Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Alig nézték Oscart

A kutyát nem érdekli

2008. február 26. 11:03 sixx 43 komment

Nem mondom, hogy váratlanul ért a dolog, de azért csak meg kell emlékezni róla: a vasárnapi Oscar-gála a puccos szoborátadás 80 éves történetének legalacsonyabb nézettségét hozta. Jó, nem 1928 óta közvetítik a gálát a tévében, és a Nielsen is csak 1974 óta méri a nézőszámot, de akkor is kicsit kínos, hogy a tavalyihoz képest 25%-kal kevesebben nézték az aranyszobrok átadását?

A gála amolyan semmilyen volt, Jon Stewart hozta a kötelezőt, de semmi emlékezeteset nem alkotott, a félperces reklámokért átlagosan 1.8 millió dollár kiköhögő cégek biztos nem örültek annak, hogy mindössze 32 millió emberhez sikerült eljuttatni az üzenetet - ennél az American Idol döntője sokkal jobb befektetés a maga egymilliós áraival, és 30 millió körüli nézettségével. Jó, az írósztrájk, és a Golden Globe-gála elmaradása nem tett jót a közvetítésnek, amin néhol látszott, hogy volt ám egy alternatív terv is a bojkott esetére: számos montázst játszottak be, melyekből kihagyták a műsort korábban négy alkalommal is vezető Whoopi Goldberget - be is szólt érte a The View című műsorában.

Az alacsony nézettség persze nem jelenti a gála végét, jövőre is lesz puccos közvetítés, pedig félóra alatt át lehet adni a díjakat, a többi betétdal, és a felesleges szájtépés.

Címkék: tv oscar nézettség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DEKI 2008.02.26. 11:30:54

Valóban nagyon gyenge volt ez az idei! Kár volt felkelnem. Persze, azért Javier Bardemnek DDL-nek és Tilda Swintonnak jó volt örülni.A többi erőltetett jópofizás volt csupán.Sajnos.

mobo 2008.02.26. 11:39:45

Nem az a fura, hogy most kevesen nézték, hanem hogy eleddig sokan...

Boise 2008.02.26. 11:41:39

Ti nem éreztétek úgy, hogy előre tudni lehetett ki nyer? Nem fura, hogy szinte minden kategóriában valami külföldi nyert? - Javier Bardem, Marion Cottillard, Tilda Swinton (asszem ő ausztrál?), a betétdalnál is azok a kis csehek vagy kik...
Olyan mintha mindenhol arra szavaztak volna, akiről tudták, hogy tuti ott lesz, mert őt nem érinti az irósztrájk és nem fog szolidarítani, mert nem amerikai színész, szóval ott lesz. Mintha direkt megbundázták volna, hogy "külföldire szavazzatok, mert milyen gáz, ha amcsi nyer és nem jön ki átvenni a díjakat senki"
Oké, máskor is tuti van bunda, de mintha most direkt és még jobban összebeszéltek volna.
Ti hogy láttátok?

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.02.26. 11:47:59

igaz h a főbb kategóriákban tényleg nem volt meglepetés...ezvan, tudni lehetet h az NVVV a favorit, azt jóvan. Legfeljebb vártunk csodát, hogy hát ha valaki megszorítja, de nem. Én inkább így fogalmaznék, nem bunda volt. Azért a Juno sikere, vagy Cottilard sikere se volt borítékolható, csak szerettük(em) volna, ha nyernek és úgy lett. De volt megleptés is: arany íránytű, vagy a bourne hármas dijazása....szóval nem mindig olyan lefutott dolog ez, ahogy azt egyesek hiszik...sztem
Akadémia így döntött:)

úrilány 2008.02.26. 11:56:43

hát igen, a betétdalok... azok a betétdalok... mindig azok valamelyikén alszom el :(

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.02.26. 12:04:26

Tilda Swinton angol. Glen Hansard ír, duettjéből a lány, Marketa Inglova cseh.

szerintem nem bunda volt, voltak meglepetések (vannak kategóriák, amikben simán mások is nyerhettek volna és senki nem húzná a száját), de a ceremónia maga az botrányosan szar volt.

Grafit Macska 2008.02.26. 12:11:33

Én néztem volna legalább az összefoglalót, ha valami lángész nem 23.00-ra teszi a kezdést....

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.02.26. 12:15:49

lehet fanyalogni az oscar miatt, én is szoktam, és valóban eléggé semmilyen volt az idei, ám azt gondolom az sem lenne jó, ha fél óra alatt lezavarnák az egészet, ahogy sixx írja. én például szeretem nézni a különböző összeállításokat és a különböző megemlékezéseket, sokkal inkább mint például a színpadon előadott dalokat, amik szinte mindig dögunalmas, giccses és szirupos, felejthető és hatásvadász szarok.

amúgy szerintem idén a köszönőbeszédek voltak a legunalmasabbak. igaz, ezek az elmúlt években egyre gázabbak, mióta leszabályozták az időkeretet, ám most tényleg egyetlen egy emlékezetes sem volt. alig több mint egy nap elteltével szinte csak cottillard bályosan kislányos meghatódását és ethan coen poénját tudom csak felidézni.

nem tudom, hogy a köszönőbeszédeket is külön írják-e a színészeknek, tehát hogy ebbe bejátszhat-e a sztrájk, ám ha igen, egy kisebb (lehet túl naiv) világ omlik össze bennem, nem szívesen venném tudomásul ugyanis, hogy például annak idején tom hanks emlékezetes köszönőbeszédét előre megkomponálták.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.02.26. 12:21:28

Engem sose vonzott, hogy végignézzem. Másnap megtudom a győztesek nevét és nekem ez elég. Ja és a Vérző olaj-nak kellett volna nyernie.

winnie 2008.02.26. 12:30:39

"Én néztem volna legalább az összefoglalót, ha valami lángész nem 23.00-ra teszi a kezdést...."

ja, mert nyilván egy rég lefutott esemény ismétlését 21.00-ra kell tenni... gondolkozzunk. 23.00 után csakis.

winnie 2008.02.26. 12:32:19

"Ja és a Vérző olaj-nak kellett volna nyernie."

miért is? annak kell nyernie, amire a filmakadémiai tagok közül a legtöbben szavaznak tudtommal.

az, hogy szerinted mi a legjobb, igazából a vvega awards-ot dönti el (vagy nagyon elnézted a helyed a világban:), de ilyen alapon jönnek mindjárt a 300-rajongók és megmondják, hogy még csak nem is a vérző olajnak kellett volna.

winnie 2008.02.26. 12:33:04

de tényleg, ha lenne vvega awards, kihirdetnéd a győztest, akkor is muris lenne, ha Béla jönne és beírta volna, hogy nem is annak kellett volna nyerni, nem?:)

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.02.26. 12:36:16

a 'winnie büntet' című műsorunkat látták.
:D

VVega · https://debugme.eu/ 2008.02.26. 12:42:34

Beírtam a véleményem, ennyi. A végéről talán lemaradt a sztem. Nagy büntetés volt amúgy bakfitty :)

dimitrij 2008.02.26. 12:42:47

Woody Allen-nek volt valami szenzációs aranyköpése az Oscar díj kapcsán, valami olyasmi, hogy a Hanuka után a másik legjelentősebb zsidő ünnep, vagy valami ilyesmi...

Robson bá 2008.02.26. 12:47:00

Én meg gyorsan magamra haragítok pár száz embert, miszerint az Oscar-díj akkor vesztette el az értékét, mikor agyondíjazták az ilyen vackokat (értsd: látványnak elmegy, de hol a történet???), mint: Angol beteg, Titanic, A király visszatér.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.02.26. 12:50:46

vicces, hogy a három példádból kettő adaptáció. és azelőtt volt neked értéke? amikor a Ben Hurnak adtak 11et az oké volt?

dimitrij 2008.02.26. 12:52:50

Robson bá, egy bizonyos szintig egyet is értek veled, nekem a Scorsese Oscar-ja votl a legnagyobb gáz, hisz 5 nekifutás után egy olyan filmért kapott Oscart, amiért pont nem kellett volna, míg korábban 3 filmért sem kapta meg (néha még a jelölést sem), amiért meg kiszórható lett volna... 25 évet várt rá, és nem a legjobb filmjéért kapta meg.

Robson bá 2008.02.26. 12:55:15

Most hogy így mondod... ezek szerint a "A király visszatér" lenne az évtized Ben Hur-ja?

Nem tudom mi volt az értéke. Talán jobban odafigyeltem azokra a filmekre, amelyek kaptak. De bevallom, nem követtem szisztematikusan az összes díjazást és díjazottat.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.02.26. 12:59:03

Nem tudom, hogy mi vagy mi lesz az évtized Ben Hur-ja, de A király visszatér-t levackozni...

Bozambo 2008.02.26. 13:36:41

Elegük van az embereknek a sztárokból. Az élet a hétköznapokról szól.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.26. 13:41:32

a Király visszatér a másik kettővel együtt a filmtörténet legnagyobb tévedése. szerintem, persze.

travis 2008.02.26. 14:14:40

"a Király visszatér a másik kettővel együtt a filmtörténet legnagyobb tévedése."

Legközelebb nyitott szemmel, légyszíves! ;)

Dave_hu (törölt) 2008.02.26. 14:25:22

régebben azért néztük az oscart, hogy hátha történik valami... nem történt. most már nem is várjuk. Érdekes, hogy már az oscar filmek nincsenek is benne a köztudatban, mint pl. a Gladiátor vagy a Titanic volt.

mikimaus (törölt) 2008.02.26. 14:25:58

Nekem ott tette be az RTL Klub (szak?)kommentátorai a lécet, amikor BarbAra Streisand-ot és más, épületes ökörséget voltam kénytelen meghallgatni tőlük, miközben - angolul nem hallóként - csak a keves poenokat nem fordították. Elhiszem, hogy fárasztó, azt is, hogy kell némi lexikális tudás, hogy mindenkit (?) megfelelően felismerjenek - de ha ezt csak így képes az RTL Klub megszervezni, akkor miért kellett kifúrni a korábbi mo-i közvettíőt (HBO?), no persze a kérdés messze csak költői lenne 8-(

mikimaus (törölt) 2008.02.26. 14:27:21

(off)
tették be, kellett, közvetítőt (sorry!)

sélli_ 2008.02.26. 14:31:14

'ja, mert nyilván egy rég lefutott esemény ismétlését 21.00-ra kell tenni... gondolkozzunk. 23.00 után csakis.'

Így is van, dögöljön meg az a marha, akit mondjuk érdeklne a dolog és nem kell kel fel hajnali 2-kor, mert mondjuk dolgozik másnap reggel. Nehogy véletlenül meg tudja nézni valami emberi időben legalább az ismétlést!!!

'az, hogy szerinted mi a legjobb, igazából a vvega awards-ot dönti el (vagy nagyon elnézted a helyed a világban:), de ilyen alapon jönnek mindjárt a 300-rajongók és megmondják, hogy még csak nem is a vérző olajnak kellett volna.'
Teljesen jól látod, Gerard Butler felsőteste simán Oscart ér!!!

Mellesleg winnie kicsit már tényleg sok néha az észosztásod, hadd kommentáljanak már valamit az emberek szívük szerint. Ez nem tanulmányi verseny, hogy kijavíts mindig mindenkit...

Dave_hu (törölt) 2008.02.26. 14:34:32

jujj, tegnap a junkien humant osztották a Haydenes képek miatt, most meg winnie kap... amúgy a ben stiller film rohadt jó volt, még tizedjére is, az uncsó oscart meg már úgyis bemondták a hiradóban, ha történt volna valami "izgalmas" az meg úgyis vezető hír lett volna.

xido 2008.02.26. 14:38:53

végig se olvasva hirtelen a cikket...jómagam 2 éve szoktam le kb az évekig tartó folyamatos és hűséges Oscar-nézésről..mert:ezen filmek annyira nem foglalkoztatnak és nem ismerem őket...valamint a házigazda személye..nekem az örök OScar-host mindig is Billy Crystal marad,a zseniális paródia-nyitányai,a humora,az előadása...még Whoopi-t és Steve Martint is szívesebben néztem,mint Amerika ismertebb média-sztárjait...

doktor.dikhed 2008.02.26. 14:41:50

Mégis mit vártak? Az agonizáló amerikai filmesek egymás hátát veregetik (készülnek ezért ott jó filmek, csak nem értékelik őket). Kit érdekel ez? Az a baj, hogy az Oscar így is elnyom minden más díjat, és sokan a legrangosabbnak vélik, de hogyan lehetne a legrangosabb az a díj, ami nem nagyon veszt tudomást az USA-n kívül készült filmekről...

A Király Visszatér érdekes. Szerintem már csak azért díjat érdemelt a sorozat, mert ilyen remekül filmre vitték a könyvet. Tény, hogy az első rész jobb, de ha így végigfutom az utóbbi 25 év díjazottjait...a GYU sorozatból az első és harmadik bőven befér közéjük.

Az idei is vicc volt. Nem Vénnek Való Vidék?? Én nagyon vártam. Megnéztem, és csalódás volt. Coenék egy érdekes fókuszváltással próbálkoztak, de egyszerűen nem jött be. Összességében jó a film, de nem több. Manapság úgy tűnik egy "jó" is elég a díjakhoz.

Bár, ez nem meglepő. Tavaly egy "sz*r" is elég volt :D Szerintem a Tégla díjával az Akadémia nevetségessé tette magát. Díjazni egy filmet, ami olyan feldolgozás, ami a sztárparádé ellenére (akik korrekt reljesítményt nyújtottak), messze alulmúlja az eredetit. Pedig a Szigorúan Piszkos Ügyeknek is megvoltak a maga hibái...bőven...de a története eredeti volt, érdekes dilemmákat vonultatott fel és jól sikerült a lezárás.

A Tégla ezzel szemben szánalmas módon próbálja a befejezésnél kiengesztelni a nézőt, nehogy el kelljen gondolkodni a dolgokon. Persze, azért Scorsese a végén a patkányos jelenettel még bedob egy kis szellemi táplálékot a moziba belopakodott általános iskolásoknak. Talán nekik nehézséget okozhatott megfejteni, és elgondolkodtató volt.

Kicsit sajnálom Scosese-t, mert sokkal jobb rendező ő ennél, de meg is érdemli, hogy utálják (legalábbis azok, akik látták a feldolgozás alapját), mert nem kellett volna elvállalnia egy 2002-es film feldolgozását, ami egyáltalán nem kívánta meg, hogy újraforgassák. Olyan lehet ez, mint amikor úgy éred el életed legnagyobb sikerét, hogy az ellenfél visszalép sérülés miatt. Nem az igazi.

Na mindegy. A Tégla óta egy vicc az Oscar.
(érdekes, hogy a Tégla évében a Tökéletes Trükk például nem kapott jelölést a legjobb film kategoriájában...khm khm...)

GL78 2008.02.26. 15:14:02

Bakfitty-nek

Tilda Swinton skót, ezt többször ki is kéri magának :-)))

zsofiaagnes 2008.02.26. 15:31:23

Az egész ócska volt, pláne a betétdalok előadása...az készített ki már teljesen..Meg érdekes volt ,hogy mindenki elakart esni a porondon..(Én most néztem először)

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.02.26. 17:22:09

GL78, jogos, jogos, mea culpa.

doktor.dikhed, ennyi sületlenséget régen olvastam egy halomban.

GGG77 2008.02.26. 21:32:32

Az angol beteget nem láttam sosem elejétől a végéig, Titanic remek, Király visszatérből az utolsó 30 perc nem kéne, amúgy jó.

Na, de ki bír végignézni egy Oscar gálát!!!???

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2008.02.26. 22:30:29

A nézettség mellett valóban lapos volt a minőség is. Arra azért kíváncsi lennék, hogy hogyan mérték. Azaz a nézettség úgy jött ki, hogy sokan elunták hamar, és elkapcsoltak, vagy eleve kevesen ültek le nézni, mert borítékolták, hogy olyan gyenge lesz, amilyen lett?

mókus 2008.02.26. 23:11:02

xidónál a pont, billy crystal és nálam is leszokás a gáláról
európai díjazottak: igen, lehet, hogy a sztrájk miatt, de az is lehet, hogy társadalomkritika

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2008.02.26. 23:40:13

Nevenincs filmek nyertek nevenincs szinészekkel. :) Bourne Ultimátum rulz. :)

doktor.dikhed 2008.02.27. 00:51:10

Hát Bakfitty, szépen kifejtetted, miért gondolod ezt, így el kell ismernem, igazad van! :D

Boise 2008.02.27. 10:29:48

doktor.dikhed - egyet értek, úgy kb mindennel, amit írtál.

mókus 2008.02.27. 12:01:01

kalandjáték: ugye ezt nem gondolod komolyan?? Milyen nevesincs filmek?
Azért mert steven segal és jean claude van damme nem képviselteti magát, neked már ismeretlen vagy mi?

Bojcsi 2008.02.27. 19:29:59

"a Király visszatér a másik kettővel együtt a filmtörténet legnagyobb tévedése."

Legközelebb nyitott szemmel, légyszíves! ;)"

A Gyűkűt Urát bűn volt filmre vinni. De persze vannak olyanok, akik arról is meg vannak győződve, hogy Russel Crow jó színész. ( Félreértések elkerülése végett: tudom, hogy nem játszott benne, csak összehasonlításképp írtam)

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.27. 19:59:23

végre! attól, mert valami szandált húz, és keményen néz, még nem színész.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.03.13. 08:53:20

most látom csak mit tettem. hát, bájos :D
süti beállítások módosítása