Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 megunta a Jerichót

Cancelmánia

2008. február 06. 14:02 sixx 120 komment

Hová tűnt a Jericho? A sorozatjunkie egyik olvasója ment utána a történetnek, és addig küldözgette az leveleket a csatornának (örüljenek, hogy nem mogyoróval szórta be a székházat), mire válasz jött: hazánk egyik kereskedelmi tévéje nem adja tovább a Jericho című sorozatot, se hajnalban, se szombaton, semmikor, mert csak. Helyette Rendőrsztori, "azserossz" gondolhatták, habár atomvillanás nincs benne.

Ez azért nagy szívás, mert a sorozat első évadából már csak pár epizód volt hátra, amit ezek után vagy elcsíp a Tv2-re szoktatott sorozatfüggő az AXN műsorán, vagy nem - ez utóbbi esetben beszerzi mondjuk máshonnan, és akkor kvázi a Tv2 vette rá a torrentezésre. Az végképp érthetetlen, hogy kinek a csőrét piszkálta a szombat délutáni, fotelban punnyadó sávba száműzott sorozat, de majd jól bekommenteli egy csatornaközeli kreatív, és menten okosabbak leszünk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.06. 17:24:19

A Lost Room eleve minisorozatnak készült. Nem terveztek neki folytatást eredetileg sem.

one nation under-dog 2008.02.06. 17:29:18

1. A tv2 egy hulladék fos. Nem is tudom, hogy nézi-e még bárki.

2. Lehetnének kicsit proaktívabbak a népek. Miért kell, hogy a tv2 "vegye rá" őket?

3. Egyébként ez az egész sztem szóra sem érdemes. Akit tényleg érdekel egy sorozat, az meg tudja nézni. Maximum kicsit olvasni is kell közben. ;D

Anak 2008.02.06. 17:36:35

És arról tudtok, hogy az RTL-klub péntek helyett ma este adja a Lostot?

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.02.06. 17:37:22

Fujita: Én mintha megcsappani látnám a brazil szappanoperák számát - nem mintha ez az aktuális ügyben bármit jelentene.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.06. 17:49:23

Nem az a baj, hogy interneten kell kutakodni. Az se, hogy feliratot kell olvasni. De az már igen, hogy a számítógép előtt kell gubasztani hozzá, miközben ott van a nagyképernyős tévé a nappaliban, és timeshift-tel még a reklámokat is simán kiszűröm. De lehet, hogy rákényszerülök.

daito 2008.02.06. 17:52:14

Azért pár dolog. A lakosság jó része nem tud azonnal torrent/emule/ftp/akármi oldalakhoz fordulni, amikor leveszik a kedvenc sorozatát. Mert nincs netje, vagy lövése sincs az ilyenről.
Értem én, hogy rögtön ez a reakció nálatok; de a szüleim egyike sem fogja egyik torrentszerver közösségét növelni, mert levették a Jericho-t. Pedig apám nézte, szerette; mondjuk nem a hirdetők által olyannyira preferált 18-40-es korosztály tagja; ellenben főműsoridőben szeret (még) tévét nézni, és talán "annyi" járna neki, meg a többi nem annyira kedvelt és célzott fogyasztónak, hogy a tyúksz@ros kertévé közölje: "most ennyi volt a Jericho, akit érdekel, nézze szombaton, vagy olvasson Galaktikát". Mert itt bizony ez az egyik fájó idiotizmus, hogy szó nélkül eltűnnek részek; maximum véletlenül hétvégén odakapcsolt (mint pl. én), és rájött, hogy "jé ez még megy".

A versenynek, vagy minek hála, most szerda este van 3 olyan sorozat, amit néznék; csak nem érek haza, ergo egyiket sem fogom látni. Azt a kettőt sem, amit máskor pénteken nézhettem. S miért? Mert akkor most pénteken ott leadják az Életre-halálra c. filmet, amit már 27x vetítettek a különböző tévék; ergo péntek estéből is jó kis temetői estét csinálnak.

Egyébként kertévé esetén érdemes kiindulni a normál, adott sorozatot nem letöltő, havertól megkapó emberekből. Ezek ugyanis 80%, hogy nem a tévén nézik meg a már meglevő sorozatot.
Ezen emberek meg ööö sokszor nem izgulnak azon, hogy "jaj doktor Kádi magyar hangja mennyivel gázabb, mint az eredeti" vagy azon, idehaza a Lótúrók 3. évadjánál járunk, míg Amerikában már a 7.-nél.

Szimplán bekapcsolják a tévét, mert kikapcsolni, szórakozni akarnak; az adott kertévén megszokott (talán kedvenc) sorozatukkal.

A gáz, hogy tévéink ezeknek a nemtúlmagas igényeknek sem bírnak (AKARNAK) megfelelni. :)

xk2spv 2008.02.06. 17:55:21

Nyilván eltűnt az összes seeder amikor a TV2 torrent-kliense 90%-nál tartott.

one nation under-dog 2008.02.06. 18:02:43

Fedor 2008.02.06. 17:49:23

Ha van DVD lejátszód, akkor sztem megy az TV-n keresztül is. ;) Maximum be kell ruházni 1 db újraírható lemezre (nemtom, kb. 300 Ft.)
Monitoron tényleg nem az igazi, ebben maximálisan egyetértek.

daito 2008.02.06. 17:52:14

"de a szüleim egyike sem fogja egyik torrentszerver közösségét növelni, mert levették a Jericho-t. Pedig apám nézte, szerette"

Hmmm. Ez a legkevesebb, amiben segíthetsz a szüleidnek. ;)

"Szimplán bekapcsolják a tévét, mert kikapcsolni, szórakozni akarnak; az adott kertévén megszokott (talán kedvenc) sorozatukkal."

Viszont mint látod, ezt sajnos nem hagyják. Olyan ez, mint amikor dugó van a városban. Lehet sopánkodni, vagy "kerülőutat" választani.

Yeto 2008.02.06. 18:06:24

nu pagagyi:

a helós az első évad vége.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.06. 18:12:26

"Ha van DVD lejátszód, akkor sztem megy az TV-n keresztül is. ;) Maximum be kell ruházni 1 db újraírható lemezre (nemtom, kb. 300 Ft.)"

Ez lesz a vége, de azért ez már elég melós, míg eddig csak odaültem, és néztem. Márpedig van nekem más dolgom is, munkahelyem, családom, nem tudok, és nem is akarok még itthon is állandóan a gép előtt ülni...

pokmalac 2008.02.06. 18:12:57

Gusztustalan amit a ker TV-k művelnek. 4 résszel az évad vége előtt (heti egy résszel számolva 1 hónapjukba kerülne leadni..) abbahagyni valamit a profizmus legcsekélyebb jelét sem mutatja. Ha pedig azt is hozzávesszük, hogy mit adnak helyette, akkor külön vicc az egész, mintha az több nézőt hozna abban az egyébként is a száműzötteknek fenntartott műsorsávban.

kangep 2008.02.06. 18:16:04

Jericho? Az mekkora fos volt... hála istennek, hogy levették. Ha már torrenteztek, töltsetek inkább poreszt.

pokmalac 2008.02.06. 18:16:13

A torrentezéshez hozzászólva..ha jól tudom, az AXN-es részek más szinkronnal futottak, így annak aki a TV2-ön ismerkedett meg a sorozattal, kellemetlen lesz, hogy nem a megszokott szinkronok szólalnak meg..persze lehet feliratosan is nézni, de aki szinkronosan szokta meg, annak az is csak egy szenvedés lesz (még ha eredetiben sok minden jobb is)

pokmalac 2008.02.06. 18:19:22

kangep és a hasonlóan "okos" emberkékhez: senki nem kérdezte a sorozatról alkotott véleményeteket, lehet szeretni és nem szeretni, de ez a hír nem arról szól, hogy miért jó vagy miért rossz a sorozat..hanem arról, hogy gyakorlatilag bármikor bármit félbehagyhat a "kedves" RTL vagy a TV2.

Ha halgattál volna, most nem tűnnél teljesen idiótának..

Vadnyúlkoma 2008.02.06. 18:29:18

Mintha az 1. évad végénél hagyták volna abba, a 2. meg még meg sincs. Vagy tévedek?

enzo23 2008.02.06. 18:29:57

MIASZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR????????????????????????????????????????
bocs ez kellett...ezek!nem!normálisak!!!!!!hátbazmeg nem hiszem el...de legalább megvan a válasz...
amúgy már akartam írni egy levelet nekik, megírom így is csak kicsit más stílusban...
ez az oldal meg megy iwiwre
:S:Stv2 ezentúl az NCIS-Numb3rs-Eureka trión kívül befejezve, kapják be...
ehhez képest a Lost rakosgatása semmi...

gothmog 2008.02.06. 18:50:14

Jobb minőségű nóném div-x-es dvdlejátszó: 8000.-
Teljes sorozat beszerzése illegálisan*: 24 óra
Teljes sorozat kiírása 1db artisjus matricás dvd-re 220Ft, 15 perc.
Sorozat nézése reklám nélkül, akkor, amikor kedved van hozzá: Megfizethetetlen.**

*felháborítókérem, és nem szégyellik magukat...
**A költségek a háztartásban meglevő szélessávú internetkapcsolat, és manapság átlagosnak számító meglevő számítógép-konfiguráció*** esetén érvényesek.
***Ha nincs a nagyinak, akkor általában van az unokának, vagy a szomszéd srácnak, aki szívesen segít.

pokmalac 2008.02.06. 18:55:07

vadnyúl: az első évadból 18 részt adtak le, és 22 részes az évad, szóval 4 részt, pont a legvgét elhagyják..

cso zsi 2008.02.06. 18:57:08

Bezzeg a csák móric az végtelenre állítva vasárnapi híradó előtt, nehogy lemaradj róla.
Tele reklámokkal, mert biztos nagy a nézettsége.
Pedig Smallville után tv kikapcs van...

gothmog 2008.02.06. 19:01:25

Bocsánat, a jericho az 2 db lemez, mert teljes évad:)

mirigy78 2008.02.06. 19:01:53

Bezzeg ezt le tudták venni de annó azt a rém rendes szar család budapesten című hígfost a tehetségtelen színészeikkel benyomták a 4400 elé!

Paranoid Android2 2008.02.06. 19:04:01

Én hajlandó lennék akár havi 6-8 ezret is perkálni, ha eredeti nyelven normális felirattal, akkor amikor akarom nézhetném azt a hat műsort amit nézni akarok.
Ja, hogy a haver kéthavonta odaadja őket ingyen, jó felirattal normális minőségben és nem fenyeget, hogy közben bevillan a kiszeltünde, vagy a havas, vagy egyéb sztárok és megállok a növésben?
Biztos nézni fogom ezeket a szar kertévéket, hogy hetente toszogassák a műsoromat és kivárom, hogy két év késéssel adják a bácstopajai amatőr színjátszókör szinkronjával olyan fordítóval, aki egyetlen nyelven se beszél.
Persze a globalizáció erre nem vonatkozik, mert ezzel én járok jól.

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.02.06. 19:07:48

ahogy mondani szokás: get a life, és ne azon keseregjetek hogy mást kell bámulni zombi arccal, nem mindegy mi megy?! csak villóddzon kéken és kész :P

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.02.06. 19:15:31

Fedor 2008.02.06. 17:49:23

Pont a nagyképernyős tévén VÉTEK kereskedelmi csatornán nézni sorozatot. Nem kell a gép előtt gubbadnod, 5000-ért veszel egy DVI/HDMI kábelt, rákötöd a gépet a plazmára, és 1280*720-as felbontásban nézheted a sorozatokat, mert nívósabb torrent trackereken a DivX mellett már ilyen is van. Ég és föld az analóg, reklámos, tizenketteseskarikás, gagyiszinkronos, időhözkötött tévéhez képest a torrenten fellelhető minőség.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.02.06. 19:17:41

Ja, még a 4:3-ra croppolást kifelejtettem a tévé hátrányai közül. Az RTL Klub képes volt ezt egy olyan alkotással megtenni, mint a Star Wars. Ok hogy olcsó hús, de attól még nem kellene rohadtnak lennie.

Megdobbent 2008.02.06. 19:18:12

Nnnna, pont ezert nem szabad semmifele nyugati civilizaciobol szarmazo sorozatot szinkronozalva, reklammal betegre szaggatva, folyton el-el cseszve a kontinuitast magyar kereskedelmi televizioban nezni. Ez a vege!

one nation under-dog 2008.02.06. 19:21:15

Fedor 2008.02.06. 18:12:26

"Ez lesz a vége, de azért ez már elég melós, míg eddig csak odaültem, és néztem. Márpedig van nekem más dolgom is, munkahelyem, családom, nem tudok, és nem is akarok még itthon is állandóan a gép előtt ülni..."

Hát, tudom miről beszélsz, és kurvára egyetértek. Főleg az utolsó mondattal. Ennek ellenére ha van olyan sorozat, ami tényleg érdekel (mondjuk a Jericho engem pont nem...), akkor érdemesebb eredetiben nézni. Talán az a megoldás, hogy nem kell minden szart megnézni, csak 1-2 tényleg jót kiválasztani. :)

K0vasz 2008.02.06. 19:26:07

Gery: megelőztél:P

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.02.06. 19:39:07

Nem kell állandóan a gép előtt ülni, jobb DVD lejátszókon (de már TV-ken is) van USB csati, ha lejött a cucc, átlököd két kattintással egy pendrive-ra és bedugod, még kiírni sem kell.

De mégjobb a kábel: nálam össze van kötve a gép és a tévé, kábel szépen elvezetve a fal tövében, amikor gondolok egyet, a tévén átkattintok component bemenetre, megfogom a wireless bill+egér párost és leülök vele a kanapéra, kibontok egy sört, és mehet a mozi.

Balage75 2008.02.06. 19:44:04

kangep:
nem lehet, hogy csak nem nőttél fel hozzá, hogy megértsd?

PTibor (törölt) 2008.02.06. 19:59:31

én a 22"os monitorra esküszöm, de ez részletkérdés.

A Jericho 1. évad utolsó részében purcan ki a polgármester. A 2. évadból még csak 3 rész szivárgott ki az újságíróknak, 1-2 héten belül lesz a premier az usa-ban.

A 4400-at levették? nem is figyeltem, mert lejött egyben, és végignéztem 2 hét alatt, érdekesebb volt annál, hogy abbahagyjam meg cárjak rá heteket. :)

Nemtudom, hol vágtál el, de ha jól olvasom egy viszonylag lezárt rész után, mert az utolsó rész annyira nyitva van, hogy szinte kötelező lenne folytatni :)

gilmore 2008.02.06. 20:00:10

Nevetséges, amit a TV2 művel.

preludium 2008.02.06. 20:14:04

már 100 éve láttam
igazából már le is szoktam rég a tv-s sorozatnézésről...

El Condor 2008.02.06. 20:16:21

Aki televízión néz sorozatot, sikeres ember nem lehet!
Én évek óta csak letöltök.

siptex 2008.02.06. 20:30:30

A tv2 nagy újítása ha nem veri a retekklubot akkor veszünk másikat és nem baj, hogy amerikában 2rész után +bukott majd akkor ismétlünk pl. "áll az alku" és új részekel márciustól!!! óóóómygood!!! :(

Kardics 2008.02.06. 20:51:09

"A Tv2 megunta a Jerichót" én meg a tv2-őt meg a másik fost unom.ennyire 0 műsort mint ezek leadnak...á szót sem érdemel.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.02.06. 21:08:56

Nuts!

Amúgy ősi román szokás a vége előtt 4 résszel lelőni sorozatot...

Ekkora balfaszokat.. komolyan mondom. És most nem azért, mert annyira hiper a sorozat. Tetszik, vagy nem, lényegtelen. De annyi gerinc lenne már bennük, hogy, ha már elkezdték, akkor fejezzék is be.
Amúgy TV2 a sci-fi sorikkal játsza ezt el legszívesebben, lásd összevissza vetített Taken, Stargate, megszüntetett BGS, 4400.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.02.06. 21:09:46

Persze BSG akart lenni, csak az ideg szítbaszott.. ;)

Gestas 2008.02.06. 21:10:40

Hú,micsoda csapás,törölték a Jerichót.
Merre van a Duna?

one nation under-dog 2008.02.06. 21:26:01

Amúgy a prizönbrék megy még az rtl-en? Vagy azt is félbehagyták?

gyuribacsi 2008.02.06. 21:40:23

Kereskedelmi tévé. Ez a logika.

Nem mintha, egy részt is láttam volna (csak belenéztem, meg a tartalmát olvastam el), de a vége előtt 4 résszel való hirtelen abbahagyás egy dolgot erősít meg: semmilyen filozófia nem vezérli a kereskedelmi tévék műsorszerkesztőit. A nézettségi mutatók alapján való válogatás ugyanis nem filozófia, hanem ostoba mohóság.

Egyrészt, mint sok helyen fogható adás (média? médium? üdv a helyesírás szakértőknek :), a tv2 is véleményformáló. Bármennyire is leszarnak mindent, amit a médiatörvény nem ír elő, felelősségük van, mint véleményformálónak. Nekik is, és más tévéknek, rádióknak, újságoknak is.

Hogy klímaválság van? - Nosza, szarjunk bele!
Hogy kőkeményen szennyezzük a környezetet? - Egy kertévét nem érdekel ez sem, csak a kötelezően előírt sugárzású hírműsorok szintjén.
Hogy cigánykérdés van, kormányválság, döbbenetes közlekedési halálozási statisztikák, és fogy a hazai népesség? - Amíg fizetnek a reklámblokkokért, nem érdekli őket.

Rövidtáv van kéremszépen, haszonlesés, közösbe magasról beleszarás. Aztán csodálkoznak, mikor egyik-másik stábnak nyúlják a pénztárcáját forgatás alatt (tudom, hogy nem ebben a cégben történt), ha ellopják az autójukat, megerőszakolják nőrokonaikat, vagy neadj isten, a rendőrök az aktuális tüntetésnél elkenik a riporter száját, mondjuk egy gumilövedékkel.

Amíg csak rövidtávon gondolkoznak a véleményformálók (ha úgy tetszik, a média), addig CSAK rosszra számíthatunk. És ez előbb-utóbb a reklámblokkok, a hirdetők fogyásával fog járni. Az pedig kérem minusz.
Minusz, ebből az amúgyis elkeserítően igénytelen katyvaszból, amit szolgáltatásnak csúfolnak.

Tudom, véletlenül se olvas ilyet, akinek kéne, de azért: pusszantás nektek!

oil.ali 2008.02.06. 22:24:59

hát én is leszedtem. a tv2 buta.

winnie 2008.02.06. 22:30:31

"Nem mintha, egy részt is láttam volna (csak belenéztem, meg a tartalmát olvastam el), de a vége előtt 4 résszel való hirtelen abbahagyás egy dolgot erősít meg: semmilyen filozófia nem vezérli a kereskedelmi tévék műsorszerkesztőit."

akkor gondolkozz el.

adva van egy műsor. rossz a nézettsége. mi a logikus. leszedni műsorról és jobb nézettségűt a helyére rakni, vagy műsoron hagyni és nem tenni semmit a rossz nézettség ellen.

ez a lépés csak azzal a aszóval jellemezhető, hogy logikus. na jó, a racionálissal is.

jf 2008.02.06. 22:55:38

Most tényleg nagyobb igény van a (nem a Szulák Andrea, hanem a másik dagadt picsa) showra, meg a Mi kérünk elnézést-re, mint a Jerichora!?

Zsirparaszt 2008.02.06. 22:59:32

Fehér ember 10-es IQ felett nem néz olyan sorozatot, aminek a részei szigorúan összefüggenek. Ha van egy áramszünet, vagy el kell menni kocsmába, mivan?!?!?!?!?! Én a mai napig nem tudom, miről szólt a Dallas vagy a Twin Peaks, és nem ismerem az Anyátokközt szereplőit. Éljen Böhm bácsi a szomszédokból!

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.06. 23:01:32

winnie: értem én, persze, de bazz, eddig olyan fasza volt a nézettsége? levehették volna félidőben is. azt a négy részt valamikor hajnal 1-től is levetíthették volna.

mizrolist 2008.02.06. 23:07:42

winnie: arról vannak adatok, mennyit esett pl. a SzülFel nézettsége, amióta az idióta fogyisó mögé tolták? Az egyértelműen idióta döntés volt... (vagy épp szombat délben BSG-t vetíteni... ehh.)

Tori 2008.02.06. 23:10:20

tv2 mintha direkt a sorozatfüggők kikészítésére utazna. A megmaradt sorozatok vetítésidejét háromhetente változtatják. Feleségekről, Médiumról, Számokról is le kellett szoknom műsoridőcsere miatt. És akkor a mostanra hálistennek megszüntetett Frei dossziés kavarásukat ne is emlegessem.

Madmoazell 2008.02.06. 23:14:18

nem meglepő, a BSG-t alapból hétvégén nyomatták, majd kb 12 rész után le is vették a műsorról.
maguk alatt vágják a fejszét, főleg a most induló új gigafosnak tűnő műsorok miatt.

Zsirparaszt 2008.02.06. 23:19:55

jf: Én TÉNYLEG ismerek olyant, aki szereti a Mi kérünk elnézést-et meg a Hónaljmirígy-showt. És ráadásul nem is fotoszintetizál. Vannak furcsa lények közöttünk.

kyanzes (törölt) 2008.02.06. 23:22:42

Pontosan úgy működik a TV2 mint minden más ebben az országban: elején, harmadánál, felénél, háromnegyedénél abbahagyják, amit elkezdenek.

birdito 2008.02.06. 23:57:06

Remélem valami nézhetőt tesznek a helyére,mert sajna ez egy fos volt. Már annak, aki nem szereti az ilyen légbőlkapott gagyiságokat.

lepratelep 2008.02.07. 00:01:44

Majmok.
Mondjuk szemelyesen nem erint.
Az eleje egyebkent nekem nagyon nyoszorgos, kinlodos volt. Meg persze megy az egesz hos varos kukoricat torni.
Amikor elindultak gyogyszerert a varosba, a korhazba, onnan kb. elkezdett felporogni, onnantol tetszett.
Kiveve a filler reszek (megfagyunk az ut mellett).

Carnivora (törölt) 2008.02.07. 01:40:10

Nem kár ezért a sorozatért ... olyan vontatott dögunalmas ... a báratok köztben több feszültség van.

lp (törölt) 2008.02.07. 07:13:18

Szerintem az a szomorú, hogy ennyi időt töltötök ezeknek a kommentek írásával. Inkább olvassatok, vagy mit tudom én. De hogy egy sorozat ilyen érzelmeket tudjon kiváltani...? Nyavajogtok a kereskedelmi adók miatt, de ugyanolyan függők vagytok tőlük mint bármelyik másik szürke kisegér... Get a life!

gyuribacsi 2008.02.07. 07:13:59

Édes winnie.
Már előre elnézést kívánok, mert vulgáris leszek. Ha szar a sorozat, mi a faszért vették meg???
Az ilyesmit lehet vetítés előtt tesztelni, ne adj isten megnézni...

Bazger, nehogymá a lekvár tegye el a nagymamát.

A mohóság és felelőtlenség logikájából, racionalitásából pedig nem kérek. Ezért is használom a távirányítót, meg a szememet, néha pl. olvasásra.

malloc (törölt) 2008.02.07. 08:03:34

Aki esetleg a 4400 4. évfolyamját várja valamelyik USA adón, annak sajnos azt kell mondanom, hogy a komplett sorozat cancelled.... Szóval van ez így a tengeren túlon is, ezen már sajna a torrent sem segít.

tszabo 2008.02.07. 08:29:09

lp-vel egyet értek. Nem hiszem el, hogy ilyen szinten fontos nektek, hogy mit vetít a tv. Most őszintén, ti teljesen beleélitek magatok a sorozatokba? Izgultok is, meg ilyenek? Nagyon egy szánalmas életetek lehet, ha ez a legjobb ami történhet veletek, hogy az elejétől végignézzetek x számú sorozatot. Remélem gyerekeket nem neveltek, mert nem éppen követendő példa amit csináltok...

MZperX 2008.02.07. 08:40:56

Egész egyszerűen felháborítónak tartom az egész eljárást. Nem tudom ki hogy van vele, de én már unom és utálom az egész Barátok Közt Jóban rosszban meg mittom én milyen című több 1000 részes filmeket. Végre vannak jó sorozatok több tucatnyi és vagy esete 11 után rakják fel pl Odaát, vagy össze-vissza pakolgatják lsd. topik.
Eureka Lost Jericho, 4400 stb stb! Mééé nem lehet ezeket a sorozatokat hétfőtől péntekig 21 órára berakni?????????????? legalább az egész napi meló után kikapcsolódna az ember. de nem, BK, Jban Rban meg mindenféle szar! nesze neked tv2 rtlklub majd a digitális műsorszórás!!!!!!!!!!! addig is kitartás

getmygirls 2008.02.07. 08:59:49

OFF

engem nem zavar, hogy szánalmas vagyok, és, hogy tényleg izgulok rajta, mert megnézném ezt is, és még pár másik sorozatot is amiről teljesen lemaradtam, de nem tudom, hogy kell ezt a torrentet. úgy értem töltöttem már le torrentről, de ott kaptam egy webcímet, beregisztráltam, oszt kaptam a linkeket, meg figyeltem, hogy az arányom pozitív legyen.

tudom, hogy a comment.com nem torrent iskola, de valaki megmondaná, hogy pl. ezt a jerichot honnan lehet leszedni?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.07. 09:03:44

Kedves tszabo, meg a többi fanyalgó!

Miért kell mindent fekete-fehérben látni? Attól, hogy egy történetnek érdekelnek a folytatásai, még nem biztos, hogy vegetáló véglény vagyok. Története válogatja. Én is olvasok könyveket, és messze nem csak a szórakoztató műfajból, vannak barátaim, gyerekeim, akikkel szeretek együtt lenni, ők az elsők az életemben, de emellett igen, van 4-5 sorozat (jól megválogatva), amit meg szeretünk nézni a párommal, amikor a gyerekek már elaludtak. DVD-felvevőnknek hála nem vagyunk időponthoz se kötve, nem a tévéhez igazítjuk az életünket, szóval óvatosan az ilyen végletes erkölcsi itéletekkel...

És igen, mit szólnátok hozzá, ha olvasnátok egy jó könyvet, aztán amikor már csak 30 oldal van hátra, valaki kitépi a kezetekből, és bedobja egy kandallóba?

cartmenhun 2008.02.07. 09:16:42

Azért hozzá kell tennem ,hogy a vége a sorozatnak elég lapos lett és kifulladt.

De a TV2 meg a másik párja az RTLk. elmehet a sunyi faszba mert tényleg nem elösszőr és sajna nem utoljára teszi ezt meg.

Zalanka 2008.02.07. 09:16:52

Vadnyúlkoma-nak sajnos igaza van. Információim szerint nincs 2. évad, és nem is tervezik a folytatást. Otthon nem ragadtatta el a nézőket a sorozat. Lehet találgatni miért nem.

lp 2008.02.07. 07:13:18 Nem tudom mit szólna ha végigolvasna egy több kötetes könyvet, mondjuk a húsz év múlvát, és az utolsó húsz oldal hiányozta, és halvány gőze nem lenne, hogy a D'artagnan-al a drágával végül mi történik. Annyi előnye van, hogy be megy három antikváriumba, és ott szépen be lehet pótolni. Ebben az esetben ezt nehéz lenne megtenni. Én azért szeretem, ha mindn szál el van vágva.

Brick Top 2008.02.07. 09:20:01

En nem neztem ezt a sorozatot, de van, amelyiket nezni szoktam, es nem orulnek neki, ha lemaradna a vege. Ez kb. olyan, mintha reggel elindulnek Bp-re vonattal es Erd-alson leszallitananak, mondvan hogy menet kozben megvaltozott a vegallomas.

Mr_Wolf 2008.02.07. 09:24:19

Nem kellene a sorozatfüggőségre hegyezni a témát. A TV2 elkezdett nyújtani egy szolgáltatást, és azt minden bejelentés és kompenzáció nélkül megszakította. Nem alamizsna volt. Ha nézted, akkor fizettél érte azzal, hogy eltűrted a reklámjait és a műsorajánlóit, amiből a nyereségét szerzi. Most pedig, amikor elvárnád, hogy megkapd a jussodat - csá.
Hosszú távon megéri rossz nézettségű sorozatokat is végignyomni, mert ez a korrekt üzleti magatartás. Ráadásul a Barátok közt esetében bejött, hogy erőltették a rossz nézettség ellenére is.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.07. 09:41:44

Zalanka: rosszul tudod, lesz második évad, hétrészes, abból 3 már ki is szivárgott a netre, bemutató jövő hét kedd. Sőt, ha a nézettség jó, folytatása is lehet a dolognak. A Jericho szóra rákeresve megtalálod hogy érték el a rajongók, hogy összejöjjön a folytatás.

Ngelina 2008.02.07. 09:47:07

"adva van egy műsor. rossz a nézettsége. mi a logikus. leszedni műsorról és jobb nézettségűt a helyére rakni, vagy műsoron hagyni és nem tenni semmit a rossz nézettség ellen.
"

hát, nem voltam oda ezért a sorozatért de azt mondja már meg valaki, miért akarnak minden egyes sorozaton milliárdokat nyerni a tévék? Mégis mekkora pénzt akarnak bevételként elkönyvelni egy sorozat után a csatornák??????
Miért kell a Tajgetoszról lelökni ami nem hoz 90 csak mondjuk 45 milliót????

ahhoz képest, hogy belőlünk élnek, elég bátrak ezek a kertévék. Nem mogyoró kell ezeknek, csak radikálisan csökkeneni a nézettségüket...mondjuk egy hatalmas áramszünettel a megfelelő időben... :-D :-D

vi /etc/passwd · Http://www.flickr.com/photos/haazee/ 2008.02.07. 09:52:13

Mondjátok! Az AXN-ről hová tűnt? Végig leadták?

cso zsi 2008.02.07. 09:53:20

A 4400, és a Hősök végigment?
Ide-oda rekták, aztán eltűnt.

vi /etc/passwd · Http://www.flickr.com/photos/haazee/ 2008.02.07. 09:58:40

Ezért nem jó sorozatfüggőnek lenni... eleve alig nézek tévét, ha meg látom, hogy sorozat, akkor sírva menekülök a közeléből. :D
Najó, a Monty Pythont nem tudom kihagyni :)

Jazzzer 2008.02.07. 10:00:24

Legalább három éve nem néztem már tévét, le is mondtam az előfizetést. A neten minden megvan, eredeti nyelven, lelkes, értelmes emberek által fordított felirattal.

Nézhetem monitoron, tévén, vetítőn, akkor és ott amikor akarom. Egyetlen probléma van csak: nem tudok társaságban kiszeltündéről beszélgetni. :-)

Lord_Cica (törölt) 2008.02.07. 10:10:03

Ez tényleg uncsi sorozat. Az elején még reménykedtem, hogy lesznek benne földönkívüliek, vagy legalább egy misztikus vonulat, de semmi, csak politikai összeesküvések.

Lord_Cica (törölt) 2008.02.07. 10:10:42

Jazzzer 2008.02.07. 10:00:24

Én is netről néztem :)

Lord_Cica (törölt) 2008.02.07. 10:11:27

cso zsi 2008.02.07. 09:53:20

pedig a 4400 az nagyon jó

Gabba 2008.02.07. 10:11:45

Nem szabad a két "nagy" kertévét nézni és kész. A filmeket szétvagdossák, a sorozatokat félbehagyják.
Nálam az AXN játszik sorozat ügyben, a Jerichót is ott láttam.

Üvege$ 2008.02.07. 10:34:48

Ízlések és pofonok, nekem a jerikó nem hiányzik, de az Euréka meg a 24 meg az Alias az nagyon.
24 6. évadját már meg lehet venni DVD-n, még csak torrentezni sem kell hozzá és hála a jó Istennek magyar hang nem is lesz már ezeken a DVDken! A magyar felirat is mehet a picsába, hisz a fordító program nem ismeri az argót vagy az ritkábban használt kifejezéseket estleg rövidítéseket! Tanuljatok nyelveket és angol, spanyol esetleg francia feliratot mindennek!!!

one nation under-dog 2008.02.07. 10:39:08

getmygirls 2008.02.07. 08:59:49

Pl. isohunt.c*m
De nem én mondtam. ;)

Gabba 2008.02.07. 10:43:25

vi /etc/passwd 2008.02.07. 09:52:13
Mondjátok! Az AXN-ről hová tűnt? Végig leadták?

Most az AXN Sci Fi adja, éppen ma lesz a 10. rész 16:00-kor. Ismétlés 8-án 04:00-kor és 9-én 16:00-kor

Zalanka 2008.02.07. 10:55:26

sixx !

Alig várom a folytatást. Addig is beírnál egy linket, mert nagyon kíváncsi vagyok.
Egyébként nekem már 8 éve nincs tv-m.
Üdv
Z.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.07. 10:58:27

milyen linkre vagy kíváncsi?

Zalanka 2008.02.07. 11:06:00

"Zalanka: rosszul tudod, lesz második évad, hétrészes, abból 3 már ki is szivárgott a netre, bemutató jövő hét kedd. "

Ahonnan ezeket az információkat veszed.

Zalanka 2008.02.07. 11:14:24

kösz a kimrítő információt

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2008.02.07. 11:18:46

Ime egy jó példa miért nem nézi az ember a 2 nagy csatornát.

Én is az AXN-en kisértem figyelemmel.

Valaki kérdezte mikor halt meg a polgármester, 2-3 résszel az évadzáró előtt, ám a helikopterek az évadzáróban jöttek.

A nagy csata jon a második évadban.

Az egészből csak az izgat mikor adja az AXN, a tengerentúlon januárban már ment, hozzánk mikor érkezik?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.07. 11:21:16

zalanka, mér ne is haragudj, de a jerich+2+season szavakat beírni a böngészőbe nehéz-e?

winnie 2008.02.07. 11:28:35

"winnie: értem én, persze, de bazz, eddig olyan fasza volt a nézettsége?"

sixx, én is mondtam, hogy totál baromság, én sem értem, de azt senki nem mondhatja, hogy ne lenne racionális.

winnie 2008.02.07. 11:30:32

"winnie: arról vannak adatok, mennyit esett pl. a SzülFel nézettsége, amióta az idióta fogyisó mögé tolták? Az egyértelműen idióta döntés volt..."

????????????

ezt megint nem értem. a szülfel 21.00-tól folyton kikapott. 22.00-tól nyert. elég sokáig, majd hol nyert, hol kikapott.

a legjobb döntés volt, hogy egy három áve folyton 2. sorozat végre 1. lehetett.

" (vagy épp szombat délben BSG-t vetíteni... ehh.)"

a bsg-t vagy hétvége délben vagy éjszaka szabad csak. az azért durva, hogy még hétvégén kora délután is megbukott. nem sok sorozat képes erre.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.02.07. 11:32:16

win re BSG: a magyar találákony népség, mindent megoldunk. a szar szinkron miatt mellesleg totál élvezhetetlen volt a BSG, van olyan haverom (nem is egy), aki egyszerűen nem értette, hogy mi a fasz van - most meg a DVD-t úgy kell visszalopni tőlük.

winnie 2008.02.07. 11:33:18

gyuribacsi

"Édes winnie.
Már előre elnézést kívánok, mert vulgáris leszek. Ha szar a sorozat, mi a faszért vették meg???"

sz*r sorozat? olyan nincs. valakinek tetszik, valakinek nem. bíztak abban, hogy siker lesz. félmillió ember szerint királyság.

"Az ilyesmit lehet vetítés előtt tesztelni, ne adj isten megnézni..."

megnézték.

amerikában tesztelik, csak aztán rendelik be, idehaza ez lehetetlen, bár pont a jerichoból tartottak anno másfél éve egy egyetemen tesztvetítést.

"A mohóság és felelőtlenség logikájából, racionalitásából pedig nem kérek."

egy tévénél az a racionális, ha egy olyan műsort, ami nem érdekli a nézőt levesznek és a helyére betesznek, ami több nézőt érdekel. ebben nincs semmi mohóság. ha demagóg akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy csakis a néző érdekét tartják szem előtt.

rudo 2008.02.07. 11:59:26

nem vagyok valami komoly sorozat addikt, de ezt spec néztem (jobbára felvéve, vagy torrentről)... a TV2-höz annyit fűznék:
pár résszel a széria vége elött levenni, csakmert rossz a nézettség???? ez egyrészt logikus, másrészt akkor tessék nekem elmagyarázni, hogy mi van néhány (gondolom ez néhány ezer a valóságban) ember érdekével, aki vazze kiváncsi??? a TV2-t nem érdekli elenyésző méretű nézői penetráció, viszont vasárnap fősávban hétről-hétre nézzem, hogy pistikének, józsikának nincs füle, vagy 'vérparazitás'...! ami kétségtelenül húsba vágóbb, cserébe nagyságrendekkel kevesebb ember érdekét szolgálja. és legyen bármekkora a társadalmi haszna lássuk be, kb. annyi embert érdekel, mint egy nukleáris holokauszt!

az pedig a másik fele (úgy globálice), hogy, ha valaki csinál egy kifejezetten érdekes (és sajnos nem is annyira életszerűtlen) helyzetről egy filmet, amiben nincs sem légkalapáccsá változó ember, sem 'meggájver', beszélő autó, és még egy bejelentjkező képernyő sincs 3D-ben renderelve... van viszont sugárszennyezés, amit gyakran figyelmen kívül hagynak atomdurrangatás közben... naszóval akkor az senkit sem érdekel !!!!

genghis 2008.02.07. 12:00:26

Hehe, kereskedelmi tv-k, mi? Mar majdnem visszaszoktam a tv nezesre a jericho miatt, de igy megmenekultem. Amig ment, addig megneztem elotte a Haz doktort is -hamar homar- most mar eszembe sem jut beulni a nappaliba, maradok a gep elott.
Szoval gratula, es tovabbi sok sikert a tv2nek.:)

one nation under-dog 2008.02.07. 12:13:14

winnie 2008.02.07. 11:33:18

"egy tévénél az a racionális, ha egy olyan műsort, ami nem érdekli a nézőt levesznek és a helyére betesznek, ami több nézőt érdekel. ebben nincs semmi mohóság. ha demagóg akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy csakis a néző érdekét tartják szem előtt."

MUHAHA. De inkább ne legyél, jó? ;)
Szerintem nincs ember, aki ezt a hülyeséget beveszi, maximum beletörődnek, hogy tolják a szart az arcukba. Nagy különbség.

Persze hogy nem éri meg megvenni egy sorozatot bazmeg, amikor lehet győzikesót meg jóbanrosszbant csinálni, ami nemcsak olcsó, de tele lehet b@szni vele az aktívot, meg a fókuszt is.
IGÉNYTELENSÉG RULEZ!
Szóval légyszi' ne gyere ezzel a rossz dumával. ;)

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.02.07. 12:52:56

"Nem hiszem el, hogy ilyen szinten fontos nektek, hogy mit vetít a tv"

Sokan vannak, akiknek nem fontos. Bekapcsolják a tévét, és nézik, mindegy hogy mi megy benne. Én nem vagyok erre képes, 5 percnél tovább nem köt le. Ha passzív elfoglaltságra vágyom, hallgatok zenét. Vagy elmegyek motorozni. Ha képernyő, akkor pedig net, játék, vagy sorozat, de az, amelyiket én választom.

daito 2008.02.07. 18:03:06

Akkor még hozzátenném, a sok lelkes torrentes ember hozzászólásához: akad még bőven ember idehaza, aki nem érti az angol nyelvet. Tudom, vesztes ember, román szokás, ilyenek: egy olyan világban szocializálódtak, ahol nem az volt a menő (vagy az alap), és 40-50 évesen már nem kellett/akartak (más) nyelvet tanulni.
Sőt, idősebbek egy jó része utálja a feliratokat olvasgatni, nem látják, stb.

Arról ne beszéljünk, hogy az idősebb korosztálynál ez a sorozatfüggés picit speciális. Hiába van meg sorozat dvd-n (pl Helyszínelők), inkább nézik a Viasaton, csak mert. Arra jóval könnyebben rászoknak, hogy egy sorozatot nézzenek minden héten, minthogy ott van 4 dvd-n a teljes évad, bámuld öreg azt.

Hozzá vannak szokva, hogy elindul a sorozat, akkor az saccperkábé ugyanabban az időben megy, és végig leadják (a részt és az évadot is).

Hozhatnám a saját példámat is. Jó pár sorozat megvan. Sőt, igazából annyi, hogy nem bírom őket megnézni. Sajnálatos, de a munka, utazás, edzés, egyéb tevékenység nem feltétlenül teszi lehetővé, hogy leüljek x naponta y órán át számítógépet-divxdvdt nézni. Sőt, hazaérek este 9-10 után, kapcsolja be a gépet a halál. Ellenben sorozat a tv-ben arra pont jó, hogy tv előtt megvacsorázzak, pakoljak néhány dolgot, neadja isten, előtte az ágyban szunyáljak be.

De mit várunk olyan kertévéktől, amelyik a WW, The Shield, Sopranos sorozatokat mániákusan éjféltől adja le, vagy amelyik nem ad végig egy (nem feltétlenül sikeres) sorozatot, miközben másikat (TexasRanger, Rex, egyéb német droidsorozatok) már 12x leadott?

trefirepi 2008.02.08. 09:25:35

A Jericho-ból idén kezdték el forgatni és leadni kint a második szériát. DC-n és torrenten az első négy részt már össze lehet szedni.

A tévécsatornáink műsorpolitikáját és a nézők semmibevételét szerintem még jobban tanúsítja az, amit a királyi tv csinált ősszel:
egy férfi kosárlabda bajnoki mérkőzést - rangadót - a rendes játékidő letelte után - hosszabbítás jött volna - egyszerűen félbehagytak, és jött az eredeti műsorrend szerinti beszélgetős műsor...

enzo23 2008.02.17. 15:04:14

Ezek akkor is hülyék
1.nagy hiba: 1 órában 2 reklám helyett, a műsor vége és a köv.műsor eleje között meg semmi. NCIS vége után elég neház átváltani fejben a Numb3rs intrójára...
2.A Jericho szombatra rakása...a hétvégi sorozatok az egy másik kaszt..
3.ez:(nincs rá szó:(ezek teljesn IQ light emberek...
4.Eureka hova lett? faszom se akar 7vége délután filmet nézni, de az eureka ismétlést 5 rész után leveszik, remélem azért 2.évad lesz...
lassan kéne írni nekik levelet...

lhgergo (törölt) 2008.02.22. 14:40:48

Amúgy a Jóban Rosszbant nézi valaki? csak mert arra is csak pazarolja a pénzét a tévékettő és még nézőket is veszítenek. Ugyanez vonatkozik egyébként a másik csatorna ugyanilyen sorozatára: nem hajlandóak berakni a helyére egy normális filmet.

enzo23 2008.02.25. 17:39:38

Na megírtam a levelet a tv2 közönségszolgálatának, kicsit idézgettem a kommentekből előre is bocs(bár átfogalmazva, hogy ne lehessen megtalálni őket)
Íme:
"Tisztelt TV2!
Először is: nem hinném, hogy ez a levél eljut bárki illetékeshez, de egy próbát megér.
Adva van egy sorozat, a csatorna egyik legjobb és legnézettebb sorozata. Jericho. Ezt a sorozatot a megtisztelő szerda esti, House utáni időpontról valamely érthetetlen ok miatt átpakolják szombat délutánra, ahol a gyengébb, és a hétvége ellenére sem annyira nézett sorozatok vannak. Már ezen is sokan felháborodtak, de ez még elmegy. Délután 16:30...helyett kb. 16:15., mert csak, 16:30-kor már az első reklám ment. No comment.
Február 2, az ember várja szépen, most már előző heti tapasztalatból jó negyedórával korábban beülve a tévé elé kedvenc sorozatát...és hoppácska..nincs!
Hanem valami Rendőrsztori nevű sose hallott magyar 4 azaz NÉGY részes sorozat van helyette.(vagy csak ezt is levették pár rész után) Teletexten szintén.
Na most ezt miért? Fél ország háborog, senki nem ért semmit...hmmm...
Pár reakció, ami úgy tükrözi minden sorozatrajongó véleményét:
"Négy résszel az évadzáró előtt abbahagyni valamit a profizmus legkisebb jelét sem mutatja. Ha még azt is hozzávesszük, hogy mit adnak helyette,
akkor pláne vicc az egész, mintha a Rendőrsztori több nézőt hozna abban az amúgy is száműzött sorozatoknak fenntartott műsorsávban."
"Nevetséges amit a Tv2 művel."
"De legalább annyi gerinc lehetne már bennük hogy ha elkezdték, fejezzék is be."
"a vége előtt négy résszel való cancel 1 dolgot erősít meg: abszolút semmi filozófia nem vezérli a kertévék műsorszerkesztőit. "
Ez most komoly? tudom, hogy nem érek el vele semmit, csak az okait lenne jó megtudni, hogy mégis milyen indíttatásból szünteti meg egy csatorna az egyik legjobb (ez nemcsak személyes, objektív vélemény is) sorozatát pontosan 4 azaz NÉGY résszel az évadzáró előtt? Nézettségi öngyilkosság!!! Biztos én vagyok hülye hozzá, de nem találnék egyetlen értelmes okot erre a cselekedetre. Azt a négy részt, amik nyilvánvalóan a sorozat legérdekesebb epizódjai voltak, igazán le lehetett volna már adni.
Mert ha még mondjuk évad vége után törölnék és a 2.évadot nem adnák, azt mondom oké, nem kapott berendelést, de így..."majd megoldják, letöltik úgyis vagy valahogy megszerzik..."...csak ez nem erről szól...
Ha aznap írom ezt a levelet, amikor megtudtam, mi lett a Jerichoval, lehet, hogy kicsit más hangulatú lenne...
Az biztos, hogy ezzel és a többi...hmmm..furcsa húzással (pl.2 reklám 1 óra alatt és egyéb nyalánkságok) több száz nézőt vesztettek el...
Én még az 1-2 megmaradt sorozatomat megnézegetem a tv2-n aztán annyi...ráadásul az Eurekát is elkezdték ismételni, várja a jónép a 2.évadot...aztán "Bocs, átalakultunk, hétvége délután filmek lesznek meg régi sorozatok ismétlései"..5 rész után hopsz, az is eltűnt...azt már mondjuk láttam, de nem tudom, hogy reménykedhetek-e második évadban...Vagy az ilyen húzásokkal a torrentoldalaknak segítenek? Még ezt tudnám elképzelni :S
Az a honlap pedig, ahol még olyan műsorok vannak beírva, mint Sztárok a jégen vagy a Hősök (amivel kapcsolatban megint csak reménykedni tudnak a sorozatnézők), vagy "Délután" címszó alatt Született Feleségek (jéé az sincs..)..az a honlap tökéletesen tükrözi a csatorna színvonalát.
Az új, Amerikában jól menő sorozatok talán változást hoznak, bár nem tudom, hogy azok közül hánynak lesz ugyanez a sorsa.
Szerintem először be kellene fejezni azt, amit elkezdtek (Heroes, 4400, Jericho, Eureka)...

Tisztelettel:
egy ex-néző
"

lhgergo (törölt) 2008.03.07. 15:23:14

Kíváncsi vagyok mi lesz rá a válasz :D. Már amúgy én is csak a Bostoni Halottkémeket nézem meg és annyi. A Tényekben pedig mennyi bakit csinálnak! Tehát mindenkinek ajánlom, hogy kapcsoljon el a tévékettőről!
süti beállítások módosítása