Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Lebaloldalizták a Mokkában a Reakciót

Mokka

2008. április 14. 15:35 kiricsizoltan 65 komment

Na, ilyen az, amikor behívnak valakit egy reggeli műsorba, és sem a műsorvezetőnek, sem a szerkesztőknek, meg úgy senkinek a stábból fogalma sincs, hogy kit hívtak és minek. Így hangozhatnak el olyan irdatlan hülyeségek a beharangozóban, hogy "Tomcat pólóboltjában nem szolgálták ki a baloldali újságírókat". Jakupcsek felvezető szövege pedig ennél is viccesebb: "Az Utolsó Figyelmeztetés nevű szélsőséges újság szerkesztői meglátogatták Tomcat boltját, ahol próbáltak pólókat rendelni, igaz?"

A vendég egyébként Ambrus Balázs volt, a Reakció rovatvezetője, aki nagyjából helyre is rakta az ostobaságokat, de azért mi is elmondjuk, hogy már rég nem UFi, hanem Reakció, és magukat véletlenül sem balra helyezik, és nem is valamelyik szére, hanem jobbközépre. Persze az más kérdés, hogy a Reakció stábja talán azt gondolta, hogy ezzel az akcióval csapnak egy kis hírverést maguk körül, és ez most félresikerült. A Mokka szerkesztőinek meg valószínűleg kellett egy olyan hír, hogy "Szélsőbalosok látogatták meg Tomcatet", és emiatt úgy tűnik, nem néztek utána a tényeknek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.14. 16:28:29

A magyar mainstream és a polgári underground találkozása a boncasztalon.

:)
:(

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.14. 16:33:31

Szegények bekerülnek végre a tévébe, és akkor így megalázzák őket :-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.04.14. 16:34:10

Gabriella, mennyiért teccik ilyen hülynek lenni?!

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.04.14. 16:39:56

Hmmm. Bojkottálom a tv2-őt innentől.

Francois Pignon 2008.04.14. 16:41:30

"Hajlandó vagyok ezt a kiigazítást elfogadni, bár nyilvánvaló, hogy ez ennél bővebb..."

Micsoda nagylelkű gesztus, pláne azok után, hogy az első mondatával leszélsőségesezett egy általa a jelek szerint nem ismert lapot.

Szélsőbalos talán még éppen nem volt eddig a Reakció. ;)

--tionion-- 2008.04.14. 16:41:39

ómájgááád...jakupcsek bizonyít...most komolyan, annyi tehetséges ember tanult újságírást, tényleg muszáj egy ilyen komolytalan, tehetségtelen nőt a tv-nek alkalmazni?

states 2008.04.14. 16:41:44

Szegény Jakubcsek, felkészültsége lassan vetekszik Liptai Claudiáéval...

Pala 2008.04.14. 16:48:04

Hát ez valami egészen hihetetlen!
Egy percre behívnak valakit, az ajánló szöveg súlyos tárgyi tévedést, a felkonf. vagy tévedést, vagy hazugságot tartalmaz. Ezt a stábot még iskolaújság közelébe sem lenne szabad engedni!

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.14. 16:49:37

Tökre bírom Jakupcseket, de itt hibázott és nem csak azért, mert halvány lila gőze nem volt ki ül vele szemben (ez inkább a szerkesztők hibája), de ahogy reagált: "hajlandó vagyok ezt a kiigazítást elfogadni" - az nagyon gáz volt és a végén a lekeverés. Szerintem szegény nézők semmit sem értettek az égészből.

Hypofx 2008.04.14. 16:50:29

Es akkor ha eat megirod sms ben akkor az a jol tajekozott de sajnos nap mint nap bebizonyitott alap IQ s szerkeszto meg leugat ingyen, legalabb o is fizetne mint az smsezok

nick_007 2008.04.14. 16:51:47

Ez azért elég komoly baki volt, valsz a szélsőbalosok a szélsőjobbosk ellen tényleg jobban hangzott volna nekik.

Valóban szükség van ma Magyarországon antifasiszta tüntetésekre? wita.hu/index.php?show=wita&wita=29

Mária 2008.04.14. 16:53:09

Nem az a kérdés, hogy ők magukat hová helyezik, hanem az, hogy az olvasók hová helyezik őket.

Jakupcsek meg vezethetne végre valami főzőcskézős vagy unokázós műsort :)

tewton 2008.04.14. 16:57:10

Francois Pignon 2008.04.14. 16:41:30
"Hajlandó vagyok ezt a kiigazítást elfogadni, bár nyilvánvaló, hogy ez ennél bővebb..."

Félreértitek.
Itt arról van szó, hogy ez a szerencsétlen Jakupcsek liberális akart lenni, és azt hitte, hogy most iszonyú PC a radikális balos gyerekekkel.

Gondolom, nem akart végigvárni egy Csegevara-elhatárolódást vagy egy elit- és globalizációkritikát, azért fogalmazott így

muhaha, a hülyéje

nullnick 2008.04.14. 16:58:34



Hát igen, a Reakció annyira jobboldali

mint amennyire

GyF és pártja baloldali.


Lám ez még Jakupcseknek is nyilvánvaló.

execute 2008.04.14. 16:59:15

Jakupcsek túl sok kuruc.info-t olvas, ahol az UFI-s, Reakciós, (igazából index.hu-s tulajdonosi háttérrel rendelkező senkik) már régóta balra vannak helyezve.

kívülálló 2008.04.14. 16:59:51

Hofi után szabadon:

Ezt ki dugja? :))

Sir Humphrey · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.14. 17:01:14

Jakoupcsek leégése az igazság igazi ára:)

Francois Pignon 2008.04.14. 17:02:22

Amúgy kíváncsi lennék, emlékszik-e valaki olyan esetre, hogy egy újságíró élőben és szemtől-szembe szélsőségesnek titulálta egy kollégáját? Azt hiszem, médiatörténeti pillanatot láttunk, J.G. és a Mokka nagyobb dicsőségére.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2008.04.14. 17:02:48

Eleve milyen szerkesztés az, hogy egy beszélgetés kemény KETTŐ (!) percig tart?
Ez megalázó, és aljas.

Másrészt, tévednek, f*ngjuk sincs arról hogy kit hívtak be, és még nekik áll feljebb...?!

Az meg különösen izgi, hogy manapság ebben az országban már mindenki "szélsőséges" aki épp nem ért egyett valakivel. Mitől lesz valaki szélsőséges? Ki mondhatja ezt, kire?Ű

Szerintem Jakupcsek Gabika pl súlyosan szélsőséges, mivel szélsőséges igazmondó műsorban vezet műsort...

Jó nagy hülyeség ugye? Najó, "esetleg hajlandó leszek elfogadni a kiigazítást" . :-)

tréfás kedvű felhasználó 2008.04.14. 17:03:37

nullnick: meg jó, hogy van nekünk valaki, aki ezt az egész dolgot átlátja és meg is mondja nekünk. esetleg valami érv, mint olyan?

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2008.04.14. 17:07:21

A Jakupcsek mindent megtestesít amiért ma a kereskedelmi televíziót joggal és szívből utálni lehet. Nem sok mindenkinek a hangjától, hamis gesztusaitól nyílik ki a bicska ennyire a zsebemben, mint ettől a múmiáétól. A félművelt, mesterkélt, pozőr okoskodó, kioktató és felkészületlen televíziós őstípusa, akit generációjának néhány hasonszőrű kövületével együtt érthetetlen módon hájpolnak még ma is, pedig valójában itt lenne az ideje hogy eltűnjenek örökre a képernyőről hogy átadhassák a helyet egy tanult, iskolázott, tehetséges és emberileg is hiteles tévés nemzedéknek, akik egyenlőre csak a meséskönyvek lapjain léteznek, így szerencsére még jó sokáig nem kell TV készülékre áldoznom.

simonmondja.... 2008.04.14. 17:11:54

Épp láttam reggel a szereplést és azóta várom, hogy posztot lássak róla a Reakción.

táltos 2008.04.14. 17:13:03

De az is lehet, hogy a felkonf. az igaz, csak rossz újságtól hívtak embert. Tomcat lehet, hogy tényleg nem szolgálja ki a baloldali újságírókat:), csak a Mokka szerkesztői nem találtak olyat. Helyette hívtak egy Reakcióst és jól beégtek.
De miért nem tudott elnézést kérni, a "hajlandó vagyok elfogadni..." szöveg helyett. Mennyivel jobban jött volna ki belőle és még jót nevethettek is volna rajta. A nézőkkel együtt. (aki értette mi is ez az egész)

nullnick 2008.04.14. 17:13:35



Lehet, szerencsétlen Reakciósok
még csak észre se veszik,
hogy létezésük csupán marketingfogás
Nobilis uramék számára.

Vitathatalan tény, hogy a nemzeti érzelmű
tábor a közvélemény mára aktív, öntudatos és
számottevő létszámú csoportja.

Mondhatni markáns piaci szegmens.

Egy ilyet kiaknázatlanul hagyni pedig
hiba lenne Nobiliséknál, ha ideológiailag
elvileg nem is passzolnak az ő világképükbe,
csak hát az nincs nekik más csak a Mammon.

Tehát meg kell őket is szólítania
valamilyen orgánummal.

Ennyi a Reakció jelentősége és ennyit is ér
az elkötelezettsége bármiféle eszmeiség mellett.

A Reakciós gyerekek csak kis média-yuppiek
akik jó pénzt meg népszerűséget igyekeznek
csinálni a médiapiacon.

reach (törölt) 2008.04.14. 17:14:27

Én már rendeltem Tomcattől pólót. Kurva jó fej oldala is van, mint sok-sok embernek ám. És korrekt. Én most biztos büdösnáci vagyok, de egy embernek alapvetően ezer oldala van.

Amúgy, mint ahogy a Sváby-s részlegben firtattam, most remek példát is kaptam hozzá, a mai magyar "nagy"-médiában senki nem ért semmihez, néhány öregebb rutinból csinálja, de ennyi. Lószar ez, a nagy magyar langyos valóságban, a gödör alján. Reakció, mint baloldali... LoL. Meg, hogy baloldaliakat nem szolgálnak ki. Nem tudom, engem valahogy kiszolgált, de valszeg azért mert nem kaptam olyan kérdőívet, miszerint büdösrohadtkommancs vagy-e? Talán mert ilyen nincs is. Pedig alapvetően baloldali embernek tartom magam. Aztán mégis kaptam pólót. Ezt a szerkesztőséget is dobnám a papírkosárba.

Bognár Zsuzsanna 2008.04.14. 17:18:01

Karmadealer


koszonom, hogy ezekutan nem kell farasztanom magam a gepelessel, majd mindent leirtal es igazad van (es nekem is, hehe:)


Meg annyit szemelyesen, hogy aki egy olyn musorban vallal szerepet, mint az igazsag ara (vagy Mate kriszta szinten korbacso musora vagy a Maunika so) az bujdokoljon el a vilag vehere, hirmusorokbol orokre zarattasek ki.

Ja, es gyakoroljon nyilvanos bunbanatot (mert az emberek hulyek, meg kiszolgaltatottak kis hazankban, de aze' a genyosagnak is legyen mar hatara.)

ha nem, akkor varok tole egy hasonlo oszinte, hazugsgvizsgalos tesztet, ahogy a kedves kommentelo fentebb irta temakorben (Hofi monda):

Ezt meg ki (dugta) dugja?

bbandi 2008.04.14. 17:19:32

...és egy blog az interneten.
-Igen?

zseniális kérdés :)

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.04.14. 17:36:43

A Reakció politikai hovatartozása okot adhat kételkedésre ezekben a nehéz időkben:
republicator.blog.hu/2008/04/12/jol_besult_az_onreklam

cooper (törölt) 2008.04.14. 17:37:04

:D:D:D
na. én már csak a net miatt tudok ilyen esetekről, mert nincs tv-m. Ne felejtsétek, ha nézitek ezeket, tömitek a zsebüket.
Magyar TVk = magyar foci = magyar film, úgy trágya, ahogy van, sőt nincs is.

moda liza 2008.04.14. 17:46:54

és a felirat a videó elején milyen????
"a kórház FOLYOSÓLYÁN hunyt el a beteg" hehe

cato fong 2008.04.14. 18:18:11

Jakupcsek bmeg, a nemzet tiniagyú polihisztor MILF-je, aki szívesen tetszeleg a tanárnő pózában is (ha monitorról kell leolvasni a megoldást). Igazából nem is csodálkozom, hogy ez az idióta nem tudja elhelyezni a Reakciót, bár közéleti műsort vezet (vagy mi a herét), így illene valamennyire tájékozottnak lennie. Viszont a szerkesztő is elég kutyaütő lehet, ha ilyeneket ad a szájába.
Egyébként imádom (és visítva röhögök), amikor nagy arccal és rettentő öntudatosan belemondanak ordas baromságokat a néző arcába/keménykednek, aztán a vendég azért rendesen helyre teszi őket (Sváby Orbán interjúja – az utóbbi időben nem szembesült ilyen kemény kérdésekkel – bruhaha!, illetve másik kedvencem 2001-ből, mikor Pálffy Pista még a TV2-n az ikertornyok elleni merénylet után beszélgetett egy Közel-Kelet és Afganisztán szakértővel és akkora ostobaságokat mondott, hogy a csáki kénytelen volt szétalázni válaszaival.)

neutral 2008.04.14. 19:27:01

Ebben az országban mindenki szélsőséges, aki nem 1000%-ban ért egyet az MSZP-SZDSZ-el

x_Norbi_x 2008.04.14. 19:38:00

Lehet hogy mindenki lehurrog, de egyet értek most az egyszer Jakupcsekkel ebben az egész dologban, azon kívül hogy utálom a TV 2-t és az egész ottani társaságot. Ha most azt vesszük alapul hogy engem is hányszor de hányszor vertek már úgy át emberek, hogy kértem valakitől valamit hogy tegye meg, és erre ő a szavát adta, mégsem tette meg mert átvágott, akkor én már egy tucat ember háza előtt szervezhettem volna flashmobot, mondván nem szolgáltak ki. Arra meg nem jön rá a főszerkesztő úr sem, hogy egy kis különbség van a két eset között. Mert amíg az egyik helyről kidobnak egy boltból valakit mondván náci, addig itt arról van szó hogy nem készítették el neki időre a pólót, és mai napig vár rá. Én ilyenkor józan eszemmel azt szoktam tenni hogy átmegyek egy másik boltba és ott megrendelem vagy megveszem amit akarok. Fölösleges ilyen kismértékű dologból ügyet csinálni. Teljesen más szerintem ha valakit egy boltból kidobnak és más ha a rendelését nem kapja meg.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.14. 19:53:13

Mellesleg, attól, hogy lófaszt sem tudnak a blogról, fogadjunk vettek már át róla hivatkozás nélkül cikket, hírt, véleményt. Csont nélkül.

Google 2008.04.14. 19:56:12

Miért is sikerült félre a hírverés, a Reakció fricskája, kedves Szerző?
Talán mert nem tetszett Tommacskának, vagy valaki másnak, talán a "járókelők" lettek egy kicsit idegesebbek, vagy talán Gabriella, hogy neki a "nagy sztárnak" ilyesmivel kell foglalkoznia ?
Azt hiszi, hogy eldobja szó-Molotovját és biztosan mindig a másik fog megégni?
Hát most leégett, de ő kérte magának! Ha már ilyen nagy harcosai a kormánypártoknak.
Soha nem gondoltam volna, hogy például Vágó is milyen elkötelezett balra!

acetofive 2008.04.14. 19:57:20

háhá...

osszeno ami osszetartozik.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.04.14. 20:21:16

TV2 rulez! Mintha egy ideje nem igazán lennének képben a magyar belpolitikában. Nem ez volt az első hasonlóan dilettáns megmozdulásuk...

blasted 2008.04.14. 20:23:35

esz fasz megall.de most komolyan. beul ez a csikszaju paraszt (jakupcsek) felkeszuletlenul az studioba, fingja nincs hogy ki a riportalany, aztan meg meg "hajlando elfogadni ezt a kiigazitast"...es mondta mindezt ahogy mondta, magaslorol, ostoba arroganciaval. kerdes>vajon mi lett volna ha okegyelme nem lett volna hajlando elfogadni a kiigazitast????

grupi 2008.04.14. 20:35:42

Jakupcsek valóban hülye, és nívótlan. Azonban azt még ő is tudta, hogy miként és hova kell helyezni a reakciósokat. Sőt a szerkesztők és a műsorkészítők is. Az biztos, hogy a Reakció nem jobboldali. Az is biztos, hogy aki gyurcsányi, Horn oldalán, azzal karöltve pózol és jogszabályellenes tüntetésben együtt vesz részt ezekkel, az nem lehet más, csak balszélső.
Aki reakciósként nácizza, és cimkézi a jobbakat, az csak balliberális szélsőséges nézeteket valló lehet.
A reakciósok, Turul, Ergé. Rectionary, mind ilyen. Az, hogy ők minek szeretnének látszani, az legyen kaméleon viselkedésüknek betudható.
De kevésbbé vannak középen, mint a szociknak szvazatot gyűjtő Centrum, vagy a ballibeket támogató MDF. Ezek mind olyan kakukktojások, mint a Reakció, csak szélsőségek nélkül. A rekciósok azonbal a paletta balszélén, a szélsőségesek között helezkednek el. Nézeteik, viselkedésük, és megnyílvánulásaik alapján. Lásd feljebb.
SZDSZ és gyurcsányi szimpátia, közös megmozduléások, egymás elismerése, a másik oldal nácizása stb. Rekció = szoc-lib szélsőségesség.

Oblomov 2008.04.14. 20:50:08

"Persze az más kérdés, hogy a Reakció stábja talán azt gondolta, hogy ezzel az akcióval csapnak egy kis hírverést maguk körül".

... ez mondjuk ki van csukva.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.04.14. 20:50:21

grupi b..meg, fél évig ott kommentelgettél,és csak most jött a megvilágosodás? Ha már a címkézésnél tartunk, akkor meg rögtön szélsőbal. Ahelyett, hogy átgondolnád...

Azoknak akiknek még nem esett le: a póloboltos tüntetés fricska volt, az álszent hülyeség (Tomcat) kifigurázása.

Mndjuk TGM-nek se esett le, nem csodálkozom..

Carnivora (törölt) 2008.04.14. 21:29:37

nem véletlenül ilyen nézettségeket produkál ez a hiteles adó :D:D:D

rajcsányi.gellért (ergé) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.04.14. 21:30:15

grupi, ne légy barom. ezt a pólót osztogattuk a Hollán utcában:

reakcio.blog.hu/2008/04/11/3_az_1_ben_villamcsodulet_flash_mob_bejelentetlen_demonstracio

eljut a tudatodig, hogy miről szól a felirata?

Carnivora (törölt) 2008.04.14. 21:35:50

bazalttufa 2008.04.14. 20:50:21

biztos a kurucról tájékozódik, mint a tv2 szerkesztői , és még azt mondják a kuruc.info egy jelentéktelen lapocska ...

Carnivora (törölt) 2008.04.14. 21:36:37

ergé 2008.04.14. 21:30:15

Ne terheld már szegény fejecskéjét ilyen súlyos információkkal ... :D

Sloane (törölt) 2008.04.14. 22:32:47

Tudtam, hogy nem csak öntelt, de mellé még rettentően sötét is a Jakupcsek, de ennyire? Úgy látszik hetente tudja alulmúlni a legrosszabb várakozásaimat. Lassan önálló ketrece lehetne az állatkertben.
Nem tudom miért erőlteti a tv2 ezt a félművelt bányarémet: gyakorlatilag minden műsorral befürdik.

Bad Joe 2008.04.14. 22:48:26

Jellemző a TV2-re, hogy csak a tájékozatlanságuknak köszönhető, hogy most az egyszer igazat mondtak...

Bár mostanában volt egy-két jó dobásuk is, pl. azon nagyon csodálkoztam, hogy vágatlanul leadták, ahogy Tomcat porba döngöli Szanyit.

Kedves reakciósok, ha a pólófelirat első sorát komolyan gondoltátok volna, akkor a másik oldalon kellett volna tüntetni. Ugyanis származása miatt az eset kapcsán egyetlen egy embert ért hátrányos megkülönböztetés, a jegyvásárló lányt...

átlátó 2008.04.15. 00:56:41

Mivel minden bőr le lett rántva a "mi" Gabriellánkről, nekem nem maradt már csak a felkoncolása.

sukkker 2008.04.15. 01:51:19

No, még sosem szóltam ehhez a bloghoz, de most...! Jakupcsek tényleg fasz, de nem csak ő, hanem a szerkesztő is, aki nem látja el alapvető infókkal. Amúgy a Reakció jelen pillanatban az ország legjobb havilapja, ilyen megnyilvánulásoknál mindenképp többet érdemele. Egyébként régebben Tomcattel TótaW is jóban volt, legalábbis beszéltek. W írta Tomcat Droidzóna című könyvének előszavát.

0xFFFF 2008.04.15. 06:24:04

...de most tótawé komcsi pénzen él. Látszik is a posztjain.

hulyemagyar 2008.04.15. 07:04:33

Bad Joe 2008.04.14. 22:48:26

"Ugyanis származása miatt az eset kapcsán egyetlen egy embert ért hátrányos megkülönböztetés, a jegyvásárló lányt..."

...és te ezt minden fenntartás nélkül, szóról-szóra elhiszed!? Ne röhögtess!
Balfasz vásárló már balhézott, üvöltözött és beírt azért a panaszkönyvbe, mert a t-mobile üzletben vásárolt kihangosítóját a pannon boltban nem cserélték vissza.

S. Annyi 2008.04.15. 07:27:30

Jakupcsek menjen vissza inkább a kakiszexhez, az anális szexhez. Kérdezgessen embereket arról, hogy nyelte-e már le valakinek a vizeletét, dugta-e meg az anyját, fogadott-e el pénzt szexért, stb, stb. Ahhoz ért.

marosy 2008.04.15. 07:44:39

Prozelita kurva a magyarellenes adójával együtt. Gyurcsány seggét már tisztára nyalták. Ez a "mértékadó" média.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.04.15. 07:46:43

Nekem baszik lejátszani a videjót... :(((
Pedig imádom a felkészült riportereket.
Kevencem Bombera Krisztinától:
- Miért van vérhiány?
- Nincs vérhiány.
- És nem kellene többet fizetni a véradóknak? Egyáltalán, mennyit fizetnek most a véradóknak?
- Nem fizetnek a véradóknak.

gonosz1hal 2008.04.15. 08:21:49

Jobb vagy bal... kérem, ki a fenét érdekel ez már nálunk? Ezt a teljesen jogos vélekedést tette most a TV2 műsorszerkesztési alapelvvé.

Milyen szép is lesz ezentúl, amikor a Tények című celebhíradó nem vesz tudomást az adott párt öndefiniált (ezért hazánkban eredendően hamis) politikai preferenciáiról!

Paranoid Android2 2008.04.15. 08:31:22

Ez a bűn (is) magában hordja a büntetését. Aki kertévét néz az ezt kapja.
Egyébként meg magyarországon a szélsőhülyék állnak szembe a kevésbé hülyékkel, a nem hülyék már ezer éve kiszorultak a közéletből.

grupi 2008.04.15. 17:02:53

Kedves bazalttufa! Állításod nem valós, mert 1; - nem kommentelek féléve a reakció blogon és főleg nem múlt időben;
2; - mert nem most jött a megvilágosodás.

Hogy tudd: korábban UFI előfizető voltam, majd vettem a lapot. Amikor az történt ami a Magyar Narancsnál már előfordult, akkor nem is vártam mást. A Bálint sem véletlenül távozott. Tehát nincs igazad, mert nem most és nem Te találtad fel a spanyol viaszt.
Ergé
1; - már felcímkézte a jobboldalt a náci jelzővel saját szántából;
2; - kiállt és közzösséget vállalt gyurcsótánnyal, miközben szavai ellenkeznek cselekedeteivel, s össze-vissza vagdalódzik. Tettei sokkal szóbeszédesebbek, mint egyéb megnyílvánulásai. ebből a szempontból tök mindegy, hogy mi van a feliraton, vagy hova pozicionálja magát, ha Hitleri karlendítést tesz, és az SZDSZ, MSZP vezéreivel közösen, illetve velük együtt demonstrál egy hülyeségen, törvénysértő mód.
Mert a szocliberalizmus zászlaja alatt és Ergé szélsőségei között a baloldalon ez is megfér. ez marad szélsőbaloldaliság, és ahogy ő említi náci-zmus.

És akkor most a TV2-ről meg műsoráról és vezetőjéről, irányultságáról nem is beszáéltünk.

Civil a palyan 2008.04.15. 21:12:57

Nem értem ám, miről van itten szó:

anno az MSZMP üdvözölte az Amerikai Kommunista Párt kongresszusait: akkor az USA kommunista ország volt? Mert ha GYF megjelenik egy nyilvános rendezvényen, az azt jelenti, hogy le is nyúlta azt? Tehetnek erről a szervezők? Megkérték, hogy maradjon távol, de hülye lett volna nem kihasználni ezt a lehetőséget!

Azért mert Nobilis hagyja, hogy sajtótermékei bal és/vagy jobbközépre pozícionálják magukat, akkor ő bal és/vagy jobboldali vagy "csak" üzletember?

Több kérdésem nincs! :)

Bad Joe 2008.04.15. 23:13:15

Kedves hulyemagyar!

Elhiszem. Örülök, hogy néhány vidám percet szereztem neked ezzel.

grupi 2008.04.16. 18:10:02

A média (lásd akár reakció)- érthető okokból - nem tud túllépni a pénteki eseményeken. Önjelölt ellenségeink próbálgatják az "új határokat", amit a provokációjukra adott látványos válasz jelölt ki. Belekeverik a holocaust-emléknapot, pedzegetik, hogy mégiscsak ők voltak többen, elvégre mégiscsak ciki, hogy nem, de minduntalan a tények falába ütköznek. Köreiket rémülettel tölti el a tény, hogy most már nem egyszerűen sokan utálják, hanem széles körű megvetés övezi őket.(Lásd TV2.) A jól bevált panelek, a fasisztaveszéllyel riogatás, a történelmi ismeretek hiányáról való sápítozás már nem hull termékeny talajra. És ott van előttük, ahogy még sokáig ott is lesz, a Hollán Ernő utcában hullámzó hatalmas, de fegyelmezett tömeg. Nem csürhe, és nem csőcselék, hanem a magyarok.

Kezelhetetlen számukra az a helyzet, hogy nem zsidózott senki. Ellenben ők még mindig náciznak (lásd Ergé, Turul, Reactionary cimkézése és véleménye,)itt-ott. Ha máshogy nem, csak szőrmentén. S kezelhetetlen számukra, hogy a közvélemény már nem veszi ezt be. Kitelt a becsület, nincs tovább. A nácizás nem más, mint a cionisták zsidózása.
süti beállítások módosítása