Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Fábry nélkül is van Showder

Showder Klub

2008. április 07. 15:43 -sg- 94 komment

A kereskedelmi tévék úgynevezett vicces műsorai eddig leginkább a Fábry-Heti hetes-Irigy Hónaljmirigy tengelyen mozogtak, miközben borzalmas próbálkozások buktak meg látványosan, legutóbb a feltámasztott Szeszélyes évszakok. Oké, ezek közül a Fábry vezette Esti Showder olykor tényleg vicces, de mostanában az sem a poénok, hanem a balhék miatt volt emlékezetes. Viszont Fábrytól egy nagy erényt nem lehet elvitatni: az elmúlt években sorra megmutatta, kik azok a fiatal humoristák, akik bedolgoznak neki. Nyolc-tíz perces stand-up comedyk erejéig átadta a pódiumot az utánpótlásnak, és ebből többnyire igen vidám blokk sült ki (aki nem hiszi, keressen utána a YouTube-on).


A Showder Klub nevű rovat most is az Esti Shodwer talán legnépszerűbb része, törvényszerű volt, hogy valakinek eszébe jusson, ebből akár önálló műsor is lehet. A szereplőgárda adott – a Dumaszínház a rádiókabaréban is bizonyított társulata –, a műsorstruktúra egyszerű, egy etapban több adást is fel lehet venni, csak a kamerákat kell odatolni, ahol a vicceket mondják. Inkább az a meglepő, hogy idáig tartott, amíg a Showder Klub saját pályára állt. Talán a stand-up comedy korábbi tévés megjelenései – a felemás sikerű Mennyi? 30!, vagy hogy RTL-es példát mondjak, a műbotránnyal fárasztó Emberek a Holdon – miatt fenntartásai voltak a csatornának a műfajjal szemben. Akárhogy is, a Showder Klub ezentúl minden hétfőn Fábry nélkül jelentkezik nagyjából egy órában (egyelőre persze nem főműsoridőben, csak Győzike után). Volt szerencsém látni az első két adás felvételét, és olyat csináltam, amit kertévés showműsort nézve nagyon régen: őszintén röhögtem, sokat.

A koncepció egyszerű: egy bemelegítő ember után fellép egy házigazdaszerepben tetszelgő humorista, aki további három kollégát konferál fel a műsor alatt, közben a közönség ehet-ihat. „Olyan ez, mint Hamlet a Burger Kingben” – mondja a bemelegítő ember (vagy ahogy pornós hasonlattal nevezi magát, a „felszopó”), Litkai Gergely, aki régóta és nem véletlenül stabil háttérembere a hazai stadup-szcénának. A hasonlat sántít, mert a Burger Kingben nem lenne 800 forint egy korsó sör (a műsort egy méregdrága étteremben vették fel, aki jegyeket akar venni a műsorra, készüljön fel erre) és szerencsére a fellépők is szórakoztatóbbak, mint a dán királyfi monológjai.

Az első két adás házigazdái Kiss Ádám, illetve Hadházi László, előbbi az elmúlt években tűnt fel, utóbbi már a Mennyi? 30!-ban is nyomta. Mindketten a megbízható középszer képviselői, kis adagokban teljesen elviselhetők, de már a felvétel elején érezni, hogy nem ők fognak a legnagyobbat szólni. Az első igazi nagyágyú Kovács András Péter, aki különösebb koncepció nélkül kommentálja a közelmúlt politikai és celebügyi eseményeit, de azt jól teszi. Az utána következő Beliczai Balázs hálátlan műfajt űz: politikusparódiákat ad elő egészen zseniálisan, de ő a legjobb Baló György-imitátor is. A másik adásban Bödőcs Tibor és Kőhalmi Zoltán a két húzónév. A búcsúszentlászlói Bödőcs sem kíméli a politikusokat, de otthoni élményeivel jobban bünteti a rekeszizmokat (megtudjuk például, milyen a disznóvágás tükörjégen). Kőhalmi pedig messze a leghitelesebb humorista Hofi óta, a Szigeten is elképesztő műsort adott, nem titkolom, hogy nekem személyes kedvencem (talán azért, mert én is vidéken ÉS panelban nőttem fel). Végül a két műsorba egy-egy gyengébb előadó is jut: Szupkay Viktor az olcsó humor képviselője, a műsor legkínosabb pillanatai azok, amikor a női hónaljszőrrel viccelődik. Lorán Barnabást pedig láthattuk már ezerszer, ahogy autóhangokat utánoz – a felvételen kiderül, hogy poénírásban már korántsem olyan tehetséges, mint a Trabant imitálásában.


Három (a házigazdával együtt négy) fellépőből egy gyengébb – jó arány egy showműsorban, és kivételes vágói tehetség kellene ahhoz, hogy a felvett poénokból rossz műsor álljon össze. Egy korhatárkarikás tévéműsor persze soha nem lesz olyan felszabadult, mint egy dumaszínházas előadás – a fellépőknek is le kell győzniük lámpalázukat, Kőhalmin is lehetett érezni, hogy izgul –, de a Showder Klub fontos lépés a stand-up comedy hazai tévés rehabilitációjában. Ha a színvonal marad, sokan átszoknak majd a Heti hetesről, aztán jöhet a főműsoridő, és a műfaj külföldi mintára továbbfejlődhet a tévés mutációk felé. Az Amerikában népszerű roastnak például a Showder Klubban is lenne helye – ez az, amikor egy meghívott vendéget (gyakran egy egyébként fellépő humoristát) a fellépők szénné égetnek, és rögtön pikánsabb az adott celeb cikizése, ha a közönség látja az illető reakcióit. Lehetne kezdeni például Kiszel Tündével, ha már minden második fellépő monológjában előkerült a neve.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulyaszoli (törölt) · http://gulyaszoli.blog.hu 2008.04.07. 16:04:49

Végre egy jónak ígérkező kertévés műsor, én ma mindenkit térítettem, hogy nézze, remélem nem fogunk csalódni.

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.04.07. 16:07:05

Hiába, mégiscsak ott van náluk a jövő. Beliczai, KAP, Kőhalmi, Bődöcs és még sorolhatnám számtalanszor megmutatták már, hogy menyire tehetségesek. Litkai meg maga a zsenialitás, ha jó hangulatban van. Ez asszem kötelező műsor lesz.

Szigeti József 2008.04.07. 16:09:24

Am it Fábri csinál az nem kabaré hanem atrágárságok csúcspontja,elkellene tünnie a képernyőről.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.07. 16:16:55

Nagyon érdekelne, de pont szembe megy a numb3rs-szel, amit viszont mindig nézünk, és a felvétel se jöhet nagyon szóba, mert csúsztatva nézzük már az NCIS-t is előtte (a kiskorúak elaltatásának függvényében), és sajnos bármilyen szuper is a kütyü otthon, pufferből csúsztatva lejátszani IS, meg más csatornáról felvenni IS egyszerre még az se tud.

Érdekes logisztikai feladat.

Yeolde 2008.04.07. 16:26:12

A Roast-ból szvsz csúnya személyeskedés lenne, nem hiszem, hogy fel van erre készülve a társaság.

Árpi 2008.04.07. 16:31:27

Fábryval az a bajom, hogy olyan nagyon polgárinak akar látszani, hogy közben annyira alpári stílust enged meg magának, amilyent az általa álmodott polgári időkben még a legocsmányabb szájú kocsisok is csak egymás között engedtek meg maguknak. Adja a "polgárt", miközben a leglumpenebb prolik színvonalát hozza. A műsorát már réges-rég csak azért érdemes megnézni (amikor épp érdemes), mert gyakran valóban nagyon érdekes személyiségek a vendégei. Sajnos ennek ellenére sem mindig jön össze jól a dolog, mert Fábry annyira egoista és magamutogató, hogy legtöbbször kínosan ügyel rá, hogy ő szerepeljen, ne a vendége.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.04.07. 16:33:23

Szigeti József, ok, fogmosás és szundi.
kurva unalmas már ezt hallgatni, tényleg nem lett jobb fábrisanyi, mint 10 éve volt, de már akkor sem volt kevésbé trágár, nem tom ez mért csak most tűnik fel soakaknak.
vagy valaki mondta, hogy most ezt kell mondogatni?
ja, és még off is

Papabocs 2008.04.07. 16:34:28

Kőhalmi verhetetlen. Bödöcsöt meg láttam élőben. Hihetetlen jól tud improvizálni! Fábry meg Farkasházy sehol sincsenek! Szerintem.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.04.07. 16:35:14

fábry a mennyi 30ban iszonyatosan vicces volt, amikor elmesélte, hogy angliában hogyan kakkantott csobbanós vécében.

de úgy, hogy egyszer sem mondta ki, hogy szar.

Papabocs 2008.04.07. 16:36:22

Persze Hofi után nincs élet!!!!!! Ő volt a legjobb!!!!!

rizla 2008.04.07. 16:37:12

"Hiába, mégiscsak ott van náluk a jövő. Beliczai, KAP, Kőhalmi, Bődöcs és még sorolhatnám számtalanszor megmutatták már, hogy menyire tehetségesek"

utóbbiból nem hiszem, hogy automatikusan következik az előbbi. ebben az országban semmiképpen sem.

utálatos 2008.04.07. 16:39:30

Sajnálatos, de pontosan azért, mert állandóan
dumál, nekem nem szórakoztató, borzasztóan fárasztó, és valójában roppant közönséges.
Én bizony - s a környezetem is - csak örülni tudna, ha végre eltünne a képernyőről, de örökre.

Yakz Corot 2008.04.07. 16:41:18

"és szerencsére a fellépők is szórakoztatóbbak, mint a dán királyfi monológjai."

Akarod mondani: viccesebbek. Nagykirály Bödöcs, de nem egy Shakespeare egyelőre. Aztán ki tudja. :)

execute 2008.04.07. 16:52:08

azért az sokat mond, hogy a dumaszínházasok mégis Fábryt kedvelik, a HetiHetes komcsijaitól (élükön Farkasházyval) viszont hányingert kapnak. Örülök, hogy a retek-klubbon végre lesz még egy ellenzéki műsor.

Békávé 2008.04.07. 16:58:17

execute 2008.04.07. 16:52:08

Sztem ez pont nem így van. A Fábry ad nekik lehetőséget, hogy megmutassák magukat. Ennyi. Amúgy nem olyan rég beszélgettem a Kőhalmi Zolival s ő is sajnálja, hogy a Fábry egyre jobban kezd durvulni és kevésbé hagyatkozik rájuk. Mondjuk ez meg is látszik a műsor szinvonalán...

KopaszMercis 2008.04.07. 16:59:18

stand-up comdey = george carlin

a tobbi mind maszturbalas :)

KopaszMercis 2008.04.07. 17:03:26

execute 2008.04.07. 16:52:08

MUAHAHHAHAHAAHAHAHHA

gaso 2008.04.07. 17:09:03

Hagyjuk már ezt a Hofizást, de komolyan, hogy a legnagyobb meg utolérhetetlen. Nyilván. Más nem is volt. A prolihumor meg egyébként is ultragáz volt, csak a kommunizmus még a saját polgári középosztályát is a munkásrétegből alkotta, azok tapsikoltak ott a nézőtéren.

A Farkasházy Teddy meg pont annyira vicces mint egy fagolyó. Az egyetlen ember aki "a humorából él" úgy, hogy soha, de soha egy vicces félmondata se volt.

gaso 2008.04.07. 17:11:00

Bödöcs-Kőhalmi, riszpekt. Nem kell hozzá kádárjános jóváhagyása, se fábry atyáskodása.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.04.07. 17:14:48

"azért az sokat mond, hogy a dumaszínházasok mégis Fábryt kedvelik, a HetiHetes komcsijaitól (élükön Farkasházyval) viszont hányingert kapnak. Örülök, hogy a retek-klubbon végre lesz még egy ellenzéki műsor."

Persze. A Hócipőbe meg csak a névrokonaik írogatnak. Litkai, KAP, Bödöcs...

úrilány 2008.04.07. 17:26:28

Yakz Corot 2008.04.07. 16:41:18

igen, igen, erre a mondatra én is felfigyeltem...

Spermahajder 2008.04.07. 17:30:35

Tudod Gasolin, csak az a baj az írásoddal, hogy Hofit azonosítod a "prolihumorral", ő ennél sokkal több volt, de talán értened kellett volna, miről beszélt. Minden esetre, egyáltalán felvetni Fábryt Hofival egy lapon teljes tudatlanság és ízléstelenség. Ez nem csak neked szól.

KopaszMercis 2008.04.07. 17:34:10

Fulig Jimmy:
mit akarsz ettol a gezolintol?
aseetugya mifan terem a stand up comedy..

Wolfer 2008.04.07. 17:39:32

Hát én személy szerint igen sok viedójukat láttam és a Dumaszínházban előben láttam őket többször is. Meg kell mondjam, szinte már fájt a nevetés annyira jók voltak. Meglepődve ovlastam Hadházi középkategóriába sorolását. Szerintem ő az egyik legjobb. Bödőcs volt az első nagy név, KAP és Kőhalmi valóban isteniek szerintem is, Beliczai szintén. Csodálom, hogy Fábry engedi/engedte őket szerepelni, 1000szer jobbak nála.

A műsor pedig biztos fergeteges lesz!!

gaso 2008.04.07. 17:47:48

dumaszínházban voltam, videókat is sokat láttam. Hofi majd' összes műsorát láttam tvben, jútyúbon.

hofival egy gondom van, amiről nem ő tehet: ez a hatalommal összekacsintós melóshumor nekem nem magasztosult fel, csak azért mert már nem él. nekem ő a humor zámbójimmyje. lehet hogy kiénekelt 8 oktávot, attól még az volt, ami.

talán értettem miről beszél. talán nem volt olyan nehéz érteni. talán nem kell szeretnem, csak mert divat hofizni még 2008ban is.

skvugdskuvsdiov 2008.04.07. 17:53:43

nemigen szoktam tvzni..fabry is mar eleg unalmas, marcsak hatterzajnak jo:)
de ezt varom, biztos jo lesz.

scsaba1 2008.04.07. 18:01:12

Megnéztem már, hogy jó postot olvasok-e, mert az első tíz kommentben egyből volt két Fábry-gyűlölő hozzászólás.

Hahó! Ez nem a Fábry showderről szól, hanem egy új - és feltehetően sikeres - műsorról.

(Azért milyen egyszerűen működnek az emberek. Elég leírni néhány hívószót akármilyen kontextusban (Fábry, Farkasházy, zOrbán, Gyurcsány) és máris megjelenik néhány habzó szájú ember... :)

dr. Wilbur Swain 2008.04.07. 18:05:33

az egyetlen kötelező program a tévében!!!
már most be vagyok pörögve
KAP, Bödőcs, Kiss Ádám, Beliczai, Kőhalmi for prezident!

Celtic 2008.04.07. 18:06:12

Namost ez mikor lesz? Hatfon, Gyozike utan. De az mikor van? Najo, megnezem a tv-musort...

Jason Gabe 2008.04.07. 18:10:47

Végre egy nézhető műsor...kár hogy olyan soká van.Inkabb nézném Győzike helyett!

Fox888 2008.04.07. 18:16:21

george carlin magasztalásához csak annyit hogy annál az embernél nagyobb ateista proli parsztot még senki sem szart erre a bolygóra és remélem nem is fog.

Fox888 2008.04.07. 18:17:29

Jeff Dunham a király

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2008.04.07. 18:26:23

A nagyarcú, fingós fábry nélkül is már sokkal jobbak, mint a trágár őskövülettel.

propi 2008.04.07. 18:30:28

Már olyan rég van csinálja a műsorát, hogy nagyon unalmas egyre kőzőnségesebb gusztustalan és sajnálom azt akinek ez a müsor tetszik.Azt gondolom jóttenne a rtl. csatornának ha frissitene.Olyan frisitésre gondolunk többen akik vidám vicces és politika mentes müsort csinálnak, hogy az embereknek legyen egy-két órája amikor kicsit kiléphet a mindennapokból. Biztosan lenne a közönséges fs. öntelt müsoránál nagyobb nézetség.

escaper · http://elinnen.blog.hu 2008.04.07. 18:45:31

Nézd sokan és akkor Gőzike helyére kerül. Minden értelemben.

sircharles 2008.04.07. 18:54:43

Én Lewis Black-et is imádom :-)

Tengertánc (törölt) 2008.04.07. 18:55:50

Én speciel Fábry helyett simán el tudnám ezt a műsort. Kb. 10x olyan poénosak és szórakoztatóak és nem nyalják a Fidesz seggét, mint az a vén, balfasz Fábry. Azt meg egyenesen szánalmasnak tartom, hogy minden egyes műsorának első fele azzal telik, hogy vagy trágárkodik, fingik, röfög vagy a bal oldalt anyázza...nagyon izzadságszagú a faszi.Kb. 1 éve már nézni sem bírom.

Dave_hu (törölt) 2008.04.07. 19:05:46

hülyeség lenne Kiszel Tündét roastolni. Attól szép a műfaj, hogy az égetett személyt mindig szeretik és tisztelik, de legalább elismerik a vicces emberek, és ezt el is mondják.

Egy kis lista kit lehetne roastolni a comedy centralos szabályok szerint:

Bujtor István
Vágó István (hosted by Balázs)
Korda György
Havas Henrik

az ilyen tipusú celebek...

Dave_hu (törölt) 2008.04.07. 19:07:27

ja és a műsor oda fog baszni 18-49ben ma este!

laczkó82 2008.04.07. 19:56:07

Dave: Remélem igazad lesz!

KopaszMercis 2008.04.07. 20:04:08

Fox888:

nem kell szegyellni ha nem erted azt, amit a Carlin mond
Jeff Dunham nem rossz... egy ocska hasbeszelo a hulye kis melvinjevel, meg az oreg paraszttal meg a paprikaval, de ahhoz kepest nem rossz. Latszik, hogy lovesed sincsen a temahoz.

Carlin, Richard Pryor, Chris Rock, Eddie Murhpy, Jeff Foxworthy, Ron White, Gabriel Iglesias Jerry Seinfeld, Jay Leno ezek az istenek.. Jeff Dunham tok oke, de egy a jellegtelen sok - comedy central presents kozul, ha nem lennenek a babai meg sem lehetne jegyezni.

Majd ha megneztel 1-et 2-ot ezek kozul eloben, akkor majd erdemben hozzaszolhatsz.. addig is marad neked a fabry.

speciel 2008.04.07. 20:49:29

E. Murphy, V. Smith, Kaufmann és sokan stand up-oltak.
Kemény kenyér, kint állni 1-2 órát, s hinteni az igét egy klimóban (étterem-bár-stb., tökmindegy), a hátban a cipőtalppal.
Ezek a srácok sem rosszak, de nem érzik azt a nyomást, amit említett. Sok sikert nekik. Fábry meg egy fasz.

gilmore 2008.04.07. 21:36:55

Farkasházyval csak az a bajom, hogy nem tud beszélni.

alicecsodaorszagban 2008.04.07. 21:47:11

én is azért dekkolok itt a gépnél, mert nem akarok elaludni, mire kezdődik a műsor.
A múltkor Litkai Gergellyel léppet fel együtt Mogács Dániel. Hát, az a fickó is fergeteges volt.

dmisi 2008.04.07. 21:48:53

silence!
I keel you!

dr. Veér Farkas 2008.04.07. 21:51:44

Gasoline 2008.04.07. 17:09:03

Azzal egyetértek, hogy Fábry meg Farkasházy kb. egy szint, és egyiknek sincs humora. Ráadásul a Szigeten az is kiderült pár éve, amikor Fábry volt a konferanszié, hogy ha rögtönöznie kell, akkor lefagy, kész, game over.

Hofinál meg felhívnám a figyelmedet arra, hogy a rendszerváltás után is élt még vagy 12 évet, és VÉGIG színvonalas bírt maradni. Szóval el lehet felejteni ezt a pártállami humorista ökörséget.
Ráadásul akkor is volt mellette rengeteg humorista, akik azért mind csak tanulhattak tőle. Egytől egyig. Hofi nem egy humorista volt, hanem A HUMORISTA, amilyenből pár száz évenként egy születik egy országban. Ha neked nem jött be, a te humorérzékeddel van gond. Nem kicsi.
Zámbó Jimmy valóban egy nagy nulla volt, kiváló hanggal, de mellé nulla zenei ízléssel. Mintha Mozart csak Zoltán Erika-slágereket írt volna.

execute 2008.04.07. 16:52:08

"azért az sokat mond, hogy a dumaszínházasok mégis Fábryt kedvelik, a HetiHetes komcsijaitól (élükön Farkasházyval) viszont hányingert kapnak."

Igen. Annyit mindenképp, hogy te nem nagyon látsz tovább az orrodnál, és eég rosszul tájékozódsz a világban.

Fox888 2008.04.07. 18:16:21
Mi baj az ateistákkal? Az, hogy veled ellentétben ők gondolkoznak? :-)

KopaszMercis 2008.04.07. 20:04:08

"nem kell szegyellni ha nem erted azt, amit a Carlin mond"

Azért lenne egy fogadásom, hogy te sem érthetsz belőle túl sokat :-)
(Meg itt az angoltudásukkal dicsekvők sem.)
Szoktunk nézni filmeket olyan barátaimmal, akik mindegyike vagy 30 éve tanul-beszél-tanít-fordít stb. angolul (én is). Hát elég sok minden van, amit nem értünk kapásból. És egyikünk sem úgy űzi az angolt, hogy "szükség van rá a diplomához" :-), és mindegyikünk dolgozott-élt pár évet anyanyelviek között, például tolmácsként is :-)

dr. Veér Farkas 2008.04.07. 21:53:56

gilmore 2008.04.07. 21:36:55

Nekem meg az, hogy ennek ellenére mégis akar, és nem veszi észre magát, hogy már mindenki unja a süket, száraz, humortalan dumáját.

Nem tudom, ki az a fasz, aki még mindig nem rúgja ki a Heti hetesből. Nélküle egész nézhető műsor lenne.

GGG77 2008.04.07. 22:07:53

Fábrynál az a leggázabb, amikor minden 4. adásban elővesz valami fideszes, orbános "poént" is, úgymond az egyenlősdi kedvéért. Közben ott van az arcán, hogy "Bovs, Viktor, de tudod, muszáj néha..."
Hányás.

Hegylako 66 2008.04.07. 22:09:35

Várom az új műsort.Kell a frissítés a humorban.A sok öreg trottyoson már csak sírni lehet.

The Good Boy 2008.04.07. 22:12:14

Nem tudom irta-e már valaki, de annó pár éve volt egy kb. fél évig müködő csatorna Humor1 néven. Alapvetően nézhetetlen ezeréves humoros sorozatok mentek rajta, de 1-2 hónappal a csatorna kimúlása elött, amikor ép a csatornán haladtam át megszokottan a távirányitóval, ismerős arcok stand up poénjai voltak éppen akkor. Pont akkoriban került adásba a hetente jelentkező Godot stand up comedy c. műsor, Badárral, Szőkével és a többi "idiótával". Na az már nagyon is nézhető volt. Ezért sirattam meg a csatornát, amikor lekerült az étlapról.
Azóta várom az újjáéledését ennek a műsornak. Most itt lesz! Hurrá. Megyek is nézni!

GGG77 2008.04.07. 22:13:20

"Árpi 2008.04.07. 16:31:27
Fábryval az a bajom, hogy olyan nagyon polgárinak akar látszani, hogy közben annyira alpári stílust enged meg magának, amilyent az általa álmodott polgári időkben még a legocsmányabb szájú kocsisok is csak egymás között engedtek meg maguknak. Adja a "polgárt", miközben a leglumpenebb prolik színvonalát hozza."

Csak egyetérteni tudok.
Nagyapám valóban igazi Polgár volt, az életben nem volt otthon egy szál alsógatyában, a közértbe is nyakkendőben, zakóban ment le.
Kedves Fábry, a fingás, a hugyfoltos alsógatya Tahóéknál szokás...

Wolfer 2008.04.07. 22:31:59

Nah, KAP eddig jó volt ;)

mókus 2008.04.07. 22:37:08

kopasz, kihagytad bernie mac-et
def jam comedy-t néztétek/nézitek?

Tila. 2008.04.07. 22:44:38

azé ez az "i keel you" rendesen odavert nálam :D

Hegylako 66 2008.04.07. 23:11:16

Végre lehetett röhögni.Jó volt.Csak így tovább...:)

Kazi (törölt) · http://redmond.blog.hu/ 2008.04.07. 23:12:24

kvajóvolt. ha valaha eccer a zertéel meg akarná szüntetni (igen valószínűtlen), megyek székházat foglalni.

bolomba (törölt) 2008.04.07. 23:25:35

hat en inkabb maradok george carlinnal.
igaz csak az utolso kettot sikerult elkapnom… bar ne tettem volna. hogy egy mosoly nem formalodott az arcomon, az biztos. majd valaki linkelje be hol lehet megnezni az elotte levoket. hatha lemaradtam valamirol

józan' 2008.04.07. 23:28:18

kezdésnek nem volt rossz,elcsattant egy-két jó poén is,jó lesz ez!

bolomba (törölt) 2008.04.07. 23:32:22

azt a kurva bocs az offert, de megneztem hogy velem van-e a baj, hogy nem tudtam nevetni. nem. rakerestem a mar emlitett kedvenc eloadomra es hat 00:49-nel mar majdnem sirtam a rohogestol.:)))) "invisible man"

www.youtube.com/watch?v=MeSSwKffj9o

bolomba (törölt) 2008.04.07. 23:33:47

1:15-nel mar tenlyeg sirok es ugy irom ezt:))))

Porcelán az elefántboltban 2008.04.07. 23:36:11

Remek kis kabaré volt ez. Érezni, hogy van még bőven tartalék a fiúkban, kicsit talán megilletődöttek voltak, de reméljük legközelebb még oldottabbak lesznek.
Az én kedvencem az utolsó parodista száma volt. (Pocsék a névmemóriám, bocsi. :))

_Miquez_ 2008.04.07. 23:37:57

Fox888:

George Carlin minden szava igaz, csak sarkít, elég keményen. Ha te ezt nem érted...ugye igazából most azt kéne írnom, hogy semmi baj, tiszteljük a véleményed, de inkább hadd kölcsönözzek egy sort kedves George barátunktól:

Joe Peschi will straighten you cocksucker out with one visit. It's amazing what you can accomplish with a simple baseball bat!

MUHHAHHAAA...hülye prűd kis pöcs...back to Amish Country, punk!

Farky 2008.04.07. 23:42:32

Nekem az első rész annyira nem jött be, de a Belicza gyerek tényleg atomjól hozta a Balót, azon beszartam :)

Ha úgy vesszük, hogy ez volt az első és innen még haladnak fölfelé, akkor a Maffiózókon kívül lesz még egy nézhető műsor a zertélen.

bolomba (törölt) 2008.04.07. 23:43:12

most vagy meglepodtel, hogy mas is ismeri georgot, vagy nem ertelek… a prud szo hasznalatat meg vegkepp nem ertem. a sarkitas meg a humor alapja valamilyen szinten.

Vivaldee 2008.04.07. 23:43:42

A nézhetetlen Mirigyek és a felháborítóan szörnyűséges Gálvölgyi show után ez a műsor fantasztikus.Még van mit csiszolni az előadókon de már így is nagyon szorakoztató.Végre felismerte az rtl,hogy kevés pénzből is lehet jó és nézett műsort csinálni.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.04.07. 23:43:56

sg. A műsorvezetők nem is szólhatnak a legnagyobbat, mert ugye nem erre vannak kitalálva. Részletekben kapnak vagy 10-15 percet, ami nem biztos, hogy elég, egy műsor felépítéséhez, és nem olyan hálás szerep. Hadházit, meg messze nem sorolnám a középszer közé. Végignéztem rengeteg stand-up-ot, és szerintem kiemelkedően jól nyomja. Nem csak mert haver, hanem mert van összehasonlítási alap. Persze ízlések és...

józan' 2008.04.07. 23:46:41

"Vivaldee 2008.04.07. 23:43:42
A nézhetetlen Mirigyek és a felháborítóan szörnyűséges Gálvölgyi show után ez a műsor fantasztikus.Még van mit csiszolni az előadókon de már így is nagyon szorakoztató.Végre felismerte az rtl,hogy kevés pénzből is lehet jó és nézett műsort csinálni."

ennyi.

_Miquez_ 2008.04.07. 23:47:09

Bolomba, szerintem féreértettük egymást...én nem IDÉZTEM fox888-at, csak reagáltam arra amit ő mondott, keresd vissza. Jó, idézni kellett volna, tényleg...szóval ő a prűd pöcs, nem Te :)

bolomba (törölt) 2008.04.07. 23:55:24

_Miquez_,

ezer bocsanat. en kovettem el a hibat, hogy nem olvastam vegig az osszes kommentet. bocs:)

bolomba (törölt) 2008.04.07. 23:57:56

floyd.vi,

egyetertunk. ha a bulvaron tud csak viccelodni, akkor a bulvar szintjen is marad. habar majd megnezem valahol amikrol lemaradtam.

józan' 2008.04.08. 00:08:22

Ez volt benne a lényeg.és ez még csak az első adás volt,ne feledd.

úgy elhatalmasodik már a búlvár,hogy az ember tényleg kezdi komolyan venni a SZART,erre jön egy ilyen műsor ést azt látom,hogy Baló Györgyöt meg Hiller Istvánt parodizálják.Ez kell,viccet csinálni az idiótákból,mielőtt abba a hibába esünk,hogy komolyan vesszük.
(Ezt pedig nagyon régóta senki nem teszi meg.)

persze az olyan ál-intellektüelleknek,mint te floyd nem kell feltétlenül tetszenie:)

bugris 2008.04.08. 00:11:30

Floyddal értek egyet. Voltak jó poénok is, de a többségük enbékettes celebekről meg tévéműsorokról szólt. Ez nem sokkal volt több, mint amikor Gálvölgyi reklámokat parodizál.
És mivel kevés ilyen alkalmuk van ennyi ember előtt megjelenni, gondolom most a még a tudásuk legjavát adták.

Nagyzee 2008.04.08. 00:19:33

Erősebbet vártam. Nem néztem meg az összes fellépőt, de akiket láttam, határozottan nem tetszettek. A Szupkay pl. kínosan rossz volt.

dr. Veér Farkas 2008.04.08. 00:21:31

_Miquez_ 2008.04.07. 23:47:09

Igen, ő nem prűd pöcs, ő sznob pöcs.

dr. Veér Farkas 2008.04.08. 00:24:16

józan' 2008.04.08. 00:08:22

Baló mint idióta?
Valószínűleg a kisujjában több ész van, mint a te fejedben. Az egyik legokosabb, legfelkészültebb riporter.

aDoayen@HWSW 2008.04.08. 00:28:54

floyd:
Azért azzal a tényezővel is számolni kell, hogy egy primetimeos rtlklubos műsorra nem lehet előjönni Platon: Az állam paródiával, mert egyszerűen a nézők nem értik, hogy mivan.

Gondolom én, naivan, hogy ezt a Kovács Kristóf nekik is elmagyarázta. Már a GPS-es vonal is lehet sok, mert a népek többsége nem használ iGo-t és nem érti, hogy miért vicces hogy újratervezés.

A Szopkay egyébként tényleg elég halvány volt, de a KAP jó volt. A következőben várom h Bödöcsék mit zúznak :)
nálam elsőre egyébként 10/7 eddig

bugris 2008.04.08. 00:34:51

No igen, az ilyen paródiákkal meg az a gond, hogy csak először viccesek. Nem tudom, ez a műsor meddig fog futni, de rossz belegondolni, hogy pár arc majd kéthetente neki fog futni hasonló poénoknak. Kiszel Tündéből meg Sóbertné lófejéből (hát az aztán minőségi humor volt a hónaljkutyázással együtt) sem lehet sokáig megélni. Ha következő műsorba még sikerül becsempészni fingós poént is, maradhatunk is inkább Fábrynál.

Autosave 2008.04.08. 00:35:15

Egy "VV Yellow" szintű szóviccért már az óvodában is pofon járt...

2 perc után kikapcs.
Ez fos.

--------------------------------
bolomba 2008.04.07. 23:32:22
Köszi a linket.:-)))))))

bugris 2008.04.08. 00:41:34

Például Bödőcs szentlászlói történetei egyáltalán nem érthetetlen intellektuális poénok, mindenki megértheti őket, és eredetiek és szellemesek. Viszont aki ötletet csak a tévé kapcsolgatásával tud meríteni, az sürgősen hagyja ott a pályát.

BruceWayne 2008.04.08. 00:42:20

most nem azért valószínüleg itt volt a legnehezebb dolguk, egyrészt látszott hogy izgulnak, másrészt lehet meg volt kötve a kezük valamilyen szinten... ezek a srácok inkább úgymond kicsiben jók.... annak ellenére hogy korábbi dolgaik alapján kicsit jobbat vártam, jó műsor volt, főleg elsőre...

de ezeket most nem tudták űberelni:

KAP kabarészilveszter
www.youtube.com/watch?v=k7SdclTUTY0&feature=related

kiss á. kabarészilveszter
www.youtube.com/watch?v=P9xQ-PYCLSo&feature=related

kiss á. showder
www.youtube.com/watch?v=Gsv36LsBoOk
www.youtube.com/watch?v=wxwlrkbZo-g

ezeken pl. bizonyították azt amit itt néhány fikázónak ma nem tudtak

Nagyzee 2008.04.08. 00:44:31

Ez pl. klasszisokkal jobb szvsz:
www.youtube.com/watch?v=24Ryj1ywoqw


Amúgy floyd.vi-nek igaza van, a Kiszel Tündés, Schobertnés poénok nagyon kiábrándítóak voltak.

pizsama 2008.04.08. 00:46:57

Azért a Standup Comedy még eléggé gyerekcipőben jár itthon, olyanokat nem hiszem hogy be mernének vállalni, mint egy-két amcsi előadó. Ettől függetlenül kijár a tisztelet a fellépőknek, mert gyenge poénok ide vagy oda, azért egy ilyenre becsületesen fel kell készülni és persze a közönségen is sok múlik. Egy ilyen TV-felvétel meg azért tényleg más, mint egy hangulatos kávéházi fellépés 20-30 emberrel...

BruceWayne 2008.04.08. 00:51:31

egyébként sokszor zavaró ahogy ezekben a stand upokban keveredik a "duma" és a paródia, talán ez is a legkiforratlanabb része, hogy nem tudják mindig felvezetni, átközni a paródiát, csak úgy durr bele (leginkább Beliczai, ma pl az Orbános rész)...pl ez a srác jó parodista és jó "jeleneteket" is találtak ki hozzá, csak hirtelen lendül át egyikből a másikba

www.youtube.com/watch?v=v2cHC5kXjHk

(a pély barnás részért már érdemes megnézni, az nagyon nagy, 6 percnél)

KopaszMercis 2008.04.08. 08:32:42

dr. Veér Farkas 2008.04.07. 21:51:44


KopaszMercis 2008.04.07. 20:04:08

"nem kell szegyellni ha nem erted azt, amit a Carlin mond"

Azért lenne egy fogadásom, hogy te sem érthetsz belőle túl sokat :-)
(Meg itt az angoltudásukkal dicsekvők sem.)
Szoktunk nézni filmeket olyan barátaimmal, akik mindegyike vagy 30 éve tanul-beszél-tanít-fordít stb. angolul (én is). Hát elég sok minden van, amit nem értünk kapásból. És egyikünk sem úgy űzi az angolt, hogy "szükség van rá a diplomához" :-), és mindegyikünk dolgozott-élt pár évet anyanyelviek között, például tolmácsként is :-)


Fogadnek en szivesen veled, de uriember biztosra nem fogad, igy hat most megtarthatod a penzed ;)
Orulok, hogy te is es a barataid is eltetek es dolgoztatok par evet olyanok kozott, mint en, biztos jot tett az angol tudasodnak, mi mindig nagyon igyekszunk segiteni a tanulni vagyo lelkeknek =) A tolmacsolas is szep dolog, en is csinaltam mar egyszer ketszer amikor ugy hozta a sors (pl szinkron tolmacsolast orszagos elo adasban) nem nagy tudomany.
Hidd el Carlin minden egyes szavat ertem.
Bar teny, hogy en meg csak 21 eve beszelek angolul, ebbe biztos izmosabbak vagytok ti =)
Mielott nekifutnal: Carlin osszes kiadott anyagat, amit stand up kent csinalt azt a 13 specialt mind meg szereztem es megneztem. Tovabba meg van egyenkent az osszes konyve (mind a 3 a brain a napalm es a jesus is), es meg van az egesz egy kotetben az orgy of george-ban. Ja es lattam eloben is mar.
Eddig mindenhol mindent ertettem ;)

Szoval fordulj hozzam nyugodtan bizalommal (baratostul mindenestul) es szivesen elmagyarazom amit nem ertetek ;)

Ha meg mindig van kedved fogadni, akkor feladom uriember elveimet (nehezemre nem esik) es fogadjuk =)

ovits 2008.04.08. 09:56:59

Szerintem jo volt. Mutattak mar jobbat is a fiuk, de kezdetnek nem rossz.

A Bagi Nacsa fe'le (ha egyaltalan parodianak lehet nevezni annak az ismetelgeteset, h "Balo Gyorgy vagyok!" ) es Belicai fe'le Balo Gyorgy parodiakat en nem emlitenem egy napon.

Kellenek bele Kiszeltundes poenok is, mert ez egy ker. tv-n futo musor. Nem fomusorido, de sokan nezhettek olyanok is, akik kevesbe preferaljak az intellektualis humort. (Nekem egy kis K.T meg belefer, de Szupkay honaljszorozese mar sok volt.)

Hajos szerinem konferancienak lenne jobb, mert az o humora nem olyan proszto, es ha sajat szamot adna elo, az nem lenne annyira kozonsegcsabito. Viszont a musorszamok atkotesenel jo lenne a rogtonzeseivel.

dr. Wilbur Swain 2008.04.08. 11:25:49

Hajós már kétszer bukott tévéműsorral, most meg egy olyanba akarjátok betenni, amibe nem is kell műsorvezető
remek

ovits 2008.04.08. 13:33:51

dr. Wilbur Swain · senkisemolvassa.blog.hu 2008.04.08. 11:25:49

Hajóst nem állandó műsorvezetőként gondoltam. Csak ritkán 1-2 alkalomra, mint műsorszámokat átkötő emberke. Azt hittem, ez világos ebből: "Az első két adás házigazdái Kiss Ádám, illetve Hadházi László...".

A saját showműsorai vszeg azért buktak, mert egy szűkebb réteg ízlését szolgálták ki (nem az RTL-féle tehetségtelenkutató show), ezért is írtam, hogy fellépőnek nem lenne jó.

DesignBoy (törölt) 2008.05.01. 04:43:46

Hát ez a műsor valami nagyon jó. Halálra lehet röhögni magad. Itt megnézhetitek a legújabb adást. www.tvfm.hu/index.php/showder-klub-aprilis-28 Marha jó. Ja, és a régebbieket is meg lehet nézni, csak keressetek rá.
süti beállítások módosítása