Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vitray a moszkvai olimpiáról tudósít

Olimpia az RTL-en

2008. augusztus 11. 01:03 szabóZ 129 komment

Persze az RTL Klubnak is foglalkoznia kell az olimpiával, még ha mozgóképeket legfeljebb a stadion kijáratánál sült sertéstüdőt kínáló árusokról tudnak is csak mutatni, de De Vitray Tamás akkor is olyan az RTL Klub hírstúdiójában, mint egy ottfelejtett Skoda-féltengely az Én, a robot kezdő jelenetében.

Ücsörög ott abban a szürke széldzsekiben, hírt olvas meg kommentál túinvan, van ilyen a tengerentúlon is, tekintélyes tévés újságírók mondják meg, hogy hogyan is kell ezt értenünk, csak ők nem hangsúlyoznak úgy, hogy mintha a „Kádár János meglátogatja a vidám úttörővasutas pajtásokat” című híradóbejátszást narrálnák éppen. De tényleg, Vitray, aki annak idején arról volt híres, hogy a hangosbeszélőből recsegő szakzsargon helyett képes úgy közvetíteni egy futballmérkőzést, mintha csak a fotel karfáján ücsörögne velünk, most viszont olyan, mintha az építőtábor kultúrfelelőse nem hagyna minket nyugodtan meccset nézni.

És ezen még csak ront az RTL stábja, akik biztosan nem mernek ellenkezni a nagy öreggel, és nem szólnak rá, hogy Tamás bácsi, nagyon aranyosan anekdotázik, de nem derül ki, hogy mégis miről van szó. Rendben, hogy Boczkó Gábor támadásba lendült, de a nézők nagy része nem külsőzik a Nemzeti Sportnak, így nem biztos, hogy tudja, hogy most akkor párbajtőr, boksz vagy ritmikus sportgimnasztika.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rák 2008.08.11. 09:07:44

Nem lehet, hogy azzal a szerkesztővel van a gond akinek mind a két csatornán eszébe jutottak az illetők????? (RTL-Vitray, M1-Baló)

Olyan hülyék meg nem lesznek, hogy visszamondják a lehetőséget, a jó kis gázsit. Ki az aki maga zsebe ellen van. Ők szerintem örömmel vállalták, miért is ne?!
Hiszen már nem fiatalok, élnek a lehetőségekkel, amig lehet.

Szerintem meg azzal, hogy kinek mi a véleménye a közvetítési, műsorvezetői stílusukkal, marhára nem érdekli őket.

Blogerovac 2008.08.11. 09:10:43

Mi a frászért nézitek az RTL-en Vitrayt, amikor az m1/m2 fél nap többnyire előben közvetít? Egyáltalán, miért néztek RTL-t? Szerintem ez inkább a probléma, Győzike, Pákó, Leó, Kelemen Anna országának lakói, nem?

St. 2008.08.11. 09:14:36

Osti

Lehet hogy forditva fogod a gereblyét.
Nem a Népszabadságot olvasod 1980-ban, ez itt az internet. Szabad média és ha véleményem van akkor leirom.
Egyébként a Vitray egy szürke, csak azért lehet egyeseknek szines, mert egy sötétszürke korban, egy világosabb szürke, már a másságot szimbolizálja.
Mindig is a hülyék közt király a kretén elvet vallotta, telerakta sötétszürkékkel előbb a sport-osztályt aztán az MTV-t, aztán a magyar médiát. És igy ő egy szines szinfolt a híg foss tengerén.

Leobloom 2008.08.11. 09:15:49

Sajnos igazat kell adnom a többségi véleménynek: nem jó ezekben a jelenéseiben Vitray - bár, őszintén szólva, csak őmiatta nézem az RTL szóban forgó műsorát!... "Avittságaival", manírjaival is nagyobb élvezetet nyújt, mint a fél RTL együttvéve!... Vitraynak egy teljes órás műsor kellene, nézői biztosan bőven lennének, így jobban járna vele az RTL is. Egy gyors, pergős műsorba berakni Vitrayt hiba. Így tényleg groteszk jelenség - de nem az ő hibájából! És helyesbítek: nem is ő a groteszk. Hanem az RTL.

papugaja 2008.08.11. 09:20:33

Molnár Dánielt, Gyulai Istvánt, Knézy Jenőt eltemettük. Százszor jobbak voltak, mint a "nagy öreg".

ibsen (törölt) 2008.08.11. 09:20:55

A Vitray - akinek még igen szokatlan a helyzet - van olyan tapasztalt, hogy talán majd belejön...

De a Baló, ahogyan a nyitó ünnepséget kommentálta... (nem is értettem, mit keresett ott) komolyan mondom... volt úgy, hogy lehalkítottam, hogy csak a látványra koncentráljak és ne húzzam fel magam.

"Tócsa van alattam"... na és? Örüljön, hogy ott lehetett és élőben átélhette azt, amről legtöbbünk csak álmodozik.

Bőven elég lett volna a lelkes Szántó Dávid, aki a vége fele már egy két alkalommal vissza mert szólni a Balónak...

titok84 2008.08.11. 09:21:37

Bírom Vitrayt, de abba kellett volna hagynia. Nagyon bírom Balót, de felháborítóan viselkedett Szántóval a megnyitón.
Gulyás kéziközvetítéseit élményszámba mentek, hogy a vívócsarnokban mit keres, rejtély...
Közben Hajdú B. a rádiót tudósítja...

gejzukacskaaaa (törölt) 2008.08.11. 09:26:41

Tudni kell elvonulni! Az idők változnak. Mint Antal Imre esetében is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.11. 09:29:32

Tegnap láttam és ultragáz.
Miért nem lehet először egy rendes sporthíreket lenyomni, és utána Vitray elmondhatná a maga kis szövegét ...

Így vérgagyi ...

eellrraatt 2008.08.11. 09:29:47

Vitray, a nagy kommentátor!
Nagy ő a vitárok, szőnyik és radnaik között! És nem akkor, amikor a másik adón akkor Szepesi, ma pedig akárki más közvetít.

tollas 2008.08.11. 09:32:24

Őszintén szólva Vitrayval régebben élmény volt az Olimpia, most meg talán az a baj, hogy az olimpia sem élmény?

Valószínűleg nem jön vissza az az idő, amikor egy ország ül a tévé előtt és ugyanazt nézi.
Amúgy sem Vitrayt, sem Balót nem láttam a mostani közvetítések alatt, tulajdonképpen hogyan viselkedett Baló?

eellrraatt 2008.08.11. 09:33:11

Vitray, a nagy kommentátor. Nagy ő a radnaik, szőnyik és vitárok között. De nem akkor, ha egy másik adón akkoriban Szepesi, manapság pedig bárki más közvetít.

fourgee 2008.08.11. 09:39:14

orv: mi ez a "magyarkáim", meg mi ez a "gárdázzál"? Mi köze Vitrayhoz a gárdázásnak? Te egyébként jól vagy? :)

És ha valaki majd a dobogón áll, mit fogsz mondani, amikor felhúzzák a magyar zászlót? "Na nézd meg, ott magyarkodik a szemét, f.szért ment oda", vagy mi? :)
Vagy kreativitás nélküli fizetett megmondóember vagy? :) (arra van bőven példa)

Leobloom 2008.08.11. 09:39:33

Azt hiszem, Vitray nagy (és behozhatatlan) előnye a műveltsége, kameraérzékenysége; szép magyarsággal, ízesen beszél. A mai fiatalok már alig olvasnak, néha megszólalni is nehezükre esik anyanyelvükön, a lazaság, a szleng erőltetése kezd unalmassá válni. Szántó Dávid lelkes, Gulyás karizmatikus, hiteles, mindketten képesek visszaadni a versenyek hangulatát, de hát ők is a Vitray-iskolát képviselik.

ibsen (törölt) 2008.08.11. 09:44:08

Hát Gulyás tegnap a vívócsarnokban a porszívózás alatt minden volt, csak nem karizmatikus... azt hitte vicces szegény...

radical (törölt) 2008.08.11. 09:45:11

én meg éppenhogy nagyon kínosnak tartom a mostani kommentátorok nívóját. elsősorban az eurosportosokat, akik felkészületlenek, azt hiszik a közvetítés egy ugyanolyan csevegés (nanemá....nem mondod.....stb ) mint a magánbeszélgetések. tájékozatlanok, csekély szókincsűek, unalmasak. semmi pluszt nem tudunk meg tőlük. ha nem beszélnének, csak látnánk az eseményt meg az eredményjelzőket, ugyanannyit tudnánk a dologról mint így hogy karattyolnak alatta. totális pénzkidobás foglalkoztatni őket.
az m1-2-n kicsit jobb a helyzet. ott azért vannak hozzáértőbbek. baló bunkósága minden ismerősömnek szemet szúrt. idegesítő hallgatni. régóta el van szállva vele a ló, és már jócskán nincs mire ennyire nagyképűnek lennie. szerintem is felesleges az ott léte. helyette a vitray ezerszer jobb lenne. hiába öreg, de egy szakma nagy öregjének lenni nem szégyen, sőt. az olyan csatornák, mint a cbs, bbc, nbc, stb., szóval a nevesek, nagyon vigyáznak az öregjeikre. szerintem a vitray-gyulai-knézi típusú sportriporterek nagyságrendekkel voltak jobbak a maiaknál.
inkább tanulni kellene tőlük. ami szintén nem szégyen normálisabb helyeken.

len_csi 2008.08.11. 09:52:09

Egyetértek, Vitray már nem a régi, de a feladata sem az. Szerintem szokatlan is neki, meg annak van igaza, aki szerint ez nem a Híradóba való. De mivel Vitray, én megbocsátok neki, a múltjára tekintettel, és inkább élőben nézem a királyi TV-t.

BALÓNAK NEM BOCSÁTOK MEG!! (szerintem is jobban megérte volna vele foglalkozni a cikkben.)Ugyanolyan tapló, bunkó, böfögő, értelmetlen, érthetetlen dumát nyom, mint a választási műsorban, ráadásul a sporthoz semmi, de semmi köze, fikázza a munkatársát, aki ezerszer értelmesebb és főleg érthetőbb. Szegény Szántó Dávid, hogy bírta ezt a hülyét elviselni. Őszinte részvétem neki!!!!

oncogito 2008.08.11. 09:57:40

Most gunyolódnak rajta, meg félrelöknék.
Aztán majd ha ő is az emberek sorsára jut, ha élete véget ér egyszer, akkor majd mindenki emlegeti, milyen nagy tudásu volt és milyen nagyszerű ember.
Hiába, aki idehaza tehetséges és nagy tudásu, annak vagy külföldre kell mennie, vagy meg kell halnia, hogy elismerjék.

szobatars 2008.08.11. 09:59:43

Én véletlenül kapcsoltam az RTL sporthírei és megdöbbentem... Én is a Vitray-Knézy-Gyulai trión nőttem fel, de ez egyszerűen szánalmas volt. A hosszabb mondatok közepén néha már alig kapott levegőt... Sikeresen lerombolja a saját szobrát...

Ami pedig a többieket illeti.. egy alapvetően kontraszelektív módon működő országban miért pont a média lenne a kivétel???
- A gyertya fényét mindig a körülötte lévő sötétség mértéke határozza meg! - szokta mondogatni egyik ismerősöm, s nekem mindig eszembe jut, hogy HH ezért "tud" "Tanár Úr" lenni a médiában...

Sok ember szeretne "emberhez méltó módon meghalni", de a halál soha nem méltóságteljes. Méltósággal csak élni lehet. Vitray Tamás -aki annyi remek műsorban bizonyitota ezt még az átkosban is - mára elfelejtette ezt.

Szexibojli (törölt) 2008.08.11. 09:59:56

Vitray beláthatná,hogy Ő már nem ilyen helyre való.Rettenetesen gyenge a szövege és nem is tudni,hogy miről beszél.Miért nem szól neki valaki,hogy hagyja abba a süketelést.

kpityu2 2008.08.11. 10:06:22

Én csak pár percet láttam belőle és elég volt. Kicsit olyan volt mintha a telefonkönyvet kellene érzelemdúsan,átéléssen interpretálni. Persze nem lennék a helyében, amikor a semmiből kell valamit csinálni.

tilla77 2008.08.11. 10:16:32

Nem bántjuk a nagy öreget!!!! De!! Azér kritika kell, nam árt 40 év után önmagunkba fordula rácsodálkozni, hogy ez voltam és 70 lettem. Sajna az idő elpörgött felette. Nem baj, azért még szeretjük. Kritika főképp nálam az mtv-t éri. Egyszerűen borsózik a hideg a hátamon, amikor hallgatom őket. Csúsznak jobbra-balra. Néha maguk sem tudják, hogy mit és miért akarnak. Gulyás László tévedései elég nagyok. Vizilabdában első meccsen meg szeretnék nem temetésen lenni. Nem temetni és nem azt érezni, hogy abszolut szubjektív a közvetítés, mert ez nem normális újságírói magatartás...Abszolut kiakaszt Egri Viktor ezért. Valahogy a magyar csak nyertes meccset tud közvetíteni. Ajánlom mindenkinek a figyelmébe az EUROSPORT stábját. Kifogástalan, élvezhető és nem mondanak baromságokat!!!! Ifjabb Knézytől, Szabó Gáborig....Pedig mind-mind fiatalok ám ők is...Hajrá magyarok!!!!!

tilla77 2008.08.11. 10:18:37

Radical te mit nézel az Eurosporton, hogy ezt mondod? Tájékozatlanok? Szótlanok? HÁÁÁÁT ....asszem nem ugyanazt a csatornát nézzük....

Purell 2008.08.11. 10:19:51

Lehet, hogy már irtátok de tegnap este nagyon vicceset bakizott, mondta "akkor holnap együtt unatkozhatunk a..." látszott, hogy már késö este van, ilyenkor már rég aludni szokott, szegény tényleg öreg már, gáz az RTLnek, hogy nincs senki akit beültethetne és gáz a Vitraynak, hogy nem tud végre nyugdijba menni és átadni a terepet másnak, ennyire pénzéhes az öreg...

ethan blow 2008.08.11. 10:20:11

Én nem láttam a Vitrayt, de a Balót igen, és ennél balfaszabb ember komolyan nincsen. A fiatal kolegája ha nem lenne ott, értelmetlen röfögés lenne az egész. Tárgyi tudás zéró, pedig valszeg adtak ki valami anyagot pl. legalábba megnyitóról, hogy ne a hiányos tudásából kelljen olyanokról beszélni, hogy ezt a műsort most legalább 1,5 milliárd kínai nézi, és ha mi nem is, na de ők biztosan tudják, mi a faszról szól példának okáért ez a színpadias jelenet. Barom, bazmeg. A Vitray meg szerintem nem rossz arc, csak a csúcson kellene abbahagyni, hogy legenda maradhasson, de abból nem adnak kenőpénzt a beutalóra hajdúszoboszlói brűgölőbe.

aniriga 2008.08.11. 10:21:06

Volt szerencsém látni Vitray Tamás debütálását az RTLn.Nagyon.nagyon szeretem őt és nagyon hiányzik nekem az élő közvetitésekből de ezt nem kellett volna bevállalnia szerintem.Ő ennél sokkal többre lenne hivatott.Ő egy olyan személyiség akinek már nemszabad alábbadni annál,mint amit elért a pályafutása során.A kereskedelmi televiziózás nem az ő világa!Nagyon érezhető volt,hogy próbálja felvenni a tempót,kevés sikerrel.Nekem,az ő helyében megalázó lenne ez a szerep és ugyérzem ő sem érzi benne jól magát.Nemértem miért csinálja!?Biztosan nem az anyagiak miatt.Ha nemajánlottak hozzá méltó feladatot,ezt sem vállaltam volna el a helyébe.Vitray Tamás közvetitésein,beszélgetős müsorain nőttem fel,számomra Ő a televizió maga.Nagyon izgultam érte és vele,mert hiába a tapasztalat,őis ideges volt.Ettől függetlenül drukkolok neki és aztkivánom,hogy érezze jól magát ebben a szerepben és akkor miis jólérezzük magunkat a képernyők elött!Őszinte tisztelettel:Vné Anita

ibsen (törölt) 2008.08.11. 10:31:10

Igen, Vitray ideges, izgul. Bizonyára más egy eseményt órákon át közvetíteni mint kötött időkeretben a képernyőn kommentálni.
De pozitívan gondolkodok: remélem hozászokik!

A Baló a megnyitón úgy csinált, mintha szívességet tenne, hogy Pekingből közvetít... mondtam is néhányszor magamban "haza lehet jönni!"

dap · http://eszakorszag.blog.hu 2008.08.11. 10:37:48

Eurosport-ügyben tisztázni kéne a dolgokat, szerintem megfér egymás mellett a két eltérő vélemény: ott van ifjabb Knézy meg még egy-két tehetséges fiatal (pl. Szántó Petra stílusa nagyon bejön nekem), ott van Szabó Gábor, aki nemcsak szerintem Magyarország legjobb aktív nem-labdajáték kommentátora, viszont van néhány valóban műveletlen, csekély szókincsű fiatal is, akik nagyban rontják a szórakozásunkat a közvetítéssel - az a háromnevű dörmögős faszi pl. mindig kicsapja a biztosítékot nálam...
Vitray-ügyben csak annyit, hogy én is a tisztelői közé tartozom (pedig az igazi fénykorában nem is éltem), és szerintem is kicsit mellélőtt az rtl-es üggyel, ahol a fő baj az lehet, hogy súgógépről kell olvasnia, ezért bakizik és ezért hangsúlyoz néha furán. A fikázói meg inkább nézzenek bele majd egy eurosportos kajak-kenu közvetítésébe, hátha revideálják utána álláspontjukat.

CZinkes 2008.08.11. 10:46:36

Szerencsétlen médiazabálók! Amit ma kapunk a hazai médiaszolgáltatóktól, az egyszerre felháborító és számalmas - műsorsablonok tombolnak a kereskedelmi csatornákon, szegény Vitrayt meg bedobták ebbe a posványba. Csodálkozunk hogy nem illik a KÉPBE?

magyar tyityvityelo · http://www.ahasuerus.tvn.hu/nevjegy 2008.08.11. 10:48:45

Vitrayval semmi baj. Tisztelet övezze, mert
sokat tett a magyar televíziózásért.

A baj azzal van, aki kamera elé ülteti,
és leadja a műsort.

A szerencsénk, hogy a tv-n van átkapcsoló
(nézd a bivalyokat a Spektrumon!), a másik a kikapcsoló...
Méltósággal visszavonulni tudni kell!

tilla77 2008.08.11. 10:49:10

dap- Kovács Géza László- Anno telesportos

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2008.08.11. 10:59:11

Én a maroknyi megmaradt magyar foci-kedvelő közé sorolhatom magamat, tévében is nézek meccseket, és a futballpályák egyöntetű véleményét hangoztathatom: Vitray sose volt jó vagy közkedvelt. ("Ne hazudj Szepesi" Gyurit is hagyjuk már.) Nagyjából egészében érdektelen a sportriporter "műveltsége", ha a meccsközvetítés vacak. Vitray-iskola? Hm. Ki is jött onnan? Marsi Anikó meg a többiek? Na mindegy, épp elég szégyen, és az állapotokat jelzi, hogy a médiában sincsenek műhelyek. És ha vannak olyasmik, azok ilyen embereket engednek is.

Páneurópai Harci Kos 2008.08.11. 12:00:19

Szegény öreg Vitray baromi unalmas már. Igazán átadhatná a stafétabotot valami uj arcnak (hangnak)
A másik meg: Baló, mit keres ott??:D Ért ugyan a politikához meg a közélethez..de a sporthoz...pff, (biztos jutalomjáték)
Kanada meg 2x nagyobb mint Kína, mint kiderült, ha jól halottam:DDD
Mondjuk a másik zseniközvetítőtársa meg benyögte: miellenünk építették a Kínai nagy falat:DD
bohócék:)

tevez 2008.08.11. 12:29:03

Semmi baj nem lenne Vitrayval, ha élné a nyugdíjasok megszokott életét. Játszana az unokákkal, megfőzne mire megjön a család, még az is beleférne, hogy néha elmondja a véleményét olyan dolgokról, amihez ért vagy értett. De ez az RTL-es "fíling", ez nagyon nem jött be. Ha ezt komolyan gondolta, akkor szánalmas, ha olyan szerény a nyugdíja, akkor megértem. De inkább szólt volna, esküszöm gyűjtést rendeznénnk neki, csak ne legyen többet képernyőn.
Tisztelettel: egy teniszklub tagsága.
Szép napot mindenkinek!!

bug jr. 2008.08.11. 12:30:49

a megnyitót,igy a szemfüles párost sem láttam,hallottam,de eltudom képzelni.
Vitraynak nemtudom mikor volt a fénykora,sokan ódákat zengtek róla,én a 80as évek végén 90es években voltam fanatikus drukker,de ha meghallottam h ő közvetit,már csavartam is le a hangot mert iszonyatosan untatott a stilusa,helyette hallgattam rádión,mintahogy a ma hajnali kézimeccet is,de amit ott Novotny művelt az is megérne egy misét.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2008.08.11. 12:49:27

Szánalmas az öreg, valóban. Ha véletlenűl kiderülne, hogy mennyiért csinálja ezt a szenili-showt, már önmagában zavargásokhoz vezetne.

Löwe 2008.08.11. 12:56:40

Vitray nekem mindig is álmosító volt, Kádár-korszak semmilyen világában még elment - engem frusztráltak a műsorai, joviálisnak tűnő viselkedése ellenére mindig valami taszítót éreztem benne.
A benyomás persze szubjektív dolog, nézzük inkább a sportközvetítéseit. Szinte az összes magyar sikersportágat magának követelte ki az olimpián, ez egy dolog. De a labdarúgó közvetítései, borzasztóak voltak. Emlékszem, egyszer egy Kispest-Ferencváros meccsen kb. negyed óráig összekeverte a két kapust, majd úgy tett, mintha semmi sem történt volna. Egy másik "közvetítése" alkalmával, amikor kiment a labda és az egyik játékos feltette a kezét, hogy ők jönnek bedobással Vitray megjegyezte, milyen sportszerű a játékos, mert jelezte, hogy róla ment ki a labda...
Knézyt állandóan fúrta, aki pedig(eltekintve attól, hogy néha a Fradi felé húzott a közvetítésekben) szakmailag fényévekre volt tőle.

mindenhova 2008.08.11. 13:22:27

Ehh persze kiöregedett, nincs már meg benne a tűz. Ez a tény nem érdekelte az ertéelt. A szemembe van messze rosszabb is, úgy hívják, h. Palik László. Na ez az ember igazi katasztrófa. A magyar futam alatt gondolkodtam el igazán ezen, és rájöttem, valójában 70%-ban ő miatta nem nézem már a F1-et. 1986-2006-ig kb. a futamok 90%-át láttam. Vitray sosem tudna ilyen törést okozni.

báró Csekonics 2008.08.11. 13:28:37

Páneurópai Harci Kos 2008.08.11. 12:00:19
"Mondjuk a másik zseniközvetítőtársa meg benyögte: miellenünk építették a Kínai nagy falat:DD"

Hát ez így szó szerint tényleg röhejesen hangzik - de ha gondolod nézz utána és (többek között) a hunok ellen építették.
(Illetve kezdték építeni, mert ugye elég hosszú ideig épít(g)ették - kiegészítették itt-ott).

házisárkány 2008.08.11. 13:38:35

Azokkal értek egyet, akik szerint Vitraynak nem kellett volna elvállalni ezt a megbízást. Régebben én is nagyon zserettem a beszélgetős műsorait, de neki is tudomásul kellene venni, hogy megöregedett, nem való már a képernyőre. A sportolók, balerinák, énekesek stb. is visszavonulnak, amikor már nem képesek azt a teljesítményt nyújtani, amit elvár tőlük a közönség. (Milyen szánalmas lenne egy 70 éves, fonnyadt, esetleg elhízott hölgy, amint tütüben tipeg a Hattyúk tavában. Brrr...) És Vitray gyenge teljesítményét nem menti, hogy a mai fiatal kommentátorok közt nincs egyetlen figyelemre méltó sem. Attól ő még nem lesz jó, hogy mindenki más is nézhetetlen!

ladislaus 2008.08.11. 13:51:00

Hajdu B - Farago RULEZ :)

Vitray jol kozvetitett, amikor volt mit jol kozvetitetni. Ez amit kint muvel a magyar csapat egyenlore kár kozvetitetni, tisztelet a pár kivételnek. De ez másik blogba valo lenne...

HgGina 2008.08.11. 14:29:40

Mindenesetre legalább nem mond olyan ostobaságokat, ami sajnos elharapódzott a mostani fiatal sportkommentátoroknál.
Pl.: "fizikálisan", ilyen szavunk nincs. Ahogyan kemikálisan és matematikálisan sincs. Fizikailag, matematikailag, kémiailag van.

Igaz, elég unalmas már, de legalább magyarul tud rendesen.

Robzie70 2008.08.11. 14:38:03

Egy szónak is száz a vége. Szánalmas már az öreg, de nyílván pár százezerért elment még lejáratja magát kicsit. Innen legalább már nincs lejjebb. :-D

Lerystar 2008.08.11. 14:39:55

Nekem szimpi az öreg - még mindig. De tényleg elég mókásan mutat a hiperszuper ertéelstúdióban. A hasonlat nagyon találó volt :) S bár igaz, tiszteletem ellenére már én is úgy vélem, hogy kissé vén trotty benyomását kelti, de ennek ellenére még mindig ezerszer szimpatikusabb az ő stílusa mint úgy alapvetően a többi rtl bemondóé: MEGHALTFELROBBANTKIBELEZTÉK....ő legalább nyugis..csak már nem illik bele a képbe..felgyorsult a világ :) :(

Arbor 2008.08.11. 14:39:56

omgwtf! Félrehallottad: Szántó Dávid mondta ázsiai országnak Új-Zélandot, és Baló volt az, aki megpróbálta tapintatosan kijavítani.

Dallas 2008.08.11. 14:52:37

Amikor megláttam a széldzsekijében 40 fokban az öreget a retekklubon, azt hittem rosszul látok.
De amikor meghallottam, hogyan olvas fel a súgógépről, majdnem síva fakadtam..
Kicsit nekem az Antalimre effektus ugrott be, miért kell pár perc alatt 50 évet hazavágni?? Egyszerűen érthetetlen mit keres ott, mint ahogy az is, ha már ott van, miért nem szól neki senki, hogy

"Tamás bácsi, ne tessék magát ennyire blamálni, tessék feltenni a szemüveget rendesen és hunyorgás nélkül, szépen folyamatosan olvasni. vagy tessék szépen súgógép nélkül, fejből nyomatni.."

Örülök, hogy kapott egy postot, mert reméltem, hogy nem csak nekem tűnik fel ez a bizarr jelenség.

Dallas 2008.08.11. 14:53:56

Ja és a "de De Vitray Tamás akkor is olyan az RTL Klub hírstúdiójában, mint egy ottfelejtett Skoda-féltengely az Én, a robot kezdő jelenetében." mondat 10 pontos, Szabó kolléga..

mongyő (törölt) 2008.08.11. 14:58:10

jómagam ajrósportot nézek, s csak innét tudtam meg, hogy Vitray újfent képernyőn van - van ebben az országban olyan, aki rtl-t néz? Ennyire csak nem értek rá:)

Ui: Ki az a lökött, aki hajnali kettőkor felkél, hogy két 45 kg-s kínai birkózót nézzen?

Pukker 2008.08.11. 15:07:56

Vitray Athenben ugyanilyen volt, akkor ugyanekkorat egett, senki nem emlekszik mar ra. Akkor o szervezte az egesz olimpiai kozvetitest, csisztu nem a szulofalujaban latta meg a napvilagot Zsuzsaval karoltve. Ha egy csoppnyi esze lenne, nem menne sportkozvetites kozelebe, keptelen felvenni a ritmust. Csinaljon interjut a nemzet sportoloival, beszelgessen veluk.

De 1992ben a svedorszagi vb-n hihetetlen modon volt képes ejteni a neveket. Pl Hasslert, Észlernek mondta, Svájc az nála Svejc stb. Egyszer hallottam lelkesnek, 88ban eger olimpiai bajnoksagan, de akkor is biorzaszto volt (usszal krisztikem, usszal egerke, usszal kicsi lany!).

Knezyvel nagyon rossz viszonyban volt, pusztan azert mert Vitray nem olyan jovalis jopofa ember, mint amilyennek lattaja magat, hanem egy vergeci taposogep. Legendasan rossz viszonyban volt pl Szepesivel, annyira hogy par eve felvetette, hogy talan mostmar felretenne a regi serelmeket es kezetfogna szepesivel. Szepesi azt mondta, hogy van amit nem lehet elfelejteni, es nem fog kezet vele.
Riporternek ellenben jo volt, a beszelgetos musorai jok voltak. Lathatoan erdekelte mit mondanak az alanyok es jol iranyitotta abeszelgeteseket es sok erdekesseg kiderult a partnerrol. Nem a mostani feluletes bulvar szinten. Biztosan fel lehet meg sorolni otezer területet a televiziozásban amiben kimagasló volt, de a sportközvetítés 30 éve nem tartozik ezek közé az biztos.

vic1023 2008.08.11. 15:25:19

Kedves embertársak! Mi lenne ha szakítanátok ezzel a döglött posztszocreál gondolkodásmódotokkal? Kedves öntudatnélküli magyar állampolgárok! Miért nem azt a kérdést teszitek fel, hogy 2008-ban még miért mindíg azoknak az "állítólagos" újságíróknak a létéről és a "fantasztikus", valójában soha nem létezett kvalitásairól kell beszélni, akik az orosz megszálló csapatokkal kollaboráló magyarokból verbuvált ÁVH-s és III/III-as figurákként kapták örökbérletbe, többek között a sportújságírói állásokat. Azon meg ne fanyalogjatok ,ha ezeknek a tanítványai az "új generáció".

Dallas 2008.08.11. 15:30:57

Vic, te nem érted miről van itten szó, úgyhogy menjél szépen vissza az MNO-ra és ottan legyél hitbizományba a sok öntudatos magyar barátoddal. Nem tudom, hogy annak akinek ennyire nincs figja sem a témához, miért használja a klviatúrát? szerencsétlen flótás..

Pukker, teljesen igazad van.

jobogi 2008.08.11. 15:40:19

A skoda-féltengely duma valóban találó, de elég csak ránézni a fenti tévés fényképre az is ütős:-))) egymást égetik, ő a retket a retek meg őt. Láttam, pár percig, a lelegzetvételei nekem (is) fájtak.

vauvauvau 2008.08.11. 15:51:24

Igen, egy kis tiszteletet kérek én is.
Ilyen-olyan jött-ment fiatal egyetemet végzett(?) internetes "újságírók"! Tanuljátok a szakmát még, addig meg írjatok- de a saját kockás füzetetekbe!

monó 2008.08.11. 16:11:53

Csak a pénz miatt döntött az rtl mellett! Én azért elgondolkodtam volna ennyi év után hogy bár kevesebb pénzért, de akkor is élőben közvetítem az Olimpiát és utána befejezni!
Én is a Eurosport mellett teszem le a voksom!
Elég furcsának tűnt Szántó Dávid ma reggel a férfi 400-as váltónál, mert jobban "üvöltözött" nekik mint tegnap Lacinak! Nekem kell hogy "üvöltözzenek", hergeljenek és érezzem hogy szinte ott vagyok a lelátón és onnan drukkolok a magyaroknak! Le a kalappal a Eurosport előtt, mert nagyon színvonalas a közvetítés! Ha tehetem, inkább őket választom! Vízilabdánál is elkélne egy jóízű "üvöltözés"!

Kisangyal 2008.08.11. 16:33:43

Pukker 2008.08.11. 15:07:56

Ott a pont!
Az öreg csak a képernyön mézesmázas, Rozsa Gyurival együtt elviselhetetlenek (voltak) a kollégáik számára.
Én nagyon örültem, amikor eltünt a képernyöröl, mert annakidején azt mondta, hogy: " amig én a TVben dolgozok, rally nem kerül a képernyöre". Ez igy is volt hosszu évekig. Reméltem, hogy hamar eltünik...

GGG77 2008.08.11. 18:01:06

Azt hiszem mindent elmond az a "nagy" Vitrayról, hogy egy olyan szakmában magázódik, ahol már 1960-ban is automatikus volt a tegeződés.
Modoros, öntelt, nagyképű.

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.08.11. 18:01:07

macskarém 2008.08.11. 15:51:24
Mi az, még az egyetem is kevés szerinted, hogy valaki újságíró legyen? Mi kéne még hozzá, pártiskola?

everest 2008.08.11. 18:38:28

macskarém,

te ne egy kis tiszteletet kérjél, hanem egy kis agyat. magadnak.

windermere · http://hitvedelem.blog.hu/ 2008.08.11. 18:54:16

szabo z, te egy tehetsegtelen budos bunko vagy. kifejthetnem, de te is csak ervmentes leszolasban vagy jo, hat minek indokoljam.

Primavera 2008.08.11. 19:00:23

A mai kifejezetten jó volt. Kezd belelendülni. Nincs abban semmi meglepő HA döcögősen indult.

Knézyhez: Nekem mind a mai napig hiányzik,DE hányan szidtuk (én is) annak idején. De neki volt stílusa, véleménye. A maiak csak a neveket sorolják a focimeccsen, meg jópofiznak.

Löwe 2008.08.11. 20:03:49

Knézyt én is szídtam néhányszor, mint már említettem, néha elfogult volt a Fradi javára és úgy rémlik, hogy néhány válogatott meccsen szinte nem is örült a magyar góloknak, ezt ha jól emlékszem, több néző szóvá is tette (nem az volt a baj, hogy nem ordított, de néha tényleg furcsa volt - persze, azért szurkolt ő a fiúknak). Knézy a legfelkészültebb, hihetelenül precíz riporter volt, nagyon alaposan felkészült minden közvetítésére, alaposan körbejárta a témát, magas színvonalon közvetített, lekötötte az embert. Az is tetszett, hogy a gyatra válogatott meccsek/nemzetközi kupákból való azonnali kiesés után nem ködösített, hanem megmondta a véleményét, rögtön számvetést készített. Azóta sincs sincs ilyen jó riporter, de rajta kívül jelenleg néhány van, akik szintén nagyon jók, pl. Faragó, Hajdú B., Méhes.
Vitraynak köze nem volt a labdarúgáshoz, de ő univerzális szakértőnek, megmondóembernek hitte magát - zavarta Knézy profizmusa, ezért állandóan keresztbe próbált neki tenni.

windermere · http://hitvedelem.blog.hu/ 2008.08.11. 20:06:21

"zavarta Knézy profizmusa, ezért állandóan keresztbe próbált neki tenni."

És a befőtt teszi el a nagymamát, hát persze.

Löwe 2008.08.11. 20:24:34

"És a befőtt teszi el a nagymamát, hát persze."
Ezek szerint még nem láttál olyan focimeccset, amit Vitray közvetített...

windermere · http://hitvedelem.blog.hu/ 2008.08.11. 21:00:21

Mivel nem vagyok mazochista, idestova nyolcadik éve nem nézek magyar tévécsatornákat, most is egyedül Vitray miatt kapcsoltam az RTL-re. Kínszenvedés végigvárni, mire ő következik, nézni a kirakati bábu külsejű bemondónőt, a pattogó rémhíreket, hallgatni a beszédképtelen "riportereket". Aki ehhez a szennyhez szokott, nem csoda, hogy ilyen blődségeket képes összehordani Vitray hozzáértéséről. Valóban nem való ő már ide; a televíziózás mélyen ember alatti színvonalra süllyedt.

kla 2008.08.11. 21:13:37

Én csak ma láttam Vitray-t, és nem volt rossz. Nem illik a kereskedelmi csatornákra, az tény, de kit érdekel. Ami viszont borzasztó, az az mtv összefoglalóinak a végén adott "Mit szól hozzá?" rovat, ahol Döbrentei Gábor (elnézést, ha y-al írják a nevét) faarccal tesz fel 3 kérdést egy (valamennyire) ismert embernek. (bár még csak kettő volt, ki tudja, később mi lesz)

kla 2008.08.11. 21:57:10

Akarom mondani, Dombóvári.

teli a ..... 2008.08.11. 23:12:00

Balóval kapcsolatban. Miért gondolja, hogy neki sportot kell közvetiteni? Mikor megy valaki a sport osztályról "szólás szabadságát" vezetni? Külön oösztály, külön beosztottakkal. Ezért van hiradó,sport, kultura stb...stb. Különben is Baló "Joker" Gyuri- nak lövése sincs a sportról.

pytho 2008.08.12. 07:11:17

Valóban nem az igazi a Vitray, de szerintem nem vele van a baj - hogy is lehetne? - hanem a műsorba nem illik bele. Az előző olimpián volt minden este egy fél óra az mtv-n, ami az övé volt, az például zseniális volt, megérte miatta éjfélig fent maradni. Kár, hogy ide kellett jutnia, szerintem nem őt kell hibáztatni, hanem aki az mtv-nél azt mondta, hogy nem kell már az öreg...

pytho 2008.08.12. 07:21:33

A másik pedig az, hogy sokkal inkább rászolgálna a kritikára Baló György és Gulyás László. Gulyással egyetlen bajom van, de az nagyon, szerintem rettenetes ha egy riporter fél percenként (és nem túlzok!) az "a fene egye meg", "a kutya mindenit, "csináld meg, a fene vigye el", és hasonló megjegyzésekkel bombázza a jónépet.

Baló viszont kritikán aluli, ámokfutására csak egy-két példát szednék össze, a megnyitót inkább ki is hagyom, onnan csak a Moldávia országmegnevezést emelném ki, pedig ha valamihez, akkor a politikához értenie kéne...

1. "Következik a Dél-Korea-Oroszország mérkőzés, felvételről, nagyon izgalmas meccs, feltétlenül nézzék meg, 29-29 lett a végeredmény..." biztosan sokan megnézték ezek után :)

2. "...a nemrég véget ért Szávay ÁGOTA mérkőzése miatt" ez meg szimplán borzalmas, hogy az egyik legismertebb magyar sportoló nevét nem sikerült megjegyeznie...

3. "...Tessék!" ez meg aztán minősíthetetlen :)

pytho 2008.08.12. 07:23:42

És még valami, bocsi a sok hozzászólásért, de ezt mindenkinek hallania kell :)

212.92.28.75/kossuth/MP3/6-Szo/Szo-K11.m3u

A szombat délelőtti tornaközvetítés, kb. 12 perc 30 mp-től érdemes hallgatni pár percen át. Verhetetlen, én azóta röhögök ha eszembe jut :D :D :D

Primavera 2008.08.12. 07:40:33

Baló amikor a megszűnt Tv3-tól (az írisz tv-t emlegetve állandóan) visszament az MTV-be még jó volt. Amolyan eminens jófiú volt. Azóta az alázat eltűnt, mindent "lazán" csinál. Ennek mi lehet az oka? Talán az asszony...

ibsen (törölt) 2008.08.12. 10:15:35

Mondtam én, hogy belejön a Vitray: tegnap már egészen jó volt, csak a jóslatai nem egészen jöttek be: a kedd sem a mi napunk lesz...

ibsen (törölt) 2008.08.12. 10:25:46

Még valami: hány fős csapattal is ment ki az MTV Pekingbe?
Kommentátorok tekintetében szinte az az érzése az embernek, hogy fűt fát kivittek... a közvetítések színvonala meg...
Sok pénz van az MTV-ben, ahogy szerintem a sportban is... de a sportban remélem majd jó teljesítmény is társul hozzá Pekingben...

Primavera 2008.08.12. 11:19:34

"Sok pénz van az MTV-ben"

Persze. Mint a dzsentrik a semmire urizálnak, hiteleket vesznek fel, aztán sírnak a költségvetési segítség után. Felelős az meg nem lesz, ahogy elnök sincs...

Löwe 2008.08.12. 12:06:14

@windermere
"Aki ehhez a szennyhez szokott, nem csoda, hogy ilyen blődségeket képes összehordani Vitray hozzáértéséről."
Te olvasol is, mert űgy tűnik, inkább csak írsz...
Hol olvastál tőlem olyat, hogy nekem tetszenek a mai RTL-es, tv2-ös stb. "riporterek". A szakmához közük nincs. Itt azonban sportközvetítésekről beszéltünk, és akár tetszik, akár nem, Vitray nagyon gyengén közvetítte a labdarúgó meccseket. Bármilyn labdarúgást ismerő embert megkérdezhetsz, mindnek ez a véleménye.

Löwe 2008.08.12. 12:07:55

@pytho
"Baló viszont kritikán aluli, ámokfutására csak egy-két példát szednék össze, a megnyitót inkább ki is hagyom, onnan csak a Moldávia országmegnevezést emelném ki, pedig ha valamihez, akkor a politikához értenie kéne..."
Ezt a Moldáviás dolgot nem értem, itt mi történt?

windermere · http://hitvedelem.blog.hu/ 2008.08.12. 12:15:39

Löwe,
úgy látszik más társaságban mozgunk. Az én ismerőseim túlnyomó többsége kifejezetten szerette Vitray foci-közvetítéseit. (Ez amúgy is leginkább ízlés kérdése. Van, aki azt szereti, ha a lelkesen ordítozó riporter csinál neki hangulatot az egyébként halál-unalom meccshez.)

BruceWayne 2008.08.12. 12:55:36

engem már 2002-ben is idegesített hogy az NS-ben ő írta a napi kommentárt a foci vb-ről, állandóan okoskodott, meg magát fényezte hogy "ugye én megmondtam", és hasonlók. tegnap az rtl-re kapcsoltam, ugyanezt csinálta, el is nyomtam egyből, mert enélkül is szánalom.hu volt az egész, komolyan mint valami 20 évvel ezelőtti mesedélután...

brand_boy 2008.08.12. 13:00:53

Ez kész !
Egy kicsit is gyakorlott riporter nem szabadkozni 20x, hogy hibázat hanem bölcsen hallgatna, vagy valami mást mondana, és nem a saját hibáján lovagolni bő 2 percig.
Állítólag Vitár Róbert csinált olyat focimeccs közvetítésnél, hogy a gól ismétléset ugyanúgy lekommentálta, mintha újabb érvényes találat született volna. Az se lehetett semmi ! :O

Primavera 2008.08.12. 13:07:47

Én a Vitárt is bírtam. Ó azok az izgi síugróversenyek. :) Régi szép idők...

Vitray maga is bevallotta arról az ominózus, izgalakban szűkölködő kispesti meccsről, ahol mindkét kapust Brockhausernek hívta, hogy majdnem elaludt. Ezután nem közvetített több bohócligás meccset.

Löwe 2008.08.12. 13:25:24

windermere,
a túlzottan örjöngő riportereket én sem szeretem. Vitraynál az volt a baj, hogy nála az anekdotázás és a szakmai dolgok nem álltak egészséges arányban egymással. Magyarul utóbbiból szinte semmit nem kaptak a nézők.

pytho 2008.08.12. 14:57:12

@Löwe
Az említett országot Moldovának hívják, Moldávia egy történelmi fejedelemség illetve egy földrajzi tájegység neve, utóbbinak jó része Romániában van. Ez pedig szerintem nagyon csúnya tévedés, főleg azért mert Baló a sporthoz nem ért ugyan, viszont a politikához elvileg igen...

pytho 2008.08.12. 15:00:38

@brand_boy
Hát igen, nem is lett volna ilyen vicces az egész ha nem kezdi próbálni menteni a dolgot...

"most hogy körbenézek, bizony-bizony mindenki még a bemelegítésnél tart..." :D

Löwe 2008.08.12. 15:24:57

@pytho
Én úgy tudtam, mind a két változat -Moldova és Moldávia- is jó az országelnevezésre, pl. németül is Moldawien az országnév.

Arbor 2008.08.12. 17:10:19

Moldovának az ott élők sajátmaguk hívják, vagyis románul, a Moldávia az orosz elnevezés, amit aztán tőlük vett át a külföld legnagyobb része.
Egyébként érdekes, hogy Vitrayval kapcsolatban egyetlen hozzászólásban sem említette senki a műkorcsolyát, pedig ha van sportág, amiben azóta sem tudta nem hogy túlszárnyalni, de még megközelíteni sem senki, az éppen ez. Látszik, hogy az egész vita alapvetően generációs jellegű: az ifjú urak egyszerűen nem bírják az öregeket.

pytho 2008.08.12. 17:36:51

@Löwe & Arbor

Így van ahogy mondjátok, jónéhány más nyelvben, de mióta független ország Moldova, azóta magyarul az ország neve csakis Moldova, Moldávia pedig a földrajzi/történelmi területé. Mindegy, nem ér amúgy annyit az ügy, hogy ennyit tárgyaljunk róla. ;)

A másikhoz meg annyit, hogy alapvetően én is így látom a helyzetet, sajnos a legtöbb fiatal nem bírja Vitray mester kétségtelenül ódivatú stílusát. Bár én is alig múltam húsz, szerintem egy nagyon kellemes színfoltja a riporteri palettának, ami vele együtt (sajnos) örökre el fog tűnni a képernyőről.

Löwe 2008.08.12. 17:40:09

@Arbor
Így már érthetőbb a kettősség.

Vitrayhoz visszatérve, néhány hozzászóló kivételével én nem generációs ellentétekre vezetném vissza, hiszen pl. Knézy is a régi riporteriskolához tartozott, mégis sokkal jobb volt Vitraynál. Itt mondjuk elsősorban labdarúgásról beszélek, de pl. Knézy vízilabdában is kiváló volt. Vitray műkorcsolyaközvetítéseire nem emlékszem, mert agyvérzést kaptam anno, ha megláttam egy műkorcsolya vagy rsg-közvetítést. Ha gonoszkodó lennék, azt mondanám az való neki, feminin sport:)

ibsen (törölt) 2008.08.12. 17:43:22

Vagy esetleg olvasta a
www.molvania.com/
németül értőknek:
www.molwanien.de
című könyvet (igen jó!) és jól összezavarodott???

Löwe 2008.08.12. 18:00:34

@ibsen
igen, ez kavarhatott be:)))
Jó az útileírások között a kétlábú, ezért könnyebben őrizhető marha:)

Löwe 2008.08.12. 18:59:28

Na, most direkt megnéztem az olimpiai híradót Vitrayval: igazából itt gyakorlatilag csak a hírek felkonferálására szorítkozik a műsor, nem ez az ő műfaja. Kissé monoton hangon is beszélt, látszik, idegen neki ez a szerep. De tegyük rögtön is hozzá: ő akart mindenáron képernyőre kerülni. Nagyobb volt a becsvágya, mint a realitásérzéke.

windermere · http://hitvedelem.blog.hu/ 2008.08.12. 19:10:17

Löwe,
mindenáron??? Felkérték. Van olyan tévés vezető, aki még örül annak, ha egy élő legendát szerepletethet a stúdiójában. (És ez alighanem reklámnak sem rossz; részemről egyes egyedül Vitray miatt nézem meg a híradójukat.)

pytho 2008.08.12. 20:04:50

Én is így vagyok ezzel, korábban konkrétan sosem néztem őket, mert Tények-párti vagyok, de az öreg miatt megéri.

Egyedül az olvasást nem kéne erőltetni, nyilván ő írja a szövegeit, mert átjön a stílusa, dehát menne ez fejből is... A végén mondott három mondatot súgógép nélkül, na az volt az igazi Vitray... :)

Löwe 2008.08.12. 20:26:29

@windermere,
Vitray panaszkodott a kulisszák mögött, ráharapott a sajtó, RTL meg felvette. Persze ha komolyan gondolták volna, olyan olimpiai beszélgetős-elemzős műsort adtak volna neki, amiben jó. Ezt gyakorlatilag egy óvodás is be tudja olvasni, ilyet pedig neki vissza kellett volna utasítania.

Primavera 2008.08.12. 23:06:43

Arbor 2008.08.12. 17:10:19
"...egyetlen hozzászólásban sem említette senki a műkorcsolyát, pedig ha van sportág, amiben azóta sem tudta nem hogy túlszárnyalni, de még megközelíteni sem senki, az éppen ez."

Összehasonlítási alapom igazán nincs, de az atlétikát leszámítva Gyulai István korcsolyában alakított kiemelkedőt.

KékFény6 2008.08.13. 02:45:23

A hozzászólásokban nem igazán értem, hogy miért kritizálják Baló sporthoz nem értését. Baló nem közvetít semmit, lényegében a műsorvezető szerepét tölti be. Ott nem kell sok sportszaktudás... Egyébként ő annak idején telesportos is volt, akármilyen meglepő:

A könyv címe: Foglalkozásunk: sportriporter
A könyvhöz kapcsolódó név/nevek:
Baló György (Szerző)
Dávid Sándor (Szerző)
Gubics Ágnes (Szerkesztő)
Gyulai István (Szerző)
Knézy Jenő (Szerző)

www.antikvarium.hu/ant/book.php?func=szerzo&tipus=tema&kezdet=1&darab=50&talalat=60&rendezes=Cim_AZ&temakorID=0&sszam=4&ID=13571

hobbi-fotos 2008.08.13. 23:56:47

Vitray Nagy ember volt, értelmes, okos, de
már nem kéne.

Emlékezzetek Antal Imrére!

Tök jó színész volt. (Tizedes meg a többiek..., kabaréi, Szeszélyes évszakok, stb.)

De aztán betegen a TV elé ültették.
Na ez volt gáz.

Nem kéne Vitrayra úgy gondolni, ahogy most itt többen, JOGOSAN.

Olyan lasan beszél az RTLKlubban, hogy nem győzöm kivárni. Tudom, ez korral jár, igaz de nem mindenkinél.

senior Muhaha 2008.08.14. 14:36:37

Nem tudom, hogy mi okból panaszkodott a Vitray, hogy félrerakták! Hiszen, Ő vonult vissza! Ha panaszkodott, akkor még álnok is!

KKS · http://www.travian.at.hu 2008.08.15. 09:47:35

Ezt nem kellett volna tényleg bevállalnia. Minden tisztelet az övé, de ő már a múlt...
Nem kéne a magyaroknak mindig a múltban élni. Pl. emlékeztek a 6:3-ra ugye milyen jól játszottak a magyarok? DE ez már elmúlt, most szarok. Vitray is jó volt, de ebben a műsorban már nem. Nem kéne erőltetni.
Baló meg menjen a ...ba!!!!
Ilyen idiótát miért fizetnek? A hülyeség fájna akkor ordítana.

dr66 2008.08.19. 00:35:55

A baj az hogy a Vitraynál még a magyar olimpiai csapat is jóval gyengébb.Nagyon remélem hogy a kajak-kenu megmenti a becsületünket.Egyébként aki a Szujó -Léderer féle pörrrrgéshez szokott az nehezen viseli az öreget.Én is látom a hibáit de nem zavar. Előbb kaparom meg magam
a két emlitett hülyétől
süti beállítások módosítása