Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az amerikaiak DVD-t vennének

Jut is, marad is

2008. szeptember 19. 10:48 sixx Szólj hozzá!

Azt hinnénk, hogy a tejjel-mézzel folyó szórakoztatóipari kánaánban a DVD-lemezek kora leáldozóban van, kutyának nem kell a nagy, böszme díszdoboz, hiszen ha amerikai ip-címünk van, akkor vagy mindent megnézhetünk online, ingyen, a tévésorozatok esetében nem egyszer az adásba kerülés előtt egy-két héttel, vagy ha úri kedvünk úgy diktálja, akkor legálisan letölthetjük az epizódokat az iTunes-ról meg ki tudja még honnan (amazon.com, pl.) A Multichannel.com-on közzétett friss felmérés eredményei szerint azonban az amerikai vásárlók a szórakozásra félretett dollárok mindössze 0.5 százalékát fordítják epizódok/filmek elektronikus megvásárlására, míg a DVD-k 81 százalékot tesznek ki a családi költségvetésekből.

Az NDP nevű, fogyasztói szokásokat felmérő cég legfrisebb jelentéséből kiderül, hogy a célcsoport (11 000 fő, mind rendelkezik nagysebességű internet-eléréssel és 13 életévüket betöltötték) a filmekre/sorozatokra szánt összeg 41 százalékából mozifilmeket vásárolnak  DVD-n, 11 százalékot költenek tévésorozatok beszerzésére (szintén DVD-n), 29 százalék a DVD-kölcsönzés részesedése (filmek és sorozatok együttesen), 18 százalék a mozijegyek aránya, és csak 0.5 százalék a fizetős letöltéseké. Ha feltesszük, hogy a kérdezettek igazat válaszoltak, akkor az is meglepő, hogy mindössze 6 százalékuk jelentette ki, hogy filecserélő alkalmazásokon keresztül szerzi be film/sorozat-adagját, 67 százalékuk pedig a legutóbbi három hónapban saját vagy vásárolt DVD-n nézett ilyesmit (meg a tévében, gondolom).

Ezt a jelentést elolvasva megkérdőjelezhető az írósztrájk egyik sarkallatos kérdése, illetve a forgatókönyvírók követelése a digitális tartalmak (kivéve DVD és videó) után járó összegeket illetően, hiszen ha senki nem vesz ilyesmit, akkor nekik miért járna több pénz? Képünk egy random illusztráció a Blade Runner űber-DVD-kiadásáról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása