Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Orbán fenékre csap

Kölykök

2008. március 05. 13:52 szabóZ 187 komment

Azért jó gyerekekkel dolgoztatni, mert olcsók, sok nézőt vonzanak, és nem gondolják, hogy a sminkes, a világosító, meg a vágó munkájához is jobban értenének. Mint mondjuk Havas Henrik. Kölyökkutyákkal még ennél is olcsóbban ki lehetne jönni, egész nap elrágódnak egy marék Pedigree Palon, ellenben a farok csóváláson és a cipőre vizelésén kívül nem sok mindent tudnak kezdeni Orbán Viktorral.

A Viasat3 Kölykök című műsora viszont éppen arra épül, hogy naivan szókimondó (Skatulya bácsi szerint neveletlen) gyerekek bekérdeznek a hírességeknek, akik zavartan pirulnak, mivel egy öt évesnek mégsem lehet azt üvölteni, hogy „Mi a faszt képzelsz? Tudod, ki vagyok én? Tönkreteszlek, te kis pöcs!”. Legalábbis nem a kamerák előtt.

Tulajdonképpen ez a műsor pont ugyanolyan, mint a Friderikusz-féle Gyerekszáj volt a médiatörténeti vaskor előtt, csak ebben ugye vannak sztárok, plusz Majka nem úgy néz ki, mint egy hajbeültetésre váró könyvelő, akit orvul egyedül hagytak egy óvodában. Sőt ő mintha nem is akarna úgy tenni, mintha értene a gyerekekhez, és jaj de jókat mókázunk együtt.

Az első adásban megismerhettük a nagyszájú (Skatulya bácsi szerint idegesítő) gyerekeket, akik rögtön eldönthették, hogy akkor most a stúdióban megjelent Orbán Viktor cuki vagy ciki. Azért reméljük, legalább ezt kinövik.

Azért a Kölyköknek már volt egy haszna: Orbán, ha szemlesütve, de azért csak kezet fogott egy ózdi munkanélküliből lett rapcelebbel, ha így megy tovább, és a kampány megkívánja, talán még Győzikéékhez is ellátogat. Persze lehet méltatlankodni a politika, meg a bulvár nyálas nyelves csókján (a kéz közben el-el kalandozik), de azért ez igenis haladás az előre egyeztetett kérdések és kamera-beállítások után. Nem is beszélve a féltérdre ereszkedett baráti média interjúknak álcázott lábcsókjairól.

Orbán okozott azért némi meglepetést is, és nem csak azzal, hogy úgy nézett ki, mint a saját kesztyűs bábja. Arra a kérdésre, hogy szokta-e verni a gyerekeit, azt válaszolta, hogy a lányainak csapott már a fenekére, de rögtön meg is bánta. A fiával viszont saját bevallása szerint is volt egy-két nehezebb pillanata, csak azt nem árulta el, hogy mit is jelent ez pontosan. Mondjuk egy-két atyai nyaklevest? Nadrágszíjat? Sarokba térdepeltetést?

Mielőtt valaki gyerekveréssel vádolna a Fidesz elnökét, nem árt leszögezni, hogy ez nem róla szól. Hanem rólunk, a közvélemény-kutatásokkal és fókuszcsoport-vizsgálatokkal felosztott, kielemzett és felmért szavazói célcsoportról. Hogy nálunk egy-két (vagy több) pofon még belefér a gyereknevelésbe, sőt egy erős politikust éppen ilyennek képzelünk: kioszt pár nyaklevest, ha valami nem stimmel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úrilány 2008.03.05. 14:54:59

látom, a nemzetközi öööö izé, a kampányhelyzet fokozódik...

grind 2008.03.05. 14:55:53

a kampánykényszer agy ur

SunChild 2008.03.05. 15:00:19

Viszont tegnap a BL meccsen ott volt Majka és Hajdú B. után ő is bejelentkezett reklámozni a Kölyköket! BL meccsen, a San Siroból...szánalom!!

cukorborsófül (ex-mesterséges) 2008.03.05. 15:03:14

Ez a cikk szánalmas. Az egész műsorból azt tudta kiragadni, hogy közvéleménykutatások alapján mondta OV, hogy kiosztott a gyerekek között már egy-két nyaklevest?

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.03.05. 15:07:27

Mikola Körmös István nem lesz? nála ezt a kérdést összekötném a hazugságvizsgálós játékkal, nemtom mi az és hol megy, de vicces lenne. (de nem politizálunk, léccike, csak vicc akart lenni.)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 15:11:07

cukorborsfül, azert nem csak errol van szo, masreszt ez az egyetlen emlitesre melto. Vagy talan meg az hogy az egyik kislany szerint Orban uvolteni szokott.

., (törölt) 2008.03.05. 15:20:02

Ajaj!
Látjátok? A politika! Holnap kutyamenhelyre látogat, addig Fletó meg szociális otthonokat fog járni.

Steppenwolf 2008.03.05. 15:24:44

Életem csalódása lett volna, ha valahol nem kezdik ki Orbánt a Kölykök-beli szereplése miatt (is) ha mással nem is, akkor olyan belemagyarázásokkal, hogy statisztikai alapon válaszol a gyerekeknek. :)
Komolyan mondom, az agyam eldobom, hogy ilyen egyáltalán az Index címlapjára kerülhet. Lassan a jereváni rádió szintjére süllyed ez az oldal is.

Karma Police 2008.03.05. 15:27:36

na de ahogy tegnap a gyerekek az előre beoktatott kérdésekkel szopatták Hajdú Pétert, az zseniális volt. Orbán arcán is lehetett látni, hogy jobban izgul a ciki-cuki végeredményen, mint egy évértékelő beszéden, de Hajdúnak még az arcára is ráfagyott az idióta celebmosoly. jó volt, na.:]

Tuskó Hopkinsz 2008.03.05. 15:28:59

Azért én élnék a gyanuperrel, hogy a kölkök nem maguktól találják ki a kérdéseket, hanem szépen felmondják, amit betanultak (legalábbis abból az egy mondatból ítélve, amit hallottam). Úgyhogy némi módosítás után akár kutykölykökkel is meg lehetne csinálni a műsort.

speciel 2008.03.05. 15:31:43

Hogy ki, és hova süllyed, azt inkább a cikkben említett izé'' "műsor"
mutatta meg, melyet nem volt szerencsém megtekinteni.
Brrrrr..

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 15:33:54

Mar nem azert, de csak nekem kinos, ha valaki mondjuk felpofozza a gyereket? Es meg csak nem is azt mondom, hogy ilyet tett volna, hanem, mint politikus, aki midnent vegiggondol, es pl hatarozottan kijelenti hogy soha nem fuvezett, erre ilyen, sejteto valaszt ad. Nem ciki ez rank nezve tenyleg?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 15:40:56

Nem a Kölykökbe kellett volna elmennie, hanem ma este a Jakupcsekhez. Aztán sorra követhetné az egész parlament, rangsor szerint. Miniszterelnök, miniszterek, házelnök, frakcióvezetők...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 15:41:50

"Mar nem azert, de csak nekem kinos, ha valaki mondjuk felpofozza a gyereket?"

Hidd el, a szülők többségének abszolút nem az, sőt... :-(

Karma Police 2008.03.05. 15:42:05

nyilván csak akkor pofozza őket, ha nem mondanak igazat, öröklődő nevelési minta. azért nem hazudik ő sem.
most akkor fel kellenne háborodni, hogy adott már pofont a kölyköknek otthon? ugyanmár.

nfo 2008.03.05. 15:42:18

Kezd annyira balra tolódni az Index, hogy kilóg a kép a monitoromról. Ez is, a tegnapi szavzósdi is szánalmas volt.

szalmaegér 2008.03.05. 15:45:01

szabo z
Neked nem az ciki, hogy valaki pofozza-é avagy sem az gyermekit, hanem az, hogy szerinted ez neked ciki.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 15:46:06

Natale, szerintem nem ugyanazt az Index-et olvassuk :-)

kerdojel56654 2008.03.05. 15:47:41

Új fideszes hirdetés:"Igen, eltöröjük őket." Nem ezeket, őket.
No comment.

D.L.M. (törölt) 2008.03.05. 15:48:51

Én láttam ezt az adást.Vicces volt,hogy amikor a kisgyerek megkérdezte O.V-t hogy füvezett e már,ő szembecsukva fejet rázva szájat ösze szorítva mondta,hogy nem.Amiből még a hülye is levágta,hogy egyértelműen hazudik.Gyerekeknek hazudni?Na de miniszter úr?!

Republikánus Péter 2008.03.05. 15:51:55

Azért egy nem éppen konzervatív televíziócsatorna induló, népszerűnek igérkező show-jának első adásába belebűvészkedni a legnagyobb magyar jobboldali, nem is olyan rég még a média "kegyensúlyozatlanságán" panaszkodó párt ki tudja már, hány és miféle diktátorokhoz hasonlítgatott elnökét, mindezt egy számára sorsfordító választási kampány finisében... nem kis diplomáciai bravúr szerintem.

Bónux kérdés: ennek a hétfői aktusnak vajon van-e köze ahhoz, hogy a Magyar Nemzet Műsorújságban egy pár hónapja előkelőbb helyre került a Viasat3?

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2008.03.05. 15:59:00

A sokszor bukott,18 éve a pártján és rajtunk élősködő,nemdolgozó, országromboló törpediktátor érzi a vesztét. Kósa csendben már a konyhában van. A népszavazáson meg kell adni orbánnak a kegyelemdöfést a 3 nemmel és jöhet a hiteles,már bizonyitott Kósa!!!

kamasuka 2008.03.05. 16:04:58

Basszus, abba kéne már hagyni, mert atom szánalmas kezd lenni. Vagy március 9-ig Orbánra fogtok gerjedni nap, mint nap? Legyen az akármilyen hír is?
(Megj. ez hétfői adás volt.)

Kérd. ha Gyurcsány lett volna, akkor zseniális, ahogyan második házasságából született gyermekeivel bánik, vagy inkább nem írtok róla?

Mondjuk szar lehet ez a témakör: "gyerekek". Az összes SZDSZes között nehezebb nem minimum tízszer elvált politikust találni, sőt aki nem vált el, az meg gyermektelen, ill. távozott a politikából.

Érdekesnek érzem, hogy egy ilyen műsorból is CSAK AZT TUDTA LESZŰRNI most SzabóZ IS, hogy Orbán "veri" a gyerekét? Meghogy ózdi prolival kezet fog Orbán? Miért fogjon kezet a kameramannal a műsorvezető helyett? Istenem!
(Gyurcsánnyal is kezet fogott, pedig az aztán ciki dolog volt ...)

FedoR!
Jakupcseknél már volt hétfőn ...

kamarti 2008.03.05. 16:07:04

hát sztem igen is kínos volt, ahogy kilátszott a milliónyi frusztráció a "szerencsére lányaim vannak és nőt az ember eleve nem üt meg"-től a "néha ráhúzok a lányaim seggére"-n át a "fiammal azért akadtak nehéz pillanataink"-ig. nem láttam a teljes műsort, de abban a részben, amit igen, ez volt a leghosszabb válasz (és asszem, a fiamos résznél már nem is őt mutatta a kamera, hanem a babzsákba süllyedő ygerekeket, messziről). Mennyivel gyorsabban és frappánsabban intézte el a pesti kutyakaka kérdését... ;)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.03.05. 16:14:14

"Lárifári... Lassan mondom, hogy te is megértsd! Nem, ismétlem nem verem a gyerekeimet!"

kamarti 2008.03.05. 16:15:44

kamasuka! talán mégsem az alapján kellene megítélni az embereket, hogy megházasodtak, illetve elváltak-e. Nem hiszem, hogy a puszta tények (20éve házas, kétszer elvált) olyan látótávolságból, ahol mi vagyunk, bárkiről bármit elmondana. Bizonyára te is ismersz olyanokat a közvetlen környezetedben, aki a második házasságukat gyűrik, és boldogok-elégedettek, mert működik a dolog, és nyilván olyanokat is, akik kirakatházasságban élnek, vagy már a kirakattal se törődnek, csak péel anyagi okokból nem tudnak elválni. Nem hiszem, hogy a válás liberális mocsok lenne és katolikusok-reformátusok soha nem tennék. azonkívül én arra is emlékszem, mekkora hörgés volt, amikor GyF a Szuláksóban vendégeskedett - pedig ott felnőtt kérdezett felnőttet (felnőtt műsprsávban!!!), nem pedig kisminkelt, tanulás helyett pénzkeresetre fogott, hülyeszülővel megáldott, pszichológussal trenírozott, védtelen kiskorúak... nekem inkább ez nem tetszik nagyon, és valahogy nem illik az OV-képbe sem, hogy ez így simán átment ezek szerint nála)

Kazi (törölt) · http://redmond.blog.hu/ 2008.03.05. 16:15:48

A műsort nem láttam, de szerény tapasztalatom szerint a gyereknevelés 99%-a rögtönzés, mivel minden kölök egy önálló univerzum. Az én fiam olyan, hogy elképzelhetetlen, hogy valaha is megüssem (a jelen állás szerint), sőt a hangos szót is nehezen viseli. Én meg olyan voltam, hogy bizony nadrágba kellett ráncigálni jópárszor. Már csak azt nem mondom, hogy igény mutatkozott rá, haha :-). Szóval itt a cikk szerzőjével magasan nem értek egyet, nem lehet általánosítani, a konkrét helyzetet lehet csak megítélni.

GA 2008.03.05. 16:17:22

szabóZ: Szerintem nem kell mindenhol rémeket látni. Ha van gyermeked, jobban megérted amit mondott. Ha ugyanezt Gyurcsány mondja, akkor sem rökönyödök meg. Mindezek ellenére nem verem a gyermekemet, de ez ügyben nem török pálcát felette vagy bárki felett, ha egyszer-kétszer tehetetlenségében megtette vagy esetleg hisz a jó időben egy pofon...mondásban.Én is kikaptam kétszer életemben és nem gondolom, hogy micsoda szüleim vannak... Mindent a megfelelő szinten kell kezelni. Az természetesen más kérdés, ha valaki folyamatosan üti-vágja a gyermekét.Véleményem szerint az elítélendő. Szerintem, Neked csak az a bajod, hogy mindezt Orbán mondta...

rockjano 2008.03.05. 16:17:34

Nem szeretem a pasit, nagyon nem , de tulképp nekem bejön hogy elmegy ilyen mûsorokba. Jó kampány van meg minden de ma nállunk a politikusok is a celeb-ek közé tartoznak, Feri is ment ilyen helyekre mér ne menjen Ovi is???

ne vegyük olyan komolyan magunkat, aza legunalmasabb
jano

gravy_t 2008.03.05. 16:20:59

hát ha ezek után még azt is kiderítik, hogy orbán viktor is ember, én felkötöm magam!

vernarancs 2008.03.05. 16:21:24

Ugyan mar. Viktor ugyan ugy hazudik gyerekeknek is mint barkinek.

Nyufó 2008.03.05. 16:22:08

Kazi! Szerintem ha egy felnőtt megüt egy gyereket, az egyet jelent azzal, hogy visszaél azzal, hogy ő erősebb és a gyerek úgyse tud igazán visszaütni. Ráadásul értelmetlen, mert a gyerek nem gondolkodik el , azon, mit nem tett helyesen, mert a büntetéssel hamar lezárul az ügy...

vernarancs 2008.03.05. 16:23:17

Szep dolog, hogy 0rban ur ide is elment, node a parlamentbe mikor megy mar vegre el?

gravy_t 2008.03.05. 16:27:35

vernarancs 2008.03.05. 16:23:17
látom, te nem nézel parlamenti közvetítést.

vernarancs 2008.03.05. 16:30:20

Nezem, nezem de nem latom, hogy ott is osztana az eszt. Sot a kivonulosdi jatek meg mindig megy.

pultoska 2008.03.05. 16:30:31

Jót szórakoztam, szerintem jópofa a műsor, a Hajdu Péteres még jobb volt, a politikától hányok, nem vagyok sem jobb, sem bal, sem halványlila, de Orbán teljesen emberi és szimpi volt.

gravy_t 2008.03.05. 16:32:26

vernarancs 2008.03.05. 16:30:20
de az csak addig van, amíg a feri beszél, utána visszajönnek ám!

marosy 2008.03.05. 16:32:47

szabóZ-nek Orbán-fóbiája van.
Szerintem.

Kavics 2008.03.05. 16:33:48

hogy a picsába van, hogy minden átkozott beágyazott videót levesznek az indavideoról, mire rákattintok....
A kurvaéletbe használjatok már youtube-ot ott legalább pár napig megmarad bazzmeg, mire leszedetik...

Dallas 2008.03.05. 16:34:08

Mennyi gyermekpszihológus van itt. Osztják az észt rendesen, hogyan kell gyereket nevelni. Szerintem elsősorban az osszon akinek van. Annak van igaza, aki szerint az a szabály, h nincsen szabály. Ahány gyerek, annyi módszer.
Orbán nagyon ügyes volt, kár, h a lányom még kicsi az ilyesmihez, valszeg megkérdezte volna a Vezért, hogy van ez a "még soha nem hazudtam" dolog vele.. Azt még a kölykök is tudják, h ez faszság.

TCM 2008.03.05. 16:35:20

Ovi az oviban. Inkább abbahagyom.

kcu 2008.03.05. 16:35:52

Képzeljétek, gyerekkoromban kaptam néhány maflást, sőt, durva, mosható vászonpelenkát viseltem, ráadásul egy falat bio-kaját sem kaptam, és mégis normális és egészséges felnőtt lettem. Csoda!

Kazi (törölt) · http://redmond.blog.hu/ 2008.03.05. 16:36:34

Nyufó! Nem tudok hozzászólni, mert mint mondtam nincs ilyen téren tapasztalatom, szerencsére a fiam elkényeztet ezen a téren, a legdurvább fenyegetés a "következő mondat üvöltés" volt eddig, de természetesen a megbeszélés a leghatásosabb módszer. Na mindegy. Mindenesetre ha a vittor azt mondta volna, hogy "soha semmikor" akkor most arról szólna a cikk, hogy "mér nem vallja be? hazudik"

Kampány van na.

Nyufó 2008.03.05. 16:37:16

Dallas! Valószínűleg ez igaz, hogy ahány gyerek, annyi módszer. De! Azért remélem, Te is elismered, hogy bizonyos keretek között!!! Nem hiszem, hogy akad olyan gyerek, akit csak veréssel lehet nevelni. Sőt! Ott valamit a szülők nagyon elb.sztak...

Gestas 2008.03.05. 16:40:02

A jobb oldalon nem,hogy Orbán de soha,senki nem hazudott még,sőt azt sem tudják mit jelent ez a szó.Ők kivétel nélkül tisztességes,becsületes,őszinte,makulátlan emberek.Aki mást állít na az hazudik:))

Nyufó 2008.03.05. 16:40:08

kcu! asszem, akkor az lenne a legjobb, ha visszatérnénk a gázvilágításra, sőt a gyertyára, autót baltával szét, gyerünk gyalog mindenhová!!! hm?

Na, abbahagytam, nem füstölgök tovább...

execute 2008.03.05. 16:41:44

"Mar nem azert, de csak nekem kinos, ha valaki mondjuk felpofozza a gyereket?"


LOL! Ha valami balos disznóság a téma, akkor az index.hu kussol, és lapít. Még akkor sem veszitek meg a felvételt (Zchuslag, EU-s pénzek) ha a készítője házhoz viszi hozzátok)

Neked, mint újságírónak ez kéne, hogy kínos legyen.

kcu 2008.03.05. 16:43:50

Nyufó, neked is adhatott volna apád egyet-kettőt.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.03.05. 16:44:31

Itt a teljes műsor felvétele: fidesz.hu/index.php?Rovat=10031&Media=5468&Tovabb

A gyerekek szerint Orbán Viktor cuki :) No comment...

Nyufó 2008.03.05. 16:46:44

kcu! azért mert nem értek egyet veled, rögtön úgy ítélsz meg tök ismeretlenül, hogy milyen kár, hogy apám nem vert agyba-főbe... asszem, kiállítottad magadról a szegénységi bizonyítványt... nem tudom, van-e gyereked, de ha igen, azt hiszem, kezdem sajnálni... Ja, és biztos vagy benne, hogy normális felnőtt lettél?

lajosss 2008.03.05. 16:47:28

sebaj Viktor van meg lejjebb:)
fogod latni:)

cavinton 2008.03.05. 16:48:34

Hehe, Viktor veri a fiát? Vagy csak körmöst ad neki?

Tűzvillám (törölt) 2008.03.05. 16:49:18

Nyufó 2008.03.05. 16:22:08
Szerintem ha egy felnőtt megüt egy gyereket, az egyet jelent azzal, hogy visszaél azzal, hogy ő erősebb és a gyerek úgyse tud igazán visszaütni. Ráadásul értelmetlen, mert a gyerek nem gondolkodik el , azon, mit nem tett helyesen, mert a büntetéssel hamar lezárul az ügy...

Hogy te mekkora pszichológus vagy.
Menj el szerintem és kövezz meg minden szülőt, aki valaha ráhúzott egyet a gyereke seggére, és szólj, ha végeztél.
Te gondolom az a fajta vagy, aki a két éves gyereknek meg akarja magyarázni, hogy hogyan kell felelősségteljesen viselkedni, és hogy ejnye, nem illik szétkenni az ételt anya blúzán, meg nem rendes dolog fojtogatni a macskát. Bizonyára megérti majd.

cavinton 2008.03.05. 16:50:13

"normális és egészséges felnőtt lettem."

KCU honnét vetted ezt a marhaságot. :)

Nyufó 2008.03.05. 16:52:50

Tűzvillám!
Azt hiszem, bőven elég, ha a szülő a gyerekét a korának megfelelően kezeli, nem vár el tőle 2 évesen felelősségteljes magatartást, és nem a báli blúzában eteti.
Úgy tűnik, a legtöbb 2 éves gyerek értelmesebb, mint Te... Ja, bocs, nem mert meg kell őket verni, hiszen csak abból értenek!

Tűzvillám (törölt) 2008.03.05. 16:54:01

Nemcsak olyan szülő van, aki jól elveri a gyerekét, hanem aki néha rácsap egyet a gyerek kezére, fenekére, mert igenis megérdemli. Óvodások lehülyézik a szüleiket, nincs mit tenni, rá kell vágni a szájára. Nem úgy, hogy kiessen a foga, de valamiből látnia kell, hogy van büntetés.
Nem igaz, hogy nem csapnál a gyereked kezére, ha például téged akarna megütni.
A fegyelmezés nem jelent egyet azzal, hogy valaki visszaél azzakl, hogy ő az erősebb. A szülő dolga, hogy neveljen. Ezek szerint minden fegyelmezni akaró szülő pszichopata, aki azért szült gyereket, hogy kiélhesse valakin a hatalmi vágyait?

Kreativ111 2008.03.05. 16:54:23

Ez a cikk szánalmas volt... Valahogy a szaboz, meg a többi balos, ha Orbán miniszterelnök Úr nevét hallja már akkor is zsigerből kivetni valót talál benne, vagy bármiben, amit mondott. Sajnálom, hogy az index ennyire egyoldalú lett, és hogy sok ember ennyire hagyja magát vezetni a "pártatlan" média által.
A Fidesz hirdetés kivételesen tetszik, így kell ezt csinálni, és akkor sikerülhet is! :)

Aurian 2008.03.05. 16:54:45

Nekem kínos szabóZ, egyre bátrabbak lettek mostanában ezek az újságírónak mondott a magyarellenes, családellenes liberális celebbloggerek. Azt hiszik a szókimondással (értsd. értékrombolással) erősítik a demokráciát. Nem vagyok Fidesz szavazó, de a jól szituált (ráadásul a hagyományoknak megfelelően feleséggel, családdal, gyerekekkel rendelkező apa), az eltűnő középréteget képviselő, polgárinak mondott Orbán Viktor-ba én pont nem a családneveléssel kapcsolatban kötnék bele. Mibe, hogyha izraeli lenne és meleg, egy ilyen újságíró sem kötözködne, mert tiszteletben kell tartani a másságot, én azt mondom a normákat is tiszteletben kellene.

Nyufó 2008.03.05. 16:56:00

Szerinted egy óvodás nem érti meg, ha elmondod neki, hogy miért nem kéne a szüleiket lehülyézni? Érdekes, én annak idején megértettem.
Képzeld, nem ütöttem még egyszer sem a gyerekem kezére, mert nem gondolom, hogy az a megfelelő büntetés.
Szó sincs róla, hogy ne kéne fegyelmezni, szerintem az erőszaknak nincs értelme.
Ja, a lefontosabb! NEM ÉRDEMLI MEG!!! Neked egyszerűbb így!!!!

kcu 2008.03.05. 16:58:14

Nyufó, asszem nem a középút meglátása az erősséged. Nem volt szó olyanról, hogy "agyba-főbe", a lényeg, hogy 1-2 tasli nem bűn. Az tényleg rád fért volna.

Tűzvillám (törölt) 2008.03.05. 16:58:47

Nyufó, honnan vetted, hogy a szülő a báli blúzában eteti a gyereket? Csak azt a szituációt tudod elképelni, hogy egy anyuka kiöltözik ahhoz, hogy otthon etesse a gyerekét? Tehát nem lehet mondjuk vendégségben, vagy akárhol? Vagy miért akadtál fenn ezen a blúz-dolgon?
Amúgy meg az előbb kritizáltál valakit, amiért az hülye stílusban válaszolt neked. Akkor én mit szóljak a remek érvelésedre, miszerint "egy kétéves hülyébb mint én", mert nem értek veled egyet?

Nyufó 2008.03.05. 16:58:56

Még valami! Szerinted mennyire érti meg egy kisgyerek, hogy ő nem csapkodhat, de anya meg apa nyugodtan rácsaphat a kezére, szájára, ahová épp kedvük tartja...
Vagy szerinted amit feltétlenül megért egy gyerek, az a "remek" mondás: Amit szabad Jupiternek, ..." ????

execute 2008.03.05. 16:59:28

tipikus liberó érvelés, hogy aki néha rácsap a gyerek kezére, az "veri a gyereket".

De nem kell csodálkozni. A mai kor inkvizítorai a liberálisok. A megbélyegzés, az okoskodás, és az általánosítás a vérükben van.

Nyufó 2008.03.05. 17:00:33

Bocs, de az hogy rámfért volna a verés, szerintem nem csak a stílusa miatt felháborító!
Nem azt írtam, hogy a kétéves hülyébb :)
Igen, ez erős volt, sajnálom, csak annyira felbosszant, ha ilyen nézeteket vall valaki, csak azért, mert őt is így nevelték. Épp elég szomorú.

prometheus_X 2008.03.05. 17:01:04

Valaki írta hogy az index kezd balra eltolódni.

Szerintem aki így gondolja, téved és nem nyitja ki a szemét. Nem az index tolódik balra, hanem az ország jobbra (legalábbis arra amerre azt hiszi hogy az jobbra van), az index meg pont ott van ahol volt eddig is, csak a jobbosoknak (akik szerintük jobbosok) túl balra van, a balosoknak (akik szerintük balosok) pedig túl jobbra.

Akinek bántja a lelki viriágának szirmocskáit hogy az index-en az övétől eltérő nézettel bíró emberek publikálnak, az olvassa a szerinte jobbos vagy szerinte balos sajtót ahol napi 24 órában megkaphatja az áhított agymosását. És akkor nem kell azzal fáradni, hogy ide kommentel.

Ennyi.

A post meg szerintem oké.

Nyufó 2008.03.05. 17:01:29

execute! ez már annyira gáz hozzászólás, hogy nem is érdemes értelmes választ írni rá. Úgys e érted meg

Nyufó 2008.03.05. 17:03:06

A blúzzal kapcsolatban meg azt gondolom, hogy amíg a gyerek nem tud igazán szépen enni, addig nem érdemes olyan blúzban etetni, amiért kár, ha összepacsmagolja. Nem? Esetleg egy konyharuha, törölköző, pelus talán akad a közelben a szülőnek is, ha etet...

pajorbacsi 2008.03.05. 17:03:12

most akkor a feleségét is veri? vagy őt már nem? nem tudja valaki?

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 17:04:22

Kedves nagyon Kreativ!
Nem hiszem, hgy Orban Viktor utlegelne a gyerekeit. Nem hiszem hogy rosszul nevelne oket, bar errol nem sokat tudok. A baj az, ismetlem, hogy egy politikus, aki mindig vigyaz a kirakatra, ebben az esetben ilyen lebegteto valaszt ad. Azert, mert tudja, hogy az emberek tobbsege nalunk veri a gyereket, es meg buntudata sincs. Es ennek nincs semmi koze ahhoz, hogy balos, meg jobbos, remelem erted, es ater ez az uzenet az elfogultsagod koden.
Az pedig hogy Orban ilyen musorba is elmegy, igenis szimaptikus, mert nalunk a politikusok eddig feltek mindentol, ahol nem tudjak uralni teljesen a helyzetet.

Tűzvillám (törölt) 2008.03.05. 17:04:28

Láttam már olyan óvodást, aki nem értette meg. Nemcsak egyféle gyerek van. Te most minden szülőt elítélsz, aki rávágott már a gyereke hátsójára? Hogy mered megítélni a helyzetüket? Milyen felsőbb nézőpontból magyarázl itt?
Örülj, hogy jó gyereked van, adj hálát, hogy őt nem muszáj veréssel fegyelmezni. És szállj le a magas lóról, mert van olyan, akinek meg a gyerekét igenis kemény kézzel kel fogni.
Néha olyanokat mondanak meg csinálnak a gyerekek, hogy a hajam kihullik, buszon hallom, hogy lehülyézik az anyjukat, anyáznak, bagóznak. Bevallom, ilyenkor azt szoktam gondolni, hogy ezeknek egy nagy füles hiányzik, amit nem most, hanem valmikor, az ilyen viselkedés kezdetén kellett volna megkapniuk.

kcu 2008.03.05. 17:04:47

Nyufó! Ahogy kikelsz magadból... Lehet, hogy még nem késő, kérjél valakitől két egyformát!

execute 2008.03.05. 17:05:24

"Szerinted mennyire érti meg egy kisgyerek, hogy ő nem csap"

Nyufó!
Az én keresztfiam most van abban a korban, hogy csapkod. (1,5 éves) És ilyenkor vissza szoktuk neki adni, és belemosolygunk az arcába. Egy hét alatt fölfogta, hogy a csapkodás az a másiknak fáj. És ha ő csapkod, akkor annak válaszcsapás lesz a következménye.

Ezt a kurvanehéz szabályt szerinted a gyerek nem érti meg? Akkor nekünk egy zseni a gyerekünk...

Nem is értem miből gondolod, (miyen tudományos baromság van a kezedben) hogy ha valaki mondjuk csinál valami rosszat, és megverjük mint a lovat, akkor szerinted abból nem tanul? Komolyan érdekel hogy ezt mire alapozod?

Nyufó 2008.03.05. 17:08:35

Tűzvillám! Nem hiszem, hogy van olyan gyerek, aki úgy születik, hogy előre lehet tudni, hogy majd verni kell ahhoz, hogy meg lehessen nevelni. Azt hiszem, itt tér el irtóra a véleményünk.
Nem, nem ítélem el, aki már rávágott a gyereke fenekére! Nem felsőbb nézőpontból magyarázok, csak azt gondoltam, jó, ha valaki végre leírja, hogy a gyerek nem érdemli meg a verést, és nem az ő hibája, ha máshogy nem lehet megnevelni! Előtte a szülő hol volt??? Vagy úgy indul a dolog, hogy a bölcsődében a gyerek elkezd magától kurva anyázni?????

Nem, nem csak egyféle gyerek van, szerencsére! De ez még nem jelenti azt, hogy magától lesz olyan a gyerek, hogy kemény kézzel kell fogni.

Asszem, nincs értelme tovább fejtegetnem a véleményem, úgyse tudjuk egymást meggyőzni, azért azt sajnálom, hogy senki nem írta legalább ide, hogy gáz volt rögtön úgy reagálni, hogy miért nem kaptam én is verést annak idején.
Ennyit rólatok...

Tűzvillám (törölt) 2008.03.05. 17:09:12

"Nem azt írtam, hogy a kétéves hülyébb :)"

Persze, nem azt írtad, de értetted, hogy mit akarok.

Kazi (törölt) · http://redmond.blog.hu/ 2008.03.05. 17:09:43

Nyufó, szerencsés vagy, mert ilyen a gyermeked, az enyém is ilyen, 4 vagy 5 évesen a maga kis nyelvén elmondta szépen, hogy otthon ne regulázzuk, mert otthon "pihenni" akar, "baszogatják" az oviban eleget (szabad fordításban), tudja ő nagyon jól, hogy hogy kell szépen viselkedni. Mondom, nem szó szerint így mondta, de a lényeg ez volt, és megértettük.

De nem minden gyerek egyforma, és ha esetleg egy fenékre csapás megtörténik, nem dől össze a világ, ez még nem jelenti azt, hogy az a gyerek állandóan ütve vagyon.

Nyufó 2008.03.05. 17:10:59

Tűzvillám! Azt is írtam, hogy sajnálom... Mindegy

execute 2008.03.05. 17:11:55

JA, mégvalami:
engem az apám sosem ütött meg igazán. Ha kaptam is a seggemre, az igazából csak vicc volt. (az anyám már más tészta. Tőle nem féltem, és a végsőkig feszítettem a húrt, úgyhogy gyakran megcibált)

Te, és SzabóZ keveritek a családon belüli erőszakot a seggrepacsival. Persze SzabóZ-nek muszáj ezt sugalni, hisz OVI-ról van szó, és kampány van ugye.

Nyufó 2008.03.05. 17:13:37

execute! Most írod, hogy anyukád vert, de nem féltél tőle!! Akkor ezek szerint mégsem érte el a célját a veréssel? Lehet, hogy pont az ellenkezőjét... Hm...

kcu 2008.03.05. 17:13:57

Nyufó, sose késő, gyere ki, játsszuk le!

Nyufó 2008.03.05. 17:15:47

kcu!
inkább abbahagyom most már tényleg az írogatást, nemsokára jön haza a férjem, megkérem, végre már egyszer verjen meg, de úgy igazán, hátha ráérzek az ízére...

Ti meg tehettek egy szívességet...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.05. 17:18:13

"Bónux kérdés: ennek a hétfői aktusnak vajon van-e köze ahhoz, hogy a Magyar Nemzet Műsorújságban egy pár hónapja előkelőbb helyre került a Viasat3?"

A műsorújságok a csatornák nézettsége alapján rangsorolnak. Pártfüggetlenül, mert ez az üzleti érdekük.

"Jakupcseknél már volt hétfőn"

Én nem a Mokkára gondoltam, hanem a hazugságvizsgálós show-ra, ami ma este kezdődik.

kcu 2008.03.05. 17:18:34

Nyufó, ez a beszéd, ezt már szeretem! B verzió: kérd meg, hogy tegyen rendbe a hálószobában, és akkor utána nem lesz energiád hülyeségeket írogatni a neten. Csók a Zuradnak.

Kreativ111 2008.03.05. 17:20:38

Kedves SzaboZ!
Nekem is szimpatikus, hogy elment ebbe a müsorba, ezzel nincs is semmi baj. Amit nem értek, az az a tény, hogy úgy állítotttad be a cikkben, mintha csakis a közvéleményt akarná kielégíteni minden egyes válaszával. De bármit is válaszolt volna, szerintem ezt mondanád. Szerinted melyek azok a válaszok, amire azt mondanád, hogy "na igen, teljesen őszinte volt Orbán". Tényleg kíváncsi vagyok, mondj párat légyszi.
Abban pedig nem látok semmi kivetnivalót, hogy egyszer-egyszer, ha tényleg nagyon rossz fát tesz egy gyerek a tüzre egy kis fenyítést, vagy paskolást kapjon. Ez még nem jelenti azt, hogy valaki állandóan veri a gyerekét, azzal természetesen nem lehet egyetérteni. De szó sem volt ilyesmiről. üdv.

execute 2008.03.05. 17:20:57

Nyufó:
végülis elérte, mert akkor, abban a pillanatban befejeztem a csibészkedést.

Természetesen az ő hibája, hogy nálam nem hatott a szép szó. De asszem ez gyakori egy nagyranőtt kamasz, és egy törékeny anyuka között. A gyerekek mindig feszegetik a határokat, és néha nem árt egy határozott vonalat húzni.

Joaquin 2008.03.05. 17:21:09

"Ráadásul értelmetlen, mert a gyerek nem gondolkodik el , azon, mit nem tett helyesen, mert a büntetéssel hamar lezárul az ügy.."
Ez pont akkora marhaság mint amilyennek hangzik. Ja igen nem a kamasz+ korú gyereket kell felpofozni...
Egyik mélyen tisztelt tanárom mondta: "Semmi sem jótékonyabb egy jó időben érkező atyai pofonnál." A kulcsszó a jó időben, és ez ritka. Ha 2-3 esetnél többször kell ezt alkalmazni ott már gondok vannak szerintem.

execute 2008.03.05. 17:28:20

Gyurcsány is verhette volna a kisfiát, és akkor talán nem kapják el tolvajlásért 18 évesen. (2006 március) Na persze nem hibáztathatjuk a kisHitlert, hisz hamar elhagyta csóró(bb) második feleségét a leggazgagabb harmadik miatt, így csak 5 éve a volt kisfiú megnevelésére.

Calin · http://vivitah.blogspot.com 2008.03.05. 17:28:27

'egy öt évesnek mégsem lehet azt üvölteni, hogy „Mi a faszt képzelsz? Tudod, ki vagyok én? Tönkreteszlek, te kis pöcs!”'
:))

keops 2008.03.05. 17:40:16

(Bocs, kissé visszanyúlok - de csak most olvasgatom...)

Kerdojel56654,
Az "eltöröljük őket" szerintem OK.
Úgy tudom, bármilyen dologra - és nem csak személyekre - lehet hivatkozni így...

wynil 2008.03.05. 17:48:03

a Vitya a népszszavazás után de dogja bánni ezt a felvéyelt. Mikolát kell hívni legközelebb.
aszod a nemzet orvosa majd mondja a frankót a gerekbántalmazásról.
Ja hogy a Viktor cuki :-))))))
kár hogy nem vitt magával még egy embert mondjuk az Ádert :-)
pussz

szabóZ · http://comment.blog.hu 2008.03.05. 17:53:06

Kreativ!
Talan azert feltetelezem ezt, mert a kampany kozepen ment el egyertelmuen kampanycelzattal? Vegighaknizta a mediat. Ez nem baj, felre ne ertsd, de akkor feltetelezzunk mar valami tudatossagot.

kyanzes (törölt) 2008.03.05. 17:57:02

Ez a cikk tipikusan olyan stílusban van összeröffentve, mint azok a képek, amiken egy-egy, jellemzően jobb oldali, politikus náci karlendítésre emlékeztető pózban látható. Mindenki tudja, hogy valójában csak integet, de azért csak megjelenik a kép és mindenkinek eszébe jutnak a friccek. Azt nem mondanám, hogy szinvonaltalan a cikk, erről szó sincsen. Nagyon is hozza a szükséges formát, hogy kellő mértékben fossal terítse be Gyurcsány ellenfelét (látod, ez is egy nyomorult trükk, ugye milyen szemét dolog?).

hmmmovo 2008.03.05. 17:59:33

jaj, esküszöm ez a sok sipákoló, mindenhol balos, zsidó összeesküvést látó idióta kikerget ebből az országból. el is megyek timbuktuba, ott is sok barom lehet, de legalább nem értem..

purga · http://horrormirror.blog.hu 2008.03.05. 18:21:19

és amikor medgyessy volt a baginacsában?
én láttam a kölyköket és tetszett. igaz, volt egy olyan kérdés, h "mi az az ftp", na azt kétlem, h egy gyerek magától feltette volna...

execute 2008.03.05. 18:23:53

"mindenhol balos, zsidó összeesküvést látó idióta kikerget ebből az országból"


most neked áll a zászló. Miért mennél el? Már vannak örzött lakóparkok, úgyhogy nem kell félned.

kamasuka 2008.03.05. 18:32:25

"mindenhol balos, zsidó összeesküvést látó idióta kikerget ebből az országból"

Ha összesküvéselmélet kell baloldalról, akkor ott a Magyar Gárdával való dobálózás. Nem is tudom melyik oldal kiált náciveszélyt, ha már nincs más skuló?

De ez off.

Primavera 2008.03.05. 18:32:37

"Majka nem úgy néz ki, mint egy hajbeültetésre váró könyvelő"
Értelmiségire se hasonlít és mégis már sokadik műsorát vezeti. Igaz a gyerekekkel 1 szinten van.

Kanarienvogel 2008.03.05. 19:15:05

Primavera, szerintem a gyerekek okosabbak nála.

gaston 2008.03.05. 19:19:52

Jó volt a Viktor!!!
megjegyzem, nem lenne gond, ha némely szülő néha adna egy atyai-anyia pofont a gyerekének. Sokan kaptak szerintem régebben és mégsem lettek tőle epilepsziásak, elmebetegek...mint ahogy azt némelyik szélsőségesen liberális barom ma mondja!!

Gestas 2008.03.05. 19:21:01

execute:"A mai kor inkvizítorai a lberálisok!"
Istenem de szép mondat.Nagyon sokat gyúrhattál rá,de megérte ugye?Honnan jön az emberekből ennyi ökörség?

sys 2008.03.05. 19:31:19

de durva, tényleg senki nem érti, mit akart mondani szabózé? pedig az eddigi kommentek is ezt támasztják alá: persze 1-2 pofon még nem a világ, sőt, nem is rendes apa, aki soha nem üt oda..... baszki, az Ember, Aki Még Soha Nem Hazudott, csakis azért vallja be a seggreütést, mert nagyon jól tudja, hogy a többség véleménye is ez. és ez sztem is durva.

leone007 2008.03.05. 20:06:56

gaston - és más atyai pofon hívők - te elég nagy marha lehetsz (lehettek), a makarenkoi pofon után még az ötéves tervet is bevezetnéd mi? komcsi vagy vagy konzervatív? mert mostanában a kettő eléggé összemosódott. Vagy csak követed a vezért? Barom.

Tudatában vagy mely életkorban mit vált ki egy-egy atyai pofon a gyerekben? Szerinted milyen rendszerességgel lehet megütni egy gyereket? Milyen súlyú "bűnért" jár a pofon? Van egyáltalán gyereked? Milyen gyakran ütöd? Ja! Mi a célja ennek a fajta büntetésnek? Hogy félelmet kelts a gyerekedben? Mert az jó? Szoktál néha gondolkodni is?

Nem vagyok "szélsőségesen liberális barom", de egyik gyerekemet (3 van) sem ütöttem meg még sohasem. Mégis mindegyik illedelmes, szófogadó a maga korához képest.

Fox888 2008.03.05. 20:10:44

Nevetséges ez a sok véres száju baloldali mondat elemző! Veri a gyerekét ti idióta gyökerek! Vagy az zavarta meg a kicsi agyatokat hogy öszetett mondatot mondott és ti ferkó mondataihoz szoktatok amit a majálison virsli és sörivás közbe is fel tudtok fogni vagy egyszerüen hozzátok a szokásos nevetséges komcsi éneteket.

leone007 2008.03.05. 20:14:04

Kyanzes:

Ohh lálá. Orbánról egyetlenegy ilyen képet sem tálalt még a média - mármint karlendítőset, viszont GYF-ről mintha pont egy ilyen "bemutatós" képet mutogatottt volna a HörrTV pont a legutóbbi parlamenti választások kampányának hajrájában. A tények bizony makacs dolgok.

leone007 2008.03.05. 20:17:33

Fox888

Látom te is bepóbálkoztál egy többszörösen összetettel. Ismered a vesszőt? Mámint az írásjelet. Gyakorolj még hülyegyerek. Okádni már tudsz. Olybá tűnik nem csak a balosoknak van nagy gondja az összetett mondatokkal.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.03.05. 20:21:10

a post lényege:
mindenki hibázik csak szabózé (az index) és a kormány nem soha
ők alapból tökéletesek, nem tehetnek róla

"állítsuk meg a fidesz hazugsággyárát!"

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.03.05. 20:22:42

leone a gyerekeid ugyanolyan illedelmesek lehetnek, mint a (két) apukájuk
"Barom"

Fox888 2008.03.05. 20:36:56

Leone007
Fanntasztikussan megeröltetted az agyadat gratulálok is tőled ez nem semmi hogy csak egy hajszállal csúsztál le a lényegről.
Majdnem majd legközelebb.

Fox888 2008.03.05. 20:39:17

Leone007

Ja gartulálni akartam a liberális nevelési módodhoz is. Annyira szeretném látni a fejedet amikor a fiad beállít a barátjával zolival akivel majd leéli az életét, a másik drogelvonóról küld kerácsonykor egy-egy lapot ha segítenek neki megírni a lányod meg hát.........

Fox888 2008.03.05. 20:42:17

anélkül hogy ezt pont a te gyerekeidre érteném

Primavera 2008.03.05. 20:55:46

Csak az kellett, h 1 politikusról (nem is akármelyikről) kerüljön a c:c-re egy poszt és máris egymásnak estek.
Ha szóról szóra, mozdulatról mozdulatra, mondjuk Sváby alakította volna ugyanezt akkor bizony itt 95 %-os egyetértés lenne.
Nemm vagytok Ti felebarátaim kissé agymosottak? (bár már ez a szó is átpolitizálódott.)

tarkabab 2008.03.05. 21:04:35

az én gyerekeim megértik, ha valami fáj vagy rosszul esik nekem és nem azért nem csinálják, mert tudják, hogy visszakapják, hanem mert szeretnek.

Kaporszakáll 2008.03.05. 21:19:15

Orbánt gyerekkorában bányász-párttitkár apja rendszeresen verte és megalázta.
Ha valaki nem értené, miért lett belőle ekkora szrjankó, hát ezért.
Párhuzamos életrajz: Saddam Hussein gyermekkora és felemelkedése...

Kaporszakáll 2008.03.05. 21:28:48

Amúgy meg aki egy gyereket megüt, az nem érdemli meg az ember nevet.

táltos 2008.03.05. 21:53:26

Csak annyit mondott, hogy a fenekére paskolt egyet....
Vajon a Kölykök felvételekor dőlt el, hogy OV elmegy az Esti Frizbibe az ATV-be?
Akár össze is futhatott Hajdú Péterrel a felvételen és ripsz-ropsz megbeszélték.

volker 2008.03.05. 21:56:00

Tibi is mindig igy szokta: kislányoknak a fenekére csapunk, a növérüket meg megcsöcsörésszük :DDDDDDDDDDDDDDD

kamasuka 2008.03.05. 22:02:56

"Orbánt gyerekkorában bányász-párttitkár apja rendszeresen verte és megalázta.
Ha valaki nem értené, miért lett belőle ekkora szrjankó, hát ezért.
Párhuzamos életrajz: Saddam Hussein gyermekkora és felemelkedése..."

Oh, istenem ...

"Amúgy meg aki egy gyereket megüt, az nem érdemli meg az ember nevet."

Fokozd még a hülyeséged!

Kaporszakáll 2008.03.05. 22:09:43

fox888, kamasuka: ok, azt magyarázzátok meg nekem, hogy a homszexuálisok több mint kétharmada és a drogfogyasztók több mint fele miért éppen kifejezetten konzervatív, jobboldali családokban nő fel???

Vagy ezt eddig nem tudtátok, kedveskéim?

Kaporszakáll 2008.03.05. 22:12:51

Ja, és még egy érdekesség: vajh miért van az, hogy a pedofília szinte kizárólag a katolikus neveltetésben részesült emberek 'betegsége'???

Fox888 2008.03.05. 22:23:42

kaporszakáll

Te valószínüleg a statisztikai hivatlaban dolgozol mert olyan hihhetetlenül pontos és hiteles adatokkal szolgálsz nekünk előre is köszönjük. Arra meg nem gondoltál hogy ha egy szar liberális családból kikerül egy kis buzeráns abból miért lenne "hír" miért lenne érdekes. A család boldog azt hiszik a gyerekükről hogy normális és az is normális amikor a vasárnapi asztalnál megmutatják a nagyszülőknek az Új örögbefogadott kínai kis gyereket. A katolikus dologra öregem meg annyit hogy finngod sincs hány pap van a világon (meg még sok mindenről) és hány ilyan hírt hallasz fél évente egyet? ÉS azok mind igazak nem csak vádaskodások. Egy ilyen rágalamat soha nem tud lemosni magáról egy pap mert ilyen beteg társadalomban élünk.
+ Szeretnék gratulálni az Orbán családfa részeltes imeretéhez nagyon színvonalas. Gondolom azt is tudod hogy mondjuk ki Apró Antal Ferkó apósa te szerencsétlen vagy az már meghaladja az """""inteligenciádat"""""?

Zen 2008.03.05. 22:29:21

Miért van az, hogy szimpla gyereknevelési kérdésből is politika lesz? Valami itt nincs rendben a fejekben. Mindkét oldalon. Arról nem is beszélve, hogy egymást szapuljátok érvek és ellenérvek helyett. Szomorú.

Amúgy én megkaptam a magam pofonjait. Nem gondolom, hogy használt. Anyukám se gondolta. Mikor erről beszélgettünk bevallotta, hogy a saját tehetetlenségének bizonyítéka: feszültséglevezetés volt. Ettől még jó anyuka volt. Én is rácsaptam már a kislányom kezére, de csak amikor kiborultam már. Szóval marha ritkán. DE én sem gondolom, hogy ezzel bármit is megoldok.

Szerintem amikor az ember üt, akkor ez azt jelenti, hogy nem tudja kezelni a helyzetet. Épp úgy, mint ha felnőtekkel kommunikálnánk...

Szóval kedves mindenki. A szóbeli agresszió is agresszió. Próbáljunk meg észérvekre hagyatkozni a mutogatás, anyázás és jobb-meg baloldalizás helyett. Nem?

Kaporszakáll 2008.03.05. 22:34:24

fox888: hát ilyen az, ha jobboldalon elfogynak az érvek.

Nem marad más, csak a lábszagú, löttyös indulatok...

Szeretném megkérdezni: ugye a te példaképed is a színmagyar, konzervatív családmodell atyja: Jakab úr?

Esetleg a csontbzi Semjén elvtárs, aki összezárt lábbal már gyakran leülni sem tud?

Ki vagy röhögve, te agymosott zokni... :DDDDDDDDD

Kaporszakáll 2008.03.05. 22:44:29

fox888: Ja igen, és ne felejtsük Deutch-Fürjecskét, aki aztán megmutatta mi az ősi magyar virtus az irodában! :DDDDDDDD

Az ő zabiporontyai is Orbán és Isten nagyobb dicsőségét vannak hivatva méltatni, nemdebár? :DDDDD

Milyen jó is konzervatív cslaádban nevelkedi: +66% esély a homoszexualitásra, +50% esély a drogfogyasztásra, és majd' minden pedofil katolikusként kezdte.

Erre aztán van miért büszkének lenni!!!!

(Gyermekem, ki beszélt itt a pedofil papokról? A világon ismert és nyilvántartott ÖSSZES pedofil 99%-a katolikus!!! Érted, kicsim?)

Zen 2008.03.05. 22:47:16

Valljátok be: Ti ezt élvezitek! Párbaj kard nélkül.
Egymást szapuljátok, ettől ti okosabbank érzitek magatokat és még vér sem folyik.
Legalábbis remélem, hogyha élőben folyna a vita akkor se mennétek ölre. Ellenkező esetben mindannyiunk gyerekeinek elég rémisztő jövője lenne, ha az eltérő véleményük miatt nem csak szavakkal mennének nekik. Értitek????

volker 2008.03.05. 22:53:40

KSz,

te a vatikáni archivumokból vagy ilyen okos?

valami forrást azért közölhetnél.

Kaporszakáll 2008.03.05. 22:54:09

Zen: ilyen a világ már pár évezrede, ilyen az ember. Te még nem hallottál hasonló okok miatt kirobbant háborúkról? És egymást magyar diákszállón baltával lefejező örményekről és azeriakról?
Hogy a speciális magyar viszonyok közt melyik félben dühöng inkább az elvetemült gyűlölet, azt inkább már nem is mondom, nehogy megsértsem konzervatív felebarátaim érzékeny lelkivilágát...

Kaporszakáll 2008.03.05. 22:58:22

Volker, keress utána, ahogy én is megtettem pár éve. Egyébként számomra a legmeggyőzőbb egy svéd-amerikai kutatócsoport munkája volt, fogalmam sincs már hol olvastam, de ez alapján biztos megtalálod.
Vagy ha ezt nem, akkor kíváncsian várom az általam leírt adatokat cáfoló felméréseket, szívesen hagyom magam meggyőzni, ha tényekkel szembesítesz! Bár kétlem, hogy sikerülni fog, mert amit leírtam az bizony a vegytiszta igazság!

Zen 2008.03.05. 23:02:24

Kaporszakáll: igen, t'om, de ebből lehet tanulni. Meg ha leereszkedünk arra a szintre, akkor mi sem vagyunk jobbak.
Csak hát - hadd hozzak ide egy más témát - hiányzik a kommunikációs kultúra. Az iskolában is fontosabbak az adatok, a sose használatos tények, használhatatlan matematikai kódok, stb, mint az, hogy a gyerekeket megtanítsuk véleményt nyilvánítani, tolerálni az ellenvéleményt, békén hagyni a másképp gondolkodókat, konfliktust kezelni(!!!), vagy ne adj isten gyereket nevelni. Viselkedést, erkölcsöt tanítani. Nem vallásit, EMBERIT.
Nyilván nem tankönyvről beszélek, hanem játékos feladatokról. Gyakorlatról. Mert ez hiányzik az embereknek nagyon. És az egymás iránti tisztelet.

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:07:30

Egyébként nem tudom mi csodálnivaló van azon, hogy a katolikusok közül kerül ki a legtöbb homoszexuális?

Hiszen Jézus maga is az volt, az összes tanítványával együtt, ezért voltak kénytelenek végigtáborozni az egész kopár sivatagot.

És ugyan miért tiltják a katolikus papoknak és apácáknak az ellenkező nemhez való vonzódást? Hm???

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:10:44

Zen, mindenben egyetértek azzal amit írsz, de az emberiség már rég elkésett ezzel.

Rövid időn belül elpusztítjuk a saját bolygónk, de legalábbis a bioszférát ami körülvesz minket, miközben drága katolikus testvéreink keményen bíztatnak minket: szaporodjunk, szaporodjunk még, még és még.

Milyen jó is az, bár furcsa mód ők maguk nem gyakorolják...

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:12:01

Mármint a papjaik. Bár talán jobb lenne, ha ők sem tannék, van már így is elég szörnyszülött ezen a világon...

volker 2008.03.05. 23:17:33

KSz,

én meg azt olvastam egy bolgár-ujgur kutatópárostól, hogy a kaporszakálluak 112 százaléka pedofil. már nem emlékszem a két akadémikus nevére, de keress utána a neten, nagyon érdekes.

egyébként te katolikus vagy? vagy valamit elszámoltam volna?

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:21:01

Volker drága, valamit elszámoltál, bizony.

1+1? Ez még megy?

Fox888 2008.03.05. 23:25:02

Kedves Kaporszakáll,

Az elején azt hittem hogy csak egy tipikus szdsz-es vagy. Semmi szabály semmi kötöttség, hajrá buzik, drogosok, legyen legális a fű, butítsuk le az oktatást nehogy a jövőnek legyen esély húzzuk magunkkal a gödörbe szóval a szokásos.
Látom a vallás jó messze áll tőled nem csodálom gondolom nem tudsz nem bírsz szabályok között élni. Nem tudom miért fosol így a katolikusoktól de nem is érdekel. A Jézus buzis dologgal viszont megnyugtattál, már nem tudok neked egy csúnya szót sem írni tuti hogy elmebeteg vagy így nem is akarlak bántani. Feküdjj le szépen holnap biztos sétáltok a parkban akkor majd megnyugszol.

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:25:55

Volker, ha kicsit is őszintén elgondolkozol azon amit írtam, akkor:

szerinted lehetetlen és elképzelhetetlen, hogy ezek az adatok pontosan megfelelnek a valóságnak???

Csak azért kérdezem, mert a svéd-amerikai kutatócsoport valóban létezett, és több ezer esetet tanulmányoztak végig, mire a fenti tényeket írásba foglalták. Hát ez van, talán a zsigerből támadás helyett nem ártani kicsit befelé pislantgatni...

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:27:18

Foxx, szép álmokat neked is, és csak járasd a gyerekeid hittanra. Biztos lesz majd egy kedves pap, aki bevezeti őket a hit legmélyebb rejtelmeibe...

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:31:08

Tudod, mondjuk a Bazilika egyik sejtelmes toronyszobájában, mise után....

Vagy egy vidéki plébánia sekrestyéjének meghitt hangulatú öltözőszekrényében...

Milyen jó is katolikusnak lenni, hát nem?

volker 2008.03.05. 23:35:25

kapi,

tényleg lenyügöznél egy linkecskével.

én akár el is gondolkodnék. -- na de ha egyszer nincss min...

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:36:49

Volker, pillants egy kicsit feljebb, majd légyszi mutass te is egy esetet, ahol liberálisok fizettek tömegeével megrontott gyermekeknek...

volker 2008.03.05. 23:39:44

hmmmm,

a kis biner vilagodban vajon mit kezdesz egy libsi katolikussal?

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:40:02

Akár vesenyezhetünk is, szerinted ki nyeri?

Én attól tartok, hogy a katolikusoknak és a konzervatívoknak nincs versenyképes kihívója ebben a műfajban...

(csak hogy értsd milyen műfajra is gondolok: a pedofíliában és a homoszexualitásban)

Fox888 2008.03.05. 23:41:01

Egy ha normális lenne az elméd nem fantáziálnál ilyenekről. Kettő én soha nem mondtam hogy nincsenek pedofil papok de azok a légből kapott amerikai-svéd idióta adataid rettentő nevetségessek. Vagy nem tudod mi az a százalék vagy valami írásjel helyett használod. De azért látszott annál a bioszférás résznél hogy nem csak az agyad egy oldalának csengettek. Ott van az a összeesküvés elmélet. Mindenki pedofil meg gyilkos holnap ki se menjj az utcára nehogy valaki seggbe dugjon a villamoson. Mert tudod a villamoson utazók 87% -a arról álmodozik hogy valakit seggbe dug és ezen álmodozók 76% pedig csütörök reggel akarja ezt egy rettentő híres Holland-Argentín kutató csoport vizsgálta és tuti igaz jaaaaaa és a legjobb hogy ezen emberek 134% katolikus és ha ne adjj Isten valaki mégsem az akkor az meg az akar lenni Pénteken szóval csak óvatossan szorítad össze a farpofád be ne csússzon valami.

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:41:31

Libsi katolikussal? Semmit, jó eséllyel zavarodott tudatállapotú emberről beszélsz, akinek a reakciói kiszámíthatatlanok.

Kb. olyan, mint egy náci roma...

volker 2008.03.05. 23:42:54

de miert pont a katkok?

nekem pedofilia kapcsan, alighanem a press coverage alapjan, elso helyen belgium jut eszembe

azon belul pedig egy Pandi nevu hazankfia, aki mem asszem protestans.

nna und???

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:43:32

Foxx, menjél pihenni. Produkciód szánalmas, hangosan ki vagy röhögve!!! :DDDDDDDDDDDDD

volker 2008.03.05. 23:44:16

kapi,

öröm veled társalkodni...

Fox888 2008.03.05. 23:45:18

Milyen véletlen hogy a zsi.. óóóó elnézést az Szdsz hányás hazug kampányfilmaj ment a linkecskéden. Érdekes

Bobby Baccala 2008.03.05. 23:46:16

én bizony kaptam verést,de csak ha nagyon megérdemeltem...és utólag is azt mondom hogy igaza volt anyámnak.
egyszer -talán 6-7 éves lehettem- mászkáltam a házunk galériáján a korláton kívűli részen..anyukám amikor meglátta szépen feljött és a saját játékkardommal ha úgy tetszik megkardlapozott :))...majd elment a szobájába és 1 órán keresztül zokogott,amiatt hogy meg kellett ütnie.
soha többé nem másztam ki, és felfogtam hogy a saját érdekemben kaptam a verést.
ja és én vígasztaltam anyukámat :))

amúgy tényleg poén ez a szarfröcsögés ami itt folyik.
és konzervatív katolikus családból származom...nem vagyok drogos, homokos, se pedofil.
megkérném kaporszakáll nevű júzert hogy határolodjon el saját magától!

increase da peace! restecpa!

Fox888 2008.03.05. 23:46:41

Zz a ki vagy röhögve duma nagyon megy neked. Sokat hallod nap mint nap mi?

volker 2008.03.05. 23:46:59

fox,

sztem hagyjuk, ennyire 1x1 nem lehet -- tutti troll a csavo!

Fox888 2008.03.05. 23:49:43

Valami agyzavara tuti van az nem kérdés.

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:50:30

Volker, Pándi atya protestáns micsoda is? Csak nem tiszteletes? Vagyis keresztény pap? Egy zömmel katolikus országból? Ejha!
És, mit tesz Isten, a belgák 75%-a szintén katolikus!!!
Pedofil hálózatok leleplezésekor kik is szoktak a botrányok szereplői lenni?

Ha jól tudom, általában belgák, spanyolok, bajorok, spanyolok, görögök...

Csupa mélyen vallásos (római/görög) katolikus náció. Hát nem furcsa???

Belabela 2008.03.05. 23:50:46

Nem tudom, hogy egy jól időzíttett, jelzésértékű seggrecsapás ténylegesen segít-e a gyereknevelésben. Az viszont biztos, hogy humánusabb, mint a lelki terror, amit sok családban látok (leginkább olyanokban, ahol büszkék rá, hogy sosem ütöttek még a gyerek seggére). Az is biztos, hogy sok gyerek kerül néha olyan állapotba (csontmerev hisztigörcs), amikor egyszerűen nincs miről beszélni vele, mert megszűnik a hallása, kizárólag valami fizikai inger tud átjutni a hisztéria falán. A vízzel lelocsolás, meg a "felkapom és megrázom, mint Isten a vargát" az meg embertelen (hallottam már ilyenről is pedig).
Én éltem egy ideig a hollandok között, akik jórészt az überliberális nevelés hívei – mindent megtehet a gyerek, a szülő nem jelöli ki a határokat, csak ajánlást tesz. Annyi tenyérbemászó, seggfej kiskamaszt azóta sem láttam. A kiskölykök meg idegen néniket és bácsikat rugdosnak, apu elnézést kér, de a gyereknek nem szól, csak valami nagyon szoftosat, amúgy feddőleg. Amúgy általában bírom a hollandokat, de amit a gyerekekkel műveltek, az horror. Volt, hogy oda akartam menni egy faszihoz, hogy adok 100 guldent, csak csapjon a gyereke seggére, mert én nem fogok helyette.

Kaporszakáll 2008.03.05. 23:55:08

Najó, én is hagylak titeket.

Tényleg, nem tudok mást mondani, mint eddig: járassátok csak a gyerekeiteket hittanra egy kedves atyához, és neveljétek őket kemény kézzel szigorú konzervatívnak!

És ne legyetek megértőek, amikor spanglival a kézben mutatják be a legújabb azonos nemű barátot.

Ez így divat jobboldalon manapság, úgyhogy trendik lesztek, hajrá! :DDDDDDDD

Fox888 2008.03.05. 23:58:38

Gyökér szdsz-es féljj a szabályoktól attól még valami emberi képet alkothatnál.

Kaporszakáll 2008.03.06. 00:00:22

Foxxi: Pontosan milyen szabályra is gondoltál?

Arra, amit a hittanos kiránduláson az atya tanított neked a bokorban? :DDDDDDDDD

Kaporszakáll 2008.03.06. 00:01:03

Az lehetett ám az emberi kép!!!!! :DDDDDDDDDD

Bobby Baccala 2008.03.06. 00:16:14


kaporszakáll

Te mit sz(e)dsz?? :))

A kockázatokat és mellékhatásokat nem ártott volna elovasni a doboz hátulján...

Te és az általad pártolt, páratlanul kártékony politikai formáció nemsokára visszaszorul oda ahova való: szubkultúrális szintre,mint mondjuk a graffitizés vagy az emo.
Bár valószínűleg parttalan keresztény- és magyargyűlöletük miatt még egy ideig hallunk majd róluk.
Ne feledd a liberalizmus nem más, mint szellemi homoszexualitás!!

további jó gyűlölködést, te nem szabad nem demokrata.

Kaporszakáll 2008.03.06. 00:23:48

HAHOTA!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDD

Kaporszakáll 2008.03.06. 00:30:27

Ha a vallásom nem tiltaná, hogy retardáltakon szórakozzak, akkor esküszöm, maradnék hajnalig! :DDDDDDDD

Így viszont könnyes búcsút veszek túrtfarú konzervatív testvéreimtől! :DDDDDDDDDDDDD

Binyez és csumpedli! ;DDD

Bobby Baccala 2008.03.06. 00:34:43

kaporszakáll


kozmopolita-européer-antifasiszta-turulbontó-szentkorona gyalázó-romajogvédő-tóthilonátgyilkosnaktituláló-comingoutban gazdag jó éjszakát kívánok neked és kedves elvbarátaidnak!!!!!

execute 2008.03.06. 01:39:00

kaporszakáll!

A pedofília a cigányaid közt népszokás. És csak M.o.-on többen művelik, mint a világ összes katolikus pedofilja.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.03.06. 01:43:40

Szerintem ez egy jo cikk, jo meglatasokkal. Nem Orbanrol szol, aki ezen kiakad, az gyakorlatilag belegravirozza a homlokaba, hogy o hivatasos partkatona.

Pontosan az a gaz, hogy a gyerekveres nem gaz. Ha az lenne, akkor Viktor azt mondta volna, hogy sosem tett olyat. Lasd pl. a hazugsag esetet, amit ugye hu, de elitelunk, es mit tesz isten, Viktor meg sosem hazudott.

A beismeres resze egyebkent nem az, hogy ra szokott csapni alanyai fenekere. Ott meg nagyon kotrolallja a mondanivalojat, es hat tenyleg, egy seggrepacsi nem feltetlenul veres. Lehet azt ugy adni, hogy ne annak elje meg a gyerek, ne okozzon fajdalmat, felelmet. Eleg csak arra gondolni, hogy maga a mozdulat lehet akar jatekos biztatas is, ebbol kovetkezoen nyilvan van amolyan figyelemfelkelto valtozata is. Legalabbis eleg valoszinutlennek tunik, hogy legyen egy diszkret hatarvonal, ahonnan veres :).

Szoval az elszolas resze az ott van (hogy mit is ejelnt ez a jatekosra fogalmazott seggrepacsi), amikor azt mondja, hogy _altalaban_ nem szokta verni a gyerekeit. Innen kezdve ertheto az elotte levo magyarazkodas is a lelkiismeretrol (marpedig ha lelkiismeret furdalasa van egy seggrecsapas utan, akko nyilvan latja, ogy a gyerek hogy eli meg). Azt annyira ateli, hogy a vegen egeszen oszinte lesz a valasza :) :(

Nyufó 2008.03.06. 09:02:32

Húúú, azt hiszem, még örülhetek, hogy engem "csak" megverni akartak a véresszájú veréspártiak... Enyhén eldurvult a dolog, illetve még jobban eldurvult, ahogy látom. De azért örülök, hogy van más is, aki úgy gondolja, mint én.

Bobby Baccala 2008.03.06. 10:04:10

veréspárti?? Te miről beszélsz?

valóban eldurvult a dolog..pont egy olyan miatt aki úgy gondolkodik mint Te!
csak közben átment az egész a konzervatív kersztény gondolkodásúak gyalázásába.

az nem gáz nyufó??

Gestas 2008.03.06. 10:53:51

Érdekes műfaj ez a kommentelés.
Az autó vezetéshez tudnám hasonlítani.Ott is mindig a másik autós a töketlen ,béna fasz,itt is mindig a másik a tanulatlan,véres szájú hülye.Önkritika,önkontrol sehol.
Csak azt nem értem,miért szidjuk állandóan a politikai elitünket,hiszen semmiben sem különbözünk tőlük.Közülünk kerültek ki,pont ugyan olyanok mint mi vagyunk!

Nyufó 2008.03.06. 11:21:19

Engem aztán baromira nem érdekel, hogy hogyan gyaláztátok egymást, csak annak adtam hangot, hogy amikor még én voltam a "közellenség", akkor ennyire nem volt durva a hangnem.
Azért meg nem fogok bocsánatot kérni, hogy örülök, hogy más is azt gondolja, hogy a gyerekeket nem szabad verni!

Bobby Baccala! Olvastad a kommenteket az elején? Akkor tudhatnád, miről beszélek. A gyerek szájba vágásáról, meg az "engem-is-vertek-mégis-felnőttem" hozzáállásról, és hogy amikor ennek ellent merészeltem mondani, rögtön engem is verni kellett volna!

Szerintem ez az oltári gáz! Aki azt hiszi, hogy az erőszak mindenre megoldás. Csapkod a gyerek? Üssünk vissza! Na, ez a gáz! De állatira!!!!

Zen 2008.03.06. 11:23:29

Igen, egyetértek. És az is nagy gáz, hogy már végig se gondolják, hogy csak fekete-fehérben gondolkodnak. Mindekét oldalon. Keresztény=konzervatív, szemellenzős, diktátor; Liberális=szabálykerülő, homokos, drogos. Pedig annyi szín van a világon. Szerencsére. De nem szeretném, ha akármelyiknek lenne hatalma beleszólni az életembe...

Nyufó 2008.03.06. 11:28:14

Zen! Örülök, hogy végre azt tudom írni, hogy teljesen egyet értek.

kcu 2008.03.06. 13:34:47

Nyufó! Úgy látom, apa nem tette oda magát tegnap este, és megint unatkozol...

Nyufó 2008.03.06. 16:01:20

kcu! Én meg úgy látom, hogy még mindig nem fogtad fel, mi a lényeg.
Nem baj, hülyékre is szükség van, ha másért nem, a kontraszt miatt...

kcu 2008.03.06. 16:12:43

Jajj, Nyufó... Mire ma hazajön apa, főzz valami egzotikusat jó sok gyömbérrel, hűts be egy palack chardonnay-t, a gyerkőcöt bízd nagyszülőkre, vegyél fel egy izgalmas ruhát (ha csúnya vagy, félhomály ajánlott), és akkor... hátha elkap.

Nyufó 2008.03.06. 16:24:51

A félhomályért neked nem kell túl messzire menni, ugye?

kcu 2008.03.06. 16:41:21

Na végre valami humor:) Cserébe nem húzlak tovább. (Talán majd a férjurad:)

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2008.03.07. 09:36:22

Undorítóan nagyarcúak ezek a kis kölkök. Ezek fognak rajtunk átlépni, ha majd hatvanéves korunkban elájulunk az utcán. Már most könyöklő kis g.cik.
A műsor meg szar.

Bobby Baccala 2008.03.07. 14:52:31


nyufó olvastam az összes kommentet...tudom miért kaptad a bombákat :)
azt nem értem miért válaszoltál rájuk...mert itt mindenkinek igaza van.
kurva egyszerű itt a szájbervilágban arc nélkül név nélkül ugatni egymásnak :))

FéeVerte 2008.03.07. 20:52:12

Igaz, régi "szép" vádak, hogy a liberálisok vallásra nézve felekezeten kívüli zsidók, nemi orientációjuk homo és természetesen lelkes drogfogyasztók. Nos, igen. Ezek vaskos előítéletek. Pfúj.

Utóbb viszont divatos a katolikus= pedofil, szadista állat, és naná, hogy buzzancs szemlélletmódot terjeszteni.

FéeVerte 2008.03.07. 20:57:38

Kimaradt: francia anyanyelvi tanárunk ateistaként bármelyik vallásost (róm.kat, refi és hit gyülis próbálkozott) "lebibliázta".
Mielőtt itt tanított, bébi szittelt egy ír katolikus családnál, ahol meglepő módon normális, értelems, jól nevelt kölykök voltak.

A kétapukás dél-frasancia srácról is csak áradozott, de a mi giminkben nem tudta lehúzni a 2 évet, amit aláírt. :-(

GGG77 2008.03.07. 21:14:14

Anyámtól talán 5-10 pofont kaptam, apámtól kb 2-3-szor, kaptam, mégse járok pszichológushoz... Ez 'nem szabad ütni a gyereket, soha' a legnagyobb baromság.
süti beállítások módosítása