Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

700 milliós veszteséget termel a Magyar Hírlap

Veszteség

2008. április 11. 10:56 szabóZ 40 komment

Bayer Zsolt már az Iwiwen toboroz előfizetőket vagy legalább vásárlókat a Magyar Hírlapnak, miközben Széles Gábor nagy tervei szépen csendben elhaltak. A vidéki lapokról szőtt álmok után, a Somogyország például az indulás után alig fél évvel megszűnt, az online kiadás ugyan még ott van a neten, de inkább már csak üres váz az, nem hírportál.

A Comment:com megbízható információi szerint ráadásul minden várakozást alulmúlóan rossz évet zárt tavaly a Magyar Hírlap, az előfizetők száma 4000 alá csökkent, és a szerkesztőség fél milliárd forint körüli bevétel mellett több mint 1,3 milliárd forintot költött.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miaszosz 2008.04.11. 11:31:56

Hogy-hogy megszűnt? Ezt nem értem. Amit én kapok a postaládámba, az is Somogyi Hírlap, már jópár éve... A lapnak egyébként ha jól tudom a www.sonline.hu a webes változata.

Xmas 2008.04.11. 11:39:59

Feltételezem itt a www.somogyihirlap.hu -ról van szó.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.04.11. 12:05:43

SzabóZ úr megint megcsillantotta felszínes médiaismeretét!
Szélesnek Fejér megyében és Csongrádban volt helyi napilap-próbálkozása.

Somogyban nem. Az Axel-Springer helyi napilapjának weboldalát tetszett belinkelni! :)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.04.11. 12:08:46

A SzabóZ szerint megszűnt Somogyi Hírlapról itt lehet olvasni:
www.axelspringer.hu/index.php?apps=rovat&rovat=199

:)))

Csimasz 2008.04.11. 12:10:57

Ugy latom leragadt mindenki a Somogyi Hirlapnal...szokas szerint.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2008.04.11. 12:17:57

Csimasz: annyiból nincs igazad, hogy ha egy médiával foglalkozó újságíró leír egy ilyen marhaságot, akkor mennyire hihetőek az egyéb információi?
Arra nem vette a fáradságot, hogy a belinkelt oldalnak megkukkantsa az impresszumát.

De, hogy ontopic legyek: kiváncsi leszek, hogy Széles papa meddig finanszírozza ilyen konstrukcióban a MH-t, nomeg az Echo Tv-t... Rossz hír, hogy neki ez a 700 milka azért kigazdálkodható összeg.

bugijakab 2008.04.11. 12:31:42

nem a somogyi hírlap szünt meg hanem a somogyország(ez volt Széles próbálkozása)
viszonylag sok előfizetővel nyitott,lett volna itt igény egy jobbos lapra,de egyszerűen s z a r volt az újság+nem volt reklámozva+nem volt megoldva a terjesztés,kézbesítés.

TD223 2008.04.11. 13:01:06

Engem az érdekelne, hogy miért kap a Népszabadsag annyi állami támogatást, hogy minden reggel ingyen osztogassanak ujságot pl a Petőfi híd budai hídfőjénél.

bierkamp 2008.04.11. 13:03:10

Taps! Jaj de yóóóóó! Széles is a jobbos szar lap is döglődik..és csak fogy a pénze a szarházinak!
Már a bebutitottak se olvassák??????Nah akkor jön a "narancsos" bukta:))))

TD223 2008.04.11. 13:06:00

Ki vesz újságot, ha a neten elolvashatja. A bebutítottak Népszabadságot olvasnak, meg hasonlókat.

nagyzsé 2008.04.11. 13:11:42

a probléma ma az, hogy aki tud ujságot írni az nem tud terjeszteni, ez is egy szakma és egyre kevesebb a profi és egyre többen gondolják hogy ezt tudják csinálni. Az a baj, hogy a Széles is amatőr terjesztőkkel kezdett, a nagyarcú újságírók pedig azt gondolják elég ha Ők írnak és csak tódulnak az olvasók,

fromme 2008.04.11. 13:17:13

Én körülbelül 1988-1989 óta vettem, illetve később kaptam meg mindennap a Magyar Hírlapot. Amikor még vásárolgattam és nap közben nem volt időm az újságost felkeresni, akkor lementem - az abban az időben még éjjel is nyitvatartó - Blaha Lujza téri aluljáróban lévő hírlapárushoz. Amikor megjelent a lap CD-ROM változata, azokat a példányokat is részben megvettem, részben megkaptam. Az elkötelezettségben nem volt hiba nálam.

Aztán az elmúlt időszakban kezdett zavarni a lap nyelvezete, több rendkívül jó publicista kikerült a lapból, az egész egy fura katyvasszá változott, vagy ami még olvasható volt benne az rendkívül unalmasan lett megírva.

Az elmúlt év végén már végképp meguntam, hogy még a cikkek címeit is le kell fordítanom, vajon mit is jelenthetnek, és év végével lemondtam az előfizetést.

Mit tesz Isten, december 31-el le is váltották a főszerkesztőt. Nyilván nem az én előfizetésem lemondásának volt ekkora jelentősége, de ki az aki tudja mi történik a spirituális világban.

Érdeklődök, attól, aki még olvassa a lapot, történt valami változás az első negyedévben?

fromme

Kandabula 2008.04.11. 13:18:40

Miután minden tehetséges ujságírót kirúgott, ez az "eredmény" várható volt. Az újságja - véleményem szerint - olvashatatlan.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.04.11. 13:21:11

Széles ott qrta el a Magyar Hírlapot, hogy nekiállt egy második Magyar Nemzetet csinálni belőle.
Ha már mindenáron az újságbizniszben akar érvényesülni, akkor csináljon egy színvonalas jobbos napilapot. Még vásárolnék is hetente párszor belőle. De amíg Bayer a húzóemberük...

gp 2008.04.11. 13:26:57

off: TD223, mióta osztogatnak N.szabit a Petőfi hídnál? 2 éve végeztem BME-n, szóval naponta jártam arra és akkor még ilyennel nem találkoztam (hála az égnek:))

on: szerintem Széles nem az az ember, aki kardjába dől és hagyja "veszni" a terveit.

egymilliopicikrisztus 2008.04.11. 13:30:55

Majd akkor szóljatok, ha Széles úrnak nem lesz mit a kenyérre kennie! Akkor majd sajnálkozom.

jazzcool 2008.04.11. 13:31:59

Széles fut a pénze után, 2002-ben és 2006-ban is rengeteget invesztált a neki szimpatikus párt kampányába abban a reményben, hogy ez majdnem különféle, pld buszmegrendelésben megtérül. Most már nyilván 2010-re spekulál, addig finanszírozza a lapot, ha bejön a számítása, lesz sok hirdetés a lapban, plusz üzleti megrendelések. Amúgy még az idén Deberecen nagy eséllyel tőle rendel majd autóbuszokat....

gp 2008.04.11. 13:31:59

azért Urak nem attól színvonalas egy lap, hogy nem jobb oldali. Fromme Úr, "zavart a lap nyelvezete" :D , a mérleg nyelve átbillent egyik oldalról a másikra, azért zavart. ennyi

kispufi 2008.04.11. 13:33:34

Magam is jobban csíptem, míg afféle Reakció (v. Heti Válasz)-íze volt, napilapban (akinek ez bűn, bocássson meg, de nem TWA vagy Para-Kovács hináyzik nrkrm...), most viszont olyasmi lett, mint a gondola.hu, annak erényein túl annak hibáival is, bár szerintem még így is vannak jó dolgok benne. Az Ahogy tetszik, a hétvégi melléklet pedig egyenesen remek.

cbc 2008.04.11. 13:41:52

A tragédia az, hogy mindkettőt lehetne jól csinálni, ehhez képest mindkét orgánum a Hír Tv - MN vonalon sem szalonképesek gyűjtőhelye.

Az Echo TV teljesen érdektelen, belterjes, pedig jó gazdasági csatornát lehetne belőle csinálni. Most inkább ilyen szánalmas, "mi csak azért is kimondjuk adó". Az Echo induló stábjából amúgy azóta már szinte mindenki eljött. Érdemes még megemlékezni a Vital TV-ről, szerintem az a legkevésbé nézett csatorna hazánkban :)

Az MH meg no comment, múltkor hívtak akarunk e hirdetni, hát nem akartunk...

gp 2008.04.11. 13:44:57

"mindkettőt lehetne jól csinálni" - relatív, kinek "jól"? Én a munkámat jól végzem, de a konkurencia ennek biztos nem örül, ergo, szerintük nem "jól" csinálom :)

aDoayen@HWSW 2008.04.11. 13:54:13

ebben inkább az a felháborító, hogy 4000 előfizető+random akármennyi ad hoc olvasó mellett 500 milliós bevételre tettek szert, míg egy ennek több tízszeresét produkáló online felületnél (a legnagyobb párat kivéve) ez elképzelhetetlen, ahol ráadásul hatékonyabb hirdetési formák tömkelege áll rendelkezésre.

analfabéta 2008.04.11. 15:17:41

Somogyországhoz: az írjon aki tud is valamit. Tegnap vettem. Rá van írva: hetilap. Eheti. Táhát van. Interneten nem is volt. Somogy Hírlap: napilap. A kiadó széles hálózattal rendelkezik, de nem Széles. Egyéb kérdés? Ha tudok válaszolok, csak ekkora sületlenségeket ne írjunk má....

fromme 2008.04.11. 15:21:08

Tisztelt p!

Enyhe inszinuációt érzek az Ön által leírtakban.
Engem nem érdekel jobb- vagy baloldali egy lap, csak az, hogy megfelelő színvonalon legyen megírva, hiteles információkat tartalmazzon. Aztán majd én eldöntöm mit kezdek azzal az információval, mennyire fogadom el, vagy értékelem át a lapban elhangzottakat.

Hosszú éveken keresztül három napilapot vásároltam (Magyar Nemzet, Magyar Hírlap, Népszabadság). Aztán egyszercsak a Magyar Nemzet - hogy finoman fejezzem ki magam - mintha megváltozott volna, és az elmúlt időkben a Magyar Hírlap is. Maradt a Népszabadság, de nem kezdtem új napilap vásárlásába.

Csak halkan mondom, annak idején a Hitel című hetilap létrehozásában is részt vettem, a Püski kiadó megalapításában is segédkeztem. De miért is kell (kell?) bizonygatni valamilyen elkötelezettséget, miért nem elég önmagában az, amit leír az ember?

Amikor annak idején létrejött a Napi Magyarország, vagy az Új Magyarország - már nem tudom, melyik volt előbb - néhány számot még meg is vásároltam belőlük. De már akkor zavart e lapok koncepciója - az emberek nem tudják mi lenne a helyes vélemény, mondjuk meg nekik. És elkezdték megmondani olyanok, akik nagyon is hiányában voltak az újságírói kvalitásoknak, sokszor még morális deformációk is tetten érhetőek voltak. De akkor még ott volt választási lehetőségként a Magyar Nemzet, vagy a Magyar Hírlap. Ne legyen félreértés a Népszabadságot is a rendszerváltás óta jó lapnak tartom, de ebben az összehasonlításban az egy másik kategória.

Én azt mondtam e lapokról (ÚjMao/Napi Mao) az a probléma, hogy az újságíróik szerény képességű emberek, nem tudják pontosan, megfelelő színvonalon kifejezni magukat és ezért az állandó görcs, ami az olvasó felé már valami eltorzult indulatként jelent meg. Soha nem mondtam, hogy ez stílus szándékos náluk. Hát mára az érintettek már belerozsdásodtak ebbe a szerepbe rendesen, talán ki se tudnának bújni belőle.

Aztán nagy változás történt a Magyar Nemzetnél. Volt egy ismerősöm, aki azt mondta: ő semmit nem vett észre! Hát ez a baj.

Zavar egy lap nyelvezetében ha unalmasan van a cikk megírva, ha - ismerve az eseményeket - meg kell fejteni, miről is szólhat a cikk, ha - nem ismerve az eseményeket - az előbbiek miatt már eleve kétkedéssel kell kezelni a leírtakat, ha képtelen az újságíró kifejteni a gondolatait, mert állandóan ökölbe rándul a keze és a cikkekben is csak ez az eltorzult indulat és állandó ökölrázás jelenik meg.

Nagyjából ennyi.

fromme

fromme 2008.04.11. 15:25:02

ez stílus = ez a stílus

pardon! kimaradt

speciel 2008.04.11. 15:37:49

Mexakad a szívem....

BushDoctor 2008.04.11. 16:02:15

fromme > abszolute igazad van, gratula, végre egy objektiv, érzelmektől mentes hozzászólás !
.
Többiek meg : essenek egymásnak rohadtjobbosrohadtbalos. Hajrá!

morpho 2008.04.11. 16:07:39

A Magyar Hírlap alkalmatlan noném újságírók szedett-vedett gyülekezete,akikkel nem az a baj,hogy jobboldaliak,mert az magánügy.A gond ott van,hogy nem tudják egyeztetni az alanyt az állítmánnyal,az egyes számot a többes számmal,a tények és a számok között pedíg szelektíven mérlegelnek.Valamint ott dekkol a volt Népszabadságos Bajer"antiszemitavagyok"Zsolt.Egy ilyen alkalmatlan lúzer bandának még munkanélküli segélyt sem adnék,ez a fasz Széles meg 700 millát költ rájuk.Végülis mindenki azt csinál a pénzével,amit akar.

tevez 2008.04.11. 16:24:18

Az biztos, hogy megfelelő intelligencia és politikai tájékozottság hiányában nehezen olvasható és érthető a napilap. Ennek az Urak valószinüleg hiányában vannak, mert a véleményük mindenről árúlkodik, csak arról nem, hogy rendszeres olvasói az újságnak. Persze ezzel a "szinttel" inkább hozzá se fogjanak a lap forgatásához!!

gp 2008.04.11. 16:50:56

egyet értek tevezzel

kaleksz 2008.04.11. 17:00:54

Hosszú évek óta jár nekünk a MH. Annak idején emlékszem ez volt a leghatalmasabb újság amit láttam. Akár egy példánnyal le lehetett takarni egy teljes szobát. :)
Na de ez már régen volt. Azóta olvasom is. Vagyis csak olvastam. Amióta teljesen egyoldalú lett az újság (azt hiszem nem kell mondjam milyen), azóta nem olvasom, legfeljebb átlapozom.
A lapot nagyon sajnáltam amikor a kiadó kifarolt alóluk és emlékszem, hogy a Népszaván keresztül köszöntek el.
De abban biztos vagyok, hogyha tudták volna, hogy a "megmentőjük" ezt műveli az újsággal, akkor inkább hagyták volna veszni.

bugijakab 2008.04.11. 17:33:27

Analfabéta!
kb fél éve indult a somogyország NAPILAP,ami sajnos az érdektelenség miatt,ezekszerint már csak hetilap.
hidd el TUDOM!Tudom milyen gyenge volt h milyen balfasz módon terjesztették és kézbesítették.
Reméltem pedig h a helyi újságnak a balra húzó somogyihírlapnak,lesz egy fasza jobbos alternativája.
Nem jött össze.

eLzsÉ 2008.04.11. 23:44:11

4000 előfizető azért nagyon durva.
Ha belegondolok, hogy mennyi fideszes önkormányzat, pártszerv van az országban, akkor érdekes megtippelni, mennyi valódi előfizetőjük lehet...

grupi 2008.04.12. 08:29:23

Mi ezen most a hír?

A Népszav lélegeztető géppel üzemel. Olyan, mint Toller. Létzezik, mert életben tartják.
A Népszabadság is mesterséges termékenyítés nyomán létezik, támogatás nélkül veszteséges, és élettelen, életképtelen lenne. Csak az olyanok vinnék, mint a Horn Gyuszi, mert annyi avalós tartalom benne, mint most az öreg pufajkás-vodkás gyilkosban.
ha nem kötelezőn vinnék az egytemekre, a Malévhoz, vagy az IC-kre, egyes szocionista szállókba, akkor még akkora sem lenne a mesterségesen felduzzasztott példáányszáma, mint ma.
Ki a szart érdekel mindez? Az a fontos, hogy Teller melyikben ír cikket vagy nem?

Kandabula 2008.04.12. 11:17:18

Szegény Toller, szegény Teller...

analfabéta 2008.04.12. 14:43:47

bugijakab! Örültem a lelkesedésednek. Egyet tudok érteni azzal, hogy helyi szinten ellensúlyozni kell a nyomtatott sajtó tekintetében (is). Terjesztésről hallottam. Furcsa, hogy hetilapként egyre több helyen találkozom vele, napilapként standról nem tudtam megvásárolni. Igazán hasznos volt az az időszak, amikor 2 megyei napilapot tehetett egymás mellé az ember, érdekes következtetésekete lehet levonni. Hitelességről, felkészültségről és a tollak minőségéről. Mielőtt valaki azt hinné, magasztalok, megjegyzem: bizony váltakozva ítéltem a pontokat. Kár, hogy most már nem tehetem. Be is szűkül hamarosan a látóköröm:)

Takácsatka 2008.04.13. 18:30:34

Érdekes, hogy készpénznek veszítek a 4000 alatti példányszámot. Pedig ez lehet egy vaskos kacsa is, elvégre a Magyar Hírlap ellen most össztűz indult.

Yeto 2008.04.14. 21:34:39

"Érdeklődök, attól, aki még olvassa a lapot, történt valami változás az első negyedévben?"

Nem, hozzánk még mindig jár a céghez, egyre szarabb... illusztrációnak ellentmondó szöveg, nyelvtani és helyesírási hibák tömkelege stb. Pedig szeretnék már végre egy konzervatív újságot olvasni, amely nem úgy próbál megfelelni ennek a kritériumnak, mint az MH (nem sorolom fel hogy, felettem megtették).

Sötét korom 2008.06.19. 11:07:33

Ez elég szomorú téma.

Valaha én is előfizettem a MH-ra (kicsit támogatásképp, amikor a szerkesztőség tulajdonába került), de amikor SZG megvette, lemondtam. Ugyanis ismertem SZG ténykedését az Ikarus felszámolásában és emiatt semmiképp nem akartam támogatni.

Az meglepett, hogy ilyen újságot csinál(t).

Fogalmam sincs, miért foglalkozik ilyesmivel, mert ennél nagyobb antireklámot el sem tudnék képzelni neki.

Pszichiáter tudná megmondani, de mintha néhány ember kifejezetten arra utazna, hogy (minél jobban) utálják. Lehet, hogy ez élteti?
süti beállítások módosítása