Most mindenki azt hiszi, hogy a magyar tévékről lesz szó, pedig nem, egy amerikai network, a FOX lépi meg azt, amire senki nem számított: csökkenti a reklámpercek számát két új sorozata esetében is. Az első látásra amolyan tökönszúrásnak is tekinthető lépést a Fringe és a Dollhouse című újoncok esetében teszi meg (itt írtunk mindkettőről), a szórakoztatási főosztály elnöke szerint azért, hogy visszacsábítsák a hagyományos adóktól a kábelesek felé menekülő tömegeket.
A csökkentés konkrétan annyit jelent, hogy a két sorozatban a FOX mindössze 5 perc reklámot szuszakol be óránként, ami a helyi adóknak, melyek a programot egy-egy adott területen sugározzák, azt jelenti, hogy ők is úgy 5 percben gondolkodhatnak. Az "egyórás sorozatepizód" kifejezés eddig 42-43 percet takart, ez így felmehet úgy 50 percre, ami valóban vonzó alternatíva a néző számára, hogy kitartson a csatorna mellettm és ne kapcsoljon el azon nyomban, ahogy megjelenik egy intim betéttel hadonászó öregasszony.
Freevo · http://delta.blog.hu/ 2008.05.19. 14:32:37
Tuskó Hopkinsz 2008.05.19. 14:37:33
Nálunk még az a trend, hogy egy óra reklámba betesznek 5-10 perc műsort is, de mivel direkt nem kezdenek pontosan soha - amiben a TV2 a bajnok (ki más?) - azt a néhány percet sem lehet látni.
thob 2008.05.20. 11:59:52