/Jessica újabb énje is, láttunk már ilyet, bár a fagyasztásos képességen kicsit megakadtam, ennek a nőnek egyenesen két fícsörje is van? Ali Lartert tavaly beírathatták valami színitanodába, mert meglepően jó volt, pedig az első évadban a sírba kergetett állandóan nyitott szájával és kifejezéstelen tekintetével.

A pozitívumok között kell megemlíteni a kivitelezést, mert tévében ritkán látható jó trükkökkel operéltak, a nagyon gyors csaj kondenzcsíkja például állati jó volt, és a robbanás is jobban sikerült, mint az első évadban. A pénz persze véges, így arra ne számítsunk, hogy minden rész ennyire tele lesz speciális effektekkel, a tulajdonságok is kezdenek ismétlődni (a sivatagban kóringyáló néger csávó = Izsák jövőbelátása, Peter Petreli és a muter álmodó/látnok képessége, Elle kék és Ando piros villámai, stb.) Annál nagyobb kibaszást szegény Francis Caprával pedig el sem tudok képzelni, mint azt, hogy egy évadon keresztül Peter önmarcangoló és kétségbeesett tudatának hordozója legyen. Még két résznyi esélyt adok a sorozatnak, utána megy a nyári darahalomba a Shark és az Eli Stone mellé.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toymao 2008.09.24. 13:12:09

Hát igen, Francis Caprának lehetne valami komolyabbat is adni. Pl. időnként segíthetne Kristen Bellnek... ;)

Wickee 2008.09.24. 13:39:51

Véleményem szerint Sylar nem azért nem nyitotta ki a szekrényajtót, mert nem tudta, hanem mert egyszerűen játszott Claire idegeivel. Abban semmi poén nem lett volna, ha egyszerűen rátöri az ajtót, vagy akár telekinézissel kiszakítja a helyéről.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.09.24. 13:44:18

véleményem szerint meg az írók játszottak a mi idegeinkkel.

Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2008.09.24. 13:52:33

Wickee-vel tudok egyetérteni. ;) Szerintem is szándékosan volt ilyen. (Pedig amúgy volt benne pár ostobaság.)

Paladin73 2008.09.24. 13:55:51

Nos, én nagyon elnéző vagyok a Heroes-zal, de azért a Légy remake Mohi főszereplésével engem is kizökkentet.

ColLector 2008.09.24. 14:39:53

Az első évadot végigszenvedtem, de akkora ökörségnek éreztem, hogy a másodikra már nem tértem vissza, ami a hallott kritikák alapján botrányosan szar lett. Ezek szerint a harmadikra sem javult a helyzet sokat. :)

bicepsz · http://rajottem.blog.hu 2008.09.24. 14:40:41

"Nézettség", "megbukott"...Tényleg ez a fontos? Sztem inkább annak kéne fontosnak lennie, hogy MILYEN a film, nem pedig annak, hogy mennyien nézték...

Tengertánc (törölt) 2008.09.24. 14:44:08

fúú, még nem láttam a nyitányt...de ha ez tényleg ilyen gyengusz lesz, akkor átmegyek depisbe hiróz ügyben.

f3 2008.09.24. 14:49:24

Én az első évad évadzárója után éreztem, hogy nem lesz ebből semmi. Egy ilyen összevissza történetszálakkal operáló, sehová nem menő, magát állandóan megcáfoló sorozat lett... Pedig egész jól indult.

kadaj01 2008.09.24. 15:15:44

Nagyon rossz kritika, egyszerüen olvashatalan. Több részt háromszor is elolvastam, de egyszerüen nem értem. Minek egy ilyen sorozathoz ilyen szintű (mű) értelmiségi zöldség?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.09.24. 15:18:29

melyik részét? hadd segítsek. mint az úttörők annak idején. nos?

ügyfélszolgálatos 2008.09.24. 15:19:23

Nekem az első évad begyütt, főleg, hogy brutálisra vették a figurát. Aztán gondolom a cenzúra nyomására finomítottak és egyre szarabb lett. A második szezonnak sok értelmét nem láttam, a harmadik meg eddig nem túl ígéretes.
bicepsz: Azért fontos a nézettség, mert a csatornák hájfejű vezetői csak azt nézik amikor döntenek, egy sorozat következő évadjáról.

off:
Claire-t blokkolnám (hiába rövidek a lábai.)

doktor.dikhed 2008.09.24. 15:22:58

A Hősökbe eleve kellene egy karizmatikus főgonosz. Sylar egyszerűen gyenge volt és unalmas. Örültem, amikor megölték, a hajamat téptem, amikor mutatták, hogy félholtan elmászott.

Claire apja lett végül a kedvenc, de vele is túl sokat kavartak a végére.

Lehetne színesíteni a sorozatot. Hol vannak a médiasztár szuperhősök? Komolyan gondolják, hogy mindenki titkolná a képességét és Peterhez hasonló önmarcangoló karakter lenne, aki nem tud mit kezdeni magával? Senki nem fordulna a médiához, nem ugrálna köpenyben és próbálna igazi ikon lenni? :)

sixx · http://comment.blog.hu 2008.09.24. 15:24:18

arról nem is beszélve, hogy a benzinkutas dzsemborinak biztos híre menne.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.09.24. 15:25:07

mert ugye ebben a sorozatban mi, a marhák, a nagyközönség boldog tudatlanságban leledzünk, pedig ezek ott randalíroznak naphosszat közöttünk.

Bojan Krkic Perez 2008.09.24. 15:26:05

f3: sajnos nagyon is egyetértünk. Talán nem véletlen, hogy a kemény hétfői termésből (Terminator, How I Met, Bigbang, Heroes + a szombati SNL) ezt néztem meg utoljára. Max megy TV2-es újranézős kategóriába, de most már nem bánom, hogy anyagi megfontolásból nem vettem meg az első évadot DVDn. Pedig akkor még jó volt.

Bojcsi 2008.09.24. 15:26:52

Nekem, egy két jelenettől eltekintve tetszett az évadpremier, de ez nem gátolt meg abban, hogy jót mosolyogjak ezen a poston, merthogy ez is tetszett. És volt is benne igazság, fölösleges háborogni.

A nézettséggel meg azért kell foglalkozni, mert az a sorozat, amit tartósan nem néznek, egy idő után megszűnik sorozatnak lenni...

Én még örültem, hogy visszahozták Claire anyját, a csajt már a kés/alattban is bírtam. :)

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2008.09.24. 15:48:06

az a baj, hogy ha kicsi a nézettség, akkor képesek akár az évad közepén abbahagyni a sorozat forgatását, és befejezetlenül hagyni...
nem érdekli őket, hogy van egy szűkebb csoport, akinek tetszik a sorozat, ez alacsony bevételt jelent...
így jártam az egyik kedvencemmel, a true calling-gal is. csekély érdeklődés iránta, félbehagyott évad.
sajnálnám, ha a hősök is így járna, nekem a gyengébb részek ellenére is tetszik. rühellném, ha úgy hagynák abba, hogy egy csomó kérdést nyitva hagynak...

sea monkey 2008.09.24. 16:19:30

Szerintem szuper volt az 1. és a 2. évad is! A harmadikból még nem láttam, de kiváncsian várom a lehúzás ellenére is!

WoodrowWilson 2008.09.24. 16:22:01

Ha a 2. évad is tetszett, akkor ez mindenképpen fog, egyelőre bőven jobb (sztem).

alibi 2008.09.24. 16:33:59

én csak a hogyvoltot várom már :)

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.09.24. 17:09:09

True calling szerintem is jó volt, bár a Ghost Whisperer kicsit helyettesítette. Hiányzik azért a fel alá rohangáló Eliza Dushku.
Egy dolgot nem értek, én szerettem a Sharkot, is meg az Eli Stone-t csak hülye időben adták a TV-ben őket, ill. nincs DC-m vagy torrentem, hogy letölthessem őket, akkor meg hogy nézzem? :(
A Lost-ot meg kifejezetten útáltam mégis mindenki odavolt érte.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.09.24. 18:19:32

Én a második évad 7-8. része óta nem nézem. Mert gagyi.

ElPadre 2008.09.24. 18:52:03

amit sixx kollega írt, maximálisan egyetértek vele. egyre butább ez a sorozat, ami kár, mert az első rész annyira költői és szép volt... de komolyan, mintha a kameramunka is elcsesződött volna, nincsenek sehol azok a szép, mély színek, ami az első évadban jellemző volt. de tény, a speedster csaj NAGYON jó. csak valaki szüntesse már meg peter petrellit... :( (úccse lesz ilyen.)

ami még tetszett: bruce boxleitner. sheridan kapitány újra képernyőn! :)

viszont, sixx, nemondmá, hogy az eli stone nálad ilyen egybenledarálós... bár az első részekért én sem lelkesedtem, a végére nekem a tavalyi évad egyik legkellemesebb meglepetése lett. már nagyon várom az új etapot! :)

Madmoazell 2008.09.24. 20:03:27

Jó, akkor nem csak nekem voltak gondjaim ezzel...
Az első rész végén konkrétan néztem az orrom elé, hogy mi a fene volt ez, kb fingot nem értettem belőle, pedig ennyi még szokott menni.
A második rész már valamennyire helyrehozta, de vannak benne hülyeségek.

Jessalyn Gilsig (Gina a Kés/alattból) öröm, meg Nathan-ék is (és sajnos nekem van egy olyan stichem, hogy Sylart is bírom), de ha a harmadik rész hasonló magasságokat ütöget majd, akkor hagyom a fenébe :(

Madmoazell 2008.09.24. 20:04:55

Ja és gondoltam, benyögöm, hátha valakit érdekel - már régóta várom, szept. 29-én jön a Life második évada :D

kla 2008.09.24. 21:46:58

Én az új színészek közül Jamie Hectornak, Francis Caprának és Andre Royónak örültem nagyon, kár, hogy az utóbbinak eddig semmi szerepe sem volt, föl se tűnt, hogy ott van a gonoszok között. (Amúgy elvileg 7 geciember van, nem 4.)

Donnie23 · http://donnie.blog.hu/ 2008.09.25. 00:45:07

És mennyire igazad van a kritikádban sixx, nálam most úgy kiverte a biztosítékot, hogy megkapta tőlem a már régóta húzódó cancel-t....

Yeto 2008.09.25. 01:28:59

Luke, én vagyok az anyád...

Vazz.

Hol a hangember a webizódokból? A végén ő is ott csücsült a Section fájvban vagy minek hívták.

laachi 2008.09.25. 14:48:24

Gyerekek az egész ott a mentőautóban, valaki magyarázza el nekem tüstént... Kler le grebbeli a Tv-ben szerencsétlen apucit (Nathan) és felhívja nagybátyust hogy ő szívesen segíteni, majd Péter elutasítja azt mondván gyorsan a kórházba kell vinni bátyót...
Ad 1: A makkomért nem száll el vele a legközelebbibe
Ad 2: Miért nem repül el Klerért???
Ad 3: Ha a repülés már ennyire megerőltető akkor egy gyorsabb, teleportációnak nevezett dologgal 2 szembehúnyással ott van Klerért és mentheti Aput... Tyühűűű öcsém ha csak ennyi a forgatókönyv írás akkor Tv-maciért a forgatókönyv írók fizettek hogy adják plíííízzz

Juraviel.Ihuan.Bedvin 2008.09.25. 18:27:28

Sziasztok!

Bár nem vagyok fanatikus rajongó, nekem tetszett a nyitány annak ellenére, hogy egy kicsit elkapkodottnak -remélem van ilyen szó, egy kicsit magyartalan :D- és ahogy vagy itt vagy a Sorozatjunkie-n írták, mintha más sorozatokból ollóztak volna.

Először is nem tetszik, hogy visszahozták Jessicát, örültem hogy széjjel-robbantották anno. Azonban láttam a harmadik évad "plakátját' így tudtam, hogy benne lesz...:( ahogy Nathan is, aminek örülök, hogy visszahozták, én a második évad alatt kedveltem meg.

Látom másoknak is a világ legjobb sci-fi sorozata, a Battlestar Galactica ugrott bele Nathan kifakadása és a HeadLinderman megjelenése jóvoltából. Egyből ez ugrott be!

Ennek kifejezetten örülök, lehet, sokakkal ellentétben, hogy a hit/vallás felé vihetik el a sorozatot. Remélem, hogy ezt igényesen kidolgozzák, és nemcsak elcsépelt dolgokat fognak "beböffenteni" a különböző részekben, mert az "Istennek van egy terve" a BSG tekintetében egy kicsit erőltetett lenne. Azért titkon remélem, hogy Tim Krieg is BSG-rajongó ;), hehe, de azért ne lopjon túl sokat, nem akarom hogy Nathan Baltar megfelelője legyen, Linderman pedig a gyönyörű Six-é. :D

Mindenesetre egyre jobban kedvelem Nathant.

Sylar, mint kedvenc karakterem a "jó" szerepében? :D :D :D Szerintem nem Petrellimama elveszett csemetéje, hanem, mivel megjelent a látomásában, mikor a "Gonocokkal" (Hiro után szabadon) nézett farkasszemet, tudta, hogy kiváló "katonát" szerez magának a harchoz a meggyőző képességgel. Sylar majd jól megmetszi az agyukat. :D De nem eszi ám meg, mert az undorító. :D Petrellimama meg király a Cégvezető szerepében.

Egyébként nem teljesen értettem, hogyan került ilyen gyorsan New Yorkból Kaliforniába, mivel azzal végződött a második évad, hogy elmenekült Mohindertől, és ez ugye NYC-ben van, ezzel párhuzamosan futott időben Nathan bejelentése és lelövése.

Szóval, itt egy olyan dolog, amit nem magyaráztak meg rendesen, szerintem. Mert egyik pillanatban még a földön szenved, aztán virgoncan ott terem Claire-nél.

Noah továbbra is a másik kedvenc karakterem :D

A Hiro szálat a formulával csak én érzem feleslegesnek? Épp elég volt a vontatott kardkeresés az első évadban. Valahogy egy kicsit már unalmas, hogy minden évadban a végzetét keresi, meg erőlteti ezt a "hős" dumát. De a Tolvaj-Flash-Girl szuper. Remélem ez feldobja a történet eme vonalát.

Mohinder és az ostobasága. (Maja nagyon jól néz ki :D, nemcsoda, hogy khmmm... eljátszadoztak egy kicsit egy mással. :D) Nem hittem volna, hogy egy elvileg "értelmes" tudó mélyreható kutatás, és az információk pontosabb ismerete nélkül ilyet képes tenni. Mindegy. Szerintem épp ő lesz az eseményláncok elindítója. Hogyan kaphatna különben Ando Sötét-Erő-rázásfélét? :D Egyébként nekem is a Pókember jutott eszembe. :)

Ha Micah-t visszahozzák, a TV-ből tanuló lányt nem kellene. Mivel a lány vigyáz rá, maradjanak szépen ott, ahol vannak.


A BantuIsaac-ra kíváncsi leszek, meg arra, hogy került a festménye New Yorkban.

Peter maradhat DarkPeter. Vagy összecsaphatna a kettő Peter. Jut eszembe! Mikor megy az elveszett barátnőjéért? Annyira ígérte, hogy érte megy.

Claire jól néz ki, de remélem nem túl sokat szerepel már, elég volt a Save the Cheerleader Save the Worldből. CSak akkor marahar, ha tényleg felveszi a fekete bőrszerkót, és "Gonoc" lesz.

Miért volt érdemes nekem megnézni az évadnyitót? A vers miatt a végén. Utána néztem, kitől van a vers, William Butler Yeats: A második eljövetel, Ferenc Győző fordítása. Ma kölcsönöztem ki a verseskötetét. Ennek tükrében is úgy tűnik elviszik a sorozatot a vallás/hit felé.

Egy másik idézet utal erre, amit Linderman mondott, az pedig Hamlett az utolsó felvonás utolsó színében van:

"Van egy istenség, aki céljaink
Formálja végre, bármiképp nagyoltuk... "

Én reménykedem, hogy egy jó évad köszönt ránk.

Egyébként tényleg 35 részes lesz kárpótlásul? Mintha ezt olvastam volna valahol.

nos 2008.09.25. 23:48:27

"A pénz persze nem véges" - vagyis végtelen sok pénzük van? Hát akkor rohadt sok effekt lesz az összes részben! Juhéé
süti beállítások módosítása